Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Ivco
    14. 6. 2023, 01:40

    Bude to moja 19ta pohoda. K programu sa radsej nevyjadrujem. Idem zo zvyku. Chodime uz len dvaja. Chodilo nas 10+. Podla mna sa to ubera zlym smerom a obavam sa, ze tento rocnik bude najslabsia navsteva. Bude to facka pre organizatorov, ale snad pomoze. Jedine plus je to, ze bude nulty den.

    • Murdoc
      14. 6. 2023, 08:34

      @Ivco co přesně ti chybí? letošní ročník byl na booking asi hodně těžký, velká jména nejsou, ale i tak tam vidím hodně kvalitních progresivních věcí...

    • haluzman
      14. 6. 2023, 08:50

      @Ivco suhlas ifco, vidim to rovnako, idem tam len zo zvyku, stretnut par kamosov, to je vsetko, hudobne ma pohoda nebavi uz niekolko rokov a tento rocnik je cista bieda. central cee? to vazne?

    • emo
      14. 6. 2023, 10:15

      @Murdoc jak čo mu chybí, ved píše že mu tam chýbaju kamoši, bolo nas 11 a ostali 2ja, tiež sa mu nepáči lineup, ved toto furt bolo že ludia pisali že pohoda už nie je to čo bývala, najvacsi hejt už je za nami, asi najviac pisali ludia že pohod anie je to čo byvala kolo rokov 2010 až 2015, že skomerčnela a kadečo, asi najvyraznejší hejt bol ked Michal pridal elektroniku, že rockeri to uplen nechapali, potom pamatam na hejty čo tam robia na takom festivaly dredači pre Boha živeho... ža od letiska sa to uplne pokazilo... ved toto je permanentne, skor sa mi zda že je toho menej, pamatam jak chodili sme pred viac ako 18 rokmi lebo som nemal ešte najmladšiu dceru takže tak 20 rokov spat a som tam mal kamošov spolužiakov ešte moje ročniky čo v kuse pindali na vsetko čo tam bolo, že načo riešiť niečo, pozri ludom pustis radio a bavia - pozn. na dj. potom tam v kuse vyspevovali šk slovan skurve.a bratislava :D, mylsim že mna zas vobec nechýbaju časy ked "nas" tam bolo 30... jo to ešte patrilo k tomu že podme tam čerevnovlasky kuknuť tak jak u slniečkara janka, no hold vyrastli a už nie su atraktivni /nie žeby niekedy boli :D/

    • Ivco
      14. 6. 2023, 11:10

      @emo ano chodi nas menej ale stale je tam dostatok ludi,co sa s nimi stretnem len na pohode raz za rok. Ale ak niekto chodi na pohodu 20 rokov tak potrebuje mat medzi ucinkujucimi aj tu staru obohranu "vatu". Nielen novosti alebo menej zname mena. Miso si asi chce vychovat novych pohodakov, ale ti tam nic neminu. Straca tych starych, na ktorych sa pohoda zakladala a zila dlhe roky. Ja pocitujem upadok cca od roku 2015. Je smutne, ked skonstatujem, ze najviac sa tesim na tata bojs. Ale proste som uz stary a nic tam tento rok nepoznam. Uz nevyhladavam nove veci. zijem na hudbe na ktorej som vyrastal. Plus je tazka doba. Ludia nemaju peniaze. Festivalov pribudlo mnoho a kazdy sa rozhoduje ci pojde na jeden alebo dva. Pohoda si vybudovala znacku. Ludia na nu chodili, lebo ved je to pohoda. Miso a spol sa asi na to spoliehali aj tento rok. Ale ta znacka oslabla. A mozno uz od tohto roku, sa bude hovorit, ze najvacsi slovensky festival je Grape. Smutne.

    • emo
      14. 6. 2023, 14:43

      @Ivco no kto vie, najvacsi by mal byt ten kde bude najviac ludi, ked bude mat pohoda obmedzený počet a iný festival nie, moze sa stat, ved len teraz na ramsteinn je vraj 40000 ludi som kdesi započul... mna na tom nepride nič smutne, das tam na festak tie teda "obohrate" veci napr. teda ramsteinn, rhcp, radiohead čo tu kazdy vypytuje a dajme tomu že by este zahrali Kiss niekedy tak si ich tam supnem, k tomu Blur čo vraj hraju zas dalsi posledný krat, k tomu aby aj nase nieco bolo Tublatanka, Peter Nagy, Marika a Hanka Zagorova potom este U2 pojdu snuru a mas najvacsi festival na sk jak vysity, vsak len keby si prisupol k tomu ramsteinnu Metallicu abo aj nic svetove len par nasich a mas z toho festak... teoreticky prečo by sa to nemohlo stať? :D takze to určite o tom nie je, nie je uz teraz najvacsim napr Love stream? fakt to nesledujem a je mi to total jedno... Ja chodim napr na Miš maš, starší fesťák ako Pohoda, je tam tuším 500 ľudí, minulý rok zastropili naviem či 500, tento rok uz maju neobmedzený vstup, minulý rok tuším dali 2nasobne vstupne, v prepočte na den su takmer drahí ako Pohoda a maju 1/50 vystupujucich, tento rok este aj celu skvelu elektronicku scenu zrusili co tam chodi 10ročia... tiež tam ludia mohutne pindaju že nikdy viac a škoda dobreho festu a čo ma byť? nepači sa mi nejdem, pači sa mi idem... za mna napr obrovska zmena publika na Pohode, obzvlast rocnik 2022!! to bola ludsky topka! mne tam napr ta masovosť nechýba, keby že Pohoda ide spatny chod, menej podiim, menej ludi, alternativnejsi obsah vaic mimostredny, ci cez jasnu nazorovost ci mensinove zanre, furt to budem iba vitat... masove lyžovanie, masove sankovanie, masove festivalovanie, masy ľudu... https://www.youtube.com/watch?v=JxHFLCpaqSk

    • Emu
      14. 6. 2023, 15:28

      @emo prva elektronika bol Bomfunk Mc s freeestyjlaa raketmagnetofoon

    • Emu
      14. 6. 2023, 15:49

      @emo prva elektronika bol Bomfunk Mc s freeestyjlaa raketmagnetofoon

    • thom
      14. 6. 2023, 19:45

      @Ivco podobne súhlas idem len zo zvyku.. nič čo by ma ohúrilo ,ani SVK scéna nieje bohviečo,aspoň keby lepayaco alebo nižšie spomínanú hudbu z Marsu zavolali..

    • jazzist
      14. 6. 2023, 21:10

      @Ivco ako kazdy rok aj teraz si par zaujimavych vystupeni pravdaze najdem ale celkovo mam pocity z tohto rocnika ako maju Ivco, haluzman a thom, mrzi ma taky vyvoj verme ze sa to otoci

  • Emu
    13. 6. 2023, 11:30

    Nech žije pán majkl spirit ktory schova do kapsy celu tu ultraliberalnu sebranku plnu nenavisti z pohody dorotu nvotovu ktorej videoklipy sleduje sto ludi magorov zo zomri sekty janu kirsner tlusteho z pary vec strapo zverina tono s bzakomplex alias matus lenicky matia duhova vulgarny uchylny primitiv to iste neandrtalka z jaskyne katarzia whiskey dealer heroinu ktorym dorazil mareka brezovskeho to je ale nenavistna extremisticka UltraLiberalna sebranka lúza z pohody a dalši no medial banaňa mam rad už sa tesim na Uprising kde som zachytil aj liberalki Slnieckaarkii ako tiez uz nadavaju na pohodu a jej politiku ze tam prestali chodit

    • emo
      13. 6. 2023, 12:15

      @Slnieckar aj Tebe krasny Bohom požehnaný deň, neklamný znak, že Pohoda sa blíži... pozvanie na pivko stále platí a rozširujem nie len na Pohodu, ale trebars na Lovestream kde budeš mať svojho Spirita... veľa lásky priateľstva želám a aspoň štipku návratu nášho slovenského národného povedomia... pokoja a mieru. Mimochodom najprv si Janko, slniečkár, dj dema, gema a ďalšie Tvoje nicky prečítaj, že toho z Pary a aj Slobodky a Zverinu budeš mať práve tento rok na Uprisingu a nie na Pohode, skôr než niečo napíšem aspoň si pozriem lineup... ide to s Tebou dole vodou a chýbaju mi tu Tvoje vyznania ku krásnym červenovlasým navštevníčkam Pohody + či v cene parkovania máš aj umytie auta a fajku k tomu... tiež ako tu ospevuješ Grape aby si hned po feste začal na nich nadavat. jo jak si neveril 2014 že tam bude na Pohode UA zbor že klobuk dole... jeden mantinel je celkom dost nemusis sa plieskať zas od mantinelu k mantinelu... jo a antifakov tam budeš mať svojich milovaných na Uprisingu a celkovo politickejsie orientovanejsie skupiny aj na podiu.... green smatroll asi tiež ta potesia... hlavne ale maj krasne slnečne festivalove dni... vela lasky, pohody, porozumenia, respektu a dobrej vole aj Tebe posielam... minuly rok si ma aj na Pohode aj Uprisingu okaslal :D a to som nosil tu Slovensku vlajku špecialne kvoli Tebe, vsak sme boli dohodnutis tou vlajkou, tak teraz uz to dufam niekde to vyjde a dam si pivko s Tvojimi 2ma kamoskami lesbami čo s nimi na pivko chodiš

    • Emu
      13. 6. 2023, 16:05

      @emo Čiernovláski

    • emo
      13. 6. 2023, 18:36

      @Slnieckar nekecaj. vzrusoval si sa tu na cervenovlaskach. konkretne napr. aj na Elis. uz ani to si n3pamatas? ovsem je mozne ze si pletiem demu a d3mu pripadne este s Jankom abo slniackarom. cize pri kazdom nicku mas inu preferenciu este aj na farbu vlasov zien?

    • Emu
      14. 6. 2023, 15:08

      @emo na tvojich dcerach som sa vzrušoval

    • cookie
      13. 6. 2023, 09:09

      Mor Elian, a DJ, producer and label boss based in Berlin, agreed. "I think a rise in fees is expected and normal, but should be reasonable and a bit flexible," she told RA. "Deals have certainly changed for some promoters, with some festivals barely making money or ending up in deficit, even when they sell out or come close to selling out."

    • Emu
      13. 6. 2023, 11:05

      @cookie prelož to že skončia v minuse kluby a festivaly lebo sa niečo mení ale co

  • Jory_S
    12. 6. 2023, 09:45

    Predam caravan parking (eticket) za povodnu cenu 140 EUR

    Osobny odber v BA alebo moznost preposlat mailom

    V pripade zaujma ma kontaktujte na jory.tee.star@gmail.com

  • Emu
    12. 6. 2023, 01:53

    Rozmach ultraliberalnych fasistov ktori cpu svoju trapnu politicku propagandu do hudby kultury a umenia ty vole co je to za dobu ze uz ani liberalni somraci nevypredaju svoj sektarsky jehovisticky politickyfestival nepohoda plna nenavisti voci slovakom ako povedala extremistka dorota nvotova z tohto festivalu až vykape na slovensku posledny liberalny extremista volič čaputa bude na slovensku dobre majk spirit aspon v rozhovore obcas povie aj pravdu ze liberalom uz totalne drbe na gebule rapper co ma gule a nie je poskok ako ultraliberalny protislovenski zebraci z pohody typu boi wonder para katarzia vec zverina strapo bzakomplexx martin duhovy Lgbti dezolati berlin hanson neslobodna europa dealerov drog pionieri zvazaci estebaci sudruhovia bez skladu a smradu

    • Emu
      12. 6. 2023, 16:39

      @cookie to je co toto jako? Ukážka toho co na tomto politickom festivale nezažiješ tento hudobný štýl dnb fňuk je mi veľmi ľúto tých čo sem idú za hudbou a jedine co dostanú je politiku propagandu na odrb mozgy a headlinera co mal naposledy hit v roku 1987 ci v 80tych rokoch veľmi smutné no budem sa o tom musieť porozprávať s Miškom v tasove na besede už sa teším na naše stretnutie mam to par km

  • Peter_KNK
    11. 6. 2023, 20:49

    Ahojte priatelia,
    v prvom rade sa chcem poďakovať celej agentúre Pohoda, že vôbec ste. Ste pre Slovensko nesmierne dôležití a musíte fungovať naďalej :)
    A teraz pár mojich myšlienok k Pohode: v aktuálnom období prežívame horšie časy, čo pociťujeme my, vy, oni, ... corona, vojna, rozmach fašistov, ... čo v peňaženke pocítil každí z nás, žiaľ aj agentúry venujúcej sa kultúre (viď smutný pohľad na údaje z Finstatu).
    Btw. minulý rok sme boli s manželkou na Pohode prvý krát s dieťaťom (v tom čase 1,5 r.) a je úplne super, ako krásne sa vieme s dieťaťom zabaviť na festivale a aké možnosti tu ako rodiny máme. Ďakujeme že podporujete rodiny! Akurát čo mi chýbalo z festivalovej stránky, že nikde nič nehralo. Pohodu stále vnímam ako prioritne hudobný festival a prechádzať sa po areály s tým, že až o piatej niečo začne hrať, ... O šiestej večer sme už každý deň odchádzali na hotel mimo areálu a teda hudbu sme si na striedačku s manželkou ani nemohli užiť. Pritom za všetky tie roky som kamarátom hovoril, že aj keby na Pohode nič nehralo, je sa kde zabaviť a užiť si voľný čas ... Tá hudba ale fakt chýba (okej, zatancovali (a zaspomínali) sme si aspoň na Bolo nás 11). A keby sme aj neboli s dieťaťom, tak zažiť hudobný festival, kde na jednotlivých stageoch nič nehrá, my príde ako prúser.
    Tento rok som samozrejme pozeral Line up a je jasné, že nežijeme super dobu. S bábom síce tento rok neprídeme (kvôli dopravným obmedzeniam - nemá pre nás zmysel čakať každý deň v kolónach), rozmýšľam prečo prísť aspoň na striedačku s manželkou. Áno, hlavný argument je, že byť chvíľu medzi normálnymi ľuďmi ..., ale to mám akože celý deň len chodiť popíjať a vyjedať gastro, aby večer aspoň niečo zahralo? Áno, verím, že diskusie budú stať za to a divadiel bude podľa programu konečne do sýtosti, ale chýba mi hudba!!!
    Napríklad aj minulý rok, bolo by až také nákladné zavolať Hudbu z marsu? Keď si pozriem počet pozretí z ich pred coronového vystúpenia na Pohode, tak patria medzi kapely, ktoré nikoho neurazia a perfekne zabavia ľudí. A čo má byť vlastne TOP lákadlom na tohtoročný festival? Central cee? Som odchovaný na kapele Trosky, ale toto je nuda na každom koncerte, čo som vzhliadol na YT. Keď si spomeniem aj na (pre mňa prekvapenie) Princess Nokia, aj tá je x krát live lepšia. Gleb – pri ňom som si na Pohode síce uvedomil, čo sa páči deťom / teenagerom, ale potom čo som ho videl vo videu v mixe s Mike Spirtom, tak ani za svet. To už aká lúza dokáže v jednom projekte fungovať s Majkom Spritom. Čo sa týka punku, tak Viagra Boys, bože, publikum bolo na Pohode 10x lepšie, ako zahrali koncert oni a opäť ste ich zavolali? Slaves, tí si zase nezaslúžili komerčné publikum Pohody, ale koncert bol super! Na SK máme kopec punkových kapiel, tak ich nechajte zahrať aspoň v denných hodinách, nech niečo niekde hrá. Rock, hlavne nech sa cez deň niečo niekde hrá. Pohodu mám fakt veľmi rád a keby ste aj ako festival skĺzli do total komercie, nedám na vás dopustiť aj kvôli všetkým vašim aktivitám. LEN MNE OSOBNE CHÝBA STARÝ DOBRÝ KONCEPT, t.j. hudba a spoznávanie dobrej hudby. Na ročníky s Markom Laneganom (RIP), Thurstonom Moorom, PJ Harvey, ALT J, St. Vincent, ... ... ... môžem zatiaľ asi zabudnúť, ale bol by som rád, keby ste riskovali aj v zlých časoch a dobré kapely na SK dotiahli. Publikum vám to verím aj finančne oplatí!
    Námet na kapely: Hudba z marsu by mala byť podľa mňa na každom ročníku (nech niečo niekde hrá a roztancuje a naladí ľudí); z SK Punku určite dať dokopy Punkreas, ŠHT (Šľak ho traf); trochu orientálu- Tribali (2x som ich zažil na festivale a vždy na konci tancovalo celé publikum) - https://www.youtube.com/watch?v=g3H4zJ9ggqM a napríklad toto (Los Bitchos): https://www.youtube.com/watch?v=8M3u0Pfg1Ko atď, ... Verím, že sa dá dotiahnuť veľa umelcov aj s minimálnymi nákladmi a chlapca z Central Cee nechajte spievať doma Your moaning about my schedule, cah mi deya but mi deh suh when you need ... Aj keď chápem, ak sa to synátorovi páči, tak nech to zažije na živo, ale nech takéto voľby neodradia ľudí.
    Toľko moje náreky, držím palce, nech sa vám darí a nech pritiahnete na Pohodu čo najviac ľudí! A nech sú ľudia uvedomelí. Želám celému tímu Pohody veľa zdravia a šťastia a nech ste s týmto rokom čo najviac spokojní!! Takí plačkovia ako ja sa predsa vždy nájdu :D

    • cookie
      12. 6. 2023, 00:29

      @Peter_KNK lol

      hej, majk spirit je kokotko, ktory skusal najprv gangsta rap, potom new school, az sa ujal jeho spiritual rap.. ci ako sa to vola. vsetko fake. klamal, snitchoval, nevratil ludom peniaze.. cela petrzalka sa z neho smiala…

      rip dugo

      a viagra boys su skveli, to bude zase kardio

    • Doktor_Zivago
      12. 6. 2023, 09:02

      @Peter_KNK Co ti ja viem. CC je mi uplne ukradnuty. Nic proti zanru ale tento interpret mi fakt nic nehovori a to som skusal si to popocuvat. Kazdopadne take rocniky uz boli, ze som z programu nebol vyslovene nadseny, ale nakoniec sa furt nieco naslo a hlavne u kapiel, co by som vobec necakal. A boli uz aj horsi headlineri ako 1975 napriklad.

    • Peter_KNK
      12. 6. 2023, 19:57

      @cookie tak jasné, aj keď reptám, ak napokon prídem, Viagra boys si ujsť nenechám :)

    • Peter_KNK
      12. 6. 2023, 20:02

      @Doktor_Zivago - 1975 som bol pozrieť, čakal som, že možno pochopím tento štýl hudby a naživo mi to dá nejakú radosť. Na YT som dokonca našiel počúvateľnú 1 pesničku od nich, ale bolo to ešte horšie, ako som čakal. V tom roku bol ale aj Liam G., Roots a milé prekvapenie pre mňa - Calypso Rose. Tým sa to vykompenzovalo :D

    • Doktor_Zivago
      13. 6. 2023, 08:50

      @Peter_KNK Ako chapem, ze tieto veci su subjektivne a su ludia, co takuto hudbu miluju. Mam rad Black midi, ale necakam, ze niekoho ukecam aby si to siel pozriet. Skor sa to snazim brat pozitivne, ze to preda listky a pomoze festivalu. Na tu hodinu a pol si nebude problem najst iny program. A hej, u 1975 to bolo u mna podobne. Sadli sme si opodial, ze tomu dame sancu, ale ani nie po jednej pesnicke sme vstali a sli s panombohom. Myslim, ze to sa mi stalo asi druhykrat v zivote. 1x to bolo u Medial banana, co je asi najviac generic ska kapela, co som kedy pocul.

    • Peter_KNK
      14. 6. 2023, 19:57

      @Doktor_Zivago Medial Banana :D Každý rok som si zvykol robiť CD z výberu účinkujúcich na Pohode a na ktorých sa teším. A aj keď som Medial Banana vnímal, nikdy som si ich pred ich prvým účinkovaním na Pohode neobľúbil. Práve preto, že je to také prvoplánové a komerčne / sileno ladené. Napokon som dal na CD tú ich trapošinu "Mám, mám, mám rad kávu" a v podstate nebanujem (v autách mám stále CD prehrávač a púšťam si rôzne ročníky mojich výberov Pohody). A samotný koncert? Mám rád Reggae, ale bolo to presne to, čo som od nich čakal :D Manželka si ich však na tom koncerte obľúbila, už ani neviem ktorí z tých v tom čase dredatých sa jej páčil. Potom sme ich zažili pár krát na festivale Sitno Blues (RIP Peter Spodniak) a aj na Punkáči deťom a vtedy si získali aj mňa. Možno nie kvôli hudbe, ale kvôli charakteru :) Takže za mňa v súčasnej dobe Medial Banana úctyhodných 7,5 bodov z desiatich (a nielen kvôli manželke) :D

  • Martin_Duricky
    11. 6. 2023, 12:03

    Mňa by zaujímalo, prečo je Grape znovu na letisku v Trenčíne. Najprv tvrdili, že do Trenčína vôbec nepôjdu a mohlo by to poškodiť oba festivaly. Potom sa sem zrazu nasáčkovali, ale tvrdili, že len na jeden rok. Došlo k nejakej dohode s Pohodou?

    • tomik
      11. 6. 2023, 17:30

      @Martin_Duricky povodne to mali byt dva rocniky v TN a potom sa mali prestahovat do Trnavy kde sa ma vybudovat nejake biocentrum evntovy priestor + narodne cyklisticke centrum ale zatial sa nic nestavia ani projekt som este nevidel, primator Brocka povedal ze to bude tak mozno o 4roky ale to isto grejpaci vedeli ze za dva roky sa v TT nic nove nevybuduje

    • Captain_Obvious
      11. 6. 2023, 19:43

      @tomik presne, grape dobre vedel ze bude docasne v trencine asi ako ako docasne boli sovieti v ceskoslovensku, ale priznam sa ze som eticky zlyhal a napriek tomu ze som hovoril ze na uz nikdy grape nepojdem som si par dni pred konanim ten listok kupil (minuly rok) objektivne treba povedat ze z niektorych veci by si pohoda mohla zobrat inspiraciu hlavne co sa tyka vylepsenia arealu - ale to uz michal kascak avizoval na pokeci ze zmeny budu

    • Martin_Duricky
      11. 6. 2023, 19:51

      @Captain_Obvious No mne to tiež prišlo tak ako si to napísal ty. Ale je premňa ťažko pochopiteľná tá komunikácia Grapu s Pohodou, keďže v minulosti mali tieto festivaly dobré vzťahy. Tiež som si kvôli tomu povedal, že na Grape nepôjdem. Ale celkom by ma zaujímalo ako sa ti tam páčilo, v čom bol lepší, v čom horší, v porovnaní s Pohodou

    • Martin_Duricky
      11. 6. 2023, 19:54

      @Captain_Obvious No mne to tiež prišlo tak ako si to napísal ty. Ale je premňa ťažko pochopiteľná tá komunikácia Grapu s Pohodou, keďže v minulosti mali tieto festivaly dobré vzťahy. Tiež som si kvôli tomu povedal, že na Grape nepôjdem. Ale celkom by ma zaujímalo ako sa ti tam páčilo, v čom bol lepší, v čom horší, v porovnaní s Pohodou

    • MarekNR
      11. 6. 2023, 22:43

      @Martin_Duricky
      Dik za pripomenutie lebo toto mi ide hlavou uz dlhsiu dobu…nechcem zbytocne pichat do osieho hniezda…chodil som/chodim aj na Pohodu aj na Grape, tj nezastavam sa ani kednej strany ale to ze je Ramstein v TN na letisku uz nikomu nevadi?

    • emo
      12. 6. 2023, 01:42

      @MarekNR jak že nevadí? Priletí lietadlo na letisko a tam Rammstein... pomyslí si: čo sa to tu deje, veď to je moje letisko a ja ani nemám kde pristáť... Potom pozerá na tých blázniacich na pódiu, pod pódiom, za pódiom, vedľa pódia... iba ono si lieta nad pódiom a povzdychne si: všetci sú blázni, len ja som lietadlo

  • Emu
    9. 6. 2023, 21:45

    To sú zas ultraliberalni konspiracije hoakzy dezinformacie rovno kurvi čaput že či sa vyproda táto politická propaganda súdruha Kaščák parazitujuca na hudbe kultúre a umení to sú ale starosti dej si psylocibin a clenbuterol bad tripp ultraliberalni dezoläty z duhových lgbti uchylnych orggii v teplarni a s politického fetivalu pohoda na drogách od dealerky sulika sas plačkovej sú plní tolerancie a mierumilovnosti.. Ty jsi dobra traparna ty libtard klasický volič diktatora z USA agenta čaputa rizmana trans lgbti pedo denniček n a smeti ste hanbou Slovenskeho národa co tento ultraliberalni festival extrémistov podporujete ty si dobrá traparna 2unlimited byli v roku 1994 1995 na rovnakej úrovni jak tých prvých par hitov ultraliberalniych šaškov z the prodigi

  • cookie
    9. 6. 2023, 14:30

    namiesto slowthaia... letime https://youtu.be/YQX2CsMCB9M

    shupp

    • cookie
      9. 6. 2023, 15:02

      daamn, az teraz pozeram, ze grape ma aj daxa j.... they know what's up. tak toho tiez :D

    • Swangi
      9. 6. 2023, 17:34

      @cookie mne ako nahrada napadli Idles, ale tak to je už asi nereálne :D

    • cookie
      9. 6. 2023, 19:50

      @Swangi a tak urciteee.. prezili by sme aj idles :D len vidim na ich tour 6.7. nos 6.7. bbk live a 7.7. pointu

      takze kludne king krule (opat superb nove LP) + overmono + dub phizix & strategy …seci mozu. slowthai je drahy nie :D

    • Swangi
      9. 6. 2023, 20:17

      @cookie dobre tipy, no myslim si, že len presunu niekoho z programu na hlavný stage. ako tu už bolo spomenuté, nemyslím si, že sa im podarí booknuť rovnako veľké meno takto krátko pred festivalom :/

    • emo
      9. 6. 2023, 21:04

      @Swangi asi ano dnes uz to je asi neriesitelne, ale roky dozadu dokazali o takomto čase ešte take veci dohadovať že dovi dopo... ale zas ja si viem predstavit, ze by tam nahadzali zo 4 kvalitne veci menejrozpočtove čo takto vyťažene nie su, kludne 2 djs, niečo ako masfel do susedov a jeden skadzez, ńeviem u zkde som videl ze green smatroll bude ale kludne niečo nove nadejne, vsak moznosti je milion, napr. folk nejaky co cast ludi poteší :D, z vasho vyberu vas dvoch by som bral vsetko napr :DD ale tak nejaký post rock, post punk doplnit dosupnut kludne

    • Murdoc
      13. 6. 2023, 10:27

      @cookie chlapci a kde berete jistotu, že Slowthaie zruší? Všechny festivaly už to udělaly dávno, Pohoda zatím mlčí a působí to na mě, že si ho v tichosti ponechají. A nebo je to jenom zastírací manévr a zruší ho tři dny před festivalem, aby si nepoškodili prodej? Nebo to už Michal někde komentoval?

      Druhá věc je, jestli je k tomu opravdu důvod. Pravdu se možná dozvíme, ale to už bude pozdě. Žijeme bohužel v době, kdy jedno obvinění lusknutím prstu může zničit život i kariéru a je úplně jedno, jestli je oprávněné, nebo vymyšlené.

    • emo
      14. 6. 2023, 03:44

      @Murdoc prezumpcia neviny... ale zaujímave to je ako sa to zmenilo, skor bola negativna reklama jedna z najlepsich reklam a byt nasilnikom este aj patrilo k tomu spravnemu skandaloznemu spravaniu co sa tak nejak chapavo tolerovalo ba az tak nejak nevyslovene ale ziadalo, lebo vsak je normalne, ze ked niekto nie je nasilnik tak aspon gitaru roztrieska pripadne zdemoluje hotelovu izbu... kazdy rozruch okolo bol len dobrý, tak uvidíme, snad aj toto definitivne skonci a sucasne prezumpcia neviny ostane sucastou standardu slusnej ferovej spolocnosti, resp. sa nam vrati do standardu a nie tieto tu utoky a oplzle vykriky co aj tu sledujeme, bez stipky konzistencie, bez podkladov, pocitove, lebo vsak blbý názor, ale môj

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa