Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Emu
    31. 8. 2023, 11:22

    Láskavo tu nevypisuj pičoviny nejsom na to zvedavý prvý si ma začal otravovať tam si ďi plackat do kúta ze niekto napísal chudinke nech drží picu keď ona prvá mi predtým inde začala picovat do piči fňuk vyplač sa

    • Fajnschmetke
      31. 8. 2023, 13:41

      @Voda_z_Pracky ak si myslis, ze tvoje nazory uplne bludy budu v oktobri mainstream, mylis sa. Budes iba viac nadavat a nafukovat sa ako plesen. Nechapem preco tu toleruju tvoje vulgarne zachvaty.

    • Emu
      31. 8. 2023, 14:07

      @Fajnschmetke pusci si radši dobrý rep do sluchätek

    • emo
      31. 8. 2023, 14:27

      @Fajnschmetke to je uplne jedno kto vyhra volby, takto vyrevoval aj ked vladol smer, no pardon, nie takto, to len tu takto, inde násobne zúfalejšie, objektívne tato tu party ma nanho dobry vplyv, tu sa aspon miestami sprava celkom prijateľne oproti tomu čo vystraja inde. verim ze takych par smiesnych bezvznamných rockov, tak 15-20 ho tu nakoniec vychováme a bude s nami na pivku sediet ako uplne neormalny clovek, dali sme uz xy nasobne stratenejšie prípady ako je on, dame aj jeho :D

  • Emu
    30. 8. 2023, 22:14

    Jasné že viem ako si ho užiť.

    • Emu
      30. 8. 2023, 22:31

      Najlepšie je keď si ideš naň oddýchnuť od politikov a politiky a zrazu sa pred tebou zjaví Čaputová aj zo svojim džigolom. Keď ju ľudia potrebovali, aby sa vyjadrila k vláde nič, a tam kde si praješ aby si žiadneho politika nestretol bum ho.

    • Peter_BB
      30. 8. 2023, 23:50

      @Ticha_voda Rizo a "stale este de iure prezidentka" inac chodili na Pohodu verim uz dlho, teda Rizo urcite s Greenpeaceom, este ked tam bola "dobijackaren" telefonov skor ako jednej skorumpovanej korporacii dotrklo ze ten napad dobijat ludom telefony na feste je super. A pokial ide o to, kolko Rusov podporuje vrazdenie Ukraincov, resp. je im to ukradnute, tak to odporucam clanky v Rusku dlhodobo zijuceho J. Justa kt. su v viacerych mediach z Ciech a SR, napr. aj na postoj.sk. Reagumem tuto na veci z vlakien nizsie lebo sledujem ze mate fajn "pokec party" :) vdaka comu nam to tu aspon "nezapada prachom" :), ale na druhej strane by to verim aspon 99 % z nas radsej privitalo napr. skopirovane texty z niekdajsej Benjiho abecedy, presne z toho dovodu ze mame radi hudbu a nie stranicku politiku

    • emo
      31. 8. 2023, 08:57

      @Peter_BB myslim si ze je schopny objektivnej diskusie ale nechce. tu krivo obvinil konkretne osoby ze ho napadli za vlajku. kto ma vediet ze vymysla si skutky co sa nestali resp. mozno stali ale uz sa zrazu nestali. to je ale pekne slizunstvo obvinovat ludi krivymi svedectvami. zrazu inych napadli nie jeho. celkom ked nebolo zrejme ze preco tu vypisuje tie bludy tak teraz sa ukazuje ze asi preto ze je vsade inde zablokovany. velmi ho zaujimaju osobne partnerske vztahy ludi. ci uz riza ci inak orientovanych a jasne do toho sa treba montovat do sukromia inych. krivo obvinovat. na nas tu podavat trestne oznamenia. co som zanechal kontakt nech udava mna a nie tu normalnych no nic mi neprislo z podnetu premotivoneho bonzacika co ani nevie koho za co udava a kto ho kedy kde zbil ale osocovat bude. potom kto sa ma v tom vyznat ked pol roka neprotestuje ze dostal za dilovanie len tu zrazu nedostal za dilovanie kedze ani vobec nedostal. tam jasne udajne dostal za sk vlajku. tu by uz teoreticky dostal na Pohode za vlajku. preco nikto nedostal za sk vlajky na Pohode co tam 2022 a 2023 viali v publiku? ach jaj. akoze total mimo Pohody ale keby to aspon nejaky realny podklad malo. strasne tuzi byt aj tu bloknuty ako uz vsade. alebo zas len balamuti a zajtra to bude presne naopak

    • Emu
      31. 8. 2023, 11:24

      @emo Ty si zavri piču

    • emo
      31. 8. 2023, 14:09

      @Voda_z_Pracky krasna predstava o tej Tvojej "slobode slova" ked Ti tu že na napíše niečo v rámci tej Tvojej slobody slova, tak "drz ...." a ked si nevies odagrgumentovat svoje bludy tak "drz ...." ked nevieš čo máš k veci povedať tak skušaš bezzubo akože provokoavť jak 10ročný že sa vzrušuješ na mojich dcérach, pekne :D jasne s Michalom si si to na Pohode rozdal, uz si sa tešil ako mu to slovne nadas, si proste najlepší, ešte pred chvílou isiel aprais dole ked uz bol znamy program, ale zrazu si ho vodel nazivo a uz je najlepsi :D kedy sa už konečne vidíme na pivku?

  • Emu
    30. 8. 2023, 20:41

    Progresívni fašisti ultraliberalni extrémisti voliči ps čaputovej sú plní nenávisti vulgarizmov a privitivizmu fňuk fňuk plače emo nad pičou https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid037DpbaTCjZxyDrA4fRdPnnPfpAfvMzFzFNsS7X3jTm57NHrdRLjWf351kqSedW3Ghl&id=100086291303593

    • Fajnschmetke
      30. 8. 2023, 21:02

      @Ticha_voda tvoja uroven vyjadrovania svedci o tom, ze tomu sam neveris. Len si taky hlupy.

    • Emu
      30. 8. 2023, 21:05

      nejako si sa na mňa nalepil hňupe

    • Fajnschmetke
      30. 8. 2023, 21:20

      @Ticha_voda vadí ti, ze ta budu mazat lebo si vulgarny ako zapchata toi toika a zanechavas tu iba toxicky smrad?

    • emo
      30. 8. 2023, 21:40

      @Ticha_voda k tomu Tvojmu fašizmu by sme sa napr mohli dohodnut, ze fasista je ten kto uznava fasizmus a korporativizmus, sám a vedome sa k tomu hlasi a prejavuje sa tak... tak ktoze nam to na namesti nedavno skandoval tutti avanti benito mussolini? kto sa pred tým zucastnoval na akciach národních karporativistu a ešte aj narodnej obce fasistickej? kto urobil program strany s korporativistickým usporiadním spolocnosti, pricom posledný korporat/stav bol narodnostne mensiny s dovetkom ze tieto mozu kedykolvek dobrovolne opustit SR? kto uznava okypteny SŠ kd blaboce ze bolo dobre ked sme prisli o uzemia a boli priclenene madarsku? ak omoze vobec triezvy clovek opisovat ako ideal stav ked sme mali zabrate uzemia a prisli sme o zem aj ludi, nadpli sme jednych susedov, este nas napadli druhí susedia a potom sme napadli tretich susedov? prisli sme o hlavne mesto ktore bolo pod kontrolou dalsieho statu... kto priamo sa nechal pocut s osloveniami "nasi zidovski spoluobcania" co je zas odkaz na nacizmus co stale berieme ako fasisticku ideologiu aj ked fasisti v zahranici sa napr od nacizmu striktne distancuju... ale toto fak si myslim ze sa presun na nejake politicke fora kde ludia bvudu mat zaujem Ti to vysvetlit a kde si neskrtnes, tu pisat blaboly ludom co maju uplne ine zaujmy ako politikarcenie s politickým analfabetom a dejiny s dalsim nehistorikom je fakt trapne

    • Emu
      30. 8. 2023, 22:02

      @emo a co jako

  • Emu
    30. 8. 2023, 16:21

    Nemohli sme si nevšimnúť niektoré absolútne nechutné komentáre pod našou fotkou z Uprisingu s naším ukrajinským bratom Vadymom. Roky sa tu objavujú čudné reakcie niektorých našich “fanúšikov” - vždy sme to riešili tak, že sme komentáre ani ľudí nevyhadzovali, iba sme ich nechali visieť na nástenke hanby navždy. Tentoraz ale primitivita a vulgárnosť prekročila všetky hranice, takže sme sa rozhodli spoločne reagovať, nech to vidíte všetci.

    Vy, čo máte hlavy a srdcia otrávené nenávisťou, ktorá vás núti písať podobné komentáre - spravte nám radosť, a dajte našej kapele unfollow. O takých fanúšikov, ako ste Vy, nestojíme. Nemôžeme a nebudeme sa ďalej pozerať na to, ako svojimi toxickými myšlienkami zahlieňujete náš priestor, ktorý vždy bol a vždy bude slobodným a bezpečným priestorom pre všetkých ľudí dobrej vôle bez ohľadu na národnosť, pohlavie, sexuálnu orientáciu, farbu pokožky a vierovyznanie.

    Ak si naozaj myslíte, že vlajka nášho suseda, ktorého brutálne napadol nenažraný, necivilizovaný národ, je handra - máme pre Vás radu. Predajte všetky naše cd-čka, platne aj všetok merch a kúpte si za tie peniaze letenku do Ruska. Na vlastné oči sa presvedčíte o tom, ako sa tam žije, čo tam hovoria o celom civilizovanom svete a dokonca aj o našej krajine - ale pozor! Potom už budete darmo plakať na Facebooku, alebo Instagrame, pretože tie sú tam, čuduj sa svete, zakázané. Pred pár dňami sme si tu doma pripomenuli 55 výročie brutálnej okupácie Československa. O tom, ako dopadlo Slovensko po 23 rokoch nezištnej pomoci od našich “priateľov” z Kremľa sa môžete ísť presvedčiť pár kilometrov za naše hranice

    • emo
      30. 8. 2023, 17:52

      @Ticha_voda " ...slobodným a bezpečným priestorom pre všetkých ľudí dobrej vôle bez ohľadu na národnosť, pohlavie, sexuálnu orientáciu, farbu pokožky a vierovyznanie. ..." Pozor vytrhnuté z kontextu, celý text vyššie... bez ohladu na národnosť znamená že je nám jedno či je to maďar žid rus alebo akákoľvek iná národnosť ruskej federácie, hoc nech su to v ramci RF utláčaní a aj vrazdeni alebo konciaci v nových gulagoch alebo v zakazaných mestach, kde ako cestovatel nevstupite cez zavory chranene sapikmi, ano cele mesta zakazane a utlacani altajci nenci a ine narodnosti... choď si tam k uralu ved mas google maps a najdi si obrovske pravouhle ulice, neviem nazvať či mesto asi jedine kde ťa pusti nahlad, same rovanke domceky, sem tam jurta ok, staru volgu tam uvidis nie tu nasu socikovsku ale este tu oblu a koniec, ser na svoj politický premotivovaný aktivizmus ale normalen ako clovek mi tu a teraz odpovedz prvý krát odpovedz normálne a priamo bez tých svojich nekonečných mimikier - kde je nejaký vacsi objekt? preco to mesto nema nejaký vacsí objekt? kde je kostol? skola skolka obchod divadlo kino posta mestky urad telocvicna palavaren urady spravcovia volebna miestnost aspon nejaka osvetova beseda? toto je ok takto likvidovat národnosti? tam by si kolko chcel zit? Jaj ta tu nasa nesloboda. Jedine co citim je vdacnost, vdacnost ze zijem, a ze som tu, ze sa mozem slobodne vybrat z jedneho mesta do druheho - áno mesta! lebo gajky tak dodnes funguju aj so vsetkým ako za ich sociku... jaj to Vas strasne sere tu Vas dvoch dilinkov, že nenadávam na ktorýkolvek festival a prečo by som mal, jaj policia volala sa neposer. vsade ťa blokli len tu ti nechali volny priestor tak sa tu spravaj ako divé zviera ranene a zatlečene do rohu ktore musi hrýzť, lebo sa akurat teoreticky chystame Ta rozkopat z anarodnu vlajku a ked odjdes na Pohodu s nejakou valjkou, kotre tam mimochodom boli a sk vlajyk aj viali nad hlavami, tak istotne si ta tam za ziva budeme opekať a krajat no a pred tým ešte do narezaných rán soliť bububu

    • emo
      30. 8. 2023, 18:02

      @Ticha_voda a "nenažraný, necivilizovaný národ"? ved to je pravdam ano su necivilizovani, za to moze opat ich skvele vedenie a že su nenazraný narod Rusko je pravda, tak isto ako Cina, USA a vsetky imperilisticke mocnosti, ved chcu spat vplyv ako mali pred 1989, sami to vyhlasili, napadli Gruzinsko, nedovolia sa odtrhnut inym narodom a chcu určovať ako budu co raobit dalsie nraody, zbedacuju pre svoju nenazranost vlastný lud, vytvaraju mu nie geta ale upne samostatne priestrory ako rezervacie kde vedie jedna jedina cesta ktora je strazena a po nej sa nedostaneš, útek je nemožný lebo v absolutne neobývaných castiach v lete sa utopíš v bažinách a v zime zamrzneš a ak by si aj prežil tak ta vratia najskor spat hranicu neprekonas 2 vysoke ostnate ploty a medzi nimi pohrabaný piesocek, ano takto ich drzia lebo su inej narodnosti ako ruskej a ruskej sa spravaju skoro tak

    • emo
      30. 8. 2023, 18:12

      @Ticha_voda jaj ale ty znova asi nebudeš rozumieť pojmu Ruský, Americký a Čínsky národ... to je diametralne niečo odlišné ako napr Slovenský a Čínsky národ. to jak baviť sa s nackami ze národ charakterizuje reč a krv. rusky americky a čínsky narod su maximalne heterogénne národy heterorasové a vobec si nerozumeju a v zmysle ako chápeme teoreticky homogénny národ SK tak potom ani by neexistoval pojem čínsky národ alebo ruský, americký národ...

    • Emu
      30. 8. 2023, 19:49

      Áno nenazrany necivilizovany národ nemôžu takto nenavistne zaútočiť na nevinných občanov ktorí za vojnu putina nemôžu ani za to ze sú chudobní skromní v zlých podmienkach toto nie je moc mierumilovne ani peace a love ako hlása reggae

    • Fajnschmetke
      30. 8. 2023, 20:13

      @Ticha_voda ano, mier je totiz taky smiesny ako gardista v cervenej baretke s prispendlenym Kubisom, kde ktosi mava zlovietskou zastavou. Si uplny blbecek a vsetky tvoje chran boh zlovensko komenty su zumpa, ktora tu nemoze mat priestor.

    • Emu
      30. 8. 2023, 20:17

      V roku 1968 nás napadli a okupovali aj vaši miláčikovia anjelikovia Ukrajinci takže tu z nich nerobte svätých nadľudi doučte sa dejepis a históriu. Liberalni voliči ps spolu sas čaputovej

    • Emu
      30. 8. 2023, 20:22

      @Fajnschmetke koľko nenávisti a zla čo si teraz vypustil asi si si pichol veľa neznámej vakcíny na príkaz diktátora čaputa USA armady

    • Fajnschmetke
      30. 8. 2023, 20:39

      @Ticha_voda hlavne ze ta nenavist drzi tu teba, blbecku ;)

    • Emu
      30. 8. 2023, 20:46

      @Fajnschmetke co sa staráš o tom kde sa objavím nerozhoduješ ty ani ego

    • emo
      30. 8. 2023, 20:49

      @Ticha_voda ahoj, prečítaj si ešte raz čo píšu. teraz si prečítaj čo ty tu vypisujes. takže ked pises o US tak tým myslíš koho? a ked pouzijem ze US je vyspelý národ tak tým myslím čo? Potom ale nemozem pouzit ani ze je niekto vyspelý národ. ak pouzijem ze je niekto vyspelý, tak potom niekto je zas nevyspely. Ale opat ta upozornujem na rusky narod, podobne ako cinsky narod, alebo americký, ved to su absolutne heterogene spolocenske, nabozenske, socialne, narodnostne, rasove skupiny. Putin nie tak davno osobne otvoril najvacsiu mesitu v europe moskve. Ruský národ nie je krestanský, ruský národ nie je ani biely a nie je ani narodnostne homogenny a ani pribuzny, ani kulturou ani jazykom, podobne ako cinsky, vietnamsky alebo americky narod, ti ludia si nerozumeju ani pozdrav dobry den, je tam mnozstvo ludi co nevedia ani hlavny uradny jazyk ani ceknut... ked uz sa bavime po UA pozri sa kolko ludi tam nevie ukrajinsky vobec nic, ani jednu jedinu vetu... tito ludia sa ani necitia byt ruskym narodom, tak sa ukrajici necitia byt ruskym narodom co putin vobec popiera existenciu ua naroda ze su to rusi a preto on potom tam vrazdi samych rusov. z kontextu si si zas vybral len niečo, ale predchadzajuce si vypustil, hovoria to ako pisem altajci aj nenci akopec inych ze rusky narod je nenazrany a to oni su rusky narod. su rusky narod? no su, lebo im to je takto vnutene, chcu sa sami odrthnut? ako ktorí, ty si čechoslovák? my sme si vzdy zachovali ze sme narod čechov a slovakov počas spoločného štátu, nikdy sme neboli az tak nutení byť československý národ, lenže tu!! nikdy sme neboli nutení byť český narod, tak ak je to rusky cinsky narod, bazirujes tu sice mozno spravne na niečom čo sa nestalo, v texte to maju inak, strasne ti to vadi tak ok, aby si to mal dokonale a zadostucinujuce tak ti poviem ze slovaci su tiez nenazraty narod, lebo je to proste fakt. to neznamena ze tym urazam nejakeho altruistu, ale tu sa mysli na nenazratost imperialisticku, je jasne ze v imperialistických narodoch malo rozvinutých su obycajni ludia ovela viac byti ako my napr. mnoahe narodnosti ale aj narody cele chcu prave vystupit a osamostatnit sa od ruskeho naroda, ktorý viac ci menej nutene tvoria... samozrejme sa to tam aj systematicky premiesava ako nasi chalani chodili na vojnu do čiech/česka atd... chapem co hovoris, aj ked sa mi toto Tvoje prevratenie logiky toho co povedali nepaci, ale neviem či chápeš hovorím ja... nie je ani iste či ten kto to pisal je tak na tom geopoliticky aby to myslel tak ako ja, ale je uplne iste, že ot zjavne nemysli tak ako to vytrhavas Ty. principialne je to jedno, preto že každý aj tak vieme, že ked niekto povie, že americký národ je nenažraty, tak tým neuráža černocha na predmesti a ani vysokoskolskeho profesora a rovnako tak u ciny a uplne konzistentne by to malo byt aj u ruska, a tým tiez neuraza ani ruskeho robotnika a ani umelca a tiez ruskeho moslima ani krestana a ani cloveka hovoriaceho rusky ani altajsky a ani samotneho etnickeho rusa a ani jakutov z jakutska, ani nencov samojedov a ani nencov jurakov - necov tolko spominam lebo su mnou oblubeni... ale ani etnických krymských tatárov a kopec dalsich naordov a narodnosti vratane sialene pocetných narodnostných mensin zijucich v rusku a zahrnutych vsetkých pod pojem "ruský národ"... je potom už uplne bludna ta predstava, že ak niekto povie že napr. čínsky narod je nenažratý, že tým nejak urazil čínsku mamicku na kratkej resp. žiadnej "materskej dovolenke"... toto je fakt z kategorie topiaci sa slamky chyta a ak ešte fakt aspon trochu objektivny a konzistentný dokazes byt, tak si pozri co som ti tam odcitoval, takze to ani absolut nijak nemusia dovasvetlovat, lebo to maju rovno tam v texte... velmi zaujimave ako dokazes nevidiet ci odpustit ja zjavne preslapy tym svojim a tu ako dokazes hnidopichovat... ani ked sme povedali ze nackovia su kurvy, nikdy sme ich nehadzali do jedneho vreca, ale to je myslim Tebe uz asi tazko akceptovat

    • Emu
      30. 8. 2023, 20:49

      Okej caute. Vidno že ste nepochopili myšlienku raggea žánrua a to zdieľať nepodmienenu Láska a mier s týmto prispevkom zdieľate len ďalšiu nenávisť a triediite ludi. Vyber si buď jedno alebo druhé. Obrovská chyba. Prečo by si furt museli niečo vyberať. Dobro a zlo neexistuje. Mal som o Vás lepšiu mienku čo už všetko ide aj tak do sraciek čo sa takýka hudobného priemyslu.

    • Emu
      30. 8. 2023, 21:03

      @emo odpovec mi teraz normálne je ok v pohode aby medial Banana diktovali nútili svojim fanúšikom aby vypadli bývať do Ruska

    • emo
      30. 8. 2023, 21:24

      @Ticha_voda to čo zas splietaš za nezmysly? kto tu robi z ukrajincov nadludi? Tebe uz fakt preskocilo. v 68 nas napadla Ukrajina? Toto kde si zas vypotil. napadli nás vojská varšavskaj zmluvy aj to bez albanska rumunska a aj bez nemecka aj ked dlho samotni nemci chceli aby sa verilo ze aj oni nas okupovali... v podstate nas nikto nenapadol ale obsadil a okupoval na zaklade pozvania ČSSR teda nasej socialistickej republiky... ale ok to napdli ma nejak nevyrusuje a podstate sa s tým viem stotoznit... ukrajinska armada nas nenapadla, napadla nas armada sovietskeho zvazu, bulharska, polska, madarska... zas to prekrucas presne naopak ako Ti vyhovuje bez suvislosti... ak by bola uz vtedy ukrajina samostana o co sa snazila aj vtedy a aj dnes, tak by nas nenapadla, ak teraz padne UA Rusku, tak pri konflikte nas opat napadne Rusko s nutene priclenenou UA a bol aby to ta ista situacia... zato my sme napadli dobrovolne Polsko a Sovietsky zvaz vtedy vratane uzemia UA a narody UA zahrnuteho nedobrovolne pod narod rusky, tak si radsej dostuduj dejiny Ty. UA armada nepachala vojnove zlociny na slovenských detoch a zenach, tak ako to pachala slovenska armada na detoch a zenach ukrajinskych... Tvoj oblubeny deny a spol, cast z nich sa aj zucastnilo pri kontorverznom pamatniku ua nackov a ceska a slovenska v roku 2014 odisli dva autobusy prevazne asi cechov ale aj slovakov, presne z tejto bandicky kamoskov denyho a isli zabijat rusov vedy podporit este ua neonacistov, co dnes uz na ua ani nie su takto verejne a ani podporovani a ua sa s nimi vysporiadala... samozrjeme ze aj nackovske ua oddiely aj ked uz nie oficialne este na ua bojuju proti rusom, ale dnes uz ich takto nepodporuju nasi a ceski nackovia, lebo ti su uz z velkej vacsiny proruski zrazu, ale stale silne jadro starsich ostalo konzistentných a drzia liniu, ze rusko je najvacsim ohrozenim ceska a slovenska - vid tam ten rozkol okolo Tvojho kamoska denyho s tradicnym nackom ceskym, kdesi na pomedzi neonacistu a nacionalistu... ale toto uz myslim tu fakt ludia nepotrebuje tie Tvoje zvasty a utoky citat.

    • emo
      30. 8. 2023, 22:01

      @Ticha_voda skopiroval si to este aj s chybami. "raggea" nevie tu nikto čo to je, a ked chces na to odpoved tak ich tam mas zmysluplnych kopec... a kto kde diktuje - je to uplne normalny slovny zvrat, na podporu prijatia utecencov sa reagovalo ak ich tu chcete tak si domov vezmite, na aktivity pre romov sa bezne reaguje ako su tak fajn tak chod do osady byvat... tu zrazu je starsne neprijatelne povedat že ak je tak fajn v rusku tak sa tam odstahuj? to co zas za blaboly, je to normalne legitimna otazka ze preco ti rusi majetni posielaju studovat deti na zapad ked je tam tak skvele skolstvo a vsetko a ziadni majetni zapadniari neposielaju deti do ruska. tiez dany teda ten Tvoj kamosko preco nie je v rusku ktore je tak fajn ale v uk kde mu tak strasne smrdi ta multikultura a je tam tak hrozne? tak isto kolko nasich ludi odchadza na zapad a kolko na vychod... na rozdiel od toho nikto netvrdi ze v romskej osade je fajn raj na svete ale prave ze ako dnes este mozu byt taketo miesta, to iste piseme o rusku ze ako dnes tam mozu v tych obvlastiach takto zit ludia v tomto storoci, ani netvrdime ze utecenci su tak skveli ze ich tu tak hrozne potrebujeme, iba ze naopak potrebuju oni nas... konzistencia ti nieco hovori? si naozaj tak mimo ci si len zlý zakerný človek bez stipky ucty a lasky este aj k vlastnemu narodu a milovanemu Slovensku na ktorom tu zijeme? kazdy zahranicny interpret tu toto moze hovorit a je to fajn ved sa bavime, ale nasincovi s nazorom ovela miernejsim neodpustis ani to co vobec netvrdi? prečo talk strasne nenavidis slovensko a slovenských ludi a sam seba?

    • Emu
      30. 8. 2023, 22:02

      @emo a co jako plačeš

    • Emu
      30. 8. 2023, 22:33

      @emo prečo tak zdôrazňuješ osady a černochov si snáď rasista?

  • emo
    29. 8. 2023, 19:05

    https://www.youtube.com/watch?v=rv4wf7bzfFE&t=557s koncert na dnešný búrkový večer, ziadne komercne ťahy, čistý DIY, nikým nie su prikryty aj album si vydali sami a aj tento koncert si urobili sami, top koncert MSG, top na podiu top v hladisku, kuknite si ako tam cela MSG odspieva basove solo, a nie je to nejake jednoduche lalala

  • cookie
    28. 8. 2023, 23:18

    ebeenci, tak to bol asi 2. najlepsi UP co som za 13 navstev zazil... konecne vyslo oba dni pocko, dost dramacu <3, prisny dub na clube, hlavny stage zil jak sa na hlavny patri (wink wink).. UZASNI LUDIA! utopia. este aj wecka bez problemov.. jedine male minus, ze bary v srdci niekedy nestihali... ale inak topka. ed rush optical audio neskutocne, moje nohy.. a mikkim a dave na konci to co bolo... tekenko, sup ho tam o pol 5, v 7 nebi :) nechcelo sa nam vobec odist z arealu oba dni po zaverecnej....

    • Emu
      28. 8. 2023, 23:39

      @cookie bol najlepší

    • emo
      29. 8. 2023, 07:46

      @Ticha_voda no vidis a tolko si tu picoval na vsetko co prave tam bol. objektivne jednoznacne najpolitickejsi nes velky festival co mu ine v tomto nesiahaju po clenky. vsetko si tam mal co si si tu tolko bral do pusy. aj slobodnu europu. paru. dokonca aj medial banana. vlajky ukrajinske priamo na podiu. tvoje "oblubene" antifa posolstva hojne priamo z podia... podla Tvojich predchadzajucich vyjadreni si tam mal vyslovene trpiet kazdu chvilu kedze zahranicni inetroreti este viac tam riesili co tam nasi co kto vie preco ti tak vadia riesili zas vobec alebo menej... a nakoniec najlepsi... tak parada. tiez sa nam pacilo ;)

    • emo
      29. 8. 2023, 08:19

      @Ticha_voda jo ozaj ze si tam stretaval chlapcov od ktorých si udajne bitku dostal to tiez zrazu nevadilo, este si nahodou aj datrovi nekupil pivo? tak Tebe je najlepší fest vlastne s total pretlakom utra utra libtardstvom na podiu aj pod podiom, kazdy tam ma svoje miesto a kazdy tam patri, pokial uz nedilujes toto svoje pancovane svinstvo za ktore si dostal tak si vsade vitany aj s tými svojimi krajne nekonzistentnými výplodmi, bo bol hrozny tento stat kde musel si se divat, jak zakazali psat a zakazali spivat... malý tip pre Teba: skus si vypisovat take veci aj na profily tych co tu tak adorujes, okrem denyho ako dlho Ti tam vydrzi ta Tvoja absolutna sloboda slova

    • Emu
      29. 8. 2023, 14:53

      @emo nebudem veľa reagovať lebo vypisujes milión veci naraz denyho myslíš koho a co je na tom že ak sa chcem zabavit zatancovať nepotrebujem k tomu politické bludy za chrbtom vlajku som nevidel ani slobodnú ani paru naraz hrali všade dobra bola absolut diskotéka jak na Floride a ja som z rozbitou nohou posedaval aj som opatrne tancoval zaujímavé je byt na konci festivalu ráno o 5 dva dni úplne triezvy

    • Emu
      29. 8. 2023, 15:02

      @emo drogy nepredavam takže som za to nedostal bitku mne stačia legálne stimulanty macca matcha káva chia zelený čaj ale je pravda ze zase odomna pýtali extazu a černoška aj kokain po anglicky dobre tam tancovali baby aj černoška na dancehall sa ráno pekne vrtela

    • emo
      29. 8. 2023, 16:43

      @Ticha_voda sice kus mimo ale ok, respekt, takze si bol tam s dlahou na jednej nohe a s barlami 2, mas kratke vlasy? potom som Ta tam videl, nemusis na to odpovedat... skus si este raz precitat co som pisal v tomto vlakne, o co mi tam konkretne ide :D cau, vidime sa na dalsom rocniku /s velkou pravdepodobnostou, nikdy dopredu neviem na ktorom feste budem a na ktorom nie/

    • emo
      29. 8. 2023, 16:58

      @Ticha_voda a akože teraz važne - fakt tu chces tvrdiť že si od šarpikov patriotov konkretnej nemenovanej kapely co ju tu s týmto bludom nechcem spajať a co si tu bludarčil dostal na piču za to že si mal štátnu vlajku??? si nerob srandu :DDD... neviem čo Ťa vedie k tým žvástom čo tu vedieš ale možno to aj vysvetlíš. tak ak by si od tejto sceny aj dostal tak su dve možnosti 1. buď si dostal jednu na bradu ale nič viac a neviem čo tu vyrevuješ, to si mohol dostat tak za dilovanie aby si isel domov revať do vankuša, inak druha možnosť je že Ťa rovno odnesiem fizlom a pojdes do lochu, tak to sa mas este podakovat ze Ta niekto umravnil jak zasraneho dielera co fakt sa necuduj za toto sa tu nerešpektuje 2. si bol rozkopany na mrte tak že sa potom utierala krv z ťažkých botiek, a to sa za štátnu vlajku neexistuje že stalo, sami ju nosia bezne poniektori z nich, bezna je napr sk vlajka a v nej preskrtnuty haken, tak kludne to vysvetli čo tu bludarčiš za sračky

    • Peter_BB
      30. 8. 2023, 00:37

      @emo v SR a obzvlast v KE to bohuzial mame tak, ze napr. 2 kamosom a mne to urvali nackovia okolo 1997 za "Makom" konkretne mne boxerom za ucho tak, ze na to nejde a nikdy nepojde zabudnut (ale trvalu bolest tam mam verim z ineho dovodu). A verim aj Miso and co, su OK s tym ze si tu o tom napiseme. Napr. my sme vtedy sli 6ti, zhodou okolnsti 3ja s dlhymi vlasmi a 3ja "na holo", a to vysvetluje preco nas zmlatili prave troch zo siestich. Fest ma mrzi, ak tieto neduhy z cias "meciarizmu" tu stale pretrvaju vdaka tomu ze tu v SR vladne organizovany zlocin na cele s Bodorom, tzv. multioteckom a dalsimi zlocincami koordinovanymi Ficom, Pellem, Sakovou atd.

    • emo
      30. 8. 2023, 11:22

      @Peter_BB toto je ok, ale chudačik tu obvinuje ze ho zbili konkretni ludia, verejne známi za SK vlajku, tiež by sa Ti nepačilo keby som o Tebe vypisoval že mlatiš ludi pre neviem čo, dosad si co chces, co ale absolut nie je pravda... vsak tu na nas podava trestne obvinenie/oznamanie sam nevie za co, ale ti co ich pozna menovite a ho napadli... :D priehladne jak oci... aj keby od neho pytala holka krek ci co tam blaboce, naco by to tu vesal, samozrejme naco tam este musi zdoraznovat jej rasu atd atd... poznam zbezne spred 10 rokov ci kolko co tu zacal bludarcit tie jeho dj aktivity a vsetky tie jeho nenavistne prajavy aj s odakzmi na drogy atd... musim na jeho obranu povedat ze tu sa vzdy spraval slusne oproti tym bludarcinam co inde vypisoval... vies ako vuzdy sa prezradi, vtaka poznas po peri cloveka po reci, hej hej je velmi zvlastne byt na festivale triezvy, to ja fakt prazvlastna vec, vobec tirezvy byt je uplne zvlastne, vsak, a na feste hlavne ked sme tam autami a v noci a nadranom odchádzaju mrte ludi autami, tak to je tak strasne zvalstne byt triezvy a bavit sa bez sračiek po korých si práve naopak vobec nic ani nepamatas... ked bol diler co tomu viac veci nasvedcuje, tak dostal na hubu od sharpikov, netraz do nich dileri dosatli a nikdy mi tu na to neprotestoval... ked od neho pýtaju drogy a tolko tu o tých drogach toci, tak si ospovedz kolko krat uz od teba niekto pýtal nejaku tvrdu drogu? jo bezne heroin a lsd niekto pýta? bludy bludarske, tie drzky sa poznaju a az nanho kuknes a vidis je potencional tvoj clovek, ved takto to funguje... druha moznost kludne ze si ho pamataju ako byvalu sracku dilersku tak poslali za nim volavku aby ho zas vyviedli z festu... tak ci tak ci este inak ludi poznac po reci, uz si ani nepamata co tu popisal ked mu das kontrolnu otazku a uz a ani denyho nepozna co tu zdielal... mozno to nai fakt nevie co vsetko za sracky tu zdiela a od akých ludi to pochádza a kto cu to zac... lenze jeho virtualne aktivity prave nasvedcuju ze presne vie o co ide :D

    • MG2
      30. 8. 2023, 11:23

      @Peter_BB jasneeeeee ale "nasi ludia" z dobruckej matovic-lipsic-curilla vobec-nie-mafie su najvacsi dobraci pod slnkom, majstri sveta v tolerancii a neznosti, to ze chceli zapalit kolegyni policajtke kanistrom auto a ze ju chceli do pice kopnut a do basy jebnut, to mozu robit lebo to su predsa nasi mafiani od nas slusniackych demokratkov :))

    • Emu
      30. 8. 2023, 12:52

      @emo pokračuj v domyšlani si nekonečných psychoromanov v ktorých diskriminujes a urážas napr lgbti a invalidov a Slovákov lebo ty jediný tu máš právo urážať útočiť a my to tu musíme čítať a nemať z toho zle psychické stavy a keď tu píšeš o ukrajyini vlajke tak medial Banana na facebuku odsúdili celý ruský národ ze sú.... Kolektívna vína útočia ponižujú nevinnych občanov pritom určite z vojnou nesúhlasí 90 percent rusov ani s putinom ale takto vyzerá liberalni fašizmus a diktatura EÚ USA čaput armady a na webparty som písal 2017 a bol som zablokovaný tak tu netrep o 10 rokoch a menách kt som nikdy nemal Magore fakt nejsi duševné v poriadku iba tu otravujes samožer

    • Emu
      30. 8. 2023, 13:15

      Danny bombic Kollár mi volal cez instagram keď som ešte mal a písať si tu budem čo chcem lebo som blokovaný všade iba tu nie a už dosť volali mi z polície musím ísť na výsluch za slobodný prejav ŠtB boli amatéri

    • emo
      30. 8. 2023, 13:55

      @MG2 jasne, ale nikde Vas nijak nediskriminujem ani nic, MG2, matovič a tých dalsich si ani nepamatam koho tam zas bludarcite, ste všetci rovnaki a nama s Vami s nikým najmenši problem, pre mna MG2 jak matovič a matovič jak MG2, kludne si zite a majte s dobre, milujte a budte milovani, politikarčte si dalej, ja sa s politikmi nebavim ani nič proti Vám všetkým MG2-ičom nemam

    • emo
      30. 8. 2023, 14:05

      @Ticha_voda kto ti kde zas volal jaký deny, jak Ty nevieš kto to je, ved teraz si to napisal :D a pisem 10 rokov ci kolko, tým rovno vravim ze neviem kolko rokov to bolo a ze mi je to jedno, vzdy si tu bol 10nasobne slusnejsi ako mimo tohto priestoru ako tu tak prepač že ťa chvalim, ale objetkivita prvorada, aj hitlerovi priznam ze nerobil vsetko len zle, tak prepač že ťa tu tak hrozne diskriminujem že ťa pochvalim, kedy kde si dostal od koho konkretne za Rozporu? napiš chcem to vidiet a prečo tam potom ta teraz nerozsekali?? to akože si nepamataju koho mlatili? kde ja diskriminujem mentalne spomalených alebo telesne znevyhodnených? :DD ukaž mi to, ved ja sa o nich staram a robim zadarmo projekty na ukor svojho zisku, bludači si dalej. kde si dostal teda za tu SK vlajku? kedy od koho, ved uz odpovedz :D jasne oni ta zbili, aj medial banana su extremisti co ta asi dobili, vsetci ta bijeme v kuse :o tak naco tam za nimi lezies? ked potom vyrevujes. daj ten odkaz na MB kde odsudili komplet celý narod :DDD chcem si to kuknut Ty bludar, ved sme mohli pokecat osobne na up

    • MG2
      30. 8. 2023, 14:21

      @emo ale ved sa ukludni alebo si daj sedativa co ti predpisali vritolez, tebe som nic nepisal :)

    • emo
      30. 8. 2023, 15:16

      @MG2 jaj tak to sa ospravedlnujem, zle som si to všimol, moja chyba, beriem späť, to teda možem pisať iba ked mna napišete? Ved ste mi určili koho som volil, presne viete že Matoviča, tak ok, ujo MG2-matovič politik. Kludne si politizujte, ved ja neviem nič o politike a netvarim sa ako politolog, ale Vy viete všetko ako sa čo ma robiť, tak už naám to tu konečne všetko vyriešte... ale to sa ozaj riešiť z pozície dzihadistickeho bojovnika ktory jediny všetko vie na nejakom fore festivalu je fakt ktoru detsky najivne... ale ok popolitizujte si tu a určite sa všetci budu mať lepšie

    • emo
      30. 8. 2023, 15:32

      @Ticha_voda ale jasne ujo druhy politolog, kludne si tu zdielaj dalej ludi co tvrdia že jediným slovenským prezidentom bol ujo Tiso a toto teraz je najhoršia prezidentka lebo nas zatiahla do vojny, ale jasne lebo nie že nas zatiahol do vojny ten ujo prezident ale sme napadli Poľsko svojho suseda bez vyhlásenia vojny vieš len takou "špecialnou vojenskou operáciou" síce sme Poľsko napadli len 30 minút po Nemecku ešte skor ako ho napadlo Rusko... no hej len potom v duchu nestarania sa do vojny "ktorá nie je naša" sme samozrejme napadli rusov a dalšie narody https://www.youtube.com/watch?v=eSIAAKKkmDc jaj to nehistorici nemozu vediet... ale vsak preto Ti asi volali z policie, že sa vsade stazuješe ako ma udaše, ved uz ma udajte konecne, ked tu o tom píšeš, však pridu a riešma už konečne s nimi a tiež maš možnosť konečne riešiť tých chalanov čo Ťa napadli za sk vlajku... a to že ja milujem ruský národ je moja vec, uz som Ti to pisal, ale Ty si nepamatas ani co sam blaboces... jo policia Ti pride skoro rano zvoniť, kolo 5tej 6tej taka ako mna a kazdemu, ani to nevieš? že u Teba nikdy ani neboli Ty bluzniteľ... a opať sa pýtam kto kde kedy Ťa napadol? kedy ich a mna konečne uz udaš ty udavačik a za čo vlastne? kde urazam inak orientovaných? kde urážam telesne znevýhodnených?

    • Emu
      30. 8. 2023, 15:47

      Rozpor zmlátil iných na ulici a rodicia ich z toho vysekalí ze nič z toho nemali a o tom ze ma zmlatia ultraliberalni extrémisti na pohode kolí vlajke svk som písal teoreticky že to sa dá dnes od liberálov očakávať akí sú agresívni.... Pozri si medial Banana facebook posledné dva príspevky si precitaj ako nenavistne útočia na ruský národ a z Ukrajincov robia svätých nadľudi a pritom títo anjelikovia Ukrajinci nás v 1968 tiež napadli a okupovali

    • Emu
      30. 8. 2023, 16:13

      MG2 ma pravdu s manipulátorom emom sa radšej ani nezačat baviť lebo začne dobre a potom začne rýpať a provokovať

    • MG2
      30. 8. 2023, 17:07

      @Ticha_voda tak tak naozaj je to zbytocna strata casu s tym narusenym psychosom ktory je tu skoro kazdemu uz na smiech.
      ale az teraz som si uvedomil ze okrem uz spominaneho schizofrenickeho rozdvojenia osobnosti -ved vidis ze chvilu je privetivy a priatelsky a hned dalsi prispevok ho ide roztrhat od arogancie a jedu, to bude aj ina psychiatricka porucha. a to narcisticka porucha osobnosti -velikasstvo. ved vidno ze vzdy za kazdu cenu si on musi presadit ze len on ma pravdu, ze on v nejakom spore vyhral, a ak ten pocit nedosiahne tak prichadza neklud, nespavost, psychoza az hysteria a to ho nuti aj v noci vstat a pisat a pisat a toho nepriatela zadupat mnozstvom textu casto nesuvisleho, ale cim je ho viac tym skor pride jeho pocit uspokojenia ako mu to len nandal a ze na neho nikto nema.
      Ak by ti to chcel popriet, vyzvi ho na jednoduche overenie: nech da priklad kedy sa tu niekomu v nejakom spore priznal ze ma pravdu ten druhy a ze on sa zmylil.
      No chance :))

    • emo
      30. 8. 2023, 17:22

      @Ticha_voda ale už netrep, neodkažeš ospovedať na jedinu otázku - trepal si že Teba fyzicky napadli rozpor za vlajku, ved si polistuj ked uz nepamatas co pises, aké rýpanie - sám priznávaš teraz že si si to vyfabuloval a to som Ti ani ešte nedokázal že kalameš a že rospor nikdy nikoho za vlajku nenapadli... ale vidiš že namaš kam uhnuť tak zrazu už nenapadli Teba ako si opakovane pisal ale iných ludi. velmi zaujimave. ako urazas sam inak orientoivaných je tak uzasne, že to zrazu prenášaš na iných :D ved ukáž kde ich ja urazam :D ved nedokažeš ani odpovedať ako že chodiš s 2 lesbami ne pivo a nedopraješ im ani registrovane partnerstvo. skus si zapamatat kde ako kto vystupujes, ale byt jednoducho konzistentný... dalej si tu priamo nechutne napisal holke nech drzi picu, zabudol? jasne ja urazan a diskriminujem, blbečku. čo rýpem normálne sa pýtam na Tvoje vyjadrenia, tak bud si fakt nedostal a falošne si obvinil ludi ze si od nich dostal, alebo by sa teraz potvrdilo keby si napisal kde si dostal že sa to vobec nestalo, alebo by sa potvrdilo že tam distal jednu výchovnu na bradu diler zasrany, co ti zas vobec nic nevyhovuje, kazdopadne zrazu tvrdiš že si vobec od nich nedostal, no pekne :D ved to presne píšem že bludárčiš čo je zjavné. mám Ťa rád, to čo nám robíš je blbovnina, ale to čo sebe? vsak Ti z toho hrabe ked nevidiš, vzchop sa už. nechcem aby si sa tu tolko strapnoval klamal a zamotaval sa, ale ked Ty chces co ja uz s tým narobim... v kuse tu pindas do frajerky mojho priatela pod ruskom anonymity, co je priposrale, v realite to skus a dostaneš zas jednu na bradu, tak to chodi sracik internetovy bojovnicek, jo potom budes vyrevovat ze si dostal a potom ked by sa realne malo ukazať že si mal byť rozkopaný za tu drzosť alebo sedieť za to co robis 20 rokov tak si dostal radsej milosrdne na bradu tak zrazu uz potom zas dostali iní a nie Ty... jaj nova vecicka, nakoniec u Teba najvacieho bonzacika co na ans podavat ide trestne oznamenia bola policia, ci volali ci co, jaj hrozne Ty chudatko, sa tu teraz rozplačeme asi vsetci

    • emo
      30. 8. 2023, 17:32

      @MG2 ale jasne, len prispevok vyssie pisem Vam ujo matovičo-mialano-MG2 politolog že omyl, zmylil som sa, kus nizsie Vam pisem ze Vám všetko dávam zapravdu, že som najväčší vritolez, fasista, magor, tupelo a ospravedlnujem sa ale nepamatam sa čo všetko som ešte, jaj volil som matoviča, ok volil som vsak Va ste tam so ,mnou stali kde som ani len nebol a videli ste čo som tam hodil... ešte aj tým Vás ponižujem že píšem že sme my dvaja úplne rovnakí, tak ok ale ked tým Vás ponižujem že sme uplne rovnaki my dvaja, tak potom aj seba, nie? :D ale ok, nemám pravdu a v čom vlastne, kdečo tvrdím že nejak je? ale ked tvrdím tak sa ospravedlnujem, mýlil som sa, uznávam, ale v čom akože ja mám pravdu, aspoň jednu vec mi dajte v čom ju akože mám mať? V tom že ho nikdy nenapadli ako tvrdil? ved to on teraz otočil a priznal že ho nenapadli, jaj mýlil sa, ok tak to mozme pisat ze neikto ma napadol a potom ze jaj neapadol ma to som sa zmýlil :D pekne :D ano toto je politika, skutrok sa stal a hned nestal :D

    • MG2
      30. 8. 2023, 17:48

      nas pacient prave presiel z manickej do depresivnej epizody chudacik :(

    • emo
      30. 8. 2023, 19:18

      @MG2 ale nezda sa mi podla mna je v pohode a nanazývajte ho chudáčik, to môžem iba ja, neutrážajte mi ho! ja som si ho tu vrejne adoptoval a je tu pod mojou ochranou, ja svojich nikdy neopušťam. neopúšťame svojich živých a neopúšťame svojich mŕtvych. osadníkovi de3me eme deme dzeme tichej vode a im všetkým čo tieto nicky má nesiahate ani po členky, chudáčik ste tu tak Vy... viac krat som priamo Vám písal že sa zo všetkého najviac túžim mýliť, netúžim mať pravdu a ked vy tuzite kludne si ju napiste na toaletný papier a vytritre si s nou svoju ctenu prdelku. bojujte si tu sam so sebou, lebo emo čo volil matovica tuzi mat pravdu a neviuem čo je len Vas obraz sameho seba samým sebou vytvorený, nemozem Vás "porazit" lebo s vami nebojujem, netuzim Vas "porazit" lebo ani neexistujem, ten Vas obraz ste len Vy a nikto iný, sme uplne rovnakí a ten obraz je neviem aký ale ved to viete iba Vy, tak uz makajte a porazte sa konečne, či to ste taka sračka, že nedokážete poraziť ani sam svoj podraz ktorý je neskutočne tupelo, hlupák, klamar schizofrenik... ?? nedokazete porazit tak slabeho protivnbika ten svoj valstný obraz... a ten druhy decky tu vytvorený obraz "dobreho a zleho ema" školka šuvix, aký przpor tam vidite? nevonaju Vam valstne praktiuky ani ked su z jednej 100tiny jemne pouzite? idete tu zrazu všetko prešťať aj mudrosti starych mam ktore nech sa poskladate nikdy neojebete, ako sa do hory vola tak sa z hory ozýva a prave mnajlepši priatelia su ako psy, ked im stale budete ublizovat nakoniec Vas pohryzu. ale to nema nic spolocne s tým ze by Vas nemali radi a aleboi dokonca nenavideli. len Vas privelmi miluju a nechaju sa Vam tolko dlho aby ste sa spamatali, nastavuju Vám druhé líce a odpúšťaju 77my krát, lebo to je odkaz kresťanstva a u dajnej teda našej krestanskej kultury, milovať bližneho seba ako seba sameho, v tom nie je žiaden rozpor iba potvrdenie že ten pes čo Vás nakoniec pohryzie Vas tak starsne miloval viac ako seba. to ste len obetou klasickou progresivizmu demokracie liberalizmu a politickej korektnosti, že ste si ich takto slizko slizunkovsky pretocili a vyhobuje Vam vzdy len presne vtedy ked pre smietku v inom oku nevidte brvbo vo vlastnom a pouzijete ich vuzdy zasadne len vetdy ked Vam to vyhovuje na slizke umravnovanie inych ale zasadne nikdy ked to ma byt na sebareflexiu vlastnu, az take jednoduche a priehladne, uz si dajeto konecne dole ten svoj obraz stupidny... ste jak fanusik hools co mlati na zemi sam seba, lebo zo srdca chcete uplne uprimne nakopat vhalana z ineho mesta, ale ten chalan nie je nikto iny iba Vy sam ak by ste prave zili v tamto meste... ach ano tak strasne ste rozdielni, ale figu ste uplne ele uplne rovnaki, tak ako my sme rovnaki a to ste sa uz presunuli kdesi do 80tch rokov k 13 rocným že sme rozdielni, lebo sa nbam paci ina hudba... fakt trapne, hudba spaja rozdiely tiez a fanusikovai akejkolvek hudby su vzda rovnaki - miluju svoju hudbu, co uz moze byt honogenejsi princip? okrem toho mne sa nepaci ina hudba ako Vám, milujem tu istu,a le to uz viete davno, len sa tu sadomasochisticky hrate na blbečka a vševedka, jasne vsetci sme tu volili matovica, hej hej peto bb volil tiez matovica :DDD

    • Emu
      30. 8. 2023, 20:06

      To si zle pochopil lebo zrýchlené čítaš slovíčka ja som písal že ma napadli hlavne slovné a skoro fyzicki iní ľudia okolo grape pohoda festivalu okolo inej skupiny nie rozpor tosisi spojil v jedno a ta tvoja talian na mňa prvá zaútočila o piči alebo o čom to tam mlela a neboj sa ja dostávam pravidelne tresty a výsluchy za písanie to mi asi vybavili kascakovi liberalni extrémisti aj takto si predstavujú voliči čaputovej demokraciu a slobodu prejavu a slova horšie jak v ČeskoSlovensku

    • Emu
      30. 8. 2023, 20:28

      @MG2 to je vážnejšia diagnóza agresívna psychóza psychoticke ataky mánia obsesia... V depresii píše človek dve slová za hodinu... Ako bonus narcistna porucha osobnosti Emilka matoviča ktorí tady obťažuje ľudí a lezie im až na záchod

    • MG2
      30. 8. 2023, 22:32

      :)))))))))))))))))))))))
      komentovat vobec netreba, magorko vypovedal o sebe vsetko

    • taljan
      31. 8. 2023, 13:54

      @cookie ako namosurene si okolo mna prefrcal sta velky víchor

    • taljan
      31. 8. 2023, 13:54

      @emo teba som asi videla sa v sobotu clapotat,zee?

    • cookie
      1. 9. 2023, 20:46

      @taljan damn natalka. co si sa neozvala?! bol som zakusnuty as fuck... ale inak som sa zabaval u zas ne

    • taljan
      24. 9. 2023, 21:32

      @cookie jaaaaaj to uz je skoro mesiac

  • bohdanko
    28. 8. 2023, 01:32

    pozitivna sprava vikendu: Uprising :-)
    negativna sprava vikendu: Ctibor Bachraty :-(

  • emo
    28. 8. 2023, 00:16

    RIP ctibor bachraty, kto nevie kto to je tak jeden z fotografov Pohody, zvecnil a zanechal nam kopec spomienok

  • emo
    27. 8. 2023, 11:12

    uprising uplna parada. piesky v braťke topka. slnko/nakoniec sa to dalo zniest a neuskvarili sme sa/ voda vsetko co k tomu patri k jamajskej muzike ale nie len jej lebo program bol velmi pekne s citom vyskladany a kvalitny. zvuk bomba na vsetkych scenach. nezaznamenal som jediny problem ako na inych festoch. aj ked je festival relativne maly ziadne presluchy scen co by obtazovali. vsade kopec miesta. uplne v pohode som mohol kludne sediet na kazdom koncerte co tam je miest na to malo. vycap sice funguje zdlhavo a miestami nekoncepcne ale inak uplna parada. sice som si pytal bublinkovu vodu a 2 radlery a dostal bezbublinkovu a 2 piva. kto by uz take nuansiky riesil. zasmiali sme sa vsetci. vymenil som hned napoje s inym clovekom nech mi vezme radlery a tesi sa ze ma pivo skor. koncerty medzi stromami aj pod sirym nebom. tradicne uplne najlepsi ludia ako to len na slnieckarskom pohodovom reggae a ska moze byt. usmev a tazka pohoda to co vidis vsade. politika - samozrejme ostava najpolitickejsim u nas vacsim festivalom. ostre proti utlaku ostre proti rasizmu... ostre proti tuposti a plno odkazov proti fasizmu rasizmu. legalizacii tzv lahkych drog. co ja som za legalizaciu uplne vsetkych drog. v stylu legalizuj vsetko, neuzivaj nic. tu sa este da najst mily koncert s minimalnym publikom. jak ratam tak ratam 9 ludi. velke stage ale ficia nenormalne. vsade ale kopec miesta. taku toleranciu ako tato scena hlasa aj prakrizuje a to nenajdes ozaj nikde. mile bonusy ked si len kontrolujem ci Somos tanier je vege a dostavam odpoved tu je vsetko vege. nase festivaly isli gastrom tak hore. fakt klobuk dole.

    • emo
      27. 8. 2023, 11:47

      @emo personal a ochrana jedna velka topka. nemam rad tie situacie ze namna niekto vola ze halo ked rychlo prejdem lezom co to nesiem. tak sa jemne dotknem chalana na brane ze mam tu... nedokoncim vetu siroky usmev jasne ved Vy ste nas :) nikto tu ozaj vobec s nicim nema najmensi problem co normalne az "vyrusi" ked nieco funguje normalne ako by malo. az vecer pred festom si spomeniem ze by som tam aj pracoval. asi o hodinu mam odpoved kontrolnu o co mi ide. okamzite dostavam kontakt mailovy a telefonicky a damu co ma nas na starosti. dostavam skrinku na cene vecosti. moznost nabijat si baterky cele zazemie... :ooo zasnem. samozrejme som uz zabudol napisat aj na druhy kontaktny mail. tak pisem az v den festivalu. prefpokladam ze teda najskor nebudem ani v zozname a budem vysvetlovat. samozrejme na brane v zozname som :O nic som nevyuzil lebo som vzdy pripraveny na vsetko. ale no wooow. nikdy som nic take nezazil... tolko odtienov pleti ako na aprajse nenajdes na sk nikde. zhluk ucesov spletenych a zmotanych vlasov aj u deti. krasne decula vsetkych farieb s mamickami este inych farieb a oteckami zas inych farieb... karneval pestrosti aj v odevoch az aj neodevoch. stale ale ostava fest mimo toho prvoplanoveho biznisu aj ked pre mimostrednu scenu. fakt ukazuje tato scena ako si udrziava svoje korene a aj na komercnej baze stale si vymedzuje priestor zastavat svoje spolocensko nabozensko politicke pozicie... koncerty uzas. zas mi spadla sanka co nazivo dokazu skveli umelci ked ich ziva produkcia predci tu studiovu. tak to ma byt. kto chce nech si pozrie program. za vsetkych len jedneho headlinera ktori sa oproti inym festom tu zas nevynechavaju... vravim si mozno skvely koncert bude cim by ma uz prekvapili. PS to ale davaju na paradu. klasicky vyskladany jazzovo koncert. kazdy dostava svoj priestor lebo si ho zaluzi. hrali snad 2 hodiny? fakt si nikdy nrpozeram kolko kto hra ale tu asi hrali 2 hodky a ked hodku tak nechapem. striedaju sa aj spevaci. bosonoha holka aj chalan ako z modneho casopisu davaju ciste umenie bez trapnych predvadzaciek a ako vo svojich sakostatnych skladbach tak v duetoch su sexi a uzasni. fakt som pouzil slovo sexi. velmi ocenujem ze nie su postaveni na kontraste hladov ale ich hlasy su prave velmi podobne. toto mi strasne chyba tento proncip z 80tych a tu ho prekvapivo nachadzam kedze PS nepocuvam. dychova sekcia topka. predviedli nam prierez svojou hudbou a okrem toho ponukli skvele vylety do balkanu funky jazzu... skveli muzikanti... nadherne odohrane. brutal

    • emo
      27. 8. 2023, 12:19

      @emo no ale co ma celkom zas prekvapilo je ta nasa malost. celu cestu z KE do BA sme pocuvali fm a tam spomenuli uplne vsetko co sa kde bude diat ale o uprisingu ani zmienka. tusim je to stale najvacsi fest tohto druhu v strednej eu ak sa medzitym nezmenilo. chapem ze kazdy tu s niekym nieco ma. ale toto uz je fakt trapne

  • emo
    24. 8. 2023, 03:39

    uprising kto sa vidime? cookie ide to viem, najlepsi wp aprais bol benji gress cookie a samozrejme aj rezen sa mihne, gressko aj minuly rok a teda ale fakt mi chyba ked ho 2 roky teraz minimalne neuvidim, tak raz za rok stretnut cloveka to staci a nech sa vsetko meni, nech cas uteka, nech zosypa sa stare a nech sa tavi v novom vare a nech tuhne v odolnejsie tvary a ked aj pridu miesto splnov zmary, nech sa pači, das vsetko bez lutosti :D kazdy rok stretnut gresska aspon raz to staci a kazdy den stretnut cloveka... tak aktuálne aj dnes, sem tam by aj klasikov bolo terba si pripomenut a nevyrevovat tu v kazdej sfere sťa stare panny :D

    • wratko
      24. 8. 2023, 15:43

      @emo zvazujem piatok ist pozriet Dizzeeho a hlavna Buga s Flowdanom. Trestuhodne, ze The Bug este nebol na Pohode.

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa