Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • jazzist
    14. 5. 2020, 09:40

    Tono, Michal uz neuvazuje o PICF 2020? ani v programe zajtrajsieho Pohoda Dna FM nic o tom...

    • Tono
      14. 5. 2020, 17:22

      @jazzist zajtra je PDFM, zverejnime vitazov PVAC a porozrpavame o PITA a o Pohode 2021 (mena) ale o PICF zatial neviem nic.

    • jazzist
      14. 5. 2020, 19:01

      @Tono vdaka :(

    • Murdoc
      15. 5. 2020, 13:09

      @jazzist watch out! they might be bluffing!

    • Peter_BB
      15. 5. 2020, 14:31

      @Murdoc v Radiu FM su prave aj Miso a aj epidemiologicky z TN, a spolu dost uprimne vysvetluju situaciu (aj k teme preco nie PICF ci ine podujatie nad 1000 osob).

    • Murdoc
      22. 5. 2020, 07:16

      @Peter_BB okej :( ale za rok všem ukážeme, jak se stanuje na výstavišti!!!

    • Peter_BB
      25. 5. 2020, 10:24

      @Murdoc Je to cele zamotane, vid aj ten kontroverzny zdroj, na kt. som Ti poslal link emailom (snad dosiel :), kt. to verim dost dobre vysvetluje v aktualizacii z 10. 5. Ale som aj vdaka tomu optimista, ze ten virus bude mutovat uz len tak, ze to neohrozi festy a koncerty. Kazdopadne s odstupom casu uznavam, ze opatrnost bola na mieste, aj kedze su az prilis velke rizika ze Cina klamala (snad sa to presetri).

  • dukon
    6. 5. 2020, 17:42

    o.v.p. Florian Schneider... Kraftwerk na Pohode
    jeden z nejlepších koncertů ci jsem na pohode zažil...

    • monghi
      6. 5. 2020, 21:13

      @dukon aj ked Florian s nimi fungoval len do roku 2008, je podpisany pod vsetkymi klucovymi albumami Kraftwerk a oni sami sa navzdy zapisali do hudobnej historie ... polozili zaklady elektronickej hudobnej sceny ... R.I.P Florian ... a vdaka za Depeche Mode, Nine Inch Nails a kopec dalsich kapiel, ktore by bez Teba a Ralfa asi ani nevznikli ...

    • taus
      6. 5. 2020, 21:40

      :(
      dnes mám radioactivity repeat večer

    • emo
      7. 5. 2020, 07:33

      @dukon :/ moc super teleso, genius

    • Murdoc
      13. 5. 2020, 09:58

      @dukon samozřejmě je to velká ztráta pro hudební svět, význam Kraftwerk je nesporně velký, ale zcela upřímně - já se na koncertě až na pár světlých momentů nudil...

    • Peter_BB
      13. 5. 2020, 13:02

      @Murdoc +1, RIP Florian!

  • emo
    5. 5. 2020, 16:40

    wow paula, to je mnamka

  • Fajnschmetke
    2. 5. 2020, 18:58

    r.i.p. Tony Allen

  • user56faee91b3968
    30. 4. 2020, 22:42

    Takze v Madarsku ziadne festivaly do 15.augusta....to znamena zbohom Sziget....a Grape tiez....toto leto bez festov....

    • Peter_BB
      30. 4. 2020, 22:59

      @user56faee91b3968 Viktor, kym nadej zije, verme snad zatial do konca maja, ze vyjde aspon nadej na Besedu, vid: https://www.besedaubigbitu.cz/novinky/bude-beseda-2020-informace-k-letosnimu-rocniku-festivalu Pripadne ze zajdeme aspon na otocku na Diego na Atmosferu: https://festivalatmosfera.sk/program1/interpreti

    • user56faee91b3968
      1. 5. 2020, 01:45

      @Peter_BB podla mna sa tiwz tyka zrisenie iba tych velkych festivalov....predsa len-vela ludi ma jednom mieste,ziadne odstupy,nedostatocna hygiena....dalej tazko povedat ako to bude s karantenou s tymi co pridu zo zahranicia....toto vsetko sa rata....mensiw festivaly na ktorych bude par stoviek navstevnikov a domace kapely podla mna nie su ohrozene ale uvidime...

    • Peter_BB
      1. 5. 2020, 09:54

      @user56faee91b3968 jedna vec je, ze festy zrejme budu povolene az v poslednej faze uvolnovania. To mi pride plne pochopitelne. Ale ina vec su tie skvele statistiky za ostatne dni v SR, vdaka ktorym v pondelok budu kompetentni rokovat o urychleni otvarania ekonomiky. Teda v tieto dni stale zije nadej, ze na konci maja sa Beseda aj Atmosfera dozvedia take verdikty, na zakl. ktorych tento rocnik este nezrusia. A kym nadej zije, pride mi spravnejsie verit, ako si fagulovat negativne scenare. Toto sa mi nepaci v SR, ze ked boli media plne fabulacii stotisicov chorych a tisicov mrtvych, tak niektori diskuteri na tu skoro az ukamenovali :) A ked mame v SR fantasticke statistiky ani nie na 1 % tych fabulacii, a v CR oznamili klubove koncerty do 100 ludi od 11. 5., tak to u tom nemame jediny pozitivne ladeny prispevok, ale stale len o "lete bez festov". Normalne mam abstak za Kubou :), kde bola vacsina ludi usmiata a optimisticka aj za ovela horsej situacie ako tu v SR a CR.

    • user56faee91b3968
      1. 5. 2020, 12:34

      @Peter_BB ja som predsa napisal ze sa budu rusit velke festivaly- tym som mal na mysli Pohodu a Grape kde je velka navstevnost aj zo zahranicia,presuvajuce sa kapely(na Pohodu z Roskilde,na Grape zo Szigetu)...k tomu este neviem dokedy trvajuca statna karantena pre ludi prichadzajucich zo zahranicia....takzie tie mensie domace festivaly ako Atmosfera alebo Zakovic kde je par stoviek ludi a domace kapely sa rusit nebudu.....zober si ze vsetky velke festivaly v Europe ktore mali byt do konca augusta sa zrusili( dokonca aj septembrova Berlinska Lollapalooza)....a o karantene viem svoje-6 tyzdnov som bol zavrety v Rakusku v Tirolskom St. Antone co bolo jedno z najpostihnutejsich miest tzv. Red Zone....mesto bolo uzavrete od 13.marca do 22.aprila takze nikto nemohol ist von ani dovnutra(okrem pendlerov)...po sobotnajsom prichode na Slovensko som uz par dni v staynej karantene,dnes ms testovali tak dufam ze zajtra alebo v nedelu pojdem domov....takze peace& love bro:)

    • Peter_BB
      1. 5. 2020, 14:17

      @user56faee91b3968 tak super :) Viktor, a len na vysvetlenie ze som aj ostatne reagoval a Tvoj povodny prispevok, kt. si zakoncil slovami "toto leto bez festov". A pritom stacilo napisat napr. "stale je velka nadej, ze budeme mat leto s mnohymi mensimi hud. festami ":)

  • Murdoc
    30. 4. 2020, 15:09

    naše nejmilejší TAUS všechno nejlepší <3

    • Peter_BB
      30. 4. 2020, 19:15

      @Murdoc ak mozem, pripajam sa k blahozelaniu! Akonahle bude moznost prist "korona bezpecne" na capovane na Brevnov :), tak sa Ti/Vam Taus hned ozyvam aj pozyvam na jedno narodeninove :)

    • cookie
      30. 4. 2020, 19:42

      secko naaj taus!

    • cookie
      30. 4. 2020, 19:43

      zmizlo mi cierne <3

    • emo
      3. 5. 2020, 14:21

      @Murdoc ahoj taus :D

    • taus
      3. 5. 2020, 20:55

      ooch, dakujem vam moc, je to od vas moc mile :) Pro kazdeho jedno <3 <3 <3 <3

  • Peter_BB
    30. 4. 2020, 11:07

    Nova skladba Thoma Y. "Plasticine Figures" zrejme v premiere z domacej karanteny :( Verme, ze aj nazivo na trencanskom letisku :)
    https://www.youtube.com/watch?v=NgyHOfV-i1k&feature=youtu.be

    • miso98
      2. 5. 2020, 20:17

      wow... riadnu bradu zapustil chalan :-o
      1.koment pod videom vzdy stoji zato: "Slowly, Thom York is turning into Jesus"

  • emo
    29. 4. 2020, 20:48

    dajte nejake Vase bomba zazitky z Pohody 2019 :DDD
    https://www.youtube.com/watch?v=vJCP9DWp9As

  • monghi
    28. 4. 2020, 06:29

    Radiohead plánovali pre rok 2021 turné, ale to bolo ešte pred pandémiou ... https://www.nme.com/news/music/radiohead-were-planning-to-tour-in-2021-before-coronavirus-outbreak-2654013

    • Murdoc
      28. 4. 2020, 08:06

      @monghi tak máme možnost mít buď za rok Thoma a za dva Radiohead anebo za rok Radiohead a za dva Thoma :) v pohodě, na pořadí mi nesejde :D

    • Peter_BB
      28. 4. 2020, 09:10

      @monghi Toto je zrejme jeden z dovodov, preco este Thom nie je medzi opatovne potvrdenymi vystupujucimi 2020->2021. Radiohead su pre Pohodu zrejme nezaplatitelni - kdesi som zachytil, ze honorare za koncert solo Thoma ci AfP boli radovo 200-400k, kym za koncert Radiohead radovo milion a viac.

    • emo
      28. 4. 2020, 10:30

      @Peter_BB milion a viac cize napr milion a pol? nie je normalne. preto som aj rad ze taketo veci na Pohode nie su, navyse sa mi to ani nepaci a este mi wiki ukazuje ze skoro 10 rokov nic nevydali ?? tiez moc nemusim koncerty kde vacsina caka na jednu konkretnu piesen a bolo by im jedno keby sa hrala aj 4x za koncert... tvorbu RH nepoznam okrem jedneho toho stareho najznamejsieho albumu ale ani ten sa mi nepacil, tak nevyjadrujem sa k ich tvorbe :D

    • emo
      28. 4. 2020, 10:32

      @emo pisem to vseobecne, je mi jedno ci sa caka na 1, 2 alebo 3 naj piesne :D

    • Peter_BB
      28. 4. 2020, 14:21

      @emo kiez by takto fabulovalo a frflalo aj dalsich 7+ miliard ludi :) Ale asi mas na mysli nejaku inu kapelu, kedze pises "koncert, kde vacsina caka na jednu konkretnu piesen" - asi si mylis Radiohead napr. s Peter, Bjorn & John :)

    • taus
      28. 4. 2020, 15:46

      @Murdoc Márdy :D :D :D

    • emo
      28. 4. 2020, 18:34

      @Peter_BB ale ved vravim ze vseobecne a nevrav mi ze ked sa ozvu prve tony tych 2 notoricky znamych ze cele publikum nezacne jasat a spievat atd a je to mnohokrat opakovany jav na ktory sa bud stazuju fanusukovia alebo priamo umelci. je to kopec pripadov. niektorym sa ta skladba naj hit az zhnusili. ini ju nechcu hrat. je kopec fanusikov co "vycitaju" cure cely album wish alebo oznacuju friday im in love za povinnu jazdu koncertu.. alebo suzanne vega sa vyjadrila k luke ze ju tusim az neznasa a musi ju hrat lebo si fanusikovia iba toto pytaju na koncertoch a ked ju zahra na zaciatku tak si ju pytaju aj na konci. ked gabi robil na holeho alternativne didziny tak ludia kricali cure cure cure a ked pustil cure cureisti mu hovorili nech nepovie kto to bol a zas kricali cure cure a uspokojeni boli az ked isla friday.. dokonca cureisti volali vtedy tychto wishaci :))) a ano myslim si ze creep ci karmu bude rycat velka cast publika keby boli na pohode a ine mala cast publika tak isto pri ohni budu ludia spievat help. let it be. yesterday. yellow submarine. hey jude ...... ale napr genialnu dear prudence bude poznat mensina pripadne aj nikto

    • Peter_BB
      28. 4. 2020, 20:15

      @emo nepochopil si ma - ide o to, ze Radiohead svoj najvacsi hit Creep hral po ca. 2001 v priemere ani nie na 5 % koncertov. Akurat v 2016 urobili vynimku, ked ho zahrali ""až"" na zhruba kazdom tretom koncerte. Netusim v suv. s ktorymi koncertami Radiohead tvrdis "vacsina caka na jednu konkretnu piesen", a ake mas zdroje na toto tvrdenie. Bol som na ich koncertoch 3x (Chicago 2001, Sziget 2006 a Praha 2009), ani raz Creep, a vzdy dali dost iny setlist (vid aj setlist.fm). A neverim ze niekto cakal na nejako konkretnu piesen, skor ze sme vsetci cakali na 20 nasich najoblubenejsich piesni, a nie vzdy nam ich vsetky zahrali :)

    • emo
      28. 4. 2020, 20:51

      @Peter_BB v prvom prispevku pisem ze to vravim vseobecne a ze tvorbu rh ani nepoznam a pisem ze taketo veci /nie len rh/ v druhom prispevku to opat zvyraznujem a v 3tom aj menujem suzi cure a uvadzam beatles. fakt by som ani neuhadol co je najvacsi hit rh lebo by som neznalo dal karmu kedze som este nikoho pri taboraku nepocul rycat creep ale karmu ano. hral ju aj miso v tabacke co som tu nedavno daval video. a hrali ju aj chalani na klaviri na pohode a vsetci to spievaju. nebol som na ziadnom koncerte rh. ziaden som nevidel ani na yt ani nikde. tak neviem kto necita s porozumenim. pisem jasne o luke. friday. yesterday... ked sa Ti nezda ze na akomkolvek koncerte ma najvacsiu odozvu najvacsi hit a ze to hodne komentuju hlavne umelci a aj cast fans tak ja mam opacnu skusenost ;)

    • Peter_BB
      28. 4. 2020, 21:27

      @emo Fakt si absolutne netrafil kapelu, lebo prave od Radiohead je jedna z mala kapiel, kt. aj najvacsie hity zahra iba zhruba na polovici koncertov. Preto je ocakavat zahranie konkretnej skladby na koncerte prave Radioheadu velmi riskantna zalezitost :) Vid napr.: https://www.setlist.fm/stats/radiohead-bd6bd12.html?year=2018

    • emo
      28. 4. 2020, 22:07

      @Peter_BB peto, o com sa bavime?? diskusia je o vnimani druheho, ja vravím že na hite bude najvacsia odozva publika, cim slavnejsi a drahsi interpret /Ty uvadzas cenu/ tym je to viac in byt na jeho koncerte, tym ze trebars rh /co jasne pisem ze k ich tvorbe sa nevyjadrujem, treba citat/ hraju najvacsi hit iba na kazdom druhom koncerte to znamena iba to ze odozva publika na tento hit bude este vacsia... tak si tam ludia nebudu cakat na ten hit koncert ale 2 koncerty... a ked bude kapela co da hit iba raz za 10 koncertov tak ta odozva bude absolutne famozna... tak fakt netusim ci ma tato debata vobec zmysel - o voze a o koze. ked ludia cakaju karmu a doziju sa jej na 6tom koncerte tak podla mna exploduju stastim tak ako v pesti chalan predomnou explodoval ked mu dali nieco zo seventeen seconds... keby si Ty konkretne bol hoc aj typ co sa na 10tom koncerte rh konecne dozijes neviem ktorej ich najkomercnejsie uspesnej piesne a znudene si odskocis na wc tak co ja s tym?, proste najkomercnejsie uspesna vec je ta co sa najviac ludom paci a ti tam na tom 10tom svojom koncerte exploduju stastim... proste je to tak... a snad sa mi nemusi pacit rh, ci? a mozem byt rad ze taketo kapely na Pohode nie su co zhltnu cely rozpocet a este sa mi ani nepacia? a ja som rad ked tam taketo kapely nie su aj keby sa mi pacili... proste je to tak... ani s tym nesuhlasim, ani mi to nie je sympaticke a len trosku nizsie som vyjadril mierne svoj nazor preco presne toto podla mna zabija klubovu scenu... ja si zivo spominam na koncerty ked chalani nevedeli kolko sa nazbiera na vstupnom a ked sme im davali zrolovane bankovky do valceka bohuminski hosi proste rekli to neeee, to je moc... ale mozme mat k roznym veciam rozne sympatie, nie?

    • user56faee91b3968
      29. 4. 2020, 01:09

      @emo nie vsetci fanuskovia Radiohead cakaju na Creep....ja som ich nevidel nikdy aj ked som mal moznost ist v roku 2009 do Prahy ale zavahal som co dotetaz lutujem ale keby mali mat Radiohead setlist podla mojho zelania tak by to vyzeralo takto
      1.Burn The Witch
      2.Let Down
      3.Lotus Flower
      4.Optimistic
      5.15 Step
      6.Anyone Can Play Guitar
      7.Pyramid Song
      8.Airbag
      9.Bones
      10.House Of Cards
      11.Numbers
      12.Sulk
      13.Tourist
      14.Lucky
      15.How To Disappear Cpmpletely
      16.National Anthem
      17.Go To Sleep
      18.My Iron Lung
      19.Myxomatosis
      20.The Bends
      ...podla mna ti najvacsi fanuskovia kapiel cakaju skor na albumove tracky ako na Greatest Hits....

    • user56faee91b3968
      29. 4. 2020, 01:15

      @emo napr. ked som bol v roku 2008 v Londyne na koncerte R.E.M. ovela viac som sa tesil z toho ked zahrali The Wake Up Bomb,Disturbance At Heron House a Fall On Me nez prevarene veci ako Losing My Religion alebo Man On The Moon...

    • user56faee91b3968
      29. 4. 2020, 03:10

      @user56faee91b3968 a ja sa este vratim k mojmu nerealnemu setlistu Radiohead ktory doplnim o encore:)
      1.Desert Island Disk
      2.In Limbo
      3.I Might Be Wrong
      4.Pearly
      5.Palo Alto

    • Peter_BB
      29. 4. 2020, 09:18

      @emo OFF TOPIC (plus zopakovanie): Emo, bavime sa o tom, ze si absolutne netrafil kapelu. A to z toho dovodu, ze Radiohead uz v roku 2000 urobili taky "tah", ze na 46 koncertoch zahrali Creep presne 0x. Od vtedy vacsina ich fans zacala respektovat to, ze na koncertoch Radiohead sa necaka na "tu jednu skladbu". A to je nie par tyzdnov, t.j ze si nezachytil nejaku novinku, ale je to uz 20 rokov! Navyse, od 2009, kedy v Prahe nezahrali ani Karma Police, ani Paranoid Android a ani Street Spirit, uz zorientovanejsi ludia v CR a SR necakame/ju radsej vobec nic :) Z tohto dovodu je prave Radiohead zrejme no. 1 opacny extrem voci tomu, co si napisal (kedze Cure "rotuju" napr. Lovesong na 90-100 % koncertoch, ci Pearl Jam Alive aj Jeremyho na velkej vacsina koncertov). Ak to nechces respektovat, je to Tvoja vec. Len som Ta chcel upozornit ze realita ohlade Radiohead je uplne ina ako Tvoj brain chatter a fabulacie. Za mna posledny prispevok k tejto teme.

    • emo
      29. 4. 2020, 13:05

      @user56faee91b3968 dakujem cca to chapem co pises, mne tie nazvy nic nehovoria a rh nepocuvam ani ma to nikdy nijak neoslovilo, nie je to absolutne moj styl. napr. sonic y. to je diametralne odlisny pristup a to sa mi paci. ja vychadzam iba z info co tu davate a mozno mi zbytocne skresluju tie info predstavu. vychadzam len z toho ze napr rh udajne ma najvacsi hit creep. mne je to sumafuk, nech to tak kludne je a mozno to nepravom nejak zvysuje moj nezaujem o nich. mozno maju tak ako vacsina kapiel kopec hitov... tak radsej priklad: prides na Lucie a ti tam nakladaju, dotknu se ohne, lucie, daniela, medvidek, panic, amerika, sen, chci zas v tobe spat, trumpety atd atd, potom tam daju nieco tvrdsie menej uchopitelne a publikom schladne... ale kolko fans lucie by povedali ze najvacsim hitom je amerika alebo sen alabo trumpety alebo utikej? ja uprimne myslim ze fakt nikto a snad sa tu teraz nejdeme hrat ze napr amerika trebars mozno ma najviac zhliadnuti neviem kde tak to ich naj hit :DD... ozaj bol som na ceskom plese a tam vystupil Dalibor Janda, zasli sme ze vsetky jeho texty a vsetky jeho pesnicky poznáme. Odkial? nikdy sme to ani jeden nepocuvali a bol skor tak menej vyrazny za sociku ako iný, tak o tom pisem. Podobne Slobodna Europa, isiel som do sprch pri hlavnom ze pre mna nezaujimava vec umyvam vsetko, vlasy a čvachtam sa tam a zrazu vsetky veci poznam a este aj slova. Proste sila. cize len o tom pisem. fakt by mi nenapadlo na Slobodku ist na koncert do u nas do kola. Mozno ked sa tak zamyslim som mohol mat pozicanu kazetu Dalibora niekde v 80tych rokoch a bavili sme sa s kamaratmi, ze lidi pohrdli uz taxisem ze to je super vers. ale tak slobodku urcite nie a najskor ani toho dalibora :DDD

    • user56faee91b3968
      29. 4. 2020, 14:51

      @emo podla mna nie je velky rozdiel v tom co robili Sonic Youth a v tom co robia Radiohead(aj ked ti su ovela viac komercne uspesnejsi)...obidve kapely si idu resp. isli svoje bez ohladu na komercne dopady...napr. Sonic Youth...aky je podla teba ich najvacsi hit???100%?Teenage Riot?Kool Thing?Sugar Kane?....kazdy ma ten svoj rovnako ako u Radiohead...samozrejme ze s Creep prerazili ale to neznamena ze je to ich najvacsi hit....rovnako by na tom boli Snow Patrol s Chasing Cars,Nirvana a Smells Like Teen Spirit,Pixies s Where Is My Mind, R.E.M. s Everybody Hurts,Oasis s Wonderwall,U2 s With Or Without You alebo Blur a Song 2....kazda vacsia kapela ma takuto vec ktoru poznaju vsetci ale na koncertoch na nu cakaju iba ludia ktori sa o hudbu zaujimaju iba povrchne a nejdu u kapiel do detailov...a este sa vratim k Radiohead- kazdy ich album je na rozdiel od Oasis alebo Foo Fightets diametralne odlisny(rovnako ako u Blur alebo Primal Scream),posuvaju sa a nehladia na predaje....

    • user56faee91b3968
      29. 4. 2020, 14:52

      @user56faee91b3968 to by inak nevydali Kid A alebo The King Of Limbs...

    • user56faee91b3968
      29. 4. 2020, 14:57

      @user56faee91b3968 Radiohead mi tak trochu pripominaju svojim pristupom The Clash ktori vydali po London Calling o rok neskor Sandista( rovnako ako Radiohead po Ok Computer Kid A) co bola svojim sposobom komercna samovrazda ale svojich priaznivcov si tie albumy nasli tak ci tak....

    • emo
      29. 4. 2020, 16:02

      @user56faee91b3968 ale ved ja tiez vravim ze to neznamena ze creep je ich najvacsi hit. to som nie ja vyhlasil v tomto priestore ;) prepac ale rh fakt nepoznam. nevyjadrujem sa. sonic maju nejake velmi zblastne veci. sem tam si nieco pustim a paci sa mi to. je to aj diametralne odlisna tvorba oproti tym hitom co ich menujes a od rh uplne inde. sonic boli iba priklad. asi som nepocul jediny ich cely album. ked si ich vsak pustim viem ze sa mi pacia. tiez viem ze rh sa mi vobec nepaci a ze atoms for peace sa mi pacia. v atoms ten spevak z rh sa mi paci. v rh sa mi nepaci. U2 ten album co spominas je absolutne prelomovy ten sa mi velmi paci. blur sa mi nepaci a oasis sa mi vobec neoacia. ten geleger dal na pohode pre mna steasne priemerny vykon a zial ani soev sa mi nepacil a spieval falosne k comu som tolerantny ale ked sa ti nepaci ako hra na koncerte ani ako spieva a este za aj spieva falosne tak odchdzas no.

    • emo
      29. 4. 2020, 16:12

      @user56faee91b3968 foo fighters ani blur sa mi vobec nepacia. pixies su uplne super presne ten album z ktoreho davascl hit to je mega sqela muzika. REM su dobri- poctivy stredny prud. taka klasicka komercna kapela co nikoho neurazi. primal si teraz vobec nevybavujem co hraju ale myslim ze teda tiez neurazia ked mi ani neutkveli v pamati. snow patrol vobec nic ked som to niekedy pocul tak o tom neviem. clash by som si hockedy pustil ;)

    • Peter_BB
      29. 4. 2020, 17:07

      @emo Pokial ide o Radiohead a Creep, "it's far-and-away their biggest seller". https://www.officialcharts.com/chart-news/radioheads-official-top-10-biggest-selling-singles__15023/ Fakt je podla mna niekedy lepsie nastudovat si fakty, da to menej priestoru na brain chatter a fabulacie :))

    • emo
      29. 4. 2020, 18:54

      @Peter_BB :DDD pitu klidek, prosim precitaj si este raz diskusiu, nemusime byt cisto kotlebovci a mazurekovci a rostasovci a konykovci ... pozri radiohead nechce hrat nejaky hit ani suzi vega nechce hrat nejaky hit, tiez sa k tomu vyjadruju 100ky dalsich umelcov ale suzi vs cure vs rh je uplne zly priklad :D vsak ok mas pravdu no a creep je najvacsi hit radiohead :D spokojný? :D a mozem suhlasit ze analýza dokazala hovno? mozem nemat ziaden nazor a len byt rad ze kapela ktoru milujem nikdy na pohode nevystupi? moze mi byt krajne nesympaticke financne pominanie svojho fungovania nejakej kapely bez ohladu na to ci ju milujem? takze este raz celkom nazaciatok, nehovorim o rh a je mi uplne jedno ci ten kto stoji vedla mna caka na 1 alebo 2 alebo 3 alebo 100 svojich naj piesni, je mi uplne jedno ci ten kto stoji vedla mna caka na 1 piesen ktora je akýmkolvek korektným ci nekorektným sposobom objektivne ci neobjektivne radená na 1vu alebo 10tu alebo 150tu priecku uspesnosti tejto kapely. nevidim v tom ziaden podstatny rozdiel... nevadi mi ci ten clovek miluje viac sam seba alebo tu kapelu alebo tu vec... proste ked napisem ze sam by som neznalo neradil creep na prve miesto ale iste by som neznalo dal karmu pred creep to neznamená že tvrdím že karma je pred creep ale ze sam uznavam ze o tom nic neviem a ze by sa mylim, a nie naopak ze si presadzuje opak :D a vec ze by som v ktontexte ze nic take nerobim lebo to odmietam podlozene prikladmi, znamena ze keby som mal taký prístup aký nemám tak by som sa mýlil, mozes mi dat kludne odkazy ze je blbost nieco take tvrdit o Lucie lebo tu pozri ich naj hit je aj tak "Zizli pizli" ... kedze som sam nikde nic netvrdil ze ktorý hit to od RH alebo Lucie je tak je to fakt mne zbytocne dokazovat, nemozem v tomto diskutovat ze krasa nie je pre mna o sutazi ked druha strana mi bude stale nieco vkladat do ust co som vobec nepovedal a ignorovat kontext a tvrdit ze preco som ja povedal ze najkrajsou zenou sveta je Evka Neevka ked sutaz najkrajsia zena vyhrala Lulu Bulu Pulu a ja som pritom Evku Neevku uplne odmietol posudzovat a vyhlasovat ju za krajsiu ci skaredsiu od kohokolvek :D takze klidek, mier, trosku respektu pre seba si tu prosím, ked niečo pisem tak to tak myslím, myslím ze ked sa v dobrom bavíme a aj sa sem tam zasmejem tak je to ok, problém bude ked budeme plakat :D

    • Peter_BB
      29. 4. 2020, 19:31

      @emo OFF TOPIC nehnevaj sa, ale tak dlhy prispevok nemam kapacity citat, obzvlast ak ma ist o "off topic". Islo mi primarne o to, nech sa tu o Radioheade nesiria ziadne fabulacie, ale len realne info (kt. je mozne prezdrojovat).

    • emo
      29. 4. 2020, 20:05

      @Peter_BB ok tak nefabuluj ze som fabuloval :D
      neviem ci 20x - nevyjadrujem sa vobec k RH
      ale ok tak mozem dat svoj "vztah" k tejto kapele:
      - myslim ze to mohlo byt tak 20 rokov spat ked sa moje dcery zacali trochu zaujimat o hudbu.. vtedy prisla ich starsia sesternica ta uz bola na gympli myslim 2čka max 3čka a pozicala mi jeden album RH. to je jediný ktorý som si vypocul a vobec sa mi nepacil
      - poznam 2 veci od RH jedna je creep na ktorú si momentalne neviem spomenut ani melodiu a poznam karmu p. ktoru som niekolko krat hral, nepoznam jedine jej slovo, tiez ju hral miso a ludia do nej spievali co som tu minule dal aj video, tiez viem ze v nejakých zlozeniach to ludia viac krat spievali ci uz pri taboraku alebo pri tom klaviri na Pohode atd, ked niekto chce kludne mu to zahram nech si zaspieva, zahram mu cokolvek je mi to jedno ci to bude madonna ci kryl a ked ma spevnik alebo ma mobilne data tak si hocikde hocico zahrame, pride mi to aj celkom vtipne ako si vsetci pustia mobil a spievaju z neho a tak vlastne poznaju vsetko :D my sme si skladali spevniky a teraz ma clovek akordy na ktorukolvek piesen eu kultury vo vrecku :D
      - žiadnu inu vec okrem tých 2 veci nepoznám, žiaden iny album som nikdy nepocul, nikdy som nevídel ziaden zaznam koncertu, mozno tak raz az 2 po par sekund.. viem ze ako náhle zacujem tu ich typicku lahko rozpoznatuelnu tvorbu ze mi to nic nehovori a je mi to volne a vlastne vypinam usi ako pri vacsine iných
      - az v tejto diskusii som si pozrel wiki čo aj jasne pisem nvyssie a zistil som ze uz 9 rokov nic nevydali, chcel som si po dlhom case nieco pustit ze aky je ich aktualny prejav
      - všetko
      - ale ked niekto silou mocou chce tvrdit ze sa hrám na specialistu na RH a ze tvrdim veci ktoré by mi ani nenapadli a dokonca posudujem ich piesne ktore ani vobec nepoznam :D a riesim ze ktora z tych piesni ktore som nikdy nepocul je najvacsi hit tak ok :DDD

    • Peter_BB
      29. 4. 2020, 20:12

      @emo Ad "zistil som ze uz 9 rokov nic nevydali" - ostatny album Moon shaped pool vydali v maji 2016. Ak dobre pocitam, dostal sa do Top 10 albumov roka v 44 rebrickoch vid:
      https://www.albumoftheyear.org/album/54767-radiohead-a-moon-shaped-pool/critic-lists/

    • emo
      29. 4. 2020, 23:12

      @Peter_BB no vidis, mohol si mi hned v prvom prispevku odpovedat ked som sa pytal a nie miesto toho citat si nieco co v prispevku vobec nepisem ;) takto to ma aspon trosku hlavu a patu ta cena ;) aj ked samozrejme nesuhlasim a nepodporujem

    • emo
      30. 4. 2020, 08:00

      @emo album 2016 je krasny a objektivne dobry som velmi rad ze je takyto... a nadalej nechavam agenture odkaz ze som rad ze taketo telesa na pohode nevystupuju. absolutne s pochopenim a podporou stojim pri ich strategii a dodnes ma mrzia tie komentare protivne ano rovno poviem nechutne nespravodlive utoky minuly rok ohladom cure od dlhorocnych navstevnikov pohody ktorych mam rad. bolo to pre mna velmi smutne tu citat a tak nesli ten rok ok ved nech nejdu. samozrejme ze rovnako to budem brat pri cure rh a vsetkych podobnych a nic to nema absolutne spolocne s tym ze stary rh sa mi vobec nepaci a stary cure je moja brutal kultovka. tak ako ma nebavia koncerty kde sa caka na jeden hit nehit alebo aj 15 hitov z 20tich odohranych veci tak ma nebavia festivaly kde sa caka na 1 alebo aj 10tich headlinerov. hlavne ked su objektivne slabi a do 5 minut z nich odchadzam lebo vedla je nieco lepsie. proti hitom nic nemam a som prave za to aby ich kapely davali alebo nedavali ako oni chcu... samozrejme ze ked si na pohode pytala neustale mala radkofova dceruska neviem ci vtedy 10rocna ci aj menej od ejsturcende nojbauten svoju oblubenu vec tak by ma velmi potesilo keby jej ju dali... aj ked si nepamaram ktoru chcela bol som tiez sklamany ze jej ju nedali. no nie tak ako ona ;) ved som velky :)) ale fakt som cakal ze jej to daju...

    • emo
      30. 4. 2020, 08:06

      @emo toto si chcem spomenut co od ajsturcende nojbauten si to ta mala babika dcerka sefov tabacky tam vypytovala ;)

    • Peter_BB
      30. 4. 2020, 09:24

      @emo OFF TOPIC nefabuluj pls. co som mohol a nemohol urobit. Temou vlakna je Radiohead, o kt. si tu z mojho uhlu pohladu napisal zopar vyfabulovanych nepravdivych info, kt. som sa snazil opravit, lebo vo vsetkom ide o moje "srdcove temy". Teda aj 1. to nehranie Creep a 2. zahranie "0 hitov" v Prahe 2009, aj 3. to ze Creep "far and away" no.1 hit, a aj 4. kto nezaregistroval ich album z 2016 by sa k nim velmi nemal vyjadrovat :) Tvoje ostatne prispevky som uz necital, ale ak niekto nahodou ano, verim ze na dalsie pripadne chyby v nich Ta upozorni. Za mna posledny prispevok kt. som napisal v tomto vlakne, v kt. uz dalej budem citat len pripadne prispevky inych ludi ako Ty Emo (rad vysvetlim potom po karantene pri capovanom ze preco - zdravotne+prac. dovody, nic osobne :))

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa