Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • travisbickle
    23. 5. 2016, 19:46

    Nevím jestli se to tu řešilo, raději se tedy zeptám. Po loňském průšvihu na parkovišti zazněla myšlenka, že by se letos na parking pouštěli lidé pouze se vstupenkou na festival. Plánuje se tedy něco takového, případně, jakým způsobem bude zajištěno, aby se podobná prasárna nějakých idiotů neopakovala? Díky

    • Peter_BB
      23. 5. 2016, 23:08

      @travisbickle zda sa mi ze avizovali (na Pohoda dni v FMku), ze bude zvyseny pocet brigadnikov na parkovisku kt. to budu kontrolovat v noci. Kazdopadne Tvoj napad ma hlavu a patu. Uz ina vec je, ze v stanovom mestecku kradli zrejme taki, co listky mali. V SR bohuzial zije vela zakomplexovanych ludi so sklonom ku kriminalite, ale zas je urcite lepsie brat to ako vyzvu na nejake nove, kreativne ak nie riesenia, tak aspon zlepsenia.

    • Evcik
      24. 5. 2016, 08:25

      @travisbickle takisto spomínali, že bude aj viac osvetlené parkovisko

    • Murdoc
      24. 5. 2016, 10:57

      bohužel asi žádné opatření tohle 100% nevyloučí, ale snad budou podniknuté kroky, aby to bylo dotyčným aspoň co nejvíc ztíženo. sám nechápu, kdo by mohl na Pohodě chtít škodit druhým nebo dokonce okrádat lidi, ale asi si prostě někdo koupí účelově lístek s tím že si na festivalu vydělá několikanásobně víc... smutné.

    • VV
      24. 5. 2016, 12:34

      @Murdoc Ked nechapes, tak to vysvetlim. Niektori co mali prepichnute gumy vraveli ze na zadnom okne mali do prachu prstom nakresleny hakovy kriz. Stalo sa to z 11. na 12.7. Den predtym 11.7. sa v Ziline konali dve politicke nepriatelske demonstracie, prijimanie a neprijimanie migrantov a organizatori Pohody udajne vyslali na protikotlebovsku demonstraciu autobus s ucastnikmi festivalu. Vraj tam prislo aj k nejakemu incidentu. Mnohi ludia vlani v diskusii vraveli ze tie gumy bola odveta nackov za ucast Pohody na protidemonstracii.
      Je to otazka do debaty. Nie som volic Kotlebu a fasistov neznasam. Je ale vhodne ak sa takto Pohoda politicky angazuje, ked to moze mat podobne, dufajme ze nie horsie nasledky na jeho navstevnikov? Ved na festival mnohi berieme aj svoje deti.

    • elis
      24. 5. 2016, 14:06

      @VV "organizatori Pohody udajne vyslali na protikotlebovsku demonstraciu autobus s ucastnikmi festivalu" hm to mas odkial? nechce sa mi tomu verit, nebolo to nejako individualne organizovane?

    • VV
      24. 5. 2016, 14:24

      @elis Nasiel som nieco o tom.
      http://www.webnoviny.sk/slovensko/clanok/972347-obrazom-proti-kotlebovcom-sa-v-ziline-postavil-druhy-tabor/
      http://www.tvnoviny.sk/domace/1798912_protest-proti-migrantom-v-ziline-stretli-sa-dva-tabory
      Pise sa ze im prislo zaspievat niekolko umelcov z festivalu a bol tam autobus. Neviem ci si ho umelci zabezpecili sami, mozno nam o tom niekto z agentury napise.

    • VV
      24. 5. 2016, 14:36

      Myslim si tiez ze by sa mohli organizatori zamysliet aj celkovo nad obmedzenim politiky na festivale. Naco provokovat nenavist fanatikov? Situacia okolo nas je stale horsia, dnes vysla sprava ze ten co zabijal ludi na koncerte u susedov v Rakusku bol nacko.

    • boomer
      24. 5. 2016, 15:14

      @travisbickle blbo sa mi to priznava, ale tiez uz mi napadla otazka bezpecnosti vo svetle radikalizujucej sa spolocnosti. pohoda je kazdy rok na tri dni prakticky vylucne pozitivny priestor a to moze vselico pritiahnut. nechcem ale malovat certa na stenu.

    • cookie
      24. 5. 2016, 17:09

      jesus christ ludia, nerobme zo svk nackov teroristov, jedna vec su prepichnute gumy (padlo tu nepriame obvinenie!, ze Pohoda tuto smutnu udalost sposobila...) a druha vec je vysinuty clovek nacek-nenacek, ktory moze kedykolvek a kdekolvek na svete vybuchnut a spachat nejake zverstvo... tak isto jedna vec je politika (aj ked predo mnou sa na Pohode zrejme skryva) a druha vec je rozmahajuci sa extremizmus, voci ktoremu sa kazdy normalny clovek predsa musi postavit v zdravej spolocnosti, nenasilne, symbolicky, kulturou

    • VV
      24. 5. 2016, 19:15

      su hrdinovia co nemaju obavy z nicoho, alebo mozno len zatial nemaju mat o koho, horsie ze nerozoznaju otazku od obvinenia

    • cookie
      24. 5. 2016, 22:26

      @VV hej hej, kiezby slovensko malo viac hrdinov ako predposratych konspiratorov

    • emo
      24. 5. 2016, 22:27

      prosím, netrapte ma, 20 rokov nosim dredy ako aj kopec pohodakov je rovnako alebo podobne samotnou svojou existenciou, výzorom či nazorom ako červená pre byka, to sa teraz mam ostrihať aby som na ulici neohrozoval svoju rodinu alebo známych kt. So mnou pôjdu, a žid si ma potom preoperovať xicht a černoch transplantovať kožu? Hej je to ista cesta začať sa cítiť vinným za veci kt. Nie su vôbec zle a za činy ktoré som ani neurobil a radšej ani nemať kamaráta aby ho kvôli mne nezbili, nemať vzťahy a nemilovať aby mnou milovanym neublížili ... Ale potom nežijeď svoj život tak ako to chceš ty ale tak ako to chcú oni, so zlom sa nespolupracuje a zlu sa vopred nevzdava, môže si vziať naše životy, nie naše duše a života iba kus, nie celý, to vôbec neznamená že sme hrdinovia ani že sa ničoho nebojíme, iba že sa na žiadne prezliekanie kože nechystame a chodime s nou na trh aj do postele k laske aj na pohodu aj všade

    • Peter_BB
      24. 5. 2016, 23:11

      @emo prekecneme osobne (v KE 25-27. 6., upresnim Ti kedy mi vyda do Tabacky a kedy do Dobrych casov :)), a @Cookie K+ za prispevky, a tiez prekecneme osobne, na stretavke WP :)

    • VV
      24. 5. 2016, 23:21

      Je dost velky rozdiel medzi prezliekanim koze oproti obycajnej opatrnosti nedrazdit hada bosou nohou, alebo aspon zvysit bezpecnost ako pisal boomer. Ako sa hovori, hrdinov su plne cintoriny.

    • cookie
      25. 5. 2016, 00:53

      @VV odporucam ti noveho shootyho

    • VV
      25. 5. 2016, 08:30

      @cookie Vyborny for, ale preco taka sebakritika v podobe slepeho policajta? :D

    • VV
      25. 5. 2016, 08:36

      Skoda ze nikto z agentury sa k tomu autobusu co pisali noviny ktore cookie ktovie preco oznacuje za konspiratorov, nevyjadril.
      OK zostava len dufat ze mozeme byt v buducnosti na festivale uplne bez obav, bez zvysenej bezpecnosti a teda ze mate pravdu vy nepredposrati hrdinovia a nie my opatrni zbabelci.

    • elis
      25. 5. 2016, 11:07

      @VV tym ze zrazu stopnes vsetku politiku na Pohode festival neochranis od potencialneho rizika. ti prostejsi ju uz davno maju zafixovanu ako festival politickej piesne a moc liberalne miesto. ja si myslim ze by sa pohoda mala dalej vyjadrovat k takym temam (ci uz organizovat nejake vyjazdy to uz je druha vec) a nech tam je aj sto tych betonovych kociek "refugees welcome".. pochybujem ze ti co po tme zbabelo prepichovali pneumatiku ako nejaku vendettu za to co sa stalo v ziline si realne kupia listok a zacnu nejako ohrozovat teba a tvoje deti. poslednu stovku uz vyhodili na novu bundu tchor steinar a myslim, ze na to ani nemaju guraz.

    • michal
      25. 5. 2016, 11:15

      @travisbickle Ahojte. Co sa tyka parkoviska, z policie nemame ziadne indicie, ze slo o neonacistov, o hakovych krizoch na sklach aut pocujem prvykrat. Parkovisko budeme riesit pridanim SBS, pridanim stewardov, pridanim osvetlenia. Urcite budeme spolupracovat aj s trencianskou policiou, aby sme v maximalnej moznej miere boli pripraveni. Status parkoviska na strazene ale nemenime. Co sa tyka dalsich tem - autobus z Pohody do Ziliny isiel, bola to iniciativa samotnych navstevnikov a ludi, ktori sa angazuju v antinazi tematike. My sme vypravenie autobusu umoznili, pripadalo mi to spravne a pripada mi to tak stale. Pohoda riesi aj spolocenske temy od svojho druheho rocnika, nemame dovod to menit, zvlast nie teraz. Myslim si, ze pasivita z opatrnosti je v konecnom dosledku daleko nebezpecnejsia ako otvorena diskusia a jasne vymedzenie sa voci akejkolvek totalite, prave pasivita "mlciacej vacsiny" umoznila nastup fasizmu i komunizmu. Z mojho pohladu jasny postoj voci nasiliu (fasizmus stoji a pada na nasili) nie je primarne o politike, je to spolocenska tema. EMO, dik za skvely prispevok. Pekny den, kracame dalej svojou cestou...

    • VV
      25. 5. 2016, 12:07

      @michal Chcel som najst to o krizi na skle, tak som sa pozrel na clanok na Nku s nazvom "Záver Pohody prekazili vyše stovke divákov vandali, na autách prerezali pneumatiky" kde v som sa o tom docital vcera v diskusii. Dnes je cela diskusia kompletne vymazana. Zvlastne.
      https://dennikn.sk/185942/zaver-pohody-prekazili-vyse-stovke-divakov-vandali/

      Google na svojich serveroch neaktualizuje data okamzite, tak zatial sa este da najst dokaz ze to tam bolo naozaj napisane. Do googlu dat vyhladavanie slov: pohoda prepichnute gumy hakovy
      a pri uvedenom clanku, ja ho mam stvrty v poradi, je strucny vynatok z povodneho textu:
      12. 7. 2015 - Na Pohodu 2015 sa bude spomínať nielen pre silné koncerty. ... na každom aute boli totiž prerezané dve pneumatiky, aby nemohli použiť rezervu. ... Pavol Kudlička pre N povedal, že polícia prepichnutie pneumatík vyšetruje. ... ale za to sme na zadnom okne mali do prachu prstom nakreslený hákový kríž.

    • VV
      25. 5. 2016, 12:12

      Uvidim kolki ma zase oznacia za konspiratora. Pritom som obycajny mnohonasobny ucastnik Pohody ktoru mam rad, iba po vlanajsku mam obavy o svojich blizkych ktori na festival tiez chodia.

    • michal
      25. 5. 2016, 22:38

      @VV Ahoj, nevylucujem, ze niekto mal nakresleny hakovy kriz na aute, ten ale nemusel mat suvis s pneumatikami. Ja mam od policie info, ze za tym neonacisti neboli. Ak to niekto spominal v diskusii, nemyslim, ze si vymyslal, ale k nam sa nedostal ani tento jeden pripad. My urobime vsetko pre to, aby to dopadlo dobre. Pekny vecer.m

  • gress
    23. 5. 2016, 09:32

    Ako to vyzerá s predpredajom? Lepšie ako minulé roky či ani nie? http://postimg.org/image/hy0mzkeh7/

    • elle
      23. 5. 2016, 12:44

      @gress toto je celkom pekná podpasovka od grapu, aj keď sa snaží schovať a to možno. Muhaha

    • elle
      23. 5. 2016, 12:44

      @elle *za to možno. Blbý autokorekt

    • gress
      23. 5. 2016, 13:05

      @elle však to a a bonbónik je, že kapacita Grapeu je stále 10k podľa Jančiho :) pritom každý vie, že už dva roky je kapacita pekne prepísknutá

    • cookie
      23. 5. 2016, 13:07

      nejako mi to tak aj vychadza... 1000 za 59, 3000 za 69, 3000 za 79, kolko sa mohlo predat tych 89? 3-4? :)

    • jazzist
      23. 5. 2016, 14:55

      Ak by to tak naozaj bolo, potom by toto nemusel byt rocnik len jubilejny no aj posledny. Divne ze to moze byt niekomu z webparty na smajla. Ale listky za 89 su obmedzene datumom, nie poctom predanych, tak verim ze ich je predanych niekolkonasobne viac ako 3-4 tis.

    • cookie
      23. 5. 2016, 15:14

      @jazzist NO SHIT SHERLOCK, narazal som na to, ze ten "leak" vobec nemusi byt na sucasny datum mimo, aj tak vela ludi kupuje na poslednu chvilu :'( z mojho okolia urcite, len staci ked pocuvam kolegovcov ci kamaratov, ktori striedaju festivaly podla lajnapu... tipujem, ze az 2/5 navstevnikov to riesi last minute.

    • boomer
      23. 5. 2016, 16:01

      @gress tym "lepsie ako pohoda" nemusel mysliet vzhladom na pocet predanych listkov, ale na celkovu existencnu situaciu. navyse, este nie tak davno na facebooku z pohody pisali, ze predpredaj ide rekordnym tempom. zbytocne sirenie bulvarnych pletiek. nic sa nebojte.

    • Tono
      23. 5. 2016, 16:32

      @gress Ahoj. Aktualny predpredaj patri medzi nase najlepsie. Je lepsi ako minuly a predminuly rok (pricom minuly rok sme naplnili kapacitu 30 000 v sobotu vecer). Inak celkom dobre sa to odzrkadluje aj na ucasti deklarovanej v evente, ked porovnate minule rocniky a tento, pricom je este len maj. Ocakavame, ze tento rok sa nam podari naplnit kapacitu este o cosi skor.

    • gress
      23. 5. 2016, 17:14

      @Tono Tak to super, bodaj by sa festival vypredal už pred jeho začatím :-) My budeme len radi.
      btw, 30k je kapacita celková (aj so staffom, atď.) alebo čisto len pre platiacich návštevníkov? Viem, že v minulosti to bola celková, no raz myslím Michal písal, že časom by to mohla byť kapacita platiacich návštevníkov.

    • Tono
      23. 5. 2016, 17:37

      @gress Dik, tiez by nas potesilo, keby sa to podarilo este skor. 30k je celkova kapacita.

    • Murdoc
      24. 5. 2016, 10:57

      @gress don't believe the hype!

    • Captain_Obvious
      24. 5. 2016, 15:51

      @Tono inak toto s tym ze 30tisic kapacita v ktorej su naozaj stovky ludi od pohoda staffu, cez dobrovolnikov, stankarov, intepretov je dost zavadzajuce...dajte tam 30tisic ludi iba s listkami (naschval nepisem platiacich lebo vieme ze vela ludi listky dostava cez sponzorov a rozne sutaze)

    • Tono
      24. 5. 2016, 16:05

      @user56faee91b8396 Pri zvysujucich sa cenach za kapely je pravdaze v nasom zaujme mat v danom cisle co najviac predanych listkov (co sa nam aj v poslednych rokoch dari). 30k je ale celkova kapacita ludi, ktori maju na rukach pasky a na tom sa nateraz nic nemeni.

    • Peter_BB
      24. 5. 2016, 23:16

      @Tono dik za info, v 2005 bol v sobotu fakt areal neprijemne preplneny, ale vsetky tie pozitivne zmeny odvtedy verim hraju v prospech toho ze by to mohlo byt v 2017, idealne ""na Radioheade"" :)), OK aj v kapacite 30k platiaci + cca. 5k organizatori+stankari+brigadnici+dobrovolnici + snad len 1-2k ""ti od sponzorov"".

    • michal
      25. 5. 2016, 11:18

      @gress Ahojte, ako pisal Tonko, predpredaj mame paradny, vyrazne lepsi ako minuly rok, kedy sme v sobotu vypredali. Prajeme dobry predaj aj nasim kamaratom z Grapeu.

  • Mio
    21. 5. 2016, 11:06

    Dúfam, že sa nezabudne na Bad Karma Boy a uvidíme ich v lete na Pohode :))

  • ShapeIess
    20. 5. 2016, 19:57

    Škoda, že som na nich nenarazil skôr, ale potešili by aj na budúci rok.

    MEUTE marching band. Niečo v duchu Brandt Brauer Frick Orchestra, len o čosi energickejšie.

    https://www.youtube.com/watch?v=f-YtP9WqiSw

  • elle
    20. 5. 2016, 18:35

    pýtať si umelcov na budúci rok je teraz možno ešte priskoro, ale...

    https://www.youtube.com/watch?v=kBlU54F8bHw

    ona je dokonalá!

    joanna newsom, prosím, ešte predtým ako otehotnie niekoľko rokov o nej nebude počuť. môj najväčší momentálny must see. čo? aký radiohead? nie nie. joanna

  • keke
    20. 5. 2016, 11:56

    pozvete Sklep? Jaroslava Dušeka? abych nezhnil v stanovom královstve;-)

  • Bendzo
    19. 5. 2016, 13:47

    Odesza ma byt na pohode ? Neverim.

  • misoa
    18. 5. 2016, 15:41

    dik matwe za bjarkiho! je to super nacasovane, lebo akurat bude do septembra releasovat nove tracky(41!), tak daco iste prinesie aj na letisko.

    inak, tuto srandisti maju bjarkiho za spevacku - http://interez.sk/online-pohoda-postupne-zverejnuje-nove-mena-na-dni-v-radiu_fm-pozname-dalsich-headlinerov/

  • tomillies
    18. 5. 2016, 13:32

    Okrem oficiálnych noviniek na tlačovke padlo aj to, že budiš stage bude mať tribúny a podobne pribudnú pred hlavným stageom na mieste, kde je tá kamenná stena. Celkom sa na to teším :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa