Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • cookie
    12. 4. 2021, 20:39

    tak ako teda, bude jeden den rejvovica? to neznie zle, tbh

    https://youtu.be/RSFzLA_26tk

  • emo
    8. 4. 2021, 15:01

    nooo tak ja michala obdivujem, cisto hypoteticky ponúkol akciu pre 5000 az 14000 ľudí, podla toho co nezávisí na nom a to su 1. pravidlá aktuálne ktoré budú a 2. záujem ludí... je jasne ze sa tolko nenazbiera, uz tu co je nas tu fakt zopar sa 2ja ludia hned od tejto Pohody distancovali, jeden chce napriek nenutenej výzve ako podporiť Pohodu aby to prezila pravdepodobne vrátiť lístok... je zrejme ze dost ludi nepojde nie z tu prezentovaných dovodov, co nekritizujem, kazdy nech robi ako mysli, ale z dovodov zodpovednosti, tak ako sme toto leto nesli do zahranicia na dovolenky hoc sa dalo, zrusili sme akcie alebo urobili v bezpecnostnom formate az po sukromne - svadby, rodinné stretnutia na Vianoce, Velku noc, rodinne výlety, stretnutia atd... PICF bol navstevnostou velmi nizky, dokonca tu najvacsi pisalkovia /nekritizujem/ vymenili Pohodu za Colours na konkretny rocník, iní priamo zdrbali Pohodu pre nezabezpečenie niektorej konkretnej nemenovanej kapely... vela samozrejme zavisi od situácie aka bude v lete a vyhliadky podla znalosti su relativne pozitivne, spravanie a mudrovanie viac nez citatelne a vysledky relativne predvidatelne... ja ho proste obdivujem, je to frajer nenormalny, klobuk dole michal, neskutocne Ta obdivujem a drzim palce

    • Peter_BB
      9. 4. 2021, 10:21

      @emo verim a velmi si zelam, aby prave byvali dobrovolnici a brigadnici z radov stredoskolakov, kt. nas nahradili pri vykupovani edicie najlacnejsich 1000 listkov, boli toto leto mnohi uz zaockovani vysokoskolaci s usporami vdaka ""brigadam"" v prvej linii od nemocnic az po administrativu antigen. testov. Tiez ludia z prostredia kultury (klubov, kapely, osvetlovaci a pod.) by mohli mat prednostne pravo na vakciny ake chcu a kedy chcu, kedze budu "prva linia" v lete na kult. podujatiach :) A verim aj nam, ze ak ediciu 1000 listkov nevypredaju mladi, tak my postarší sa zachovame ako v rokoch 2004+, kedy sme si listky z edicie "prvych 1000" kupili uplne na poslednu chvilu v nedelu pri presune do auta, so stanom na chrbte :)) Dost verim zalezi aj na tom, aky "režim" bude pre tie nestastia, ak niekomu na letisku vyskoci pozitivny test z nejakeho toho kadejakeho variantu ci rekombinacie virusu, na kt. (a v tomto by sme mali byt medzi sebou uprimni) su aj ockovania neucinne, a aj inkubacna doba velmi dlha. Viaceri z nas sa prave pred Pohodou trosku "rozšoupneme", kedze prave pred Pohodou je 6 intenzivnych tyzdnov pozerania najprv hokeja a potom futbalu. Dopyt po "On the ground" bude urcite velky, len viaceri z nas to proste nechceme dojebabrat v lepsom pripade dalsim 3 ludom v aute, v horsom nebodaj "špeci busu". O to vacsi aj moj obdiv maju Miso a cely tim ludi okolo neho, ze sa odhodlali zvladnut vsetky tieto vyzvy, kt. verim zvladnu. V neposlednom rade, na storno ci prepadnutie vydavkov z dovodu, ze clovek nechtiac dostane CoViD, sa stale verim da poistit. A v july uz napr. nehrozi, ze niekomu znemozni vylet to, ze nejakemu dietatu v skole vyjde test pozitivne, a cele rodiny spoluziakov idu do karanteny. Tak zelam aj to, nech tento rocnik medzi nas "skalnych" pribudnu aj nove rodiny s detmi, z kt. mnohi by beztak niekde isli stanovat.

    • emo
      9. 4. 2021, 12:21

      @Peter_BB iste to je ovela zlozitejsie, nepredava sa 1000 listkov ale 5000 - tvorcovia, zázemie, umelci, hypoteticky sa moze jednat o 6ty a 7 den v pripade zaujmu, spomenulo sa teoreticky ze by bol povoleny vyssi pocet ako 1000 ze to vedia zvladnut... cize pocet je min 5000, mozno 6 - 7000 teoreticky 10.000 ci dokonca 14000? ak predokoladáš že sa ten základný počet z 5000 minimum ludi vratane vsetkych aj co tvoria festival bude teda co ja viem 4800, to je jedno, ak teda myslis ze sa tych 4000+ listkov tak rozoberie, tak drzim palce... za mna vyzera to na cisto stratovu akciu, je otazne kolko sa listkov preda, po PICF, dalej je to iba 1 dnova akcia, rozmaznanost a ocakavania publika, z vychodu sa tam niektorym ludom neoplati cestovat, nieco silne magnetizujuce zvucnymi menami vzhladom mna format nehorzi, genialne akcie ako POKE tiez krachli nie na slabom programe, ale na nezaujme o neuveritelne silny program... prenasaju sa formatu kde zacinali, co vsetci vieme, ze ten format bol stratovy a Mario trebars predal svoj snowboard a michal neviem co, tak isto krachol ML ci kto to bol a po tom pocine miachal vyhlasil ze taketo kapely proste nebudu, rovnako krchli kluby s vecami ze organizator zhana na posldnu chvilu vsetkych kamaratov nech pridu zadara, nech to nie je trapne ze na vec svetoveho formatu nikto nepride, teraz uz naj priamo tu sa objavuje ze listky niekto vrati, neistota situacie, nie je zname ci vobec akcia do 1000 bude povolena, cast ludi co by na takyto format prisli na akciu nepride, ludia co sa nestretnu ani s rodinou pre bezpečnosť inych teraz pojdu na 1000covu akciu? mali sme kurzy v lete ked normalne bezali male festivaly a niektori ludia nedosli ani na kurz do 6 ludi z dovodu bezpecnosti, alebo sa chranili podstatne viac ako by som ocakaval podla toho ako je to tu - ludia z BA... tu sa fakt ze bralo to velmi benevolentne, ved tie svadby, v mansich obciach ani neuvidis ludi s ruskom, nenosi ho proste nikto atd, rizik neskutocne vela, same straty, strata 2020, potom ta verzia z leta, teraz strata 2021, s velkym predpokladom cisto stratova akcia nahradna 2021 - sice idu s formatom ako zacinali ale s konfortom daleko vyssim ako zacinali az po naklady na take zabezpecenie teraz ktore predtým ani nebolo... dalsia potencionalna strata roku 2022 - je iste ze uz 2022 bude festival v plnom rozsahu? Podporia ludia v lete tento koncept? co mozme povedat o tom dnes ked je situacia ovela horsia ako pred rokom a mame zakaz vychadzania po 20tej ci co to mame, nesledujem to... nepisem len tak zo srandy, ze michala obdivujem - z kazdej strany si pozri - tamten vracia listok na 22 ten sa nebude potit v lete v rusku a obmedzena verzia pre neho nema zmysel, tomu s to neoplati na 1 den, tamtoho rodicia nepustia, iný sa nemieni opatovne nakazit a dalsi si nechce pokazit na zaver svoj cisty stit ked sa doteraz nenakazil, naco si to pokazit... cena listka na 1 dnovu akciu? ked za 3dnovu plneho formatu je casti 100vky vela... je to maximalne zlozite a nepredvidatelne, ako pozname nase prostredie priam nemozne

    • Peter_BB
      9. 4. 2021, 18:44

      @emo plne suhlasim s tym, ze "je to ovela zlozitejsie", ako si dokazem/e predstavit. Ale sucasne som optimista v tom, ze vacsina faktorov, kt. sposobili ekonomicke straty festom ako PICF, POKE a podobnym, su v specifickom kontexte leta 2021 prevazne irelevantne. A to z toho dovodu, ze sa kontext zmenil doslova z extremu (obrovska ponuka roznych festov s ovela silnejsimi programami ako PICF, POKE atd.) do opacneho extremu (Pohoda on the ground bude mat verim o dost silnejsi program ako "relevantna konkurencia"). A sucasne verim Pohoda nebude mat konkurentov, kt. by jej partnerom (t.j. tym roznym korporaciam) predlozili atraktivnejsie ponuky. Hoc "korona kriza" plus babractvo slovenskych politikov dotlacili mnohe gastro- a kulturne a ine prevadzky do krachu, tak naopak rozne korporacie maju rekordne zisky (napr. eshopy), alebo prebytok piva :), a v mojom vyfabulovanom idealnom svete by mali mat aj dovod "POTG" podporit, uz kto a ako vie, niekto peniazmi, iny bezplatnym pivom :) Ale uznavam, ze ako mas Ty a dalsi "prizmu" cez POKE a pod., tak mam ja teraz "prizmu" cez to ze medzi kamaratmi a rodinou nemam nikoho, kto by mal z virusu strach, a sucasne nikoho, kto by mal kvoli sucasnej situacii nizsie prijmy. Takze uznavam, ze som zjavne subektivny optimista :)

    • emo
      9. 4. 2021, 20:51

      @Peter_BB chapem to uplne co pises, ma to predpoklady tak byt... len ja nejak neviem mat to nadsenie miachalove ze bude ako po spanielskej chripke ze sa obnovia tanciarne atd, korone ja vobec nerozumiem, ide to mimo mna, necitim ziadne obmedzenia ani nefungujem inak ako som fungoval... cele to nadsenie ide ale tiez mimo mna ze mesiac budeme doma a potom bude vsetko ok, alebo pohoda 2020 isto bude, potom 2021 isto bude a potom 2022 isto bude, nejak mi to nie je vlastne to extremne nadsenie a potom extremne sklamanie, ci az vycitky co sa tu deje v roznych obmenach a aj som sa toho v prispevku dotkol... je vychadzam principialne z toho: bola tu totalita nic sa tu nedalo a zrazu mal byt velky bum, vtedy boli ludia co nemali kde hrat, hravali po pivniciach a zrazu mohli chvilku tam niečo bolo, ved kopec kapiel vydalo albumy a udiali sa predtym neuveritelne veci, ale hned to zacalo aj pokrivkavat v mnohych smeroch, napr na Dunaj sme prisli 2ja a blablabla... dnes ale v pivniciach nikto necaka, ti ludia tu nie su, to ze rok sa nic nedialo to s tym nic nema, underground je uplne mrtvy, par scen nejak preziva, na Ills dojde v KE na koncert zdarma, kde este aj pivi dostanes zdarma 7 ludi... nema sa tu prečo niečo zmenit, ludia chodia na tych headlinerov aj ked tvrdia ze nie, tak ano... to mas tak ako ked sa niekto stahuje do Prahy a povie, ze super tam budem chodit na kapely, tam je tolko moznosti a o rok sa s nim bavis ze pred tym bol na koncerte v Prahe ked tam nebýval 2 a viac krat rocne a teraz ked tam byva tak horkotazko raz za rok :DDD je to tak a inak to nebude, uvidime ako sa Michalovi podari prilakat tam ludi, budem sa tesit a velmi sa tuzim mylit :D

    • Peter_BB
      10. 4. 2021, 08:17

      @emo ono je to aj tym, ze vacsina mladych ludi pocuva inu hudbu, ako gitarovky :) Cest vynimkam! :)) Uz ina vec je, o kt. sme sa tu bavili pred par rokmi, ze Pohoda sa akoby zmenila z hudobneho festu akysi "festo-happening" :) Aj som tu verim pred asi 3-4r pisal, ako ma "dostal" jeden clen partie mladych zvacsa/uplne muzov kt. stanovali vedla nas, ked po precitani malej knizocky kt. dostal na brane glosoval line-up doslova slovami "chlapi, ale ved v tom programe nic nepoznam, okrem Pary". A toto je verim jeden z archetypov, kt. neucast na koncertoch glosujes Ty, a v kt. mam ja vieru, ze toto leto pridu na viac dni, aj ak im vedla aut nepovolia opekat ani grilovat :))

    • emo
      10. 4. 2021, 14:29

      @Peter_BB ano, ale ja to myslim tak, ze ked pred koronou nechodili tak preco by zrazu teraz prisli? akoze niekto nechodi na hokej teraz po korone pojde "konecne na hokej"? iste nie :D a ja poznam mladých ludi co gitarovky pocuvaju a maju ich radi a aj ch napriklad hravaju na gitare doma, kamos ma takeho syna a furt donho huci nech ide s nim na koncert, mlady vyhlasil ze on pojde do tabacka ked tam bude hrat radiohead.... dalsim je zaujimavejsie zdielat na yt ako hraju so svojimi kapelami ale na koncert nepridu... ano na velku Pohodu pridu, lebo to je nieco kde je 30000 ludi a vsetko to okolo... bezne pocut ze napr moja mama vyhlasi to aj ja by som na taku pohodu raz isla pozriet... je to nieco podobne ako ist poztriet na F1 alebo oktoberfest pre niektorých ludí, a ano tam aj diskusia s tam a tým bude a je tam aj omsa a tam je tato kapela... zasol by si kolko ludi chodi iba na vecerne koncerty a cely den su na kupaliskach, viem to lebo som chodil kedysi s dcerou po kupkach, beru to tak ze o 20tej pojdeme na koncerty a nie kto tam bude hrať... z týchto na malu Pohodu pridu kolki? a z tých čo idu po super znamych kapelách headlineroch kolki? + tie ostatne veci kolo korony, na viac dni pride minimum, profram sa opakuje s mensimi zmenami, iste tam bude par nadsencov co si budu chciet pozriet kapelu aj 4x tak ako je to s holandskym ska autobusom, niektori ludia si ho radi pozru aj par krat za sebou cez 1 Pohodu + ich hlavný koncert... tak uvidime, zavisi to od strasne vela veci, ale ja tam nejak nachádzam strasne vela minusov pre ucast tak ako poznam nase prostredie, to je tak ako sa tu vypisuje kde je elektronika, a potom na super mene ledva naplnený maly stan

    • Peter_BB
      10. 4. 2021, 21:45

      @emo respekt Emo pred tym, aky mas rozhlad. Mne to mozno cele "subjektivizuje" to, ze zrejme mam svojim sposobom stastie na mladych ludi tu v BB. V tom zmysle, ze tu este (az na banky a mobil.operatorov) nedorazili korporacie a tie tzv. open space kancelarie (vdaka comu tu verim nemame problemy s CoViDom), atd., atd. Ved ako si spomenies, tak tuto "prizmu" som mal uz ked sme boli pred rokmi na pive v Popke, este raz dik za pozvanie, a mal som tam tie reci ze hoc je Miso zrejme rok narodenia 1998, tak ze o to lepsie :) Verim, ze len ludia z tej samotnej tzv. IT sfery, maju potencial Pohodu on the ground vypredat. Ale ako ma poznas, fandim skor tym z prvej linie od nemocnic a CoViD testov, az po prvu linou tych vdaka kt. mame capovane pivo aj skrz, .."v Matrixe" sa vraj o tom nemoze pisat :))

    • emo
      11. 4. 2021, 10:27

      @Peter_BB tak zas daj me si aj niečo pozitivne: 1. je velky predpoklad a Pohoda si to iste dobre rozanalyzovala ze v tom case sa akcie do 1000 budu robit 2. kazdy rok sa niekto pýta na 1dnove listky 3. je predpoklad ze len TN a okolie by mohli naplnit dufajme aj 1/2 festivalovych dni, maju to blizko 4. festivaly toho formátu počtom ako napr Mišmaš dokazu fungovat s relativne velmi kvelitnym programom s viacerými scénami atd, maju zahranicne mena co su stredne velkými pismenami na plagatoch napr. Pohody 5. su ludia co sa kazdorocne avizuju ze by prijali trosku volnejsiu atmosferu aj priestor aj program, ze uz je to na nich moc plne a hekticke, tak nech sa paci :D 6. cezpolni co im uz Pohoda chýba, resp. ti co chcu podporit, resp. Pohodu jednoducho miluju by mahli naplnit tu druhu 1/2 festivalu 7. aj pori neaplneni stale ostava moznost predaja priamo na mieste kde to ludi tak ocari, ze si to predlzia aj na nasledujuci den, mozno 2.... atd atd atd... tak drzime palce a posielam pozitiv energiu

    • Peter_BB
      12. 4. 2021, 08:11

      @emo so vsetkym suhlasim :) Verim, ze budu povolene nielen open air festy, ale aj ubytovania. A tak popri silnych segmentoch 1. stanujuci pri autach, 2. trencania len kult. program na otocku, a snad aj 3. "kyvadlovky" blizke vacsie mesta (DnV, NMnV, PN atd.) pribudne aj moznost 4. s ubytovanim, napr. Trencianske Teplice s kyvadlovkou. Ale najviac by ma potesilo, ak by z toho bol happening pre co najviac mladych ludi z radov predoslych brigadnikov a dobrovolnikov Pohody, obzvlast z prvych linii teraz, pre kt. ta moznost 4 asi nie je velmi zaujimava a relevantna :)), aj ked zas "kto vie ..." :)

    • thom
      14. 4. 2021, 21:23

      Celkom dobré čítanie páni.. ja osobne by som privítal od agentúry vytvorenia nejakeho klubu ,trebárs priateľov pohody :-)
      vo forme my pomôžeme teraz a pohoda vráti dôveru vo forme zliav či už na vstupenky ,pivo ,u partnerov atd.. takisto by som podporil nápad s pamätnou vstupenkou ,alebo náramkom keďže sa v lete pohody inej formy nezúčastnim.. no rád by som finančne podporil svätý grál

    • Peter_BB
      15. 4. 2021, 08:08

      @thom super napad, hoc v specifickych podmienkach SR mozno viac relevantny aj "feasible" pre kluby. V Reflexe inac bolo viacero clankov o uspesnom prevedeni toho, co pises, len bohuzial pre nas v CR cez HitHit. Hoc rekord mala "prišera" :) v podstate tzv. "dissovaná" v uvode 3. skladby albumu VBPS :)), cize referujem na este o cosi horsie ako hokej :)))

      Misa som pochopil tak, ze klucove je nevracat listok, a pre "urgent cash flow" im pomoze kupa tricka. A na tie tzv. velke peniaze sme my "mali hraci" zrejme bez sance, tak to stoji a pada na partneroch/sponzoroch a pomoci statu. Ale beztak ma yrosku ma ide porazit, ze mam len jednu neter, a navyse v USA, a tak okrem mne uz kupeneho tricka nemam komu v rodine dalsie tricka kupit :( Uff, chcelo by to na nejakej komercnej diskoteke zbalit novu frajerku, kt. by pomohlo tak trosku obmenit šatník :))))

    • emo
      16. 4. 2021, 07:16

      @thom ako vidíme Michal teraz uplne otvoril info, ku ktorým sa predtým nevyjadrovali. Samozrejme mohli sa tomu vyhýbať z najrôznejších pochopiteľných dôvodov... ale k tomu čo píšeš, tak nebolo by to nič nové, naopak často podpora funguje pre jednotlivcov aj pre kadečo, čiže kľudne aj pre Pohodu... vtip je v tom, že saportersku skupinu alebo aktivitu v takýchto prípadoch vždy vytvoria podporovatelia, najčastejšie bez vedomia toho, komu je pomoc poskytnutá... alebo snáď si nemyslíme, že by si to Pohoda vytvorila sama ako keď sa ľudia zbierajú a podporujú pomoc ako je útulok, ktorá je principiálne postavená na tom, že funguje aj mimo výnimočnej situácie na takejto podpore... pomoc pri napr. nejakom zdravotnom probléme je tiež v drvivej väčšine iniciovaná z vonku, prípadne od rodiny... čiže musí to vyjsť práve od nás... a mimochodom Pohoda už svoje povedala - môžte nás podporiť nechaním si vstupeniek, ucastou na tohtorocnom projekte, kupenim si vecí z nášho obchodu... nejaké také čosi čo navrhuješ je možné že by Pohoda skúsila... stale ponukla aj tip, že si ludia kupia nový lístok a oznámia, že starý je sponzorským darom, aby sa nerátal do kapacity naplnenosti pre rok v ktorom sa tradičná Pohoda uskutoční... čiže návod na podporu v najrôznejšej cenovej úrovni má každý, kto má záujem podporiť, nikto sa nemôže sťažovať, že nie... a aktivite sa medze nekladú... pri prípadnej podpore podpronej zbierky by Pohoda bola mimo a vlastne by ani nemala možnosť poskytnutu podporu odmietnut

    • emo
      16. 4. 2021, 07:23

      @thom starší účastníci Pohody sú už teraz zaočkovaní ak mali záujem, prípadne sa práve teraz očkujú prvou dávkou ak su v našej vekovej kategórii čo sme s Pohodou cca od jej začiatkov... a myslím že každý vnímavý človek, čo len trošku skutočne chce, pochopí, že tak ako si môže kúpiť lístok na tradičný formát, si môže kúpiť aj na tohtoročný a oznámiť že svoju vstupenku nevyužije, nech s ním do kapacity nerátajú, tak ako to bolo oficiálne oznámené aj so vstupenkami ktoré boli v predaji po zrušení 2020 a aj teraz tu svieti "kúpiť lístok"

    • emo
      16. 4. 2021, 07:33

      @thom dávam to do samostatných príspevkov, aby som nemal 5te cez 9te - k Tvojmu nápadu: ak si si všimol, tak Pohoda nemá žiadne aktivity nejakeho VIP zvýhodnenia, zlavy ano majú ale prave deti, zťp a podobne, čiže o nejakom takom že podpora na základe následného zvýhodneného prístupu k niečomu, že potom budeš niečo iné, budeš nejaký "iný" ucastník s nejakými výhodami, zlavami, to nepocítam... ale zaznelo napr. ze UVAŽOVALI s oslovením ucastníkov, ktorí si kupili listky ale už aj tam povedali že to neschválili nakolko by nevedeli osloviť aj tých čo kúpili lístky tak že o nich nemajú prehľad... z toho mi jasne vyplýva, že návody a predpoklady uz sú na 99% dané... iste výnimočná situácia ešte môže priniesť niečo výnimočné... ale ako vravím - kludne aj z druhej strany aktivita... inak kazdy kto chce podporiť, vie ako a ako píšem v lubovolnej výške podpory, ktorú si sám vie určiť (:

    • Peter_BB
      16. 4. 2021, 09:09

      @emo iba chcem dodat, ze Pohoda mala este dost nedavno akysi "referral program" (pismenka VIP tam verim neboli pouzite). Hoc je to "off topic", lebo to bol presny opak v zmysle, ze islo de facto o pomoc ludom s nedostatkom penazi, ako sa dostat k listku cez promo a sirenie dobreho mena Pohody atd., asi najma cez tie tzv. internetove pseudo-socialne siete :), clanky/blogy a pod. Pokial ide o nasu pomoc Pohode, tak pre mna vela novych info v rozhovore v SME (vdaka casovac za link!), a detto Emo dik za Tvoj link - uz teraz sa tesim, ako si vypocujem v nedelu :)
      S Tebou Thom ale suhlasim v tom, ze pri mojich nahodnych "surfovaniach" :) HiTiTom a StartLabom som mal dojem, ze pre CR bolo ovela lahsie najst moznosti ako podporit hudobne kluby ci samotne "indie kapely" , kym pre SR som sice narazil na moznost podporit Zahradu tu v BB, ale nezaujala ma ani jedina moznost (cele mi to prislo akosi pro-joga a pro-LGBTI... atd. orientovane, co je plne legitimne, a aj zjavna orientacia tohto klubu ostatne roky, vis-a-vis orientacia Klubu 77 BB na gitarovky). Teraz mam na mysli taku to beznu podporu, ze si co ja viem za 10 € pred-kupim 5 piv (teda vo vyssej ako obvyklej cene), a plus potom by som zrejme nechal o cosi lepsie sprepitne ako bezne, ak by bolo vsetko OK (pivo spravna teplota, ...obsluha prijemne spravanie a usmev :) Teda Emo, az si sa nahodou docital az tu :), a narazil by si na cosi teketo v prospech Tabacky, idealne starej Tabacky, a "kupony" by platili do konca roka (v lete neviem ci pridem), tak vopred velka vdaka za link!

    • emo
      17. 4. 2021, 09:18

      @Peter_BB tabacka sa ma otvorit myslim ze od pondelka, nesledujem stranky, ale uz som sa o tom bavil s ludmi na ulici... ono jasne ze kazdy podpori ako uzna za vhodne a koho uzna za vhodne, tak by to aj malo byt :D

    • Peter_BB
      17. 4. 2021, 18:43

      @emo dik za info, a plne suhlasim s 2. castou :)

    • thom
      18. 4. 2021, 17:57

      Je rozdiel samostatne vzniknutá podpora od ľudí ako píšeš v prípade útulkov ,kto prispeje ty ja peter a možno ešte pár desiatok nadšencov .. kdežto zverejnená možnosť o pomoc by mala určite väčšiu podporu ,viď hokejistov ako pekne nastúpili pred úrad vlády a vyplakali svoje , nato sa kluby samostatne (niektoré ) snažili o injekciu od verných vo forme výpredajme štadión , opísal by som to aj tým ak ti dieťa plače tak mu dopraješ viac ako keď je ticho skromné a nič nepýta... A forma podpory,.. ja vracať lístky nebudem a takisto keď mám aj parkovacku by to bol celkom slušný peniaz no takisto sa toho nechcem vzdať ako podpory na mňa teda dosť 248e , najrozumnejšie riešenie mi pripadá pomoc vo forme ,kúpy lístka na letnú edíciu s možnosťou zrušiť účasť , ale tak zas nejakú pasku alebo lístok ktorý by mi vysel na poličke by potešil ..

    • Peter_BB
      19. 4. 2021, 11:08

      @thom Trefne si to vystihol, a to tu pisem asi ako najvacsi fanusik SK hokeja na WP (aj HC KE este z 1994 - ca. 2008, potom HC 05 BB, a teraz na dialku Dukly, ale tej z MI :))) Len aj z toho, kolko penazi vyzbieralo HC KE od fans (vr. byv. hokejistov) vs. kolko od nemenovanej korporacie, tak dedukujem preco asi Agentura nezvazuje nejaky nazvime to ze "crowd funding". Teda mimo ten dovod, ze realne im "CoViD problemy" zaberu absolutne vsetok cas aj nadcasy.

      Super rozhovor v SME, pre mna vela novych info. Dnes si snad konecne najdem cas aj na ten z HN. Potom mi par dni potrva, nejako to nove info spracovat v hlave. Aj kedze tvoj navrh Thom mi pride v sulade s tym prepojenim "POTG" s pomocou konkretnym hud. klubom, kt. zoznam som zatial nezachytil (ak uz je von vopred dik za link, asi lepsie nad touto nasou tapetou :)) LEbo mas presne pravdu Thom, ze kazdy kto mame teraz disponibilne financie, a sucasne prebytok triciek :), tak radi zaplatime napr cez StartLab ci HitHit za cokolvek, za co dostaneme protihodnotu az "po konci CoViDu".

    • emo
      19. 4. 2021, 12:29

      @thom a aky je v tom rozdiel? iba ten ci si to iniciuje ten sám alebo mu to iniciuje niekto z jeho podporovatelov... utulok bol velmi zly priklad ale akoze chapem... naramok co Ti bude visieť doma, vsak to je presne to. teraz ludia sami urobili pre utulky akcie, napr. jedna z nich vyzerala presne tak. nebol to naramok ale najaka medaila ci take cosi, cele to spocivalo v tom ze kazdy mal prejst minimalne 5 km so psom, potom poslal terasu z nejakej aplikacie alebo video fotku, zaplatil si startovne a dostal tu medailu co mu doma visi... ja som sa zapojil jednej ambasadorke tejto sutaze urobil trasu, poslal tu fotku, lebo s tou apkou neviem pracovat :D... napisal som ze nechcem ziadnu medailu nech sa neminaju peniaze na postu a ze si prajem teda bez zbytocných nakladov aby suma isla vybranemu utulku... fantazie sa medze nekladu a je to uplne ine ako keyb si tuto akciu zorganizoval utulok sam... okrem toho vyzvy su uplne jasne pre Pohodu. Michal to povedal jasne aka rozna podpora ho potesi - pisem vyssie. No zas zeby vyplakaval v mediach to mi pride tiez mimo...

    • thom
      19. 4. 2021, 14:18

      @emo tak ale je rozdiel keď agentúra zverejní verejnú prosbu o pomoc ako keď pomoc bude iniciovaná pár ľuďmi tuna a to v počte a táto doba si žiada počty, čísla a čím viac tým lepšie ,určite aj pre festival ,no možno tvoja podpora nieje zle myslená ale pre taky kolos asi slabá ,aj keď úprimná stým že nepotrebuješ revanš.. ,vo forme pamiatky.. alebo chces tvrdiť že vyhlásiš zbierku na pomoc festivalu a tá sa bude rovnať verejné zdieľanej vyzve podpore vo forme klubu (nechcem písať VIP) kde budem mať trebárs budúci rok lacnejší lístok o 10%, alebo pivo o 0,3 e lacnejšie? V myšlienke určite ,v číslach asi nie môj názor..

    • thom
      19. 4. 2021, 15:05

      @emo tak ale je rozdiel keď agentúra zverejní verejnú prosbu o pomoc ako keď pomoc bude iniciovaná pár ľuďmi tuna a to v počte a táto doba si žiada počty, čísla a čím viac tým lepšie ,určite aj pre festival ,no možno tvoja podpora nieje zle myslená ale pre taky kolos asi slabá ,aj keď úprimná stým že nepotrebuješ revanš.. ,vo forme pamiatky.. alebo chces tvrdiť že vyhlásiš zbierku na pomoc festivalu a tá sa bude rovnať verejné zdieľanej vyzve podpore vo forme klubu (nechcem písať VIP) kde budem mať trebárs budúci rok lacnejší lístok o 10%, alebo pivo o 0,3 e lacnejšie? V myšlienke určite ,v číslach asi nie môj názor..

    • thom
      19. 4. 2021, 15:05

      @emo tak ale je rozdiel keď agentúra zverejní verejnú prosbu o pomoc ako keď pomoc bude iniciovaná pár ľuďmi tuna a to v počte a táto doba si žiada počty, čísla a čím viac tým lepšie ,určite aj pre festival ,no možno tvoja podpora nieje zle myslená ale pre taky kolos asi slabá ,aj keď úprimná stým že nepotrebuješ revanš.. ,vo forme pamiatky.. alebo chces tvrdiť že vyhlásiš zbierku na pomoc festivalu a tá sa bude rovnať verejné zdieľanej vyzve podpore vo forme klubu (nechcem písať VIP) kde budem mať trebárs budúci rok lacnejší lístok o 10%, alebo pivo o 0,3 e lacnejšie? V myšlienke určite ,v číslach asi nie môj názor..

    • emo
      19. 4. 2021, 15:32

      @thom OK ale Pohoda uz podpory navrhla, 1. nechať si listok a preniesť si ho 2. nechať si listok a kupiť si ďalši s tym že oznamiš že ten prepadne aby si sa neratal do navstevnosti 2x cize tymto bodom vieš podporiť lubovolne - kupit si 1 listok, 2 listky, kupit si detsky listok ak sa Ti zda že to je cene Tvojej podpory... z tohomsi vieš vyskladať ľubovoľnú cenu 3. kupiť si čokoľvek v ich obchode... Z tohto všetkeho body 2 a 3 si vieš vyskladať naozajlubovoľnú cenu 4. podporiť tohtoročnú Pohodu + tam na nej opat vieš podporiť ako len budeš chcieť podla moznosti co tam budu... neviem čo ešte chceš... ale mne osobne to pride ozaj blbe postavit na tom že budeš mať lacnejšie listky alebo lacnejsie pivo lebo si predtym podporil, pochybujem ze by Michal s takym niecim suhlasil, ale ved iste to tu citaju, tak ked sa im to paci tak iste sa nechaju inspirovat... iste verim viac v akcie kde kazdy ma poslat 1 Euro a ked je nas 30.000 tak hned je to 30.000 Eur ale ako vieme ani taketo akcie nefunguju a kto chce pomoct 1 E stale ma tu moznost kupit si niečo... listky zacinaju na 19 Eur cize od 19 vyššie a tricky ponozky satka pohar... to zacina od 5Eur... zjavne uz na tom teraz hlboko prerabaju ked spustia tricko z 18 E na 8E tak to asi ani nepokryje to co do toho dali a pocitali ze sa to preda na feste atd... akoze ponozky za 5E ked uz sa niekto tvari ze nema si co kupit pouziva na Slovensku myslim 99.9% ludi

    • thom
      19. 4. 2021, 17:21

      @emo všetko je o číslach ,oni sami vedia ako sú natom ale podľa seba píšem že o žiadnej podpore neviem ,prečítal som si že pohoda sa zas prekladá a tym to pre väčšinu ľudí zhaslo.. nerozklikaval som ďalej ,že môžem nejak podporiť ,resp. podporím tým že nebudem pýtať peniaze späť ,nie tak ešte rozklikavať platené články kde kto čo aké myšlienky prezentoval... a dovolím si tvrdiť že zastupujem väčšiu časť z tých 30000 ktorí o žiadnej podpore nevedia ale takisto sa môžem mýliť..

    • Peter_BB
      19. 4. 2021, 17:59

      @thom Miso najma v rozhovore v HN vysvetlil, aj preco je nateraz podpora formou nevratenia listka dostatocna, a tiez ze v "branzi" su ovela viac ohrozeni "mensi akteri". Agenture sme cez vopred kupene listky dali nateraz de facto okolo 1 miliona eur. A sucasne nie je uplna istota, ze za tie peniaze dostaneme "slubenu odmenu". Plus Agentura v t.č. caka a najneskor o mesiac sa dozvie, ci jej schvalia ziadost o podporu z "CoViD schemy" MH SR. Suhlasim vsak s Tebou, ze nie kazdy ma cas pocuvat tie rozhovory, ci citat spoplatnene clanky, alebo sledovat FB a pod., a sucasne si mnohe aj domyslat ci dedukovat a pod. Ak som si dal par veci od Misa a par z inych zdrojov spravne do suvisu, tak mimo uz spominane vieme nepriamo podporit Pohodu aj tak, ze sa vykasleme na chutove bunky, a namiesto chutnejsieho ceskeho ci remeselneho piva uprednostime Urpiner. Pre mna dostatocna "hodena rukavica" :)))

    • emo
      19. 4. 2021, 20:41

      @Peter_BB Peto tak v ekonomike si urcite lepsie na tom ako ja :D a teda snad si tu nebudeme bulikat urcite chapes lepsie ako ja co to znamena 1. Michal uz minuly rok hovoril ze teda 2020 sa rusi, ale zrusnie 2021 by bolo likvidacne, teraz vravi ze zrusenie 2022 si uz nevie ani predstavit 2. leto 2020 s tou akciou bolo asi ako je nam vsetkym jasne cisto stratova vec, klobuk dole Pohoda, obdivujem 3. co to asi znamena ked chceli predat 2020 nejake tricka a tasky ponozky, pohariky atd napr za 18 E a tento rok uz mali predavat dalsiu varku na 2021 ale oni predavaju ten tovar na 2020 co sa na feste rozoberie a kazdy sa stazuje ze nestihol, tak ten predavaju teraz z tych 18 za 8... 4. akcia 2021 je potencionalne stratova, celé toto vlakno tak zacinam ako obdivujem Miša že do toho ide a velmi drzim palce... aj keby skoncila na nule, je to uplne ina nula ako je nulovy klasicky fest... 5.6.7... mozme takto preberat vsetky veci asi by sme neskoncili... aj ked o tom mame len matnu predstavu a nevieme veci do detailov, pointa je snad jasna

    • emo
      20. 4. 2021, 06:03

      @Peter_BB aj preto je myslim nerealne aby vyplakavali a ziadali nejake take riesenia ako navrhuje thom... vyjadrenie ze je podpora dostatocna mne vobec nie je v sulade s kontextom toho co Michal hovorí, kde jasne hovoria ako su v strate, ako vlastne ukrajuju na chod zo sumy ktora je urcena na nieco ine, ako hovorili po zruseni ze neuksutocnenie 2021 by uz bolo likvidacne, ako sa obratili so ziadostou na podporu o aku by nikdy predtým nežiadali... navrhy podpory ktore predtým vyslovili nikdy nevzali spat, ich otvorenie info ktore asi predtým bolo nezverejnovanym Pohodovým know-how, aj ked sme sa tu na to pýtali atd atd hovoria vnimajucemu cloveku dostatocne za vsetko

    • Peter_BB
      20. 4. 2021, 09:18

      @emo jasne, ze ani ty, ani ja, a ani vacsina z nas si nevie predstavit napr. ist frflat do medii a la ex-kamarat mojho deda z dvora vedla Luxoru Vinco Lukáč :) Ale zas v hlbke srdca by som mal radost aj vdaku, ak by vsetci ti kt. kedy tuto na WP frflali, si ich "frflandy" dali na transparenty a isli protestovat pred MK SR presne "a la hokej". Obzvlast, ak by boli aj transparenty s heslami ako "Chceme viac tiena" :), ale najma "Ziadna dvojita kvalita = Pearl Jam aj na Pohode" :))) Ak by sa pridali aj tie desiatky ludi z FB, kt. do kazdej hadanky pisali "Radiohead", boli by z toho minimalne paradne fotky, kt. by verim prebrali vsetky denniky. Ale zas ako ludia volili, tak takych ministrov kultury aj soc. veci atd. maju, a my si aspon mozeme aj z nich robit vtipy :) Tolko snad k hokeju :)

      ..a teraz vazne: sam som prezil studium na SŠ aj VŠ s peniazmi dost na tesno, tak plne chapem vsetkych, kto chcu podporit dobru vec len cez tzv. (pardon za anglikanizmus) crowd funding, kde sa svoje peniaze dostanu nejaku odmenu potom neskor. Napr. mnou neustale spominani a snad tym nie devalvovani :) brigadnici vo firmach "friends of Paulína, s.r.o." :)), odbornici na sparanie sa v nosoch inych ludi :), nemaju cas citat si dlhe a casto zamknute clanky, ci pocuvat 30 min, dlhe videa. A proste by im pomohlo strucne a jasne info, ze pre Pohodu nema ziadne zmysel akykolvek crowd funding, kedze 1. de facto, a nechtiac skrz CoViD, ma od nas cez listky na podobnom principe +/- milion eur, a 2. ak soudruzi na MH SR někde znova udelají chybu, tak to moze byt pre Pohodu likvidacne. A sucasne napr. odporucit pre kazde krajske mesto nejaku crowd fundingovu kampan, ako napr. tuto uspesnu:
      https://www.startlab.sk/projekty/1867-pomoz-urban-spotu/

    • emo
      20. 4. 2021, 13:06

      @Peter_BB tak to je pecka!!

  • Murdoc
    8. 4. 2021, 07:37

    kdo jste sledovali ještě včerejší stream s diskuzí (vřele doporučuju), tak tam byl zmíněný Thom, že koncert zrušil a nebude ani v 2022, protože s TMB už v tom roce koncertovat nebude. nicméně byl tam náznak, že by se i přesto mohl na letišti ukázat s nějakým jiným projektem. bylo výslovně řečeno, že to nebudou Radiohead. takže buď by přijel s Atoms for Peace anebo má v plánu rozjet nějaký úplně jiný nový projekt... :)

    • Peter_BB
      8. 4. 2021, 08:38

      @Murdoc tak veru, aj ja vrelo odporucam, a najma presne z toho dovodu, ze slova Misa o Thomovi verim nie je vhodne "re-interpretovat" na verejnych zakutiach internetu :)) OFF TOPIC Hoc som to neplanoval, dal som si to ako zvuk k TV-hokeju, a stalo to za ten "bizár" - hlas R. Kollara totalne ladil s Borisom Valábikom, kym Misov s nejakym hokejistom Michal oviec :) s kt. v prestavke robili rozhovor. A pri pohlade na Tomasa Starostu ma napadlo, nech snad Pohodu podpori aj nemenovany obchodny retazec, a "party atmosferu" :) letnej aj futbalovej akcie si umocnite tym ze vam Tomas navari "fajný kotlíkový" :), nech vas kuvici neobvinuju, ze ste vsetci wanna-be-hipsta-slnieckarski-vegani :))) A teraz vazne - Petra Vlhova avizovala, ze s Velkym globusom chce v lete prist medzi fans, tak vam zelam a verim ze si aj tymto sprijemnite letny happening :), a najma date Petre pocitit, kto ma najlepsich divakov na svete :)))

  • emo
    7. 4. 2021, 16:54

    ked uz sa teda schyluje k tej Pohode, tak mierne vopred kym tu este nie je osial, ako sa prosim bezny smrtelnik moze dostat k tomu aby na Pohode mal akreditáciu a fotil normalnym fotakom a nie len mobilom? komu mám napísať, chcem fotiť ludi z wp a robiť im radosť a atmosferu a všetko, samozrejme s vynimkami ak treba headlinerov atd. dakujem

    • casovac
      7. 4. 2021, 17:53

      @emo Netreba ti žiadnu akreditáciu na normálny foťák. Pokiaľ nebudeš z prvého radu fotiť umelcov, je to ok. Pár krát som mal na vstupe cez plece zrkadlovku a nikto nič.

    • emo
      7. 4. 2021, 20:02

      @casovac vazne? to je dobra sprava, normalne Ta pustili cez branu a nikto Ta neobmedzoval?

  • Murdoc
    7. 4. 2021, 09:28

    jak tak poslouchám Michala, možná nás letos čeká velmi zajímavá alternativa :) plus mají na další rok 22 nějaké mega jméno, které ještě nemůžou potvrdit.

    • Peter_BB
      7. 4. 2021, 09:45

      @Murdoc tak veru, dobre sa pocuva ta relacia. Ocenujem, ze uz v uvode nepriamo naznacili, co a preco mozeme cakat, a najma nas nenechali dlho cakat na finalny verdikt :) A skvele zmixovali tie prijemne info s tymi bohuzial aj neprijemnymi. A najma opat, ako aj pred rokom, absolutne zrozumitelne vysvetlili, kym a cim presne boli do daneho verdiktu dotlaceni. Verim, ze sa nazbierate ta spravna 1000-clenna skupina kt. si na letisku bezpecne ale sucasne s velkou radostou uziteje koncerty a v ramci moznosti aj zazurujete :))

    • Peter_BB
      7. 4. 2021, 09:45

      @Murdoc tak veru, dobre sa pocuva ta relacia. Ocenujem, ze uz v uvode nepriamo naznacili, co a preco mozeme cakat, a najma nas nenechali dlho cakat na finalny verdikt :) A skvele zmixovali tie prijemne info s tymi bohuzial aj neprijemnymi. A najma opat, ako aj pred rokom, absolutne zrozumitelne vysvetlili, kym a cim presne boli do daneho verdiktu dotlaceni. Verim, ze sa nazbierate ta spravna 1000-clenna skupina kt. si na letisku bezpecne ale sucasne s velkou radostou uziteje koncerty a v ramci moznosti aj zazurujete :))

    • emo
      7. 4. 2021, 09:51

      @Murdoc ako vzdy nic neviem, pustim si radio a tam uz nic, kazdopadne ostavam napriek vsetkym skeptikom velkym optimistom a verim stale tak ako to bolo od marca 2020 ze demia covidom19 bude trvať 2 roky a nie viac, cize 2022 skutocne bude... teraz sa idu bavit o instagrame :O cize michal tam uz asi nie je... takze asi mozem uz vynut a vypocut si zas FM takto o rok...

    • Peter_BB
      7. 4. 2021, 10:16

      @emo preto som vcera tak panikaril a stresoval s casom zaciatku relacie, lebo som vedel, ze to oznamia a vysvetlia hned v prvej polhodine. Ved ani napr. o Nickovei Caveovi nedebatovali po 10ej :))) Super relacia, snad je aj niekde v archive na webe _FMka, a niekto prelinkuje aj tuto, nielen na FB :)

    • emo
      7. 4. 2021, 11:39

      @Peter_BB vecer o 18 tej maju mat debatu na odkaze ktorý je tu v novinkách - dnešná novinka, tam to bude nejak rozpitvane

    • emo
      7. 4. 2021, 11:41

    • Peter_BB
      7. 4. 2021, 11:49

      @emo dik, hoc toto som zachytil uz vcera, vdaka infu od (teba) Taus :) Vecernu relaciu nebudem pocuvat, kedze to citim tak, ako sme sa bavili aj pri limitovanej edicii najlacnejsich 1000 listkov, ze je slusne nechat tieto vyhody pre dobrovolnikov, brigadnikov a studentov :)) Tymi nezmyselnymi opatreniami trpia mladi ludia verim ovela viac, ako my kto sme boli dlhe roky dobrovolne home-ofisoví :), aj za cenu tapetovania WP grafomaniou davno pred COVIDom :)) Preto sa mi pacila ta strucnost, jasnost a vystiznost :) dnesnej rannej relacie na _FMku, kde za par minut oznamili a vysvetlili vsetko potrebne pre nas drzitelov listkov na uz teraz 7-9 jula 2022. Uz len verit, ze to necakane nove silne meno, kt. nam zatial nemozu oslovit, je Dukla :)))

  • Peter_BB
    6. 4. 2021, 09:54

    Ak som spravne "započul" pred chvilou na _FMku, tak "verdikt" oznami a vysvetli Miso v zivom vysielani (a tymto si nie som isty) zajtra rano/doobedu, vopred vdaka za potvrdenie/opravu! :)

    • emo
      6. 4. 2021, 12:06

      @Peter_BB tak ked vysvetli tak to nevesti nejaku tu najpozitivnejsi variant, ten by nebolo treba vysvetlovat... michal je muz cinu tak urcite urobi vsetko co bude mozne aj nemozne... no zaroven je priklad zodpovednosti za svojich navstevnikov... cize asi tolko k tomu

    • Peter_BB
      6. 4. 2021, 12:31

      @emo nepochopili sme sa, tu opravu ci doplnenie som myslel co sa tykalo dna a casu tej relacie na _FMku, ked tam bude Miso, resp. budu "Miso and co.". Inac suhlasim, ze Agentura robi a aj urobi vsetko, co je v jej silach a moznostiach, a preto som prvoplanovo optimista, ale bez interpretacii formou fabulacii :)))

    • taus
      6. 4. 2021, 13:41

      @Peter_BB Peťo, mělo by to být v 9.00 ráno, píše se to i tady v novinkách

    • emo
      6. 4. 2021, 13:49

      @taus tak ale na fotke su pozitivne naladení, cize tak ci tak dobre bude :D pre tých čo stale že dobre uz bolo... nikdy som nemohol byt pozitivny len ked som povedal niekomu ze sa mam dobre tu na svk sa to bralo ze som divny a teraz sa to uz berie za drzost :DDD kazdy musi byt nespokojny a frustrovany vzdy so vsetkym, inak Ta tu nikto ani za kamarata nechce :DDD

    • Peter_BB
      6. 4. 2021, 13:58

      @taus dik moc! A ja sprosty, web a FB Radia _FM som obzeral... :) Super ze po 9:00, to mi vyhovuje, som sa zlakol toho slova "rano" kt. som zapocul vo vysielani :))

    • jazzist
      6. 4. 2021, 14:07

      @emo Praveze najpozitivnejsi variant treba dlho vysvetlovat lebo by bol dost zlozity ako aj vraveli predtym o testovani pred aj na festivale. A praveze najmenej pozitivny variant o jednoduchom odklade vobec netreba vysvetlovat lebo by to bol len posun ako vlani. Tak bud to bude najpozitivny alebo nieco medzi cize nahrada s okresanou kapacitou.

    • emo
      6. 4. 2021, 15:33

      @jazzist ako myslis, mysliet je ludske, ja nemyslim, nie som ludsky :D dakedy davnejsie ked este vsetci boli velmi pozitivni som napisal ze i ja som pozitivne naladený a verim ze pohoda 2022 bude, ale velmi rad sa budem ohladom 2021 mylit, mylit sa je ludske, tiez chcem byt ľudský

    • Peter_BB
      6. 4. 2021, 17:32

      @emo je to dost aj o slovickach - ako bolo kedysi "lepsie je byt aktivny, ako radioaktovny" :), je dnes "lepsie je byt pozitivny, ako COVID-pozitivny" :) Tiez sa inac priklanam k tomu, ze mozno je najlepsie nic si nemysliet, lebo o to lahsie budeme respektovat zajtrajsi verdikt, nech uz bude akykolvek, je to tazke tipovat a la asi ako na to El Classico :)))

    • Murdoc
      7. 4. 2021, 09:18

      @jazzist kdysi jsem byl také optimistou :D takže see ya 2022

    • jazzist
      7. 4. 2021, 09:28

      @Murdoc no co uz, oni spravili svoje rozhodnutie, ja musim tiez. aby som mohol finacovat zahranicny festival kde sa hrat bude, tak pravdepodobne budem nuteny vybrat prachy za pohoda-listok

    • Peter_BB
      7. 4. 2021, 11:53

      @jazzist drzim palce, nech to ty a aj vsetci dalsi mladi ludia, zaimprovizujete aj na "Pohodu in the ground", a aj na nejaky fest typu Exit, aj za mna :) Budem/e vam snad v dobrom zavidiet z nejakeho festu pre nas postarsich s headlinermi typu Mnaga a Zdorp :))), kt. som snad neurazil tym, ze im akoze nedoprajem mlade publikum, kedze sa pozname z klubovych koncertov a tak, ehm, ved viete. Spolocne potom verim vynahradime klubom straty, aj za soudružku Milanovu and co. :))

    • Murdoc
      7. 4. 2021, 14:59

      @Peter_BB tak bacha Mňága není pro staré lidi! :D mimochodem Mňága je krásným příkladem jak se kapela může k celé situaci postavit čelem. Za celý rok toho nastreamovali tolik, co málokdo a letos na jaře už mají dokonce online tour s hosty a furt je to zábava.

    • Peter_BB
      7. 4. 2021, 15:05

      @Murdoc plne suhlasim, aj som tusim tuto na WP kedysi "re-glosoval" :) ked som verim v Reflexe cital, ako uspesne projekty mala Mnaga tusim na HitHite a s Mall.tv. Hoc som dost "anti-online clovek", a WP je pre mna v tomto vynimka potvrdzujuca pravidlo, tak ako jediny online koncert som pozrel cast Mnagy na tej streche budovy, lebo vizualne to bolo skvele, skoro ako Pohoda in the air :)) Ale podporil som len Duklu cez bandcamp, ale 2x :))

  • cookie
    4. 4. 2021, 21:30

    it is what it is https://youtu.be/geMXP7k3TAc

    ...tolko skvelej hudby co vychadza, stastie v nestasti.

  • Ivco
    31. 3. 2021, 16:46

    Takze zrusenim colours, sa vlastne potvrdilo aj zrusenie pohody. Nic prekvapive, ale aj tak smutne. Dalsie nudne leto nas caka.

    • jazzist
      31. 3. 2021, 18:25

      @Ivco co sa ti potvrdilo? nekuvikaj dopredu, Colours ma dvojnasobnu kapacitu ako Pohoda, bude to ako kde, napr Fusion festival v DE ide koncom juna v dvoch vikendoch v kapacitach 35000 + 35000 :
      https://www.fusion-festival.de/en/x/festival/fusion-festival-2021

    • jazzist
      31. 3. 2021, 18:30

      ked sa chce tak to pojde, tu je ich koncept testovania :
      https://www.fusion-festival.de/en/x/testing-concept

    • dukon
      31. 3. 2021, 19:36

      @jazzist nezbyva nez doufat ze to organizatori podrzi, chtel bych byt optimistou, ale treba vetsina velkych kapel neplanuje ani podzimni turne, ale vse radsi dala az na pristi rok, Pearl Jam, Nick Cave a kdovi kdo jeste

    • user56faee91b3968
      31. 3. 2021, 19:38

      @jazzist tazko povedat ako to bude s Pohodou a Grapeom v kazdom pripade niektore velke festy sa zase presunuli na buduci rok(Hurricane,Rock Am Ring,Rock Werchter...) niektore(NOS Alive, Frequency...) este vyckavaju...tak budme optimisti a dufajme ze sa to zlepsi....

    • user56faee91b3968
      31. 3. 2021, 19:40

      @user56faee91b3968 ...aj ked byt optimistou v tejto dobe vobec nie je lahke...

    • Ivco
      31. 3. 2021, 22:06

      @jazzist porovnavat sa s danskom je trosku mimo. Ale co je hlavne, tak aj keby sa dalo, tak kapely nepriletia s celou vybavou len kvoli pohode. To by bolo velmi drahe. Budme realisti...

    • cookie
      1. 4. 2021, 00:16

      samozrejme, ze nic nebude.. co ste blazni.. nechce sa mi ani rozpisovat, preco to nebude mozne. je toho vela...

    • Peter_BB
      1. 4. 2021, 08:14

      @Viktor, velmi trefne si to vystihol, tym "byt optimistom v tejto dobe vobec nie je lahke". Preto fabulujem scenar, ze vojak na poste ministra zdravotnictva by mohol na 8.-10. 7. vyfabulovat nejaku zmysluplnu testovaciu akciu aj na vojenskom letisku v TN :), v nadvaznosti na:
      https://kultura.sme.sk/c/22627284/koncert-v-barcelone-pandemia.html
      Inac v perexe z 29.3. je text "Pohoda chystá prvé informácie.", tak som optimista ze nas Agentura nenecha dlho cakat :))

    • Murdoc
      1. 4. 2021, 08:52

      @Ivco jsem z toho smutný, ale být optimistou se opravdu nevyplácí, nevím jak u Vás ale v Česku momentálně stagnuje tempo očkování, respektive spíš klesá. škoda, že nemáme volby těsně před Pohodou to by se Babiš jinak snažil... dovoluji si citovat moji milovanou mňágu https://open.spotify.com/track/2yJpwYHbJOeuqOYdB0ZVYz?si=0f1bad1d89c84b8c

    • Murdoc
      1. 4. 2021, 08:57

      @Ivco jinak vloni se vše zrušilo a nakonec Beseda u Bigbítu by se teoreticky uskutečnit mohla, nicméně rozvolnění přišlo už pozdě. jediný, kdo to vydržel byla Letní filmová škola v UH. zaplať pánbůh aspoň za to... budeme rádi, když se uskuteční podzimní Pohoda

    • Peter_BB
      1. 4. 2021, 09:51

      @Murdoc verim, ze Mnaga nieco v lete vymysli, a snad sa vidime na open air koncerte v Praze, Brne ci Ostravě :))) V tomto som velky optimista obzvlast po tych slovach Petra Fialu, na kt. som dal link kdesi v tej moje grafomanii :(( bud na spodku strany, alebo na tej dalsej :) A detto optimista v tom, ze ten slovensky ŠTBák :(( verim po 9. říjnu skonci na smetisku politiky :), a ze bude moznost oslavit to na koncertoch aj v kluboch, uz teraz sa mi zbieraju slinky napr. na Zichovca v Rock cafe, snad coskoro aspon na tej mini terase v Národní :)

    • dukon
      1. 4. 2021, 13:54

      @Peter_BB ja si dovedu predstavit nejaky oklesteny mensi festak s CZ-SK + part nadsenych spis mensich kapel z Evropy. Takze treba takova Beseda s 2000 lidma a s jejich +- line-upem je pro me realna a verim ze ta bude. Na full Pohodu holt listek vytahnu az za rok a doufam ze se nejake kapely do te doby nerozpadnou nebo nekdo neripne.

    • Peter_BB
      1. 4. 2021, 19:50

      @dukon Plne suhlasim, len ako "Hujera tohto fora" :( ma napadla jedna malickost. A to ze na Besede asi moze uradom vadit to, ze "hygienicka zakladna" bola kusok vedla arealu, na futbalovom stadione. Obavam sa, ze popri "magic numbers" limitu ucastnikov akcie budu urady tlacit na taketo veci. Pohode by to sice "zahralo do karat", ale pre mnohe male festy moze byt narocne splnat vsetky podmienky. Skor verim v jednodnove akcie, napr. ako hrala Dukla v Prahe v auguste, tak to bolo uplne ale uplne skvele vo vsetkom, az na dlhsi rad na pivo :))

    • jazzist
      2. 4. 2021, 12:58

      Nemienim sa s nikym dohadovat o pravdepodobnostiach co sa mozno konat bude a co nie a ci com blazon alebo nie. Napisal som fakty. Minule o tom ze Exit sa stale pripravuje -v termine Pohody a teraz ze sa pripravuju este skor dve 35 tisicove akcie v Nemecku (nie v Dansku, Ivco). Ci sa nakoniec aj podaria to neviem, ale ocenujem ze sa nevzdavaju dopredu. Ako sa rozhodne Michal neviem iba dufam ze vyvoj odhadnu spravne a nebudu lutovat ze sa rozhodli predcasne zle.

    • emo
      2. 4. 2021, 17:46

      @jazzist myslim ze by uz oznamovali dalsie mená, v podstate sa k tomu nechce, vyjadrovat, vela festivalov aj bolo v nejakom inom rezime, kadejakom, ved aj pohoda mala svoju verziu a potom boli aj nejake male festy normalne oficialne aj neoficialne niečo v ramci situácie... horsie na tom je ze Pohoda tento rok nebude a je teda otazne co to z Pohodou urobí... Michal už predtým pozitivne uvazoval a hovoril ze ten rocnik vypadol a ako to brali, ale že dalsi vypadnuty uz by bol aj pre nich likvidacný, tak sa nejak budu musiet zariadit a uvidíme

    • jazzist
      2. 4. 2021, 19:17

      @emo ved prave preto ze dalsi presun by mohol byt pre nich likvidacny by sa mohli pokusit o zdanlivo nemozne a aj za pomoci Richarda realizovat to o com hovorili podrobne a optimisticky v tom velkom rozhovore pred mesiacom. cisla sa u nas zacinaju vyvijat priaznivo a stavim sa ze uz o mesiac to bude uplne ine aj s vakcinaciou, stale si myslim ze do Pohody uz bude zaockovany kazdy kto bude mat zaujem

    • emo
      2. 4. 2021, 19:57

      @jazzist no len vela veci sa nehovori, jednak aby sa ludia nesrasili a jednak kvoli konspiratorom... ale zober si ze to by uz muselo byt otvorene komplet vsetko, lebo by sa kolko o tom diskutovalo, ze ked je najvacsia akcia otvorena tak musi byt uz vsetko, tiez mame zahranicnych kopec a to je problem vsetko, vsetko mozne kolo toho, ludia vypisuju ze by aj tak dosli keby to hoc aj cisto slovenske bolo, ale to je blud, zober si picf kolko sa vypisovalo... alebo ako tu tzv skalni ani nedosli na Pohodu ze radsej idu na colours, neviem co misko chce urobit aku laternativnu Pohodu, nevidel som to, ale myslim ze to nie je realne aby ich to este viac nepolozilo, ako picf bol iste cisto stratovy projekt atd

    • cookie
      2. 4. 2021, 21:10

      @jazzist moc sa neurazaj, aj ty si Ivca isiel “zotret” :) je pekne, ze si taky optimista, ale podla mna absolutne nerozmyslas v suvislostiach... inak Fusion big up, drzim palce.

      a) po tom, co sme boli najhorsi na svete v umrtiach na 100k obyv., kedy myslis, ze festy dostanu u nas zelenu od politikov/hygienika? ano, ako uplne posledne a s restrikciami
      b) ked ich povolia o mesiac/dva(nepravdepodobne), myslis, ze bude mat tim dostatok casu na organizaciu?
      c) kolko interpretov pojde tour a kolko uz zrusilo? je dost pravdepodobne ze lineup by bol velmi osekany, cize stal by sa nezaujimavy pre vela ludi (netreba zabudat aj na to, ze vela nezaockovanych ludi by neslo riskovat zdravie) = organizacia nerentabilna
      d) okolo nas zuri 3. vlna, my sme ju vraj prezili s 2., ale nejaky ten kopcek nas este caka.. v amerike sa uz hovori o 4. je to normalne, tak pandemie na grafoch vyzeraju, kedze sa ockuje pomaly a uvolnuju a sprisnuju sa opatrenia... cize nas opat brzdi bod a
      e) kolko sponzorov da peniaze na organizaciu festu v sucasnych podmienkach? podla mna bad PR... o tom, ze sa cutuju budgety na letne promo ani nehovoriac
      f) podla toho, akym tempom sa ockuje to vyzera tak, ze cielovka pohody sa zacne ockovat niekedy v lete.. nie az taky zavazny hacik, kedze by to mohli skusit poriadne pretestovat ako fusion. ale nepomoze v rozhodovani...
      g) na to, aby fest prebehol, potrebujes funkcne sluzby a cestovanie/ubytovanie bez povinnych karanten... obe zatial vo hviezdach

      my 2 cents... samozrejme, mozem sa mylit, ale davam pohode 1% :/ ...stale plati, ze ak bude PICF kupujem 5 listkov a venujem ich webpartakom :))

    • jazzist
      2. 4. 2021, 22:41

      @cookie -nebud smiesny, ja sa vobec neurazam, ved tak ako doteraz :)
      -podla najnovsich sprav o dodatocnych dodavkach lekari vravia ze zaciatkom juna budeme mat viac vakcin ako zaujemcov o ockovanie cize plati to ze v juli kto bude chciet zaockovany bude. a ked schvalia Sputnik tak to bude este skor
      -horsie je to s tym povolenim od politikov, to mas pravdu. uvidime co sa podarilo Richardovi a koho sa im podarilo ziskat ako tu dalsiu vplyvnu kontaktnu osobu, od toho zavisi asi aj ich rozhodnutie
      -interpreti... zalezi ci a kolko dalsich odvaznych festov, aj mensich sa prida k Exitu a Fusion, uvidime
      -4 vlna nepride, ockovanie a leto to utlmia na minimum -je to nielen moj nazor
      -dalsie organizacne komplikacie asi budu narocne, ale zas organizatori Pohody su vymakani, to sme videli rok co rok
      -inak ja sance na Pohodu 2021 odhadujem tak 50:50 ale medzi vami som aj tak velky optimista :) a ked nebude, nebude, pojdem inde, v pohode

    • cookie
      2. 4. 2021, 23:02

      @jazzist fair enough ;)

    • Murdoc
      4. 4. 2021, 11:16

      @jazzist tak aby ta vakcína navíc nakonec nebyl Sputnik, tu si podle mě moc mladých lidí píchnout nenechá :) jinak @cookie to napsal docela přesně. Pohoda v obvyklých parametrech je jednoduše nereálná. jestli Pohoda v létě bude, tak jedině v nějaké kapacitně redukované verzi s osekaným lineupem, možná v pozdějším termínu. jsem samozřejmě připravený Pohodu podpořit i v takovém případě! Bohužel to u nás jde s očkováním strašně pomalu, ještě pomaleji než na SK. zprávy o tom, jak to bude všechno akcelerovat jsou pěkné, ale jestli jsem se něco naučil za celou pandemii, tak jestli můžou politici něco posrat, tak to 100% poserou.

    • jazzist
      4. 4. 2021, 12:41

      @Murdoc To s politikmi mas pravdu, aj nasi smiesni psychopati si teraz len navzajom poprehadzovali fleky a nic k lepsiemu sa nezmeni.
      Ak bude v ponuke skor Sputnik tak ja ho vezmem uplne v pohode. Mnoho dalsich tiez aj mladych, kopirujem z marcoveho prieskumu Focusu : Očkovanie Pfizerom je prijateľné pre 55 percent ľudí, Sputnikom pre 53 percent, k vakcíne Moderna sa kladne stavia 47 percent opýtaných, k AstraZenece 43 percent. Vekove zlozenie tam ale neskumali, len politicke preferencie.
      Mozno naozaj bude Pohoda kapacitne a lineupne osekana, ci ju aj tak podporim este neviem.

    • Peter_BB
      4. 4. 2021, 13:20

      @jazzist len na okraj, ze ak by nebodaj niekto, hoc len z recesie, urobil prieskum dovery k vakcinam Astra-Zeneca vs. Vaxzevria , vysledky by mohli byt zaujimave :) Sam som zvedavy, ake mi vyjdu vysledky testovania vhodnosti jednotlivych vakcin roznymi intuitivnymi medotami :), ale stale urcite minimalne pripustam, ze Sputnik z toho moze vyjst najlepsie (to je na dlhsie vysvetlenie preco). Najma ale verim mladym ludom, ze nepodlahnu politike a medialnym tlakom, a ze sa vidime na open air festoch a koncertoch, uz kde a ake budu (o com zrejme rozhodne skor ta tzv. strana ponuky ako nas rastuci dopyt :)))

    • jazzist
      4. 4. 2021, 14:56

      @Peter_BB Suhlasim ze AstraZeneca by mala byt u nas viac na zvazovanie ako Sputnik, pokial teda nie je niekto geopolit-fanatik.
      Ja som sa v suvislosti s letom bal hlavne nejakej novej nebezpecnej mutacie, ale vidime ze vznika denne mnozstvo novych a zatial sa nenasla ziadna na ktoru by vakciny vobec nezaberali, max. je tam lahky priebeh ochorenia. Aj preto som optimista a som rad ze aj ty, myslim ze toto leto festivaly urcite zazijeme a uz sa len uvidi kde a pri akej kapacite. Dopyt je tiez dolezity :)

    • emo
      4. 4. 2021, 18:53

      @jazzist tak aj toto leto co bolo 2020 boli festivaly, len bavime sa o Pohode, mame april to by muselo byť super rychle otvaranie vsetkeho ale hlavne k celemu tu bezduchemu mudrovaniu kohokolvek zalezi ci si vobec michal dnes dokaze predstavit ze by Pohodu urobil tak aky by si ju mpredstavoval, ok kebyže do 15. aprila niekto, nejaka vyssia moc vyhlasila, ze zaciatkom juna sa vsetko na celom svete otvori a budu k nam lietat interpreti ako ine roky ata atd tak by to vsetci nastartovali, dalo by to zabrat ale dali by to... aka je realana sanca ze sa take niečo stane? dnes sa tu uvazuje ci po Velkej noci pride narast ci co vlastne bude... Fusion je na uplne inej baze, co asi vies a oni si idu uplne inou cestou ako festivaly typu Pohoda, Colours a pod. je to uplne iny fromat a vobec nikde nie je povedane ze sa im to podari... aj ine festivaly sa v lete prebehli - oficialne a aj neoficialne... mlcat zlato... kolko obycajnych malych klubovych koncertov bolo u nas zrusených a nikto nevedel ci sa udeju do poslednej chvile, toto si velky fest nemoze dovolit, do festivalu je 94 dni to je na jednej strane este tak relativne vela a na druhej uz tak beznadejne malo. ziadne vyrazne kulturne alternativne aktivity sa tu neudiali, niečo prevratne, udialo sa toho kopec na baze malych aktivit, ale nejaka vlna reakcie na pandemiu tu nie je

    • jazzist
      4. 4. 2021, 22:36

      @emo Ano suhlasim ze je tu uz okolo toho zbytocne spekulovanie a ano je mozne ze asi vy kuvici mate pravdu, lebo som si spomenul ze v tom rozhovore s Richardom vraveli ze do konca marca prijmu rozhodnutie a do polovice aprila ho vyhlasia. Tym padom za sucasnej situacie najma politickej to asi bude tak, ze uz ho maju a uz len zvazuju kolko ludi bude moct vidiet nahradu Pohody a koho ineho okrem domacich skupin tam zozenu.
      Moj optimizmus ale nezhasol, zostava v rovine ze vo viacerych okolitych krajinach sa hrat bude aj v stredne velkych kapacitach a ja sa tam uz tesim :)

    • Peter_BB
      6. 4. 2021, 08:43

      @jazzist nie virus, ale presne ta "fanaticka geopolitika" je verim pricina problemu, o kt. sa bavime. Pritom geopoliticke organizacie zlyhavali a zlyhavaju, ale nasi soudruzi politici sa tvaria ze sa nic nedeje. Pritom "cisarove nove saty" zacali este vo Feb 2020, vid napr.:
      https://www.reuters.com/article/us-china-health-who-idUSKBN1ZX1H3
      @emo plny suhlas, ze je rozdiel debata o Pohode vs. o malych festoch v SR/CR, a tiez vs. o festoch velkosti Pohody ale v nazvime to ze spravodlivejsich demokraciach, ..pardon za premostenie do politiky :((, verim, ze vsetci pomerne presne viete, na co narazam.

    • emo
      6. 4. 2021, 12:04

      chlapi tak to ja neviem, mne to pride velmi zvlastne vsetko ako ze idem niekam na dovolenku kde virus nie je... tak im to tam dovleciem atd, cela tato logika, vkuse ma kazdy kolo mna virus, stretnem sa s nim a nasledne mi vola ze je pozitiv, iste je ze sa dotiahlo vzdy z tych dovoleniek na jar z jarnych prazdnin, potom z letnych, potom na Vianoce zo zimnych... ked uz tak robot festival v case ked sa virus najmenej siri, cize v lete a nie zas na jesen ked to rastie... kazdy nech robi ako mysli, ze vraj ludia su pucitelni, a prečo potom su už 2x nakazeni, lebo halali svet gombička ja už ochranu nepotrebujem... festival je o slobode, ze si tam kazdy robi co chce v ramci prirodzenej tolerancie a nie ze kazdy bude mat kolo seba 1m pneumatiku aby sa ludia na 2m nestretli... tak ale uvidime ci 2022 bude, ja som optimista a vravim ze ano

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa