Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • devonn
    21. 6. 2015, 02:09

    Vie niekto kedy Hossa prinesie pohar ? Mohol by ho ukazat na Pohode ...bolo by to super

  • fugitive01
    19. 6. 2015, 15:42

    Niektori sa tu navazaju do tych, ktori nenapisu oslavny prispevok.
    Myslim, ze 99% ludi, ktori sem prispievaju, ocenuje pracu agentury a organizaciu Pohody. Ale to neznamena, ze nemame pravo vyjadrit svoj nazor, resp.pytat sa ak nas nieco zaujima.

    Tak ako aj ja ocenujem organizatorov za mnozstvo skvelych veci, ze sa snazia festival robit krajsi, zaujimavejsi, bezpecnejsi atd, tak rovnako ma zaujima, co za peniaze, ktore im formou vstupneho venujem, dostanem.
    Preto ma zaujima: Pred cca 2 rokmi bolo zvysenie vstupneho okrem ineho (ale predovsetkym) odovodnene tym, ze stvrtok sa stava plnohodnotnym dnom. Vtedy sme to bez problemov akceptovali, line up bol nabity, pocet vystupujucich bol vysoky.
    V tomto roku je stvrtok uz len warmup (nezachytil som vysvetlenie), pocet vystupujucich tym padom klesol (a rovnako by mali aj naklady na kapely a naklady na jendotlive stejdze, ...). Sponzori ostali podobni + Budis vraj preplatil Kofolu vyrazne.
    Inflacia na Slovensku je na hranici +/- 0,00%, resp.tesne nad nulou.

    Moja otazka znela a znie, kde sa prejavi vyssia cena vstupenky oproti min.roku (o cca 15%)?
    Ci to je vyraznym narastom honorarov pre interpretov oproti min.rokom (najma Bjork?) alebo prispevky od sponzorov su nizsie?
    Nie je to myslene negativne, len snaha pochopit trosku cenotvorbu.
    Vdaka
    F

    • s4ra
      19. 6. 2015, 16:10

      ja zas nechapem, ako moze byt cena stale taka nizka, pitna voda zadaca, kemping v cene, teple sprchy, splachovacie zachody, toi toi neustale cistene ...

    • majur
      19. 6. 2015, 17:00

      Čo sa týka cena, tak čo keď tých 15% chcú mať konečne nejaký zisk. Je to tak nepochopiteľné pre Slovákov, že firma vytvára zisk? Neviem nakoľko to platí dnes, ale pamätám si dva, alebo tri roky dozadu hovoril MK, že finančne sú v miernej strate.

      Úprimne, mne by sa lepšie dýchalo kebyže organizujem takú obrovskú akciu a mám tam aspoň tých 15% v rezerve.

    • s4ra
      19. 6. 2015, 17:05

      jak kukam tak kukam 114 LIBIER (libier) stoji EXIT - bez kempingu ;) momentalne...

    • monghi
      19. 6. 2015, 22:59

      Absolutne nikdy nepochopim tuto diskusiu ohladne cenu listkov na Pohodu.. a neberte to, akoby som vam to vycital. Ale tak chodte na mimofestivalovy koncert Bjork :) A verte mi, ze bude setlistom a choreografiou indenticky s tym, ktory odohra na Pohode. A co myslite, kolko Vas bude stat listok? 60 Eur? Som si isty, ze od 80 vyssie... a cely event, aj s vypitim jedneho - dvoch piviek, mate zmaknuty za 4 hodiny... na Pohode mate za rovnaku sumu (a este aj nizsiu, ak mate stastie a podari sa vam kupit ticket z prvej specialnej edicie v den otvorenia festu) hned 4 velke koncerty, niekolko desiatok mensich, k tomu divadla, diskusie, nocne parties a kopec kopec dalsich veci... tak si to zratajte dohromady. VSAK JE TO ZA FACKU! A okrem toho, Pohoda je len raz rocne, staci si odlozit ani nie 10 euro mesacne (to sa predsa da zvladnut) a vstupne, ak si ho kupite vcas, je vybavene... zostava len cesta a strava... ak chce festival fungovat pravidelne, musi byt ziskovy, bez toho to predsa nejde... podla mna, mozeme byt radi, ze mame taky unikatny fest, akym je Pohoda, pripadne vyborne sa profilujuci Grape... podla mna je vstupne na Pohodu este stale nizke, ale v agenture su realisti a zvysovat velmi si ho dovolit nemozu, hlavne kvoli ekonomickym podmienkam v krajine. A verte mi, takisto som len priemerne zarabajuci Slovak, akurat z tych stastnejsich, ktori sa vykupili z pazurov hypotek...

    • elle
      20. 6. 2015, 10:24

      Mňa skôr zaráža to pomerne scestné tvrdenie, že kaščák označoval štvrtok ako plnohodnotný deň. Naopak sa domnievam, že to vždy výrazne odmietal.

    • fugitive01
      20. 6. 2015, 12:17

      Vidim, ze akykolvek neutralny prispevok (resp.nepozitivny) tu dostane sprsku kritiky. Takze:

      - "Štvrtok sa nám pomaly, ale isto, stáva plnohodnotným dňom," uviedol Kaščák. http://hudba.zoznam.sk/spravy/03-05-2013-na-pohode-zrejme-bude-opat-viac-fanusikov-zo-zahranicia-vdaka-atoms-for-peace/

      - ano 60-70 eur za 4 dnovy festival je super cena, ja netvrdim ani som nikde netvrdil opak! Len som porovnal povedzme predchadzajuce dva rocniky s tymto, kedze odvtedy sa cena vstupeniek vzdy zvysila o 10 eur. Tento rok je menej hudobnych vystupeni, naklady by na prvy pohlad mali klesat, hudobne je to tiez otazne (ked program na hlavnom stage v prime time uzatvaraju Les Ambassadeurs (ML), pri vsetkej ucte k nim.

      Preto je podla mna uplne v pohode otazka, ze ci doslo k vypadku prijmov od sponzorov alebo k vyraznemu zvyseniu honorarov vystupujucich, alebo ci ide o snahu o dorovnanie pripadnej straty z festivalu z minulych rocnikov ...

      Kludne sa navazajte, s4ra mi uz pride ako zaplateny obhajca vsetkeho co pohoda spravi.

      Ja som vsade tento festival obhajoval a aj budem, ale to neznamena, ze musim nekriticky prijat absolutne vsetko.

    • jazzist
      20. 6. 2015, 13:27

      Fugitive ma pravo na take otazky. Su logicke. Otazke znie ci ti budu ochotni odpovedat, najma ak je pravda ze Pohoda byvala predtym casto v strate a oni sa jednoducho snazia iba o preklopenie do zisku. Chceme aby Pohoda bola aj po dalsie roky? Kto by robil podnikanie v dlhodobej strate? Ja nie.

      Hadanie sa je zbytocne, mne sa zda ze pravdu maju obe strany :) Ano, stvrtok je sklamanim v porovnani s poslednymi rokmi. Ano, tento rok sa aj mne zda cely lineup slabsi, aj mne chybaju silne mena v mojich oblubenych zanroch.
      Na druhej strane napriek tomu je cena za listok v predpredajoch nizka, ved stale zostava velmi slusny vyber ucinkujucich, ved velky komfort aky je malokde sa stale vylepšuje.
      Tieto tvrdenia si neodporuju.

    • monghi
      20. 6. 2015, 16:11

      @fugitive01: ale ja ti rozumiem, aj tvoj nazor plne chapem a akceptujem. Len sa na to vsetko treba pozerat aj zo strany organizatora... proste kazda sranda nieco stoji. A ak si organizator povedal, ze 30 000 ludi je maximum a viac ludi nebude, tak potom je logicke, ze cena listka musi stupnut, kedze dnes su umelci len drahsi... a umelci tvoria len polovicu, ak vobec, celej akcie...

    • emo
      22. 6. 2015, 12:12

      toto musíš trošku vysledovať sám aby si to chápal, snáď nechceš aby Ti to tu naozaj niekto vysvetľoval
      to prečo môj produkt stojí toľko koľko stojí je naozaj mimo misu, nebavíme sa tu o tom prečo stojí ten istý chlieb tu a tam 2*toľko, čo sú toky oveľa ľahšie zdôvodniteľné a toť nedávno sme sa tu o tom bavili
      sleduj aspoň vývoj akcií o ktorých vieš a budeš mať prehľad, kto s akým konceptom a za akých podmienok skrachoval, prežil a ako sa kam posúval, prečo na super akcie neprídu ľudia ani keď sú zadarmo (viď naše KE) to tu točíme dookola že ako to funguje
      tento koncept zafungoval a je napodobňovaný, to neznamená, že sa zopakuje, skôr naopak, môj pocit je jak píšem len trochu nižšie, ale môžem sa mýliť, celkom pozerám ako sa na to rôzne pozerá, to že výber kapiel bol vtedy taký a ko to dnes ľudia zovšeobecňujú
      hýbanie cenou je veľmi dôležité, či umelé či reagujúce na reálne stavy, či ekonomické ukazovatele
      tak veľký fest už musí riešiť všetky možné škatuľky ľudí - ( táto párty takmer úplne ignoruje všetko,okrem hudobnej produkcie a pohodlia - tiene, voda, pivo, sprchy ...) t.j. dosť úzke vnímanie na šírku festivalu :)
      tak vôbec neviem ktorú líniu by si vôbec chcel preberať a z tých ktoré by sme vôbec dokázali vymedziť by som sa vôbec dokázal aspoň trošičku prínosne vyjadriť možno v 1/4 :)
      tak ja neviem z ktorou vôbec začať :)
      no aspoň jedna - ľudia (teda my) v čom sa aspoň trošku orientujeme - akých a ako osloviť a akú im dať cenu a aký produkt, lenže už toto je hneď viac tém :)
      dokonca sa tu dostávame k silným predsudkom - že napr. fans mobyho sú presne tí ktorí šikajú do slnečníc a celkovo liqidujú slenečnice ... všetci chápeme dúfam už že na akciu zadara ľudia ani neprídu (mnoho debát tu), každý festival sa už stretol s tým, že cenami musí vymedzovať svojich potencio návštevníkov, len veľmi malá komunita dnes môže fungovať na svojich malých cenách alebo zadara, nie je problém urobiť ani fest s 300 ľuďmi bez plotov s dobrovoľným vstupným, program si nájde svoje publikum a pivo budeme točiť plzen za 0.50 tu sa ale už musíme chrániť pred tými čo nám tam prídu robiť bordel, prípadne sa iba opiť za cenu ako nikde inde a pomaly už o5 chrániť sa pred napadnutím akcie, tento systém je principiálny všade či ide o 1000 ľudí alebo 50000, len pri tých 50000 sa tam nabalí toľko ďalších vecí, ktoré pri tej 1000 riešiť nemusíš, otvorene poviem, že pri väčšej akcii (čo je jednoznačne už aj 1000) je naj model umelo zvyšovať cenu všetkého lákavého + nejaký servis v tom zadara, čím väčší tým lepšie a odstaviť tak návštevníkov, ktorí o hlavnú produkciu nemajú záujem ale budú Ti robiť problém a snažiť sa neprehupnúť do polohy alebo akceptovať len malé percento "snobov" ktorí už tiež nemajú záujem o hlavnú produkciu
      toto udržať na vážkach je veľmi ťažké a celé je to zložité a to je teda iba jedna vec, ktorá myslím že by mohla byť úplne jasná a najmenej komplikovaná ...
      potom sa tu ľudia sťažujú, čo ja absolut nechápem, že napr. by som sa sťažoval, že na Ofrin neboli ľudia, ale však Tí ľudia tam nedošli na ňu, ona bola šťastná, publikum bolo šťastné, jeden z naj koncertov v histórii vôbec
      a teraz úprimne ako si to vôbec predstavuješ - vraj kto nenapíše oslavný príspevok, však tu oslavné nepíše už vôbec nikto a my práveže oslavovať chceme,
      v žiadnom prípade by som Ti na toto neodpovedal, ako že teraz chceš počuť, že xy interprét bol 1.2 x tak drahý ako abc, alebo že sponzor ...
      hej po boji je každý generál, ale to nestačí my chceme byť ešte pred bojom a na to by som aj kašlal a my už chceme aj aby všetci boli radšej tam a nie tam, nám sa už nestačí tešiť že sme my tam kde chceme a my chceme už aj prikazovať dažďu a mrakom a na to by som už úplne kašlal. Teraz mi prosím nereaguj, že to ty vôbec nie si a tiež sa nečuduj, že ľudia nezdieľajú Tvoje pátranie po pravde a dôvodoch zvýšenia ceny :)
      Myslím, že máš právo dať tu túto otázku, myslím že by si mohol pochopiť že nie je celkom na mieste a myslím že nemáš nárokovateľné právo dostať na ňu serióznu odpoveď a myslím že Ty sám tu nejaký žvást, kt. by Ti tvorcovia festu mali akože "zalepiť oči, či ústa" možno ani nechceť, určite je akákoľvek odpoveď nevhodná a neseriózna voči nim a nám ostatným a ja som presvedčený že aj voči Tebe samotnému, pokiaľ teda nie si ten ktorému treba povedať to čo potrebuje počuť, prípadne malé decko, kt. síce nesmieme klamať, no tiež mu nesmieme naservírovať realitu, iba verziu, ktorá zásadne nikdy neklame a na jeho úrovni ho uspokojí ...

    • s4ra
      22. 6. 2015, 13:06

      ale no tak fugitive01 :) ja len pisem svoj nazor tak ako ty... pre mna (a len a len mna) je to proste lacna zalezitost v porovnani co dostanem za to co zaplatim... EASY

    • fugitive01
      22. 6. 2015, 13:51

      @emo - prosim zacni aspon trochu pouzivat odseky, resp. bodky a velke pismena :). A k tomu co si napisal - casti som vobec nerozumel, ale asi si chcel povedat, ze vyssim vstupnym sa snazime neprilakat na festival ludi, ktori nie su krvna skupina Pohoda. Tak tomu rozumiem.
      Kazdopadne - necakam odpoved v zmysle, ze Suede stali tolko a Bjork stoji tolko, preto sme museli zdvihnut ceny. Skor vseobecne ma to zaujima (a nemusi to byt ani omacka, ani klamstvo na zalepenie ust), co stoji za zvysenim ceny vstupeniek.
      Ja zaroven nikde neporovnavam ceny Pohody s cenami ostatnych festivalov, porovnavam len Pohodu 2013, resp. 2014 s Pohodou 2015.

      @s4ra - ano, suhlasim, este stale je ten pomer price/value super, netvrdim opak. Len sa ten pomer z mojho pohladu trosku zhorsil oproti minulym rocnikom.

      To je ale skor uz pre organizatorov na zamyslenie, ze ci kazdorocnym zvysovanim ceny a kratenim programu (ako sa stalo tento rok), nenarazia do steny, ze ludia si povedia, ze to je uz prilis.

    • s4ra
      22. 6. 2015, 14:19

      Inak ked uz mam porovnavat s minulym rocnikom, tak tento je pre mna teda o dost lepsi... Co sa tyka hudobnych interpretov. Je to proste subjektivne. Aj tak ma niekto na koho sa tesim sklame ako kazdy rok a niekto na koho pojdem len tak, ze dam mu sancu - tak sa mega zabavim :D

    • emo
      22. 6. 2015, 16:09

      fugi keď už tam si nenašiel odseky ťažko ti budem niečo vysvetľovať o ekonom. :)
      sára prvá čo má tento ročník lepší :) no ešte nás pribudne :) se starejma časama děte se vycpat, nechte si kecy na naše dredy, sara keď nemáš dredy to nevadí šoubyznis jede v pešti
      (sú použité texty 2 kontroverzných kapiel orlíku a tří sester a narážka na sáru nižšie so sigetom) a nechte si kecy na naše kapely

  • wizz
    19. 6. 2015, 08:36

    Caute Pohodaci,
    Trochu som nahliadol do lineupu a a priznam sa 90% interpretov nepoznam, alebo nepocuvam. Aby som neznel negativne, velmi ma potesil napr Beardyman. No, ale otazka na Vas, viete mi odporucit kapelu / interpreta tychto atributov: jazz / nu-jazz, broken-beat, swing, soul/funk/disco, jackin/deep House... pripadne hocico vesele a zo srdcom. Dik, Edo

  • warhola
    18. 6. 2015, 21:12

    Zdravím agentúru a všetkých jej spolupracovníkov!
    Po včerajšom zverejnení Lineup-u som ostal mierne povedané zaskočený nepochopiteľnými reakciami niektorých ľudí. Ani si neviem predstaviť ako zle sa to musí čítať ľuďom, ktorí celý svoj čas venujú príprave festivalu, ktorý robí radosť každý rok obrovskému množstvu ľudí.

    Hej Ty, hater! Nie, nemusíš byť spokojný s lineupom, nemusí sa Ti páčiť tohtoročný výber headlinerov, nemusíš byť spokojný so štvrtkom a možno Ti Bjork lezie na nervy, ale pred tým ako svoje rozhorčenie alebo dokonca až krivdu vychŕliš vo všetkých možných diskusiách skús narátať do desať a zamyslieť sa nad tým, koľko neskutočných koncertov si vďaka Pohode videl a zažil? Koľko ľudí a nových kapiel si vďaka pohode spoznal? O koľko Ti Pohoda tvoj veľa krát nudný život spestrila? Koľko krát si povedal že Pohoda sú Tvoje vianoce v lete a raj na Zemi?

    To všetko sa tu nezjavilo len tak, z ničoho nič. Za každým superlatívom ktorý si si z Pohody doniesol a z ktorého žiješ ešte pol roka po festivale stoja konkrétni ľudia. Ich čas, námaha, energia a chtíč urobiť pre 30 000 ľudí maximum. Toto je to čo robí Pohodu Pohodou. Žiadna anonymná nahrávacia spoločnosť, ale konkrétni ľudia, ktorých väčšina z Vás pozná po mene.

    Skús si to na chvíľu uvedomiť a potom porozmýšľaj o tom, či Tvoje komentáre neboli prisilná káva pre ľudí, ktorý sa pre Teba snažia spraviť všetko čo je v ich silách a niekedy ešte trochu viac. Ak si nespokojný s tým, alebo s oným, v poriadku. Zariaď sa podľa toho, nájdi si alternatívu a ostaň spokojný na nejakom inom mieste. Len neurážaj a neznevažuj celoročnú prácu a námahu ľudí, ktorý to robia aj pre Teba.

    Touto cestou sa chcem agentúre a všetkým jej spolupracovníkom poďakovať za každý jeden ročník pohody z ktorých všetky boli vždy dokonalé. Chcem Vám len odkázať že nás, ktorí sa tešíme na každú Pohodu, lebo vieme že nikdy nesklamala a nesklame, je 1000 krát viac ako tých čo sú večne s niečim nespokojní.

    Pohoda je značka na ktorú sa dá spoľahnúť a na to buďte hrdí. Budte hrdí na seba, na svoju prácu a nikdy sa nenechajte demotivovať!

    S pozdravom

    W.

    • emo
      18. 6. 2015, 22:01

      neboj andrej varhola, dobro je väčšinou tichučké a zlo kričí, keď jeden človek na ulici kričí, tak je na ulici krik, to neznamená že kričí celá ulica, len je na celej ulici krik, mysli vždy aj na mlčiacu väčšinu
      hejtovať hejterov je tiež len hejterstvo a poďte si obidvaja hejteri tu nadomnou dať so mnou 5 minútovú jazýčkovú keď ste takí odvážni

    • cookie
      18. 6. 2015, 22:22

      ako, napisal si to pekne, ale tiez pozeram, ci mi nieco uslo... to si dal na fb? myslim, ze tu sa dali precitat len sklamane reakcie z lajnapu a krizeni, co je normalne a tento rok skratka viaceri pohodaci cakali na svoje skupiny/djov marne... asi kazdy tu vnima a ocenuje pracu agentury, neuveritelnu starostlivost o navstevnikov, uzasnu atmosferu, sprievodne akcie a volnost na festivale a to ze na svk mame taky krasny festival, ktoreho spririt ocaruje zahranicie

      inak, hrdy by mal byt clovek len na svoje ciny... byt hrdy na festival ci uspechy sportovcov, to je take slovenske

    • warhola
      18. 6. 2015, 22:31

      posledne vety sú adresované agentúre a teda ak píšem o tom že majú "byť hrdí",myslím tým "byť hrdý na svoju prácu a jej výsledky". Nepíšem to v kontexte v ktorom si to pochopil.

    • emo
      18. 6. 2015, 22:44

      hej kukuč, tiež si to pekne napísal, len mi asi ušlo dačo, byť hrdý na svoje činy je tiež také slovenské a maďarské a rumunské a americké ...
      robiť veci poriadne, skočiť za topiacim sa, zastať sa ponižovaných, stáť za pravdou, vážiť si vlastnú profesiu, rodinu, prácu iných ... blablabla slovom a činom byť "soľou zeme" je naša psia povinnosť, robiť to čo sa od nás očakáva a čo je správne a potom byť na to hrdý ? nemyslím hrdosť slabšieho ktorý sa neponíži pred silou, nemyslím "hrdosť" ostatať pokorným, milým a čestným, všetka hrdosť na činy je asi taký nezmysel ako tá na ďalšie veci :)
      tak buď aj ty tak hrdý a daj si to som mnou - pekný, milý a správny čin na kt. budeme právom hrdí

    • emo
      18. 6. 2015, 22:50

      ahoj kukuč, dal som ti dnes ráno odkaz nižšie, keby že nepozeráš tak dole:
      ahoj kukuč, tento vikend mas dýzu v bojkoviciach, a da sa brat aj vlez na 1 den, dojdite, bude sa vam nam pacit a svoje x mas vyriesene
      tak by si teda mohol byť o niečo menej sklamaný

    • monghi
      18. 6. 2015, 23:53

      hehe, cakal som, kedy sa tu objavi takyto prispevok :) A je dobre, ze sa objavil, pretoze tak to musi byt! Aby sme si to proste obojstranne vyjasnili, pretoze aj tak, co sme tu, vsetci Pohodu proste milujeme... ale jednoducho, mame svoje sny, ako aj tie "elektricky s nazvom Tuzba" :) Je to normalne... frfleme, chceme, ocakavame, spominame na to, co bolo predtym... a potom pride ten den, my dorazime a zrazu na to, co bolo predtym, zabudneme.... a ked ta uzasnost, pozemsky raj a pomyslena dokonala krajina, v tomto poondiatom svete, zrazu zatvori za nami vrata, tak sme plny radosti a smutku zaroven... ze zasa musime cakat tych 362 dni, aby sme sa opat dockali... a modlim sa, aby toto vsetko, co prezivame na tomto virtualnom svete, a potom tri bozske dni na letisku, trvalo vecne, az kym nezostarnem, nezomriem... aby to po mne zazivali dalsi, aby to po Misovi potom prevzal jeho synator... pretoze to bude znamenat, ze na svete je este stale vsetko v poriadku. Proste som si vedomy, ze kym mame Pohodu, kym ficia letne festivaly, ci uz v UK alebo FR, ci ESP... tak je ten svet este ako tak v pohode...

    • cookie
      19. 6. 2015, 00:09

      warhola - tak potom beriem spat, tam si uz pisal o nas pohodakoch na konci, tak som si to spojil...

      emo - ano ano, presne take ciny ;) snad si si nemyslel, ze hovorim napr. o co ja viem, vstavani do prace :D

      a ta Dýza, teda, skrie ma to... uz som zmiereny s polkou koncertu, dakujem velmi pekne za info, tento vikend by museli byt podstatne blizsie aby som to vedel sklbit... ale za echo mas u mna pivo, a kedze Peto pozval mna, tak ja pozyvam este warholu, na zmierenie

      Peta musis pozvat ty emo, dones plastovy Saris vo vaku, prelejeme a skusime blind test s Bazantom, ci sa trafi :D

    • emo
      19. 6. 2015, 05:32

      zapomenout na sváry
      dyť svět jsou jen báry
      zastavit káry
      a jít dál

    • emo
      19. 6. 2015, 06:02

      tak nech to bejby byt
      pujdem zase kousek dal
      muze tady klidne lejt
      dalsi koncert dalsi kral

      tuto piesen som vam vybral nie len pre to pocasie a vsetky tie dalsie dookoleckove blbiny, kto nepozna pustite si prerabku od ramones zadajte plexis báry a tam je cela nasa party , takže pivo prelievat netreba
      hlavu mam plnou uletú
      proc mněl bych se s někým bít
      strhnu z lahve vinětu
      a muzem si tu v klidu zit
      a v klidu pit a na svary blit

      proc mnel bych se s nekym rvat
      kdyz staci tak akurat se smat
      uz zustalo akurát se jen smat

    • user56faee91b010b
      19. 6. 2015, 10:04

      milujem pohodu, mám veľký rešpekt z organizátorov pohody, z Michala Kaščáka mám keď ho náhodou stretnem - čo sa mi podarí iba na pohode a naposledy v tabačke - úplné zimomriavky a pocity vnútornej eufórie z jeho práce .. a to nielen ako speváka vydrapenej bužírky , najpunkovej kapely momentálne tu u nás , možno aj za hranicami.
      toto všetko však nepomôže keď sám seba vidím ako som na bjork alebo fat white family a chcem byť na 2 miestach naraz... hotová schizofrénia.
      asi si kúpim vip lístok na uprising a tajne budem dúfať že sa odfotím s beardymanom.. :D
      ach jaj teším sa nekonečne na tento ročník

    • emo
      19. 6. 2015, 11:14

      pohoda je tento rok ďaleko najlepšia
      neviem ako to celé urobila, ale úplne sa mi priblížila
      zmazala všetky bariéry a je tu stále nový a nový priestor
      prestup umenia tento rok ...
      politický názor, umelecký názor, sloboda, priestor ...
      Pohoda sa dostala na svoj vrchol ... a rozhodla sa ísť ďalej
      dnes ju smelo prirovnávam čo sa týka názoru k milému malému mišmašu na kt. práve odchádzam a mamutiemu fusion - baštám nezávislosti, pohoda si to ide svojou cestou, sympatickou pripúšťajúcou kompromis tam kde nejde o život, a nekompromisnou tam, kde sa kompromisy nerobia, nehľadiac na nejaké stereotypné zovšeobecňujúce zaručené pravdy
      hudobný program iste nebude vyhovovať tým čo žiadajú vrátiť sa na ten vrchol a nestúpať ďalej
      Pohoda má svoj názor a dnes nám ho takto prezentuje
      pozoroval som ako sa dostala ku svojmu umeleckému úctyhodnému názoru, obrátkam v prístupe k zabezpečenia festu SBS, gastra, detí, vratných pohárov .......... ako sa stavia ku dnešnej spoločenskej klíme a bojuje o ten priestor aký chce mať nie na feste, ale ako si predstavuje hodnoty za ktorými stojí ...
      ide cestu kt. ide napr. taká bjork, dospieť a dostať sa na vrchol nemusí byť alebo rovno nie je cieľ
      obyčajní ľudia tu robia veľké veci a veľkí ľudia tu robia obyčajné veci ...
      celý systém festivalu kde naraz na 10 miestach je 10 hudobných a iných posolstiev ju úplne zlý až nehorázne trhlý, ale len pre niekoho a pre iných nie
      posun ešte ďalej od komerčnej istoty ...
      asi to zas nikto nepochopil :) nevadí, ten odkaz Pohody ktorý ja cítim, môže kľudne znieť aj napr. - kto má svoje zaručené recepty na pravdu, správnosť a čokoľvek nech si to napíše na toalet papier a vytrie si z tým svoju ctenú riť

  • bohdanko
    18. 6. 2015, 17:47

    Kde je ten parádny timeline zo včera?!?
    A keď už takto, šla by tam dať možnosť zoradenia/navolenia aj podla času, prosím vás?
    Ďakujem vopred velmi pekne!

    • Murdoc
      18. 6. 2015, 18:22

      nahoře máš tlačítka, kterýma se to dá přepínat

    • bohdanko
      18. 6. 2015, 22:06

      Murdoc, hore su tlacitka, ktorymi si mozes prepinat umelcov, stage a dni - vsetko podla abecedy, takze po stvrtku ide sobota a potom piatok a naopak... K comu je to dobre, ked v ramci jednotlivych dni mas aj tak vsetky casy vystupeni roztrusene krizom-krazom. Timeline (casova os) uz zo svojho nazvu predsa znamena, ze ides hodinu po hodine, krasne vidis, kde co prave hra a tak si to planujes/vyberas, teda aspon ja a zda sa mi to najpriatelskejsie pre uzivatela. Neviem, no. Vcerajsia, prva verzia bola super, prehladna, stage krasne pod sebou, casova os zlava doprava. Toto mi pride ako zbytocna nadpraca a ked uz, nech je tam teda tlacitko aj pri zaciatku vystupenia, nech sa to da zoradit aj (a hlavne) podla casu. Teda aspon ja ho tam nevidim, ale mozno mam nekompatibilny telefon... :-(

  • ice_sk
    18. 6. 2015, 16:37

    Caute, po zvazeni tohtorocny festival vynecham (mam babo a je to trosku narocnejsie) a davam do ponuky listok povedzme za 85 e
    kto bude mat zaujem, mozte prosim volat 0948 51 36 36
    odber BA, PK

    enjoy

  • misoa
    18. 6. 2015, 15:19

    divnych veci v lineupe(Tom Vek o 16.00, Omar na Bazante, *Kiasmos v NAY, omg*), ale jedna podla mna mega vycnieva a je divne, ze este nikto to nepriniesol - Bjork za svetla.

    Najvacsi headliner a najma etericke vystupenie so silnou vizualnou strankou si predsa ziada tmu, nie? Alebo to tak chcela ona?

    Tomuto ja najviac nerozumiem. Kebyze niekto z agentury vysvetli, bol by som rad.

    • snoopy
      18. 6. 2015, 15:25

      agentura to vysvetlila uz davnejsie, na fb som to aj vcera dokonca cital od michala a spol., vyziadala si to bjork, vyhoveli jej , bodka.

    • misoa
      18. 6. 2015, 15:42

      aha, uz vidim, my bad. dik.

    • elle
      18. 6. 2015, 15:52

      ježíš vkuse dokola toto. michal kaščák na to upozorňoval už keď ju oznamovali, že má zvláštne požiadavky na čas, že bude hrať skôr, to nikto poriadne nepočúval? vystúpenie má počas západu slnka, plus https://instagram.com/p/3m56X-SJgG/?taken-by=bjork

    • snoopy
      18. 6. 2015, 16:36

      tomu linku nerozumiem, to ako ohnostroj nemoze byt v noci? :D , a ved pohoda, spyta sa niekto odpovie sa, nemusis hned hejtovat, nie kazdy je fanatik, plus sa stane ze sa nieco nevsimne, niekomu nieco ujde..normalna vec

  • 3YOURMIND
    18. 6. 2015, 14:38

    Ako s tým b-complexom to myslíte vážne?? To môžem ísť rovno zo stageu na svatú omšu...Kľudne mohol ísť po hybrid minds... Pomaly rezident festivalu si takýto čas nezaslúži...

  • Murdoc
    18. 6. 2015, 11:52

    ahoj! no vím, že tu toho je hodně, ale musím taky:

    Pátek 15 - 16 proti sobě hrají "domácí" umělci Medial Banana, Fallgrapp a Vogjetgratik

    Přitom hned v dalším slotu 16 - 17 proti sobě stojí atraktivní zahraniční jména Tom Vek, PINS a Dakh Daughters...

    není to škoda?? nešel by posunout/přemístit Vek nebo PINS na dřívější slot?

    • Murdoc
      18. 6. 2015, 12:14

      tak hodina sem hodina tam by snad ještě nemusela být takový problém i když je mi jasné, že kapela si může říct přesně hodinu a minutu a přes to nejede vlak... křížení Pary a The Cribs bylo velice smutné, moc jsem se na ten koncert těšil a pak tam nikdo nebyl a bylo to bez atmosféry... těžko se to skládá den festivalový náhrdelník asi.

    • jazzist
      18. 6. 2015, 14:26

      Murdocov navrh sa mne paci. Len neviem ci budu organizatori ochotni menit umelcov medzi podiami, skor pozicie v ramci jedneho podia, kedze maju uz svoje predstavy kto sa na ake podium hodi.

    • chemo
      18. 6. 2015, 18:47

      BMW tí cribs hrali totálne falošne, sám som odtiaľ odišiel a čudujem sa každému, kto nie

    • emo
      18. 6. 2015, 22:31

      ja súhlasím s chemom, na cribs som nebol ani na pare, len som si pozrel jeden ich živák cez yt a z toho by som odišiel
      s tým laskym a koňýkom som to nepochopil, to že nedávajú veľkých rozsah tónov a nespievajú virtuózne, neznamená že neintonujú, to že totálne mimo je trebárs aj kosa z nosa alebo ian brown to počuje každý
      a ty peťo ty v štvrtok na pare nebudeš, štvrtok predsa nemáš na nič čas, nenájdeš si ani minútu, tak kde si vzal čas na paru čo i len na ich jednu pesničku ... a to teraz akože sa fakt budeš správať ako tá slovač a vidláci a budeš tam na nich stáť, len preto, že nevieš kam inam ?

  • snoopy
    18. 6. 2015, 11:23

    no..ruku na srdce, ten program na bazant stage je fakt najslabsi za posledne roky..pametam zivo tie behacky slsp bazant aj orange, napr. taky beirut som ani nestihol plus utekacka z bet for lashes a pod...tento rok? pohodicka, to svedci o niecom urcite..zjavne sa budem musiet priklonit k nazoru, ze velke mena ubrali o nieco viac penazi tohto roku..nieco tomu chyyba, no nic vidim na tom aj pozitiva, bude viac casu na ine veci :)

    • snoopy
      18. 6. 2015, 11:24

      bat for lashes sory :)

    • user56faee91afdbe
      18. 6. 2015, 11:51

      čo ja viem, podľa mňa tento rok ani nie sú nejaké veľké mená...teda Bjork bola asi drahá, ale neviem, či dať toľké peniaze na ňu sa oplatilo..

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa