Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • user56faee91b1da0
    17. 6. 2015, 10:33

    Jsem docela zklamaná z toho, že nebudou letos autobusy na Pohodu. Ani mě to nenapadlo, že by nebyly, už jsem s tím automaticky počítala. A teď budem muset řešit na poslední chvíli odvoz. Moc nechápu, proč nejsou, když se vždy obsadil (alespoň ten z Prahy), loni jeli dokonce 2. Snad existují i jiní dopravci než ten loňský...

    • user56faee91b1da0
      17. 6. 2015, 10:40

      Na stránkách máte:
      ŠPECIÁLNE AUTOBUSY
      Informácie o vypravovaní špeciálnych autobusov budú uverejnené čoskoro...

      Z toho by člověk celkem soudil, že autobusy budou.

    • michal
      17. 6. 2015, 10:55

      Ahoj, na specialne autobusy sme nenasli partnera, ked ceny nedotujeme, predaj nefunguje. je nam to luto. Ale - kazdy, kto vypravi vlastny autobus (min 15 miestny) bude mat moznost prist s nim cez produkcny gate k brane na festival, v nedelu jeho autobus pustime pred Bazant stage... co vy na to?

    • user56faee91b1da0
      17. 6. 2015, 12:14

      Děkuji za vysvětlení. Vlastní autobus by byl hezký, ale cenově to bude asi nejlépe vycházet na vlastní auto. Snad se třeba příští rok zase autobusy podaří, byla v nich i hezká atmosféra. I tak se už moc těším :) Uvidíme se v Trenčíně!

    • user56faee91b8653
      22. 6. 2015, 10:02

      Nedohodneme sa viaceri na doprave z Prahy?
      npr autom tam-spat.
      najbolji@seznam.cz

    • cangas
      23. 6. 2015, 19:35

      dorazne podporujem tuto ziadost ! :)

  • rezen
    17. 6. 2015, 07:53

    Vyhlasujem karanténu! Ostávaju nám tri týždne, kým planéta Pohoda otvorí svoje brány a preto netreba nič nechávať na náhodu. Už minulý rok sme mali medzi sebou zasádrovaného kamaráta, takže posúvam časové obdobie o týždeň skorej a vyzývam Vás, aby ste šetrili svoje telo a zbytočne neriskovali úrazy a choroby. So zlomenou nohou sa ešte po letisku prejdeš (je to obmedzujúce), ale ak máš teplotu 39°C, k letisku sa z postele ani nepriblížiš! Tak bacha na seba, aby sme sa tam všetci videli :) už len 21 dní :) :) :)

    • Murdoc
      17. 6. 2015, 14:38

      už se opravdu blíží Pohoda, čekal jsem jen kdy Rezeň vyhlásí karanténu :D

    • miso98
      17. 6. 2015, 21:38

      Karanteena?? 29 teho idem s instruktorom na Gerlach.... Dobre tak??

    • rezen
      18. 6. 2015, 08:59

      Miso, na Gerlach??? co su to za napady pred Pohodou? :O

    • miso98
      18. 6. 2015, 19:32

      ty kks, popravde - dostal som na vyber zo dva terminy, tak som strelil tento (29.jun), ani ma nenapadlo co sa deje potom 8-10 jula :((
      kamo, dufam ze to dam vpohode, ze sa vratim cely .... to som si kupil min. rok na zlavomate hh :D

  • warhola
    16. 6. 2015, 23:17

    dobrý deň,

    chcel by som sa spýtať či budú tento rok chladničky. Minulý rok dosť chýbali.
    Ďakuejm za odpoveď.

    • Veronika
      17. 6. 2015, 09:40

      Warhola, zial, chladnicky sa nepodarilo vybavit so ziadnym partnerom, oslovovali sme predoslych, aj novych, no nebudu k dispozicii v ramci uskladnovania potravin. Co sa tyka liekov a zdravotnickych potrieb, je mozne si ich ulozit v chladnickach na 6 zdravotnickych stanovistiach.

    • warhola
      17. 6. 2015, 17:06

      Škoda, ale aj tak ďakuejm za odpoveď

  • bohdanko
    16. 6. 2015, 19:54

    David Koller sa ešte zmestí do programu?

    • emo
      16. 6. 2015, 20:49

      tieto príspevky ma vždy potešia :) david sa do môjho programu zmestí určite vždy :)všetky jeho projekty boli vždy super či lucie či pusa či k.band, osudové spojenie okrem chalanov z lucie u mňa navždy ostane david + lenka dusilová, možno sa totálne mýlim ale album černé kočky mokré žáby asi hovoril najskôr o šialenosti tohto vzťahu, je to ich súkromie a patrí im samozrejme
      málokedy niečo ľutujem, všetko je tak ako má byť, muhameda aliho - projekt lenky a markétky (?) vygooglite si meno sqelej tanečníčky som ale na POKE mal zažiť, škoda že som prešiel okolo a prozretelnosť mi nenapovedal že tam treba zabočiť, tam vystupuje lenka, kebyže tento projekt ešte je živý, tak na poho určite sqelý tip

  • vardan
    16. 6. 2015, 13:02

    Ahojte,

    viem, ze pri niektorych artistoch uz sa aj pise, kedy asi budu hrat (napr. MATWE bude stvrtok "otvarat" ...) ... Kedy uvediet line-up ? Aspon nejaku orientacnu verziu, co kedy ocakavat )...

    Moc dik,
    dv

    • boomer
      16. 6. 2015, 13:37

      radsej ho mat neskor, nez idiotsky ako na Colours


      still mad

    • kombo
      16. 6. 2015, 13:49

      co je na nom idiotske? maju to aj chronologicky, aj kostickovany, aj v pdfku, co by si este chcel? aby ti ho prisli osobne domov vytlacit? ja ho mam uz v exceli a mozem si tam selektovat, upravovat, vyfarbovat a tlacit ako si ja predstavujem.
      je to hanba ze pohoda je taka neschopna a nedokaze dat von ani jednu verziu toho co maju mna colours, hoci ich festival je neskor

    • vardan
      16. 6. 2015, 13:54

      aby som bol este presnejsi... nezaujima ma line-up colours of ostrava, ale pohody 2015... a ten stale nie je ani predbezny, a verim tomu, ze uz urcite je minimalne na 85% hotovy...

    • boomer
      16. 6. 2015, 13:56

      narazam konkretne na krytie st. vincent a swans, jedinych dvoch kapiel kvoli ktorym tam idem, nie na system :)

    • kombo
      16. 6. 2015, 13:59

      aha tak to ano to suhlasim

    • Matwe
      16. 6. 2015, 14:25

      Ahojte,
      lineup máme takmer hotový, zavesíme čoskoro :)

    • emo
      16. 6. 2015, 15:30

      aj fusion už zavesili program, teda interprétov samozrejme :) - je sympatické (pre tých čo si chcú aspoň pár dní dopredu napočúvať ...), že už robia výnimku zo svojho utajovaného programu a veľmi tesne pred festivalom, resp. keď sa festival vypredal, tak zverejnili účinkujúcich
      spomínam si pár rokov dozadu, že sa tu časť WP vyjadrila, že z toho čo vystúpilo na fusion nepoznajú jediné meno, že je to už asi veľmi ťažký androš, dnes sa nám pekne kryje časť účinkujúcich a tí už u nás boli a tamtí sú aj tam aj u nás a hentí ešte budú :), toľko k tým nedávnym debatám ...

    • morka
      16. 6. 2015, 16:17

      coskoro, neznasam slovo coskoro, sak pred tyzdnom to bolo coskoro.

    • Matwe
      16. 6. 2015, 17:15

      Ahojte,
      ad lineup: som úprimne celkom prekvapený z tónu niektorých reakcií. Diali sa ešte zmeny, nechceme dávať von nekompletné informácie ani textové súbory či parciálne zverejnenia na soc. sieťach.
      Minulý rok sme to tak urobili a ľudia nám vyčítali, prečo sme to nezverejnili naraz celé a pekné :)
      Lineup na 2015 bude k dispozícii zajtra, teda tri týždne pred festivalom, čo je ešte o niečo skôr ako minulý rok. Myslím, že je to stále viac než dosť času si z toho vybrať a vytlačiť si ho :)

    • vardan
      16. 6. 2015, 17:22

      ad Matwe K. : nechcel som rozprudit vobec ziadnu takuto, jemne agresivnu, debatu - len ma to ozaj zaujimalo, lebo som sem stale chodil a hladal (aj som sa preklikol na nejaku testovaciu verziu line-up-u priamo cez listu :-) ...), aby som vedel zacat prioritizovat prekryvajuce sa kapely :-) ... ale line-up 3 tyzdne dopredu je ozaj super, uplne to staci. a ti, co chcu pocuvat si kapely dopredu, kapely maju v zozname artistov... tesime sa, pohode zdar, vidime sa co nevidiet :-) ...

    • Murdoc
      16. 6. 2015, 17:54

      někteří se prostě potřebují furt kvůli něčemu rozčilovat :D

    • monghi
      16. 6. 2015, 20:45

      nech sa line-up zverejni kedykolvek, vzdy to bude pre kazdeho v urcitom smere "infarkt", pretoze si tam kazdy najde nejake to "krytie", ktore zazit nechcel... ale uz nech sa to zverejni, nech sa nam vyblbne pocasie a bude slnecno, nech uz je to proste tu, nech uz je nejaka dobra tancovacka vo velkom stane, ako minuly rok na Disclosure, nech uz vonaju klobasky, bramboracka, plnene langose, nech sa vsade poflakuju ludia, nech sa vsade debati do bieleho rana, nech to proste uz zasa zije! :) Pohodaaaaaaaa :)

    • emo
      16. 6. 2015, 20:58

      ttt sa krížili s portis a ttt si z toho robili srandu a posielali časť ľudí z tribúny na portishead, takže portisheadaci ttt nezažili a z ttt sa skutočne odchádzalo, my sme zas nevydržali (len malú chvíľu) na portis
      je to iba o pamäti, tak jak s cenou piva za čssr, zaujímavé, že tieto nepamäti národa sa šíria virtuálnym svetom s presvedčivou neomylnou pravdivosťou a len pár hlasov ich uvádza na správnu mieru

    • vardan
      19. 6. 2015, 14:44

      dakujeme za lineup, trosku prekryvov, ale nie az take dramaticke ako pominule roky :-) ... zaroven chvalim export do xls, konecne nieco (z mojeho, cisto subjektivneho hladiska) pouzitelne a uzitocne :-) , dakujeme...

  • elle
    16. 6. 2015, 12:27

    http://opive.sk/stavka-na-nudnu-istotu-v-hurbanove-zlaty-bazant-10-svetle/

    buď opive číta webparty, alebo webparty píše opive :)

    emo prepáč, pár dní som sem nechodila, nebolo času. do toho testu sa mi z viacerých dôvodov po pravde veľmi nechce, taktiež som sa akosi stratila v tom, čo by sme sa tým snažili dokázať. /či mám právo frflať na kvalitu bažanta?/ zopár vecí, ktoré si chcel určiť sa v chuti piva dá zamaskovať, takže určovať napr. obsah alkoholu je irelevantné, štýly sa prekrývajú, ľahko by si ma nachytal na hruškách, keby si chcel :) oveľa radšej by som sa stretla pri dobrom pive a prosto si ho užila /no need to name the feelings/. 12tka v nápojákoch potešila, ešte viac by ma ale potešilo, keby si mám kde vychladiť plechovkové punk ipy :) howgh. alebo si asi budem musieť kúpiť nejakú prenosnú chladničku, alebo podchytiť niekoho s ľadom :) pivo je mier, pohoda je láska, 2+2 je všetko čo chceš a kolors ma dnes znova pekne nasral, že sa vincentka a swans krížia

    • emo
      16. 6. 2015, 15:11

      pekná recenzia :)
      ešte že sa neuchýlila ku konšpiráciam (žiaľ nie konšpiráciam nie podloženýmm ale čisto drzým), že výrobca sa zahráva s našim zdravím, a že je podvodník a hajzel a že nás klame a posiela do hrobu čím sleduje len a len zisk
      ozaj elle ty si tu ohľadom piva tak 10 tried nado mnou, zaujímalo by ma kde vznikli tieto nezmysly, potvrď mi prosím, že pivo sa vždy riedilo, za sociku sa používali koncentráty ešte "horšie" ako dnes, čo je vlastne zlé na riedení piva, všetok alkohol sa riedi, čisto exaktne je vlastne výroba piva vždy a zásadne veľmi silné riedenie nie ? :)) juj ale toto tam pekne napísal že nie je rozdiel veľký medzi medzi 10 a 12, perfekt pre všetkých znalcov a že to tak robia všade , ten chlapec má moje sympatie, ozaj a tie 2 týždne, neviem či a kedy sa to u nás tiež tak robilo, však to sa nevymyslelo teraz :), elle ako to vlastne je ? plzeň sa chváli že tradičných 5 týždňov urpiner 7 a ja som Ti chcel doniesť tých tradičných 12 :)
      samozrejme že k tomu vyššie sa nemusíš nijak vyjadrovať :) chmeľ je novodobá prísada a zákon 1516 n.l. "o čistote piva" vznikol len a len preto, že sa zas niekto rozhodol, že toto je "pravé pivo" a hlavne preto že sa varili sra.ky a šidilo sa kde sa dalo - ošudené pivo je jedna jediná zaručená tradícia pri výrobe piva
      ..........
      pozval som ťa na mišmaš nižšie aj s trentonom, taus nemôže

    • emo
      16. 6. 2015, 15:12

      pozval som ťa na mišmaš nižšie aj s trentonom, taus nemôže

    • emo
      16. 6. 2015, 21:09

      no ja ale považujem za dôležité aspoň čiastočne aby sa ľudia neuzatvárali pred touto neo agresiou a pomýlenou slobodou a aby si vážili slovo, zároveň ale neverím, že je možný dialóg, ozvlášť nie medzi odlišnými subkultúrami a sub komunitami (ak také niečo existuje) čoho sú dôkazom presne naše "dialógy"
      takže túto hru nehrám, prehoď výhybku niekde inam prosím, ďakujem peťo BB

    • emo
      17. 6. 2015, 09:42

      peťo ešte pred chvíľou stáli všetky pivá 12% koncom sociku 2,50, tiež stál budvar 12% ako čapovaný tak fľaškový 2,50 v čase keď plzeň 6,čiže tiež koncom sociku, na to som Ti dal že ja som pil v KE, kde si aj ty vtedy žil čapáky za cca 5 , skutočne si všetky nepamätám ale či šírava, či kdekoľvek to mohlo byť od 4,80 do 5,60, kozel stál v Popke na 100% presne 5,50 a predtým tušim 5.30
      teraz sa zrazu mám zmieriť s tým, že všetky 10% stáli 2,50
      čiže už nie 12% a ani budvar, a už len 10% ?
      mimochodom hoc sa zásadne mýliš, ak by všetky stáli 2,50 a plzeň 6, tak to by svedčilo o čom podľa Teba, nie náhodou o tom, že sa všetky ostatné pančovali, nepoužívalo sa vôbec to čo malo či technológie, či receptúry, či suroviny
      odôvodnenie maržami a teda absolut jednostrannou a svojho výrobku jedinou brutálnou diskrimináciou plzne??? prepáč
      k tomu som dal poznámku neskôr, že zákon z r. 1516 "o čistote piva", netuším o čom by sme tam mohli diskutovať
      chmeľ si sa vyjadril, čiže nie je problém ani upravovaný - prosím čo človek to názor a to gusto
      ostali tam teda to riedenie - brutálne nezdravé atď - chalan tu dáva už nie 17 ale 16, čo je mne jedno, pekne ale píše, že to robia všetky pivovary vo svete, čo je mne tiež jedno, to zdravie a to klamanie zavádzanie a pod, ty dávaš enzýmy, pivovary na svojich stránka udávajú kadečo čo si ani nespomenul, okrem bežných urýchľovačov sú tam napr."mnohé zachované antidepresívne látky" ktoré aké kde čo o koľko, kde je tá nezdravosť, to ako ja Ti mám dávať odkazy na tieto bludy - prepáč
      presne som Ti opísal konkrétne faktory ku ktorým sa viem vyjadriť prečo nemohlo byť pivo za soc. lepšie ako dnes, čo potvrdzuje v mojom okolí, každý, rovnako sme sa všetci zhodli že kvalita svk piva len stúpala
      o zdravosti a nezdravosti legálnej drogy som sa odmietal vyjadrovať, ale kľudne, drogy zdravé určite nie sú, som zástancom len zo skúseností a podľa odborníkov kt. ja uznávam cca pre 1/2 ľudí dať jednoznačné odporúčanie na absolut abstinenciu zo zdravotného hľadiska, sám som alkoholik (nie v stupni zrelom na liečenie) týždene dám v priemere alkoholu cca na úrovni 6 pív, čo veľmi nepriaznivo vplýva na moju váhu a sekundárne na celý rad systematickej likvidácie zjednodušene povedané celého môjho organizmu
      dôkaz o tom rozdiele výraznejšieho poškodzovania organizmu naopak ja poprosím, ale nie bludnými šarlatánskymi internetovými článkami, tak len všeobecne - ak je pivo riedené, má menej čohokoľvek, či alkoholu či cukrov je síce tu veľmi zovšeobecňujúco a veľmi nepresne menej škodlivé, nevidím vôbec zmysel debaty či menj škodlivá marihuana čistá či s tabakom, takže tam ostáva tá údajná reálna vyššia škodlivosť napr bažanta a údajná nižšia škodlivosť urpiner, tie údaje by boli relevantné, na margo zdravia a objektivity - obe strany sa teda dopúšťajú zavádzania, lebo sú neobjektívne, nechajme teraz tie bližšie neurčené protistresové látky, kt. sa ani neunúvajú popísať ani objektívne hodnotiť a odôvodniť, takže si sám odpovedz úprimne - keby si sa na poho z bažanta hnačkoval celý druhý deň, alebo by si si ho kupil a toto isté by sa stalo viacerým ľuďom, čo by bolo? to má čo spoločné so zdravím, a že toto sa stane a nie raz v tom našom Tebou najvychválenejšom našom pivovare, to budeš tiež vyťahovať takýto bubon na zajace? - tak to je tá objektivita, a teraz keď sa to stane bude už bažant lepší ako nemenovaný nefiltrovaný, nepasterizovaný pražsko-košický muťák?
      rýchlenie - jeho zdravosť, nezdravosť, kalosť, nekalosť - nikdy si sa nijak nevyjadril k tomu, že napr. teda údajne bažant napr. 2 týždne (? neviem koľko)
      plzeň 5 týždňov, urpiner 7 týždňov, malý pivovar 12 týždňov a krásne nefiltrované nepasterizované a pri tom pre niekoho skoro nemútne! a pre mňa nemútne pivo, čiže teraz my 12 týždňoví ortodoxňáci máme nadávať na tých 7 a 5 týždňakov ?? nie je to celé náhodou choré ak by sme to robili?
      píšem že test bude trvať minútu, viac ak si vy určíte že to potrebujete, ale určite kedykoľvek, nie je problém, len sa nesľubuješ, opísal som koľko námahy mi to dá, pripraviť 2 vzorky kde bude chmelené jedno tak druhé tak, jedno riedené druhé nie, jedno s cukrom a inak vylepšované, druhé ortodoxné a potvrdí sa či to tam ozaj rozoznáte ...
      kapitalizmus a socializmus a jeho medzipolohy sa určite s málokým dá zhodnúť, zas ale žijeme tu v tom, takže je napr. naivné nevšimnúť si, že tak ako čína vykúpila všetku živicu, tak isto to hrozí a deje sa s ktorou koľvek surovinou, len stručne - ak bude slabý rok a neurodí sa dostatok čohokoľvek, daj chmeľ, kto bude mať nedotknuteľné zásoby na pol roka svojej výroby za ceny o ktorých sa mne ani nesníva, ja určite nie, pomôže mi že dám za tovar 5 x toľko ako veľký pivovar? nepomôže, teraz ostatné pivovary ktoré lignú, zastavia na túto sezónu celú výrobu? no jasné že hej, nebuďme naivní, čiže čo urobia? aha a ty to to tam ako znalec zaručene rozoznáš
      čiže toto všetko mám brať ako diskusiu, lenže ja som to v istej chvíli na celej čiare odmietol
      a tiež neverím, že táto diskusia kohokoľvek niekam posúva a celkom a úprimne ľutujem, že aj keď som ju nezačal, že som v nej vôbec reagoval na neustále točenie roky toho istého
      a tiež som to už niekoľko x napísal rôznymi náznakovými spôsobmi a neskôr žiaľ aj priamo napr. že koňa môžeš priviezť k vode ale piť ho nedonútiš, keď sám nechce a potom že neverím v možnosť tejto diskusie v takýchto nazvime to "subpolohách", neverím že je to možné a úplne som stratil o to akýkoľvek záujem, to ale vôbec neznamená že by nebolo dôležité robiť a pokúšať sa aj o nemožné veci

    • emo
      17. 6. 2015, 15:58

      dosť si to upravuješ a miešaš 10 a 12 ako sa Ti to hodí
      vychádzal si z toho, že všetky pivá stáli 2,50 kčs a potom bol priepastný rozdiel na 6 kčs u plzne, potvrdil si to tak, že dokonca si z toho vyvodil, že sa to teda nedá zovšeobecňovať pričom si už záhadne hrušky nemiešal, čiže je to minimálne divné, u mňa - zovšeobecniť sa to práveže dá
      potom stáli všetky 12% 2,50 a teraz už stáli všetky 10% 2,50

      takže takto naposledy - žiaden priepastný rozdiel nikdy nebol, pivá skákali a menili ceny, nárasty boli skokmi všetko naraz a výrazne, to že 12ky stáli 2,50 je pravda, ale nikde v 60tych rokoch, čiže hrušky k hruškám

      - svetlé aj tmavé 10% 1,7 kčs - budvar 2,80 kčs - plzeň 3,60 kčs
      ...
      - svetlé aj tmavé 10% 2,50 kčs - budvar 5,20 kčs - plzeň 6,0 kčs
      to že stáli pivá na výčape rovnako ako vo fľaši sa hádať tiež nebudem, ale u nás
      nie a inde čo pamätám detto, ve´d u nás kozel 5,50 na výčape a to bol vtedy pod budvarom, ktorý bol 5,20 vo fľaši to že sa to niekde kryť mohlo nepopieram, ale pochybujem
      plzeň stála v obchode 6 aj po revo a čo stála na výčape to neviem

  • user56faee91b82d5
    16. 6. 2015, 09:55

    Cau parto. Pojede letos Pohoda Bus z Cech? Pekny den!

    • Veronika
      17. 6. 2015, 09:47

      Cau Jiri, specialne autobusy tento rok nevypravujeme, minulorocny partner nemal zaujem o poskytnutie tejto sluzby opakovane. Vypravujeme ale specialne vlaky, v spolupraci so ZSSK. Pojdu z Kosic a z Bratislavy (z CR, zial, pre tento rok nie).

  • bohdanko
    16. 6. 2015, 04:53

    Mať 2 roky po sebe Stanley Cup na festivale bude asi svetová rarita :-)

  • Matwe
    15. 6. 2015, 23:22

    Ahojte, dúfam, že nedávny upgrade webparty spríjemnil diskusie. Tiež dávam do pozornosti, že titulok v príspevku je nastavený ako voliteľný:)
    Pekný večer.

    • Murdoc
      16. 6. 2015, 11:07

      palec hore!

    • kombo
      16. 6. 2015, 11:42

      titulok v prispevku myslim ludi az tak netrapi ako nezvestny program ktory je vraj davno hotovy a cely tyzden ho nedokazete dostat na web?

    • Veronika
      17. 6. 2015, 09:50

      Kombo, nemame v time programatora, nevieme proces urychlit. Kedze sa od minuleho roka menil web, vsetko sa programuje nanovo. Robime vsetko pre to, aby bol lineup vonku co najskor.

    • kombo
      17. 6. 2015, 11:18

      vdaka za odpoved i vysvetlenie Veronika, viaceri sme netrpezlivi lebo je to zaujimava cast pripravy na Pohodu, ale za mna slubujem ze uz budem len pokojne cakat :)

  • Murdoc
    15. 6. 2015, 19:34

    proč na ticketportalu nejde koupit parking jako hometicket?

    • muflon
      15. 6. 2015, 20:34

      Skusal si kliknut na hometicket tu na stranke v sekcii listky? Tam parking je a mal by ist kupit ako hometicket.

    • Murdoc
      15. 6. 2015, 21:32

      díky :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa