Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Peter_BB
    28. 11. 2017, 14:26

    Prve meno zajtra po 9h v zivom vysielani _FMka, teda zrejme velmi silne meno. Koho tipujete? Ja Radiohead :)

    • michal3000
      28. 11. 2017, 14:41

      @Peter_BB nehrozí :D

    • boomer
      28. 11. 2017, 14:45

    • muflon
      28. 11. 2017, 15:32

      @Peter_BB Hadanka k interpretovi je "Doma Dobre 2017" ktora sa konala v nízkoprahovej nocľahárni --sv. Vincenta-- de Paul

    • boomer
      28. 11. 2017, 15:50

      @muflon tak teda inokedy :D
      st. vincent tesi, sice su uz dni ked som si ju pustal od rana do vecera za mnou, ale live som ju este nevidel, som zvedavy. aspon mam dobry dovod vratit sa k novemu albumu, ktory som si s neuctou pustil iba raz, len tak na jedno ucho :)
      super hadanka inak

    • tomik
      28. 11. 2017, 16:18

      je st. vincent velke meno ? ako mam ju rad ale ja osobne by som ju radil niekde k popu stredne meno ako future islands ... tak si to nebude to velke meno ake pohoda este nemala co sa tu klebetilo :D hadanky by som tento rok uz nedaval alebo nejake mega tazke je nuda vediet dopredu co zajtra oznamia aj ked budem dufat ze to bude nieco ine ako vincentka

    • boomer
      28. 11. 2017, 16:24

      @tomik ma to za poslednych par rokov 1 a viac grammy = headlinersky slot na pohode :))
      seriously though, st. vincent nema ani jeden zly album a je to taky Bowie-like chameleon, ktory si za tie roky nazbieral fanusikov napriec rockermi aj popikarmi. a navyse je to uplny crush :)
      aj svieze, aj etablovane, dost trefa, imho.

    • Peter_BB
      28. 11. 2017, 16:51

      @muflon @ co., plny suhlas, hadanka v case ked som pisal zrejme na FB este nebola (alebo som si nevsimol). St.Vincent na Pohode bola len otazkou casu, tak ako Radiohead :), a Agentura vlastne celkom fajn spojila promo na jedno aj druhe. Na tipe na Radioheade na Pohode 2018 zostavam, len teda "pred-tipujem" v tipovacke o headlinera navrchu, resp. najvacsim pismom :)

    • HugosBB
      28. 11. 2017, 17:47

      @Peter_BB tiež by som bol za radiohead mna ta st. vincent nejak neoslovila take nemastne neslane :( ale uvidime co bude dalej...

    • user56faee91b3968
      28. 11. 2017, 18:03

      @Peter_BB Arcade Fire alebo The National

    • Peter_BB
      28. 11. 2017, 18:28

      @HugosBB Radiohead/AF/Florence moze mat Miso/Agentura v stadiu rokovani. Takto velmi silne mena predpokladam ze ich agenti potvrdzuju festom ako Pohoda az po dlhom rokovani a splneni mnohych podmienok, aj za situacie ak by samotni clenovia kapely vyslovene na Pohodu chceli. Predsa len, tam uz ide de facto o karavany svetelnych a zvykovych systemov a mnoho ludi ktori v tom vsetkom maju nielen silnu zodpovednost, ale aj prava. Vid napr. zrusenie koncertu MBV na uplne posl. chvilu "len" kvoli urazu technika. Verme, ze tie reci kt. si pocul neboli len tie tzv. urban, resp. ak si ich pocul v BB tzv. village legends :))

      Viktor, ak by som vyslovene musel tipovat za velke peniaze, tak v pripade ze by som mal len 1 tip vsadim na Arcade fire, a ak by som mal aj nahradny tip tak na National. V Radiohead verim, ale stale to bude nieco mimoriadne co v ziadnom pripade nemozeme ocakavat, nie to si o to este narokovat. Teda iny typ viery, ako z tej najcastejsie tipovanej repliky Bolka Polivku z filmu Kurva hosi I. :))

    • monghi
      28. 11. 2017, 19:16

      z tychto novych mien ako St.Vincet a The National som uz vobec nie "uvareny", ale som rad, ze sposobuju take nadsenie a urcite sa na nich pripadne pojdem pozriet, nech som v obraze :) Staré páky ako ja si pockaju na nejake to meno, o ktorom sme tak 25-30 rokov dozadu len snivali ...snad sa cohosi dockame. Je ale super, ze aj Pohoda sa s line-upom rozbieha. Teraz zacina ten skutocny countdown! :) Tak Michal, rano, vlastne ako kazde rano, ladim FM ... pochlap sa! :)

    • Peter_BB
      28. 11. 2017, 19:32

      @monghi :)), rano pocuvame :) Neda mi nepochvalit _FMko aj za 2 listky na piatkovy koncert Diega v BB, ktore aj takto polo-verejne :) slubujem darovat kamaratom kt. by s ucastou na koncerte vahali, kedze som vdaka _FMku tento rok uz spoznal fest Beseda u bigbitu :))

    • HugosBB
      28. 11. 2017, 19:58

      @Peter_BB sice mam tak ako ty pri nicku BB ale zdržujem sa v BA a "reči" "klebietky" som teda počul tu v BA ale sám neviem čo si o tom s odstupom času myslieť ono človek hneď vidí vzdušné zámky ked nieco podobne pocuje ale potom pride realita a vytriezvenie menom St. Vincent ale ja sa budem tento krát rád myliť :) napriklad by som chcel vediet ci niekedy ožije projekt Atoms for peace to bolo niečo neskutočne THOM YORKE, flea, joey waronker a ďalší :)

    • HugosBB
      28. 11. 2017, 19:59

      @Peter_BB aj ja som dnes vyhral 2 listky na štvrtok na Andrej šeban trio :) potešilo :) ďakujem FMko

    • Peter_BB
      28. 11. 2017, 20:10

      @HugosBB :)) tej vyhre, _FMko sa o nas stara :), mozno plati aj konspiracia ze nas tu citaju a snazia sa zmiernit nase mensie sklamanie ze na Radiohead si este nejaky ten stvrtok pockame :)) Inac aj pre mna AFP na Pohode najvacsim koncertnym zazitkom v SR, len o cosi mensim ako koncert moj prvy koncert Radiohead :) Uzite si stvrtkovy koncert, pri ktorom snad zabudnete na to mensie sklamanie z dneska-zajtrajska :))

    • haluzman
      28. 11. 2017, 20:12

      @Peter_BB veru zajtra to bude podla tej napovedy riadne sklamanie, no co uz

    • Peter_BB
      28. 11. 2017, 20:50

      @haluzman sklamanie to bude verim len pre tu cast z nas, kto 1. cita WP :), a/alebo 2. mal tie aviza od znamych ci vieru, ze Pohoda zacne oznamovat mena s niekym z kategorie A, alebo 3. tych chronickych dozadovacov sa RHCP and co. (trochu som cital komentare, ako ste ma tu upozornili na tu hadanku na FB). St.Vincent je podla mna spravna a velmi relevantna volba na Pohodu, a navyse ovela slubnejsi zaciatok ako pred rokom s Ylvis. Ak budeme vsetci nadalej verit, ze je realna jedna z hviezd formatu Radiohead/Arcade fire/X/Y/Z, tak sa nakoniec na letisku zahviezdi :)) Ale verim, ze podmienkou toho je, aby v to verili nielen v Agenture (co verim veria :), ale aj my co na tom """tazko pracujeme""" vypisovanin na WP/FB :)))))

    • muflon
      28. 11. 2017, 22:17

      je to asi cenovo nerealne ale suska sa, ze Pearl Jam sa budu motat okolo nas pocas Pohody https://www.alternativenation.net/pearl-jam-rumored-2018-tour-dates-leaked/ velkou hviezdou by mohli byt oni a naviac vyzera ze Mad Cool ich bude oznamovat zajtra, lebo dnes tiez nahodili hadanku na svoj FB. The Cure vraj idu na fesitvalovu tour v EU. Btw aj holandsky down the rabbit hole dnes zverejnili skvely lineup: http://downtherabbithole.nl/programma Sampha, Parcels, Black Madonna, Jon Hopkins, Frahm alebo QOTSA by neurazili ani v Trencine.

    • emo
      29. 11. 2017, 06:47

      Sice ho zakladat netreba lebo uz davno existuje ale aj tak oficialne zakladam klub vecne nespokojnych a sklamanych ... nase heslo by mohlo byt nebudem spokojny nebudem a aj keby mi zverejnili gramofonhead aj tak budem sklamany
      Silne pochybujem ze vobec niekoho dnes zverejnia a aj keby ze zverejnia niekoho aj tak to bude nikto. A este stale cakam ze budem mat najkrajsi dom na svete so zapornymi energiami v nom najkrajsiu najmilsiu najsikovnejsiu najuprimnejsiu zenu na svete s najmudrejsimi a najposlusnejsimi detmi a vsetci budeme najzdravsi. Pracovat nebudeme leda jednou tydne tak zije kazdej delnik na pokraji vidne tady je jenom les tam chodej holky bez ...

    • Peter_BB
      29. 11. 2017, 09:13

      @emo ale veď Ty si najväčším úhlavným nepriateľom tohto (nášho) klubu!! :)) Nemôžeš zakladať niečo, čo paralelne zakladá snahy o Tvoju likvidáciu, ..našťastie pre Teba len tuto na WP :)))

    • emo
      29. 11. 2017, 10:27

      @Peter_BB :D aha tak prepáč ja viem že som už na vyhynutie prípadne na odstrel, ja si tu už ani klub nemôžem založiť :D ale však vieš ja som tipoval že prvá bude žena pre ten ženský pohodový element no nenapadla mi st.V skor som myslel niečo ako aurora, ja sa fakt v týchto interprétoch nevyznám ... no veď som zas tak zle nenapísal, myslím že aj náš mišo bude spokojný keď si ju tak porovnám s emou s tou peknou, veď som len napísal že budete mať "najkrajsiu najmilsiu najsikovnejsiu najuprimnejsiu zenu" tak a iste by s ňou mal "niekto" tu večne nespokojny a sklamany aj tie nejmudrejsie a najposlusnejsie deti ... no a žiaľ keď dačo zo sebou nebude riešiť tak aj tak bude nakoniec nespokojný a sklamaný ... jo jo zivot je takovej a jinej nebude, než li mi telo plastnosti pozbude
      za mna parada

    • Peter_BB
      29. 11. 2017, 12:13

      @emo :))) Ale musis uznat, ze je pravda, ze kazdy, kto je ochotny vopred zaplatit krutych 79 € za fest a na mieste potom cálovať prestrelenych 1,50 € za Urpiner, si za to zasluzi Red hot chili peppers! No a pani Fungáčová ich nemá!!! :), a šidí to s kvašenými uhorkami a kapustou :) Taketo skandaly a ten Tvoj tzv. odstrel :) uz ani Svätá Vincka :) u Boha neodprosí!! :)

    • user56faee91b3968
      29. 11. 2017, 21:01

      @Peter_BB uzi si piatocny koncert Diega......jednoznacne najlepsia kapela aka sa v nasich koncinach vyskytuje.....mal som v plane ist na ich buducotyzdnovy Bratislavsky koncert aj ked som ich pred par tyzdnami dvakrat videl ale bohuzial som pracovne mimo nasu krasnu vlast(a nasa vlast sa stava este krasnejsou pretoze sa do budovania o jej rozvoj zapojil aj sudruh R. Fico,ktory vraj odrobil nocnu sichtu v nejakej fabrike:) tak nemozem:(......v kazdom pripade ti zelam vela zabavy......a ak by si prekecol nieco s chalanmi z kapely tak ze ich pozdravuje Viktor z NMnV....oni uz budu vediet......

    • Peter_BB
      29. 11. 2017, 23:52

      @user56faee91b3968 dik Viktor, ak sa vyvrbi vhodna prilezitost, pozdravim ich od Teba. No a pomaly konciaceho sudruha vo funkcii skoda komentovat - mozeme len tipovat, koho nam nasi capos di tutti v spolupraci s prostym vidieckym ludom dosadia na jeho flek, ak by ze sa nebodaj ujo docent doktor, v ramci pokusu o vianocny darcek robotnickej triede, samovrazedne odpalil na styl multi-profesorky tety Ivety. Vzdy ale lepsie, ako ked sa na ten flek uhniezdi sam Čápo di tutti, ako napr. ten "vetrom odviaty" a la Bohemia :) z ktoreho provizii tetuška Zlaťá :) dost mozne t.c. nafukuje honorar pre Radiohead nad ramec nasich moznosti na Pohode - taketo aspekty rano-feudalneho kapitalizmu v krajinach V4 ma mrzia viac, ako to ze uz aj nas sudruh sa pre par fotiek na FB dokaze akoze poriadne "hecnut". Co Ty vies, mozno len prehral nejaku stavku, aj ked to na to fakt nevyzera :((

  • Honza_H
    27. 11. 2017, 18:49

    Malé doporučení na skvělé muzikantky které bych rád viděl na Pohodě :

    Gwenno - https://www.youtube.com/watch?v=OClOH2BP4LI - nádherný dream/synth pop ve velštině. nové album na jaře a určitě i letní turné.

    Kelly Lee Owens - https://www.youtube.com/watch?v=evbRIcJctLo - jeden z elektronických objevů roku, viděl jsem jí naživo na Primaveře a bylo to nádherné.

    Laura Marling - https://www.youtube.com/watch?v=eCS4OTgaHeM - to už je skoro folková stálice (a to jí neni ani 30 !) poslední album podle mne její nejlepší.

    Kelela - https://www.youtube.com/watch?v=ePi5BLJogyA - To nejlepší ze současného R'n'B'.

    FKA twigs - https://www.youtube.com/watch?v=cNbFc-fa-ww - A když už jsme u toho tak samozřejmě twigs, příští rok bude určitě nova deska a pak tour ...

    Little Simz - https://www.youtube.com/watch?v=GNwCcxZcDds - no a z hip hopu tahle slečna, obří talent !

    Dalo by se pokračovat ... někdo nějaké další tipy ? :)

  • haluzman
    26. 11. 2017, 17:53

    v piatok vysiel zivy album London Electricity zaznam priamo z Pohody. Je absolutne genialny rovnako ako samotny koncert, ktory bol legendarny.

    takto zahrali https://www.youtube.com/watch?v=dWs3OioRBfo

  • monghi
    25. 11. 2017, 19:24

    a dalsi tip na pripadnu legendu pre buduci rok na Pohode ... Echo & The Bunnymen ... na buduci rok chystaju novy album a turne
    http://www.nme.com/news/music/echo-and-the-bunnymen-new-album-uk-tour-2018-2164866

    • Peter_BB
      27. 11. 2017, 17:52

      @monghi mna by potesili - vypocut si Killing moon nazivo je jeden z mojich "snov z kategorie B" :)) Ktovie ale aka bude ich cena. Predsa len, im sa v UK predavali albumy skoro tak dobre ako Morisseymu ci MSP o kt. sa bavime nizsie, a nie ako (nechcem urazat, ale predsa :)) Slowdive, TJ&MC ci zvysku sceny ktora oslavovala sama seba, zvacsa sama :) Kym, v kontraste s U.K., su E&TBM v CR+SR zrejme skor tak znama kapela ako Slowdive, ako co ja viem pri porovnani so Suede.

  • drpindu
    25. 11. 2017, 12:11

    Zdravím, viem, že to sem nepatrí, no už som zúfalý - mám na predaj 2 lístky na koncert The Horrors vo Viedni - 4.decembra vo Flexe. Žiaľ sa mi tam nepodarí ísť, keďže mám na druhý deň iné povinnosti. Ak by mal niekto záujem, tak dajte vedieť, bol by som nerád keby prepadli. :-)

    • drpindu
      25. 11. 2017, 12:12

      @drpindu jaj a ešte, že odber asi najlepšie Bratislava a osobne, no môžeme sa dohodnúť.

  • user56faee91b3968
    24. 11. 2017, 20:47

    Co takto Morrisey?Vydal novy album Low In Highschool(UK-5.miesto,Irsko-8.miesto,Nemecko-15.miesto,Holandsko-40.miesto) a kedze u nas(a myslim ze v CR takisto nie) este nehral bolo by pekne ho mat doma.....

    • user56faee91b3968
      24. 11. 2017, 20:53

      @user56faee91b3968 tak teraz som si vygooglil ze Mozza vystupil v Prahe v juli 2009......tak ci tak je to uz dost davno a jeho navsteva by urcite par ludi potesila:)

    • monghi
      25. 11. 2017, 07:24

      @user56faee91b3968 je dost zvlastny, casto necakane odvola koncert, ale ... ano, mam ho v kategorii "na normalny koncert by som asi nesiel, ale na Pohode ano :D

    • djdusi
      27. 11. 2017, 09:35

      @user56faee91b3968 dajme tomu, ze cisto teoreticky tam je sanca ho ziskat na festival, ALE ak tu kolegovia dole pisali, preco MSP nemaju sancu vystupit na Pohode, tak v kontexte toho tie posledne vyroky Morrisseya ohladom skandalov v (nielen) Hollywoode, bol by som dost prekvapeny, ak by sa Michalo a spol. pozdavalo jeho vystupenie. :) Prekvapeny a sklamany.

    • Peter_BB
      27. 11. 2017, 13:46

      v pripade Morisseyho je ovela relevantnejsie to, ze stoji obrovske peniaze a na trhu CR+SR ide o "velkostnu kategoriu umelca" na urovni de iure divadla, de facto klubu Archa v Prahe.
      @Viktor, ano bolo by to pekne, ale pre kolkych nas? Ved napr. MSP pre maly zaujem presuvali z normalnej do treningovej haly v Prahe uz v 2002, ked pani este mali gule :))
      Kto dlhodobo pocuva _FMko a nejake relevantne radio z UK, verim ze vnima ten rozdiel v rotaciach tychto dvoch umelcov, ze nakolko je vyraznejsi ako co ja viem v pripade Suede (ktori tipujem beru zhruba polovicne honorare ako MSP ci Morissey, ale fakt len tipujem :))

    • user56faee91b3968
      27. 11. 2017, 16:42

      @Peter_BB mas pravdu.Mozza je jednoducho diva,ktory zrusi koncert kedy sa mu zachce a urcite tiez nie je lacny(a tie jeho vyroky takisto nechavam bez komentara:).... Ale pocut nazivo klasiky nielen jeho solove ale aj od The Smiths, ktori sa nedaju dohromady asi nikdy by bolo super.....

    • Peter_BB
      27. 11. 2017, 17:31

      Viktor, to podstatne pre mna je nesuhlas s tym, co napisal DJ Dusi :) Dokonca tipujem, ze na rozdiel od MSP (tam nie je o com), by sa Miso o Morisseyho aj pokusal za (bohuzial pre nas dosial, a obavam sa ze navzdy fiktivnej :)) situacie, ak by hral za honorare """iba"""povedzme ze nie o viac ako 100 % vyssie ako Thurston, Mark Lenagan a pod. Vnimam zasadny rozdiel medzi provokaterom Morisseym s poriadne podrezanym jazykom, ale obrovskym respektom vacsiny "hudobneho sveta". V kontraste s epizodou "Sony ako promo pre podpriemerny album zaplati kvazi-charitativny koncert MSP pre Fidela, aby udrzali MSP status stadionovej kapely, ..co vlastne aj v tej Prahe udrzali, v zmysle tych mojich kriterii kt. som pisal ostatne :)). Az Boh da, skusim sa Misa opytat, ci by nemal cas niekedy v "uhorkovej sezone" na nejaku akciu s nami tuto z WP, kde by sme mali cas prekecnut vsetky aktualne temy osobne, namiesto v lepsom pripade tipovania :))), ktore tu nastastie vnimam od vacsiny ludi na WP, ..az po spekulacie, dozadovanie sa atd. na styl ludi ako Blaha, Miso Havran a pod.

      DJ Dusi, ak od Misa zistim, ze v tomto tipujem uplne mimo realitu, nielen napisem tuto na WP ale mas aj u mna potom pivo :))

    • djdusi
      27. 11. 2017, 18:55

      @Peter_BB Dakujem. :) Aj ked nie som si isty, ci si naozaj cital jeho posledny vyrok ohladom aktualneho boomu sexualnych skandalov; suhlasim, ze doteraz sa dalo ako tak 'vyhovorit' na to, ze je to proste Morrissey a nechajme ho ako je, ale tentoraz to podla mna naozaj prehnal a praveze co tak scrollujem Twitter a pod, tak aj jeho najvacsi fanusikovia maju coraz vacsi problem odosobnit sa od umelca-Morrisseya na ukor cloveka.

      Na druhej strane je pravda, ze ked nedavno vystupil v Later na BBC, tak tam boli aj moji aktualni oblubenci The National, ktorych tak chcem na Pohode, a napriek tomu, ze maju na veci momentalne asi diametralne odlisne nazory, tak boli vyteseni z toho, ze ho mohli stretnut (v ich textoch su aj viacere referencie na neho, takze su fanusikmi odjakziva) cize evidentne sa daju aj tieto veci spojit, ked velmi chceme...

      No ale hej, co vravite, je vsetko pravda a tym teda aj tato debatka je skor akademicka. :)

      linka: http://www.nme.com/news/music/morrissey-defends-controversial-comments-kevin-spacey-2165641

    • Peter_BB
      27. 11. 2017, 19:59

      @djdusi dik za link, ale po precitani mam este vacsi dojem, ci Morissey nahodou nie je podobny typ ako u nas co ja viem Konyk zo Zony A. Mam na mysli nielen "volne pouzivanie slov" a "volny pristup k profesionalite pri potvrdzovani koncertov a vcasnom prichode na ne". Ale aj to narokovanie si na urcite honorare, nad ramec trhovej ceny konkretneho umelca na Pohode (vs. trhovej ceny daneho umelca na inej akcii, co som sa vlastne snazil vysvetlit vyssie). Ak by som si vyslovene mal tipnut, tak vztah Miso/Pohoda - Morissey je ako vztah s Konykom po 2004, a nie ako v 1990s-2004, inymi slovami "neznesitelna lahkost bytia pri obojstrannej lahostajnosti" :)) Rovnako ako su Misovi MSP lahostajni, a nie ako sa nas snazi blogmi presvedcit nejaky lavicovy pisalek. Zatial stale tipujem, ak bude prilezitost opytam sa.

      Miso ale tiez neberie slova velmi vazne, vid taky text "Cierna huba...", ci aj par co dal od srdca :) tuto na WP, par vystupeni v _FMku (raz som mal dojem, ze Tibor Holoda tazko znasal, co vsetko zo zakulisia nam Miso nazivo nabonzoval :))). Cize tu "tlčhubovost" Morisseyho ma na haku, a beriem do uvahy len to co vie od kamaratov agentov, ako sa realne Morissey sprava v "Artists village". No a z toho co pises DJ :), je to zas nadejne, a Morissey je v U.K. verim meno ake Pohoda este nikdy nemala (narazam na prispevok HugaBB nizsie) - snad to tu okrem nas troch uz nikto dalsi necita, lebo urcite nechcem strasit fans Arcade fire/Radioheadu/Florence :))

    • Peter_BB
      27. 11. 2017, 20:05

      @Peter_BB este pre istotu, fakt vazne, aj Morissey a aj Zona by mi urobili velku radost (nie obrovsku). Toto uz pisem bez volneho pristupu k slovam a la dvaja menovani pani :)) Ale tipujem tak na max. 5 %, ze na Pohode este uvidine jedneho ci druheho z nich. A naopak, to ze skor ci neskor vyda Radiohead alebo Cure, tipujem na min. 95 %. (A volnejsie na zaver) - ak Miso nebodaj ohlasi Morisseyho, tak to povestne "bude to ina radost, bude to smutok" :) by asi platilo pre nadpolovicnu vacsinu tych z nas, kto uz horime tuzbou :), tak pre toto Morissey verim nie (co som sa vlastne snazil napisat doobedu).

  • mm
    24. 11. 2017, 09:43

    Dnes rano odpocute z _FM. Buduci tyzden nas caka potvrdenie velkeho /vacsieho/ mena, a potom den za dnom potvrdzovanie dalsich :)

    • emo
      24. 11. 2017, 12:40

      @mm no myslim ze nikto z nás si nevie ani predstaviť co sa teraz az do zaciatku festu deje tu mravenciu prácu ako sa musia festivaly podporovať dohadovať aby sa vyskladali turne kde umelec ma tahat snuru hoc len zabojovať o jedneho umelca ktory potvrdi zaujem ale este nevie ci ho budu chcieť aj inde a ci sa mu oplati kvoli 1-2 koncertom prist do EU a cely ten neskutocny logisticky boj ... tak potom nezabudnite zas všetci vypindat ze je tam umelec ktory prave vas prave teraz nebaví :D

    • mm
      24. 11. 2017, 12:47

      @emo musi to byt stres ako pre agenturu, tak aj pre agentov

    • emo
      24. 11. 2017, 15:21

      @mm to áno, ale to málo kto pochopí, tu to zas vyzerá občas že je to najväčší stres pre návštevníkov festivalu :D

  • chinsu
    23. 11. 2017, 23:38

    kde sa dajú pozrieť veci ktoré boli na pohode v ramci pohoda visual art contest?

  • tomillies
    21. 11. 2017, 23:36

    Mimochodom, niektoré veľké festivaly, ktoré sa konali minulý rok v čase Pohody sa v 2018 budú konať tyždeň po. Ide o NOS Alive, Bilbao BBK, Mad Cool.
    Naopak, Roskilde, Opener a Rock Werchter sa uskutočnia práve počas Pohody.

    Myslím, že toto celkom vyšlo. Tie festivaly su bližšie (Poľsko/Dánsko/Holandsko vs. Portugalsko/Španielsko) a teda sa aj účinkujúci dokážu presúvať medzi festivalmi rýchlejšie.

    Roskilde: Gorillaz, Bruno Mars, Fleet Foxes
    Opener: Gorillaz, Bruno Mars, Depeche Mode
    Rock Werchter: Nick Cave

    NOS: QOTSA, The National
    Bilbao: The XX, Gorillaz
    Mad Cool: NIN, Massive Attack, Fleet Foxes, QOTSA

    Z tohoto výberu by som bral Massive Attack :P

    • user56faee91b3968
      22. 11. 2017, 08:38

      @tomillies Fleet Foxes, Gorillaz, The National

    • Murdoc
      22. 11. 2017, 08:41

      @tomillies werchter už taky mají Gorillaz. Pohoda ostrouhala.

    • Murdoc
      22. 11. 2017, 08:53

      @Murdoc i když nemusela by ještě... Na druhou stranu O2 arénu nevyprodali. Tak nevím, jestli je o co stát. Teď to myslím ekonomicky, ne dramaturgicky :-) viz můj nick

    • Peter_BB
      22. 11. 2017, 08:57

      @tomillies super prehlad :)

    • kombo
      22. 11. 2017, 11:13

      @tomillies Massive Attack aj ja, este lepsie NIN, QOTSA, pripadne National
      Bruno Mars? omg! :D

    • emo
      22. 11. 2017, 11:41

      same sqosty, ja tipujem bruna :D, je to sqelý geniálny hudobník, síce na nom uz moje baby boli, ale zarucene by sa mi nasa ucast rozrastla z laska+pes+ja o dalsi navrat najstarsej+potencionalne nastavajuci zaťko, po minulom roku zas aj najmladsej dcery na 100% a teraz mozno dokonca aj premieru prostrednej ... a to stoji za zvazenie !!

    • kombo
      22. 11. 2017, 11:45

      @emo po tohtorocnych Ylvis, Solange, M.I.A. aj ja vlastne tipujem Bruna :D

    • emo
      22. 11. 2017, 12:38

      @kombo Solange bola paradna a tamtych tvojich dvoch dalsich som nenavstivil, ja tipujem po tohtorocnom brutal silnom punk rocniku, že už tolko punkoveho spievania nezažijeme, že sa vrati na každý deň nejaké ska a reggae a po slowdive JandM Thurstonovi a Markovi predpokladam že aj starinkari klasici nezavislaci si zas pridu na svoje, elektronkari budu viac poteseni ... myslim ze 017 bol fakt genialny rocnik aj ked som toho najmenej videl a ubehol preto velmi rychlo, s hafanom to proste nedas, bez sance :D

  • HugosBB
    21. 11. 2017, 16:57

    Rozpraval som sa so znamym a podla jeho zakulisnych info z agentury vraj potvrdia coskoro interpreta akeho este pohoda nemala... nic blizsie neviem ale mne to proste vychadza na radiohead... dajte nejake tipy co by mohlo byt pre agenturu splnat: "tak toto sme tu este nemali".

    • Honza_H
      21. 11. 2017, 17:46

      @HugosBB Tak čistě fakticky všichni interpreti kteří na Pohodě ještě nikdy nehráli patří do kategorie "tak toto sme tu eště nemali" :D takže bych to info asi nepřeceňoval. ale samozřejmě napětí stoupá, doufám že to přijde v řádu dní. někdo tady zmiňoval že michal mluvil před časem na fmku o listopadovém ohlášení jednoho či více jmen je to pravda ?
      já zůstanu u těch arcade fire, viděl jsem je sice už dvakrát, poslední album bylo velké zklámání, ale i tak se každý rok koukám na tu hlavní stage a říkám si to by byl přecijen splněný sen kdybychom slyšeli na pohodě to jejich desetiminutové koncertní kombo power out/rebellion. jinak z kategorie totálního surrealismu dávám franka oceana, který hraje cca 3 koncerty za rok, pokud je zrovna neodvolá týden předem. zní to sice hodně nepravděpodobně nicméně ta loňská solange mi dává naději že jednoho dne přijede nějaké ještě větší R'n'B/hip-hop jméno.

    • user56faee91b3968
      21. 11. 2017, 17:51

      @HugosBB Arcade Fire, QOTSA, Gorillaz, The National, Radiohead, War On Drugs,Beatstakes,Liam/Noel Gallagher,LCD Soundsystem, Brand New......

    • HugosBB
      21. 11. 2017, 17:59

      @Honza_H Zle som sa vyjadril, je to meno aké pre agentúru veľa znamená nechcem to položiť do roviny splnenia snov lebo to by už bola fabulácia :D... V takom zmysle bola ta info prezentovana :) preto mna hned napadlo radiohead :)

    • HugosBB
      21. 11. 2017, 18:03

      @user56faee91b3968 by asi vešetko mohlo +- spĺňať vyjadrenie takeho silneho headlinera sme tu ešte nemali :) neskromne moje želanie a splnený sen je Radiohead preto budem zas do poslednej chvile veriť...

    • Peter_BB
      21. 11. 2017, 18:23

      @HugosBB Ver(í)m(e)!!! :)))

    • monghi
      21. 11. 2017, 18:42

      @HugosBB ktokolvek ... listok mam uz davno, takze som v poho a v klude :)))

    • emo
      21. 11. 2017, 21:13

      @HugosBB no takto pred rokom by tu kde kto tipol radiohead ale skutocny frajer by tu supol ylvis alebo solange

    • boomer
      21. 11. 2017, 21:23

      snad to bude ten nas nekompromisny headliner :))

    • boomer
      21. 11. 2017, 22:33

      @user56faee91b3968 trochu sa bojim ci buduci rok vobec Brand New uvidime, po tych nedavnych obvineniach, neurcitom vyjadreni a zrusenych koncertoch. Tazko povedat ci si vobec nejaka kapela moze dovolit zrusit promo turne k novemu albumu, a uz vobec neviem odhadnut ako sa to moze odrazit na navstevnosti koncertov a ziadanosti na festivaloch, obzvlast tych vacsich s vysperkovanym PR. Skoda, Science Fiction je pre mna AOTY.

    • Peter_BB
      21. 11. 2017, 22:51

      @emo :)))) Skutocny frajer by napisal Miso si 1. z nas robi p*** s tym 1 podiom vo stvrtok, a poza nas chrbat vybavuje "guitar stage so Slowdive", 2. pri pive sa s Thurstonom bavi o Kurtovi and co., 3. dospeju k tomu, ze ked uz pokec o Kurtovi, hodil by sa Mark Lanegan kt. ho ucil spievat, a 4. paralelne prekecnu, ze Jim uz Williama nechce zavrazdit, ale dokonca mu uz aj navaril raz rano salku caju, a teda ze ked uz sa na Pohode maju stretnut 3 legendy, zoberu aj tychto do partie. No a Emo nebyt Ylvis, nedrzim Ti ten flek na sedenie vo francuzskej palacinkarni, lebo tam sme sa zdrzali len preto, ze nam tie blondynky-krasotinky :) z Norska vysvetlovali "how big Ylvis is in Sweden, but also in Nowray" - doteraz si pamatam ako mi vravia "we came here just to see Ylvis, but it's really THE nicest festival here" :))

      @boomer: slovo "snad" je obsahovo spravne len vo vete "Snad nebude prsat". Toto jedine nemaju Miso and co. pod kontrolou. Na to, ze sme tu dost vela storoci boli "Mountains" a nie ziadne "Holy Mountains" :)) (toto vysvetlim na stretavke WP, ak dozijem a ak z nej nezdrhnem po 1 min), tak jedine v tomto state co ma vo svete dlhodobo nejake meno je Pohoda! Zlata generacia hokejistov je "mimo lad, vo funkciach", zlodeji kradnu v niekdajsom kralovskom state (a nech za ukradnute ma Colours, pre mna za mna, aj Rolling Stones :), Misovi and co. by som doprial festivalovy koncert Toma Waitsa a to by bolo to absolutne naj.. co by sa mohlo stat, ..ale Vianoce su bohuzial a nastasite, ..bude to ina radost, bude to smutok :))), no proste Sviatok prekvapeni :))))

    • thom
      22. 11. 2017, 19:52

      Už neviem názov tej kapely čo skúšajú volať rok čo rok ale bude to ona a nieje to radiohead kdesi v rozhovore to Michal spominal..
      môj tip 2 new order
      Tip3 kýbel mačiek

    • emo
      22. 11. 2017, 20:30

      @thom presne

    • user56faee91b844e
      23. 11. 2017, 13:41

      @HugosBB tak takéto bolo vlani aj Bolo nás jedenásť, a vďaka za nich, nechajme sa prekvapiť

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa