Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • cookie
    11. 2. 2016, 11:47

    sucasny lajnap je pre mna velkym sklamanim. dufam len jedno, ze opakovania uz skoncili a dalsia novinka nebude "letime tricot"... (zda sa mi, ze michal sa vyjadril pre nejaky cesky magazin, ze neplanuje best of ediciu)...
    takze prodigy po piate, hooray! kruh sa uzavrie.

    • monghi
      11. 2. 2016, 12:03

      ja si myslim, ze na financne pomery nasho festu/krajiny je to viac nez super. Jasne, mozeme zavidiet velkym EU festom ich fantazmagoricke lineupy, ale, ruku na srdce... so silou tych festov sa nemoze Pohoda zrovnavat... kapelam ide vzdy len a len o peniaze, kto da viac, ten berie! Pohoda ma vzdy urcity balik penazi, striktne limitovany pocet navstevnikov a 3 dni, ktore "musi" zaplnit tak, aby sa ti ludia vratili aj na buduci rok... ustat to kazdy rok je pre mna cista frajerina a preto nelamentujem, ale som rad, ze je v tejto zaprdenej krajine, plnej sebcov, zlodejov a tlchub, este stale niekto, kto ma chut robit velke veci a hlavne pre ludi...

      headlinerov uz pozname, to zaujimave pride este len teraz! :) Verim tomu a tesim sa na to ... bude to fajn, ako kazdy rok... a nakoniec, dame zopar pifsonov na slnku a druhy koncert Prodigy bude zasa ten uplne najlepsi, aky kedy Pohoda zazila :))) Samozrejme, dufam, ze Tricot uz nie, stacilo na x rokov :))))

    • cookie
      11. 2. 2016, 13:37

      prodigy+gogol+parov 200k

    • Murdoc
      11. 2. 2016, 14:02

      MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO MACDEMARCO <3

    • michal
      11. 2. 2016, 22:25

      Mile nase stalice ako COOKIE. Mame 16 mien z 120... a ako som spominal vyssie, tesime sa na leto. Z troch potvrdenych velkych mien sme my nadseni a podla rekordneho predaja listkov nielen my. Ked tu niekedy citam niektore komenty tak mam chut ist robit politiku (hahaha), ale situacia je uplne rovnaka ako minule roky. My nie sme festival, ktory vlastni nadnarodna megainstitucia s 40 festivalmi v lete (ti potvrdzuju logicky ako prvi), neberieme peniaze od statu a nemozeme preplacat kapely v sutazi "my budeme prvi s kompletnym lajnapom". My ideme trpezlivo svojou cestou, ta je velmi vzrusujuca a z rozrokovanych mien viem, ze nas caka skvele leto. Stale sme na zaciatku. Ja osobne povazujem Gogol Bordello na uvod - vo stvrtok - za idealnu kapelu, podobne The Prodigy na zaver. Hudba je krasna, kazdy mame svoj vkus - chvala Bohu - stale vznikaju nove a nove skvosty, nikdy sme nemali tolko toho na vyber, preto sa tesime na dalsie oznamovacky.

  • user56faee91afd15
    11. 2. 2016, 00:57

    Ktora? hned ta prva u mna ktoru som pocul bolo to v jedno junove alebo mozno julove poobedie mal som mozno 15 rokov a tajne som ukradol otcovi jeho dvojkazetak znacky Sharp na ktorom si daval zalezat,,,vtedy v ted osudny den jemne poobede som zapol to tlacidlo a na niektorom z dvoch hitparad ktore vtedy frcali cize top fun repriza a hore haj dolu haj rock fm zahrali melodiu No Good od The Prodigy presne viem ze strasne prsalo boli zaplavy ale u mna vznikla krasna spomienka......odvtedy bolo s Prodigy spomienok viac ale to mozno nabuduce:-)

    • monghi
      11. 2. 2016, 07:57

      u mna to zacalo omnoho skor... niekedy tesne po Neznej ... :) Uz ani neviem ako sa ku mne dostala kazeta s akousi kompilaciou techno nahravok, kde boli prve veci od Mobyho a akesi skladby, v ktorych sa do nemoty opakovali vety ako "everybody in the place", "walls of jericho"... no a potom som zhliadok kdesi klip k skladbe "Charlie" a uz to nabralo rychlost, ako sa patri :)

  • warhola
    10. 2. 2016, 21:08

    "Oznámením The Prodigy už festival Pohoda uzavrel mená najväčších hviezd na hlavnom pódiu"....toto niekde reálne odznelo, alebo si noviny trošku ohli realitu?

    • boomer
      10. 2. 2016, 22:31

      "penta ma lepsiu rozviedku" - 10/10

      anyway, ci uz to povedal alebo nie, o vseobecnej zasadnosti Radiohead rozhodne album, ktory moze byt dalsi Kid A, alebo dalsi TKOL. we just don't know.

      ale headlinerska trojica je to vcelku uctyhodna. to sa podla mna ludom tazko veri len preto, ze ju pozname uz vo februari :D

  • tomillies_1
    10. 2. 2016, 15:48

    Po dnešnom ohlásení The Prodigy sa na ich facebookovskej stránke objavil tento plagát https://goo.gl/6TeCyE. Je na ňom aj jedno meno, ktoré ešte Pohoda nepredstavila. Astronautalis :)

    • tomillies_1
      10. 2. 2016, 16:58

      Die Antwoord bol ohlásený na FB skupiny omylom skôr ako mal.

    • Jeezo
      10. 2. 2016, 18:50

      Minuly rok si na svoj fb zavesili Ibeyi plagát, na ktorom boli ešte nezverejnení FF a Sparks :)

    • emo
      10. 2. 2016, 19:01

      je astro, už som sa bal že ich tento rok neuvidim, minule leto boli vo forme, citlivejšie povahy nech si medzi skladbami zapchavajú uši a neslniečkari nech ani nechodia :)

  • Honza_H
    10. 2. 2016, 14:20

    Zdravím všechny !
    Dovolím si malou reflexi ohledně prozatímního letošního line-upu.
    Sigur Rós a PJ Harvey jsou top headlineři - to, že může mít letos Pohoda na špičce plakátu stejná jména jako třeba Primavera mi dělá radost, a je to důkaz toho, že je stále možné mířit výš než na vyhaslé hvězdy typu Manu Chao, Travis, Smashing Pumpkins a bohužel i The Prodigy.
    Co mne však zklamalo minulý rok, (a letos se to zatím bohužel vyvíjí podobně), je absence středně velkých aktuálních jmen, jako byli například Tame Impala, Tune-Yeards, Youth Lagoon, Bat For Lashes, Beirut, nebo Warpaint - tedy kapely které jsou v nejlepší formě a vytváří hudební současnost. Chápu, že problém je možná finanční - je třeba velkých jmen na to aby přišli lidé, poté už zbývá jen na malá jména a objevy (i ty by se dali vybrat lépe!). Přesto si myslím, že například místo The Prodigy by se dala pořídit dvě tři dynamická jména, která by navíc nalákala nezanedbatelný počet náročnějších posluchačů, těch kteří bedlivě sledují co se na nezávislé hudební scéně poslední roky děje. (A kterých je tu určitě na Webparty mnoho.)
    Doufám tedy, že se ještě máme na co těšit. Konkrétně z toho co připadá v úvahu : Beach House, Sufjan Stevens, Deerhunter, Joanna Newsom, Animal Collective, Grimes, Vince Staples, Julia Holter, Neon Indian, Savages, DIIV atd.. + mé osobní tipy na menší jména např. Gwenno, Holly Herndon, Little Simz, Braids, Dawn Richard, Benjamin Clemetine..

    • boomer
      10. 2. 2016, 14:39

      no, nehovoris zle :)
      netreba ale zanedbavat aky vplyv mozu, a pravdepodobne aj budu mat The Prodigy na (pred)predaj. staci si vsimnut pocet lajkov dnesneho ohlasenia na facebooku. nie je to ziadna skvela metrika, ale svoju vypovednu hodnotu ma.

      vymenoval si super kapely, ale dovolim si tvrdit, ze ziadne tri z nich dokopy by u nas neotocili tolko hlav, ako Prodigy. a v neposlednom rade - jedno nevylucuje druhe. nic nenasvedcuje tomu, ze by niekto z tvojho vyberu strednych mien nakoniec nemohol prist na letisko, aj ked s tym bookovanim je to viac nez komplikovane (ako uz o cosi nizsie poznamenal peto_bb, a trochu smutne potvrdil miso kascak)

      anyway, tvoje nadsenie pre stredne velke mena naplno zdielam, rovnako tak aj z prvych dvoch nasich headlinerov, a rovnako tak ma Prodigy nijak extra nenadchli. ale Pohoda je festival pre sirsie spektrum ludi, nez len pre striktne mensinoveho posluchaca. este sa urcite dockame.

      na zaver by som este poznamenal, ze Sufjan Stevens tuto jar/leto koncertuje v australii/usa :)

    • boomer
      10. 2. 2016, 15:44

      @peter_bb: na pohode som nastastie taky exodus, aky popisujes, nezazil, a snad ich okrem toho jedneho ani vela nebolo. na druhej strane som ich zazil na Colours pred dvoma rokmi - na MGMT a na Emiliane Torrini, a to je jeden z dovodov preco som na ten festival absolutne zanevrel a uz si tam ani len palec na nohe nezaprasim :)

      snad sa to teda nezopakuje. z publika na Pohode som mal doteraz vyborny dojem a rad by som si myslel, ze sme ako celok pozorni, trpezlivi a slusni posluchaci :)

    • boomer
      10. 2. 2016, 16:37

      spominam si spravne, ze Emiliana hraja na Pohode na hlavnom stagi? myslim ze sa nemylim. tam som ju zmeskal, ale na Colours uz nie. tam hrala na druhom najvacsom stagi, bol to velmi prijemny, az priam magicky, usmievavy koncert. no a potom dala jungle drum a minimalne tretina publika odisla. to som vtedy zazil vobec prvykrat a ostal som v nemom uzase.

      pri MGMT ditto po Kids, a to uz je pre mna buranstvo najhlbsieho zrna, kedze je to kapela s viacerymi mega znamymi a uspesnymi singlami.

      nikdy nepremeskam moznost kopnut si do COO :)

    • boomer
      10. 2. 2016, 16:39

      *najhrubsieho zrna, samozrejme :)

    • emo
      11. 2. 2016, 05:30

      keď už sa toto vlakno ubralo zas i nam od povodnej temy tak dam svoj pohlad: v čase e.t. už nastal na poho obrat, roky predtym sa stalo čo sa už teraz nestava, že boli najpamatnejšie, najkrajšie koncerty kde bola hrstka ludi, realne čosi cez 10 napr na ofrin čo je u mňa v top 5 všetkych konc
      všetkych pohôd, alebo par 10tok na jessy e. atd atd, headlineri vtedy zlakavali všetkych a takmer každemu ušlo že slnko nie je len 1 a tie nenapadne vzdialene hviezdy su možno ešte hrejivejšie a slnko je len jednou z hviezd, teraz sú už koncerty omnoho vyváženejšie poctou návštevnosti čo sa da len qitovať a zaroveň nostalgicky spominať na neuveriteľne dotiahnuté hviezdy, kt sa s neopakovateľnou gracioznosťou, úprimnosťou, šarmom ... rozdali bez najmenšieho náznaku nevôle všetkých zúčastnených 15tim ľuďom na polootvorenom parkete ktorý zdieľal a opätoval rovnaké nadšenie pódiu, situacia počas ET bola úplne ina, súčasne hrali hojne navštevnosťou poctene k.ch. o tomto počine som tu pisal - genialny koncert, kde som sa zrazu stal ako vtedy tušim 40tnik zrazu najmladšim vo svojom najbližšom okoli, brat ani netušim ako sa zrazu ocitol z 1 podia na 2 , súčasne s nadšenym publikom neomylne reagujúcim zas, znova a o5 na každé úvodné tóny ďalšej skladby som mal malý priezor v hustom ale tolerantnom typicky netypickom antirockovo rockovom publiku na pubertálnych androšov akých dnes už zaručene nestretneš ako odspievali cely koncert, potom došiek michael . .. no jedna baseň, postaviť ma tam znenazdajky medzi týchto ľudí tak oblečených do tej atmo určite by som netipol poho ale asi alt leto, mišmaš .. to prave ta krásna tvár mnohotvárnej poho...

    • emo
      11. 2. 2016, 06:12

      ... súčasne hrali v stane ills, kde bola "celá" wp, treba si spomenúť na tú dobu keď tu mnohí žobronili o evidentne zanedbavanu postr scénu a toto bola aspoň ich prvá náplasť v podobe tohto tu vymodleného koncertu čomu tiež zodpovedala cielena návštevnosť, nadšenosť a atmo, súčasne teda v tomto križeni vystúpila milá a rozpačito nesústredená víla e.t. kde bolo aj z časti nesústredené publikum na mene kt sa sluši vidieť, v cca polovici koncertu nenútene sťa by okoloidúca si dáma v plážovom večernom úbore vybrala prave mňa a rovnako nenútene ako by sme už roky k sebe patrili mi zastala po boku, hneď po tom hite kde emili srdce rokotokotonkotalo sa ma spoza svojich veľkých slnečných modelkovských bríli rovnako nenútene silným BA prízvukom opýtala: to je tá e.t. a potom som už počas nasledujúcej veci snáď zo slušnosti k dotyčnej až o pár tónov dlhšie ako som plánoval frčal s5 na k.ch., nechcem tým nič zovšeobecňovať, len nechápem ľudí kt. sa nad tým pozastavujú s nejakým tónom, je to normálne že niekto pride zažiť si v strede koncertu e.t. na 1-2 veci a odchádza a to že iný rieši že ta jeho kapela mala na 10ky tisicovom feste 500 či 1000 ľudí je tiež divne však mohla mať aj 10-30 ako ofrin ... vyvodzovať z toho že preto už nie sú niektoré kapely pozývanlé, no ja neviem, výnimka potvr pravidlo a na poho platí že každý tam má také telesá aké si ani nezaslúži.. .

    • michal
      11. 2. 2016, 22:33

      Ahoj Honzo. Na uvod - The Prodigy som chcel a namiesto nich by som urcite nechcel ziadne dve - tri ine mena... pre mna je to jeden zo zakladov mojej hudobnej i promoterskej radosti - myslim, ze su mimoriadni muzikanti, mam ich osobne v top 5 svetovych mien a ich koncert na festivale - z pohladu promotera - bol zazrak. Aj my si chceme urobit radost, ked uz mame tie okruhle narodeniny... Necital som cele vlakno, reagujem len na Teba. Roky vravime o tom, ze ceny velkych mien rastu prilis rychlo. Zijeme dobu "teraz za co najviac", tlak je obrovsky. Je pochopitelne, ze ked zaplatis prilis vela za velke mena, trpia hlavne tie stredne. Mozme operovat roznymi festivalmi v zahranici, len prosim porovnavajme porovnatelne. Dopbre spravy su, ze stale sme len na uplnom, ale uplnom zaciatku, pribudne este vyse stovka mien. Pekny vecer.

  • Ivco
    10. 2. 2016, 13:11

    ked uz teda budeme oslavovat a opakovat najlepsi koncert v historii, navrhujem opakovat aj najlepsie vitanie slnka ake kedy bolo: PERCUJOVE. posledne roky tie vitania stali za ... preto by som bol rad, keby som mal opat dovod vydrzat az do rana.

  • anone
    9. 2. 2016, 16:23

    Doufám, že letošní ročník nevynechají! :)

    • taus
      10. 2. 2016, 09:20

      anooo!!!

    • taus
      10. 2. 2016, 09:25

      ale teď Mišo v rádiu říká, že už jiné věci z minulosti rozjednané nemají. Opačko s Prodigy asi končí

  • vojtech
    9. 2. 2016, 16:00

    Fakt som zvedavy a netrpezlivy, kto bude zajtra rano na FM_ku ohlaseny. Ci, ako 90% ludi tipuje, The Prodigy alebo k comu sa ja viac priklanam, LCD Soundsystem...

    • s4ra
      9. 2. 2016, 16:19

      asi prodidzaci ;) tiez si myslim... len nech nepridu na Pohodu tento rok Cure bo ma porazi :D som akurat kupila listky na koncert...

    • Mikey
      9. 2. 2016, 17:20

      podla mna by LCD Soundsystem nenazyvali fenomenalnymi alebo zasadnymi..si myslim, ze vacsina navstevnikov ich nepozna

    • monghi
      9. 2. 2016, 17:37

      @s4ra: bud v klude a tes sa na turne. Cure hraju 16.7. v Honolulu, to by bol prilis drahy vylet, ak by si odskocili na Pohodu. Na Havaji budu zrejme dovolenkovat po US turne :)

    • monghi
      9. 2. 2016, 19:27

      Prodigy... zaskaceme si!! Ako v 2005, to bola neskutocna palba v kotli :) a k mladym puskam.. tak DIIV by som bral, ako aj Chvrchres ...

    • boomer
      9. 2. 2016, 21:56

      tu popularitu chvrches asi nepochopim nikdy, mne to vyzera ako najfalosnejsi mozny synthpop :)
      pohode staci vramci moznosti vykradnut primavere tu nizsiu-strednu sekciu, hocijakych 5 garage/noise rockovych and/or post punkovych kapiel z tej ponuky by nadchadzajuci rocnik posunul na novy level.

      a vobec, mame iba za hrst mien. na to, ze sa line-up este len rozbieha to vyzera paradne.

  • Jeezo
    8. 2. 2016, 23:44

    Caute. Predam listok 12.2 BA Movits!

  • snoopy
    8. 2. 2016, 13:47

    Nejake realne tipy na stredu rano? Co je zasadne meno a fenomenalny prirastok?

    • boomer
      8. 2. 2016, 14:02

      na 99% The Last Shadow Puppets. PRESNE 7-8-9 jul maju volno, este ich dnes ohlasil aj Sziget

      z kategorie radoby nerealnych snov Gorillaz :)

      pripadne ina legenda, ktora este neohlasila tour na tento rok, ako napr. Portishead

    • snoopy
      8. 2. 2016, 14:10

      Jo gorillaz som cital ze robia novy album a tour asi az 2017, mna by potesili chemicki bratia

    • boomer
      8. 2. 2016, 18:52

      toto presne, TLSP by mega pomohli zabranit pripadnemu "starnutiu" festivalu, a pre nasinca to bude asi jediny sposob vidiet nazivo Alexa Turnera. fanusikom to prajem; ked uz som sa nechal skasnut Primaverou a takmer zavidim sam sebe, tak nech si uziju aj ostatni :))

    • Mikey
      8. 2. 2016, 19:38

      bodaj by vás boh vyslyšal!! The Last Shadow Puppets musia byť!!! Arctic Monkeys som uz videl live v roku 2014 takpovediac na vrchole, takže do zbierky mi chýbajú práve TLSP!

    • vojtech
      8. 2. 2016, 20:22

      Ja tiez tipujem Last Shadow Puppets...ale...? Aka je realita ohladom BLUR?

    • thomas
      8. 2. 2016, 20:35

      Roisin Murphy...

    • boomer
      8. 2. 2016, 21:26

      vojtech: uz par mesiacov sa pise, ze Albarn pracuje na novom albume Gorillaz, preto sa o nich opatrne teoretizuje. tiez sa preto nerata s tym, ze by siel na tour s Blur. ale bohvie co si on kedy zmysli.

    • user56faee91b87b7
      9. 2. 2016, 06:49

      Chemici a preco
      ?niekde ohlasili fest kde bude aj pj harvey + ch.b. tak preco nie aj v tn :)

    • monghi
      9. 2. 2016, 07:12

      najskor som dufal v New Order, no uz su v termine Pohody vybookovani... takze, podla mna to bude v znameni navratu Prodigy ... co by bolo fajn. Nezaskodi zistit, ci sme po viac ako 10 rokoch nestratili kondicku a pod podiom to uskaceme :))))

    • casovac
      9. 2. 2016, 09:27

      Neviem, čo všetko môže byť označené ako fenomenálne ale títo sú v tej dobe v EU a majú aspoň približne voľné termíny: Beck, LCD Soundsystem, Florence, Robert Plant a prípadne aj Chemical Brothers. Ešte možno Prodigy a At the drive-in-tí zatiaľ majú naplánované koncerty do konca júna.

    • Ivco
      9. 2. 2016, 10:43

      Ja chcem tak strasne prodigy,ze ich vlastne uz nechcem. Takze dufam ze nebudu. Miso pouziva fenomenalne slova aj na veci,ktore som v zivote nepocul. Takze to kludne moze byt aj uplna sracka.

    • emo
      9. 2. 2016, 11:16

      ja očakávam niečo fenomenálne a zásadné tak jak každý rok, niečo na štýl preqapení ajnšturcende, nick, atoms, madness, portis, bjork, PJ, kraft,........... tá milá kapela s típkom s ružovou bradou čo prišli na druhýkrát, čo si teraz neviem spomenúť ani jak sa volá :) a všetci sa mi pletú dokopy :) haňba mi :)
      žeby niekto ako dead can dance oznámili turné :) neviem fakt to nesledujem, keď reálne, tak aj tak do toho reálne nezasiahnem :)
      jaj travis - som si spomenul :)

    • Ivco
      9. 2. 2016, 12:08

      podla napovedy z FB je to jasne Prodigy. Co uz... Roky snivam o repete na pohode ale nejak ich zrazu nechcem. Aj ked viem ze skoncim v prednej rade a necham tam zo seba vsetko.:-D

    • Ivco
      9. 2. 2016, 12:12

      ale bude to mega. Paci sa mi aj to ze predlzili setlisty a koncerty na 100-120 minut v priemere 20 kuskov, ale to sa dalo aj cakat kedze tych hitov maju naozaj vela. Idealny cas pre nich by bola sobota o polnoci...

    • Mikey
      9. 2. 2016, 14:12

      no tak podla tej pomocky to asi The Last Shadow Puppets nebudu, co je skoda, ale snad to este vyjde..

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa