Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Brain
    1. 8. 2018, 11:46

    Zdarek,

    Tiez sa zapojim do wishlistu kym nie je uplne ze neskoro. Zo zenskych kapiel L7, z popovych spevakov Father John Misty, mozno zaradit aj nejak stoner/doom koncert by nebolo od veci: y.o.b. eyehategod, dopelord(poliaci ) , weedeater, monolord. Z indie car seat headrest, a v podstate tu vsetko ostatne uz bolo spomenute. Z klasik jednoznacne massive attack/NiN. Z elektroniky by som skusil aj nejaku label night, mna osobne by zabavilo amen4tekno aj v tanecnom dome, myslim ze by to ludi celkom roztrsalo. Z dnb eatbrain, technique (L plus included ), alebo aj nieco experimentalnejsie. Z elektra kludne velke techno meno jeff mills, ben clock alebo teraz tak popularni dj Koze resp. Solomun a jednoznacne najviac top Dixon, ale i tie mensie to je jedno. Hlavne nech sa ide do rana poctivo a nech sa neskacu zanre v slsp tak ze to nema ziaden pribeh a ludia sa musia premavat hore dole i ked to asi predaju trocha nahrava.
    Samozrejme je to vsetko na Vas a urcite ma potesite , len kus menej toho popu na tom hlavnom stejdzi, tento rok ste si to snad odbili na dalsie 2 dopredu

    • boomer
      1. 8. 2018, 12:01

      @Brain +1
      dodam Sufjana Stevensa a/alebo Childish Gambina, aj ked ti su v nasich koncinach celkom ukaz :)
      z realistickejsich, Lift to Experience

    • Peter_BB
      1. 8. 2018, 13:17

      @Brain uj, ak by vysli L7 to by bolo po p*** ) Car seat headrest by velmi potesili aj mna, a tipujem :) ze toto je ten typ "uz nie showcase" gitarovky kt. Miso nepozna a zobra by do uvahy, obzvlast ak by popri "nastenke WP" boli spomenuti a "vylajkovani" aj na FB WP aj FB P.

    • A_Touch_Of_Evil
      2. 8. 2018, 22:38

      @Brain NiN alebo L7 by som si tiež pozrel, ale radšej niekde inde ako na Pohode. Trebárs na Nova Rocku by to mohlo byť.

    • A_Touch_Of_Evil
      2. 8. 2018, 22:41

      @boomer Childish Gambina? To je ten komerčný hiphoper čo má ten akože hit alebo skôr otrasný komerčný shit This Is America? Však to je úplný grc. Nechutný komerčný hnoj a k tomu ešte spolitzovaný. Typická dnešná otrasná komerčná hitparádová sracka pre hlúpe detičky.

  • Brain
    1. 8. 2018, 11:46

    Zdarek,

    Tiez sa zapojim do wishlistu kym nie je uplne ze neskoro. Zo zenskych kapiel L7, z popovych spevakov Father John Misty, mozno zaradit aj nejak stoner/doom koncert by nebolo od veci: y.o.b. eyehategod, dopelord(poliaci ) , weedeater, monolord. Z indie car seat headrest, a v podstate tu vsetko ostatne uz bolo spomenute. Z klasik jednoznacne massive attack/NiN. Z elektroniky by som skusil aj nejaku label night, mna osobne by zabavilo amen4tekno aj v tanecnom dome, myslim ze by to ludi celkom roztrsalo. Z dnb eatbrain, technique (L plus included ), alebo aj nieco experimentalnejsie. Z elektra kludne velke techno meno jeff mills, ben clock alebo teraz tak popularni dj Koze resp. Solomun a jednoznacne najviac top Dixon, ale i tie mensie to je jedno. Hlavne nech sa ide do rana poctivo a nech sa neskacu zanre v slsp tak ze to nema ziaden pribeh a ludia sa musia premavat hore dole i ked to asi predaju trocha nahrava.
    Samozrejme je to vsetko na Vas a urcite ma potesite , len kus menej toho popu na tom hlavnom stejdzi, tento rok ste si to snad odbili na dalsie 2 dopredu

  • user56faee91b3968
    31. 7. 2018, 02:06

    A mame tu novy singel od Interpol..... Novy album 24.augusta a dufam ze buduci rok na Slovensku.... https://www.youtube.com/watch?v=Gy2Si-HvMZ0

    • Peter_BB
      1. 8. 2018, 09:17

      @user56faee91b3968 celkom fajny :) A ad "Weezer covers Toto's Africa' nizsie - ak si nahodou necital, tak tuto to bulvar vysvetlil: https://www.nme.com/news/music/toto-to-release-cover-of-weezers-hash-pipe-2361419

    • user56faee91b3968
      1. 8. 2018, 15:11

      @Peter_BB novy album od Interpol vyzera byt podla prvych dvoch singlov(The Rover a Number 10 co je podla mna zatial moja skladba roka-taky nasup uz som dlho nepocul a nemozem to dostat z hlavy) a skladby Now You See Me At Work ktoru hrali pred mesiacom vo Viedni celkom dobre.... Dufam ze ich uvidime buduci rok u nas... Je to typ kapely ktoru si moze dovolit zaplatit aj Grape a na ich koncertoch v okoli nebyva plno(vo Viedni bolo 1800 ludi) takze cenu odhadujem na 70-90 tisic)....

    • Peter_BB
      2. 8. 2018, 09:42

      @user56faee91b3968 plne chapem, a len dodam ze zo "stajne" :) Interpolu - Matadoru - bol tento rok na Pohode rapper Dälek , a z hviezd pre rokom Thurstom Moore ci v 2014 Mogwai. Interpol na Pohode/Grape by urcite potesil stovky ludi, a sucasne akykolvek iny "ulovok" z Matadoru by urcite bol "dovod na velku oslavu", obzvlast napr. Yo La Tengo ci Teenage fanclub kt. by na Pohodu sadli "ako rit na serbel" :))

    • user56faee91b3968
      2. 8. 2018, 15:06

      @Peter_BB co sa tyka interpretov ktore su pod Matador a ktore by sa hodili na Pohodu este okrem Interpol dodam tu uz niekolkokrat spomenutych Car Seat Headrest,Cat Power,Iceage,Stephena Malkmusa,The New Pornographers alebo Spoon https://www.youtube.com/watch?v=2NUPwS701yI

  • tomik
    30. 7. 2018, 19:39

    Tesi ma ze ludia na slovensku maju o fetivaly zaujem komplet vypredana Pohoda rekordne rychlo vypedany Grape tento rok dokonca bez vizualneho smogu myslim ze dopyt bude stale rast je to asi teraz taka modna vlna chodit na festivaly :D myslim ze je tu na SK priestor na treti podobny festival mozno v BA v July ked su kapely dostupnejsie lacnejsie mozno dve podia vstup 59€ nieco na styl metronome lepsie IN music v Zahrebe chyba mi Wilsonic neviete co je s Tiborom ? Mohla by sa toho chytit agentura Pohoda alebo Grape mozno Rattaj :D kapacity na to maju len zohnat sponzorov aj booking by bol jednoduhsi ved aj Sziget robi min 3 dalsie festivaly ... Tiez sa prihovaram za zimnu Pohodu jedna noc Donny Benet, Lola March ,Glass Animals, London electric city a Nina Kraviz na zaver:D asi je moc teplo :D

    • haluzman
      30. 7. 2018, 20:55

      @tomik yo, treti festak podobneho typu ako pohoda a grape by sa zrejme uzivil, len ho zrejme nema kto spravit. bavime sa o milionovej investicii, tak jedine ze rattaj sa buchne po vrecku. to ale bude hnusna komercina, kde pivo bude stat 4 eura a servis pre nasvtevnikov nulovy. ehm.

    • Peter_BB
      30. 7. 2018, 22:39

      @haluzman Rattaj ma podla jeho slov zamer robit fest v/pri Prahe prevazne pre bohatsich zahranicnych turistov, kt. pridu do CR na kombo "Praha + hud. fest". V SR vnimam skor potencial pre fest ako boli kedysi OK leto a Dohoda, mozno aj preto uz chodia na Pohodu aj "celebritenky" ako Tweens ci Ivana S-G, lebo proste v SR nemaju iny fest na kt. (si) urobia nove fotky pre Instagram aj pre Novy cas. Ale nechcem tu urcite davat podnet na pokracovanie v tom "flejme" kt. je nizsie, len proste tak vnimam situaciu na trhu hud. festov v SR.

    • emo
      31. 7. 2018, 09:24

      @tomik nevidel by som to tak ružovo, dopyt bude skor klesať, picf sa nedokazal predat a skončil, michal by ho velmi rad zopakoval ako sa vyjadroval, ak to ma byt s kapelami menej komerčne uspešnými ako sú napr na Grape hodenými viac do alterantívy, tak to nemá šancu prežiť so silnejším lineupom - skončí to ako POKE festival - nezáujem ľudí, jedine že by sa zas našlo niekoľko ľudí, ktorí chcú predať svoje autá aby zaplatili ucinkujucich a pobaviť ľudí, nefunguje tu ani klubova scena, je smutné že sa presunú koncerty z koncertnej sály do konzumného priestoru, lebo inak to je tak že v klube 300 ľudí na pive a vedľa v sále 20 ľudí, alebo organizátor na poslednú chvíľu prosí známych či by nedošli že rozdáva zadara lístky aby nebol trapas na legendu
      žánrové scény maju svoje akcie pri všetkej skromnosti ale aj spokojnosti a na nič sa nehrajúc a sú to vynikajúce akcie ... ostatní sa zreálnili ak náhodou vždy neboli ... robí sa mimo Pohody a Grape minimálne 1 menší festival každý víkend a keď si zoberieme aj okolie - čechy, poľsko, maďarsko, a ešte vzdialenejšie destinácie tak je to nemožné zvládať a ľudia si musia vyberať, koho nebaví masovka tak si užije nostalgické atmosféry na vetroch, mismasi - ca až 700? ľudí letos, po 10 rokoch sa obnovilo SAL - učasť niečo cez 1000?, teraz zas budú robiť E&A festival, tradičnú účasť majú menšie žánrovo vyhradené akcie - punk, rege-ska, techno ... festivaly alebo aj väčšie napr tvrdý rock. alebo drienok ... možno v BA by niečo také ako komerčná časť Pohody resp festival Grape mohlo byť, ale aj to pochybujem, inde určite nie, východ ani náhodou

    • emo
      31. 7. 2018, 09:40

      @user5b06bb53e2c34 teda vychádzam z toho, že tu sa požaduje na wp niečo menej komerčné, vyhranenejšie nie ako to je na Grape alebo na komečnejšej časti Pohody :D, ale platí to aj o nejakej inej obdobe Grape ak to tak myslíš, nemá šancu ďalší obdobný festival, len aby sa práve Pohoda a Grape udržali, stojí to nadľudské úsilie a že sú momentálne tak obľúbené nie je zásluhou ich hudobného programu, platí to aj na tie neznámejšie kapely a aj na legendy, všimni si koľko ľudí kupuje lístky lebo tam proste chcú ísť, alebo nedokážu vymenovať ani pár interprétov z festivalu na ktorom práve boli, prípadne žasnú nad legendou, to fakt toto tu včera večer hralo? alebo sa ťa pýtajú čo by si im odporučil čo bude, alebo toto je tá angličanka, islanďanka apod.

    • haluzman
      31. 7. 2018, 10:08

      @user5b06bb53e2c34 dopyt po festakoch urcite nezacne klesat, este par rokov urcite nie, teraz je zlata era festivalov, dokonca aj na zanrovo vyhranene festaky ako Sitno Blues, bolo tento vikend viac ako 2000 ludi, pricom, ked ten festak zacinal, tak tam chodievalo cca 100 ludi. aj na takychto festakoch sa brutalne zlepsil servis pre ludi, v ramci Sitno Blues je aj mini jarmok, celkom obstojne gastro a napocudovanie aj velmi dobry zvuk na podiu. cize treti festal na urovni pohoda/grape by sa v pohodicke uzivil.

    • Peter_BB
      31. 7. 2018, 10:12

      @user5b06bb53e2c34 plne suhlasim, vyborne napisane! Skor sa asi este "rozvinie" uz asi zabehnuty "Rattaj for Live nation fest", mozno v zmysle "supported also by Bureš" a aj v CR (podobne ako uz na Openeri) zacne na letnom feste v/pri Prahe hrat aj "prva liga gitaroviek". A takyto fest by zrejme prebral nejaku cast ludi, kt. ostatne roky chodili na Pohodu a/alebo Grape. Spolu so vsetkym uz napisanym to snad lepsie vysvetli aj to, preco sa Pohoda dramaturgicky aj "organizacne" vydala cestou po kt. uspesne kraca ostatnu vyse dekadu, a detto aj preco Grejp nesiel a ani nepojde cestou "dalsej expanzie" (hoc by v spolupraci so Szigetom isto vedel booknut aj zopar dalsich "stredne velkych hviezd". Viac ako dva letne festy za rok "kondicne" zvladnu zvacsa len "relativne mladsi" :) a/alebo bezdetni ludia, a z nich vacsina zrejme nema dost penazi na tri "sto-dvesto-eurove" festy za leto.

    • boomer
      31. 7. 2018, 11:40

      @tomik myslim, ze celkom dobre prospekty ma Dobry Festival v Presove, ktory sice prave ma prestavku kvoli situacii v areali na Delni (ak si dobre spominam), a produkuje celkom dramaturgicky bizar (napr. David Hasselhoff, LP a Sepultura na jednom plagate), ale zjavne sa dokaze uzivit a doma sa tesi dost velkej popularite. nemam dojem, ze by mal DF grapovske alebo pohodovske ambicie, ale do miestneho koloritu :)) velmi dobre zapada a da sa tam stravit prijemny vikend.
      to je inak celkom skoda, ze o Dobrom Festivale sa prakticky nehovori mimo Presova a blizkeho okolia, a tak celkovo vnimam dost jasny nesulad medzi Presovsko-Kosickou tvorivou aj promoterskou scenou a tou sirsou Bratislavskou, a tu by som to rovno aj odsekol, nez zacnu presakovat kadejake moje vedome a podvedome predsudky :))

    • boomer
      31. 7. 2018, 11:49

      este dodam ze wilsonic fail, waves fail, picf fail, na klubove koncerty nikto nechodi, to ze bratislava nejak zije alternativnou scenou je totalny mytus. pohoda a grape sa naplnia lebo su modne a cerpaju z (prinajmensom) celeho slovenska. cista alternativa mensieho formatu nepofrci nikde iba zeby sa silno vyhranis v dobre zastupenej komunite (gothoom), alebo si bijes aj mainstream a zaberies na "jarmokarov" (dobry festival), alebo si rock pod kamenom.

    • user56faee91b3968
      31. 7. 2018, 11:54

      @boomer presne tak….na klubove koncerty nikto nechodi….o tom sa mohli pesvedcit aj chalani z Diega na ich minlorocnom turne......ale zase na mena ako Para alebo Vec byva plno…..

    • boomer
      31. 7. 2018, 11:56

      na margo, dondite o tyzden na Helmet do Randalu https://listocheck.sk/detail/helmet

    • haluzman
      31. 7. 2018, 15:09

      @user56faee91b3968 tak ono porovnavat kluby s festivalmi je dost odveci. su to uplne odlisne kategorie. festaky maju teraz svoje top obdobie. to ze ludia na ne radi chodia podporuje aj to, ze sa vlastne kazdy vikend pocas celeho leta najaky festak kona. a ich navstevnost rastie.

    • haluzman
      31. 7. 2018, 15:18

      @user56faee91b3968 minuly vikend Sitno Blues v Stiavnici tento vikend zas dobre vyzerajuci festak https://festivalatmosfera.sk/

    • emo
      31. 7. 2018, 16:00

      @haluzman no lenže porovnávame neporovnateľné - vyselektované - to že obchodu sa darí môžme povedať ak rastú veľké nákupné centrá a malé to likviduje? a ak sa poriadne pozrieš postupne zistíš že to likviduje aj tie veľké, kde je tá niekdajšia sláva tých veľkých centier (paralela festivalov/ a preto píšem že je to nadľudské úsilie, ale však čas dá niekomu zapravdu, ano je tam lepsí servis zlepšilo sa gastro a ešte aj ten mini jarmok tam v tom nákupnom stredisku je a nakoniec to nezničilo ešte okrem obchodov aj kaviarne a jarmoky a ten komplex niči aj samotné svoje prevádzky, budeme sa prehabávať v markete, na festivale v hromadách húb a v lesoch nebudú žiadne, lebo tam nie su a nie je tam hlavne už ani žiadne podhubie?? toto nemôže fungovať a vráti sa to s katastrofálnymi nasledkami - uz sa vracia a vrátilo - aj o tom je to zodpovedne festivalovanie z 1000 najrôznejších pohľadov a preto Pohoda podporuje podhubie čo si asi málokto uvedomuje a o tomto sú tie debaty o "politike" na pohode
      samozrejme nejede o tu samotnu velkost toho festivalu, v tom to asi az tak celkom nebude - ako nám to Pohoda ukázala :D
      a keď ti príde ten market blbý príklad tak si tam dosaď mamutí a rodinný pivovar alebo samovariča
      áno musíme sa zodpovedne brániť a našťastie aj v rámci možností bránime :D
      hudobná tvorba žiadne festivaly nepotrebuje, hudobné festivaly hudobnú tvorbu áno, a našťastie sa vždy zrodí nové podhubie keď už inde je to totálne unavené až mrtve, preto teraz je explozia metalu hc punku indies v moslimskom svete, verim že nejake hidžaby na nas pustia na buducej pohode tu nefalsovanu energiu na ktoru sme my uz zabudli, nejake baby co zacali vo veku ked zacal aj miso kascak, urcite vela ludí dokaže docenit to čo každý rok robí aj ked na somotnej wp to vobec tak nevyzerá
      https://www.youtube.com/watch?v=Zemg8F3CRho
      https://www.youtube.com/watch?v=2lGLXJPj60k

    • haluzman
      31. 7. 2018, 16:08

      @user5b06bb53e2c34 kamo, ja som vobec nepochopil o com si pisal ;)

    • tomik
      31. 7. 2018, 18:24

      boze napisem v july s y sorry za gramatiku a nakoniec aj tak som chcel napisat v juni mesiac ked je malo festivalov lahsi booking... a nakoniec ked tak uvazujem boli tu nejake neuspesne pokusy Neon s Uderworld Ba city beats Wisonic.... mozno keby sa toho chytila skusena agentura ako pohoda ponukla kombo listky ....

    • emo
      31. 7. 2018, 18:55

      @tomik skusena agentura ako pohoda sa chytila v slabšom mesiaci PICF - pohoda IC festival a všetci sa na to vykašlali, ten projekt im krachol, ono je to krasne v tom, že môžeš to vymyslieť ako chceš a je to nevyspytatelné, pohoda skončila tiež tak, že mario musel predať snowboard, lahko sa tu teraz po rokoch mudruje, hlavne michalovi prajem aby nevyhorel ... stat sa moze hocico, tak moja pocta michalovi je rada, že keby vyhorel nech to nestrelí, ale nech to zabalí, lebo ked to vezme niekto iný, potom velmi rýchlo uvidíme aké má pohoda svoje top obdobie, obdobne platí aj o iných festivaloch

    • Peter_BB
      31. 7. 2018, 19:30

      @user5b06bb53e2c34 +1 zelanie Misovi aj vsetkym v A. aby nevyhoreli. Trh hud. festov ma nastastie svoje specifika, kt. je sotva mozne co i len ramcovo obsiahnut na WP, a Pohoda na tieto specifika velmi dynamicky reaguje, tak jej nejaky novy "Rattaj for LN fest" az tak neublizi (skor tipujem ze Coloursu). A naopak, tie novovznikajuce festy ako Atmosfera Pohode verim pomozu (to je opat na dlhsie preco si to myslim). Kazdopadne Pohoda by bez Misovej vasne nebola tym, cim sa stala, a sucasne pomerne velka vasen asi bude napriek vsetkemu potrebna aby sa dlhodobo udrzala "mimo cervenych cisel". Ale zas kupa listka rok vopred, spolu s "zjem stankarske jedlo kolko vladzem, a dam si Tolko piv kolko chcem (ak sa po nich stale dokazem spravat slusne)" je zas verim to najlepsie, co realne pre Pohodu vieme urobit my, kym vacsia cast nasich pokecov na WP Pohodu nijak neovplyvni a tych par podnetov ci napadov z WP kt. Agentura zrealizovala mali vsetky verim kladny vplyv. Je super, ze nam WP zije aj v "uhorkovej sezone", a este krajsie ze tieto dni je to vdaka tomu ze Grape sa vypredal.

    • tomik
      31. 7. 2018, 20:57

      @user5b06bb53e2c34 PICF prisiel v zlom case a myslim ze ten koncept by nemal uspech ani dnes no agetura pohoda ma potecial mohla by robit viac akcii aj cez rok nie len Lolu March

    • Peter_BB
      31. 7. 2018, 21:28

      @tomik Agentura urobila tento rok vela akcii (mini festov) kt. evidujem pod nazvom "Pre Jana a Martinu". Pred rokom zas mali vyrocie a preto snuru BLAS. Skor je asi citit vypadok zo strany "bratislavskej partie" vedenej T. Holodom, co je ale pochopitelne kedze mali aj vela tej tzv. "smoly", najma v suv. s vystupenim MBV. Nieco taketo nas verim v ziadnom pripade neopravnuje podsuvat Agenture, aby dotiahli MBV na Pohodu ci ako solo koncert do BA (kazdopadne ak by to vyslo, ci nieco podobne, pridam sa verim k vdacnym klientom :)

    • emo
      31. 7. 2018, 22:11

      @tomik picf prisiel v spravnom case a mal obrovsky uspech. Pred 2 dnami mi byvaly wpartak trenton phoda vravel ze to bol totalny prepadak a sucasne najlepsi festival. Mal obrovsky uspech len u malo ludi. U ovela menej ludi ako by si zasluzil. Trenton bol aj jedinny ktory po oslavnych odach tu na wp aj realne dosiel na poke spolu s janom. To vsetko ale len potvrdzuje ze nie su ludia. A preto tu kvalitnejsie festy a akcie nie je mozne robit. Mas na vyber ci pojdes na dobry koncert do holandska alebo ho zorganizujes tu s tym ze na to musis este 20x tolko doplatit ako by si dal za letenku hotel a vlez v tom holandsku. Co si vyberies?

    • haluzman
      1. 8. 2018, 09:40

      @Peter_BB heh, ja mam pocit, ze tu splietate jablka s hruskami. toto vlakno zacalo s tym, ze tomik vyjadril nazor, ze by fajn, zeby vznikol este jeden festak podobny pohoda/grape. ja som s nim suhlasil, nakolko ako som uz napisal, festaky momentalne zazivaju svoje najlepsie roky. vsade. nielen na slovensku. Bavime sa tu o LETNYCH festivaloch. vy tu splietate cosi o PICF, co bol ZIMNY festak a v zime na festaky fakt nikto nikde nechodi. navyse to bolo tusim pred 5-6 rokmi. a pletiete sem akesi kluby co uz je uplne mimo. cize este raz. podla mna by sa na slovensku este jeden LETNY festak typu pohoda/grape (okolo 10-15 tisic ludi, pripadne viac) uplne v pohodicke ujal, len si to ziada niekoho kto na to ma prachy a schopnosti.

    • haluzman
      1. 8. 2018, 09:41

      @haluzman idealne niekedy v juni ;)

    • Peter_BB
      1. 8. 2018, 10:12

      @haluzman nespominam si, ze by som sa v tomto vlakne co i len raz zmienil o PICF ci kluboch. Tu Tvoju floskulu c. 1 "splietas tu jablka z hruskami" Ti v plnom rozsahu vraciam :)

      Skusim este raz: tocim tu:
      1. o LETNOM :)) feste kt. v/pri Prahe uz realne robi J&Tak Rattaj, zda sa ze prvy rok v spolupraci s Live Nation (kt. ""vlastnia"" NIN), a podla toho co povedal v rozhovoroch (este raz vdaka za linky na WP) ma zamer expandovat smerom k este drahsim "A-ckovym hviezdam" ako headlinerom. Ja predpokladam a ano, fabulujem :)), ze takyto fest stiahne malicku cast ludi kt. ostatne roky chodili na Pohodu aj Grape, a o cosi vacsiu cast ludi z Coloursu.
      2. o LETNYCH :)) festoch typu Atmosfera, kt. su zjavne inspirovane Pohodou.

      Emo a Boomer prevazne spominali ine LETNE :) festy - napr. (ak som spravne pochopil) to ze "skor zanrovy a alt./indies POKE" skrachoval kym "dramaturgicky eklekticky a nie alt./indies" Dobry fest preziva OK. A tiez ze prezivaju zanrove LETNE :) festy ako Sitno blues, kt. ostatnu sobotu malo prevazne zamer ska.

      A tu Tvoju floskulu c. 2 "si to ziada niekoho kto na to ma prachy a schopnosti" vies v pohode recyklovat v debatach o comkolvek, od akejkolvek dedinskej akcie az po vrcholovu stranicku politiku. Namiesto dozadovania sa Ti odporucam skusit nieco zorganizovat, to Ta potom bude viac bavit aj citanie si clankov o organizacii festov, a trosku sa z "wishful thinking" vratis do reality. Aby bolo jasno: dalsi fest typu Pohoda a Grape len a len privitam, nic lepsie ako rastuca konkurencia (vs. "stabilizacia duopolu") si ani nemozeme zelat. A obzvlast ho privitam od "bratislavskej partie", aj kedze fest v BA by vedel prilakat ludi od nasich bohatsich susedov. Len skor predpokladam, ze dalsie pokusy v BA budu podobne showcase festom ako Waves, ako snahe o ""grejpo-pohodu"". A kde inde ocakavas "fest no. 3" a preco presne, na tom som celkom zvedavy, a aj akych headlinerov a pod.

    • emo
      1. 8. 2018, 10:13

      @haluzman ok a ja tu len splietam, že taký festak ak tam má byt cca program ako sa tu požaduje nemá šancu, POKE bol tiež letný, konal sa presne že v juni a tu na WP z jeho lineupu ludia vytekali a bol aj objektivne velmi silne programovo nastavený, taká nekomerčnejšia malá pohoda + presne tie žánre ktoré tu vetyd chýbali a bol po nich obrovský dopyt na michala nech sa orientuje aj tým smerom atd, + ti tu dali dalšie príklady, + neviem aký je problém medzi paralelou urobit koncert s 1 kapelou/20 zučastnených, 2 kapelami na 40 ludi alebo 40 kapiel na 800 ludi, nefunguje to mimo total podzemia kde to funguje, všetko to krachne ak to nebufde nastavené tak ako spomínaná delňa, také veci ako delňa ale fungujú predsa, niečo na štýl off, poke tu fungovat nebude, 3 fest pohoda grape možno v BA nehadam sa, nepoznam BA, inde určite nie

    • emo
      1. 8. 2018, 10:50

      @haluzman mimo to fakt neviem čo by som dokázal POKE vytknúť, jún, aktual svetovy rešpekt elektronika, čo tu ludom chyba, postrock čo tu ludom totalne chybalo, všetko nastavené tak ako by niekto reagoval na tie najväčšie diery, pivo tam točili ludia z klubov, vlastne sa tam preniesli na chvíľu celé kluby, multižáner ako na pohode - umelci, divadla ... deti, psy, hrali tam "joy division", čo sa tak už po smrti i.c. nedá tak samozrejme nazvať, daleko sa predbehla pohoda s vratnymi poharmi, stiahla sa tam všetka alternativa z okolia od jedla cez vizual umelcov po hudbu a ešte neskutočný hudobný program z celosvetového hľadiska, na 1 ročník neuveritelne a na druhý rovnako neuverietelný a ešte trošku neuveritelnejsi ročník už ludia nedošli, nikto tu na svk nedokáže urobiť takýto projekt, nepomohlo ani spojenie 2 a 3tieho najvacsieho mesta na svk, ale aj tak takýto koncept tu už nikdy nikto nezopakuje ani s 10 nasobným rozpočtom, takze za mna - neexistuje, nie su tu ludia, ovela jednoduchsie a bez krachu urobit tu po 280ty krat koncert chiki, ktori samozrejme patria aj na taketo festy

    • Captain_Obvious
      1. 8. 2018, 15:59

      @tomik ja si naopak myslim ze zlata era festivalov bola...kedysi bol kazdy tyzden nejaky festival...kazdy ho chcel mat...ludia chodili aj tri tyzdni vkuse...pohoda, zakovic, vetry...pozrite sa na to dnes...zakovic este preziva ale najlepsie casy ma za sebou, jobusa tite vetry tiez uz zatazuju...ano vzdy budu male akcie priam az jarmokovskeho typu ale myslim ze na velky fest uz nie je priestor...z festivalov ktore nevyzeraju zle by som spomenul este hivzedne noci v bytci ale nebol som nikdy takze hodnotim len z lajnapu a celkoveho dizajnu...ten zakovic nema zly lajnap (samozrejme kazdy uz vsetko vide tisickrat) ale to uz nestaci..tiez uz tam roky nechodim....ludia chcu aj viac nielen koncerty preto pohoda ci grape maju uspech (teda ciastocny lebo 30tisic ludi na pohode z celkoveho poctu ludi na slovensku plus zahranicie je strasne malo a je smutne ze viac ludi nechce prist)...z mojich festov mi chyba wilsonic a este dodam ze ja som jeden z mala co bol na PICF

    • tomik
      1. 8. 2018, 18:09

      wilsonicu by som sa najviac potesil to mal byt Sonar vychodnej europy elektonika mi najviac chyba na nasich festivaloch na pohode je kazdym rokom slabsia a slabsia na grejpe sem tam nieco schopne ... Poke som len tak zbezne registroval mozno preto ze vychod novy fest potrebuje zaujat ako grape hned s royksopp... male lokalne festivaly ako vetry a zakovic ja moc neratam kazdy rok Para Billy barman nic pre mna

    • Peter_BB
      2. 8. 2018, 09:51

      @tomik kazdy z nas verim chape, ze pre (Vas) fans elektorniky su koniec Wilsonicu a zmena dramaturgie na Pohode (slusne povedane) po emocnej stranke velmi smutne zalezitosti. Pre mna osobne je zaujimave a aj krasne, ako sme my "gitarovkari" spolu "koexistovali" :) na Pohodach na Vystavisku, kde cele noci hrali tie dva paradne hangare :) A je krasne, ze ostatne roky koexistujeme s rodinami s malymi detmi :) Velka velka skoda toho nestastia s MBV na Wilsonicu, co uz, taketo veci sa stavaju. Pamatam si ako vtedy Tibor Holoda robil co mohol, bol tam pre nas osobne cely cas pod podium kt. sposobilo to nestastie, uprimne odpovedal a vysvetloval, ale posobil unavene az by som povedal ze "vyhoreto", ale napriek tomu to dalej skusal so showcaseom Waves v BA - skor si podla mna vazme vsetko toto, a namiesto ocakavani ci nebodaj dozadovanie sa proste verme ze dalsi pokus o uspesny fest v BA pride uz buduce leto.

    • emo
      2. 8. 2018, 13:11

      ja vobec nechapem co sa tu rieši, vec je jasna, je 1000x dokazane, ze ludia nemaju zaujem o tu ktoru konkretnu hudbu, ked na 1000 x pozadovaných ills príde v KE na koncert, ktorý je zadarmo a ešte je k tomu aj jedno pivo zadarmo za to že sa ti uráčilo prísť a príde 15 ludi, z coho je 1 fotograf a jedna frajerka gitaristu, znie to rozprávkovo ale nie je to nijak prifarbené, je to holý fakt, lenže už o hodinu tam vie byt 500 ludí na nejaké drísty, ktoré ked to čo je na pohode nazývate politikou, tak to potom je maxi ober politika ... inak krasny festival nebyt toho nezaujmu o ills a zaujmu o politiku, pivo a chikiliki, kto po týchto skúsenostiach bude v ke robit koncert ills?
      a ked to tak nohodou nie je a ja sa mýlim, tak kde je vlastne problém?? dnes si koncert moze urobit hocikto tak lahko ako nikdy predtým, zistím si že jedna mne mila kapela ide turne a prechádza napr konkretne Repetitor neviem z madarska do polska a celkom radi by si aj zahrali na svk ... bakero dojde za radkofom, že super tak ich pozvi, peto radkof sry ale toto mi nikto nezaplati, nikto nedojde a tak ide peto bakero na koncert repetitoru do warsavy, co uz
      ked su ludia ok aky problem 3 ludom z repetitoru by bolo slusne dat aspon pivo zdarm ze tu hraju, vednu veceru a cosi na cestak, inak trapas pre tabacku aj pre repetitor sucasne najlepsiu koncertnu kapelu svojej sceny /subjektiv na zaklade dost objektivnych veci/ ... tak ok ludia su tak tu doneste 50 ludi co daju 20cku a pojde to, alebo 20 ludi mco daju pendu, vzdy lepsie ako cestovat do warsavy ... a prdlajs tych ludi nezozenies, tak sa tu take koncerty, festivaly atd jednoducho robit nebudu, alebo ok tak si za to neste zodpovednost a nie že potom sry radkof nejak mi kamarati nakoniec odskocili ... njesou lidi, nie je zaujem, niet čo riešit
      kludne si aj dalsiu lesnu - polnu akciu urobime, nejaky dalsi slovtek a aj na policiu budem chodit ako hlavny organizator, ked uznam ze sa to pre Vas oplati, ale nie ze jak minule tam psyska skantria kozu a co ma byt, krasna akcia kopec ludi psov, same dredy nadhera ale najprv si chodte na politicku prednasku na Pohode o zodpovednom festivalovaní, potom si osvojte 5% z toho čo ste tam počuli, potom aj repetitor cvaknem tu 1000cku, potom mi bude luto aku hanbu sme zas vyrobili tabačke a kulture na svk že tam došlo 7 ludi a potom si poviem ze nie som milionar a proste nejde ani o tie pracha a skratka dost :D radsej si tiež nasadnem na vlak do polskej metropoly, ačo vlastne ma byt, prosta realita ktora nikomu nijak obzvlast neublizuje je vzdy krasna a lepsia ako najnadhernejsie fantazirovanie

    • emo
      2. 8. 2018, 13:53

      A k tej elektronike na pohode RFF boli super chalani. Ked uz ja pravda ze tam je taka nudza o take nieco tak ako je mozne ked v tom case niec tak konkurencne nehralo ze sa ani nezaplnil ten zvacseny klub. Keby tam v tom priestore hralo nieco ine tak sa ani nedostanem dnu. Ja som vosiel na zaciatku cekom volne az som sa oprel celkom vpredu o zabradlie a v polovici som odisiel tiez uplne volne vsetci boli dnu a bolo to teda aspon skoro plne. Boli vyborni aspon prvi 2ja dalsieho som uz nevidel a kedze sa v tomto zanri vyznam iba pocitovo a neviem hodnotit objektivne kvalitu tak som sa bavil s clovekom co elektroniku priamo tvori skladaba ten povedal ze to bol jeho najlepsi interpret pohody resp 2 najlepsi koncert pohody tento rok. No mna to zacalo nudit ale kde boli vsetci ti elektronici. Rff tam vraj predvadzali kvalitne 80 roky 90 roky. Za mna celkom ok ale uz chodim so psom a uz nemam priestor tam solidarne podporovat tieto sceny ako v minulosti

  • user56faee91b3968
    30. 7. 2018, 15:18

    R.I.P. Sam Mehran.... Po Scottovi Hutchisonovi z Frightened Rabbit dalsi dalsi mrtvy z dobre indie gitarovky tento rok.... Preco zomieraju talentovani ludia taki mladi:(???? https://www.youtube.com/watch?v=3OrOakEEnrM

  • CeceX
    29. 7. 2018, 14:34

    něco na oživení čtvrteční párty pod hlavní scénou ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=kuoYJkTzIxA&t=361s

    a velké ĎÍKY Pohodě že je přítáhli ;)

  • monghi
    28. 7. 2018, 08:59

    Iggy - Underworld - Trapped ... taká slušná elektronická punkovica ala Sigue Sigue Sputnik ... https://youtu.be/vjDbyewmOK4

  • corki
    27. 7. 2018, 00:11

    a buduci rok uz hadam konecne aj Metric!

    https://youtu.be/ptSGHC2ikd0

  • Robo_Vnk
    26. 7. 2018, 17:46

    Ahojte.
    Už tu asi nefrčia vlákna so želačkami, ale mám vám poradiť, že máte zavolať UNKLE :O
    že tolko stačí.
    Ale ešte by ste mohli London Grammar, Years and Years, Hooverphonic a Stevea Wilsona a ešte War on drugs, Nothing but thieves, a Gary Clark jr. ... a Paru samozrejme. Hej hej, sa to nakopilo, prepačte O:-)
    Ale čokolvek z toho spraví velkú radosť. Keď sa to nebude prekrývať, tak ešte väčšiu. Vďaka, Robčo.

    • monghi
      26. 7. 2018, 21:17

      @Robo_Vnk a The Killers uz konecne!! Nech sa dobre vyskaceme! :)

    • user56faee91b3968
      26. 7. 2018, 22:18

      @Robo_Vnk Unkle boli v roku 2008 a Hooverphonics v roku 2003...obidva to boli super koncerty

    • user56faee91b3968
      26. 7. 2018, 22:20

      @monghi The Killers idu festivaly tento rok takze o buducom roku silno pochybujem..... Takze buduci rok jednoznacne Interpol:)

    • emo
      27. 7. 2018, 00:41

      @user56faee91b3968 kludne nech je trebars aj interpol ale iba pod podmienkou ze bude diego buduci rok

    • user56faee91b3968
      27. 7. 2018, 00:47

      @user5b06bb53e2c34 tak to by bolo uplne idealne:))))... Ale pocitam ze tieto kapely uvidim buduci rok skor na Grape ako na Pohode(Diego tam hraju aj tento rok)

    • monghi
      27. 7. 2018, 07:47

      @user56faee91b3968 take uz davno neplati, ze ked je kapela v tomto roku na festive turne, buduci nebude. To mozno uz len u legendarnych, dinasaurych kapiel. Dnes albumy uz takmer nik nekupuje, peniaze za streaming sa tiez nesypu, ak chce kapela prezit, musi hrat! Arcade Fire, ze aka kapela, a hraju takmer stale ... a hlavne festy, pretoze na ich samostatnych koncertoch az taka fulka nebyva a fest su iste peniaze. Takze, uvidime, ked sa zacnu zverejnovat prve mena lineupov prvych festov, ze koho si mozeme zelat a koho nie :) Aj Interpol tento rok ficia koncertovo ... ale jasne, bude novy album, budu koncerty :)

    • Robo_Vnk
      27. 7. 2018, 08:07

      @user56faee91b3968 no a čo? :) po 10, 15 rokoch môžu prísť znova. Aj väčšie fetsivaly rotujú kapely, a častejšie ako Pohoda

    • Peter_BB
      27. 7. 2018, 08:44

      @monghi vnimam to podobne. Repete Unkle by potesilo aj mna, hrali neuveritelne :) AF ak zostanu u LN tipujem skor na Colours a Opener - kazdopadne ak by ich Miso ohlasil, tak by to bolo super (ak by dali setlist z Prahy minus zlepene 3 "vatove" skladby kt. mali v strede).

    • user56faee91b3968
      27. 7. 2018, 08:47

      @monghi asi mas pravdu s tymi kapelami….albumy sa nekupuju(ja napr.kupujem a kazdy mesiac necham v obchode cca 150 euro za aktualne CDcka…..samozrejme ze kupujem v zahranici konkretne v Rakusku kde je dost obchodov-elektro markety ako Media Market alebo Saturn maju naozaj dobry vyber aj alternativnych kapiel) takze kapely musia hrat…..ale Killers maju svoje zalte casy zu za sebou…..posledne albumy nic moc(a to mam ich kompletnu diskografiu a celkom napocuvanu)….na rozdiel od The Killers si Interpol drzia nastavenu latku stale…..no a este k Arcade Fire…..na ich koncertoch sa to trochu preriedilo ale zkomercneli a to niektori diehard fans neprekusli(tebe sa pacia ich posledne dva albumy:)??????

    • Robo_Vnk
      27. 7. 2018, 09:13

      yabudol som Ninet Tayeb :O

    • monghi
      27. 7. 2018, 13:51

      @user56faee91b3968 Arcade Fire ... tak "Reflektor" sa mi paci velmi, co zasa nemozem povedat o "Everything Now", ten jednoducho stravit neviem a pride mi to ako u inych kapiel, ze to vyvazuju koncertym uspechom starych peciek. S The Killers suhlasim, su za zenitom, ale na podiu im to jednoducho slape stale :) No a do polemiky ohladne Interpol sa s Tebou pustat nemienim, pretoze to je moja totalna srdcovka od ich debutu ... :)

    • user56faee91b3968
      27. 7. 2018, 15:22

      @monghi vela kapiel zacalo dobre ale cim dlhsie su na scene tym su ich albumy nudnejsie a komercnejsie - Arctic Monkeys,Editors,Elbow, Kasabian, Bloc Party,Kaiser Chiefs,Coldplay,Muse,Weezer,Phoenix,Kings Of Leon,.... Ale zase niektore kapely si drzia uroven po cely cas a nikdy nevydali zly album-okrem Interpol by som spomenul Mogwai,The Coral,Doves(skoda ze sa rozpadli lebo to bola jedna z najlepsich kapiel minuleho desatrocia), Nada Surf, Diego:),QOTSA(aj ked aj ti trochu zkomercneli ale stale su OK),Beatstakes, Yeah Yeah Yeahs,Blur........ No a Arcade Fire-Mam rad hlavne obdobie Funeral-Neon Bible(moj najoblubenejsi album) - Suburbs a z Reflektoru a Everything Now mam take zmiesane pocity(par trackov dobrych zbytok vata ale to je vec nazoru)... Nazivo som ich nikdy nevidel ale ked si pozriem zaznamy z ich posledneho turne ani ich vidiet nechcem(pride mi to taka diskoteka-ale to je tiez vec nazoru) https://www.youtube.com/watch?v=G_XyRZFkFJM

    • boomer
      27. 7. 2018, 18:04

      @user56faee91b3968 white album od weezer bol super :) aj tak hraju iba hity

    • Peter_BB
      27. 7. 2018, 20:54

      @boomer od weezer som si najviac pustal Pinkerton, a mam rad aj 2. album od Rentals. Ale nevadil by mi koncert na Pohode iba z hitov z modreho, zeleneho aj bieleho nonameu :))

    • user56faee91b3968
      27. 7. 2018, 22:47

      @Peter_BB na Weezer som vyrastal a mam naozaj rad ich starsie veci Blue&Green Album,Maladroit a Pinkerton ale od Make Believe to s nimi islo dole vodou(na kazdom albume 2-3 dobre veci a zbytok nuda).... Nazivo to moze byt asi dobre(teraz isli US turne s Pixies&Wombats tak to by som si pozrel) a v poslednom case ma prekvapila tato coververzia https://www.youtube.com/watch?v=BmRovgZsvAQ co je este horsie ako ked sa Weezer snazili prerobit Radiohead https://www.youtube.com/watch?v=4nTo8rjo-lm

  • Captain_Obvious
    26. 7. 2018, 17:34

    no nic ta debata o politike nizsie sa uz zvrhla...kazdy si ide svoje...skoda ze ste neboli na v sobotu o 11:00 v optimistane na diskusii Festival: zodpovedná zábava? kde diskutoval aj Michal Kascak...hovorilo sa aj o pussy riot, aj o tom vystupeni kohosi na glastonbury..skoda ze nas tam bolo tak malo...

    • haluzman
      26. 7. 2018, 17:40

      @Captain_Obvious malo? tak vidis, sam si si odpovedal. jednoducho tieto veci ludi nezaujimaju a na festak nepatria.

    • emo
      26. 7. 2018, 17:58

      @haluzman ok, ale musíš určiť hranicu čo je to málo, či to bude 200 či koľko ľudí a potom pri teoretickej spätnej aplikácii tohto pravidla si ma pripravil o moje najlepšie koncerty na Pohode ktoré na fest nepatria. Špeciálne Ofrin /2011?/ napríklad. Moj najlepsí koncert. Publikum 25 ľudí?

    • Peter_BB
      27. 7. 2018, 08:54

      @user5b06bb53e2c34 tak veru, na Cribs bola aj ta ca. tisicka ludi "hanebne malo", a na Diegu v BB 12/2017 by pomohlo ak by sa ucast vysplhala na 25 ludi. Ale to Captanove "skoda, ze nas tam bolo malo" verim plne chapem. Ak je z toho nahodou nahravka, rad si vypocujem. Len na feste kt.je jedina moznost stretnut napr. ex-spoluziakov z intraku ci inych super ludi (vratane vas:), vidiet fajn showcase kapely, SK+CZ zas s nasobne vacsim publikom, divadla a navyse aj literarny stan so skvelym L.Burgrom:), vedla gastro stan s menej skvelym burgrom :) a hned vedla pivne specialy, mi proste pride luto venovat cas tym diskusiam. A uz si opat protirecim, kedze som ostatne chvalil "ciste hudobne festy", ale verim ze napriek tomuto ma chapate viaceri :)

    • emo
      27. 7. 2018, 10:29

      @Captain_Obvious na festivale diskusie prevládajú nad všetko, snaha organizátora stiahnuť diskusie do nejakých diskuterskych zon je pochopitelna, skoda ze tento koncept nevychádza podľa predstáv a len malá časť nevydiskutovaných ukoja svoje chúťky názorovať na všetko na legitímnych diskusiach ktoré sú presne na to určené, iným nestačia ani pivné nekonečné drísty a tak su diskusie úplne všade hlavne na každom koncerte kde to vyslovene ruší a tie neskutočné sračky o nesmrtelnosti chrústa sú všade po stanových mestečká v štýle čím som hlasnejší tým väčšiu múdrosť svetu dávam, ľudia si neoddýchnu, nevyspia sa a neužijú si svoje koncerty, presne kvôli tým všetko a všade prenázorovaným, celkom by stačilo keby tato menšina neotravovala normálnych návštevníkov a vypadli by na tie diskusie ktoré tu tak kritizujú a všetci by možno boli menej frustrovaní a neriešilo by sa tu niečo čo sa už práve dávno vyriešilo presne na tej diskusii na ktorej neboli
      blahoslavení chudobní názorom, blahoslavení ľudia bez názoru a tí ktorí nemusia mať vždy a všade na všetko nejaké názory, na zemi pokoj ľuďom bez nazorov, nech ich všade neotravujú názoristi, nech sa názoristi stiahnu konečne na tie diskusie a tam nech si nazerajú na tie svoje názory, nemám na to žiaden názor a keď na to niekto názor má, alebo niekto má iný názor ako ten čo na to názor má, nech si to napíše na ten toaleťák a nech si tam spíše všetkých čo na pohodu nepatria - dredáči, modelky, politici, vratne pohare, psi, malo tienov, malo vody, komercia, konkretne kapely, rege, ska, elektronika, diskusie, tretí sektor... a nech si s tým vytrie svoju ctenú prdelku

    • Captain_Obvious
      27. 7. 2018, 20:31

      @haluzman neviem ci nezaujimaju ked teraz tu ma kolko ludi pindy (porovnavam to k poctu ludi co tu chodi pisat kedze uz je to tu len hrstka ktori kecaju o skupinach)...ale ked bol priestor priamo na pohode tak kazdy mal na plane nieco ine (sobota rano) dokonca michal k. si nasiel cas na hodinu a diskutoval...

    • Peter_BB
      27. 7. 2018, 20:58

      @Captain_Obvious v sobotu sa nam starsim velmi tazko stava, obzvlast odkedy je na Pohode Pivibrana a byv.shoehaze kapely hraju "non-stop pogo" :) Radsej podla mna uprimna neucast, ako prvoplanova neuprimna ucas. Ale na druhej strane v dobrom zavidim vsetkym, kto si naplno uzili piatok a dobre sa vyspali a s radostou stihli "ranne ritualy" a po tom vsetkom aj tu diskusiu.

    • emo
      27. 7. 2018, 23:02

      @Captain_Obvious nevadi ze sme tam neboli a teda nevieme o com michal diskutoval. Nazveme to politickymi diskusiami. Oprieme sa o vyjadrenia nejakych neznamych imaginarnych ludi ktori davaju nenavistne prispevky o kadecom miesto toho aby sme si konkretnych osocovanych isli pozriet v priamom nicim nefiltrovanom prenose a potom sa vyjadrovali. Pripadne ked nam nieco nie je jasne opytali sa na to priamo na diskusii s tvorcom festivalu kt. je tam pre nas a chce nam odpovedat.

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa