Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • emo
    14. 6. 2020, 20:19

    No Lives Matter
    co citam po Slovenských sieťach "all lives matter" :O žasnem
    https://www.youtube.com/watch?v=hlk7o5T56iw

  • emo
    13. 6. 2020, 18:19

    ta čo ludia festivalujeme? jaksi sa nam teda situacia vyvinula, jasne že z oficial festov nič ale už je jasne že festy budu, pohoda bude a kopec dalsich vo svojej pozmenenej pohode, o velke festy sa ani nesnazim, myslim že svojich par ludi pripustnych uz maju, ale nejaký menší zrušeny asi dam, jasne ze nemozte tu dat kde ste sa dostali ci chystate, tak aspon dajme taku anketu od skupiny Lucie, do komentu
    1. "já se teším a vím určite že ne sám"
    prípadne tí šťastnejší
    2. "já se moc teším"
    a snáď sa aspon približne pochopíme :D ja dávam teda 1. asi iba 1krát ale už brzy

  • miso98
    11. 6. 2020, 23:27

    bry vecir all
    emo, videl som (na msngri) zes´ bol s pejskom pred divadlom dnes :-) to sme sa dajako tesne minuli potom. zajtra sa daco kona v Pokhoi - asi tam zajdem na pivko, pridzi ked mas cestu.
    Pitu - ked pojdem do BS, dam znat...mam pocit ze sa ten cas blizi, uz Mari na mna tlaci :D ozvem sa..
    ostatni co ako sa mame? kuky, taus, elle, viktor... (niezeby sme boli v dakom intez.kontakte, ale vsak spytat sa mozem) :) tu v KE daku P.party .. by trebalo spravit.. miso, tono, zorganizujte nam volaco. alebo poslite nam laskyho do Colla.

    • Peter_BB
      12. 6. 2020, 10:18

      @miso98 :)), k sukr. veciam sukromne=email :), a verejne k akciam KE mi neda nespropagovat tuto planovanu na 10. oktobra v Tabacke: http://www.pucung.sk

    • emo
      12. 6. 2020, 16:55

      @miso98 :DDD uvidime... ahhhh ale to je velmi dziva akcia, tak to vyskocim :D

    • cookie
      12. 6. 2020, 18:04

      @miso98 soj mižu! co ti poviem... nik dy nebolo lepsie... :) o takomto case sme uz mohli peachovat na krizenia...



      ACAB

    • miso98
      13. 6. 2020, 18:27

      @Peter_BB v oktobri? hm..ako by moj tatko povedal: treba dožic!
      fuu super.akcia to bola vcera!! ja som tam dosiel az okolo 10tej asi? ale krasa
      ej veru ze sme uz mohli peachovat na krizenia, teraz mozeme peachovat akurat ..len tak ..in general. :-(

    • Peter_BB
      13. 6. 2020, 19:59

      @miso98 verme, ze sa nejaka zaujimava akcia s fajn koncertami este zjavi skorsie, a vidime sa na nej v KE.

    • taus
      22. 6. 2020, 16:32

      @miso98 ahoj Miso, ziju. a mam se :)

    • Peter_BB
      23. 6. 2020, 09:24

      @taus :)) Az Boh da, otravujem Vas opat ohladne piva na Břevnove, zrejme 5.-6. července :)

    • taus
      23. 6. 2020, 10:36

      @Peter_BB Peťo, to jsem zrovna v Tatrách :) a Eliška se ještě nevrátila z několikaměsíčního vyhnanství v SK

    • Peter_BB
      23. 6. 2020, 21:36

      @taus :(( ze sa neuvidime. Ale :) tomu, ze podporujeme ekonomicku vymenu medzi ČR a SR :)

  • cookie
    5. 6. 2020, 19:24

    trosku takto, kedze piatocek... https://youtu.be/Y4ZOiXKi_nI

    S účinnosťou od 03. júna 2020 od 6:00 hod. do odvolania sa uzatvárajú všetky nasledovné zariadenia: zariadenia pre deti a mládež podľa § 24 zákona č. 355/2007 Z. z. a nočné kluby.

  • emo
    5. 6. 2020, 11:51

    "Vďaka novým uvoľneniam sa uskutočnia niektoré letné festivaly" napr. Vrbovské vetry atd - pokukajte čo koho zaujíma
    "väčšine klubov sa však otvárať neoplatí" - aha, takže tak k tým predchádzajúcim debatám, všetci údajne len čakajú na otvorenie a všetko sa zlepší a bude tu ako po španielskej chrípke hlad po kultúre... tančiarne atd, kúsok reality, nie len že nebude ale ani sa neoplatí otvoriť

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 12:14

      @emo tomuto chapem asi len preto, ze vzdelanim som de iure :) ekonom. Nech sa vyhnem dalsiemu faus pas :(, pridavam zamerne bez sprievodneho komentara verim ze relevantny link: https://www.reflex.cz/clanek/prostor-x/101478/opatreni-vlady-na-koncertech-jsou-nesmyslna-budeme-se-snazit-prezit-rika-sef-full-moon-magazinu-parizek.html

    • emo
      5. 6. 2020, 13:09

      @Peter_BB no jo protoze nemuzou mit bary a to je hlavni jejich prijem samozrejme nikdo by nic jine ani nepredpokladal. jenomze jestli pamatujes rak my delali konzerty ne klubech ponevac nic takoveho ani nebylo cize scela bez baru a lidi chodili na muziku a ne chlastat. taky nam bylo u prdele jestli ma nejaky fest sprchu ci kafe. kzdy mel vsechno sebou a kolem obeda se objevila 1 cisterna s pitnou vodou ze jo... len potvrdzuje co vravim. tak ci tak i vtedy prisli na Dunaj 2 ludia ;)

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 13:48

      @emo :) Akurat u mna, bohuzial pre mna :(, nikdy v SR neplatilo to prist na koncert a nedat si pocas neho vacsi pocet piv. Takto sa spravam len v ex-EU-15 a US bo nezarabam dost na ceny piva tam, a priznavam ze aj moj jediny raz na Szigete, kde aj jedlo u Krisnakov. O to viac si vazim pre mna priaznive ceny na Pohode a vodu zdarma atd. A vzdy som si rad priplatil za pivo v klube, pocnuc 2 Kcs/Sk navyse za Saris v ex-Excenteri :)

    • emo
      5. 6. 2020, 14:53

      @Peter_BB :) nepochopil si ma. ked sme chodili na koncerty do kulturakov alebo do atria atd atd ziaden bar tam nebol tak si si ani nic nemohol dat. na festivaloch sa tiez nic najprv nepredavalo. t.j. kultura zila s kultury a nie z chlastu. Atrium uz bol klub. Holeho kazdy piatok atd ale nic nemalo bar vycap atd. pivo si si mohol dat. pred koncertom po koncerte ale nie u organizatora koncertu. to ze robis koncert a to mozes len vdaka tomo ze da tam mozu ludia ozrat a cim viac tym lepsie pre Teba. hm. a aj ked vynimocny stav ze davas dokonca pivo zadarmo alebo ze obvolavas ludi podte na koncert zadarmo nech nie je trapas. hm. to som tiez za to nech sa koncerty nerobia a kapely nevolaju. alebo nech to funguje ako Collo . inak v tom fakt nevidim zmysel ze predas auto aby si si splnil sen ze zorganizujes nejaky gig a este tam mal aj somrajucich ludi ktorym vadi od zvuku cez preco je tam henten az farbu ponoziek najmladsej navstevnicky abo "komercne pipiny" :))) fakt za mna Gandhiovsky aktivita ktora nedokaze sama prezit nema pravo existovat

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 16:21

      @emo ale pochopil, len som zdoraznil, ze k tejto realne "zlatej ere indie kultury" v KE som ja, bohuzial pre mna :(, neprispel. Zda sa mi inac, ze ta era, ked coraz viac ludi prislo na koncert nie kvoli kulture, ale skor ukazat sa a komentovat kto ma ake oblecenie ci uces :) atd., zacala uz okolo 1994. T.j. ze "zlata era" skoncila s Kurtom Cobainom.

      Ved uz v 1994 to "glosovali" aj moji oblubenci Pavement v https://www.youtube.com/watch?v=QTTgpTeb0Z8 - myslim to co oznacujem *** v texte "Music scene is crazy, Bands start up each and every day, I saw another one just the other day, A special new band, I remember lying, II don't remember lies *** I don't remember what, But I don't care, I really don't care, Did you see the drummer's hair? ***. OFF TOPIC: Viktor, ak nebodaj citas zdravim Ta :)

      A naspat k teme: ak by nejakych 1000 stastlivcov :) malo ist na PITA primarne ci znacne s motivaciou chvalit sa na FB/Instagrame atd., ze tam boli, a bulvar mal tie clanky ze ktora komercna pipinka :)) bola na PITA ako vhodne ci nevhodne oblecena, tak mozno fakt radsej nie. Doprial by som Dunaju atd. ucast 1000 ludi na koncerte, ale ak by ti ludia nepocuvali, ale pocas koncertu mysleli na to ako najlepsie vyuzit PITA na ich "show off", tak, ehm, ved vies :) Skoda ze Beseda tiez presunuta, tam by nase reci zapadli skvele, aj hudba by nas potesila, a aj remeselne pivo by sme podporili :)

    • emo
      5. 6. 2020, 18:31

      @Peter_BB no mne je to celkom jedno. myslim ze to je dobou. co pozeram napr. najmladsiu dceru ta uz si nikde nic nepridava ani fotit sa nechce... bola taka era. ale nevadi mi to vobec. tie mobily na koncertoch mi vadia dp tej miery ze lepsie by bolo bez nich. ale je to ok. skor vykeciavanie a mobilovanie. ku kazdemu kto sa foti a ma outfity mam pochopenie. tie "komercne pipiny" vyraz z ktoreho som sa tak rehotal ked som to prvy aj posledny krat pocul ved vies kde mne tieto baby absolutne nevadia prave naopak. ja to mam ine. vsetko je to vo veku mojich dcer + navyse viem ocenit dobre zvladnuty styl ;) odvaznejsie kombimacie a kreacie stylovo vyhranenejsie milujem. ked niekto ma styl fotenia alebo priamo fotit vie tak to je krasa. preto tie instagramy a take srandicky chapem. nadsenie mladych ma dokonca velmi bavi ;) asi by som nezvladal keby som sa musel vsade s niekym fotit ale ked sa fotime s kockami z wp na pohode na colours tak mi ani nenapadne sa nad tym zamyslat. je to mile. a ostatni nech sa fotia kde chcu s kym chcu a kolko chcu. tiez mam napr fotku Adelky s Misom Kascakom a ludmi z WP. tiez Adelku s Jurajom Kemkom z pohody a pride mi to strasne detske. zabavne :))) nikdy by mi nenapadlo take somariny robit sam ale Adelus kludne davam fotit s detmi aj s kazdym komu to robi radost a aj sam ponukam rodicom nech cvaknu mobilom decka ked si nevedia vyhladkat psika nech sa doma tesia. tie iskricky v ociach stoja zato ;)

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 18:45

      @emo tu sa verim plne zhodneme. V zmysle, ze nech ludia chodia na koncerty pocuvat hudbu (a nie rusit rozhovormi, svetielkami telefonov a pod.). A mimo koncertov nech si robia fotky s kym chcu a kde chcu, a zverejnuju ich kde chcu, ak tym nebudu otravovat vo verejnom priestore (a "vybijat" priestor v mediach na bohumilejsie :)) veci ako ekologia, zdravie atd.). Tiez som optimista, ze coskoro budeme len spominat, ze "bola taka doba" :)), vtedy pred koronavirusom SARS 2 :(

    • jazzist
      9. 6. 2020, 13:23

      tak dnes nas starostlivy ale zanovity pan premier live vyhlasil ze minim.do konca leta sa kvota 1000 ludi menit nebude

    • Peter_BB
      9. 6. 2020, 14:09

      @jazzist pre organizatorov podujati v AUG/SEP by to malo snad byt lepsie ako uz vylucena moznost kombinacie 1. ze by teraz zrusili vsetky obmedzenia a 2. prisla by druha vlna epidemie, pre ktoru by bolo nevyhnutne podujatia zrusit na posl. chvilu. Takto verim maju organizatori, alebo aspon ich cast, moznost nemusiet platit honorare za vystupenia za/prezmluvnene na AUG/SEP. Prave vdaka tomu, ze vlada vcas vopred prijala opatrenia a obmedzenia kt. nebude nasledne menit (vdaka comu je mozne aplikovat prislusne klauzulu zmluv). Tak aspon chapem situaciu, ako uz ju kto v mediach vysvetloval.
      Uz ina vec je, preco aj odbornici strasili tymi analyzami, v kt. pozitivne scenare mali desattisice chorych a stovky-tisice mrtvych, a negativne sli az do milionov chorych a desattisicov mrtvych v SR. Tito aspon voci sebe vyvodili dosledky. Snad reflexiu najdu aj ti, kt. na zaklade tych nastastie extremne nespravnych predpokladov sirili strach v mediach, vratane tuto WP. Opatrnost je samozrejme na mieste, ale ta sa verim tyka najma hygieny. A prave preto je ten limit 1000, aj na futbale/hokeji atd., kedze by tam islo o prilis velke navaly ludi na WC v tej istej prestavke a pod.

    • jazzist
      9. 6. 2020, 14:58

      @Peter_BB To je pravda. A priznam sa ze tu na WP som s tym urcite postrasil ako prvy. Ale nechcel som naozaj nikoho strasit, skor som sa zahral na vizionara, aj ked doteraz som o tomto mojom talente nevedel :)
      Totiz uz 28.1. ked este cela Europa vratane Talianska pokojne spala som na WP o moznych rizikach pre Pohodu napisal: "clovek nema istotu nikdy, pesimistovi napadnu rozne mozne aktualne strasiaky, ked nie kotleba, tak koronavirus"
      A az o necely mesiac 21.2. v Taliansku potvrdili prvy pripad nakazy.
      Nechcite prosim odomna ziadne dalsie proroctva :)

    • Peter_BB
      9. 6. 2020, 15:31

      @jazzist ono "sekli" sme sa verim vsetci. Kedze nik z nas nemohol tusit ani 1. ako velmi Cina klamala, a najma 2. ze ten virus bude tak extremne mutovat. Hoci ma mrzi kazdy jeden zruseny koncert, a vsetko zbytocne zatvaranie mladych a zdravych ludi, nakoniec spatne uznavam, ze pre tie dva dovody bola extremna opatrnost na mieste. Teraz je podla mna dolezite, aby na situacii nezacali parazitovat farmaceuticke firmy a zastancovia spehovania/sledovania/cipovanie. A k tomu my ako navstevnici koncertov mozeme verim prispiet tym, ze pojdeme na solo koncerty do vacsich klubov kde su vacsie WC :), na kt. sa nejako trpezlivo prestriedame. Suhlasim s Tebou, nech sme optimisti, a nebojime sa pytat ani diskutovat :) Len zas chapem aj tych organizatorov, kt. nechcu ist do rizik.

  • emo
    5. 6. 2020, 11:26

    „Nechceme to urobiť tak, že vyberieme tisíc šťastlivcov, ktorých pustíme na letisko. Pracujeme na inom koncepte podujatia, nebude to len ďalší klasický live stream bez ľudí. Chceme sa viac hrať s priestorom areálu, zapojiť zahraničných hostí, okrem koncertov budú aj iné druhy umenia a naše tradičné Vítanie slnka,“ hovorí šéf festivalu Michal Kaščák.

  • emo
    5. 6. 2020, 08:41

    tento rok prvy krat kvoli korone necestujem na ziaden velky zahranicny festival. doteraz to bolo vzdy len kvoli peniazom

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa