Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

    • casovac
      9. 8. 2023, 20:07

      @Darkov_tato Myslim, ze Pohoda ho doniesla za 5 min. 12. Uz vtedy bol fyzicky na tom nie dobre, ale napriek tomu vytvoril skvelu atmosferu, pamatny koncert. Taky pribeh zivota ako zazil on nevymyslis. Oskarovy dokument o nom povazujem za jeden najlepsich z oblasti hudby, co som kedy videl. Vraj posledne roky tvoril novu hudbu. Kazdopadne RIP.

    • Darkov_tato
      9. 8. 2023, 23:01

      @casovac ano bol to skvely koncert, cele to bolo magicke a velmi, velmi silne.. ten slavny dokument a jeho hudbu som spoznal asi iba 2 mesiace pred tym, nez ho Pohoda v roku 2017 oznamila a bol som nadseny, lebo nie len jeho pribeh je zaujimavy, no hudba, ktoru vytvoril aj ked jej moc nebolo je skvela. Jeden z najvacsich pokladov, ake kedy pohoda mala v line-upe.

    • Darkov_tato
      9. 8. 2023, 23:02

      @emo nevedel som o existencii tohto zaznamu, super, vdaka za link!

    • Peter_BB
      10. 8. 2023, 12:20

      R.I.P.
      Velka vdaka Agenture za to, ze sme ho a jeho fantasticky koncert mohli zazit!
      Emo dik za link.

  • charlotte
    9. 8. 2023, 01:15

    Rozmýšľam aké festivaly by sa ešte oplatili tento rok. Lovestream nejdem a Uprising idem a možno ešte by sme niečo dali. Poradíte ešte niečo tejto krvnej skupiny Pohoda pozitívni? Díkes. Tento ročník sa mi páčili veľmi Shygirl, Shame, Duo Ruut, Mulatu Astatke, Dry Cleaning, Sleaford Mods, Shame, Blanco Teta, Alina Pash, Filip Topol, Meowlau X Val, IAmNot, Kimi D, O., Krstní Otcovia a mnohí ďalší, masakrálna bola trojka Liniker, Mandy, Indiana a Avalanche Kaito

    • emo
      9. 8. 2023, 12:43

      @charlotte fuuu, tak s takouto cielovkou ako dávaš tu podľa mńa nemáš nič na SK, ale davas aj uprising, tak z celeho mi tak napada skusit nejaku nekomerčnejšiu akciu na prijatelny dojazd z SK k blizkym susedom... určite čiastočne by vyhoval fluff fest, ale to neviem ako s tými tvrdšimi vecami no podla vyberu si tam prides na svoje, fluff ako fest konci je to posledný rocnik tak to urcite opdorucam kazdemu kto ma na to priestor, jeden z mala festov tak velkeho rozsahu na tychto principoch - ziadni sponzori atd Celkom mi tak este tam vyskakuje strihnut predsa len si este trencianske letisko 4 dnovi pankaci Ti umoznia videť prve dva dni festu a potom sup na uprising, neviem, ten program treba nastudovat co tam bude, ale isto viem ze los fastidios nejaka "unplugged" verzia budu, maju aj spevacku novu par rokov asi, klasicki skackari 2 tone jamajsko anglicka ludova zabava na korenoch rudeboys skinhead reggae a punku co vzdy potesi a myslim dobrý predštart pred uprisingom, tiez viem ze okrem nich tam tie prve 2 dni bude Maid of Ace, tie sa v nasich koncinach nepohybuju tak casto ako elisa a enrico s bandickou, ale videl som ich v collosseu davnejsie a su super, inak su to 4 vlastne sestry, k tomu netusim co tam bude prve 2dni ale listky jednodnove su, celkom dobry warmup mi to pride https://www.youtube.com/watch?v=1AUnz5ycZjI&t=58s

    • Peter_BB
      9. 8. 2023, 15:36

      @charlotte Nechcem ta chytat za slovicko "oplatili", ale ak neupresnis aky mas/te asi rozpocet a kolko hodin najviac ste ochotni cestovat (a ci autom alebo ver. dopravou), tak ti tu tazko asi niekto "trafi klinec po hlavicke" :) Ak napoznas web https://www.musicfestivalwizard.com/ tak snad aspon takto, lebo vzdy rad odpoviem na prispevky z kt. citim pozitivitu a lasku k Pohode/festom a aj kapelam kt. mam rad :)))

    • charlotte
      9. 8. 2023, 15:54

      @emo @Peter Ďakujem páni, zaujímavé tipy. Akurát riešim či niekde ešte skočíme aj s pubertiakmi ako na Pohodu, alebo len sami, aby sme mládeži nekazili vkus. :-D Vyzerá to zaujímavo, snáď si ešte niečo nájdeme. Uprising bez mládeže, ale ako bolo spomenuté, ťažko nájsť niečo ako Pohoda, tak možno niečo žánrom vyhranenejšie a menej pestré nám ešte sadne.

    • Peter_BB
      9. 8. 2023, 18:46

      @charlotte :)) Teda cosi ako "Pohoda ako droga - a co na abstak?" :)) Priznam sa, ze vobec netusim, ze ktory dalsi festival ma tak silne zameranie na to, aby sa na nom citili fajn rodicia s detmi v akomkolvek veku. Nehovoriac o tom, ze ostatny rocnik bol "prelomovy" prave tym ze sobotny line-up bol totalne nasity na teenagerov, a to nielen tym ze Centra Cee je u mnohych "top star" skoro az ako pre nas mnohych co ja viem Radiohead, Pearl Jam, Coldplay atd., proste kapely ktore sme na Pohode mohli mat len kym mali program tak na 30 minut :))) Ak vas netlacia peniaze, tak to by ste mi urobili radost ak by ste si "abstak" :( testli na La Route de Rock, lebo som tam nikdy nebol, ale moja "duša v absťáku" :) mi doslova krici ze raz za zivot, ak bude s kym, tak "na post-Pohoda abstak takto", a to bude kazda rada dobra (poznam len jedneho kamarata co tam bol, a to je francuz zijuci tu v SR kt. zas nechodi na Pohodu, resp. mozno bo raz tak nepozna co je to post-Pohodovy abstak :)

    • charlotte
      9. 8. 2023, 20:08

      @Peter_BB Nastavením je takým festivalom napr. Atmosféra festival. Nie v zmysle, že by mala tak známy program. Ale tam sa o.i. aj rodina s akýmkoľvek potomstvom bude cítiť vítaná https://festivalatmosfera.sk/ Svojim spôsobom by to mohla byť taká malá sestra Pohody.

    • casovac
      9. 8. 2023, 20:11

      Tento lineup ma velmi oslovil: https://meokalorama.pt/

    • Peter_BB
      10. 8. 2023, 11:39

      @charlotte Co sa tyka Atmosfery, tak aj kamosi, co tam boli s detmi, s tebou plne suhlasia. Dokonca jedneho "uchvatila A/atmosfera" :) natolko, ze si akoby ako darcek dal to, ze tam raz siel sam :), co je verim ten najlepsi kompliment pre festival aky moze byt. Mna akurat z toho zoznamu kapiel, kt. si napisala, napadlo ze hladate nie maly fest so SK+CZ umelcami, ale "mid size" kde hraju kapely hudobne ale aj "znamostou" :) podobne tym kt. si uviedla, ale toto samozrejme len na vysvetlenie :)

    • charlotte
      10. 8. 2023, 20:19

      @casovac Ďakujem pekne za zaujímavý tip.

    • charlotte
      10. 8. 2023, 20:20

      @Peter_BB Jasné, veď si rozumieme.

    • Peter_BB
      10. 8. 2023, 20:58

      @charlotte :)) Vela intuicie pri vybere festivalu zelam! :)

    • taljan
      15. 8. 2023, 01:09

      @charlotte world music tento vikend,tam bude Duo Ruut napr:)

    • taljan
      15. 8. 2023, 01:11

      @Peter_BB ja som si dala,darcek,ist sama na Grape ale je to taaaks druhy den uz nedobre

  • corki
    5. 8. 2023, 01:45

    Fest festival v polsku zruseny, tyzden pred festivalom predanych len cca 50% listkov, uff. A pritom ten lineup bol dost dobry
    https://www.instagram.com/p/CviRQwRMP2a/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

    • katu
      5. 8. 2023, 13:18

      @corki
      to je fakt blbe…minule v podcaste SME spominali ludia z Grapu ze s tymto festivalom maju nieco ako “koaliciu” (plus sziget a este nejaky dalsi fest v rumunsku) a snazia sa spolu sharovat umelcov, aby boli konkurencieschopnejsi…ved aj niekolko kapiel co tam malo hrat bude teraz na Grape…

    • emo
      7. 8. 2023, 12:59

      @corki bohuzial toto sa bude diat cim dalej viac a vsetkým festivalom, situácia tu bola mne uplne nepochopitelna ale zjavne neudrzatelna, nikdy to aj tak nepochopim tu zmes okolnosti ze na tak vela festivalov chodilo tak vela ludi a dokazalo sa to tak dlho drzat, celkom tak nejak matne tomu rozumiem prečo niektore tak dobre festivaly tak padali a niektore sa dokazali tak drzat, v zasade to dokazem nejak aj spracovat preco v case najvacsej "slavy" a aktivoty fakt dobrej kapely sme dosli na koncert 7mi vratane usporiadatelov realne teda 2ja v 250000covom meste, v case ked sa za koncertmi aj dost cestovalo a teraz zrazu na Pohode pridu tisicky ludi na nich po tom co su uz roky rokuce po smrti lidra neaktivni a kopec dalsich nuansov, ako je mozne ze na jednom alternativnom lete nebol jedine dieta kvetov, dalsi rok sa ich tam vyrojilo ze som mal pocit ze som niekde mimo casopriestoru svojej generacie aby tam dalsi rok uz opat nebol jedinný pricom program stale v tom istom ramci skatuliek... sice som bol kritickejsi a uplne v protikalde k Michalovmu nadseniu k paralele k tanciarnam po spanielskej chripke, predpokladal som po korone ovela vacsi pad, ale sam so zvedavý kam to dalej pojde, tak uvidime, neviem napr ako dopadol 66 hodin, klub sa ale prebral... mozno raz kapely nepojdu turne: kocerty v Polsku, SK prejdeme a pokracujeme v HU, ale mozno sa aj u nas niekde aspon na jeden koncert zastavia, snad tu nebudem uz davat odporucania ako minule na festy co robia posledný rocník, kto chce este stihnut skvely fest, tak posledná moznost

    • MG2
      7. 8. 2023, 15:16

      @emo vidis vritolezko, aj kolacik ti odporuca aby si uz konecne prestal s tym oxy aj cocaine aj fentanylom.
      ako sa tam pise aj ja chapem ze ta tam dokopal tvoj sucks life, tak si trebars obcas vezmi toho jointa proti schizofrenickym zachvatom, ok, ale s tvrdymi radsej prestan, bojime sa o teba a tvoje halucinogenne a obcas zmatene psychoromany na pokracovanie by nam fakt velmi chybali

    • emo
      7. 8. 2023, 20:57

      @MG2 pardon mrzi ma to ale nevyznam sa v tom a absolut sa o to nezaujimam, neviem co je oxy ani fentanyl, pravdepodobne som tie slova takto ani nikdy nepocul, thc na mna neucinkuje, zo 2x som to skusil v este legalnom casopriestore tak pred 30timi rokmi, ale neucinkuje to na mna vobec... teraz mi dal znamy tak pred par mesiacmi nejake ciste thc v legalnom casopriestore cize nie jointa ze to urcite daco pocitim, nechcel som mu to zbytocne minat ze na mna to aj tak neucinkuje, polovicu z toho som mu tam vytahal co mal na neviem kolko az uznal ze fakt mi to nic nerobi, akurat som trochu jemne citil zaludok z toho co som nejaku gebuzinu uplne nepodtstnu pre zivot do seba natahal... neviem sice ako to konkretne suvisi s festivalom Pohoda že ma tu navadzate na nejaku az trestnu cinnost tusim co za to dostali chudaci nejakí ludia nenormalne tresty... inak ked uz to ma nejak suvisiet, tak chalani kolo Maria t.j. druheho otca Pohody ako sme sa kdesi 1993 cca poznali, prave nosili nasivky s preskrtnutým konopným listom a bola to vzdy antithc hudobna aj filozofiou scena a nie thc scena :D

    • emo
      8. 8. 2023, 09:49

      @cookie neviem či to reflektuje aj nasu festivalovu scenu, na ktorom feste tento rok mali u nas plne stavy alebo vzrastajucu tendenciu, mozno niekde ano, neviem ani ako dopadol 66hodin, s nikym som o tom zatial relevantne nepokecal... toto ze nase decka nepiju alebo ze oni zacali chodit kvoli stretavaniu sa, a my sme nechodili? toto je kus asi ich realita. toto ze financna dostupnost co sme rozoberali ved to aj tu pisu, toto ze ako som opisoval uz dlhodobo ze male len "velmi mladých" a "velmi starých" ved to sedí ze ti mladi su tam a tie generacie pred nimi nie su alebo velmi malo... po hipkoch idu jupici a stale sa to strieda to je jasne... tie percenta, ved to niekde nizsie aj pocitam kolko je festivalov s akou navstevnostou a ze proste wooow, ved to uz ani vypoctom nesedí, hore to na sk uz nema kam ist... otazne je ci tito mladi budu a kolko ich bude ked budu mat viac, zas co teraz sa vies dostat ku vsetkemu z netu, tak si tam tu kulturu doma a na sukromnych party pustis, ked to bude mat vacsi rozmach ako tu bol tak to je len dobre, ale pochybujem, aj s tou klesajucou tendenciou je to stale na spicke co uz vyssie nejde a vekove zlozenie si pozri sam, uvidime na povstani co je tradicne silna navstevnost, minuly rok sa mi to zdalo plne skoda tej burky a predcasneho ukoncenia... teraz pozri posledne festy kvoli pocku dopadli podobne, tento vikendy komple vsetky festy co boli... toto su veci co zas prudko ovplyvnia nasinca, to nemas ako inde ze prsi v kuse a ludia to maju ma haku, nasinec a dazd to je koniec sveta... uz len take uplne neovplyvnitelne veci tu dokazu kludne urobit to ze ludia si budu kupovat listky tesne pred tým podla pocasia a festival sa tyzden pred otvorenim zrusi, tento pripad pod ktorým sa bavime bol len tou kleasjucou ucastou mnou predpokaldanou ze nastane, ci aj tým pocasím co im vyslo... urcite aj kombinaciou... po takom dazdi ti uz aparat nikto nepusti, mame tu festival co sa pre neucast zrusil, mame posledne festy co tento rok dali zaverecnu si sami, cast zuzeneho vyberu toho mnozstva festov snad poskytne priestor tym mamutom a zralokom... klasika jak vsade - silne velke retazce likviduju malych miestnych dodavatelov, tak ako sme sa bavili ze festivaly likviduju klubovu scenu a nie ju podporuju, vynimkou bol POKE co dokazal husarsky kusok spojit vsetko co len tu je a urobit z toho spolutvorcov festivalu... ani tak skvelý projekt filozofiou a naplanovanim medzi druhym tretim najvacsim mestom mna sk neprezil a to dsa tam na vikend presunula cela alternativa z oboch miest capovali tam priamo kluby, artforaci tam varili gulas, neagenturny fest so skevlým programom taka postrockova a v tom case elektronicka akcia bez konkurencie a nie len v tom case... idu krasne nekomercne akcie, drienok mi organizuje priamo tu kamoska z dvora tinka... takze nie je to zle, stale je to sokujuco dobre, ja som tu predpokladal ze ot bude dnes uz v ovela horsom stave, prave vravim ze je to neuchopitelne a nevysvetlitelne dobre, ale obete si to vybera, ci sa taky takto zruseny fest este pozviecha to sa uz ani nemusime bavit, s najvacsou pravdepodobnostou po takej to rane hrozi uz iba totalne nadsenie ako po POKE teraz smolnik, ale to fakt som zvedavý ako to dopadlo lebo som nebol sucastou, ten rozsah tam aj tu v klube velmi zaujimave, v podstate si to vobec nezasluzime podla mna, nie aby sme na týchto tu mnohých hrdinov festivalov este nadavali, kopec skvelej az preskvelej prace napriec celým Slovenskom

    • emo
      8. 8. 2023, 09:54

      @cookie ale zaregistroval som nedavno ze aprais vypredal nejake vip listky, tak fajn, Pohoda z amna by sa kludne mohla nastavit na ten pocet 10% ludi dole, bolo to fajn tento rok

    • emo
      8. 8. 2023, 11:38

      @MG2 ale zas Vas bude mrziet ze Vam neodpovedam k Vasim teoriam. no ale sry co uz sa k tomu da odpovedat. k tomu aby sme nasli suvislost pod prispevkom ze sa festival zrusil pre predanych 50% a predpokladom ze bude zaujem o festy klesat spred par rokov to chce fakt aspon 3x do dna fetovat

    • MG2
      8. 8. 2023, 11:53

      @emo iba uplne nasrot sfetovany kascakov vritolez si bude stale dokola mumlat mantru ze pocet v 2023 bol len 10% dole, to si ludi videl dvojmo ci trojmo ci kolkonasobne? :)))
      najlepsie je ti aj tu viaceri dokonca aj tvoji kumpani povedali ze to bolo nasobne viac, fetacik

    • emo
      8. 8. 2023, 17:35

      @MG2 1. kumpanov tu nemám a jedinný môj kumpán ste tu Vy, to sme si už dostatočne vysvetlili v sukromnej komunikácii :D sme na vlas rovnakí a neexistuje jediný podstatnejsí ba i čo len malinko podstatný rozdiel medzi nami brat moj :D nebojuje tu so mnou, iba sam so sebou a svojou vytvorenou predstavou niekoho kto neexistuje, je to iba Vasa predstava, Vami vytvorený obraz, Váš obraz a teda zas a zas Vy sam ste to :D brat moj. 2. pocuvejte brat moj clovek nie je Vas nepriatel 3. pocty napr na koncertoch, demonstraciach pod holým nebom sa pocitaju strasne lahko a v par sekundach - priklad - odhadnete si uplne lubovolne je jedno s akou presnostou kolko je tam ludi potom ich len stale primarane hustote delite vzdy iba 2, t. j. si vizualne tak kaldiete priamku aby ste nedostavali hustejsie a redsie skupiny - cize na koncerte napriklad idete ako vejar na zaciatku a potom uz ako to vyjde, cize poviete si ze tu na tom koncerte je 8000 ludi a uz iba idete 4000 2000 1000 500 250 125 62 31 tu si uz kludne berhom par sekund spocitate pocet, ak tam mate 30-32 ludi viete ze tam bolo 8000 ludi, ak dostenete akýkolvek iný pocet ako 31 uz len zakladnou trojclenkou vysdetlite vynasobite priamo aj v hlave a viete ci tam bolo 8000 alebo 5000 10000 30000. potom si to kludne este mozte skontrolovat so spravnym poctom a do 3 minut kludne este dva krat rozne podelit so snahou o tu hustotu, takto okamzite dostenete pocet aut, pocet stanov, pocet ludi na koncerte a sucasne na paralelnom koncerte... nas fetcikov proste Vy inetelektualikovia len trak neojebete :D 4. rozbor prečo tam bolo cca 10% menej a určite nie ziadana polovica a to ani zdaleka som tu nižšie dal a určite sa tu nebudem ani kvoli Vam opakovat :D 5. nemozte urobit vobec nic aby ste vzbudili vo mne voci sebe ani len ten najnajmensi pocit nejake nevole, co i len stotinovosekundový malinký latentný naznak nesympatii voci Vam ani vobec nic... je to zhola marne a nemozne... nikdy absolutne nikdy anijak sa na dnikoho nebudem vyvysovat, nikdy nikto namoze vyvolat vo mne ani len naznak nesuhlasu s jeho nazorom lebo som striktný antinazorista, diskutovat s kýmkolvek bezpretlacania akohokolvek nazoru ktorý siu sájm sebe striktne zakazujem je uplne normelna prirodzena vec... meritko "hluposti" pre skatulkovanie ludi pripadne az ich ostrakizaciu je uplne rovnaký princíp ako na zaklade cohokolvek ineho - pohlavia, rasy, národnosti - nedelím ludi na mudrych a hlupych ani na tých s pravdou a bez pravdy, nemozte sa ma dotknut, nejde to, dostali ste moznost potvrdit si svoje tuzby priamo v realite, a aj by som Vam natocil videjko cisto ale cisto pre Vase potreby a zaslal by som vam ho nech si ho mozte pustat, vsteko co ba sa potom a aj predtým udialo je cisto len o Vas, nema to so mnou vobec ale ze vobec nic spolocne... takých ludi ako sme my dvaja su tisice a miliony a uz teraz o nas nikto nevie vobec nic ani ze existujeme a o 100 rokov uz nebude vobec nikto o nas ani len chyrovat a o 1000 uz nebude nikto vediet ani o nikom z nasej doby, mozno sa ktosi niekde vyskytne a budu o nom pisane uplne bludy a budu mu prisudene vyroky ktore nikdy nepovedal, Vy ste dokonca aj priamo teraz tu iba imaginarnou bytostou... Vase stastie nestastie pohoda nepohoda nema absolutne nic spolocne so mnou ale ani totalne vobec nic spolocne s obrazom ktorý ste si o niekom a ani nie mne vytvorili... viest tu Vase iste hodnotne a skvele reci s tak uplne bezvyznamnou osobou ako som je uplne rovnako bezvyznamne pre kohokolvek... berte si svoj obraz co ste si vytvroli a robte si s nim čo len chcete a ak ho budete potrebovat preniest aj na realneho cloveka, tak kedykolvek som vam k dispozicii, co som raz ponukol plati stale... krasny den zelám, rýchle najdenie sa, vsetci sa hladame, vyrvnanost, konzistenciu... prajem lasku, nech milujte a ste milovaný a kopec dalsich veci, len mi dosla haldina fetu v krvi a uz mi to nemysli a odmietaju ovladatelnost mozgove bunky aj prsty... nech sa Vam splni vsetko po com tuzite a mate vsetko co aj skutocne potrebujete ♥ ♡ ❤ ❥

    • MG2
      8. 8. 2023, 18:46

      @emo zas to iste. teraz je aktualne pri kormidle v hlave dobry emo? ako som ti pisal, zvadzas stale boj dvoch emov, raz ustipacny vyryvavy, druhy raz milucky ako med.
      ale musim uznat ze ponizovat ludi dokazes sofistikovane, pokrytecke vykanie hoci si tu vsetci tykaju a hoci z textu srsi opovrhnutie voci oponentovi, to mas vymakane.
      takze teraz aktualne mas prave manicku fázu?
      vyggogli si: maniodepresívna psychóza: závažné a dlhodobé psychické ochorenie vyznačujúce sa poruchou vyšších mozgových funkcií. Dochádza pri ňom k veľmi ťažko ovládateľným výkyvom nálad, striedajúcich sa v cykloch, od pocitov nekonečnej eufórie až k ochromujúcim depresiám.

      a ze sme podobni :) nebud smiesny, ak tak v len v tvrdohlavosti a v neustupcivosti :)
      inak sa nezhodujeme absolutne v nicom, v ziadnej oblasti, ani hudbe, ani politike, ani v spolocenskych temach.

      a este k teme:
      spocitavanie vejarikmi sa mi paci, ale ty si ludi pravdaze do tych troch minut vejarik metodou spocital vsade na letisku na vsetkych podiach vo vsetkych napojovych a zracich centrach vo vsetkych zachodoch aj sprchach... kde sa na teba hrabe AI :))

    • emo
      8. 8. 2023, 22:49

      @MG2 ok milan tak si to kludne preberte vo svojej hlave, lebo moja prefetena to neberie: 1. som neofašista, sám ste na to prišiel, neviem odkiaľ a je mi to jedno, tak som, načo je dobre diskutovať s neofašistom, ked uz ste ma takto odhalili? proklamujete tu ze mi to kludne poviete do oci, neprotestujem, kludne, ak chcete, ja prblem s tým nemam, nechápem načo je dobre do oči fašistovi povedať že je fašista, ale ked Vy chápete tak ved uz to konecne urobte, mate moj mail, moje telefone čislo, moje cele meno aj kde byvamm nema s tým fak problem najmensi, je mi to totalne jedno a uprimne a rad vam v tom poslužim 2. volil som Matoviča, ok ked Vy sam to viete lepsie ako ja tak som ho volil, neprotirecim, ved som skusal a aj tak to viete lepsie, tak som ho volil, naco je dobre vypisovat tu tomu kto volil Matoviča? ja neviem, Vy viete, tak si to robte, ja tak uz viete ze ho budem volit zas, tak kde je problem? 3. som feťák, tak som a čo má byť? tak som proste feťák, načo je tu dobre vypisovat fetakovi ze je fetak, ale ked Vas to bavi a robí Vám to pekný den, ved si to kludne vypisujte 4. som vritolez, tak som a co ma byt, ved som vritolez, naco je dobre vipisovať vritolezovi ze je vritolez to je netusim, ale zas ked Vam to robi krajsi den alebo lepsie spite, tak si to vypisujte 5. som falošný či čo, sory uz to fakt nedavam furt daco nove, tak som ok, ani to Vam neberiem 6. pohrdam Vami? či čo tam pišete, tak pohrdam, mam nejaku inu šancu vobec, ved mate pravdu zas, ale ved majte si ju ked vam to robi radost 7. mam Vam tykat ci co? tak na to zabudnite, tykat ja Vam proste nebudem, s politikmi si netykam, so ziadnymi a ani s ludmi co na ulici nemaju problem neznamym hovorit ze su fasisti a ani dokonca ani len s ludmi co na ulici nemaju problem hovorit fasistom ze su fasisti atd paralelne aj v inych temach... 8. za mame rozdielny hudobny vkus a paci sa nam ina hudba a preto sme rozdielni je ptakovina jak oci a sama o sebe bludarina, keby aspon niekto povedal že mne sa nepaci hudba a tebe hej tak sme rozdielni, v skutocnosti to nie je ziaden rozdiel, dokonca chodite na ten isty hudobný festival a to ze sa nam paci nejaka akakolvek nas predsa spaja, ale ok ked sa potrebujete delit na tom tak nas to rozdeluje, ved ok, nikdy som to sice nezazil s kamosmi depsakmi sme si pocuvali depes a o mi s nami metal, al tak ok ved sme uplne odlisni, ved ok, mne sa ale paci uplne kazda hudba, milujem kazdu jednu hudbu a nemam problem ani s jednou hudbou, to fakt, tak sa mi paci aj ta Vasa, no co uz, to urcite budeme odlisni komplet... a suma sumarum teda naco je dobre sa tu vypravdovat s clovekom co voli matovica, je neofasista, nezhodne sa s Vami v hudbe, je to fetak a neviem co este, ale Vy to viete, tak sa tu kludne vypravdujte, ja tvrdim ze sme uplne rovnaki, ale ze total rovnaki ludia, nie ze sme si podobni, sme rovnaki... to ze Vy mate nejake politicke nazory a ja nemam vobec ziadne, jak take total nepodstatne talafatk mozu nas robit odlisnými? netusim, vy tusite, ale ved si tuste... ok je tu brutal vela ludi co volili mato, na svete je brutalk vela fetakov a neofasistov, tiez neuprimnych a tiz brutal vela ludi co Vam budu vykat, kludne namajte im problem na ulici to povedat do oci a kludne si to hovorte kazdemu fasistovi do oci vratane mna, akoze co vlastne ja s tým mat? vsak uz budte spoko, vo vsetkom s Vami suhlasim, majte krasny vecer, dojdite si mi ponadavat do oci, robte si co len chcete.

    • charlotte
      9. 8. 2023, 15:55

      @MG2 No ty si chudák.

    • MG2
      9. 8. 2023, 17:21

      @charlotte aaaa serus magorkov verny pupus, zas si mu pribehol na pomoc?
      cmuk :))))

    • cookie
      11. 8. 2023, 15:33

  • Fajnschmetke
    5. 8. 2023, 00:34

    na magentamusik.de je streamovany wacken, za chvilu bude Bloodbath. karma vie.

  • Emu
    4. 8. 2023, 15:34

    Beseda u bigbítu - takže dnes vystúpia Berlín manson provokatéri heteropankačov a zajtra náš Miško a bez ladu a skladu v sobotu pred 20.00. Super už sa teším mam to kúsok to zájdem aj peši do Tasova pri lúčine a Radejove. Po tom čo tam stvárali minulý rok nafetovani ultraliberalni extrémisti voliči ps čaputovej by som si dával pozor. Tie vydrbane liberalne svine sa už vôbec neskryvaju a napádajú fyzicky každého náhodného človeka o ktorom si namyslaju že je to nácek a nacistický vojak z roku 1944 lebo im to povedali ich narušené hlasy v hlave. Nikdy nevieš kedy ti v tme takýto psychicky chorý liberál rozkope auto alebo zničí a vykradne stan. Takto si predstavujú slobodu a demokraciu títo ultraliberalni extrémisti. Boch s nami a so Slovenskom ak pôjdu voliť.

    • Fajnschmetke
      4. 8. 2023, 19:40

      @Su_osadnik_vi_rasisty tvoje "prispevky" urcite tych par nerozhodnutych motivuju k tomu ist volit liberalov, vdaka ti hlupy dezolko.

    • MG2
      5. 8. 2023, 11:53

      @Fajnschmetke osadnik to trochu prehana ale urcite sa aj on tesi na vladu fica, danka a republiky ktora tu vznikne prave zasluhou znechutenia naroda nad kascakovym fanatik festivalom politickej piesne az na bolsevicky sposob ktory propagovali ultra fanatik mainstream media ktore hltaju libtard dezole ovce ako ty :)
      buduca vlada opozicie podakuje nielen tupym debilom matovicovi nadovi remisovej ale aj tymto hlupakom ktori si neuvedomuju ze ked svoje kaleraby tlacia az prilis tak to vyvola u ludi presne opacnu reakciu :)
      tesim sa na vesely september a este veselsi oktober :))

    • Fajnschmetke
      5. 8. 2023, 17:22

      @MG2 zvlastny pocit tieto schizofrenicke diskusie, tak hlavne si to uži

    • MG2
      5. 8. 2023, 21:55

      @Fajnschmetke ty si schizofrenik? aleco? :)
      lebo ak si myslis ze len jeden volic je tu nasraty na mafiu co sa dostala k moci v 2020 tak 30.9. sa ti dostane krute vytriezvenie :)

    • Fajnschmetke
      6. 8. 2023, 09:44

      @MG2 to je asi "vasa" agenda vyvolavat dojem. Aby si tu nakoniec nevypisoval, ze volby su zmanipulovane ;)

    • Fajnschmetke
      6. 8. 2023, 09:47

      @MG2 to je asi "vasa" agenda vyvolavat dojem. Aby si tu nakoniec nevypisoval, ze volby su zmanipulovane ;)

    • emo
      6. 8. 2023, 10:54

      @Fajnschmetke America first! najprv so sovietskym zvazom na vecne casy, potom najvacsi amerikan na SK, teraz zas "toto" :D pochybujem ze dnes si este niekto moze mysliet, ze niekto iný si myslí, že sa nemoze dostat k moci, jasne ved my si uz ani nepamatame že uz sa mu to opakovane podarilo a ani predvolebný prieskum co ti vsade tlacia hoc sa ako budes vyhybat mediam sme si my nevsimli, to predsa dokazu iba oni, ja si iste ani snurky zaviazat neviem... miesto xichtu maju americku vlajku - opinion control in democracy, ved nech si s Ficom opat raz zakricia America first! America first! America first! aj tak na to najviac doplatia jeho volici tak ako najviac na Igiho doplatili jeho volici, len to vytriezvenie z Igiho je nejak zjavne len z Robiho America firsťáka jaksi nie :D nechajme bublinky bublinkam, ved za Robiho sa tu mali tak dobre a za Mikiho a pod tu zas bolo tak uplne na figu... ja napr na SK zijem len ked je pri vlade Robi to je tu skvele, ako niekto iný okamzite sa presuvam prec to sa tu neda vydrzat. America first! kým tu ale mozu bludarčiť a Robko im to nezatrhol tak vsetko ok - nesúhlasím s tým, čo hovoríš, ale do poslednej kvapky krvi budem brániť tvoje právo povedať to. s. g. tallentyre - evelyn beatrice hallová udajne teda Voltaire, ale realne iba the friends of voltair, vsak aj winston ch. udajne povedal že za antifasistov sa v buducnosti budu oznacovat fasisti co ale nikdy nepovedal... ako vidis xicht chrbtica aj pravda poniektorých su velmi ohybne. america first!!!

    • emo
      6. 8. 2023, 10:57

      @Fajnschmetke jaj pockaj zabudol som ze tu su aj sem tam ludia co nevedia ani citat s porozumenim a ani pisat aby aspon sami sebe neprotirecili, tak ti zas asi nepochopia suvislosti lebo ich pamat, ach no... america first!!! https://www.mojevideo.sk/video/36df6/amerika_first.html

    • MG2
      6. 8. 2023, 11:33

      tak tak, niektori ludia nevedia pisat s porozumenim aby sami sebe neprotirecili :)))
      libtard magori si pre seba ucelovo zostrihaju videjka a dufaju ze tym zabrania tomu aby tu znovu nevladol fico :)))
      a mohol by o rok aj v amerike trump a ultralibtard magorov tu aj tam z toho picne :)))

    • Fajnschmetke
      6. 8. 2023, 12:43

      @emo Necitaju ;)

    • emo
      7. 8. 2023, 07:00

      @MG2 no ale ved vsetky videa su dostupne. a poskladane len nedavno. noze mam tu dajte aspon jedno ktore je teda ucelo zostrihane len aby vyznelo presne opacne. rad si to pozriem. taky kednoduchy dokaz. a trpite stratou pamati. ved memate 10 rokov. to ani toto co tam je teda podla Vas tak ucelovo zostrihane si nepamatate?

    • emo
      7. 8. 2023, 09:09

      @Fajnschmetke jaj necitaju, ved hej... ale kdežeeee by ten fico na SK vyhral volby, ved to by urcite nedovili, on tu este nikdy nevyhral volby, ved este aj pred vladou radicovej najlepsie vysledky v tych volbach mal martinko klingacik ako roky pred tým a aj potom, a trump to by určite iluminati a sionisti nedovolili... taku skusenost svet ani sk este namaju, keby ze tu vyhra fico to nas totalne sokoje uplne kazdeho, ved toto sa este jakziv nestalo :DDD

    • MG2
      7. 8. 2023, 13:40

      @emo sfetovany vritolezko, ja sem mam dat zostrihane video? ja?
      a ktoze tu hodil odkaz na tu trapnu a smiesnu ficofobnu zlataninu z dielne retardov?
      tvoje druhe schizofrenicke ja o com tu bluznil fajnovy libtard? :)
      pisalo to tvoje druhe ja este hlupejsie ako prve ktore nema sajnu co robi to prve a navzajom si odporuju? :)
      utekaj sa liecit, tvoj posledny blaznivy vyplod dosvedcuje pozitie halucinogenov takze ak ti daju vychadzku z klietky pre schizofrenikov, mozes si objednat aj protidrogove sedenia :)))

    • emo
      7. 8. 2023, 16:29

      @MG2 ale ved kludne si toprecitajte este raz, dajte tu nezostrihane, ktoré potvrdí to že to zoastrihané je manipualtívne, to tam píšem :D ale ok samozrejme take nenajdete, len sa Vám potvrdí zostrih. no dajme tomu, tak jasne ja mám velmi nizke porozumenie, fajn vsak preco nie. tak mi teda iste vysvetlite: kedze tu od 2006 stale vladol nemenovaný pan, okrem teda 2 rocnej prestavky, potom este 2 roky dovladol zas jeden pan z jeho strany, suma sumarum je to dominantne a zasadne vladnutie, mal ministerstva pod palcom, tvoril zakony a samozrejme hospodaril, jasne smiali sme sa z madarska kedy dokonci obchvat kolo pesti, lenze madarsko nie len ze dokoncilo ale cele ho predjem uz dnes dialnicou, preco my teda nemame dialnicu? prečo sme sa smiali s polska ake ma cesty a prečo dnes ma polsko tie cesty a my sme sa s kym porovnavame este? s nasimi cestami? uz tu vieme akurat povedat nie ským sa porovnávame vo vsetkom ale kde to je este horsie, no pekne, taliansko ked som prvý krat vosiel donho zo slovinska to bola katastrofa, dnes sa tam chodte pozriet, ale co ved samotne slovinsko... a prečo mame tak super platy a zdravotnictvo skolstvo socialny system, krasne nove a obnovene nemocnice skoly mame vsak? infaranstuktura vsetkeho jedna basen a vidiek ten prekvita... samozrejme to nebol ON teda "len on" lenon co povedal ze na vychode nic nie je, to som si zostrihal vo svojej hlupej hlave, ved ok, ved ja som nikto, to je ok vobec to nevadi, tu nic nie je a ja som nikto, to jo ok. ale preco z tých istych eurofondov co sme mali vyssie na hlavu my tu nic nemáme a iní majú? to kto za to moze? nie nahodou ti co o tom maju alebo aspon mozu rozhodnut, kde su tie peniaze, kde su vysledky? to ja som slepý samozrejme, ale prečo všetky vyzvy koncia v sufliku? na ktorom mieste sme v com v EU a na ktorom v com poslední ci predposlední a prečo? jaj smaozrejme mozu za to asi homosexuali co nam tu rozvratili tradicnu rodinu a tradicne hospodarstvo... ved je celkom jednoducha: dal-prijal, mal dať - dal... čo tu riešite? no fakt mne to vysvetlite, lebo ja som zadubený, ultra konzverva, ale viete aj takí musia byť a platia rovnako alebo viac ako inde a vysledky pre nasu valst su kde?? aha, no kde su ved porovnavajta... ja sne ja sa mam zaujimat ci my tu budeme mat registrovane pertnerstva ako uz pomaly vsade, no hej viete mna a penaize zo zdravotnictva co nebostik fuzaty prava ruka nemenovaneho tolko tu valdnuceho tak preflal, mna tak velmi ovplyvní, ked nejakí dvaja ludia co sa miluju a spolu ziju zarazu budu mat nejaký papier o ktorom ja ani nebudem vediet, hej hej to je to najdolezitejsie a vsetky tie odvadzania od podstaty, zdravie vzdelanie tie su nepodstatne, samozrejem sme peniaze asi minuli na boj proti registrovanemu partnerstvu, dnes stale menej ludi ma potebu si zadovazit papier na vzatah, ale aby niekto mal aspon taku moznost, aj keby to zjavne urobil iba zlomok tychto ludi, tak to nie ved to sodom a gomora... a vlastne nechapem ked sa tu mate tak strasne dobre co nam tu tito ludia co mali moznost rozhodovat o stave a rozvoji republiky tak co Vam furt vadi? ved budte stastný, ale furt zle, tak Vám tu terz zvolíme toho najsikovnejsieho co tu tolko vladol ved budte uz stastný, nie zas zle... no ale to uz je chyba ne nejakej inej osi nie emo-milan, ci nie... joj hej chapem uz nemal som tradicnu rodinu s papierom, ale sme si ho zadovazili az ked najmladsia mala 7 rokov tak to hej to som rozvratil system tradicných hodnot. budte stastný ved sa nas spasitel vracia na pozemský trón, milujte sa mnozte sa, zachovajte si nas slovenský rod, to sa robí potomstvom mimochodom, nie dristaním, majte tu svoju krasnu tradicnu rodinu konecne, vychovajte si svoje deti, dajte im vychovu, vzdelanie lasku, teste sa zo zivot a vazte si co mate, tradicia najlepsieho sluhu nasho statu sa vracia, co Vam este chýba? jaj nic z toho nemate? a prečo? top Vas zivot fakt zalezi od toho super politika a aj tak si ho neviete naplnit ani s tym najlepsím amerikanfirst-istom, ale opat s apýtam čo ja s tým mam, zhola nic, ja som Vam nikoho nezvolil, ani som nemohol volit 12 rokov, lebo som nemal OP a bez OP mozte na sk uplne vsetko okrem dvoch veci: zosobasit sa a volit a kovoli takým veciam sand nebudem chodit na policiu...no a teraz vam tu zvolime zas Vasho liblinga, ved sa aspon kus teste :D america first!

    • MG2
      7. 8. 2023, 19:16

      @emo nadhera, dalsi diel psychoromanu na pokracovanie, fakt by ma zaujimalo ci to este niekto okrem mna cita :)
      no to si uhadol ze kvoli tvojej manii ti budem hodiny vyhladavat zdroje odkial to ti magori postrihali :)
      a mozes mi tu dalsie romany vypisovat o ficovi ktoreho mam komplet na haku a volit nebudem :) ja sa len naramne zabavam na nestastnych az hysterickych libtardoch ako sa boja certa fica bu-bu-bu! a tak im ho zo srdca prajem a budem sa zabavat ak sa mu podari matovicovsku mafiu pozatvarat
      revenge movies su fajn a tento bude v priamych prenosoch, krasa :)))

    • emo
      8. 8. 2023, 00:38

      @MG2 no neviem, nesledujem nič, tak som si kukol par protifilckovských, jaj zas preklep protificovských stránok a všetci sa tam prenáramne bavia... ja sice nemam zmysel pre humor la etak chapem že je to ozaj vtipne a krativne ako si tam robia srandu svorne z fica danka matovica a dalsich nemenovaných aby sa im nerobila reklama :D konzervativcov, pardon tzv, konzervativcov... mozte mi zazdielat ason jeden bububu nejaký odkaz kde sa teda nejaký liberal strachuje z fica? a celkom nerozumiem ked sa teraz pozatvarala cast mafie soc. konzervativca fica a udajne sa teda podla Vas bude zatvarat aj cast mafie dalsieho konzervativca matovica, prečo by z toho mal mať tak ťažkú hlavu prave nejaký liberál :DDD hlavne som ich ale nevidel tam tych libtardov vašich o ničom fantazírovať, bavia sa tam na tom koncurkove propagandy matoviča fica danka a daslich nemenovaných, ktorých všetkých ste dokonalou obetou

    • MG2
      8. 8. 2023, 10:48

      @emo vritolezko, vritolezko, kazdy kto si pripravi vrecko na vracanie a obcas pozrie aj na libtard-mainstream vidi aky si smiesny, deje sa to denne! :)
      Strašenie návratom Roberta Fica je agenda, ktorá môže pôsobiť hystericky, ale prehliadať túto možnosť by mohlo mať veľmi vážne následky...
      https://www.aktuality.sk/clanok/DLlbxit/komentar-petra-bardyho-nepodcenme-navrat-fica/
      Fico je hybridná hrozba...
      https://komentare.sme.sk/c/23176859/fico-je-hybridna-hrozba-a-je-na-to-hrdy.html
      Šimečka: Akákoľvek vláda, v ktorej nebudú Smer a Republika, bude lepšia...
      https://www.aktuality.sk/clanok/o53rUJE/sef-ps-michal-simecka-akakolvek-vlada-v-ktorej-nebudu-smer-a-republika-bude-lepsia-rozhovor/
      Michal Šimečka: Největší hrozba? Že Fico zatáhne Slovensko do ruské sféry vlivu, říká politik
      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-stredni-evropa-fico-prekrocil-meze-zene-ho-pomsta-varuje-lidr-slovenskych-liberalu-232634
      ...strana Modrí, Most-Híd považuje politiku predsedu opozičného Smeru-SD Roberta Fica za bezpečnostnú hrozbu pre Slovensko...
      https://www.cas.sk/clanok/2806535/ficova-politika-ako-bezpecnostna-hrozba-pre-slovensko-drsna-kritika-dzurindu-a-solymosa/
      ....atd atd atd atd atd atd atd atd atd atd atd

    • MG2
      8. 8. 2023, 10:56

      @emo a to ako tu libtard-mainstream v 2020 svojimi manipulaciami az cenzurou byv.koalicie v podstate dosadil na tron ano konzervativca psychopatovica nevidi len uplny debil :))
      to ze sa teraz k nemu zrazu nehlasia a distancuju a tvaria sa my nic my muzikanti na tom nic nemeni a je to ich maslo ktore im zostane na gebuliach navzdy

      uz sa ale niektori zbadali co vyviedli a uz si sypu popol celkom objektivne aj ked nie so vsetkym suhlasim:
      Viac ako návratu Fica sa bojím comebacku Matoviča
      https://www.startitup.sk/viac-ako-navratu-fica-sa-bojim-comebacku-matovica-toto-su-dovody-varuje-politolog-stefancik/

    • emo
      8. 8. 2023, 17:59

      @MG2 sama politika, davate tu len politikov politologova zidneho normalneho nezavisleho cloveka, tým len papagjikujete propagandu a je uplne jedno z ktorej strany, divadielka, ste len obet tychto divadielok ako píšem... kde su nejakí antificovci? ved tu iba davate obraz mediami vytvorený... blablabla, kolko týchto tvorcov týchto obsahov mate tam u seba? nula, vidiete nejaké spicky ladovcov a ani tie neviete prčitat, typicka obet oficialneho a neoficialneho medialneho priestoru... kolko teda toho oficialneho a neoficialneho medialneho priestoru sa robi tam u Vas? objektivneho, neobjektivneho, korigovaneho nekorigovaneho, korektneho konspiracenho sa robi tam u Vas, nie preberaneho, ale tam vznika? 0.00007% čo sa k vam nikdy nedostane? tu my v KE mame najviac najvacsich konspiracných webov a tu ten obsah sa vari aj vznika, ved tu sidlia, Vy uz len zobkate z prazdnej ruky, V tam mate kopec ua ludi a vy tam mat eludi co tvrdia že Slovensko je najvacsie zlo na svete a treba ho rozdelit, u Vs niekto bojoval za samostane xy, viete z eviem odkial ste, tu ano boli tu a su separatisti co chceli samostane kosice, napiste mi ktoremu konkretne odkazu co ste dali fakt doverujete a prečo. dakujem

    • emo
      8. 8. 2023, 18:14

      @MG2 ste zmateny a dezorientovaný clovek, ved ste dokonca tvrdili ze ja som volil matovica a ze nagy ci kto je moj libling ci moja modla ci ste to tam pisali... keby ste sa tu aj nejak uspesne dajme tomu so monu vypravdovali tak co z toho mate? tak ok volil som matovica a aj ho teraz budem a aj foca som voli a aj ho teraz budem, aj tak to viete lepsie ako ja sam, tak co uz nie ste spokojný, co stale mate za problem, ved uz musite by uplne stastný, vsetko ste rozlustili ako detektiv oriesok, ste makac proste jednicka, fica aj tak nevolite ani matovica ani libtardov, na Pohodu uz mozno ani nepojdete, vritolezecky ste si kazdy rok kupovali listky uz na feste co ja teda rozhodne nie, Vy ste velký podporovatel festivalu, ved v case ked sa najviac nadavalo na politikov na Pohode ste tam chodili, to Vam vtedy nadavali ze ste ako hitler jugend, boliste slepý a zrazu ste precitli? no tak ste uz precitnutý, vsak uz nechodte ked Vas tak strasne vytaca este aj organizator, aj ucinkujuci a este aj navstevnici, aký je problem?

    • emo
      8. 8. 2023, 18:22

      @MG2 ale vidim teda ze na to ze sa obcas pozriete na niečo tak mate prehlad, zas ste podlahli bpombastickým titulkom a čo z clankov e tam teda tak zasadne? snad to nemam citat cele, bo fakt nic take co by nemalo hlavu a patu tam, nevidim, panicke vystarsenie uz vobec... boze ked mate tak strasne slaby zaludok ze uz standardne politcke magorenie nadavate tak to necitajte a neryhajte uz tolko, ved ta strava niečo stoji... aj takýto typ bulimie je strasne skodlivý a hlavne Vas maju presne tam kde chceli, ovecka, masirovana vsestranným medialnym priestorom, ved to nekonzumujte a nespolupracujte s tym

    • MG2
      8. 8. 2023, 21:14

      @emo magor maniodepresivny zase si padol do inej psychopatickej fazy daj si sedativum na ukludnenie a mozes ma bozat vies kde :))))

    • emo
      30. 7. 2023, 11:07

      @Fajnschmetke I was asked one day would I grow my hair long and wear short skirts because they wanted to sell me on my sexuality.
      “I didn’t want to be sold on that,” she added. “If I was going to be successful, I wanted it to be because I was a good musician.’

  • cookie
    26. 7. 2023, 19:41

    hm hm, tak grejp bude rad ked da 25k... to som zvedavy, aky plny bude areal... ze kde sme sa my vlastne nachadzali.

    p.s. malo techna, pomaly zacat bookovat https://youtu.be/xR3PYGTqHtM

    • emo
      27. 7. 2023, 00:56

      @cookie tak to bude zaujimave daj vediet potom, podla mna tam kludne mohla ta 1/10 chybat, ono sa to nezda, ale uz taký pocet presne toto urobí, jak som nizsie pisal 10% brutal citit a 20% to uz je masaker jak volne sa dycha, 20% urcite nebolo, ale stalo by za to mat este taketo volnejsie rocniky... u mna je to take rozpacite, na jednej strane dobrých ludi sa vsade vela zmesti a na druhej strane masy, sam tam nejaka masa sa da zvladnut :D

  • Emu
    25. 7. 2023, 16:34

    Konečne poriadny hudobny festival na Slovensku pre Slovákov ktorí to myslia dobre pre Slovensko hudobný festival kde žiadny liberalni progresívni extrémisti voliči ps spolu sas čaputovej nezavidia invalidným dôchodcom so sklerodermiou a príjmom 114 eur na mesiac že si pekne zatancovali bez politickej propagandy za chrbtom bez toho aby tam obsmrdali mimovladky USA agentov a bez toho aby tam obsmrdala uplakana nesvojprávna protislovenska fňukna čaput trans anäl rizman super takto ma vyzerať poriadny hudobný festival pre hudobnych fanúšikov https://www.cas.sk/clanok/2824139/klusa-a-mirai-nosili-na-rukach-pri-haberovi-pristala-podprsenka/?fbclid=IwAR04NvBAmDI6QcFzXse5o5rte3FkOPapcULJUa2ZBpjnIBnxtvVOzaTa4Zw

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa