Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Darkov_tato
    12. 3. 2018, 20:09

    Btw Grape tento rok pekne.. Sevdaliza, Nick Murphy, Lamb, Wolf Alice a teraz aj Modeselektor.. Alt J nemam rad ale tiez riadny ulovok.. uz teraz je to mozno najsilnejsi line-up v historii.. ale aj Pohoda super tiez jeden z najlepsich line-upov, nestazujem sa aj ked mam svoje tuzby este

    • simbela
      12. 3. 2018, 22:18

      @Darkov_tato Grape uplna parada, vlastne ako kazdy rok. Pohoda.... mame polku marca, a to sme este par dni dozadu dufali v the National... tak neviem ci som naivna ze este stale dufam vo vacsie gitarove meno, alebo kde je problem :)) alebo teda nieje problem a vacsina ludi okrem mna je spokojna :)

    • user56faee91b3968
      12. 3. 2018, 23:44

      @Darkov_tato podla mna co sa tyka Grapu boli najlepsie rocniky 2011(Interpol,Wombats,The Sounds,Marina&The Diamonds,Diego....) a 2014(Editors,Klaxons,Palma Violets,La Roux,Bombay Bicicle Club,Diego....)....

    • Peter_BB
      13. 3. 2018, 00:04

      @user56faee91b3968 Viktor, tak ako vsetko, je to individualne. Mne sa kazdopadne pacila ta glosa "Grape = Pohoda revival" :), kt. ste tu niekto z Vas asi pred mesiacom napisali.
      @Simona naivny som tu v prvom rade ja. Ale naivita je len a len to, ze clovek vyrastol v prostredi kt. charakterizuje skor uprimnost, pravdovravnost, snaha o spravodlivost atd., a nie v prostredi (ak citate aj niekto okrem Simony berte pls. s velkou rezervou a skor ako metaforu) "otecko podnikatel neplati dane, ale za to tzv. sponzorske vybavi detom VS tituly a karieru cez nemenovanu politicku stranu, kt. v SR chvalabohu o par dni verim def. skonci). Mas u mna flasu vina na Pohode ako kompenzaciu za zdielanie tej mojej naivity ohladne National + Radiohead, a mozes ma pozvat na oplatku na pivo ak vyjdu napr. James :))

    • simbela
      13. 3. 2018, 14:32

      @Peter_BB zas volas na stretavku a potom tam ani poriadne neprides? ale ok, to vino je lakave :)
      btw, Yo la tengo budu na viacerych europskych festoch, videl si? zacinajuc 07/12/18 na Mad Cool...

    • Peter_BB
      13. 3. 2018, 15:02

      @simbela Ostatnu stretavku mi skomplikoval "Murphyho zakon", ked som ako naschval stretol Eda cestou na nu. Ale zas musis/te uznat, ze som robil co som mohol, aby som vas videl na post-stretavke :) pri nasom stole. Dostal som spravodlivy trest za to, ze som si fabuloval ako pridem na stretavku a uhradim dlhy za prehrate stavky :) - budte trpezlivi :)) A ano, Yo La Tengo sledujem na tych korporatnych festoch, a celkom chapem tu modu ze k hviezdam typu Pearl Jam ci J. White "pribaluju" aj ich. Mne vyhovuje, ze Pohoda nejde korporatnou cestou, lebo by mi prislo dost ironicke napr. cokolvek spomienkove na JKaMK na feste typu Colours, t.j. za Babišove peniaze a nebodaj aj Rattajove investicie. Napriem tomu, ze z Pohody sa stava cosi, co sme uz pred rokmi nazvali "viac happening ako hudobny festival".

    • Darkov_tato
      13. 3. 2018, 15:30

      @simbela vacsie gitarove meno by bodlo ja som za.. Ride ale v pohode celkom aj ked viac by som chcel napr. My Bloody Valentine alebo At The Drive In.. ak by este malo prist velke (vacsie) meno tak nech je bud poriadne elektronicke alebo poriadne gitarove ..ziadne hybridy nemastne neslane :P

    • Darkov_tato
      13. 3. 2018, 15:33

      @user56faee91b3968 kazdy rok kopec dobrych mien..a za tie prachy.. a tento rok sa trafili do mojho gusta mozno najviac

    • Peter_BB
      13. 3. 2018, 15:39

      @Darkov_tato verim ze tisice z nas by potesila ktorakolvek vychytenejsia gitarovka, ale neplati to naopak ze tie kapely by potesil zo strany agenta nejaky mid-size fest vo vych.Europe s 20k platiacimi ale prevazne ilegalne hudbu stahujucimi navstevnikmi pri kupnej sile "Urpiner nech je za 1,50 € ", a nie "moze byt aj Heineken za 4 €".

    • Peter_BB
      13. 3. 2018, 16:09

      @Darkov_tato ..a prave citam podobne vysvetlenie, len 100x lepsie napisane, na FB Nu Spirit clubu kt. oznamil ze konci. https://www.facebook.com/nuspiritclub/photos/a.240555909347412.54749.143357079067296/1658222634247392/?type=3&theater

    • Darkov_tato
      13. 3. 2018, 17:35

      @Peter_BB skoda Nu Spiritu, nebol som pravidelny navstevnik ale par dobrych akcii som zazil, jeden z mala dobrych klubov v BA..
      Slovensko je ekonomicky biedny trh, neoplati sa sem interpretom chodit, nie je tu tolko promoterov, kt. by si povedali idem do toho, spravim koncert a ani sa im necudujem. Ti co tak urobia su mozno skor stratovi ako ziskovi lebo nevypredas klub a predtym buchnes vela prostriedkov do interpreta, proma, rezijnych nakladov, samozrejme BA je v tomto smere v ramci SVK najlepsie ale daleko daleko horsie ako ktorakolvek krajina z V4. A ked aj vypredas nezarobis tolko ako keby si vypredal v Rakusku napriklad, ale to zavisi od vela premennych predpokladam napriklad pri klubovom koncerte dostane interpret aj % z predaja listkov alebo ma iba fixnu cenu kt. sa zaplati a samotny zisk z predaja listkov ide do ruk agentury? To je asi individualne. Samozrejme dalsia vec je pocet obyvatelov je rozdiel ked mas o polovicu mensiu potencionalnu zakladnu, jednoducho neni tolko ludi kt. by si tu skvelu gitarovku z alternativnej sceny pozrelo a mas pravdu s prispevkom jednoducho tu je mentalita taka aka je a ja nie som vynimkou, merch si drvivou vacsinou na koncerte nekupim - vlastne nikdy som si nekupil, hudbu som si nepekne vela krat privlastnil (ale uz pouzivam spotify a raz za cas sa hecnem a kupim si CD, teraz som si predobjednal Hopkinsa:D), tiez skor setrim lebo zarabam styri krat menej keby nieco podobne robim v Rakusku. No ale co sa tyka festivalu ja viem oplieskat na poziviny a pochutiny velke mnozstvo prostriedkov, vtedy nehladim na peniaze (alebo na dovolenke) cize ak by o 50% aj viac zdrazelo pivo na Pohode nevadilo by mi to ak by vdaka tomu boli mozno o 2-3 vychytenejsie sucasnejsie kapely viac, kt. su na vrchole sil.. (Co pohoda tento rok aj tak splnila ked prihliadnem na St. Vincent ci Glass Animals)..este keby zavolaju spominaneho Johnyho Hopkinsa asi by som Michalovi K. poslal velky dakovny list s pokorou napisany v triezvom stave a nic by som dalsi rok neziadal iba nieco naozaj male co by ma tak netrapilo keby to nevyjde.

    • Peter_BB
      13. 3. 2018, 18:30

      @Darkov_tato plne chapem, kedze "srdcom" :) som na tom dost podobne. No a mali sme tu "zlatu eru" 2011 - 2014, kt. nam davala velke nadeje do buducna. Avsak dvom hud. korporaciam sa podarila taka horizontalna + vertikalna ekon. integracia, ze sa im vyplaca zakladat nove a nove festy, ktore lakaju nove a nove masy najbohatsich. Casto skor prestizou, ako obsahom. Proste po dlhej dobe masy objavili nieco, co tu dekady bolo, a rast dopytu vytiahol ceny do nebies.
      Napada ma paralela s B. Stiavnicou, kt. dekady mala svoj zivot, a zrazu sa do nej zacali valit masy ludi prevazne z BA - najprv ako navstevnici, nasledne ako investori. A ceny nehnutelnosti vytiahol tento dopyt tak nahor, ze si uz pomaly nik z miestnych nemoze dovolit kupit nieco v centre. A sucasne tiez ten isty efekt, ze mnohi ludia chodili napr. na schody do Archaniela vyslovene len a len kvoli fotke, a nie uzit si kavu/drink na prijemnom mieste.
      Teda ide o to, ze prilisna prestiz nejakeho odvetvia ci mesta, v konecnom dosledku moze uskodit danemu odvetviu ci mestu. Kapely kt. zahraju na Pohode ci Grape budu mat plne srdce emocii kt. z nas na podia pojdu, a mnohe "B-ckove" kapely na tych korporatnych festoch zas plne penazenky. Skor ci neskor to kapely verim zacnu nejako kombinovat, podla mna o par rokov ked zistia, ze od streamovacich sluzieb nedostanu nejake zasadnejsie peniaze hoc sa par rokov ukazovali na korporatnych festoch. Tema na dlho, ale pride mi fajn utriedit si to v hlave a najma na dusi :) v tieto dni kedy nas line-up Pohody uz velmi netesi, a krachy klubov su dovodom na smutok.

    • Darkov_tato
      13. 3. 2018, 20:23

      @Peter_BB pri pisani asi poslednej vety mojho kilometroveho prispevku sa mi resetol PC, zas ... asi to je znamenie ze som pisal hovadiny alebo karma za to ze uz par dni odkladam napravy systemu..skusim to zhrnut znova
      Tymi korporaciami si myslel Live Nation? a este?.. nevyznam sa..zaujima ma to :).. ja kebyze som vo velkej kapele a dostanem v rovnakom case ponuku od velkeho korporatneho festu (napr. Mad Cool, este ake?) kde ma moze vidiet tak 50 000 ludi alebo od festivalu kt. ma svoju tvar, zasady, obsah, ktorym verim ze Pohoda je a videlo by ma tak 15 000 ludi, asi by som si vybral hranie na Mad Coole hlavne preto lebo sa moja hudba dostane k viac ludom a zive hranie je v sucasnosti pre kapelu najvacsie aktivum.. preto si myslim, ze prilisna pretazenost odvetvia ma dve stranky, no jasne ze sa aj zvysuje tym padom konkurencny boj festivalov, ceny rastu ako si pisal a kapely si pytaju viac lebo mozu (no predovsetkym vdaka sebe) a trpi tym asi aj festival ako je Pohoda. Chystam sa v lete na Aerodome festival (iba koli Nine inch nails), co som cital recenzie na fb tak katastrofa, z 90% negativne, tento rocnik ked kuknes mena su tam velke metalove/rockove mena aj mainstreamove hip hopove mena kt. mozu pritiahnut velke publikum, no vstupenky na moj vkus predrazene, podla recenzii na minule roky nehorazne prachy len za vodu, zla logistika, nedostatok zakladnych potrieb atd atd to mi pride ako festival o ktorom si sa zmienil - bez tvare a obsahu, ktory sa snazi v prvom rade vytrieskat peniaze a mozno tam su sikovni ludia s vasnou pre hudbu ale ktosi nad nimi spravi rozhodnutia ktore su na ukor navstevnikov no v ustrety penazenkam organizatorov

    • Peter_BB
      14. 3. 2018, 10:00

      @Darkov_tato plne chapem co pises - aj Tvoj postoj, a aj tych kapiel kt. radsej ako pre 100-ky ich fans a 1000-ky fans podobnej hudby zahraju pre 10.000ky z tejto "skatulky" :) https://news.sky.com/story/coachella-where-have-all-the-rebels-gone-10840559
      A k Tvojej otazke, kedze vnimam ze teme velmi dobre rozumies, tak snad OK clanok z odborneho periodika :) https://www.theindustryobserver.com.au/venue-wars-live-nation-aeg-get-even-dirtier/
      Inac moje prve zaujimave citanie k teme bola veta "Next comes band sponsorship I suppose - 'Pepsi's Radiohead'", este v starych dobrych casoch :) ked som na moj (v tej dobe este) list :) oficialnemu fan klubu Radiohead dostal aj bez ofrankovanej obalky spolu s vyziadanymi textami skladieb z Pablo Honey aj akysi "fanzine" kt. vidim je aj na nete - http://www.greenplastic.com/coldstorage/articles/waste/waste12.php
      A co s tym? V prvom rade podla mna este vydrzat chodit v piatky na Namestia, az kym nebudu v SR+CR "organy" v stave vysporiadat sa s ludmi ako Babis ci Rattaj. V druhom rade podporovat "tu druhu stranu" v klub. koncertoch a indie festoch ako Pohoda, a netvarit sa ze napr. Colours nie je "Babis fest". Nenechat sa samozrejme okradnut o co ja viem Pearl Jam (napriek LN), ci co ja viem Chopok (kt. stale este nepatri TMR ale SR), a tiez nie o radost z festu na kt. je vela skvelych kapiel z kt. si mnohe LN/AEG kupili na leto/rok a nie na dekadu. Ale ak ma clovek 500+ eur na taketo festy (doprava, casto ubytko potrebne v hoteli), tak by mal mat aj na castejsie navstevy a stedre sprepitne v kluboch v meste v kt. zije a na kazdorocnu ucast na Pohode atd. Beriem to tak, ze napr. kupou listka na Pohodu rok vopred som svojou desatinou promile :) pomohol k tej velkej veci, ze ostatnu nedelu sme sa tisice ludi stretli na nam. v PO a ZA v spravnej a dolezitej veci, atd. atd.

    • Darkov_tato
      15. 3. 2018, 21:10

      @Peter_BB dakujem za clanky :) myslim ze to napisali dost vecne... je to tvrdy biznis a ked spravi jeden gigant krok druhy nemoze zaostavat to mas v kazdom odvetvi napr. ibm/apple..apple/microsoft..pepsi/cocacola atd :) no mozu si pisat co chcu, ze chcu sprostredkovat dokonaly zazitok ale ak su v tom spinave praktiky tak chcu touto cestou sprostredkovat najlepsi zazitok hlavne pre seba... ta coachella z tohto mi je az nanic.. vnimam to tak isto a je to svojim sposobom tragedia.. mohol by som tu o tom napisat slohovu pracu ale nechcem omielat co vieme a ani nechcem byt sentimentalny... suhlasim s namestiami, pohodou a klubmi... klubmi..klub s 150 ludmi kde takmer neuvidis telefon v paprci ale pocitis ze si v spravny cas na spravnom mieste... citim to coraz menej..kdekolvek

  • cookie
    8. 3. 2018, 11:04

  • lurie
    7. 3. 2018, 15:21

    chceli sme NIN, ATDI... Chelsea Wolfe nam vyfukli grapaci... a dostali sme ako "gitarovku" Everything Everything :) uz si radsej nic nezelajme aby nepribudlo este nieco horsie

    • lurie
      7. 3. 2018, 15:24

      @lurie na grape je Wolf Alice pravdaze, Chelsea neviem ci ma sancu...

    • cookie
      7. 3. 2018, 15:31

      sak toto, riadny meh tito everysink everysink

    • boomer
      7. 3. 2018, 15:34

      @lurie uz som sa zlakol, ze co mi uslo :)

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 10:38

      @Fajnschmetke pokial ide o Breeders na Pohode, tak som optimista, aj preto ze Kim kvality Pohody spoznala ako clenka Pixies. Ale mam na mysli Pohodu 2019/2020/21, ak budu stale hravat letne festy, co snad budu :)

    • keke
      8. 3. 2018, 11:33

      @lurie @lurie co vsetko som chcel pocut a vidiet za tych mojich 19 absolvovanych rocnikov Pohody, daval (ne)hudobne tipy na webparty a nic z toho sa na podiach neobjavilo.. V drvivej vacsine som avizovanych umelcov napocuval vopred, nejake to percento napokon i zaujalo.
      Kupoval som si listok s poradovym cislom 1 (nasledne po rozhovore s Reznom ich uz zacal zbierat on, resp. mu ich agentura vyclenila ako asi podla nich "najoddanejsiemu" fanusikovy Pohody), cakavam prvy pred vchodom do arealu, opustam ho medzi poslednymi, vstupne 19x zaplatil, uploadol zrejme najviac hodin na YT ("uchylka", ktoru rad strpim pre fans hudby), tieto stranky navstivim minimalne 1500 x rocne, ale teraz uz vazne rozmyslam, ze moju milovanu Pohodu dvadsatkrat v rade nenavstivim. 100 eur je pre mna uz prilis( lacnejsiu permanentku som z roznych dovodov nekupil)

    • Fajnschmetke
      8. 3. 2018, 11:47

      @Peter_BB podľa mňa sú na turné tento rok a tým to hasne. tí už skôr myslia na dôchodok ako na aktívnu kariéru. ale som rád, že kelley zahodila heroin konečne do koše

    • boomer
      8. 3. 2018, 13:46

      @keke zaujimave, mierne odpadlikovstvo citim aj u seba, aj ked som bol doteraz len na siestich Pohodach. listok stale nemam, poprvykrat by som ho kupoval v najdrahsom (nebranovom) kontingente, a az do ohlasenia BBNG a Ride som to ani velmi vazne nezvazoval. a teraz uz zvazujem a chcem ist, ale tych 100e (krat dva) uz trochu boli, hlavne ked idem prakticky len na hudbu, a na tom pravom preslavenom navstevnickom luxuse mi zalezi coraz menej.

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 15:12

      @keke aj @boomer dik za uprimnost - ta je podla mna najdolezitejsia vseobecne a vo vsetkom, a najma sam voci sebe. Plne vas preto chapem, a az by Ti keke este nebodaj line up ulahodil a videli sme sa na stretavke WP, tak pozyvam na pivo :)
      @Fajnschmetke plny suhlas s tym heroinom, ale prave preto podla mna zije nadej, ze sa este nepoberu do dochodku :), ale ked im skoncia "korporatne ksefty" tak im snad budu dobre aj mid-size indies festy. Ale uznavam ze v mnohom som naivny, snilek a fabulator, vid napr. ta moja viera ze Radiohead na Pohode su len otazkou casu.

    • boomer
      8. 3. 2018, 15:15

      @Peter_BB a ako som to dopisal, ohlasili combo ticket s OFFom, na ktory som zvedavy uz roky, a Grizzly Bear by som velmi rad videl. uz len presvedcit +1ku :))

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 15:32

      @boomer skoze ze termin OFFu koliduje s najlepsim festom v CR :)) s najhorsim menom :)) Rovno vopred dakujem _FMku za sutaz o listky, v mene kamaratov :) Odo mna velka vdaka _FMku za vsetky listky za vsetky za tie roky, a z pred par dni za zahratie "I don't know where it comes from" :)

    • FNTK
      8. 3. 2018, 22:44

      @boomer Myslím, že moje vyjadrenie je tu potrebné

    • Fajnschmetke
      9. 3. 2018, 08:21

      @Peter_BB objavil som kapely Kelley Deal 6000 . a je to skvost . dá sa nájsť na nete . velmi príjemné tripové veselé plné prekvapení z roku 1996 :D https://www.youtube.com/watch?v=Rpb3BCDk_0Q

    • Fajnschmetke
      9. 3. 2018, 09:17

      @Fajnschmetke vyplavil dostupný internetový archív kelley deal 6000 - go to the sugar altar (1996)
      go!! https://mega.nz/#!vwgAkTrY!YMiYQACEsjMNSdOWm7EDXRKMJxJRkFAyEJAqcjIuiME

    • keke
      9. 3. 2018, 09:34

      @boomer @Peter_BB diky chlopi;-)

    • Peter_BB
      9. 3. 2018, 09:35

      @Fajnschmetke tak toto som netusil. Dik za linky, z toho klipu priam srší nalada a "hodnoty" :) 90's. Mna pocas tej prestavky Breeders bavili tieto dievcence https://www.youtube.com/watch?v=hPsQcB52V18 a teraz ma celkom bavi ta diskusia pod prispevkom od Cyrillion

  • user56faee91b3968
    28. 2. 2018, 22:53

    Tak tuto spolupracu som vazne necakal(a znie to celkom dobre) https://www.youtube.com/watch?v=fKuxh0E9mSI

    • Peter_BB
      1. 3. 2018, 00:09

      @user56faee91b3968 vidis Viktor, a mne az po dnesnom NME doslo, preco od Liama uz necakat spolupracu s Noelom, a tiez preco ho tak vehementne ocakavaju na Pohode fejsbukari :)) http://www.nme.com/news/music/liam-gallagher-calls-porcelain-paul-weller-full-shit-2250461 Je tam odklik na iny clanok o tom, ako a preco Liam obvinil za rozpad Oasis Noelovu manzelku - nesledoval som tento bulvar, ale na oddych od tem zo SR pre mna zaujimave citanie. Tiez aj ten bullshit v clanku o tom, ze Spotify mieri na burzu (NYSE). Tiez pre no.2 z mojho wishlistu na Pohodu 2018 (po nizsie lobbovanych :)) este nadej zije :) http://yolatengo.com/schedule/

    • user56faee91b3968
      1. 3. 2018, 00:47

      @Peter_BB ja naozaj neviem o co tym Gallagherovcom ide.... Obaja maju slusne rozbehnute solo kariery,na nedostatok penazi a fanusikov si takisto urcite nemozu stazovat a stale do seba rypu ako hladne supy..... Ved je asi uz kazdemu jasne ze reunion Oasis sa nikdy neuskutocni tak neviem co stale riesia(ale mozno tymi medialnymi prestrelkami pomahaju predaju albumov pretoze Definitely Maybe,(What's The Story?) Morning Glory a Time Flies sa udomacnili v britskej albumovej hitparade a dari sa im celkom slusne).... Inak vraj uz maju stopu po vrahoch ale verzia s nejakymi narkomanmi mi pride dost pritiahnuta za vlasy..... No a tu teda nejaky Weller https://www.youtube.com/watch?v=vI8AOkbfgNE

    • Peter_BB
      1. 3. 2018, 01:06

      @user56faee91b3968 podla mna jedna aj druha tema, kt. spominas, su primarne o peniazoch. K Liam vs. Noel nemam ziadne "insiderske" info, a k tej smutnej zo SR jedine ak osobne. Z uhlu pohladu Pohody je kazdopadne hejterstvo medzi bratmi nadej pre nas, ze aspon jedneho z nich uvidime, mozno aj oboch v rovnakej segregacii :) ako bratov Jima a Williama vo vrchole Pohody 2017 :)) Zatial sa tesme, ze sa udobrili AndyN s MarkG a ak vyjde vsetko potrebne (pocasie, zdravie atd.) tak Pohodu 2018 odpalime :) vo stvrtok lahodkou kt. bude "very yummy" :))

    • Peter_BB
      1. 3. 2018, 01:08

      @Peter_BB samozrejme AndyB :) ..klavesa od vedla :))

    • user56faee91b3968
      1. 3. 2018, 02:47

      @Peter_BB Gallagher Bros by som na Pohode videl velmi rad(a je jedno ktoreho pretoze ako Noel tak aj Liam su podla mna hudobne OK) ale obavam sa ze booking Pohody az tak velmi nezaujimaju( a okrem toho nebudu asi ani lacni)

    • djdusi
      1. 3. 2018, 08:54

      @user56faee91b3968 vsak podla mna sa uz dost dala ocakavat, ked su taki kamosi a Lauren mavala aj vystupenia s National viackrat, dokonca Matt bol aj v tom videoklipe predoslom :D

  • boomer
    28. 2. 2018, 13:55

    ad MBV
    https://scontent.fbts2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/28378794_10154921595636706_5807312153682559592_n.png?oh=315a90dd38806c5485564f27759a6c31&oe=5B48EE8A
    neviem teraz, ci nadej zije, lebo su v tento termin definitivne v Europe, alebo nadej zomiera, lebo su rovnako vysoko ako St. Vincent :)

    • Peter_BB
      28. 2. 2018, 16:44

      @boomer Misovi tipujem MBV "zily netrhaju" - pre Pohodu velmi spravne zvolil Ride. A z komentarov na FB k Ride vs. BBNG je zrejme, ze gitarovky "zily netrhaju" ani ""priatelom"" Pohody, cize som vdacny za Ride a pochopim ak tym indies gitarovky skoncia, a pribudnu uz len ostrejsie a temnejsie gitarky :)) Napriek tomu nadej verim stale zije :), ved skvele Open..End z 2017 Slowdive...TJMC je mozne zopakovat jedine Ride...MBV (resp. aj Ride...Yo La Tengo, ale ti idu cochvila vydat album a preto tipujem ze leto odohraju po festoch v U.S. a v EU ak tak len korporatne a BBC-oidne :)) festy v EU-15

    • Peter_BB
      28. 2. 2018, 16:48

      @Peter_BB ..menim skatulku "indies gitarovky" za "shoegaze" :)) Ale fakt skor tipujem uz len temnejsi indies :) Inac MBV vo Viedni boli v zavere tak ostri, ze sa doslova zvijali a na usi si prikladali ruky aj tie tzv. mrtve rakuske rybicky :)) (co je super vyraz, skoro ako osudie :)) - kto ho vymyslel a napisal tu pred asi 4-5r v suv. s FreqFM, ma u mna pivo na stretavka WP, ak sa mi prihlasi :))

    • boomer
      28. 2. 2018, 18:24

      @Peter_BB je uplne evidentne co frci a co nie, cakal by som na facebooku vacsi zaber ako pre Ride tak pre BBNG, ale zjavne je moj pohlad na vec uplne skresleny :)
      pravdpodobne by sa tento rok vypredalo aj keby uz nepribudlo ani jedine meno a sam o sebe je ten line-up dost bohaty, takze je mi uz aj blbe sa niecoho dozadovat. kvoli NIN uz sa trepem do lisabonu a vsetko ostatne bude, pevne verim, hrat viedenske/prazske kluby, takze ziadna krivda sa nekona :)

    • Peter_BB
      28. 2. 2018, 18:46

      @boomer :))) Agentura/Miso verim este oznami nejake "gitarky" :) - aj potichu v novinkach, a verim aspon jednu opat "velkolepejsie" :) nazivo na _FMku. A presne tak - krivda :)) co je tiez paradne slovo :), tak ta sa bude v suv. s Pohodou 2018 konat verim jedina, a to ze nam to Ride "nenatru" s mojou najoblubenejsou skladbou od nich - I don't know where it comes from. Skoda, lebo by to bolo po p*** skvele napr. ak by tie detske vokaly dali Presovcata :)

  • boomer
    21. 2. 2018, 09:24

    Helmet @ Randal, August
    tak takyto 90's alt-rock som u nas necakal :) https://www.facebook.com/events/159593994604845/
    z celeho soundtracku GTA San Andreas suverenne moj oblubeny track :D https://www.youtube.com/watch?v=jBfygUiS50g

  • Brain
    1. 2. 2018, 08:43

    Co tak Father John Misty?

    • boomer
      1. 2. 2018, 10:14

      @Brain posledny album mi sice sadol tak pomenej, ale vidiet ho nazivo s prierezom celej tvorby - velke ano. a takmer bezpochyby sa onho agentura snazila, pripadne sa este stale snazi.

    • Brain
      1. 2. 2018, 10:53

      @boomer s poslednym albumom suhlasim, ale co som pozeral posledny setlist, hrava to tak 40:60 v prospech starych veci co by bola pecka. Nvm, ale ci je to headliner na Slovensko, to ale nebola ani Solange.

    • boomer
      1. 2. 2018, 11:00

      @Brain vnimam to tak, ze na Slovensku mame slabost pre pesnickarov (rozhodne viac nez pre r'n'b :)) a urcite by ho publikum na Pohode vrelo privitalo a ocenilo. asi by ale nebol v pozicii headlinera, vidim ho skor niekde v druhom riadku. v tomto zanri sa takemu formatu skor priblizuje Sufjan Stevens, ktory je na mojom bucket liste, ale nezachytil som, ze by sa chystal na turne. kazdopadne FJM je pre mna meno, ktore by ma presvedcilo kupit listok a urcite v tom nie som sam.

    • Peter_BB
      1. 2. 2018, 15:55

      @boomer suhlasim, vid napr. ta masa na J.Gonzalesovi v 2010, a tiez kolki sme tu pisali ze Pulp vs. Junip pre nas bolo velmi bolestne krizenie.

  • thom
    31. 1. 2018, 17:12

    Chcem sa opýtať jednu otázku , budem rád ak mi odpovie niekto ,naco potvrdzujete helenu hauff? Do lauga ju nepichnete a na slsp bude pred ňou polhodina ticho po nej polhodina ticho alebo sa mýlim? Aby nedopadla ako Nina k. Všade inde býva headlinerom svojho štýlu a na pohode si užila koľko 50ludi??? Nebolo by lepšie laugo buď navýšiť priestor aspoň 3x ako bol doteraz? Alebo ho zrušiť a pacnut ju do slsp na jeden deň a nepretržite hrať ako za starých dobrých partys?

    • Matwe
      31. 1. 2018, 18:43

      @thom ahoj, neboj sa, bude to dobré :) v Laug-Techno-Bau Klube hrať nebude.
      btw aký bol problém s Ninou Kraviz? Ja si totiž pamätám príjemne plný stan a potom Bjarkiho changeover, ktorý určite netrval viac ako 5 minút :)

    • gress
      31. 1. 2018, 19:00

      @Matwe tak teraz si veľmi potešil, že nebude hrať v Laug-Techno-Bau klube. A hej, je pravda, že na Ninu nebol plný stan ale tak zas nebola to bieda, ako píše Matwe, príjemne zaplnený stan :) Keď už sme pri tom, ani na Boys Noise nebolo plno... No, som teda zvedavý čím ju doplníte, ale ako píše thom, chcelo by to celý večer techna ako za starých časov s Jeffom Millsom na closing sete :-)

    • thom
      31. 1. 2018, 19:02

      šli sme hneď od začiatku na ninu a bolo tam maximálne 50 ludi (poloprázdne)zadovod sme to dávali prestávkam,je pravda že sme sa dlho nezdržali.. možno sa neskôr naplnilo , Alebo hral niekto pred ninou? Opačný problém som mal v laug klube plnka ani hýbať sa nedalo

    • thom
      31. 1. 2018, 19:08

      @thom 50 som asi podstrrelil ok beriem späť ,nepočítal som to ani nemám správny odhad ale bolo tam málo ľudí zo začiatku,ale pointa je v Thom že by sa to mohlo vyskladať do jedného štýlu a hrať nonstop

    • gress
      31. 1. 2018, 19:14

      @thom hej, nebola tam plnka, ani nebola zaplnený stan, ale tak polovica stanu bola, my sme boli niekde pri zvukárovi a bolo dosť ľudí.
      A jo, posledný ročník v laug klube bola hrôza, síce som sa tam nejak natlačil vždy ak som chcel, no bolo to príšerne preplnené, že som sa niekedy viac sústredil na to, aby som sa mal kam pohnúť, ako na hudbu.

    • tomik
      31. 1. 2018, 19:23

      @thom https://www.youtube.com/watch?v=tF5q7v6aFXM myslim ze nebolo malo ludi aj ked plny stan nebol Helenka neni az taka znama ale ked bude hrat po Hawtinovi a Millsovi bude to fajn

    • thom
      31. 1. 2018, 19:46

      @tomik dobre video,aj zvuk a áno ,je jasne vidieť že je tam ľudí dosť ,buď si to pletiem s niekým iným ale doteraz som bol v tom že na začiatku tam bolo pomenej ľudí nehodiac sa na ninu

    • tomillies
      1. 2. 2018, 10:55

      ja sa obávam, že mená ako Mills/Hawtin už nepribudnú a techno doplnia nejakí alternatívni francúzski umelci :D.. ešte myslím, že pribudne nejaké väčšie dnb meno, but that's it..

    • gress
      1. 2. 2018, 11:35

      @tomillies tiež sa obávam, že Helenka bude techno "headliner", no verím, že to tak nebude :D

  • Honza_H
    26. 1. 2018, 15:47

    Tak cca polovina zahraničních jmen oznámená, (jde to nějak rychle letos ne ?) tak si dovolim malou reakci.

    Celkově zatím spokojenost, nejlepší jméno pro mne jednoznačně Danny Brown, doufám že rapu ještě přibude (např. Brockhampton, Tyler nebo Vince Staples ??). St. Vincent a Glass Animals taky top. The Chemical Brothers trochu za zenitem ale proč ne. Dva supr objevy - La Femme a Reykjavíkurdaetur - a plno dalších fajn jmen (Little Dragon, This Is The Kit, Confidence Man ...) Několik zbytečností taky, (hlavně Jamie Cullum), ale tak to je každý rok a utěšuju se že nic horšího než Ylvis už být nemůže. :D

    Zásadní nedostatek zatím : žádná současná experimentální/taneční elektronika, což vzhledem k tomu že už minulý rok to v tomto ohledu nebylo nic moc, začíná být alarmující. V Ostravě bude Jon Hopkins a Mura Masa, na Meltu Black Madonna, Fatima Yamaha, Fatima Al Qadiri ... kromě toho namátkou třeba něco jako Kelly Lee Owens, Forest Swords, Daniel Avery nebo Gold Panda. Doufám že se dočkáme.

    + R'n'B (Kelela, Sampha, Moses Sumney ?), a nějakej post-punk/shoegaze a budeme na podobné úrovni jako poslední dva roky. Což by byla skvělá zpráva že se dá ta laťka držet takhle vysoko dlouhodobě. :)

    • Peter_BB
      26. 1. 2018, 16:05

    • Peter_BB
      26. 1. 2018, 16:14

      @Honza_H ..Ylvis zväčša nudili aj mňa, ale ľudí na nich bolo dosť (5x viac ako na Cribs:)), plus noví ľudia zo Škandinávie len na nich, bolo to OK. A t.r. line-up chýbajú najmä rezkê gitarovky so spevom:), ale rozhodne rap a R'n'B kt.na Pohode boli a verím aj zostanú okrajové žánre :) nech z Pohody nie je druhý "Babiš fest".:) A naopak Jamie Cullum verím urobil radosť mnohým rodičom aj friends of Štefan Hríb :) bez kt. by Pohoda nebola tak oceňovaná ako je:) PS pardon za prázdny príspevok vyššie, dumb man nevie používať smart telefón :)

    • Honza_H
      26. 1. 2018, 16:20

      @Peter_BB Promiň ale to s tím "Babiš festem" jsem nepochopil, myslíš Colours ? Vždyť tam právě žádný rap/r'n'b nikdy není !

    • user56faee91b3968
      26. 1. 2018, 16:29

      @Honza_H mne chybaju nejake ostre gitary....

    • Peter_BB
      27. 1. 2018, 00:38

      @Honza_H myslel som to tak, že mám rád Pohodu keďže "necucia" tzv. mainstreamové peniaze (""Agrofert of Ostrava"") a rovnako "necucia" mainstreamové žánre (rap, hip-hop, R'n'B) mimo tých pár výnimiek kt.su úprimne. Táto hra na "Cisárovnej nové šaty" :) - na čo? Colours je doplnkové podujatie k Pohode, a porovnávanie sukien :) s bluzkami :) je podľa mňa "nešťastný výplod mysle" všade tam kde absentuje elementarny cit pre spravodlivosť (nielen Babiš, ale aj Zeman atď). Cit Pohody pre "anti-Babis" :) vnímam aj napr. v tom že sa šancu Ylvisu či J.Cullamovi a nebude sa viesť na vlne "rap & R'nB' priláka masy..." a ""predame japoncùm cihelňu a nie cihly""

    • Peter_BB
      27. 1. 2018, 11:04

      @Honza_H ..este na "dovysvetlenie" - vnimam suc. situaciu tak, ze je nefer zdovodnovat implicitnu kritiku ci aj logging Agentury argumentami z kategorie "v Ostrave ...". Pohoda a Colours sa pred par rokmi rozhodli ist uplne inymi cestami (ine standardy pre "povod penazi", ... ,komfort pre ucastnikov) a je lepsie to respektovat a vnimat tieto 2 festy ako komplementarne a nie ako konkuruce si.

    • Honza_H
      27. 1. 2018, 12:01

      @Peter_BB Hm, škoda že to vnímáš, stejně jako většina lidí tady : rap/r'n'b = žánry, které "přilákají masy". Jseš si jistý že Danny Brown přiláká masy ? Mykki Blanco nebo Princess Nokia minulý rok ? Že Solange nebo M.I.A přiláká na Slovensku víc lidí než jakákoli polomrtvá kapela z devadesátých let ? (např. The Prodigy) Rap a r'n'b jsou v současnosti spolu (s experimentální elektronikou) nejdynamičtější žánry, ve kterých se současná hudba vyvijí. Pokud má někdo na multižánrovém festivale málo rapu a r'n'b (jako např. Colours, proto stále nechápu proč o nich ve spojitosti s těmi žánry mluvíš) tak to jednoduše znamená že nereflektuje hudební současnost a zásadní proměny které se v ní dějou.

    • user56faee91b3968
      27. 1. 2018, 13:28

      @Honza_H co sa tyka hip hopu tak ja by som chcel vidiet jednoznacne toto https://www.youtube.com/watch?v=maa9XYtJfDM

    • Honza_H
      27. 1. 2018, 13:58

      @user56faee91b3968 Tak RTJ určitě, jen se bojim že v ti v létě už na turné nepojedou, vzhledem k tomu že jezdí už skoro přes rok v kuse. :(

    • user56faee91b3968
      27. 1. 2018, 14:06

      @Honza_H podla mna sa im turne uz aj skoncilo...tak niekedy nabuduce....

    • Peter_BB
      27. 1. 2018, 16:06

      @user56faee91b3968 RTJ by dramatirgicky na Pohodu aj podla mna sadli. Otazne je, kolko stoja. A ci Agentura chce "segment" :) kt by pritiahli. A fakt by RTJ viac nesadli ludom co chodia na Colours (netusim, len sa pytam preco nie)?

    • boomer
      28. 1. 2018, 00:16

      @Peter_BB odhadujem, ze RTJ su momentalne cenovo priblizne v rozsahu "priemerneho" headlinera Pohody a dramaturgicky sa mrte hodia, ale nie su ani elektro ako chemici, ani rock ako st. vincent, ani "ikona" ako nick cave/bjork. inymi slovami, ak nie som uplne vedla, bol by to pomerne riskantny booking. do aktualneho zahranicneho hip-hopu v tejto vahovej kategorii sa u nas investuje velmi tazko. skoda, pred ~2 rokmi by to bola uplne ina debata a som si na 99% isty ze pre tento rok to dannym brownom konci.
      no a COO takuto zanrovu vyhranenost drahych umelcov - mam pocit - vnima omnoho citlivejsie nez pohoda. zlata je posrata booknut LCD soundsystem, takze run the jewels imho vobec neprichadzaju do uvahy, ak naozaj stoja tolko, kolko si predstavujem.

    • Peter_BB
      28. 1. 2018, 12:08

      @boomer paradne si to napisal, ani nemam co dodat :) Agenture drzim palce a verim, ze hoc je to z roka na rok omnoho tazsie, coskoro sa tesime z oznamenych gitaroviek (a vy mnohi aj z elektroniky). A komu nevadi chodit na fest aj za Babišove peniaze, tak sa urcite coskoro potesi z par drahsich mien ako top headlineri Pohody, len tiez nesmie mat "roztopasne" poziadavky a najma ocakavania (paradny priklad s tymi LCDs).

    • thom
      28. 1. 2018, 19:07

      Ylvis :-) schválne som si pozrel kedy a kde hrali ,že či som na nich nebol ,veru že bol:))) najskôr veveričky či čo, potom tam strečkovali s mot.pilou ..este jedna a potom ako to nazvať.. išiel som inam ,normálne sa bojím to porovnať s einst.neubaten aby ste ma neukamenovali ,to sa ani nedá :)čo trepem,skôr die antword:)))... v skratke bol to riadny ustrel ale aj hajlajt pretože to zanechalo spomienku :))) ylvis:)))

    • Peter_BB
      28. 1. 2018, 23:11

      @thom :))) U mňa K+ najmä za titulky :))

  • user56faee91b3968
    23. 1. 2018, 12:45

    Tohtorocny Line-Up zatial naozaj slabota(okrem Chemicals) a veci co budu tento rok by som skor ocakaval na Topfeste.....Pohoda zobud sa zo zimneho spanku a prines gitary https://www.youtube.com/watch?v=NwB7i5dQF8.....

    • user56faee91b3968
      23. 1. 2018, 12:59

      @user56faee91b3968 no a sorry ze som to tu zaspamoval s preslapmi....ale clovek je unaveny a nevaspaty....https://www.youtube.com/watch?v=NwB7Bi5dQF8

    • muflon
      23. 1. 2018, 13:52

      @user56faee91b3968 Nesúhlasím s tvojím názorom, aktuálny lineup je oveľa lepší ako tvoj video výber. Vincentka, Glass Animals, Danny Brown, Chemical, Knower atď. sú skvelé mená, len tak ďalej!

    • boomer
      23. 1. 2018, 14:32

      @user56faee91b3968 napoly suhlasim, zatial sa tesim zo Zeal & Ardor, z Vincentky, na ktorej ma znervoznuje ze stale nevieme s akym aranzma bude hrat (ale novy album lubim), a z Dannyho Browna, kde je riziko ze dostane poludnajsi slot v Dome ako Tommy Cash.
      chemici su super ulovok a som na nich zvedavy, aj na calexico, aj la femme mam celkom rad a benet vyzera na haluz, ale nic co by ma dvihalo zo stolicky. napriec rokmi uz som prestal preferovat tych "bezstarostnych" interpretov, ktori skraslia slnkom zaliate dni (a ktori, aspon ja mam ten dojem, zatial line-upu dominuju), a skor sa rozhliadam po tych "ustarostenych" :))
      len ono to chce mozno aj spravnu konstelaciu interpretov (nie jedneho, ktory nas prinuti kupit listok) aby bola v hladisku cez ich koncerty dobra atmosfera, ako to bolo minuly rok na Slaves, Slowdive, a na inych gitarovkach. trochu kyslo mi je pri spomienke na Savages, ktore v 2016 hrali v podstate pre ~50 ludi. len ono je to asi vzdy suhra okolnosti, ako sa ten line-up nakoniec vyvrbi a aky bude mat etos.
      aj minuly rok sa vyvijal prakticky az do poslednej chvile, takze vynasat sudy je este skoro. aj ked nervozne poklepanie agenture po pleci mozno nie je na skodu :)

    • emo
      23. 1. 2018, 16:21

      pocitam ze pohoda pojde dalej alebo aj este viac tymto smerom t.j. bude program este roznorodejsi a budu orchestre a pre bezneho posluchaca podivne telesa kt budu vyzerat bud zastarale alebo konformne alebo excentricky a nejak nemoderne netrendovo a nemasovo a budu este aj nejake legendy, a clovek nebude mat pocit ako v nejakom uzavreatom klube, citit tu uz dlhsie nevolu vyhranenejsich konkretnym smerom napr giatrovkarov , elektronikov, pre mna je podstatne ze na koncertoch kde na pohode nikto nebol - 20ludi a tak, teraz je tam ovela viac ludi a na headlineroch zas ubuda, co poukazuje na pestrost posluchacov, kym niektore telesa mali v klube viac ludi ako na 30 tis. festivale teraz sa to uz otocilo a to je velmi dobre podla mna
      tesim sa ze pohoda bude mat kronos, rodrigueza, el gusto, la femme, skackarov a najviac na nenapadneho finka + plus si uz teraz viem presne predstavit aka super atmo bude na takych veselych neznuckych glass animals alebo aj na islandskom rape ktorý je velmi vydarený

    • emo
      23. 1. 2018, 16:46

      @emo co mi tam tak nejak chyba je trosku vyraznejsia orientacie na postrock, nechyba nejak mi tento styl, napr. po POKE sme boli vzdy tak na rok prepostrockovani ... v tabacke dali tides from nebula vynikajuci a nadherny koncert a ten by vela ludi na pohode potesil, ja by som skor hc postrock co som kusok nizsie daval vyborne ceske telesa

    • user56faee91b3968
      23. 1. 2018, 17:01

      @muflon gitarovky su ale chce to nejaku alternativu.... Napr. to co som dal ako priklad....

    • user56faee91b3968
      23. 1. 2018, 17:10

      @boomer mas pravdu.... Nervozne poklepanie agenture nie je na skodu:)... A ja s nostalgiou spominam na rocniky 2007(The Hives, DJ Shadow, Barry Adamson, Sunshine, Diego, Tata Bojs), 2010(The XX, Futureheads, Leftfield, Ian Brown, New Young Pony Club),2014(Mogwai,Afghan Whigs, Travis,Suede)..... A tak mozem pokracovat donekonecna... Tento rok(az na par vynimiek ako je Chemicals, Calexico alebo Danny Brown mi pride dost strednoprudovy......

    • emo
      23. 1. 2018, 18:03

      @user56faee91b3968 zo strednoprudovych gitaroviek najradsej dreampopik napr tribes of the city
      https://www.youtube.com/watch?v=ufgIrBw9zr0

    • Peter_BB
      23. 1. 2018, 23:27

      @user56faee91b3968 z vykladu si vyberam "cukrovinky Cierny princ" :)) Pocul si, ako paradne ich na _FMku glosoval Daniel B., ze preco ich vybral za album tydna? To mu vyslo, Balaz - Hubinak zatial 1:0 :))

      @emo (2018-01-23 16:21:57) ako mam v jednom z mojich mnohych zlozvykov :(, chytim Ta za slovicko - "nepocitam", ale +/- takto nejako to aj ja tipujem :)) Po Sep 11th 2001 som inac podobne veci zdovodnoval vo vykazoch pre uz neexistujuci Hilton International, ze "none of our fault, it's the external environment to blame" :(

      @boomer, mas u mna na stretavke WP pivo za respekt k terminom "starostni" a "bezstarostni" :)) Ako vidis z reakcie na Viktora, aj mne by sa viac pacil "starostny" interpret :)

    • emo
      24. 1. 2018, 09:27

      @Peter_BB pitu taketo zlozvyky nikomu nevadia, ty vies co mi usta a oci dosiroka otvorilo a vies co fakt by som tu teraz ocakaval aspon trosku pozvolnenia Tvojho vyjadrovania sa k niektorym temam a dufam ze je jasne ze sa ani v najmensom netykaju Tvojho vyjadrovania sa k mojej osobe alebo mojim nazorom, nie som ja ten kto by mal alebo mohol si dovolit kohokolvek sudit, nedaj boze ako bezvinny hadzat kamenom ... odtial potial, vsetko toto sme uz zazili a nie raz, takze potom uz asi fakt len polyš https://www.youtube.com/watch?time_continue=42&v=cJL5TkWGt-4 moc dobry text aj song

    • emo
      24. 1. 2018, 09:29

      @emo v takovymhle skafandru nemuze bejt pilotem. no jo

    • Peter_BB
      24. 1. 2018, 16:16

      @emo (OFF TOPIC) chapem, "dotuknime" fakt ale osobne - predsa len cast nasich tem je pre Pohodu off topic (hoc respektujem, ze sucastou Pohody su aj stanky MVO :), a najma "nas kontext" je az prilis komplexny, plus privela tych tzv. nuans. Ale urcite odo mna necakaj "pozvolenie" vo vyjadrovani sa - v tomto som, a s plnym vedomym a svedomim zotrvam ""anti-Bugar"" :) = ""pro-Konyk"" :) hoc aj s nim v mnohom nesuhlasim :) Provokacie aj hyperboly podla mna patria k zivotu, a vztah Pohody k nim je empiricky dany bookingom Pussy riot :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa