Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • monghi
    17. 11. 2017, 16:16

    rok 2018 môže byť v skutku zaujímavý ... MSP chystajú takisto nový album a turné ... http://www.nme.com/news/music/manic-street-preachers-announce-new-album-resistance-futile-announce-massive-2018-uk-arena-tour-2160089

    • wratko
      17. 11. 2017, 19:12

      @monghi Dufam v europske turne a hlavne Vieden. Michal ich moznu ucast na Pohode rezolutne v minulosti odmietol.

    • user56faee91b3968
      17. 11. 2017, 21:42

      @wratko zatial su terminy iba v UK a to iba velke areny ako Wembley alebo MEN Arena.... V Europe to budu mensie priestory(co sa tyka Viedne predpokladam ze by to mohol byt Gasometer alebo Arena, ak by nahodou zavitali do Prahy tak by hrali asi v Lucerne ako pri ich poslednej navsteve CR v roku 2012).....no a Miso ich bohuzial na Pohode nechce.... To suvisi urcite s ich laviciarskym postojom(ale takto by sme mohli odsudit aj napr. RATM)..... Tak zostava na Slovensku iba Grape kam by sa MSP urcite hodili tiez len neviem ci neprekracuju Grapeovy rozpocet.......

    • wratko
      17. 11. 2017, 22:01

      @user56faee91b3968 MSP vo Viedni si viem predstavit prave v Gasometri. Na Grape by som sa nespoliehal, tam vystupuju o generaciu mladsi interpreti. Z tych starsich zahranicnych tam bola asi len Morcheeba.

    • wratko
      17. 11. 2017, 22:13

      @user56faee91b3968 MSP si vysluzili ban na Pohode kvoli hraniu pre Fidela na Cube niekedy v case vydania albumu Know Your Enemy. Odhliadnuc od toho, Michal priznal, ze hudobne ho nikdy nijak nebavili.

    • user56faee91b3968
      17. 11. 2017, 23:09

      @wratko no na Grape sa nespolieham co sa tyka MSP ani ja.... Doteraz mali vzdy zahranicnych interpretov, ktori vydali prve albumy v minule dekade(to znamena od roku 2000 a MSP vydali debut Generation Terrorists v roku 1992).....a ani neviem ci vekova skupina co nevstevuje Grape vobec MSP pozna.....A ked ano tak mozno iba tie najznamejsie veci(Motorcycle Emptiness, Design For Life, If You Tolerate This........ etc.)..... Takze ten kto ich chce vidiet musi na koncert vycestovat niekam von co je podla mna skoda ale co uz..... A tiez si myslim ze Pohodovy ban je kvoli koncertu, ktory mali na Kube hned po vydani Know Your Enemy niekedy v na jar 2001.......

    • emo
      18. 11. 2017, 10:33

      @monghi michal konkretne povedal ze nie msp a ratm pre ich politicku orientaciu ... neskor na dotaz ze sa zucastnili trutnovskeho rocnika venovaneho obetiam fasizmu a komunizmu uviedol nieco ako ze nemusime so vsetkym suhlasit a nemusi sa nam vsetko pacit a aj tak su mimo neho ... clash boli vraj tiez komunisti a pamatam ako depesaci nosili odznaky lenina siouxsie zas pobehovala s hakenom a joy division provokovali naci obrazkami aj samotnym nazvom kapely co teraz pozostali nechapu ako ich s tym niekto moze spajat a aky ma na to dovod a hlavne ze aj druhy nazov si dalu new order ;) no vsak vpohode . Takto by som to urcite pri menovanych kapelach neriesil ... aj uz zucastnene kapely pohody poniektori nazyvaju ani nie komunistami ale rovno zidobolsevikmi napr. Rozpor kt. Koncert velmi potesil :) inak suhlasim ze nacibolsevikov na pohode ani netreba pokial by tam mali byt nejak organizovane napr ako skupina a nie ako jednotlivec. Hlavne nacibolsevicku udovu stranu vase sovietsko si tam neviem nejak predatavit. Inak mi socialisti ako msp a pod absolut nevadia teda okrem tej krajnej socialistickej polohy bolsevizmu a narodneho socializmu :)

    • Peter_BB
      18. 11. 2017, 11:14

      @emo suhlasim a dodam, ze MSP by beztak na Pohode nemali potrebny "pomer vykonu k cene", kedze pre klucove segmenty ucastnikov su napriek statusu kultovosti v UK tuto "v nasich krajoch" bud uplne neznama kapela (ako napr. tiez I. Brown, Cribs a pod.) , alebo neziadana presne pre ten segment "friends of Stefan Hrib" ktory pre Pohodu z ekon.hladiska je tiez dolezity. A navyse clenovia MSP su znami aj tym, ze nevedia velmi vyjst s mnohymi dalsimi umelcami, a tak by nezapadli do atmosky kt. sa Miso snazi vytvarat v Artist village, a ktora verim pomaha dostat na Pohodu kvalitnejsie mena ako MSP (mam na mysli AFP, N. Cavea atd.). Mne sa MSP tiez vybavia ked mi Brian M. spieva " I know, you love the song but not the singer" :)) Z tejto kategorie sme uz na Pohode mali post-SP Billieho C. :) a mnohi sme sa zhodli, ze na tento typ "love or hate" interpretov proste treba ist na solo koncert, a na Pohode si uzit interpretov kt. ak nam zily netrhaju :) tak sa daju prijemne pozriet z co ja viem Cafe Kusnierik ci Tvojich flekov Emo kde je hluk primerany pre Adel.

    • monghi
      18. 11. 2017, 22:50

      @Peter_BB segment "friends of Stefan Hrib" :)))) genialny nazov! :)

  • user56faee91b844e
    17. 11. 2017, 11:11

    Nick Cave & The Bad Seeds pridávajú okolo termínu pohodu vystúpenie na festivaloch. Som za to, aby sme si ich zopakovali. A na druhý deň potom Radiohead.

    • monghi
      17. 11. 2017, 16:14

    • user56faee91b3968
      17. 11. 2017, 21:46

      @monghi Nick Cave v pohode ale radsej nech sa da priestor niekomu kto este u nas nehral-National, War On Drugs, QOTSA,Liam/Noel Gallagher,Gorillaz etc.........

    • Peter_BB
      18. 11. 2017, 11:17

      @user56faee91b3968 Noela mam rad, ale na Pohode by zrejme len dokazal, ze v SR patri do tej kategorie s I. Brownom, Cribs and co. o kt. sa bavime v suv. s MSP. Gitarovky na Pohode svojim sposobom patrie na Runway, a vymodlime si jednu-dve ktore sadnu do Dome ci Šapitó, podobne ako napr. svojho casu Pulled apart by horses ci Japandroids. Na Noela a MSP treba ist do UK, alebo na Sziget :)

    • monghi
      15. 11. 2017, 20:15

      @baszki veď toto! :)

    • Peter_BB
      16. 11. 2017, 08:18

      @baszki dik za link, dobre vediet. Stale som neprestal, a kym tito 5 Pani :) ziju nikdy neprestanem verit, ze koncert Radiohead na Pohode je iba otazkou casu. Aj som tusim pred cca. 2r tipoval (vtedy, ked ich uz Penta-SMEtiari videli na Pohode v tych ich fabulaciach "co nas caka v roku 201X..") a aj tuto na WP napisal, ze Radiohead na Pohode ano, ale az v 2018. Tento moj tip stale plati, hoc by ma viac potesil Beck :))))

    • monghi
      16. 11. 2017, 09:08

      @Peter_BB momentalne si osobne ani neviem predstavit vacsiu udalost v celej historii Pohody, ako pripadny koncert Radiohead. Daleko viac mam rad ine kapely, ale oni su skutocni zjav na scene, samostatny level. Ak by sa to podarilo, rozsypem sa na kusky a znovu poskladam :D A ked sa to nepodari, bude mi to jedno :)))

  • monghi
    14. 11. 2017, 12:56

    • simbela
      14. 11. 2017, 14:59

      @monghi ..seriozne tipujem ze Florence v lete vidime u nas :)

    • user56faee91b3968
      14. 11. 2017, 15:30

      @simbela podla mna je pre nase festivaly prilis draha...... Neviem ako Pohoda ale Grape si ju urcite nemoze dovolit...... Pocitam ze cena Florence sa pohybuje okolo 400 tisic a za tie peniaze by som radsej v Trencine mal Arcade Fire.......

    • emo
      14. 11. 2017, 16:04

      @user56faee91b3968 no neviem a ani nechcem sa k tomu vyjadrovat co kde a ako kvalita sleduje cenu ci ani nie ... ale cisto matematicky zjednodusene 20.000 ludi po 100 len prostriedky od ludi by teda uvazovaný interprét s udajnou uvazovnou cenou vyčerpal z 1/5 co teda ak by chcel ist festival touto cestou a bola to nejaká top priorita, tak to zvládne ... fakt netuším aké su + od ludí, od sponzorov, od predajcov a aké sú mínus na celkovú réžiu festu a kolko teda je realny badzet na vystupujucich umelcov a kolko z neho na 1,2,3,4 tzv headlinerov ... celé je to asi trochu dost inak ... pri vsetkej ucte k simbele a dalsim a miernej zhovievavosti ku vsetkým co tu roky vypisovali ze slecna F v ziadnom prípade, pre mna to urcite nie je nejak nepostradatelný interprét (:

    • tomik
      14. 11. 2017, 18:58

      myslim ze melt ma kapacitu ako grape 20 000 a tiez si myslim ze uskriekana florence nie je teraz taka IN a je lacnejsia ... the xx tiez na melte , tento rok budu asi dostupnejsi ako minuly ti by ma viac potesili na pohode...
      mam tusenie ze tento a buduci mesiac sa uz zacne s oznamovanim

    • gress
      14. 11. 2017, 21:25

      @tomik No Michal sa vyjadril naposledy v rádiu, ze v novembri prídu s menom, možno s balíkom mien, tak uvidíme a podľa mňa je Florence reálna, povrávalo sa, už tento rok, že mala byť. Ale pekné mená dali, najmä Jon Hopkins live by potešil... to by bolo skvelé, keby ho dotiahnu aj sem.

    • simbela
      14. 11. 2017, 21:36

      @user56faee91b3968 ty si po tom rozhovore s Jancim hotovy odbornik na ceny :)
      uskriekana.. hm, mozno, ale tak spevak z Future islands tiez pocas koncertu vydaval rozne zvuky... a pacil sa :)
      ja ju aktualne pocuvam kazdy den, skrekot je presne podla mojho gusta, taky akurat.
      btw,Florence sa angazuje v otazkach pomoci utecencom, mala som dojem,ze sa tu spekulovalo ze Mia a Solange mohli byt pozvane z podobnych dovodov......nepamatam si kto to pisal.

    • Peter_BB
      14. 11. 2017, 21:49

      @tomik ano, Melt je mid-size fest s kapacitou 20-25k, a aj zmenou dramaturgie uz t.c. porovnatelny s Pohodou.

      Ina vec je, ze rozpocet ma isto vyrazne vyssi, kedze ide o nemecky trh = konzumemtov s nadstandardnymi prijmami, ktori si napr. mozu dovolit kupit nove najdrahsie smartfony kazdy rok. Cim sa "partnerom" oplati dat festu viac, kedze to v pohode ustoja pred akcionarmi ako primerane naklady na marketing.

      Za "archetypalne europivo" (Warsteiner) tam "zapadniari" zda sa v pohode a radi zaplatia 5 € za 4 deci. Co je bezna cena, vid kolko a za co aj my zaplatime v kluboch vo Viedni. Cize len europivo samotne vyrobi Meltu ramcovo okolo 1m € do rozpoctu na kapely navyse oproti Pohode.

      Mne Florence na Pohode absolutne nebude chybat. Ale ak sa to Agenture podari, budem to nielen plne respektovat, ale aj chapat. Sotva sa najde lepsi headliner pre "coraz nosnejsi segment" tych, co Pohode zaplatia najviac, a to su rodiny s detmi, "chatkari" atd. Florence by predpredaj potiahla min. 10-nasobnym tempom ako akykolvek moj top headliner typu Slowdive, TJ&MC, Thurston a pod., dost mozne este lepsie ako zrejme doterajsi rekorder Moby v 2011.

    • Honza_H
      14. 11. 2017, 23:52

      Florence bych taky klidně oželel, ale samozřejmě by nahnala hodně lidí. Nicméně vidim jí spíš na Colours. Jinak mne potěšilo že z těch oznámených jmen na Melt jich mnoho již na Pohodě bylo. Z těch co nebyli bych bral určitě Tylera a Jona Hopkinse. Jinak jak se koukám na ty prozatimní headlinery příští festivalové sezóny tak mám pocit že jich je většina už lehce za zenitem. (The XX, Gorillaz, The National, QOTSA ...) O to víc se letos těším na ty menší jména ! :) Jo a co se elektroniky týče tak má Pohoda samozřejmě oproti Meltu stále co dohánět. ;)

    • emo
      15. 11. 2017, 06:08

      @tomik je to typ spevacky ako mnohe ktore bud milujes alebo ti rovno lezie na nervy ich spev a prejav .. ako napr dolores z cranberries. Presne si viem predstavit ako to jej e e e a podobne jej srandicky dokazu vytocit niekoho kto ju nemusi

    • user56faee91b3968
      15. 11. 2017, 18:48

      @simbela podla mna Florence pod 400 tisic nebude..... A s Jancim som sa o nej vobec nebavil pretoze aj ked

    • user56faee91b3968
      15. 11. 2017, 18:53

      @user56faee91b3968 je podla mna OK(rad si ju obcas vypocujem ale rozhodne nie som nejaky velky fanusik) urcite sa na bez nej zaobidem..... Podla mna je to nieco co oceni najma hipsterske/metrosexualne publikum :)........ Ale cena zavisi od toho ako je dany interpret popularny.... Posledny album od Florence bol cislo 1 na oboch stranach atlantiku.... To myslim hovori za vsetko..... Dream On......

    • Peter_BB
      16. 11. 2017, 08:09

      @Viktor a Honza: skoda, ze na vysku honorarov a "konecne destinacie" headlinerov sa zatial neda stavkovat. Ako napr. na politikov. Tiez by som vsadil, ze Florence stale stoji ramcovo "pol melona" :) a takto ju v SR+CR pre/zaplati iba Colors. A rovnako si vsadil, ze Radiohead zahraju na Pohode a nie na Colours, na co by sice bol kurz 6,0 ale aj na Trnku bol taky a vyslo to (a sukr. dodatok pre Ema :) a ja skupy k***t som na to vsadil len pol eura, a tak to mozem oslavit s mamou nanajvys pri jednom malom goleme :)))

    • user56faee91b3968
      16. 11. 2017, 12:41

      @Honza_H rozhodne by som nepovedal ze The National su za zenitom.... Po rozporuplnom Trouble Will Find Me z roku 2013 vydali tento rok Sleep Well Beast a to je podla mna jeden z adeptov na album roka(u mna zatial definitive cislo 1......aj ked co sa tyka National beriem radsej jednoznacne Alligator alebo High Violet)...... No a aj ked QOTSA,Gorillaz alebo The XX vydali tento rok slabsie albumy neznamena to ze su za zenitom a urcite by som si ich rad pozrel(aj ked The XX uz na Pohode boli a ich koncert povazujem spolu s Leftfield a Ianom Brownom za vrchol Pohody 2010).....

    • djdusi
      16. 11. 2017, 16:37

      @user56faee91b3968 Boxer a Alligator su jasni TOP pre mna, ale inak suhlasim; praveze mam pocit, ze ak beriem vsetko do uvahy, tak oni praveze *su* na zenite, aj ked teda dufam, ze im to aj nieco este vydrzi. :)

    • misoa
      16. 11. 2017, 16:57

      @user56faee91b3968 hipsterske a metrosexualne publikum, wtf, to co je za kadrovanie

    • emo
      16. 11. 2017, 20:08

      @misoa cau chapem ze vas hipsterov sa to dotklo no nas metrosexualov to zas potesilo ze si nas niekto vsimol

    • user56faee91b3968
      16. 11. 2017, 20:33

      @emo klobuk dole pred sebaironiou..... Esteze su tu ludia, ktori beru urcite veci s nadhladom.....

  • monghi
    12. 11. 2017, 09:30

    a len tak, medzi recou, lebo nejak nam tie gitarove legendy alternativnej sceny prilis ozivaju ... My Bloody Valentine sa chystaju, po piatich rokoch, hodit na trh novy album ... a zrovna na buduci rok :) https://pitchfork.com/news/my-bloody-valentine-releasing-new-album-in-2018/

    • boomer
      12. 11. 2017, 20:00

      @monghi joooj, len si to predstav :)

    • Peter_BB
      13. 11. 2017, 11:08

      @monghi :), horim nedockavostou :))

    • monghi
      13. 11. 2017, 14:28

      @boomer co vsetko si ja viem predstavit na Orange Stage :)

    • Peter_BB
      13. 11. 2017, 16:35

      @monghi MBV su podla mna skor do interieru a klubu, predsa len je to iny zvuk (hlukove steny a odrazy), ci skor iny hluk :) ako napr. Slowdive. Ale napriek tomu si ich tiez viem predstavit aj na Runwayi, hoc viac by mi sedeli v Dome :) Najma nech urobia dobry album, a v lete hravaju s podobne vyvazenym setlistom ako Slowdive ci TJ&MC.

    • boomer
      13. 11. 2017, 16:49

      @Peter_BB na festivale to nikdy nebude "to prave orechove", jedine ze by masivne naddimenzovali visegrad :)
      ale nie je vsetko stratene, zazil som tento rok open air Swans a zazitok to bol porovnatelny s uzavretym klubom. hlasitost sice sla dole, ale akurat na taku hranicu, kde este nie su potrebne stuple a zaroven sa uplne nestraca ten "hlukovy" zazitok. ostatne, aj Mogwai si to onehdy na Bazant stagi dali hlasnejsie a bolo to super.
      okoloiduci snad na tu hodinu-hodinu a pol odpustia :)

    • monghi
      13. 11. 2017, 18:38

      @boomer na festoch je to aj o tom, kde kto stoji v dave ... to uz mam vyskusane. Problem open air je hlavne v tom, ze vyladit zvuk je ciste carovanie ... zafuka vietor a uz to cele leti prec :) Kazdopadne sa na MBV album tesim a zacinam sa zabavat, co sa deje na festovej scene, kto ake mena ponuka a som fakt fakt zvedavy, cim prekvapi Pohoda. A este vacsia zabava je, co stvaraju Depeche Mode ... uz 6 letnych koncertov na festoch, najnovsie otvaracka madarskeho VOLT festu ... heh, a politika ala Topfest ... DM otvaraju fest samostatnym koncertom ... cely fest 12 000 ft, ale v uvodny den s DM 20 000 ft :D Money, money, money, must be funny ... :)

    • Peter_BB
      13. 11. 2017, 19:22

      @boomer & monghi: plne suhlasim, vsetko ma svoje + a -, aj festivalove koncerty :) Klubove kapely si uz verim uvedomuju aj to, ze ak na feste dokazu masam ze na to maju, tak je to pre ne najlepsie PR na nasledne vypredavanie klubov. Ak by som mal napr. pred rokom niekoho volat na Slowdive do Viedne, v mojom okruhu by som urcite nepochodil a ani by ma asi nenapadlo koho oslovit, a teraz po ostatnej Pohode uz registrujem celkom dost adeptov :) A detto na MBV som siel sam (nastastie stretol po rokoch ex-spoluziaka z VS, kt. este raz dakujem za oba odvozy :)), cize urcite len privitam ak by nam Agentura dopriala zazit dalsie shoegaze kapely na Pohode. Ohladne koncertu DM na Pohode som skepticky presne pre to, ze Pohoda nepotrebuje takyto "den nula", ale plnohodnotny polden s kvalitnym SK+CZ "warm up" a po jednej starsej hviezde typu Moby, Smashing pumpkins ci Slowdive.

    • emo
      14. 11. 2017, 08:50

      pre mna hudba co nie je pravou orechovou rano naobed vecer vnoci podzemou nad zemou vo vzduchu pod vodou na kopci v jaskyni so svetlami bez svetiel ... nie je ani hudbou. byt po mojom vsetko co je "top" dam piatok sobotu nedelu na vitanie slnka napriklad. MBV je na vitanie slnka rovnako vhodný ako BMW alebo VBM. A najlepší koncert na Pohode ktorých má mimochodom Pohoda vela bol pri klavíri po vítaní slnka, nechýbala virtuozita brčkavého majstra, drum and bass, ranný daždík, legendy svetovej hudby, konečne údová erotika aj od nečlena údovej strany vaše sovietsko ... michalove zaspate oči riešiace ostatný exces ostatnej Pohody ... kto zažil vie, kto nezažil aj tak by nepochopil

    • monghi
      14. 11. 2017, 20:58

      @emo veď ale toto je na tej Pohode zvláštne, že má každý rok toľko najlepších koncertov, koľko na ňu príde ľudí :D

    • emo
      15. 11. 2017, 06:11

      @monghi a co potom ako si na mojom starsom reporte dal :) ze az tolko najlepsich koncertov pohody :)

  • user56faee91b3968
    10. 11. 2017, 18:43

    Inak tak ma napadlo ze ked nam bratia Gallagerovci vydali teraz nove albumy(Liamov As You Were je vonku uz nejaky ten piatok a Noelov Who Built The Moon? vychadza o dva tyzdne) tak co keby sa obaja zavolali ako headlineri?Liam by mohol ukoncit piatocny vecer a Noel sobotnajsi (alebo naopak).A cenovo to takisto nebude take strasne.Podla jedneho cloveka,ktoreho nebudem menovat by sa Liamova cena mala pohybovat okolo 150-200 tisic a aj ked Noel bude urcite drahsi bude to asi len o 50 tisic.A mozno by z toho potom vzniknut Oasis reunion:)....Len si predstavte ako by sa Liam pridal k Noelovi(u ktoreho momentalne hraju ex Oasis&Beady Eye clenovia Gem Archer a Chris Sharrock) a dali by spolu Acquiesce.... Naozaj pekna predstava nemyslite?????A tak ako sa festival Rock En Sienne preslavil tym ze sa na nom Oasis v roku 2009 rozpadli tak by mohla byt Pohoda znama(najma u UK Ultra Oasis Fans,ktori v navrat Oasis veria tak ako veri moja sedemdesiat rocna suseda v zjavenie Panenky Marie:) znama tym ze sa na nom G Bros zase zmierili........ Ja viem ze obcas kazdy z nich vypusti nejaku hlasku o tom ze Oasis nikdy viac a ze by radsej predali vlastne deti alebo sa stali bezdomovcami ale podla mna je to iba taka hra a urcite si nevedia predstavit zivot jeden bez druheho:))))).......

    • monghi
      11. 11. 2017, 22:20

      @user56faee91b3968 neviem, ci uz bola nejaka akcia, na ktorej sa zucastnili brachovci spolocne (po konci Oasis) ... ak by som si mal ja osobne vybrat, tak radsej Liama ... ten ma daleko zaujimavejsie projekty, nez Noel. Je krasne vidno, kto dal Oasis ducha a Liamov aktualny album sa mi velmi paci, rovnako ako ten s Beady Eye ... kazdopadne, tvoja predstava vyznieva skvele, len realizacia bude mozna, az ked to daju chalani dokopy ... sam som z tych, ktori veria v navrat legendy :) Liamov spev a Noelova gitara, tak im to slo uplne najlepsie ...

    • user56faee91b3968
      12. 11. 2017, 16:51

      @monghi Liamov album je naozaj dobry a tak som zvedavy s cim pride Noel..... Single ktore vypustil su v pohode...... Tiez sa mi paci Beady Eye(najma druhy album BE - skladba Flick Of The Finger je podla mna jeden z najlepsich trackov tohto desatrocia) ale ovela viac sa mi paci Noelova produkcia.... Oba jeho albumy nemaju chybu a aj hudobne sa posunul k experimentalnejsim veciam(druhy album Chasing Yeasterday je vynikajuci).Videl som Oasis na ich poslednom turne k albumu Dig Out Your Soul vo Wembley Arene v oktobri 2008 a aj Noela minuly rok v aprili v Gasometri a bolo to OK..... Urcite by to bolo pekne mat aj na Pohode.... A podla mna Oasis sa nedaju dohromady nikdy....

    • monghi
      13. 11. 2017, 14:31

      @user56faee91b3968 ved toto je ta vec... ovela lahsie sa drzi pri zivote legenda o tom, ze by sa raz spojili a opat spolu hrali, ako ked by to dali naozaj dokopy a zrazu by to uz nebolo take, ake by vsetci cakali :) Oasis reunion predstava vsak krasne zaraba. Taky NME o tom prinesie kazdy mesiac aj dva clanky :D

  • Luk_Krl
    8. 11. 2017, 19:51

    Ahojte. Mam dotaz ohledně ubytování nevite ještě o něčem volném v Trenčíně během festivalu.? Děkuji.

  • Krpaty
    8. 11. 2017, 19:50

    7.7 Pearl Jam v Polsku. Hm?

    • user56faee91b3968
      8. 11. 2017, 22:58

      @Krpaty na kapely typu Foo Fighters alebo Foo Fighters zabudni...... tu na Slovensku ich Pohoda ani Grape nezaplatia..... Ak ich chces vidiet chod na nejaky ich koncert niekam von...... To je jedine co ti mozem odporucit......

    • user56faee91b3968
      8. 11. 2017, 23:00

      @user56faee91b3968 malo tam byt Foo Fighters alebo Pearl Jam.... A v podstate aj Muse alebo RHCHP......

    • Peter_BB
      9. 11. 2017, 08:24

      @user56faee91b3968 Viktor práve že to "typu Foo fighters a Foo fighters" bolo super napísané. Kto chce, ten to pochopí presne :) Ešte raz dik za insiderske info od Janciho :))

    • user56faee91b3968
      9. 11. 2017, 19:39

      @Peter_BB ahoj Peter.... Neviem sice odkial si ale to BB mi nejako naznacuje Bansku Bystricu:)ak si naozaj odtial tak 1.decembra vyraz do klubu 77 kde budu vtedy hrat Diego. Behom poslednych par dni som ich videl dvakrat na turne s novym albumom a podla mna tu nemaju konkurenciu....... Urcite sa ti budu pacit......

    • Peter_BB
      9. 11. 2017, 22:20

      @user56faee91b3968 Nazdar Viktor, na Diego sa chystam, na 100 % a uz sa neviem dockat :)

    • user56faee91b3968
      9. 11. 2017, 23:53

      @Peter_BB tak si to uzi.... Aj ked som ich s novym albumom uz videl isiel by som sa na nich pozriet este 7. Decembra do BA ale to budem asi mimo nasu krasnu zem:(......

    • Peter_BB
      10. 11. 2017, 13:18

      @user56faee91b3968 :)) Len pre zaujimavost Viktor - koncert Diega 1ho mam inac aj ako rozluckovu party pred dlhsou cestou mimo nasu krasnu zem :))

  • boomer
    7. 11. 2017, 11:15

    ad ta diskusia nizsie o Everything Now a ziadanosti AF

    https://www.stereogum.com/1970530/arcade-fire-reportedly-playing-to-half-empty-arenas-on-current-tour/news/

    Slovenskym fanusikom sa mozno crta na lepsie casy :)

    • monghi
      7. 11. 2017, 20:18

      @boomer tazko povedat, co toto sposobuje. Skor mam pocit, ze ludia uz zacinaju byt AF presyteni. Kazde leto su na festoch, na tyche velkych uz nie su ani tak peceni vareni, ako skor prevareni. Ale, co maju kapely v dnesnej dobe robit. Predaj albumov ich neuzivi, to uz je doslova mrtvy trh. Ostava len koncertovanie ... postihlo to aj Depeche Mode. Sice maju v podstate vsetky koncerty turne vypredane, o par dni sa vracaju do Europy, potom smer Juzna Amerika... no a pred par hodinami oznamili, cuduj sa svete, navrat v lete na EU festy... take dlhe turne este nikdy nemali. Nuz, ked to sype ... ale v case Pohody su vo FR a nakoniec, na Pohodu sa oni nehodia, hoci su moja srdcovka, asi az do smrti :)

    • boomer
      7. 11. 2017, 22:42

      @monghi pocul som aj take, ze tych 70 a viac libier co si tento listok pytali za turne v UK bolo privela pre ludi, co neboli ultra fans.
      su to samozrejme len dojmy, ale myslim si, ze v tomto pripade nejde tak velmi o presytenost, kedze pred poslednym albumom boli pomerne zdravo dlho ticho. mozno ich len dobehla ta marketingova nadprodukcia, ked sa album nevyrovnal tomu hajpu. mozno to cele pre nas nic neznamena. ja len ze sa mozno odklaname od scenaru, ze ich na domacom festivale za ziadnych okolnosti neuvidime.
      by the way, aj na gorillaz boli velke casti tribun pozatvarane, pozakryvane, a tiez bol ten posledny album, no, taky aky bol :)

    • boomer
      7. 11. 2017, 22:46

      @boomer *toto turne pytali za listok
      vela hodin, vino, atd :)

    • Peter_BB
      7. 11. 2017, 22:55

      @boomer vdaka za link, v podstate to potvrdzuje co som davnejsie cital, podomyslal si :( a potom tuto o tom opat raz vypisoval. Ak by skrz ten nizsi zaujem v U.S. vyraznejsie padla cena AF trhu, a v lete by boli v EU, tak by ich koncert na Pohode mohol byt win-win-win :)
      @monghi plny suhlas. Pocul som m.i. aj cosi o tom, ze Miso/Agentura uz davnejsie dostali ponuku od agenta DM, ale moze ist o tie tzv. urban legends, tak to tu radsej nejdem rozvijat, kazdopadne podla tych legiend sa Miso rozhodol velmi spravne :))

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa