emo

  • emo
    4. 1. 2019, 17:40

    ovsem vynechavam tu jednu fakt ze objektivnu a brutalne zasadnu zmenu pre nas vychodny blok, ze uz nezijeme v totalite a hudba sa moze neporovnatelne slobodnejsie sirit, ale scena urcujuca hudobny biznis - us, eng, total ziadna zmena

    Zobraziť vlákno
  • emo
    4. 1. 2019, 17:36

    za mna uplne jednoducho, vobec nic sa nezmenilo, dnesny stav je totalna kopirka toho stavu co som zil ja pred tymi 30 timi rokmi, akurat ani to sa nezmenilo, ze uz vtedy boli ludia co hovorili to iste co teraz ty

    Zobraziť vlákno
  • emo
    4. 1. 2019, 17:32

    @user5b06bb53e2c34 alebo este inak a jednoduchsie, ked teda tie stare dinosauri vymru co sa urcite stane, tak napr o tych 30 rokov tu nebude ziadne take teleso ako je tu dnes nejake 30 rocne na ktore chodia uz ockovia a maminky ? A to preco by sa pre hudobneho manitua malo stat? Z akej logiky to vychadza? Ved ta komercionalizacia hudby bola taka od pradavna. Ved prave ta Tvoja scena stara zacala proti tomu protestovat a vznikla tzv nezavisla scena v rocku, alternativnom rocku, rape, alternativnom pope, novej vlne ... ci?

    Zobraziť vlákno
  • emo
    4. 1. 2019, 17:21

    @monghi nie vdaka svojim rodicom, stale tam funguju vsetky schemy t.j. to pocuvala mama tak to pocuvam aj ja a aj opacne ako generacny protest, konflikt cize presny opak, toto druhe prehanas uz uplne, neviem ktoru scenu myslis konkretne, dnes mame detskych punkovych a metalovych kapiel tolko ako nikdy predtym + ludia co si robia sami hudbu doma na masinkach, tolko toho nikdy nebolo a neboli moznosti prezentacie, dnes funguju mlade kapely a denne si ich mozes pozriet 100 vky a su vyborne, okrajove sceny mame u nas v ke od legiend po mladych zobakov, tvrda hudba fici a vyvoj je super, tak isto navraty, sem tam so prave tebe daval tu objavy presne toho tvojho kafe ako dajme tomu post cure kapely. je jasne ze co vzniklo pred 5 rokmi asi legenda nebude, ked by sme sa bavili o nejakych malych metalistkach tak tie maju aj v komerčnej metal scene od prelomu tisicrocia veci co su asi mimo nas od soad slipknot ... mrte veci ktore uz ako 5 10 rocne od vzniku vieme hodnotit ako prelomove nezabudnutelne, fuznute zanre ako linkin mali tu priamo silne odozvy po smrti frontmana, nekomercne casti ako nezname so silnou ale malou zakladnou staci nase collosseum kosice pozriet ako fici, nova mega vlna punk mladych kapiel ani nevravim. Postavit to do roviny ze od zaciatku 90 tych kedy bol silny nastup oasis nic nebolo, tomu vobec nerozumiem o com sa chces bavit. Ked teraz poviem dam ze najviac sa tu ziada trebars Interpol a mozme pokracovat donekonecna. Ty si kedy spoznal Interpol 2002? Neskor? a teraz ze su od toho 2002, 2004? ako u koho tu do 2019 to este nie je 20 rokov a ci tu budu tych 20 je jedno, navzdy budu mat svojich ludi. U mensich kapiel, menej komercne uspesnych a okrajovych je to este silnejsie. Kriticka situacie ako najlepsie HC co tu kedy bolo je uplne neznama kapela a zrazu zasnes kolko fans maju, hoc su roky mrtvi a potom naplnia 2x po sebe fakt velky priestor a mladi zasnu ako ze sme nikdy o tomto telese nepoculi. Okrem toho ty mas v sebe to ze bol som mlady a to bola hudba meho mladi, ale tito mladi to maju tiez v sebe. Kosicke koncerty boli od roku 1990 dodnes mrtve prazdne, nic tu nikdy nezilo, nikdy sa tu nedal urobit normalny fest ani spojenim PO+KE, cize o masach potom, len v tej komercnej sfere, ale vsak o tom to je. Tym chces povedat ze dnesne decka nebudu spominat na ed sheerena hlavne ked mali tu moznost co sme my nikdy nemali ze maju vsetku jeho produkciu na dosah denne si ho pustaju aj s obrazom a aj uz boli na jeho koncerte? nezmysel. cim komercnejsie uspesnejsie teleso tym viac nostalgicky spominajucich bude mat a tak to vzdy bolo a bude. A samozrejme si vzdy budu vyberat hudobne idoly stare a hlavne mlade im vekovo blizke. Co ja viem napr. kevin morby bud solo, s babies alebo s woods, sorry prvy co ma napadol z nie celkom komercnou cestou a velkou znamostou a to priznam sa len preto ze ma tiez tak nezriedka tahavo frazovany spev ako gelegerovci :D alebo nou tu najviac vypytovany wx tlr :D cize ty myslis ze ta dcera nepojde po blizkej hudbe toho clashu hranu svojim rovestnikmi a ze si to potom nebude pamatat ci co? :D alebo ze clovek chodiaci na pohodu vravi ze dnes nie je ziadna zasadna a zasadne dobra hudba ktoru by si pamatal o 20 rokov niekto z tych mladych co odpadavaju do bezvedomia pri zverejnení tychto interpretov ? :D

    Zobraziť vlákno
  • emo
    4. 1. 2019, 16:30

  • emo
    4. 1. 2019, 16:25

    @Mastenec_Mastn nie, jednodnove listky pohoda nema

    Zobraziť vlákno
  • emo
    4. 1. 2019, 14:11

    vobec vsetky koncerty starych dobrych veci su typicke v tom ze sa tam stretavame zopar ludi nad 40 co su aj hudobnici co ich to bavi a mame tam zopar tych 15-20 co je ich zvycajne menej alebo cca tolko co starych a vsetci sa zmestime do maleho klubu a sme tam 1 rodina, generacny rozdiel ale nezapries skor sme radi ze tie decka nas beru a santia tam s nami, na pohode a inych akciach mame tiez vela kamosov co chodia bud bez deciek alebo aj s nimi, teraz sme mali na pohode najstarsiu 27 rocnu najstarsiu a 13 rocna najmladsia to je len divosko, uz ma zacina po obdobi mojej totalnej hudobnej trapnosti hudobne trosku respektovat, dospieva a uz rycime v aute veci spolu, zatial len zopar ale ... :D

    Zobraziť vlákno
  • emo
    4. 1. 2019, 14:02

    @monghi strasne podcenujes dnesne decka, ale to len preto ze ziadne nemas resp. sa s nimi nestretavas, prave na pohode mas koncerty kde vedla teba stoji nast rocny clovek a komplet odspieva cely koncert legendy, stalo sa neraz, cely yt je plny komentarov typu tuto skladbu si pustal moj otec cely den ked prisiel a opustak ... pripadne presne tak ako sme my v 15 tich tocili beatles v 20tich doors atd, dnesne 13 14 rocne dievcata s ktorymi sme robili vianocny vecer si pytali ac/dc, ficia na soad, triko ac/dc motorhaed a pod je top pre 13 rocne metalistky. Ano , mnohým nam 45 50 rocnym oasis nic nehovoria pripadne vypiname usi a prepiname stanicu ked ich vidime. Nic proti vam mladsim co vas chytila tato vlna. nebavime sa o 60tych 70 80 90 00 rokoch, bavime sa o oasis. iste by som ich neprirovnaval k cure dm a pod. mozno k blur a podobnym sry nevyznam sa v tomto max strednoprudovom gitarovom pope. ja som rad ze dnesne decka ficia na zepelinoch parploch acdc motorhedoch diviznoch kjuroch dorsoch dm punku 2tone hc ......... a nie na gelegeroch. ano napisal si to v tejto casti velmi spravne - tito boli len pre svoju eru, tych nadcasovych a skutocne zasadnych co boli pred nimi aj po nich pocuvaju 15rocni dodnes. Aby bolo jasno - nikomu gelegerov neberiem, nech si kazdy pocuva co chce a nech na pohode su, vitam vsetkymi 20timi. len opisujem realitu mimo ktorej sa pohybujes. neurcil som to ja, urcili si to samotne decka co zo starych vrazd sa im paci.

    Zobraziť vlákno
  • emo
    4. 1. 2019, 13:46

    @Darkov_tato presne, kate b to by bolo :o radost co i len pomysliet

    Zobraziť vlákno
  • emo
    4. 1. 2019, 08:18

    Teda suhlasim s tym koncom. Solange atd atd bola na svk prorokom 8)

    Zobraziť vlákno