Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • user56faee91b3968
    25. 6. 2018, 12:30

    niekto na Interpol dnes do Viedne?????

    • Peter_BB
      25. 6. 2018, 17:27

      @user56faee91b3968 Viktor, vacsiu sancu mas najst posilu cez uz de facto hlavnu = facebookovu verziu WP. Cim este raz dakujem zatial takto, a pripadne na stretavke WP pivom ci cigaretami :), cloveku kt. vdacim za copy-paste mojho prispevku Elle, Taus a fans Deerhuntera :) odtialto z "nastenky" do FB skupiny. Na stretavke WP super ak prekecneme aj toto, zatial snad vela stastia Viktor nech si uzijes Interpol, v Arene to bude urcite super (MBV tam "sadli" aj zahrali po p*** :))

    • user56faee91b3968
      25. 6. 2018, 19:28

      @Peter_BB jo diky.... Facebookovu verziu neriesim(asi som uz na to stary:)..... No dufam ze dnes v Arene to bude super alter nedopadne to ako minuly august ked hrali Interpol v Arene takisto(burka,nedohraty koncert a ja totalne nasrot:).... A mas pravdu Arena je super miesto(najma ked su tam open-air koncerty tak ako dnes Interpol).... Som naozaj zvedavy na setlist pretoze dnes zacinaju tohtorocne turne takze mozem len tipovat co budu hrat ale vzhladom na to ze o 2 mesiace vydavaju novy album budu hrat urcite aj nejake novinky.... Ved napisem ako bolo....

    • Peter_BB
      25. 6. 2018, 22:43

      @user56faee91b3968 daj vediet ako bolo teda tuto na old-school-WP :), a (aj) o FB-WP snad prekecneme na stretavke WP-real :)

    • user56faee91b3968
      26. 6. 2018, 07:34

      @Peter_BB takze u mna vcera Interpol v Arene po siestykrat a asi najlepsi koncert tejto NYC bandy aky som videl(aj ked v tesnom zavese je ich koncert v Prazskom Lucerna Music Bare v auguste 2015)....Tych skoro tisic kilometrov ktore som vcera urobil z Innsbrucku do Viedne a zase naspat kvoli tym 90 minutam stali za to... Monghi na buducu sobotu sa mas v Londyne na co tesit a urcite si ich nenechaj ujst(inak videl si setlist The Cure z Meltdownu???? Podla mna same lahodky hrali.... V tom mi urcite das za pravdu)... No a preco bol podla mna vcerajsi Interpol vo Viedni u mna najlepsi???? Pocasie bolo dobre,kapela hrala uplne super a Paul Banks bol s hlasivkami tiez na tom dobre(lebo jeho vokalne vykony nie su obcas az take ideale),teza o tzv. Rakuskych mrtvych rybach sa nepotvrdila lebo takych zivych a baviacich sa ludi som na koncerte uz dlho nevidel,Paul Banks a cela kapela boli v dobrej nalade a medzi pesnickami dost komunikoval a setlist bol super-zahrali z kazdeho albumu a dali aj dve nove veci z chystaneho albumu(https://www.setlist.fm/setlist/interpol/2018/sommer-arena-vienna-austria-73ea36ad.html).....Mna najviacej potesili ked zahrali The Scale,ktoru uz desat rokov nehrali a hlavne Public Pervert ktory hrali tusim tiez iba na turne k Antics.... Inak to ze by som chcel pocut vo Viedni tieto dve skladby som napisal na Facebookovu stranku Interpolu v nedelu a aj ich naozaj zahrali(a Paul Banks pred Public Pervert povedal ze teraz hrame dalsiu na zelanie.... Ze by si precitali moj odkaz?????? :)...... Takze Interpol vcera zase dokazali ze su v sucasnosti jednoznacne najlepsou kapelou na svete(aspon podla mna) a tak ako som tu pisal poslednych par mesiacov ze chcem na Pohode Diego teraz tu budem pisat ze chcem Interpol:))))Dufam ze sa ich na Slovensku este niekedy dockame... Ked nie na Pohode tak na Grape(vcera som v Arene videl aj Janciho.... Ze by chystal Interpolovske Grapove Repete???? :))))))

    • user56faee91b3968
      26. 6. 2018, 07:40

      @user56faee91b3968 neviem preco tento link nefunguje... Sorry

    • Peter_BB
      26. 6. 2018, 09:53

      @user56faee91b3968 :))) parada ze Ti Tvoje zelania takto vychazdaju - v pohode nam tu na WP kazdy druhy den napis, ze najlepsia kapela je Cure/Radiohead (vyber si :)) a mali by preto zahrat na Pohode 2019 :)) A na FB Ride super ak napises, ze na zelanie chcem Twisterellu :)) Urcite sa skor ci neskor vidime na nejakom klubovom koncerte vo Viedni, mne sa tam pacili vsetky, aj ked rakuske piva mi nechutia, ani ich ceny :)) Ak nic ine, tak s Nada surf mozeme pocitat, len nech opat hraju v sobotu :) No a ten setlist Cure fakt pre fans - to by aj mna porazilo, ze nedali ani Just like heaven (celkom chapem ze nechcu vela hrat Friday I'm in love, ale urobit toto!!!??? :))

    • user56faee91b3968
      26. 6. 2018, 15:46

      @Peter_BB vybrat si medzi Radiohead a The Cure je dost tazke.... Takze idealne by bolo keby vo stvrtok zahrali Interpol,v piatok The Cure a v sobotu Radiohead:)))) myslim ze po tohtorocnom rocniku ktory je naozaj slaby na gitary(cest vynimkam-Ride, Diego, Calexico) by sme si to my gitarovkari zasluzili:)))) no a este jedno Video zo vcerajska https://www.youtube.com/watch?v=G47D5CB5inM

  • Murdoc
    14. 6. 2018, 22:55

    Mám zásadní dotaz - kolik let ještě budeme muset čekat na Mňágu??

    • Peter_BB
      17. 6. 2018, 00:51

      @Murdoc dik moc za prijemnu spolocnost na AF, detto (Vam) dvojickam za oba koncerty, a detto Vam Shulo a Trenton za Srbsko:)+Deerhunter. Taus mas u mna cely Tvoj konzum limonad :) na stretavke WP, a skvele ak aj s Tebou Elle dame jedno na Brevnove v sobotu 30ho, ak nahodou zostanes/te v Prahe na vikend. Dik moc Vam vsetkym za skvelu 'opateru':) na oboch koncertoch aj pred nimi, "na videnou" :) p.

    • Murdoc
      17. 6. 2018, 15:51

      @Peter_BB nápodobně a díky za pivečko! bylo to fajn.

  • user56faee91b3968
    7. 6. 2018, 22:58

    Tak konecne vydavaju novy album(dufam ze ich uvidime niekedy aj natürlich Pohode) https://www.youtube.com/watch?v=Gt9AzYnXHs8

  • OTOT
    1. 6. 2018, 15:34

    Ahojte otázka na agentúru bude tohto roku vyriešený,, check in'' nas karavanistov pri vstupe do areálu ? Každý rok ja iný systém a vždy je v tom zmätok tuším, že minulého roku to tam musel riešiť aj Mišo . Karavanom ideme po štvrtý krát a zatiaľ vždy to bolo inak a nik nevedel povedať ako postupovať .Raz cez turniket - navratka a tak vziať karavan , rok nato sa dal lístok vymeniť už pred otvorením areálu a posledný rok v karavane mohol ísť len šofér a ostatný peso , ale nie cez turniket :) veľmi by pomohli inštrukcie čo a ako ďakujeme veľmi pekne .

  • mm
    31. 5. 2018, 09:38

    Viktor, tak si sa dočkal :)

    • cookie
      31. 5. 2018, 09:47

    • user56faee91b3968
      31. 5. 2018, 14:54

      @mm yes :)... Uz som sa bal ze najvacsi SK festival bude ignorovat najlepsiu SK kapelu.... Dakujem https://www.youtube.com/watch?v=8I0gpi0hOYE

    • Peter_BB
      31. 5. 2018, 14:56

      @mm :))) Predsa len sme sa dockali :)))

    • Peter_BB
      31. 5. 2018, 14:57

      @cookie ako sa Ti paci novy Parquet courts? Celkom ujde, nie? :)

    • user56faee91b3968
      31. 5. 2018, 14:58

    • cookie
      31. 5. 2018, 15:05

      @Peter_BB paradny album. asi tu treba zacat spamovat, ze su najlepsia kapela na svete :)

    • user56faee91b3968
      31. 5. 2018, 15:07

      @Peter_BB novy album PC je v pohode ale zhodou okolnosti vysiel v rovnaky den ako novy album byvaleho frontmana Pavement Stephena Malkmusa a prave Pavement mi dost PC pripominaju(inak Wide Awake! komercne uspechy nezozal-93. miesto v Australii,122. miesto v USA a najlepsie na tom bol v UK na 27.mieste).....a teraz dalsia starinka https://www.youtube.com/watch?v=1VVj1zqbWpU

    • user56faee91b3968
      31. 5. 2018, 15:16

      @cookie najlepsia kapela na svete???? tak to je podla mna jednoznacne tato https://www.youtube.com/watch?v=Nu1SEZNPcBk

    • miso98
      31. 5. 2018, 15:47

      chvalabohu! ... tolko som sa o nich tu na webparty "napocuval" od nasho kolegu usera*** ze si ich hadam aj pojdem pozriet :-) ale beries pivo pred koncertom! a ja po nom, ked budu dobri :-D

    • user56faee91b3968
      31. 5. 2018, 16:37

      @miso98 jasne Miso.... Pivo mas u mna(a cigu tiez:) https://www.youtube.com/watch?v=UJDK8X5K9mw

    • Peter_BB
      31. 5. 2018, 20:03

      @user56faee91b3968 a Miso :)) zhodou okolnosti som si pred chvilou pustal Cigarettes and alcohol :), na Ukrajine :))

      A k PQ - u mna no.1 bude aj zostane Light up gold, ale s Wide awake! sa fakt zapytali do tej istej kategorie 'najlepsia kapela' o kt.sa bavime v suv. s Diego :)) Verme, ze PQ snad raz aj na Pohode!!

      A dik za info Viktor ze StevenM ma von novy album.Dnes som ho pocuval v no1. lo-fi uspavacke :) Shady lane :))

    • user56faee91b3968
      31. 5. 2018, 22:40

      @Peter_BB za toho Malkmusa nemas zaco:).... Nie som velky znalec jeho soloviek a mam v podstate iba jeho prve dva solove albumy(rovnomenny debut z roku 2001 a Pig Lib z roku 2003) ale zato od Pavement mam skoro vsetko a toto je moja najoblubenejsia https://www.youtube.com/watch?v=lPvhKV3Yg2k..... Crooked Rain Crooked Rain je asi ich najlepsi album na ktorom sa nachadzaju tie najvacsie hity ako Range Life alebo Cut Your Hair ktore rotovali dost casto aj na MTV vtedy ked tato hudobny kanal este za nieco stal.... No a k Parquet Courts.... Mojim najoblubenejsim albumom od nich je asi Human Performance a toto je asi moja najoblubenejsia vec z neho https://www.youtube.com/watch?v=1D6-8eXlMV4

    • Peter_BB
      1. 6. 2018, 14:40

      @user56faee91b3968 StevenM bol dlho "moj liebling", ale nie solo, hoc mal super prvy album (z kt. sa mi najviac paci Jenny & ""Ess"" dog, a do smrti mi zostane v pamati odohratie ho celeho v Metre v Chicagu). No a tricko Pavement si zoberiem na Pohodu na protest proti tomu, ze tento typ bezstarostnych :) gitaroviek mi v t.r line-upe totalne absentuje. Crooked rain mam tiez velmi rad, ale viac mi sedi bezstarostnost :) v kombinacii so surovostou Slanted& Enchanted. "Moj liebling" je aj Billie, teda bol az po nevydareny koncert na Pohode :)), ale tu skladbu mam fest rad. Inac na B.riadne nakydala aj Kim Gordon v tej jej knihe The girl in the band, ak si nahodou nezachytil..

    • user56faee91b3968
      1. 6. 2018, 15:19

      @Peter_BB Slanted mam tiez rad ale u mna az na tretom mieste po Crooked Rain a Brighten The Corners lebo okrem A Date W/Ikea obsahuje dalsiu moju oblubenu klasiku https://www.youtube.com/watch?v=Z5j4W2Y7RPQ.... No a zo Slanted&Enchanted mam okrem Summer Babe rad aj tuto https://www.youtube.com/watch?v=3DRBYrVj144.....Noch a co sa tyka Billieho-ten mal mensi spor aj s Pavement ktori sa nepekne vyjadrili o Smashing Pumpkins v texte skladby Range Life(Out On Tour With Smashing Pumpmins/Nature Kids I/They don't Have No Function/I Don't Understand What They Mean/And I Could Really Give A Fuck) a aj ked to bol podla Stephena Malkmusa iba zart Billieho to pekne nahnevalo a v lete 1994 dal vykopnut Pavement z Line-up Lollapoloozy(a ani po rokoch sa s tym nezmieril a v roku 2010 sa o Pavement vyjadril ze predstavuju smrt alternativneho sna:)....V kazdom pripade ako Pavement tak aj Smashing Pumpkins predstavuju podla mna to najlepsie z alternativnej sceny 90. rokov a taketo veci je treba najlepsie brat s nadhladom.... https://www.youtube.com/watch?v=2nm4xv3firw

    • Peter_BB
      1. 6. 2018, 16:04

      @user56faee91b3968 sranda, Here aj je moja srdcovka, a mam velmi rad Lorettas scars a No life has singed her now. O tej "kauze Lollpalooza" som tiez co-to cital. Ak Miso/Agentura "na vlne Diego" :) este neoznamia zo 2-3 gitarovky/indies (co ja viem Talkshow, ManonM, a najmä Zrni), tak mam pocit ze nasim domovskym stanom sa moze stat Pivobrana :) kde budeme nostalgicky spominat :)))

    • user56faee91b3968
      1. 6. 2018, 16:48

      @Peter_BB alebo Tata Bojs.... Minuly rok isli turne s Futuretro kde odohrali cely album komplet.... Tak to by bolo fajn:)....

    • Peter_BB
      2. 6. 2018, 07:26

      @user56faee91b3968 tak veru, Tataci by velmi potesili aj mna.

    • user56faee91b3968
      2. 6. 2018, 14:37

      @Peter_BB budu na Grape.... Ides????

    • Peter_BB
      3. 6. 2018, 09:39

      @user56faee91b3968 Najskôr mi nevyda, najmä preto ze nemam na Grape s kym ist :) Ale aj co som cital a pocul, skor akcia pre mladsich :)) Na feste v PN som bol len raz na Hodokvase a nepacilo sa mi, skor ma oslovil Minikvas v Modre.

    • user56faee91b3968
      3. 6. 2018, 15:09

      @Peter_BB mas pravdu.... Grape je sice pre mladsie rocniky ale parkrat som tam bol a vsetko bolo v poriadku...A aj tohtorocny Line-up je dobry.... Alt-J,Wolf Alice,Modeselektor alebo australski DZ Deathays co je podla mna ta najlepsia gitarovka,ktora tento rok na SK festivaloch vystupi https://www.youtube.com/watch?v=t8wP5UBhl2o.... A aj v minulosti vela dobrych kapiel-Interpol,Blood Red Shoes,Bombay Bycicle Club,Palma Violets,Foals, Maccabees,Editors.... Skoro kazdy rok Diego:) A tento rok co sa tyka CZ/SK kapiel jednoznacne lepsi vyber pre nas starsich nez Pohoda-Diego,Tata Bojs alebo Vypsana Fixa https://www.youtube.com/watch?v=0x7bSeEPebA

    • Peter_BB
      4. 6. 2018, 08:13

      @user56faee91b3968 tak veru, Grape taziac so suladu s termínom Szigetu ponuka za maly peniaz vela fajnej a znamejsej gitarovej muziky. Mat tak mladu frajerku, lahko by som sa nechal nahovorit :)))

  • iamwaldy
    11. 5. 2018, 14:58

    RIP AM

    • boomer
      11. 5. 2018, 15:08

      @iamwaldy delicious :D

    • cookie
      11. 5. 2018, 16:05

      keby bol ticho, tak sa to da pocuvat pri praci... no ale nie je. biida

    • Krpaty
      11. 5. 2018, 19:32

      @iamwaldy dokonale vystihnuté

    • Honza_H
      11. 5. 2018, 21:32

      Doporucuju zkusit radsi novy Beach House to je deska roku imho

    • Darkov_tato
      12. 5. 2018, 00:43

      nikdy som nerozumel tomu hype-u okolo Artic Monkeys.. jedine prvy album zaujal a hned na prve pocutie, este som si ho raz v zivote pustil druhy krat a bohate stacilo..a presne taka je hudba AM podla mna

      Beach house - dobry album, nic viac nic menej... no slabsi ako predosle.. uz to fakt nudi, je to stale o tom istom..

    • boomer
      12. 5. 2018, 10:10

      jokes aside, novy album je imho stokrat pocuvatelnejsi nez AM, az by som povedal, ze Four Out of Five je super song. a mam dojem, ze na nahravke Turner trochu ubral z toho svojho neznesitelneho afektu, uvidime co to bude live. ale myslim si, ze si ziskaju aj par novych fanusikov, popripade pridu o nejakych starych :)

    • Krpaty
      12. 5. 2018, 10:59

      @boomer Ako fanusik AM som sklamany z toho kam sa "posunuli" stylovo, ale dokazal by som to akceptovat, ak by ten posun nebol nasilu a bol by inovacny a originalny. Tento ich novy pocin je vsak stylove vykradnutie 60'/70'/80' rokov s absentujucim naznakom originality. Chalani si myslia,ze ked si nahodia vytahane kosielky a zvonove nohavice, daju ciernobiely efekt na foto, tak sa prenesu o 40 rokov naspat, ale tak to uplne nefunguje... 11 trackov, ktore su vsetky na jedno kopyto. Vedel som, ze tento album bude nieco uplne ine ako zvysok, ale posun k takejto sr4cke som az necakal.

    • boomer
      12. 5. 2018, 11:15

      @Krpaty Ako fanusik Humbug som sklamany z toho kam sa "posunuli" stylovo, ale dokazal by som to akceptovat, ak by ten posun nebol nasilu a bol by inovacny a originalny. Tento ich novy pocin je vsak stylove vykradnutie radioveho rocku s absentujucim naznakom originality. Chalani si myslia,ze ked si nahodia kozene bundy a gel do vlasov, daju tmave okuliare na nos, tak sa prenesu o 40 rokov naspat, ale tak to uplne nefunguje... 11 trackov, ktore su vsetky na jedno kopyto. Vedel som, ze tento album bude nieco uplne ine ako zvysok, ale posun k takejto sr4cke som az necakal.

    • Peter_BB
      12. 5. 2018, 16:53

      @boomer ale prave takto sa to moze pacit "novym ludom Coachelly" typu Ivana Gaborikova :)) AM mi vzdy prisli viac ako showbusiness, a menej ako nejaka particka kamaratov kt. chcu uprimnym sposobom dat zo seba von to, co citia a vnimaju...

    • Rowena
      13. 5. 2018, 12:33

      Skúsim sem capnúť pohľad z opačnej stránky, od pravého AM fanatika :))

      Ja sa teším, že každý ich album je iný a furt mám čo počúvať týmpádom, ale tuto sa pridávam k názorom, že žiaľ, tento album je fakt celý na jedno kopyto. :/ Vidno, že je to v podstate takmer Alexova sólovka a ostatní sa asi moc nepobili o nápady. Four Out Of Five je skvelý song, čakala som, že ich tam bude takých viac... Inak si púšťam dookola asi 3-4 pesničky a zvyšok mi pripadá trošku ako výplň... Možno je to tým, že tam ide tentoraz Alexovi asi viac o lyrics, a vyzerá to, akoby hudba mu fungovala do jeho básničiek len ako podmaz? Lebo ináč súhlasím aj s tým, že do niektorých songov mi vôbec ani nepasuje, že je v nich spev, a krajšie by to vyznelo ako inštrumentálky... Každopádne ja zas dúfam, že tento album práve naopak trošku preriedi "Ivanky" (fanúšičky Do I Wanna Know:)) ) a ja budem mať na koncerte aspoň viac miesta, tak mi držte palce. :D :D Hrozí, že ich uvidím v ich rodnom meste, tak som na to dosť zvedavá a dám potom feedback, ako bolo. I keď moc objektívne to asi nebude, lebo ich uvidím prvýkrát a čakám na to 10+ rokov. :D Mimochodom, ktovie ako je to s tými ich vzťahmi medzi nimi, keď už sa to spomenulo - mne zase príde, že keď sa poznajú od detstva, tak to asi bude medzi nimi stále fajn, len teraz ako skoro každý z nich má svoje vlastné rodiny, tak by som aj pochopila, keby tento album bol ich posledný. Inak neviem, či to je len mnou, ale keď vidím ako sa rieši "prečo je okolo xyz taký veľký hype", tak mi to príde trošku také, ako "prečo všetci máte radi halušky, keď ja ich nejem" :)) ...Anyway, dávam vám bod za komenty "Ako fanúšik AM/Humbug", toto mi dosť zlepšilo deň! :D

    • Darkov_tato
      13. 5. 2018, 17:16

      @Rowena proti gustu ziaden disputat!.. okolo halusiek je tiez hype ale nejem ich, to si inak trafila :D ale respektujem ich lebo maju nieco do seba a posunuli gastronomicku scenu na SVK aj ked mne osobne nechutia (tie bryndzove).. su zaujimave a originalne a som rad ze ich mame... a hudba je subjektivna respektujem takmer kazdy hudobny (ne)vkus

    • Rowena
      13. 5. 2018, 20:59

      @Darkov_tato Konečne niekto, kto nemá rád bryndzové halušky! Ja sa v tomto prípade stretávam vždycky s obrovským nepochopením. :D Ale iste, pekne povedané, v "gastro scéne" je to u nás taká výplň, že aspoň nejakým tradičným jedlom sa môžeme pochváliť (aj keď s nechuťou :D ). Vlastne to celé pekne prenáša význam fakt aj do hudobnej scény... na čo dnes ešte človek nepríde... :))

    • Darkov_tato
      13. 5. 2018, 21:45

      @Rowena co ja vsetko nemam rad :) nemam rad bryndzaky, ale mozno niekedy v buducnosti tomu pridem na chut, vekom sa mi menia chute a ja taky slaby jedak co som vzdy byval zjem teraz skoro vsetko a vela, babka je na mna hrda ked vidi ako som konecne trosku opuchol (rozumej vyzral jak prasa, no stale len mensi bravik) ale preto to pisem, ze cloveku sa menia chute a mozno aj hudobny vkus, mozno v dalekej buducnosti sa mi zacnu AM pacit sice mala sanca ale vzdy tam je.. a mne zacnu chutit bryndzaky a dotiahnem to na krasnych 90kg

    • Rowena
      13. 5. 2018, 22:24

      @Darkov_tato Babkina radosť je najväčší úspech, gratulujem! Ja už som sa naučila na kapustové, na to som hrdá, ale bryndzové asi nedám, to je ako naučiť sa počúvať Rihannu alebo niečo podobné... sú isté limity. :D Ono ani nejde o to či má niekto rád AM alebo nemá, lebo presne to je o tých osobných preferenciách čo je super, lebo človek si aspoň prečíta aj iné názory, skôr to beriem ako debatu o hudbe všeobecne, aký má na nás vplyv. :))
      Napríklad ja som až do puberty nepočúvala absolútne nič a či doma alebo na rodinných oslavách, vždy som bola také grumpy decko, ktoré stále vypínalo rádio a každému tým liezlo na nervy :D ...a potom som v puberte narazila na arktické opice, ani netuším čo ma donútilo si ich pustiť, to bola oficiálne prvá kapela, od ktorej som na youtube zmenila zameranie z hľadanie videí o mačkách na hľadanie hudby, a tiež odvtedy chodím na koncerty, na Pohodu, pre mňa to je teda nostalgia skôr z tohto hľadiska ^^

    • Rowena
      13. 5. 2018, 22:29

      Z hľadania*, preklep.

    • Darkov_tato
      14. 5. 2018, 09:11

      @Rowena :) uplne ti rozumiem, ja to mam takto zas s inymi kapelami ako ty s AM. Co sa mojho vnimania hudby tyka do asi 14tich som to vobec nevnimal max. tak Red Hot Chilli Peppers az potom sa to zlomilo ked som spoznal DM a trochu neskor Placebo

  • Dano
    16. 4. 2018, 08:13

    pre: Michal Kaščák https://www.youtube.com/watch?v=RrrM2kcQdHM od 1:30, len aby si návštevníci Pohody spravili obraz, tiež som bol pravidelným účastníkom ale akonáhle sa hlavný organizátor začal angažovať v politike a začal orgranizovať diskusie s "vyvolenými" politikmi odvtedy Pohodu obchádzame #nikdyviacnapohodu

    • Doktor_Zivago
      16. 4. 2018, 12:10

      @Dano A koho to zaujima, prosim vas?

    • Fajnschmetke
      16. 4. 2018, 12:45

      @Dano to sme radi, že pohodu obchádzaš. však tebe kvôli imbecilite zobrali aj akreditáciu do parlamentu :D

    • VV
      16. 4. 2018, 14:08

      @Dano Tiez poznam ludi co chodievali na pohodu a znechuteni postupnou politizaciou festivalu prestali chodit. Este vela ludi co sa im to nepaci tam chodi len kvoli hudbe a snazia si politiku nevsimat, ako ja. Postupne je to vsak coraz tazsie. Uz nie su to len diskusie v stanoch. Presnejsie nie diskusie ale jednostranne agitacie a hromadne pritakavanie si navzajom, lebo tam nepozvu nikoho s inym nazorom. Ludom co o politiku nemaju zaujem alebo nesuhlasia s Kascakovym videnim sveta ju uz pchaju aj do oci -vid vlani a predvlani minaret, pripadne do usi ak sa dostanes na cisto politicky koncert ako bude teraz Pussy Riot. Niekto povie ze je to vec sefa festivalu. No nie tak uplne, lebo na jeho politicke provokacie uz raz doplatili navstevnici poprepichovanymi pneumatikami. Pritom nie vsetci navstevnici pisu unisono Kascakovym modrym perom.
      Skoda ze sa po tejto stranke stale viac kazi prave jediny slovensky festival s kvalitnou hudbou :(

    • Fajnschmetke
      16. 4. 2018, 15:31

      @VV tým, ktorým prepichli pneumatiky doplatili na svoje politické názory ??? wtf!

    • Peter_BB
      16. 4. 2018, 15:31

      @VV nesuhlasim, kedze pre mna je stale velmi lahke vyhybat sa na Pohode tym castiam jej programu, ktore suvisia s politikou, resp. aj s MVO a pod., a venovat sa na Pohode len a len zábave :) Skor mam dojem, ze ak by bolo "frflanie a vyplakavanie sa" raz sportom, tak by ste nas tu z WP vy Dano a VV mohli ist reprezentovat na nejaky turnaj :)) Jeden z vyznamov angl. slova 'party' je sice aj 'politická strana' :), ale skusme aspon tuto nasu (Web)Party drzat vo vyzname slova "spoločenské podujatie kt. súčasťou je aj zábava" :) Na Pohode stale mame spolocnu obyvacku, predsien aj WCka, a budte radi ze Vam Miso transparentne dava k dispozicii aj pristup do jeho spalne :), kt. mozete nevyuzit rovnako ako napr. ja nechodim kamaratom na bytovych parties do spální, ale kamaratkam obcas ano :)) - je to o Vasom slobodnom vybere, resp. ak Vas niekto ci nieco nuti chodit na diskusie a/alebo do stankov MVO na Pohode tak napiste k tomu relevantne fakty a argumenty, a navrhy na riesenie, a verim ze Agentura Vam vyhovie.

    • user56faee91b3968
      16. 4. 2018, 16:29

      @VV nezabudaj na Grape....

    • user56faee91b3968
      16. 4. 2018, 16:31

      @user56faee91b3968 ten nie je politicky ale pomaly a isto lepsi nez Pohoda(ale to je len moj nazor)...

    • VV
      16. 4. 2018, 17:01

      @user56faee91b3968 tento rok ich vyber vyzera dobre, asi im dam sancu

    • VV
      16. 4. 2018, 17:02

      @Fajnschmetke fakt to vyzera ze na tej neschopnosti nasich studentov citat s porozumenim nieco bude :)
      https://www.aktuality.sk/clanok/241407/testy-pisa-medzinarodne-testovanie-vzdelanost/

    • Peter_BB
      16. 4. 2018, 17:04

      @user56faee91b3968 Viktor, nema zmysel to podla mna porovnavat. Nakolko objektivne mozeme asi iba velkost/kapacitu festov, na zaklade coho plus mozno vieme odhadnut rozdiel rozpoctov. Uz napr. aj take porovnanie kvality sluzieb (bezpecnost, ... gastro) je subjektivne. Pre ludi kt. pocuvaju dominantne gitarovky a/alebo elektroniku zatial nie je t.r. line-up Pohody dovod na oslavu, ale lepsie je podla mna verit ze na Pohoda dni v FMku ten dovod na oslavyu pride :) Ale ak aj nie, vobec to neznamena ze by napr. St.Vincent bola lepsia ci horsia ako ktorykolvek headliner na Grape. Plus Grape ma vela mien, ktore hrali na Pohode skorsie, ked boli viac rotovani v radiach a verim aj viac ziadani zo strany festov a ich navstevnikov.

    • Fajnschmetke
      16. 4. 2018, 18:10

      @VV ahá, takže ľudia s prepichnutou pneumatikou platia za Kaščákove názory. hm. je to vlastne v poriadku niekomu škodiť, pretože je zlé prejaviť svoj vlastný názor. jednoducho kto nie je s nami je proti nám, ergo kto je na pohode je nepriateľ. to je choré.

    • Fajnschmetke
      16. 4. 2018, 18:11

      @VV a btw pieseň píšte všetci modrým perom nie je o kaščákovom modrom pere

    • VV
      16. 4. 2018, 18:24

      @Fajnschmetke Ja napisem ze by bolo fajn keby bolo na hudobnom festivale menej politiky, napokon tak ako to je na podobnych festivaloch v sirokom okoli a nas pan Logik z toho vypoti tuto hlupost :D

    • Fajnschmetke
      16. 4. 2018, 18:32

      @VV prečítaj si to po sebe ešte raz. doslova si napísal, že ľudia tou politikou trpia a parafrázoval si názov skladby blas tak, aby vyznelo v zmysle totalitarizmu. pravda je taká, že nikto iný podobné veci ako Mišo Kaščák na pohode neponúka a ak by pohody nebolo, nemali by sme možnosť vidieť Havla a aj pussy riot. "Ludom co o politiku nemaju zaujem alebo nesuhlasia s Kascakovym videnim sveta ju uz pchaju aj do oci -vid vlani a predvlani minaret, pripadne do usi ak sa dostanes na cisto politicky koncert ako bude teraz Pussy Riot. Niekto povie ze je to vec sefa festivalu. No nie tak uplne, lebo na jeho politicke provokacie uz raz doplatili navstevnici poprepichovanymi pneumatikami. Pritom nie vsetci navstevnici pisu unisono Kascakovym modrym perom."

    • Peter_BB
      16. 4. 2018, 18:42

      @VV na Pohode podla mna vacsina navstevnikov nenarazi na politiku. Pocnuc mnohymi nami tuto z WP, ktori emocne zijeme hudbou a "parties". Za tie roky co to tu citam som nezachytil, aby to niekto otvoril temu "na diskusii XY odznelo ..., co vy na to?". Je podla mna mudrejsie respektovat slobodu Agentuty robit si festival tak, ako to citia - robia ho na vlastne rizika, a verim ze bez dotacii z ver. zdrojov. A co je podstatne, od prveho do posledneho rocnika zakladaju Pohodu na tom, aby sme my ucastnici mali co najvacsi vyber - kultury, jedla, pitia. Jedine obmedzovanie slobody je snad ta vyssie+nizsie diskutovana absencia Tullamorky :))

    • VV
      16. 4. 2018, 18:47

      @Fajnschmetke No a ty si presne z toho textu neprisiel k tomu, ze navrhujem kvoli aj bezpecnosti navstevnikov ze by mohlo byt tej politky menej alebo by nemusela tak provokovat, ale k takemuto uzaveru: "jednoducho kto nie je s nami je proti nám, ergo kto je na pohode je nepriateľ" :D Ozaj genialne, kedze som pisal ze stale na Pohodu chodim aj ja :D

    • Fajnschmetke
      16. 4. 2018, 18:50

      @VV bezpečnosti???? takže demokracia je nebezpečná? kámo ty si tak mimo že o tom ani nevieš. ale je mi jasné prečo ti vadí minaret etc

    • Fajnschmetke
      16. 4. 2018, 18:55

      kto nie je s nami je proti nám, ergo kto je na pohode je nepriateľ - takto myslia tí, ktorí prepichli tie pneumatiky

    • VV
      16. 4. 2018, 18:55

      @Fajnschmetke ano, ja som mimo, len ty si v tom az po usi

    • VV
      16. 4. 2018, 18:56

      @Peter_BB Ja respektujem slobodu agentury robit si festival ako sa im chce. Zaroven mam ako este stale ich navstevnik slobodu napisat tu svoj nazor ak sa mi nieco nepaci. Tiez mam slobodu na buduci rok si uz listok nekupit. Co nepredpokladam aj ked sa da cakat ze sa nic nezmeni.

    • Fajnschmetke
      16. 4. 2018, 20:08

      @VV sorry ale ja nie som nejaký študentík, ktorý nevie čítať s porozumením. Kaščákovo modré pero neexistuje. máme tu demokraciu a Mišo má právo robiť si to po svojom tak, ako si ty máš právo myslieť čo si myslíš. ak príde niekto poškodzovať pohodu tým, že škodí jej návštevníkom, tak sme v tom ako návštevníci až po uši všetci. len ty sa toho bojíš. ako toho minaretu ergo imigrantov.

    • VV
      16. 4. 2018, 21:48

      @Fajnschmetke Aleco? Fakt mam pravo si mysliet co si myslim? :D Kde sa berie zrazu v tebe tolka slachetnost? Vacsinou tu zaslepeni "demokrati" tvojho typu zadupavaju do zeme cloveka ktory ani nepise ine politicke nazory, ale iba napise ze by bolo lepsie keby na hudobnom festivale bolo menej politiky.
      A to modre pero o ktorom vyzera ze nevies nic. Tak ti to vysvetlim. Kascak kedysi komunistov kritizoval v skladbe Piste vsetci modrym perom ze nedovolia pluralitu nazorov, ze nutia vsetkych mat rovnake politicke zmyslanie, ze nedovolia diskusie kde by bol co len jeden s opacnym nazorom na vtedajsi system. Teraz mi skus nejako vyvratit ze on nerobi na svojom festivale presne to iste co kedysi kritizoval.

    • thom
      16. 4. 2018, 22:33

      @Dano na pohodu chodím od sokolic ,a v živote som na pohode ,nevidel politika,teda videl ,keď Ivan Mládek uchodil pred búrkou ,videli sme auta s majákmi ,zrejme to bol prezident ,a ani jeden bloček reklamny,či predvolebny sa mi neušiel :) to že pohoda rieši veci ktoré sú vo svete diskutované už je druhá vec,nebol som ani na jednej diskusi ale takisto som nemusel byť ani na jednom koncerte.. nepáči sa mi tiež že televízia dáva o 10tej rôzne súdy o nevere hádkach rozvodoch ,čo spravím prepnem,vypnem:) to že bude na pohode politik kecat o utopii neznamená že nepôjdem na chemických bratov kôli tomu..

    • Peter_BB
      16. 4. 2018, 22:38

      @VV v tomto samozrejme respektujem, ze Tvoja sloboda je nadradena mojej tuzbe, nech aspon tuto WP nie je ako FB, Instagram atd. Ale rovnako je sloboda Agentury nadradena mojim tuzbam o comkolvek. Ci uz sme fans gitaroviek, alebo "buchotov", musime sa zmierit s tym, ze na Pohode uz par rokov sme, a zrejme aj zostaneme v mensine. Je to aj vyvoj, a aj sloboda niekdajsich skalnych prestat chodit na Pohodu v kombinacii so slobodou inych ludi Pohodu objavit a oblubit si natolko, ze sa teraz stane ich Vianocami ci Silvestrom. Napr. vo filmovom klube v BB, do kt.chodim pravidelne vyse 20 rokov, kedysi dominovali studenti VS, a ostatny rok skor dochodcovia a ludia bliziaci sa k dochodku :) Ked sledujem tie filmy, tak sa tomu ani nedivim :)) Tu akusi zlatu eru filmov, hudby a aj hud. festov uz zrejme mame za sebou, ako spievaju Zrni "nikto neozivi Leonarda Cohena" :)) Radsej sa preto tesme z toho, co je, hoc na Pohode uz de facto sme "v podnajme" ako "friends of Stefan Hrib", tak "friends of FB" - svojim sposobom su jedni aj druhi nasi sponzori, len cez ich rozne aktivity. Ak by vedel "Google+FB+atd." vypocitat, kto z nas si na Pohode pozrel program za kolko eur, a na druhej strane kto cez sledovanie reklam na FB a pod. prispel k ochote "partnerov" Pohody udrziavat rozpocet festu mimo tzv. cervenych cisel, tak som si isty ze ludia ako ja by si len mohli zaspievat "Aj ked s rizikom strat, som rad ked to ma spad" :)))

    • Fajnschmetke
      17. 4. 2018, 07:20

      @VV :D :D :D ohradil som sa voči tvojim názorom a už je zo mňa demokrat čo ťa dupe do zeme ? myslíš že by bolo vhodné pozvať na pohodu niekoho z sns alebo kokotlebovcov? ty si fakt mimo viac než si môžeš myslieť.

    • VV
      17. 4. 2018, 08:44

      @Fajnschmetke Iba chudak sa ohradza voci inemu nazoru ze ho nazve imbecilom ako ty Dana. Inak by som sa do tejto diskusie ani nezapajal.
      To voci Kascakovi opravim. Kedysi taky nebol, kedysi pozyval aj ludi z ineho tabora. Preco ty ktory si tak naramne IN a ja som MIMO, nevies ze na Pohode kedysi diskutovali napriklad aj Ondrus, Lajcak a dalsi laviciari? Vies si to predstavit teraz? Ale ty vytiahnes hned extremistov, ktorych som nemyslel.

    • VV
      17. 4. 2018, 08:48

      @Peter_BB Ved ano, aj ked sa uz ani slusni oponenti na diskusie nepozyvaju, ja nemozem tvrdit ze na Pohode nie je sloboda. Aj ked mi nejake veci vadia, skusim si ich nevsimat tak ako doteraz. Ja by som tu temu nezacinal ale ked tento naramny milovnik slobody prejavu vyssie zacal prveho diskutujuceho hned urazat, nedalo mi to.

    • Fajnschmetke
      17. 4. 2018, 11:30

      @VV iba imbecil môže na youtube zverejňovať vulgárne videá kde sa ľuďom vyhráža roxorovou revolúciou.

    • Peter_BB
      17. 4. 2018, 11:43

      @VV mne pride najrozumnejsie slobodne ignorovat v prvom rade toho Martina Dana a inych konspiratorov, hoc sa aj vyhrazaju tou "roxorovou revoluciou", co podla mna svedci len o ich zufalstve. Bolo aj je podla mna spravne podporit ucastou koncerty za Jana a Martinu aj protesty, ale na Pohode mi dava najvacsi zmysel regenerovat psych. sily. Da sa ale verim respektovat, ze par desiatok ucastnikov Pohody sa lepsie zabavi na tych diskusiach ako na kult. programe, hoc o tom, ako tam realne zregeneruju psych. sily si mame pravo mysliet svoje. Mne kazdopadne ""inteleguáni"" na Pohode nevadia, skor mi vadia veci kt. urobia v realnom zivote ako zamestnanci korporacii, az po napr. taku cenzuru Eugena Kordu este ako Reporterov STV (dokonca aj prispevok v kt. som vystupoval ja dal do trezoru) - pre taketo skusenosti nemam ani ja dobry pocit z tych diskusii na Pohode, ale zas je to prilezitost precvicit si vzajomny respekt :)

    • Fajnschmetke
      17. 4. 2018, 11:57

      @Peter_BB prečo stále trpíte pocitom, že vám niekto bráni myslieť si svoje. nemusíš pochybovať o tom, že zatiaľ stále väčšina ľudí na pohode psychicky zrelaxuje, skôr pochybujem o tých, čo sa na pohode vyfetujú a idú velkú party.

    • Peter_BB
      17. 4. 2018, 12:14

      @Fajnschmetke preco podla Teba trpim "pocitom, že mi niekto bráni myslieť si svoje"? Tymto fakt verim netrpim. A inac napr. aj z toho, ze E. Korda dal tu relaciu Reporterov vtedy este STV "do trezoru", sme nakoniec vedeli vytazit v podstate viac, ako keby isla von hned (po jeho konci v STV sme to zaktualizovali a islo to von, aj si Gabco Sipos pofrflal lebo relacia bola aj o rozkradani statu zo strany jeho kamosov). Je podla mna spravne poukazat, ze Hrib and co. su az prilis kontroverzni, a uprednostnuju "kamarat kšefty" (teda klientelizmus) pred snahami o demokraticke hodnoty pocnuc vyvazenostou a slobodou slova. Pochopis ma asi len ak aj Ty raz budes mat skusenost, ked venujes svoj cas a financie kt. Tvoja MVO mohla vyuzit lepsie na cestu do BA na nakrucanie relacie, kt. skonci v trezore len preto, ze bola o rozkradani statu zo strany kamaratov Kordu. Ak uz diskusie na politicke temy na Pohode, mali by aj podla mna byt vyvazenejsie, a mali by byt lepsie zvoleni vystupujuci, detto na protestoch (narazam teraz na Krcmeryho, je to chvalabohu medializovane)-

    • Dano
      17. 4. 2018, 14:51

      @Fajnschmetke ja nie som Martin Daňo ale Dano

    • Dano
      17. 4. 2018, 14:52

      @Doktor_Zivago ak ťa to nezaujíma nereaguj

    • Dano
      17. 4. 2018, 15:00

      @VV tiež som sa vyhýbal týmto "diskusiám" ale po minulom ročníku som si povedal dosť. Večná škoda, že Kaščák začať ťahať politiku na festival

    • Fajnschmetke
      17. 4. 2018, 15:04

      @Dano dobre , ale nechápem prečo postuješ také blbosti. myslel som si že niečo také vie postnúť len pán autor.

    • Marian_ba
      1. 5. 2018, 10:32

      @Dano Môj pohľad. Idem na desiatu Pohodu. Niekedy som chodil na diskusie, s Hríbom, s Havlom, S Handzušom...
      Bol som všade. A hlavne my to niečo dalo. Nezažiješ, nevieš. Teraz je pre mňa a moju manželku Pohoda "Tri dni kempovačky s hudbou". Úplná pohoda. Bezstarostné tri dni s 30000 ľuďmi. Politika na Pohode je len tam kde ju chceš vidieť ty. To je tvôj pohľad videnia. A tvoje rozhodnutie neísť.

  • casovac
    28. 3. 2018, 09:12

    Otázka na organizátorov: je šanca, že na tento ročník prídu aj Fleet Foxes, alebo to úplne vylučujete? Pár dní pred Pohodou hrajú v Prahe, tak či si kúpiť lístok, alebo ešte počkať. Vďaka ak niekto odpíše.

    • Tono
      28. 3. 2018, 17:03

      @casovac ahoj, tento rok Fleet Foxes na Pohode nebudú... každopádne do nášho line-upu ešte pribudne mnoho zaujímavých umelcov ;)

    • Outlaw_Svk
      4. 4. 2018, 12:34

      @Tono Ahoj, člen dramaturgie? :)
      Čo tak kapely ako Subcarpati, Argatu' ? Perly Rnskej sceny :) Odporucam sa na to pozriet :)

    • trimm
      4. 4. 2018, 20:18

      @Tono Seasick Steve nebude? Keď už je aj v Ostrave,Piešťanoch, Rakúsku. K Rodriguez-ovi by pasoval ;-)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa