Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • cookie
    24. 10. 2018, 12:47

    prosim tuto uzasnu tetu z danska, ked uz radi bookujete tety....

    https://puce-mary.bandcamp.com/track/the-size-of-our-desires

    • monghi
      23. 10. 2018, 09:05

      @boomer NIN v životnej forme!!!

    • samoT
      23. 10. 2018, 14:22

      @boomer palec hore!

    • emo
      23. 10. 2018, 17:49

      gitarista je miestami kkt a trent by si mal uvedomiť čo naživo /ne/odpsieva, zobral by som si na koncerty druhého podporného speváka v miestach kde na to nemám ... títo dvaja členovia tam dosť vyrušujú sem tam a z celého mám dosť rozpačitý dojem, byť na Pohode - mažem na inú scénu

    • Fajnschmetke
      23. 10. 2018, 21:08

      výborné!

    • VV
      24. 10. 2018, 09:53

      @user5b06bb53e2c34 emo ty si predsa kkt a znovu si to potvrdil. mal by si si zase zmenit nick :D

    • cookie
      24. 10. 2018, 12:37

      @VV :D emo to praveze pekne zabeu

    • Darkov_tato
      24. 10. 2018, 21:11

      @user5b06bb53e2c34 vyrusuju maximalne teba, figu znamena ze to miestami uleti na tom absolutne nezalezi v ich pripade

    • Darkov_tato
      24. 10. 2018, 21:13

      @VV kkt a nie len miestami evidentne

    • cookie
      25. 10. 2018, 09:21

      ako sorry hosi, ja som sice posledny, ktory moze moralizovat.. ale na hudbu snad moze mat kazdy svoj nazor nie

      chill the fuck out

    • Peter_BB
      25. 10. 2018, 10:02

      @cookie :))), presne tak - ved tu sme na party :) Moralizovat samozrejme mozeme ak by sa tu ktokolvek zacal NIN ci inej kapely dozadovat na zaklade ""argumentov"" typu ze vlez je az 80 eur a pivne specialy su o 30 % drahsie ako u Konykovho brata Pistu v Na Sanci :))

    • emo
      25. 10. 2018, 16:02

      :D noooo neviem, ian brown to na Pohode predvádzal ešte horšie a naše média to komentovali spieval falošne ale so srdcom a podobne, myslím že tam už nikto nepochyboval že spievať jednoducho žiaľ nevie, ja sa neseriem do ničoho na čo nemám a nikomu to nevnucujem aby to tiež nerobil ... viem, byť malým naivným chlapcom a zakričať kráľ je nahý sa neodpúšťa, bolo by zaujímavé hypoteticky zhodnotiť toto so samotnými aktérmi a možno keby oni sami povedali /čisto hypoteticky/ že hej uvažujem už roky že na koncerty si vezmem nejakú podporu alebo tu som to fakt zoral a áno gitarista napr. už musí niečo robiť s tým chlastaním pred koncertom a bla bla ... a čo tak rovnaký meter - keď vystúpi "komerčná pipina" a môj obľúbený spevák ... napr. anthony kiedis tiež nevie spievať a priať Vám zažiť si o triedu lepší koncert ? :D , je mi jedno či sa to tu komu hodí alebo nie, viem si predstaviť ako by tento tu zdieľaný kus vyznel s druhým hlasom správne nasadeným - pekné šaty neurobia škaredú ženu peknou ale peknú krásnou áno :D a pri tom gitaristovi to isté - nie je to čisto môj problém, ja toto nemusím je mi jedno či to robí jožko mrkvička alebo nejaká hviezda, pre mňa je to samoúčelná vtákovina a radšej tu žiadne šaty a si pekná krásna aj tak, menej je viac, radšej si dám motorhead ako takéto narábanie s gitarou tiež hojne používané pri iných rockeroch, nie je to ani umenie robiť ani to absolutne ničím skladbe nepomôže, proste to tam vyrušuje
      nie je nutné sa zhodnúť, načo, neprezentoval som ani žiaden názor s ktorým ba sa /ne/malo /ne/súhlasiť
      toto sa stalo už veľa krát - často večer pozerám na hviezdy ako žiaria a sú tak priateľské ... veľký voz ... tak sa teším na každú ďalšiu a od tých najväčší asi logicky najviac očakávame, potom zrazu tá hviezda vôbec nezažiari, no čo už čumím na to či si robia srandu, či sú len tak preceňovaní a je to aj tak úplne jedno, rozmýšľam či vypadnem už či až za 10 sekúnd a vtom sa otočí moja láska na mňa: " aaa dosť, odchádzame" keď žena zavelí, tak sa neprotestuje, ale s vďačnosťou prijíma :D

    • emo
      25. 10. 2018, 16:25

      ok tak som si to ešte raz pustil, ten spev to by bolo s iným dvojhlasom, nie tak ako to tam je a bolo by to to isté veď aj tak tam presne v tom najproblémovejšom mieste gitarista pomáha a objektívne aspoň trošku vylepšuje, náhoda že presne tu podporuje ? asi ťažko
      aj najlepší speváci používajú podporu druhého hlasu alebo zboru, tu by sa to normálne žiadalo, žiaľ prvé čo mi napadlo keď som to počul
      a tá gitara tam nie len vyrušuje ale je to na konci uryhaný grc. blééé takto sprzniť inak dobrú vec

  • Doktor_Zivago
    22. 10. 2018, 10:55

    Ta co? Nejake novinky na 2019 nebudu?

  • Joshua
    19. 10. 2018, 23:07

    Dnes vysiel novy album Greta Van Fleet - Anthem of the Peaceful Army. Vynikajuca mlada skupina hrajuca hardrock 70 rokov. Prerazili skladbou Black Smoke Rising z rovnomenneho EP. Uzasne ze popularizuju hudbu 70 rokov medzi mladymi. Moj najhorucejsi tip na Pohodu 2018.

  • monghi
    16. 10. 2018, 14:57

    The Cure na Exit feste, ktory ma niekdajsi termin Pohody ... Michal, pridaj!! :) Robo sa na NOS a Bilbao vykasle, tam uz hrali :) Teraz alebo uz asi nikdy!! ;)

    • boomer
      16. 10. 2018, 16:27

      @monghi dostanes donnyho beneta a bude sa ti to pacit :)

    • Peter_BB
      16. 10. 2018, 17:10

      @monghi verim ze uz dlhsie su Miso a agent Cure v kontakte v tomto kontexte :), a jedine cim my mozeme prispiet je snad "vysielat energie viery a dovery" :))

    • monghi
      24. 10. 2018, 08:57

      @monghi tak, od včera večera mám ticket do fan kotla na Exit feste ... The Cure fest otvarajú a organizátor pre ten konkrétny deň pustil one-day tickets ... aka super vec! :) A podľa infos, ktoré sa ku mne dostali, vraj Cure uprednostnili Colours pred našim festom, ale stále dúfam, že to bude inak :)

    • monghi
      24. 10. 2018, 11:42

      a dnes ohlaseny koncert na rakuskom Nova Rock-u, v polovici juna, na skok od BA ... no neviem ... Pohoda asi velmi nehrozi, ale chcem chcem chcem ich na hlavnom podiu!!!!

    • Darkov_tato
      24. 10. 2018, 21:19

      @monghi to Slovensko uz budu asi navzdy obchadzat a pritom by mozno aj dokazali vypredat halu... Depeche mode tu uz boli x krat a Cure ani raz.. skoda.. uz neverim ze ohlasia pohodu a uz vobec nie samostatny koncert.. a pritom uz hrali na takych roznych miestach

    • Peter_BB
      25. 10. 2018, 00:26

      @monghi dik moc za vsetko info, a ak je pravda ze uprednostnili "Babiš fest" tak si "popol na hlavu" mozeme obrazne povedane sypat najma my fanuskovia z tychto nasich koncin. Ale skor predpokladam, ze si to optimalizovali tak, aby boli v dopravnych prostriedkoch co najmenej, a samozrejme sucasne naplnili kasu "celemu stabu".
      @Darkov tato - co pises je logicke, ale mne dava vacsi zmysel verit v nelogicke veci, podla mna viera musi byt v principe aj nelogicka, ale samozrejme nie tak mimo reality ako napr. "Slnko sa toci okolo Zeme" :))

    • monghi
      25. 10. 2018, 07:59

      @Peter_BB myslis, ze fan zakladna u nich hra primarnu rolu? Toto by som netvrdil, Robo vie, ze Cure fans su ako netopiere, zalezeni v dierach a vyjdu von len raz za cas. Ani na internete nie su silnou komunitou ... tie casy skutocne silnych fanbases su uz prec ... Ak by to bolo totiz o tom, tak by v takom Rakusku nehrali vobec. Podla mna sa na to vsetko pozeraju jednak z logistickeho hladiska a hlavne ... fakt som zvedavy, ak nevyjde Pohoda, ktory fest ich bude mat v ten vikend zabookovanych. Pritom taky stvrtok by bol idealny, tak to vyriesili na Exit Feste ... prave preto v sebe stale zivim nadej :) Bjork zahrala aj na Pohode, aj v Ostrave, prikladov najdeme viac ... a Robovi je jedno, pre koho hra, nech by tam mal len 1000 ludi, on musi byt spokojny sam so sebou a s kapelou, ako hra. Tazko povedat, ako to pri bookingu The Cure funguje :)

    • Peter_BB
      25. 10. 2018, 10:15

      @monghi niesom ani z 1 % taky "Cure-insider" ako Ty, a ani vlastne netusim ci Robert skor zdiela postoj Thoma Yorkea ci skor Thurstona M. and co. v tej veci "ak to zapadne do itinerara, zahrame aj Babišovi v Tel Avive" :) Kazdopadne stale verim, a kym je najmensia nadej aj verit budem, ze pre Cure je "ako stvoreny" prave stvrtok na Pohode :) Skoda ze Exit ma termin v case pred-Pohodovej karanteny :) a kongescii :)) na dialniciach k HR moru. Kazdopadne Ti vopred dakujem monghi za dalsi prispevok ked Cure oznamia aj "solo koncerty" idealne v Prahe/Brne :)/ ..ci na feste Beseda u bigbitu :))

  • PeeSko
    15. 10. 2018, 17:36

    Tenacious D vydavaju navy album? Nebolo by od veci zavolat ich na dalsi rocnik POHODY? @michal @Matwe co poviete? :)

  • Hopkirk
    10. 10. 2018, 23:00

    Vdaka tomuto aftermovie som si konecne otvoril ucet na webparty… Vyborne natocene a zostrihane a skvele to vystihuje festivalovu atmosferu. Presne takato je Pohoda. Pochvala reziserovi aj timu, zrejme najlepsi aftermovie vobec.

    Pre mna bol tohtorocny vrchol koncert The Chemical Brothers, avsak vynimocnych momentov bolo, ako zvycajne, velmi mnoho pocas vsetkych dni. Aj koncert Jamieho Culluma, performance Pussy Riot, ci Kronos Quartet k nim patrili.

    Odkaz v copyrighte +1.

    @tomik Minimalne jeden zaber z The Chems tam je.

  • tomik
    10. 10. 2018, 12:39

    knecne after movie ale 90% venovane Cullumovi ? neviem nebol som na koncerte to bol vrchol pohody ? ani jeden zaber napr chemical brothers ? ... este ze boli 5x pussy riot.. buduci rok menej interpretov ako je Cullum :D

    • gress
      10. 10. 2018, 13:15

      @tomik ja som sa tam plánovane náhodou ocitol a bol to skvelý koncert, no pre mňa to vrchol nebol

    • gress
      10. 10. 2018, 13:15

      @tomik ja som sa tam plánovane náhodou ocitol a bol to skvelý koncert, no pre mňa to vrchol nebol

    • majky
      10. 10. 2018, 18:35

      @tomik jednoznačný vrchol pohody 2018. Takže viac takých interpretov ako cullum

    • tomik
      10. 10. 2018, 20:34

      @gress isto by aj Robbie Williams spravil vybornu show ... len ma zarazilo preco je cela after movie 2018 venovana cullumovi a ani jeden zaber napr gus gus vincetka ziaden dj....

  • tomillies
    10. 10. 2018, 10:46

    Colours má prvé meno. The Cure.

    • monghi
      10. 10. 2018, 11:06

      @tomillies ja som to vedel!!! Pohoda??

    • Peter_BB
      10. 10. 2018, 11:22

      @monghi +1, verme :))

    • boomer
      10. 10. 2018, 17:14

      @monghi kjuristom fandim a nechcem malovat certa na stenu, ale v mojich matnych spomienkach nie je historia sharovania headlinerov medzi colours a pohodou velmi priazniva :)
      nuz a COO daco taketo zufalo potrebovali po tom nemastnom neslanom minulom rocniku, tak nam hadam aspon nechaju NIN/MBV, koniec koncov tiez po nemastnom neslanom minulom rocniku.
      po pauze som uz na Pohodu 110% ready, tak pome, nech to je zase raz nekompromisne a co ja viem este ake :)

    • monghi
      10. 10. 2018, 18:24

      @boomer ja mam zasa silneho tusaka, ze Cure, v ramci buducorocneho turne, na SK uz konecne pridu ... ci do TN, PN, nebodaj samostatny koncert, to uz mi je jedno ...

    • Peter_BB
      11. 10. 2018, 09:16

      @monghi isto si tiez cital co Robert napisal na Twitteri, t.j. ze odohraju 20 letnych festov, prevazne v Europe. Grape ich podla mna nezaplati - nadej skor vnimam v tom co pred rokmi napisal Miso, ze je kamos s ich agentom (ak uz medzicasom nemaju noveho), t.j. ze by sa na cene nejako dohodli, obzvlast ak by rokovali uz teraz, t.j. v case kedy este z rozpoctu Pohody neodisli obrovske peniaze na ineho headlinera.

    • monghi
      11. 10. 2018, 10:28

      @Peter_BB ved jasne ... ide o to, ze je viac ako pravdepodobne, ze vsetky terminy pre buduci rok (do leta) uzavru Cure pravdepodobne v tejto dobe, pretoze to vyzera, ze do konca roka budu zavreti v studiu (dufam, ze sa to aj oficialne potvrdi) ... začiatkom roka sa bude zrejme uz nacvicovat novy koncertny program a potom uz vyrazia na cesty ... osobne si myslim, ze v juli si ich uzijeme na hlavnom podiu. Ked nie teraz, tak uz tych sanci vela nebude ... drzme palce!

    • boomer
      11. 10. 2018, 10:36

      @monghi po hlbsom zamysleni menim nazor, aj vo svetle toho spominaneho tweetu - par rokov dozadu si v Spanielsku dohodli kompromis Primavera Sound a BBK a Cure si sharli, namiesto vzajomneho zvysovania bidu. pokojne sa nieco podobne mohlo stat medzi Colours a Pohodou. drzim palce :)

    • boomer
      11. 10. 2018, 14:16

      juj no, tieto prve ohlasovacky su vzdy exciting, jedno z mojich oblubenych obdobi v roku :)
      BBK prave ohlasili Weezer, toto by bola v TN aka haluz. uplne som zvedavy, ci ich ma agentura vobec na radare, alebo je ich cena verzus lokalna popularita uplne mimo :)

    • monghi
      12. 10. 2018, 10:08

      koho ma Pohoda vlastne, v novom termine, za "konkurenta"? objavil som iba portugalsky NOS Alive ...

    • boomer
      12. 10. 2018, 10:23

      @monghi ten isty vikend je prave aj BBK Bilbao, konkurencia vskutku ostra.
      aspon ze prave na NOS Alive boli NIN minuly rok, takze v 2019 tato moznost odpada :)

    • monghi
      12. 10. 2018, 10:37

      koho ma Pohoda vlastne, v novom termine, za "konkurenta"? objavil som iba portugalsky NOS Alive ...

    • monghi
      12. 10. 2018, 10:38

      sakra, sorry, po refresh-i mi to sem caplo este raz ...

    • monghi
      12. 10. 2018, 10:38

      @boomer no do slaka ... to su festivalove "bašty" The Cure :(

    • tomillies
      12. 10. 2018, 11:09

      @monghi ešte Mad Cool a Dour by mali byť v tom termíne

    • monghi
      12. 10. 2018, 13:05

      a dnes ohlasili navrat na Hurricane/Southside festival, kde hrali naposledy v roku 2004

    • monghi
      12. 10. 2018, 14:07

      @monghi oprava ... 2012

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa