Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • A_Touch_Of_Evil
    15. 6. 2016, 21:18

    Kašlem na Pohodu aj na minaret. Radšej pôjdem deň pred Pohodou na žilinské letisko na Iron Maiden, tam nebude žiaden minaret, žiadna politika, žiadne mimovládky, ani Pišta Suchohríb tam nebude, ani Kiska, ale zato tam bude super muzika určite lepšia než na Pohode.

    • Ivco
      15. 6. 2016, 21:32

      @A_Touch_Of_Evil wau zavidim...:-)

    • elis
      16. 6. 2016, 00:10

      @A_Touch_Of_Evil v roku 2016 sa chvali tym ze ide na iron maiden. zlaty :)

    • A_Touch_Of_Evil
      16. 6. 2016, 00:35

      @elis
      Môžeš mi povedať ktorá skupina z tohtoročnej Pohody mala najnovší album na prvom mieste v britskom albumovom rebríčku + v albumových rebríčkoch v ďalších asi 25 štátoch a na 4-tom mieste v albumovom rebríčku v USA? Ja Ti hneď aj poviem. Žiadna. Ani tie najväčšie hviezdy tohtoročnej Pohody nie. The Prodigy mali síce najnovší album v Británii na prvom mieste ale nikde inde už nie a v USA boli až na 127 mieste, čo teda nie je bohviečo. PJ Harvey takisto, v Británii na prvom mieste a okrem toho už nikde inde a v USA až na 63 mieste. A ešte ktorá skupina z tohtoročnej Pohody dokáže zaplniť alebo dokonca vypredať veľké štadióny na celom svete na samostatných koncertoch? Odpoveď je opäť tá istá. Žiadna. Ale Iron Maiden dokážu aj v roku 2016 dobyť albumové rebríčky na celom svete a zaplniť štadióny na celom svete.

    • elis
      16. 6. 2016, 01:05

      @A_Touch_Of_Evil v dobe streamovania riesi ze kolko starych britskych paprdov si kupilo CDcko maidenu lebo ani nevedia co streamovanie je. zlaty :)

      maiden uz videl snad kazdy kto ich vidiet potreboval.. uz len to ze hraju v kazdej hornej marikovej dokazuje, ze boli za zenitom na prelome milenii (vid banska bystrica) a rovnako aj teraz (vid zilina). z toho co si tu vypisal absolutne nie si cielovka pohody tak nechapem co ta vzrusuje ake skupiny tam budu :D ty si ako ten jozko co nedavno v diskusii na Nku porovnaval pohodu s nova rockom. no srandista :')

    • Peter_BB
      16. 6. 2016, 01:18

      @A_Touch_Of_Evil prepocitavas to cez nakupy = cez peniaze (tak sa pocitaju tie rebricky), je to samozrejme uplne legitimne, vacsina metalistov kt. poznam su velmi inteligentni, slusni a moralni ludia, kt. maju jednu spolocnu zalubu - kupuju si CD/LP do zbierok. Kolki maju tie tzv. "metalovne" :)) Ale pochop, ze ini ludia to riesia napr. cez radia (a v tych Ironi nie ze po clenky, ale ani po päty nesiahaju napr. Coldplay), a my co chodime radi na Pohodu si sledujeme najma vkus hudobnej kritiky vo Velkej Britanii, a kasleme na predajnost (de facto vkus 10 % najbohatsich ludi, ktori si CD kupuju). Pisal som to tu viac krat, ked sa ludia dozadovali nejakej kapely, nech si kupuju jej CDs, a ze potom ta kapela bude hrat v SR casto - dobry priklad su co ja viem Depeche Mode, kt. je verim vnimana ako nekomercna kapela spadajuca skor pod umenie ako pod "bigbít", "disco", ... či metal :))))

      Metal vo svete uz malo kde pocuvaju nejako vo velkom, snad v Skandinavii. Ma vsak stale mimoriadne silnu zakladnu v SR, obzvlas tu v BB, ved Iron Maiden tu hrali na Amfiteatri tusim v 2000. Je to pojem, kt. poznaju vsade vo svete, ako Metallicu atd. Ale ani jedna, ani druha kapela svojim sposobom nesiaha v tomto ukazovateli ani po päty Madonne - chod na zopar dedinskych diskotek a zistis preco presne.

      Ist na koncert Iron Maiden na Slovensku nie je nic neobvykle. Kazdy kto chcel, videl nazivo aj remizu FC Barcelona, hoc aj v Puchove :))) Neber to v zlom, ale vacsina interpretov kt. vystupuje na Pohode hra v SR po prvy krat, len a len preto ze tento festival si vdaka Agenture ziskal velmi silne postavenie v medzinarodnych stresnych strukturach festivalov - napr. aj pre dramaturgiu (kt. uprednostni sucasne mlade progresivne metalove kapely, spolu s vaznou hudbou a pod.), najma pre komfort a kvalitu sluzieb (napoje a jedla nestoja vela, necakas na ne v rade, mas dost miesta na sedenie v tieni a pod.).

      Pride mi Tvoj prispevok taky, ako keby si sa snazil spanielom vysvetlit, ze ich Real a Atletico Madrid aj s FC Barcelona neznamenaju nic, pretoze Ty si si prave pozrel nazivo finale NHL a preto si (len) Ty "king", a vsetci co dnes pozeraju Euro su idioti (dal som zly priklad, pretoze ten by sa hodil na obhajobu "disco a komercie", ale dnes sa nemam chut zamyslat, kedze som si uzil vyhru nasich hoc rusi podla mna boli tvorivejsi a prvych 30 minut aj vyrazne nebezpecnejsi :))

  • Fruitaa
    15. 6. 2016, 14:46

    Predam 1 listok na Pohodu, cena 79€.

  • 45_ACP
    15. 6. 2016, 10:15

    Už prestaňte nariekať kvôli tej drevenej hlúposti. Kaščák si tam môže postaviť čo chce, je to jeho festival. Keby tam postaví obrí drevený falus medzi slnečnice, tak je to jeho vec. V konečnom dôsledku treba hľadať vo všetkom negatívnom silver lining a tým v tomto prípade je, že sa oddelilo zrno od pliev. To znamená, že všetci tí Slováci, ktorí žijú vo svojej ulite xenofóbie, rasizmu, homofóbie, neonacizmu, obmedzenosti, nevzdelanosti, hlúposti, nenávisti a všetci vyznávači Kotlieb, Kollára, Vaskyho & Daňa, Zem a Vek, Milujeme Rusko a ostatných mentálnych porúch ostanú doma vo svojich ulitách ďalej hejtovať všetko a všetkých pred tým než pôjdu na šichtu za pokladňu v Tescu a my ostatní budeme bez týchto ľudí na Pohode aspoň dýchať "čistý" vzduch, v pokoji sa zabávať, piť pivo, počúvať dobrú hudbu, napchávať sa nudlami s gyrosom u Vietnamcov a žiadny minaret, ktorý aspoň pre mňa absolútne nič neznamená nás nemôže rozhodiť. End of story.

    • dukon
      15. 6. 2016, 10:46

      @Bernard_Black tak si myslim ze to je to diskuzni boure ve sklenici vody...move on

    • jazzist
      15. 6. 2016, 11:31

      @Bernard_Black pekna vizia, len aby sa potom nas zostavajucich par tisic vernych a mudrych nemuselo vratit naspat Pod Sokolice

    • jazzist
      15. 6. 2016, 11:36

      vysvetlenie pre novych: Pod Sokolicami boli mensie priestory kde byval festival predtym

    • Frapo
      15. 6. 2016, 12:23

      @Bernard_Black Kedze sucasne umenie by malo byt kontroverzne,vyvolat reakcie(ci uz negativne alebo pozitivne),diskusiu,reflektovat problemy tohto obdobia, tak toto dielo uz teraz splnilo ucel.Takze si nemyslim ze to je hlupost.Je to trefa do cierneho,buchnuty klincek po hlavicke,zatate do ziveho.Len mam obavu ci "ti Slovaci" naozaj ostanu v ulitach(kedze zelene tricka radi behaju po slovensku) a aby to neskoncilo "iba"s prepichnutymi pneumatikami.Ale zas pred hlupostou a nenavistou netreba ustupovat.Velmi sa tesim na tento rocnik.Robite to vyborne.

    • 45_ACP
      15. 6. 2016, 12:51

      @Frapo Minulý rok som nebol ale o tých pneumatikách som počul. Kto a prečo to robil?

    • Frapo
      15. 6. 2016, 13:18

      @Bernard_Black Myslim ze o tom kto a preco to urobil existuju iba dohady.V nejakom vlakne to tu uz agentura spominala.Vyhladaj odpovede agentury.Tento rok budu nejake opatrenia na zvysenie kontroly na parkoviskach,rozsirene osvetlenie,viac ostrahy a tak...

    • VV
      15. 6. 2016, 13:24

      @Bernard_Black Momentalne na strane 7 mas o tom obsiahlu diskusiu aj o stanovisku Michala aj o hakovom krizi na aute aj o okamzitom vymazani diskusie v Nku.

    • 45_ACP
      15. 6. 2016, 13:52

      @VV @Frapo Ďakujem, našiel som. Fakt odporné. Dúfam, že tie hovadá, ktoré to majú na svedomí bude dokonca ich úbohých životov denne postihovať neovládateľná hnačka.

    • svajka
      15. 6. 2016, 14:58

      @Frapo Umenie, ktore si kladie za ciel iba a len prvoplanovu provokaciu a vyvolanie reakci ,a toto umenie potom hrdo vypina hrud cez klise o trafenej husi a klinceku po hlavicke je ubohe umenie.

    • Frapo
      15. 6. 2016, 17:16

      @svajka hej,moze to byt prvoplanove atd.ale mne je to posolstvo a odvaha celkom sympaticka.Kto ma odvahu na slovensku vyjadrit solidaritu s utecencami?Ubohe sa ti to moze zdat.Sto ludi,sto chuti(ked ja to klise mam tak rad):-))

    • emo
      15. 6. 2016, 18:39

      hm, spoločensko kultúrno nábožensky archetyp je prvoplánovou provokáciou, to sme dopadli teda, a samozrejme stop majákom a zvoniciam, základom islamských archetypov sú kresťanské archetypy, islam sa vyvinul z kresťanstva minaret je len zvonica, nič iné

    • 45_ACP
      15. 6. 2016, 18:56

      @emo Presne preto som napísal, že to absolútne nič neznamená a na festivale to nič nemení. Nechápem prečo to niektorym ludom, tak ničí ich prázdne životy. Je to na smiech :)

    • Frapo
      15. 6. 2016, 19:34

      @emo Dik Emo:-)

    • Frapo
      15. 6. 2016, 19:34

      @emo Dik Emo:-)

    • Peter_BB
      15. 6. 2016, 20:20

      @emo :)))
      Je to vecou ale nie Michala, ale vsetkych kt. maju v Pohode svoje "shares" ci "stakes". Podiel/vaha nas co si kupujeme listky rok dopredu je radovo 0,0000x %

    • 45_ACP
      15. 6. 2016, 21:04

      @Peter_BB A co si tym chcel povedat? Ze ti vadi ze si minul peniaze na listok na festival na ktorom je minaret? Tak to je tvoj vnutorny problem nejaky. Mojou vecou to teda nie je lebo ma to nezaujima. Keby tam bola socha Jezisa alebo spominany falus rovnako ma to tiez nebude zaujimat. Neviem ako tvoju pritomnost na festivale ovplyvni nejaka drevena instalacia.

    • A_Touch_Of_Evil
      15. 6. 2016, 21:22

      @Bernard_Black
      jasné každý, kto nechce minaret tak musí byť hneď xenofób, rasista, neonacista, rusofil, volič Kotlebu alebo Kollára a musí čítať Zem a vek. Typická slniečkárska logika. A typické čierno-biele videnie sveta v duchu kto nie je s nami je proti nám za aké by sa nemusel hanbiť ani sám Kotleba. Som rád, že nebudem na predraženom festivale s ľuďmi ako si Ty.

    • 45_ACP
      15. 6. 2016, 21:38

      @A_Touch_Of_Evil Haha, čakal som kedy vylezie zo svojej smutnej diery niekto ako ty a vynadá do "slniečkárov", čo to vôbec znamená netuším ani ma to nezaujíma. My všetci sme velmi radi, že práve takí ako ty ostávajú doma a nejdú na festival, ved už čo iné vám utrápencom zostáva s takym charakterom všakže. BTW, načo si vlastne na stránke "predraženého a slniečkárskeho" festivalu? :)

    • A_Touch_Of_Evil
      15. 6. 2016, 21:46

      @Bernard_Black
      odkiaľ si zobral, že by som mal ostať doma. Ja nezostanem doma, len nepôjdem na Pohodu. Ja pôjdem na Iron Maiden, to bude lepšie ako Pohoda. A pred tým pôjdem do Čiech na Rock for people a ďalší víkend na Moravu na Masters of Rock, kde budú Slayer, Megadeth, Testament atď. Sú aj iné festivaly a iné akcie ako Pohoda, ak si o tom ešte nepočul.

    • elle
      15. 6. 2016, 23:47

      @A_Touch_Of_Evil uži si ich :D

      Btw dúfala som trochu, že wp zostane bez mráčikárov, a tí sa vytrieskajú na fb...

    • Peter_BB
      16. 6. 2016, 01:23

      @Abc si podla mna uplne mimo. Ak by Ta to nezaujimalo, tak nielen ze tu nepises, ale ani nic k tejto teme necitas. Rovnako, ako si ja necitam clanky o hadzanej, co je mimochodom v Europe sledovanejsi sport ako hokej. Chcel som povedat to, co som napisal - hoc ma Michal pre Pohodu hlavne slovo, nie su mnohe rozhodnutia len jeho vecou. V neposlednom rade kazdy si vie lahko vygooglit mena vsetkych clenov poroty u kt. ten minaret zvitazil ako najlepsi z predlozenych navrhov do sutaze. ""Milujem"" takychto prispievatelov ako Ty, ktori si nafabuluju kadeco, zautocia, a v principe si dokazu v 4 riadkoch protirecit (napisal by som Ti to aj trefnejsie, ale dnes oslavujem vitazstvo aj nasich a aj francuzov :))

    • 45_ACP
      16. 6. 2016, 01:49

      @Peter_BB Odpust ale ked sa vyjadrujes v metaforach a roznych hadankach, tak si musis zvyknut, ze nie kazdy hned pochopi co myslis. Aj teraz mi tu davas nieco o hadzanej. Povedal som, ze ma nezaujima to, ze je ten minaret tam postaveny ale nepovedal som, ze ma nezaujima ked nejaki blbci budu pisat o pohode, ze je odpad iba kvoli nejakemu minaretu a ine bludy. Viem, ze ty si stalica webparty, tak si myslis, ze mas hlavne slovo a si stelesnena mudrost ale nie vzdy bude s tebou kazdy suhlasit. Vacsinou som tvoje prispevky vzdy cital lebo neboli hluposti. No teraz neviem. Clovek si tu obranuje Pohodu a aj tak ho zhejtuju, asi ste aj vy "mracikari".

    • emo
      16. 6. 2016, 10:01

      @elle "boj" slniečkári vs. mráčikári je dávno vyriešený - slniečko sa zobudilo, popreťahovalo kosti, cez mrak hlávku vystrčilo, zasmialo sa od radosti
      to že v každom z nás sa bije "slniečko" a "mráčik" a nejednoznačnosť vyhranenej inklinácie k nim som tu kedysi, v čase keď ešte tieto pojmy ani neexistovali, riešil podľa mňa výstižným pozdravom peace & fuck off, čo sa neviem prečo u nikoho nestretávalo s pochopením :) a keď už, tak sa reagovalo iba na tú druhú časť pozdravu (?) čiže je jasné už aj z toho že na mráčikarstvo sa viac reaguje a aj viac kričí :)

    • elis
      16. 6. 2016, 10:03

      @Peter_BB peto podla mna je naivne si mysliet ze michal nema posledne slovo o vsetkom ohladom pohody. ak by tam minaret nechcel tak tam nebude bez ohladu na celu porotu...

    • Peter_BB
      16. 6. 2016, 17:17

      @elis Aj ja predpokladam, ze vo vacsine otazok ma posledne slovo Michal. Ale nie je to jeho festival. Ak poznas tie anglicke vyrazy "shareholder" (tusim sa preklada ako "podielnik") a "stakeholder" (pokus o preklad do slovenciny som zatial nezachytil), tak Michal nie je ani 100%ny shareholder a ani 100%ny stakeholder. To prve sa pocita cez peniaze, a podiel nas co sme si kupili listok rok vopred je tych 69 € k celkovemu rozpoctu festu (tipujem cca. 1m € na honorare a 1m € na zvysne veci), z toho som odhadol ten pocet nul v podieli nasich investovanych penazi do listka :)))

  • emo
    15. 6. 2016, 10:07

    konečne na Pohode (zas) utajený program, chválim, ako odporúčateľovi nereálneho utajovaného programu mi nikdy nenapadlo urobiť to takto reálne pre 1 malú scénu, výborne,
    môj ideál stále ostáva dostať program do ruky na bráne a až tam zisťovať, žasnúť, tešiť sa

    • dukon
      15. 6. 2016, 10:44

      @emo ja uz jsem to tak udelal 2x v letech 14/15 ignoroval jsem media a diskuze a dokazal se vyhnout jakekoliv zmince o line-upu
      za branou jsem drapnul katticku s programem, postavil stan, koupil pivko a terpve zacal cist, co ze me to ceka. Je to velky naval emoci, doporucuji. Lepsi nez se se dozvidat interprety salamovou metodou behem roku a kouskovat si to nadseni...
      Letos jsem ale zmenil lehce mod a program si cekl presne mesic pred zacatkem, kdy uz je +- beztak hotovy a je jeste cas si naposlouchat super nezname veci, kterych je na Pohode vzdy fura....

    • jazzist
      15. 6. 2016, 11:09

      @emo ktora scena bude utajena? sledujem novinky ale to mi asi uniklo

    • jazzist
      15. 6. 2016, 11:09

      @dukon ved to je to riziko, ze bez ceknutia, napocuvania mozes prist o vyborne nezname veci

    • emo
      15. 6. 2016, 18:40

      Kušnierik

  • Peter_BB
    15. 6. 2016, 00:50

    Len pre zaujimavost, ze pesiaci Penty glosuju B. Kollara ako krala internetoveho "hejtu" bez toho, aby sa pol slovom zmienili o tom ako a preco hejtuje minaret na Pohode (http://plus.sme.sk/c/20190786/boris-kollar-chce-byt-kralom-internetoveho-hejtu.html). Mam z toho zmiesane pocity :)), ale prevazuje radost z toho ze nam davaju pokoj, nad znepokojenim z coraz vacsej ubohosti ich investigativy (apropo adept na najhorsi komentar historie je podla mna ten od Schutza po zapase s Walesom, pardon za off topic :))

    V zivote by som nepovedal, ze dam "K+" bulvaru ako Novy cas:
    http://www.cas.sk/clanok/411332/boris-kollar-a-jeho-6-slov-ktore-napalili-fanusikov-pohody-ako-mohol-nieco-take-napisat/
    Michal to v tomto clanku komentuje skvele, ale dovolim si to rozvit: Kollar je podla mna obycajny klamar, lebo verim ze o tom nestasti na Pohode z 2009 velmi dobre vedel, a len zavidi, vid aj to ze jeho inac totalne trapnemu festu dal nazov Dohoda.

    K Dohode iba jeden postreh - ked som tam prvy raz siel na "sociologicky vyskum" (najma preto, ze tam boli aj kamarati), tak sme tam hned na uvod strpeli asi 30 min. rad na europivo. Nastastie som si pomerne rychlo vsimol, ze tam bol aj bar, kde capovali to iste europivo na pockanie. Tak som sa na tom "feste pre nevsimavych :)))" celkom dobre bavil na tom, ze desiatky az stovky ludi tam cakali po 20-30 min v radoch na europivo, ktore sme pritom ja a par dalsich vsimavych :) brali aj kamaratom kazdou cestou z toi-toia bez cakania (rad na toi-toi nastastie len 3-5x dlhsi ako na Pohode, a nie 20-30x dlhsi ako ten rad na pivo). Aky Boris, take jeho stado :) - nevsimavi, bavi ich stereotyp, asi im je clivo za erou pred 1989, ked sa 20-30 min cakalo nielen na banany, ale aj v rade na kosik do potravin :)))

    • casovac
      15. 6. 2016, 08:45

      @Peter_BB Ahoj Peter, to ze vlastni cast vydavatelstva SME Penta neznamena, ze redakcia su ich poskokovia. Od predmetnej kupy podielu uplynul dost dlhy cas, aby si kazdy vytvoril jasny obraz, ci im idu po ruke. Neviem si predstavit, ze by takeho Schutza niekto ukoloval co ma pisat, a predmetny clanok o Kollarovi napisal Lesko, ktory pokial viem ani nie je staly clen redakcie, a mimochodom je to aspon podla mna dobre napisane. Inak spominany minaret nestoji za povsimnutie oproti tomu, co sa teraz deje v tomto state.

    • Peter_BB
      15. 6. 2016, 20:27

      @casovac je to +/- ako vztah Most-Hid a SMER. De iure mas pravdu, ale vnimas to podla mna velmi povrchne, asi tak ako Schutz futbal - mas na to plne pravo, a je super ze napises tuto na WP, kiez by aj Schutz o futbale pisal len prispevky na internetove fora ci blogy, ale nie komentare do kedysi mienkotvorneho dennika. V ostatnom by som sa uz opakoval, je to tema na dlhsi pokec, na Pohodu sa hodi snad len tym ze SME bolo kedysi partnerom festu, tie CDs si mnohi verim pamatame z aut na letisko.

  • elis
    14. 6. 2016, 17:25

    skvely clanok o niecom, co sa potencialne moze dotknut aj pohody. uvidime dalsi vikend

    http://pitchfork.com/thepitch/1186-the-uk-leaving-the-eu-would-change-the-european-music-industry/

    • Peter_BB
      14. 6. 2016, 18:07

      @elis mám vsadené na výsledok 50,01 - 55 % :)), tak až to takto výjde, beriem Ti z výhry na stretávke WP Urpinera. Až mi výjde iba druhý tiket "under 54,5 %" kvôli Brexitu, tak super až mi zreferuješ čo v článku hipsteri :)) napísali. Dal by som na stretávnke WP aj malé sympózium o tej globálnej horizontálnej aj vertikálnej integrácii kt. pizdí festivaly bez ohľadu na Brexit, len neviem tipnúť po koľkom zopakovaní kľučúvého slova "Live Nation" by mi skončil ten Urpiner v ksichte :)))

  • elis
    14. 6. 2016, 14:51

    colours dali prave von komplet timetable. budeme mat aj my tento tyzden?

    • Evcik
      14. 6. 2016, 15:59

      @elis na FB z Pohody reagovali niekomu na príspevok, že by ho chceli zverejniť už koncom tohto týždňa, ak sa podarí :)

    • Peter_BB
      14. 6. 2016, 18:08

      @elis tipujem ze ano :), je o tom aj vlakno nizsie tuto na WP..

  • thom
    14. 6. 2016, 12:23

    Ja stále tvrdím že minolet je slabý brankar že aj na a slovensku sú lepší brankári ,bol som v tom že aj náš čo chytá v plzni je lepši no keď dostal hentaky ,,švrlák" od walesana tvrdim že zlatý minolet a ten v belgickú sedì... čo by sme zaň dali aj by sme sa mu modlili keby ich vychytal a ako čítam mišo ho kúpil na pohodu ,dufam ze kúpi aj hráča menom DIEGO to ti je player..aj ľudia ho chcú ,ja sa tiež pripajam keď už máme ten minolet..

  • molon_chvm
    14. 6. 2016, 11:32

    ...miško veľmi nešťastné rozhodnutie, v dnešnej dobe - da´t na pohodu minaret...ako tvoj alibizmus to viem pochopiť, ale odpove´d typu - je to pekná stavba, to nie, to nie je odpoveď...som len zvedavý, ako sa zaplaví internet fotkami pri tejto stavbe, kde budú ľudia v polohách, ktoré určite "daešákov" nenadchnú...

    • oliver
      14. 6. 2016, 12:53

      @molon_chvm podľa mňa je minaret vpohode, chybou bolo, že o ňom informovali...predovšetkým v takom predstihu :) nabudúce by bolo snáď lepšie tam také niečo proste pľacnúť a nech si hejslováci hulákajú po festivale

    • elis
      14. 6. 2016, 14:40

      @oliver toto! malo to byt prekvapenie priamo na festivale. tym ktori najviac hulakaju by nedoslo co to je a zbytok slovenska co tu pohodu bojkotuje tak ci tak by mal inu temu tyzdna :) ale o to misovi neslo takze to mame oznamene mesiac dopredu a ako dole niekto pise, nevzniknu pri tom asi fotky plne solidarnosti ak to teda nevzblkne. neviem ci ten shock faktor a symboliku neprebiju titulky ako dielo dopadlo. mne sa to paci, len by som isla na to asi inak.

    • Ernest
      14. 6. 2016, 14:58

      @elis ak sa to bude dat zapalit tak to urcite vzblkne
      ak nie tak to bude stokrat ocikane s fotkami na internete a pohoda sa stane najpopularnejsi festival v europe aj casti azie :D

    • molon_chvm
      14. 6. 2016, 14:59

      @Ernest ...a presne toho sa obávam, že to tak dopadne...

    • elis
      14. 6. 2016, 15:06

      @Ernest je to drevenna stavba. myslim ze vela tupych ludi co by to spravilo zostane doma, ale jeden nikdy nevie. toto je podla mna to najhorsie co sa moze stat, myslim ze vsetky deti, manzelky, psi, pneumatiky etc budu rovnako v pohode :)

    • elis
      14. 6. 2016, 15:10

      sakra *y mi uslo:)

    • Peter_BB
      14. 6. 2016, 18:16

      @Ernest minaret verim uchrani SBS od toho, co boli ti tzv. ""novi ludia"" schopni urobit so slnecnicami v 2011. Mrzi ma len to, ak nejaki tradicni fans Pohody kt. chodia s detmi maju akykolvek strach, o tom som uz pisal. Verim, ze absolutne ziadna skoda nevznikne tym nam, co necitame bulvar (vratane FB).

    • emo
      14. 6. 2016, 21:37

      @Peter_BB ja neviem , nie som prorok, napočúval som sa už "ako vypálime všetky kostoly" a aj horeli - v nórsku , môj predpoklad - nestane sa vôbec nič, a keď tam bude horieť tak to uhasíme
      keby som bol anti minaritista, určite by som ho určite by som ho nepálil, lebo by som predpokladal, že za každý zhorený tu pribudne 10 nových a určite by som o ňom nikde nič nepísal ani sa k nemu nevyjadroval aby som mu tým nerobil reklamu, všetci sa pekne vyfarbujú ale múdrosti našich starých mám nepreštia - poznáme ich po perí i po reči, smrdia od hlavy, keď sú trafení gágajú, štekajú tak nehryzú a zas štekajú a karavána ide ďalej

    • Peter_BB
      14. 6. 2016, 21:51

      @emo (off topic) ale ved nataram, nagagam a nastekam aspon tuto na WP toho najviac ja, Ty si verim na striebre, a suboj o bronz je tesny :))) Kazdopadne Havran, Blaha, Boris Kollar and co. a ich fankluby by zavíííjali :) aj bez minaretu, co uz s nimi, zrejme paranoikmi :))), a naša karavána pojde beztak dalej smerom k pohode na Pohode, a ta ich smerom ktovie kam, kazdopadne co mas spaja je ze sa vieme zabavit za pocitacom (len my za WP, a oni za FB a bulvarom).

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa