Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • floryss
    28. 9. 2018, 07:43

    no hurá, konečne..
    teda, čaute, nedávno som objavil super kapelku, tak reku sa idem podeliť, možno poteší niekoho tak ako mňa, možno už budúci rok bude na pohode ;) potešilo by!
    https://www.youtube.com/watch?v=oMJ25zNn0RE&list=RDoMJ25zNn0RE&start_radio=1

    https://www.youtube.com/watch?v=dAEbkS2JumI&start_radio=1&list=RDdAEbkS2JumI

  • monghi
    27. 9. 2018, 21:22

    tak sme späť konečne ... a poďme zhurta ... The Cure už majú oficiálne ohlásené tri letné koncerty v EÚ na budúci rok ... z toho dva festivalové ... no, Pohoda? Alebo radšej NINE INCH NAILS? hneď vo štvrtok? Nech sa to začne nášupom? ;) NIN totiž pravdepodobne budú koncertovať aj v budúcom roku a už sú rozbehnuté prvé rokovania :) A mám silného tušáka, že ich Pohoda skúsi pritiahnuť :) A vôbec, Pohoda 2019 bude jeden veľmi silný ročník, už len preto, že sa posunul termín! A k tomu ešte ... The Twilight Sad ... skúste, veeeeľmi stúpli na popularite. Už si zaslúžili!

    • user56faee91b3968
      28. 9. 2018, 00:51

      @monghi The Cure(maju hrat buduci rok okolo 20 festivalov prevazne v Europe a zatial zverejnili iba tych par tak dufajme ze je medzi nimi aj Pohoda) a NIN by potesili aj mna... A k tomu Parquet Courts,Iceage,Snail Mail a Interpol nech je to riadne gitarove...Radiohead by boli tiez fajn ale nerealne:)... No a co sa tyka elektroniky Aphex Twin a Jon Hopkins... https://www.youtube.com/watch?v=5fyXJzoFS28

    • boomer
      28. 9. 2018, 10:42

      @monghi dufam, ze sa s tymi NIN nemylis a budu hrat aj buduci rok. v lisabone zahrali asi moj naj koncert a pokojne za nimi vycestujem znova, ale na letisku by to bolo nieco ine :)

    • monghi
      28. 9. 2018, 19:42

      @boomer nechajme sa prekvapit ;)

    • boomer
      29. 9. 2018, 19:46

      @monghi prezrad co vies :)

    • monghi
      30. 9. 2018, 20:39

      @boomer viem len tolko, ze sa uvazuje o festivalovom turne NIN v buducom roku ... a ze promoteri uz co to rozbehli ... ale NIN teraz valcuju Spojene staty a setlisty su skutocne paradne. A Trent sa nechal pocut, ze toto rozhodne nie je posledne turne kapely ... takze, uvidime, kde ich v buducom roku uvidime ... ak budu v kondicke ...

    • user56faee91b3968
      30. 9. 2018, 22:22

      @monghi tak tak setlisty NIN su v poslednom case paradne... Na aktualnom US turne ktore idu spolu s Jesus&Mary Chain hraju dost raritne veci... Zahrali uz aj cele Broken EP z roku 1992,prednedavnom po prvykrat hrali The Perfect Drug alebo sa pred par dnami vratili k tejto mojej srdcovke https://www.youtube.com/watch?v=Lqpdo1EBlq8

    • monghi
      1. 10. 2018, 08:44

      @user56faee91b3968 aj jaaaj ... La Mer ... si dodnes pamatam, ako som pri prvom pocuvani "Fragile" albumu siel z tejto instrumentalky uplne do kolien a deje sa tak dodnes :)

    • user56faee91b3968
      1. 10. 2018, 15:27

      @monghi tak to sme dvaja :)... La Mer je aj moja najoblubenejsia z Fragile spolu s https://www.youtube.com/watch?v=P9BfvPjsXXw

  • Tono
    27. 9. 2018, 19:56

    Ahojte. Ospravedlňujeme sa za výpadok na Webparty (nedali sa vkladať nové príspevky, fungovali len komentáre). Dnes sa to podarilo Milku opraviť. Webparty by tak mala byť opäť plne funkčná.

  • Lena
    27. 9. 2018, 17:07

    Ahoj hledám sympatickeho parťáka, který by se mnou strávil Pohodu 2019

  • user56faee91b3968
    6. 9. 2018, 21:18

    Pred par dnami som narazil na kapelu Snail Mail a dnes som si kupil ich debutovy album Lush(presne ako jedna skorozabudnuta UK kapela https://www.youtube.com/watch?v=qGVzyby5kcU).... Je to taky fajn indie pop pre tych ktori vyrastali v 90.rokoch a maju radi Pavement https://www.youtube.com/watch?v=8DEFQ5hVnpU....Vyslo to na Matador takze po Interpole a Iceage dalsi dobry tohtorocny album z tohto labelu.... Mimochodom Interpol totalne prepadli s novym albumom v USA kde sa nedostali ani do Top 20 a debutovali na 23. mieste(najlepsie dopadli v UK a v Nemecku kde obsadili 6.miesto)... https://www.youtube.com/watch?v=sja8PKXuK9E.... No a este jedno avizo-ak budete zajtra vecer v BA chodte do KC Dunaj kde budu hrat https://www.youtube.com/watch?v=JNZZyr1Ul3s

    • Peter_BB
      8. 9. 2018, 11:26

      @user56faee91b3968 dik za tip na novu kapelu Viktor, sranda ze prve co ma napadlo "aha, dievcina a la spevacka s Alvvays" a nasledne, ak som spravne porozumel, spomenula Alvvays medzi kapelami kt. ma rada v tom rozhovore na/pre KEXP. Ale na rozdiel od Molly Rankin mi az tak nesedi spev tejto mladej hokejistky :), co je skoda lebo fakt zlozila super pesnicky a skvele ze "a la Pavement" :)) Inac stihol si uz vypocut novy album Stevena Malkmusa s Jicks? Ja este nie, len registrujem ze je von a ze ma vyborne hodnotenia kritikov :)

    • user56faee91b3968
      8. 9. 2018, 15:05

      @Peter_BB novy album Stephena Malkmusa som este cely nepocul ale urcite si ho niekedy zaobstaram... V podstate aj ked mam skoro vsetky albumy od Pavement od Malkmusa solo mam len jeho prve dva solo pociny - eponymny solo debut z roku 2001 a Pig Lib z roku 2003....A on mal vzdy pozitivne kritiky- ci uz s Pavement alebo solo... Ale novy album znie dobre aspon podla zivych vystupenii https://www.youtube.com/watch?v=hEGvZGH2GRQ.... A mas pravdu-Lindsey Jordan zo Snail Mail nie je hlasovo extra trieda ale podla mna sa skor stylizuje do 90. rokov a ku kapelam ako Hole,Veruca Salt,L7 alebo Babes In Toyland.... Courtney Love tiez nebola dobra spevacka a ake fantasticke skladby mali Hole pred dvadsiatimi rokmi alebo nie???? https://www.youtube.com/watch?v=v0CYB5V9e64..... A este nieco k Parquet Courts.... Pred casom si tu napisal ze Wide Awake! si oproti starsim albumom vychutnas na 51% alebo tak nejak:)..... Nuz uz to nie je ta klasicka gitarovka ako pred niekolkymi rokmi a zvukovo sa posunuli dalej na com ma podla mna zasluhu hlavne Danger Mouse ktory tento album produkoval.... Mne sa Wide Awake! paci naopak velmi lebo kazda skladba znie uplne inak....Almost Had To Start To A Fight pripomina Pixies,titulna vec mi pride ako keby ju natocili Talking Heads koncom 70.rokov,Violence mi pride ako nejaka nevydana vec od LCD Soundsystem a Freebird 2 sa nechala inspirovat klasickym rockom a'la Tom Petty.... Tym nechcem povedat ze Parquet Courts je kapela ktora vykrada kapely ostatne... Naopak PC sa mi pacia velmi(kiezby boli raz niekedy na Pohode alebo Grape:) a toto je jedna z mojich najoblubenejsich https://www.youtube.com/watch?v=vNZw1nQGozw

    • user56faee91b3968
      9. 9. 2018, 00:52

      @Peter_BB inak novy album And Nothing Hurt vydali aj Spiritualized... Vsade to ma dobre hodnotenie(na Metacritic 85% co je naozaj dost).... Bolo by pekne ich mat aj na Pohode aj ked neviem kolko ludi ich u nas pozna....U nas este nehrali a v Prahe iba raz(1.5 2004 v Palaci Akropolis)... Videl som ich v oktobri 2008 v Londynskom Roundhouse a bol to jeden z najlepsich koncertov aky som kedy videl.... https://www.youtube.com/watch?v=4vNrHoLS1zc

    • Peter_BB
      9. 9. 2018, 10:44

      @user56faee91b3968 to co spominas s PQ plne chapem a respektujem, ved aj podla kritik v hud. casakoch je Wide Awake! ich najlepsie hodnoteny album. Mne na "LUG" dost sedi aj to, ze tam ma vacsi priestor Austin, od kt. mi sedia skladby ako No ideas, ci napr. My Ramona z "SBA", kym v ostatnej ich tvorbe mi uz az prilis dominuje Andrewova "ukricanost". Sranda, ze ked som s nimi mal moznost prekecnut takmer hodinu po koncerte v PRahe pred par rokmi, tak bol Andrew mimoriadne prijemny, asj sean, a Austin "v takom tom jeho svete" (co je to, co mi sedi na LUG). Ale urcite kvitujem, ze hudba PQ ma svoj vyvoj, najma presne pokial ide o zvuk, cim je kazdy album dost orginalny. Pozrel som co za setlist hraju (oni casto hraju uplne to iste cely rok), a som spokojny :), teda ak by vysli na Pohode otvaram sampanske :)) Spiritualized poznam, ale co som pozrel hravaju velmi malo uz dlhe roky, tak tam asi nadej velmi nezije (kym PQ, skor ci neskor, verim pridu "vo vacsom" tocit letne festy a kluby do EU).

    • user56faee91b3968
      10. 9. 2018, 23:29

      @Peter_BB dufam ze Parquet Courts sa raz na Pohode ci Grape dockame.... Asi tu zacnem robit natlak tak ako pred par mesiacmi ked som pisal ze chcem na Pohode Diego:).... Tak teraz chcem INTERPOL & PARQUET COURTS :)))))))Inak ked sme pri US gitarovkach poznas The Thermals????Tato Portlandska trojka sa zaciatkom tohto roka bohuzial rozpadla ale stihli natocit niekolko velmi dobrych albumov(ja odporucam zacat s Now We Can See z roku 2009).... https://www.youtube.com/watch?v=ho1dAd8nvdM

    • Peter_BB
      16. 9. 2018, 21:15

      @user56faee91b3968 az teraz som si vypocul Thermals (nezachytil som nic o nich doteraz), velmi prijemna hudba. Skoda, ze takychto kapiel je tak vela v U.S. (kedze odtial je tazsie dostat ich na Pohodu) a nie v EU. A ano, po Parquet courts by aj podla mna mali polovat aj Pohoda a aj Grejp, kedze nie su drahi, a su verim dost popularni aj v Europe a nielen v U.S.

    • Peter_BB
      17. 9. 2018, 12:29

      @user56faee91b3968 Viktor len pre zaujimavost, ze Snail Mail uz pomerne solidne rotuje _FMko, aj teraz ich hraju:)

    • user56faee91b3968
      17. 9. 2018, 15:28

      @Peter_BB je super ze Snail Mail hraju uz aj u nas:)... Treba ich uz len doviest na Pohodu(spolu s Parquet Courts a Interpol:)... Inak Lindsey Jordan mala prednedavnom Coming Out ked sa priznala ze je na rovnake pohlavie(rovnako ako aj Courtney Barnett)... A ked sme pri kapelach ktorym dominuju zeny dame si jednu klasiku.... Howling Bells nikdy neboli nejako extra znami ale o to viac boli super... Hrali aj na Hodokvase 2007(pritiahli ich tam zo sebou Placebo ktorym robili Support na vtedajsom turne)... Ja som ich videl na jesen 2008 v Londynskej Astorii spolu s Duke Spirit a boli neuveritelni https://www.youtube.com/watch?v=5qM_YvB-ZZw

    • user56faee91b3968
      17. 9. 2018, 16:37

      @user56faee91b3968 samozrejme ze som myslel doviezt a nie doviest:)

    • Peter_BB
      17. 9. 2018, 23:03

      @user56faee91b3968 Howling babes nepoznam, ale kazda jedna takato kapela na Pohode by ma potesila. Inac moja najoblubenejsia pesnicka z cisto zenskych kapiel je asi tato: https://www.youtube.com/watch?v=s_nMFn2m6Vg, ale vidim zo setlist.fm ze hraju uz len par krat rocne v U.S., tak o tomto uz nesnivam. Skor kedze Pohoda uz dava priestor aj metalu, tak by svojim sposobom asi boli OK L7 kt. "Pretend we're dead" je snad najvacsi hit tejto sceny. Skoda ze uz nehraju nase sestry Humenanske s K. Knechtovou za bicimi, ich koncert sa mi velmi pacil. Realne tipujem z U.S. zenskych kapiel snad Girlpool, a este realnejsie nejaku inu "dvojclenku" z U.K. objavenu na nejakom showcase.

    • user56faee91b3968
      18. 9. 2018, 15:04

      @Peter_BB ked nejaky metal na buducorocnej Pohode tak u mna prichadza do uvahy jedine Deafheaven.... Ich album Ordinary Corrupt Human Love je jednym z najlepsich tohtorocnych albumov a ma naozaj velmi dobre kritiky(u Pitchfork 8.5 co je naozaj velmi vysoke hodnotenie)... Nie je to pre kazdeho(mamicky s malymi detmi by sa mohli vylakat:) ale podla mna by to bolo uplne super https://www.youtube.com/watch?v=sC3V6DU-o9k

    • Peter_BB
      19. 9. 2018, 09:16

      @user56faee91b3968 pacia sa instrumentalne pasaze :)), ale aj podla mna by Deathheaven jednoznacne zapadli OK do ostatnej dramaturgie Pohody. Uz ina vec je, ze takto vychytenu kapelu si mozu preplatit "zanrove festy" v EU-15. Mam par kamaratov metalistov, opytam sa ich ci Deafheaven poznaju :)

    • user56faee91b3968
      19. 9. 2018, 14:59

      @Peter_BB podla mna jednoznacne spolu s Mastodon, Tool a Deftones jednoznacne najlepsia metalova kapela sucasnosti...

    • user56faee91b3968
      19. 9. 2018, 22:28

      @user56faee91b3968 inak Algiers nazivo 1.februara v Kosickej Tabacke a 16.februara v Lucerna Music Bare https://www.youtube.com/watch?v=1mk-_vrC9Qc

    • Peter_BB
      19. 9. 2018, 22:50

      @user56faee91b3968 dik za info Viktor, dobre vediet a najma skvele ze to vyslo na piatok v KE, resp. v sobotu v Prahe, uz len verit na priaznive okolnosti na vylet :)

    • user56faee91b3968
      20. 9. 2018, 00:01

      @Peter_BB niet za co...rado sa stalo

    • Fajnschmetke
      23. 9. 2018, 09:02

      @user56faee91b3968 nefunguje mi postovanie, tak skúšam či funguje reply....

    • Fajnschmetke
      23. 9. 2018, 09:05

      @Fajnschmetke nejde mi to . chcel som postnúť inzerát -- " ahoj, predávam lístok na breeders vo Viedni štvrtok 15.11. moja cena 25€, eticket. záujemca prosím napíš na lono.delay@gmail.com . dík...

    • user56faee91b3968
      24. 9. 2018, 14:44

      @Peter_BB The Cure maju hrat buduci rok okolo 20 festivalov(prevazne v Europe).... Zeby bola medzi nimi aj Pohoda????

    • Peter_BB
      26. 9. 2018, 18:00

      @user56faee91b3968 v to pevne verim Viktor. Inac som prave v Lisabone kde som zazil ostatny koncert the Cure, po kt.mi zostala spomienka ze "toto proste musime zazit aj na Pohode" :) Drzme palce, vysielajme pozitivnu energiu a najma verme! :)

  • alebo80
    6. 9. 2018, 10:17

    Pozdravujem.
    Len sa chcem opýtať agentúry Pohoda, kedy sa chystajú dať lístky aj cez ticketportál. Chcel by som si zakúpiť parking, avšak stačí mi "hometicket" nepotrebujem riešiť ešte aj zbytočné poštovné.

    • ansh
      6. 9. 2018, 10:22

      @alebo80 ticketportal lístky už nebudú, ako spomínajú v novinke. V novom shope pohody sú skoro všetky lístky e-tickety, teda elektronické, teda smelo objednávať :)

    • Matwe
      6. 9. 2018, 13:10

      @alebo80 zdravím, ako vraví ansh, parking aj ubytovacie vouchre aj všetky možné ďalšie vouchre budú len vo forme e-ticketov :)

    • monghi
      6. 9. 2018, 13:31

      @Matwe konečne! ;)

    • Matwe
      6. 9. 2018, 13:45

      @monghi a ešte jedna potešujúca info: budú sa dať čítať aj z mobilov :)

    • alebo80
      6. 9. 2018, 14:27

      Dík za info - ešte taká otázka zdraženie P1 parkingu o cca 40% (tento rok 25€ - budúci rok 35€) má aké opodstatnenie? Nie je to trochu neadekvátne navýšenie?

    • Matwe
      6. 9. 2018, 16:21

      @alebo80 má to za sebou jednoduchú logiku. tento rok sme totiž zaznamenali extrémne množstvo ľudí prichádzajúcich na festival autami (pomer vstupov strán Opatovce/Biskupice v tomto roku prekonal všetky očakávania, bolo to 80/20) a parking bol vypredaný prvýkrát v histórii. vývoj kapacity však dosahuje strop. chceme ľudí motivovať, aby na festival prišli primárne inými spôsobmi dopravy, každoročne vypravujeme špeciálne vlaky, posilňujeme lokálnu dopravu, robíme kyvadlovku, atď., treba ich využiť :)

    • Peter_BB
      6. 9. 2018, 17:07

      @alebo80 len pre zaujimavost, ze Ticketportal dost "zdiera", najma predajne miesta tlacenych listkov (to je na dlhsie preco, kazdy "insider" Ti vysvetli). S tym parkovnym kazdy podla mna chape jednu aj druhu stranu, a opat len pre zaujimavost, v USA uz mali nielen strajk proti Ticketportalu/masteru zo strany Pearl Jam, ale do tzv. strednych pruhov dialnic (tzv. HOV) vpustia len auta obsadene 2/3 osobami. Zvysenie na 35 € je urcite lepsie riesenie ako napr. nejaky zakaz parkovania aut obsadenych len jednym clovekom = soferom. Honorare vystupujucich idu kazdy rok nahor, a chceme Cure :)) cize zvysenie cien OK. Opat len pre zaujimavost, objednal som si pivo APA 12 v pobocke Regalburgra v BB, zapytali si 3 eura a doniesli mi 0,3l pohar priemerneho piva - z tohto uhlu pohladu su piva z Pivobrany na Pohode podla mna velmi lacne :))

    • casovac
      6. 9. 2018, 20:55

      Ja neviem čo furt ľudia pindajú, vstupenka teraz za 89 EUR, Rodriguez v septembri za 39 EUR, tak nie je o čom debatovať, stále sa to v pomere oplatí. A najlepší sú nahnevaní rodičia na FB kvôli vstupnému za decká, citujem: "Pohoda už nebude rodinný festival" alebo "Končím s Pohodou".

    • monghi
      7. 9. 2018, 10:00

      @Matwe no co Ti poviem ... radost nakupovat z domu :) permanentka + p1 ... see you next year :D

    • cookie
      7. 9. 2018, 10:53

      @casovac guraaa! konci sa disneyland na letisku... vsade kam sa pozries dzeci a kociky, uz to fakt nebolo normalne.

    • thepaulla
      7. 9. 2018, 12:17

      @cookie aj mna tato sprava extremne potesila!!! bol to aj jeden z hlavnych dovodov, preco som tento rok nesla na tento rodinny festival s nulovym lajnapom
      snad sa to teda pohne k lepsiemu!
      a ozaj nezabudnite booknut tu Paulu Temple, ked uz konecne nebude rusit deti z nocneho spanku

    • boomer
      7. 9. 2018, 13:06

      nikdy ludom neprajem zle, ale to masove mamickovske pohorsenie na facebooku je pre mna trosku katarticke, tak nam/vam len vsetkym prajem, aby zmeny splnili ucel a navstevnikom zlepsili zazitok :)
      uz len Death Grips

    • Peter_BB
      7. 9. 2018, 14:36

      @boomer kazdy ako-tak informovany a empaticky clovek podla mna v tomto pochopi obidve strany. Miso sa verim s castou nich verim skor ci neskor stretne osobne, min. predpokladam s pohorsenym FB clovekom c. 1 Durim "Mr. Aura" :), a vysvetlia si to. Jasne ze by bolo idealne, ak by info o cenach na 2019 bolo zverejnene uz par dni pred otvorenim Pohoda shopu vo stvrtok na letisku (vratane infa ci tam bude platba kartou :), ale stale podla mna 100x lepsie takto ako s avizami typu "v roku 2014 uz nebudem v politike" :)) Viaceri sme znacnu cast roka zili dianim okolo najomnej vrazdy J. Kuciaka (a M. Kusnirovej) az natolko, ze nam cast planovanych aktivit "usla" lebo sme proste nahle robili ine veci, a v tomto je urcite v dobrom slova zmysle no. 1 Agentura, a je fajn ze ti kt. toto nevedia respektovat si najdu ine festy. M.i. sa verim velmi solidne rozbehol fest Atmosfera kt. sa zrejme v mnohom inspiroval uspechmi Pohody pri zariadeni komfortu pre rodiny s malymi detmi, super ak tu a najma na FB :) o tom napisete niekto kto mate osobnu skusenost (ja len viem od kamarata kt. tam bol s detmi). Uzite si burciak :))

    • emo
      7. 9. 2018, 23:59

      @boomer deti jednoznačne zakázať, ďalej zakázať mladé mamičky, potom zakázať deti ktoré sa tu sťažujú že sú tam deti, vlastne zakázať vstup všetkým deťom do 40 rokov a ľudí od 40-45 brať s rezervou, never nikomu pod 45 !!! pre nezrelých ľudí je kombinácia hlasnej hudby s čímkoľvek krajne nevhodná, ďalej jednoznačne zakázať úplne všetkých ktorí neprajú ľuďom nikdy zle ale doplnia za to to ale, a zakázať každého kto tu furt mišovi niečo radi ale sam si nevie s ničím poradiť ani sa nikam zaradiť

    • emo
      8. 9. 2018, 10:40

      @casovac dobre hovoríš, fakt neviem čo všetci furt na všetko pindajú, nejlepšie ludia ktorí ani nikdy na pohode neboli alebo ti co teraz neboli, alebo uz nechodia, alebo uz buduci rok neprídu ... kočíkov nemá prečo ubudnúť, dúfam že sa naše rady budú naďalej milovať a množiť ... decká od 6-12 - furt sme tam mali mnohi taký ten pocit že tam na nás niekto s niečím dopláca alebo krivo pozerá a pindá, čo sa aj teraz prejavilo - žiaľ ... no a teraz už ľudia budú brať svoje deti smelo lebo sa to obráti a 6-12 ročný účastník sa stane plnohodnotným účastníkom a podporovateľom Pohody ktorý logicky práve bude doplácať tým nespokojným náročným premudrelým intelektuálikovským pozerským strednoprudovým gitarovkárom a elketronkárom s poziadavkou na lacne blbinky strednej az podpriemernej kvality, ktorí ani na kvalitnu nekomerčnejšiu elektroniku nie su schopni zaplniť jeden smiešne malý stan ... deciek nad 12 tiež pribudne ... kto kúpi lístky príde, iste pre mnohých je to už veľa peňazí za karavan, za rodinu, ano je, aj tak dlhoročné pozorovanie stále potvrduzuje že najviac pindajú na cenu presne ti co idu sami a zarabaju celkom slušne len a len na svoju vlastnu prdel a ešte s podporou rodičov ... upindanosť je stav mysle ... ti z nasej krvenej skupiny co skutocne nemaju co do ust sa za tento stav skor hanbia, nie este aby to vsade po internete o sebe rozhlasovali a prave ti aj na tu pohodu dorazia a aj ludi ba aj zvierata v nudzi podporuju ... platí včera ako dnes - chudobný človek hotový kokot ... nechajte maličkých k nám prísť, lebo ich je kráľovstvo pohodové

    • tomik
      8. 9. 2018, 10:58

      ja by som do kapacity festivau zaratal aj psov co tam pobehuju naramok na labku za 35€ :D jednucho zvierata deti a politika nemaju co na festivale hladat :D myslim ze rodiacia budu nakoniec spokojnejsi ked nechaju decka u babky a poriadne si uziju festival lebo slovenska logika deti zadarmo ? berieme aj susedove

    • Peter_BB
      8. 9. 2018, 11:14

    • emo
      8. 9. 2018, 13:34

      @tomik psy jednoznačne zakázať, sú to maximálne drzí a arogantní návštevníci festivalu, správajú sa absolútne nepriateľne a nepriateľsky, všade zavadzajú, nikde nevedia ani chvíľočku vydržať v kľude, v pohode, otravujú a rozptyľujú ľudí, všetci ich chodia hladkať a tak odvádzajú pozornosť od skutočne zaujímavých vecí, inde zas pes tancuje v skupinke ľudí a tí mu ešte aj tlieskajú, miesto aby tlieskali skutočnému umeniu, a to čo je už vrchol psy sa pchajú umelcom do vystúpení, narúšajú ich a chcú vystupovať spolu s umelcami alebo aj miesto nich, vytláčajú ľudí a chcú úplne festival len pre seba, obsadzujú miesta na sedenie pre ľudí, votreli sa všade, je to psia migračná kríza - zakázať !!!
      http://leteckaposta.cz/814483407
      čo sa toho druhého týka, tam skromne odhadujem že máš pravdu tak na 5%, tak 5% návštevníkov sa skutočne správa ako zvieratá, tiež rozmaznané, urazené, trucujúce, nesamostatné malé deti a aj ako politici. Netreba zas ale deliť plevel od zrna - zakázať to všetko a všetkých a šmitec

    • simbela
      8. 9. 2018, 16:32

      @Matwe tentorok bola primestska do Piestan zrusena a kedze sme uz "stari" a chceli sme chodit kazdu noc domov, boli sme viacmenej "nuteni" parkovat... Da sa predpokladat, ze pri takomto naraste cien za parkovne narastie aj pocet ludi ktori by Pohodabus znovu vyuzivali.. snad nam teda tie busy do PN obnovite :)

    • user_SI
      9. 9. 2018, 10:46

      @user5b06bb53e2c34 nie, treba zakazat vsetkych tych pozerskych gitarovkarov a elektronkarov ved co ti maju zavadzat na hudobnom festivale a treba dokupit na pohodu hlavne viac pieskovisiek a vencovisiek pre deti aj psickov, este nejake smykalky, hojdacky, preliezky, detske kutiky, zriadit psie hotely, kynologicke poradne a hlavne veterinarov pre psickov ktori z neznamych dovodov po dnb hudobnom zazitku prestali pocuvat svojich hlupuckych nepremudrelych panickov

    • emo
      9. 9. 2018, 14:11

      @user_SI ad 1 neviem či máš vôbec 40, keď nie tak si prečítaj vyššie
      ad 2 neviem či máš vôbec 45, ked nie tak Ti neverim, ked máš náhodou nad 45 tak píšeš veľmi rozumne a verím ti
      ale načo nám tam budú všetky tie veci pre deti a psy, keď týchto otravných návštevníkov zakážeme?
      psie hotely su predsa tiež na to aby tam odložili ludia chlpačov v čase pohody
      proti tým pozerskym g. a e. vobec nič nemam a teraz pride to ALE kt. som tu vlastne napadol fakt by som tie strednoprudove srandičky vymenil za nejake veci viac odpodlahy a viac ku koreňom,
      a nemôžem za to že tu na fore udajne hudobneho festivalu riešia ludia pičovinky miesto hudby - zakázať celé toto nazorovanie tu okamžite, zatvoriť všetky tieto komunikačné internetové nezmysly a tvorca festivalu by mal určite prestať odpovedať na všetky tieto tu a na fb a všade drísty
      ale takto, niekto keď má už fakt náladu podpsa a poddecku nefalšovanú radosť, stačí mu tu občas prísť alebo si pozrieť tie facebookove nazorovačky a hneď si začne vážiť ľudí kolo seba
      okamžite zakázať zakazovanie čohokoľvek
      píšeš dzivo /pletí len ked máš nad 45/ ALE hlupucky a nepremudrely sa navzajom vylučuje a veterinar poslušnosť tiež nerieši

    • emo
      9. 9. 2018, 14:59

      @user_SI no pozrel som si tie fotečky tej fešandy poriadne, tak ok po dnb zazitku tie polohy nie su uplene 110% ALE nikde sa nevyvaľuje, odloženie v sede môže byť a v polohe sfingy je ok + faktor prostredia, vyrušovania, masy ľudí atd + bežne zvládala odloženia počas cik pauzy aj veľkej potreby v toi-ke a sedela bez pohnutia aj keď ju hladkali a inak vyrušovali uplne cudzí ľudia + zvládla aj dlhšie odloženia na sprchovanie, pričom svojvoľne zmenila sed na ľah bez opustenia polohy , myslím že keby sa takto socializovali aj ľudia aspoň na 50% tak by to tu bol raj na zemi, o internetovej komunikácii ani nehovoriac
      s chuťovo dráždivými podnetmi to bolo horšie priamoúmerne dĺžke trvania festivalu podľa toho kde ľudia nechávali jedlo na zemi a zanechali tam stopu + všetky tie vône a stopy, to dalo zabrať, 3 sqelé dni tréningu

  • monghi
    6. 9. 2018, 09:21

    Pohoda, diky za pozitivne zmeny v e-shope :)

  • CeceX
    3. 9. 2018, 18:52

    něco málo ze skvělého koncertu GusGus ;)
    jen škoda že hráli tak krátce.. https://www.youtube.com/watch?v=a_IMR-fqMYs

    • tomik
      4. 9. 2018, 20:15

      @CeceX dik za video skoda ze teraz koncertuju len dvaja inak uzijes si koncerty ked si ich skoro cele natacas ?

    • RadoM
      4. 9. 2018, 23:11

      @tomik 17. novembra budu hrat v Harpe spolu aj s Urdur a Hognim - a zda sa ze na pridane predstavenie sa stale daju kupit listky :)

    • CeceX
      10. 9. 2018, 18:38

      @tomik 14 minut je skoro celí koncert? Ano užiji si i tak páč to mám za ty roky praxe vychytaný a bavim se i s krámem v ruce ;) ale rok od roku točím méně..
      a jak říkáš škoda že teď hrají jen dva. V Tržnici to bylo taky super ;) https://youtu.be/lmmqbsgJgh4

  • user56faee91b7320
    31. 8. 2018, 07:48

    Idles a Brockhampton

  • user56faee91b3968
    28. 8. 2018, 22:15

    26.novembra Editors v BA(dufam ze im budu robit predkapelu zase Diego ako v roku 2010:) https://www.youtube.com/watch?v=Jl4OnvTZ55I

    • monghi
      29. 8. 2018, 22:28

      @user56faee91b3968 hmm... v 2010 boli u mna Editors peceni vareni, ich posledne prace ma nejak neberu a ani v londynskom Hydeparku na mna neurobili bohvieaky dojem... ale svoje publikum uz maju stabilne, tak dufam, ze v BA to bude odpal :)

    • user56faee91b3968
      29. 8. 2018, 23:08

      @monghi tak tak mas pravdu... Editors som videl aj ja niekolkokrat a ked som ich videl po prvykrat vo Viedenskej Arene v novembri 2007 tak to bolo uplne o niecom inom ako teraz.... Po odchode/vykopnuti Chrisa Urbanowicza akoby stratili smer kam sa uberat a ich albumy maju klesajucu tendenciu co sa tyka kvality ale to postihlo skoro vsetky kapely z minulej dekady ked po brutalne silnom debute isli dole(Arctic Monkeys,Kasabian,Bloc Party,Kaiser Chiefs,The Killers,Klaxons,MGMT...)... Naposledy som videl Editors na Grape 2014 a vydrzal som asi do dvoch tretin....No neviem ci pojdem do BA lebo tohtorocne koncertne zaznamy su naozaj nudne... V kazdom pripade ich debut The Back Room u mna zostava jeden z albumov ku ktoremu sa vzdy rad vratim https://www.youtube.com/watch?v=HWAcw-861Sk

    • user56faee91b3968
      29. 8. 2018, 23:24

      @user56faee91b3968 a ked sme pri kapelach s ktorymi to islo po skvelom prvom albume dole vodou tak ma napadla este jedna https://www.youtube.com/watch?v=Ue193sAcrE

    • boomer
      31. 8. 2018, 11:31

      @user56faee91b3968 "kapely z minulej dekady ked po brutalne silnom debute isli dole" tu budem trochu oponovat, myslim si ze viacere z kapiel ktore si vymenoval mali dobre (aj lepsie nez debutove) albumy az neskor, pripadne aj nedavno - obzvlast MGMT s Little Dark Age ktory je popici - ale aj Humbug/TBH&C, respektive Empire/West Ryder/Velociraptor boli mrte silne neskorsie albumy.
      a ked uz nie kriticku, tak aspon koncertnu latku si drzi (alebo donedavna drzalo) viacero "postarsich" indie kapiel (8-15 rokov stare debuty), napadaju mi FF, Vaccines, Foals, TDCC, alt-j. pokial maju nazivo energiu a dostatok starsich hitov, udrzia si stabilne fanusikovske zakladne aj napriek tomu, ze to uz nie su hudobne najrelevantnejsie kapely. mam dojem, ze na nich stale frci ovela viac ludi nez si casto myslime.

    • user56faee91b3968
      31. 8. 2018, 14:52

      @boomer Arctic Monkeys vydali po debute celkom slusne albumy(Favourite Worst Nightmare,Humbug,AM) ale aj dvakrat albumy ktore su o nicom (Suck It&See a hlavne posledny TBH&C ktory je naozaj zly.... Od AM mam albumy vsetky a musim povedat ze tento je najslabsi.... Spolu s poslednym albumom Boarding House Reach od Jacka Whitea tohtorocne sklamanie).... Prednedavnom si tu napisal ze si ich videl na NOS Alive a boli o nicom.... Kasabian takisto vydali po prvom albume celkom slusne veci(tie ktore si napisal vyssie ale napr. posledny For Crying Out Loud je totalne nudny).... Co sa tyka MGMT tak ti mali po Oracular Spectacular este silny moment s dvojkou Congratulations ale posledne dva albumy takisto nezozali nejaku velku slavu.... Z kapiel ktore si drzia uroven by som spomenul Interpol, Yeah Yeah Yeahs,Modest Mouse,The Coral,Beatstakes,Tocotronic,The Coral alebo The National....

    • user56faee91b3968
      31. 8. 2018, 14:56

      @user56faee91b3968 tak The Coral som napisal dvakrat :)... Este by som tam napisal The Strokes aj ked Comedown Machine nie je pre kazdeho...

    • boomer
      31. 8. 2018, 15:18

      @user56faee91b3968 TBH&C mam po Humbug od AM asi najradsej, z koncertu som odisiel lebo hrali pesnicky, ktore som pocuval este na strednej a neviem predstierat, ze ma este stale bavia. A novy album sa na velky stage aj tak nehodi.
      Little Dark Age za mna tento rok minimalne top 5.
      Kasabian som prestal sledovat ked vydali 48:13, ale v tom istom case zacali headlinovat festivaly, co ma vtedy celkom prekvapilo. myslim ze na Pohode sme ich videli v naj forme.

    • user56faee91b3968
      31. 8. 2018, 16:35

      @boomer ok....kazdeho bavi nieco ine a kazdy mame iny vkus.... A ja doteraz pocuvam kapely ktore som pocuval este na strednej a to uz je peknych par rokov dozadu napr. https://www.youtube.com/watch?v=6cUcwh2vbqY

    • boomer
      31. 8. 2018, 17:01

      @user56faee91b3968 Na takych Gorillaz som od utleho detstva :)) ale postupne davkovane. pri AM mam ten problem, ze som prve dva albumy pocuval asi tri roky takmer bez prestavky stale dookola, a uz sa mi to proste neda. :)

    • user56faee91b3968
      31. 8. 2018, 22:41

      @boomer 70%kapiel ktore pocuvam,pocuvam od svojich 12-17 rokov ale to boli roky 90te a vtedy sa to dobrymi kapelami a stylmi len tak hemzilo a niektore kapely mozem pocuvat kazdy den a neomrzia ma(Interpol,Diego,Mogwai,Afghan Whigs,NIN,Smashing Pumpkins,Pearl Jam,R.E.M,Blur,Oasis, Husker Du.....).... Samozrejme ze pocuvam aj starsie veci zo 60.-80.rokov a obcas k tomu pridam aj nejaku novu kapelu ako napr. tuto https://www.youtube.com/watch?v=Ykccw_TZ4p4

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa