Podmienky
SWISS RE PASÁŽ NEZISKOVÝCH ORGANIZÁCIÍ
Pohoda 2025 -> 10., 11., 12. júl, Letisko Trenčín
Festival Pohoda v roku 2025 opäť ponúkne priestor pre prezentáciu neziskových organizácií, nadácií a občianskych združení. Vďaka spolupráci s našim partnerom, spoločnosťou Swiss Re, sa v SWISS RE NGO PASÁŽI bude môcť odprezentovať vyše 20 organizácií – od ekologických, cez charitatívne, umelecké a občianskoprávne organizácie, až po subjekty venujúce sa problematike drog.
Pri výbere organizácií sa budú zohľadňovať najmä aktuálne aktivity organizácie, jej celospoločenský záber a súlad zamerania organizácie s hodnotami festivalu. Produkcia festivalu môže pri potvrdení účasti neziskovej organizácií odmietnuť niektoré navrhované aktivity, vzhľadom na veľký záujem a obmedzený priestor neziskového sektora.
V NGO PASÁŽI budú v roku 2025 prebiehať moderované diskusie. Ak máte záujem o usporiadanie diskusie, v registrácii uveďte tému, moderátora a hostí diskusie.
Poplatok za účasť organizácie v SWISS RE NGO PASÁŽI je 450 EUR s DPH.Každá zúčastnená organizácia získa v pasáži vyhradený priestor o rozmere 3m prednej dĺžky a 3m hĺbky, ktorý si bude môcť upraviť na svoju prezentáciu (stánok, pult, inštalácia...). Upozorňujeme, že produkcia festivalu nezabezpečí organizáciám žiadny mobiliár (stôl, stoličky atď.), ten si musia zabezpečiť samé. Pasáž bude umiestnená v sedlovom stane tento rok prvýkrát s drevenou podlahou.
Pohoda festival každej vybranej organizácii poskytuje 4 vstupy a 1 parkovacie miesto na produkčnom parkovisku. V prípade potreby väčšieho počtu ľudí poskytneme lístky za zvýhodnenú cenu 129,-Eur.
Pasáž bude otvorená počas všetkých troch festivalových dní 10., 11.,12. júla 2025. Vo štvrtok od 16:00 do 22:00, v piatok a sobotu od 8:00 do 22:00, počas tohto času musí každý prezentačný „stánok“ fungovať. Pasáž bude po zotmení osvetlená, v čase medzi 22.00 - 08.00 bude uzavretá a strážená dobrovoľníkmi..
Ubytovanie si organizácie musia riešiť svojpomocne, odporúčame priestor v stanových mestečkách. Parkovanie za pasážou nebude možné, môžete však využiť naše produkčné parkovisko.
Prípravy prezentačného miesta je potrebné ukončiť najneskôr v stredu 9. júla do 20:00
S demontážou svojho miesta môžu organizácie začať po skončení otváracej doby pasáže v sobotu (22:00). Vjazd áut do blízkosti pasáže kvôli odvozu svojich vecí bude umožnený v nedeľu 13. júla po 14:00.
Pre festival a jeho hladký priebeh je dodržanie časových súradníc kľúčové.
Počas celého festivalu (aj mimo prevádzkových hodín pasáže) je nevyhnutná prítomnosť zodpovedných ľudí z organizácie, ktorí priamo zodpovedajú za svoj priestor, jeho montáž, prevádzku a demontáž. Tí musia byť zastihnuteľní v areáli festivalu kedykoľvek pre prípad mimoriadnej situácie.
Podmienky pre organizácie v SWISS RE NGO PASÁŽI:
-
Aktivity organizácie musia byť realizované v jej pridelenom priestore a jeho bezprostrednej blízkosti so zachovaním prechodnosti pasáže
-
Počas aktivít nie je možné púšťať hudbu ani iné reprodukované zvuky (ani moderátor s mikrofónom, ani zvuk k filmom, či cvičeniu,..).
-
Organizácie nemôžu návštevníkom podávať jedlá,nápoje a iné pochutiny
-
V stánkoch je možné realizovať verejné zbierky a podpisové akcie.
-
Predaj výrobkov, produktov či publikácií musí byť v súlade s obchodným poriadkom a je možný po konzultácii s festivalom. Všetky prezentačné aktivity podliehajú schváleniu produkcie festivalu.
-
Neziskové organizácie nemôžu vo svojich stánkoch promovať tretie subjekty, pokiaľ to nie sú organizácie, ktorých identita je neoddeliteľnou súčasťou materiálov k podporovanému projektu (v takom prípade je povolený branding len prostredníctvom týchto materiálov).
Prihlásiť organizáciu do sektora neziskových organizácií môžete prostredníctvom formulára na tejto stránke. V prípade nejasností kontaktujte ngo@pohodafestival.sk.
Prihlasovanie bolo spustené 7. 2. 2025.
Deadline pre registráciu je do 30. 4. 2025.
Výber organizácií bude vyhlásený do 31. 5. 2025.
Sme vďační za váš záujem o prezentáciu vašich aktivít na Pohode 2025, a za aktivity, ktorými robíte svet okolo seba lepším.
Tešíme sa na vás.