
Návrat legendárneho partnerstva medzi festivalom Pohoda a Zlatým Bažantom
Dve ikonické slovenské značky opäť spájajú sily. Po desaťročnej prestávke obnovujeme partnerstvo so Zlatým Bažantom. Tento návrat nie je len formálnym potvrdením spolupráce – je to nový príbeh postavený na dôvere, rešpekte a spoločných víziách a hodnotách. Vďaka tomuto partnerstvu sa návštevníci a návštevníčky Pohody 2025 môžu tešiť na dve pivné festivalové zóny a široký výber pív, od klasických ležiakov, cez tankové pivo, cider, až po špeciály a kraftové pivá.
10. apríl 2025
Nejde len o návrat k niečomu známemu z minulosti, ale začiatok novej etapy spolupráce dvoch značiek, ktoré zohrali dôležitú úlohu v príbehu slovenského leta a kultúrneho prostredia. „Sme radi, že sa Pohoda a Zlatý Bažant opäť spájajú. Zlatý Bažant stál už pri prvom ročníku festivalu, neskôr sme spolupracovali 14 rokov, počas ktorých festival narástol do súčasnej podoby. Vážime si podporu, ktorú Zlatý Bažant dáva kultúre na Slovensku, je to obdivuhodné a mimoriadne dôležité. Zároveň máme radosť, že môžeme na Pohode pokračovať v prezentácii kvalitných slovenských pív,” hovorí o staronovom partnerstve šéf festivalu Pohoda Michal Kaščák.
„Toto partnerstvo má váhu, pretože nejde len o ‘pivo na festivale’. Je to návrat, ktorý niečo znamená. Ukazuje, že aj silná značka môže zostať autentická, keď to myslí úprimne,“ vyjadrila sa marketingová riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko Wendy Van Sante. Ako poznamenala: „Zlatý Bažant sa vracia ako partner, ktorý chápe, že Pohoda nie je obyčajný festival – je to komunita, atmosféra a kultúrny postoj.“
Pohoda a Zlatý Bažant: Príbeh, ktorý pokračuje
Značka Zlatý Bažant bola súčasťou festivalu Pohoda od jeho úplných začiatkov v roku 1997. Teraz sa vracia späť po desaťročnej prestávke. „Myslím si, že práve spoločné hodnoty boli dôvodom, prečo toto partnerstvo dáva dnes ešte väčší zmysel než kedysi. Zlatý Bažant a Pohoda sú dve značky, ktoré spája to podstatné: úcta k ľuďom, k domácej kultúre a k tomu, čo je autentické a naše. Obe značky sú silne späté so Slovenskom,“ zdôraznila Senior brand manažérka značky Zlatý Bažant Radoslava Anguš.
Čo prinesie partnerstvo návštevníkom Pohody 2025?
Jedným z výrazných momentov obnoveného partnerstva je návrat názvu hlavného pódia - Zlatý Bažant stage. Program pódia zostáva silný a pestrý – práve na Zlatý Bažant stage vystúpia aj tento ročník hlavní headlineri Pohody 2025. Návštevníkom a návštevníčkam Pohody prinesie toto partnerstvo širokú ponuku pív, od klasického ležiaka, cez špeciály, tankové pivo, cider, až po kraftový výber pív. Okrem toho sa môžu tešiť aj na dve špeciálne pivné zóny. „Bude to priestor, ktorý stelesňuje dokonalý pivný zážitok. Ako najlepšia slovenská pivná značka kladieme na prvé miesto kvalitu servírovania a chuťový zážitok, ktorý si pivo Zlatý Bažant zaslúži. Každý detail v zóne bude smerovať k tomu, aby si ľudia užili pivo tak, ako má chutiť,“ dodáva Radoslava Anguš.
Leto 2025: Slovenské, otvorené, pohodové
Zlatý Bažant a Pohodu nespája len dlhoročná história, ale aj spoločné hodnoty. Obe značky kladú dôraz na vzťah k domácemu publiku, podporu kultúrneho prostredia a aktívny záujem o komunitu. Spoluprácu charakterizuje dôveryhodnosť a autentickosť, ktoré presahujú bežné marketingové rámce.
Na festivale Pohoda 10.–12. júla 2025 vystúpia Massive Attack, Queens of the Stone Age, Iggy Pop, Fontaines D.C., Ashnikko, FERG, JPEGMafia, Marc Rebillet, Morcheeba, The Kills, Magdalena Bay, Action Bronson, ¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U, Richard Müller, Luude, Jana Kirschner, Kamasi Washington, Joey Valence & Brae, Folamour, Geordie Greep, JME, Yeule, Anoushka Shankar, Peter Lipa, Berlin Manson, VTSS, Hobo Johnson, Saul, Blondshell, Marcin, Monkey Business, Bilderbuch, Bez Ladu a Skladu, Katarzia, DakhaBrakha, Bad Karma Boy, Minyo Crusaders, Hańba!, Nina Kohout, Bambie Thug, FVLCRVM, Barcelona Gypsy BalKan Orchestra, Korben Dallas, Deadletter, Maruja, Ugly, Aquaserge, BSÍ, Franek Warzywa & Młody Budda, Bene & Video Dave, SJ yellow, Bazzookas a ďalší.