Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • miso98
    18. 4. 2016, 22:35

    ahojte, viete mi dat niekto dobry link, kde stiahnem (for free) nejake albumy interpretov, ktori budu hrat na P´16 ? rad by som si urobil nejaku hudbu do auta... nemam skoro nic napocuvane!! :( dik.

  • Elchapel
    18. 4. 2016, 21:52

    Ahojte, dnes som objavil dost v pohode chlapika s menom Dombresky. Bolo by fajn ho ako novu krv odtiahnut :)

  • LilJayne
    18. 4. 2016, 21:06

    caute, kupim listok na parking P1 :)

  • Honza_H
    18. 4. 2016, 17:29

    Zítra na FMku James Blake a Savages !! Pro mne osobně v tenhle moment jeden z nejlepších line-upů za poslední roky. A to jsem byl dlouho hodně kritickej.

    • Murdoc
      18. 4. 2016, 20:24

      @Honza_H pokud to fakt vyjde, tak budu obrovsky spokojený!

    • casovac
      18. 4. 2016, 21:36

      @Honza_H Predpredaj tento rok pekne ukazuje, že stávka na kvalitu sa vypláca, určite posun k lepšiemu po minulom ročníku (Manu Chao, Antwoord).

    • supermartzin
      19. 4. 2016, 01:07

      @Honza_H Veru, veľmi pekný prírastok, na niekoho takého som čakal .. a to, že je to James Blake je to úplne bomba :-)

  • HugosBB
    17. 4. 2016, 00:18

    Hocičo z GERGAZ Label ale top urcite Jimmy Pé, FVLCRVM, Himalayan Dalai Lama a Fallgrapp alebo v tom kontajnerovom priestore neviem ako sa vola spravt GERGAZ night :) hmm?

  • cookie
    16. 4. 2016, 23:22

    pozeram zaznam Underworld na 3.ch a su uzasni! skoda skoda, snad nezrusia ten Neon fest na zlotych... https://www.youtube.com/user/coachella

    • monghi
      17. 4. 2016, 08:54

      @cookie chlape, na to ani nemysli!!! To by ma uz kleplo uplne! Stacilo to zrusenie pred par rokmi... tento rok to vyjde! Ved do nekonecna hrat nebudu, Karl ma na buduci rok 60! Tesim sa na Zlate ... sice, je prevelika skoda, ze sa nepodarilo dostat ich na Pohodu, malo by to uzasnu atmosferu, ale aj tak, je super, ze ich budeme mat aj doma. Karl uz natocil velmi prijemnu video zdravicu, tak snad to organizatorovi vsetko vyjde a pridu aj ludia. Novy album je prijemna pohodicka, radost pocuvat, ci doma alebo pri behu :)

    • mimamima
      17. 4. 2016, 13:27

      @cookie tento rok toho moc nestíham, len pár koncertov, aj Underworld len záver...nemusím takú hudbu ale vyzeralo to dobre, výborná atmosféra.... pre mňa zatiaľ určite najlepší James Bay (nedávno som ho náhodou objavila a odvtedy točím stále dokola tak ma na Coachelle mimoriadne potešil, koncert nesklamal!!!krása :) na Pohodu s ním ;) Príjemné prekvapenie aj Zella Day a Moon taxi, také oddychovky. Škoda že tu tie koncerty netrvajú ani hodinu :/ každopádne atmosféra leta je tu, už nech sa to začne aj u nás :)

    • cookie
      17. 4. 2016, 18:16

      @mimamima ja som videl len Underworld :) tie vacsie mena tento rok pre mna dost soda popravde, inak mima, ty letnu festivalovu sezonu zahajis na Pohode, ci uz mas aj nejaky warm-up fest vyhliadnuty? lebo som pocul, ze ty stihas za leto aj 5-6 festov :D

      @monghi novy album super prijemne prekvapenie, cakal som nieco komercne tbh... uvodna pecka je cista tanecna hypnoza https://youtu.be/poHG8zNB1wc a video born slippy v2.0 :D

    • mimamima
      17. 4. 2016, 19:29

      @cookie ano bohužial na Pohode keďže Vetry ktoré boli výborným začiatkom sezóny sú cez CoO :/ do Ostravy som tento rok už neplánovala ísť ale Of Monster and man ma presvedčili ;) ešte na grejp mám lístok. Žákovic je ticho, a silno zvažujem Sziget, ale to sa ešte uvidí na poslednú chvíľu asi...a Beseda u bigbítu pokiaľ budem doma. ale to sú len také malé akcie všetko...tento rok to u mňa vyzerá tak nejak pobiedne s tým letom....ty kam všade? na CoO konečne? :D

    • cookie
      17. 4. 2016, 20:09

      @mimamima NA COLOURSOCH JE BOYS NOIZE?! akurat som si otvoril ucinkujucich, jbmnt, uz len kvoli nemu, aj ked, viac ma laka OFF... Underworld, Tame Impala, M83 (otrasny novy album, ale urcite zahra hitovice), Boys Noize, The Vaccines, Slowdive, Erol Alkan, UNKLE sounds, Slow Magic, Sun Glitters, Rone, Actress a pozeram, ze tam su este boiler room elektroniky, ktore nepoznam... no ja by som sa teda zabavil, normalne som v soku

    • tomillies
      17. 4. 2016, 21:24

      @cookie Colours má slušnú elektroniku tento rok, hlavne ten ich Electronic stage ma tam strašne láka.. mohla by sa Pohoda nimi inšpirovať :P

    • elle
      18. 4. 2016, 00:11

      @cookie coo už min rok čo sa elektroniky týka bol na tom dost dobre! Stale to nie sú plnohodnotné vybuchne noci, stále nás o druhej, tretej vyháňali sbskari, ale, veľa vecí čo sme tam videli boli super. Coo ide hore. Za tú elektroniku palec hore

    • taus
      18. 4. 2016, 10:50

      na košele jsem viděla (iba) M83 a byl to super koncert. mám naději, že niečo také bude aj v ostravě a že to, co vymamlasil na posledním albu, nebude vytahovat

    • lurie
      18. 4. 2016, 11:47

      @elle COO ide hore? To je pohlad elektronik fans. Z pohladu toho co nema elektroniku na najvyssej priorite, nesuhlasim ze by sli vyraznejsie hore. Nie je to zle, pocet veci co ma zaujima je zhruba rovnaky ako na Pohode, ale maju tam dost vela balastu a na Pohode este nie je vsetko ohlasene tak myslim ze mi este nejake to must see pribudne :)

    • mimamima
      18. 4. 2016, 17:05

      @lurie suhlas! mám to zhruba narovnako. rozdiel je v tom, že vždy pred pohodou aj coo mám pocit že zas nebudem vedieť kam skočiť, jeden koncert cez druhý...potom ked sa mi náhodou na pohode spraví "voľno" tak som rada že idem na pivo, na workshop, alebo len tak sedíme pri stanoch a je nám dobre...na coo sa vždy 3 hodiny prechádzam po šutroch ako marek po pekle a vyslovene čakám na koncert ktorý chcem vidieť....v tomto sa CoO asi nikdy nedostanú na uroveň Pohody ;)

    • lurie
      18. 4. 2016, 17:48

      @mimamima Tak tak mima, mimokoncertne aktivity su na Pohode pestrejsie ale aj tak ich nestiham. Vzdy si vyhliadnem nejake zaujimave politicke diskusie v tyzdnackom stane a naivne myslim ze stihnem aspon jednu, ale stihnem iba politicku diskusiu s partiou v pivnom stane :) Na Pohode sme doma a doma je predsa len doma ;)

    • supermartzin
      19. 4. 2016, 01:10

      @cookie M83 ma úplne prekvapili, nevedel som, že Anthony má na koncertoch takú veľkú zostavu, o to viac sa na ich koncert na CoO teším :-) A na Coachelle som zachytil aj LCD Soundsystem a tí dali tiež veľmi energickú šou :-)

  • monghi
    15. 4. 2016, 13:55

    tak Radiohead, ktori teda ani na tohtorocnej Pohode nebudu, nas obstastnia novym albumom uz v juni ... a osveta mu teda zacina riadna! http://www.nme.com/news/radiohead/92989

    • Peter_BB
      15. 4. 2016, 19:24

      @monghi pan Message (inac paradne meno :) robi PR svojmu kseftu :) zda sa ze nejde o nic viac, ale ano a nic menej :)). Taketo PR je podla mna uplne zbytocne - Radiohead aj ked daju na "pay what you wish" volne stiahnutie aj slabsi album, tak je z toho paradny kseft :), vid tie cisla kt. publikovalo ohladne ostatneho albumu TKOL. Aj napriek tomu, ze po "Separatore" (skladbe s poradovym cislom iba 8) uz vobec neprisla B strana toho albumu, snad nie preto ze bola este slabsia. Cakam skor nieco skor experimentalne, s tym orchestrom co uz bol spominany, ako "hirovy" follow up k OK Computer ci mojmu oblubenemu In rainbows. Super ak by to vydali uz v juni, aspon by sme to tu zaplnili aj niecim inym ako pindanim na krizenia :))

    • monghi
      15. 4. 2016, 20:14

      @Peter_BB : tak, v mojom pripade su Radiohead asi jedina oblubena kapela, pri ktorej som nikdy nemal ziadne ocakavania a ani mat nebudem :) Mam obdobia v roku, kedy pre mna neexistuju a obdobia, kedy im prepadne na cele tyzdne :) V kazdom pripade som zvedavy, cim prekvapia a dufam, ze bude aj normalne turne, niekde blizko...

      A na tie "pindania" ohladne krizeni koncertov na Pohode sa tesim :))) Uz len preto, ze nakoniec aj tak polovicu z toho, co by som chcel stihnut, odignorujem a tam, kde ani nemam v plane byt, sa najviac zabavim... o tom je ta nasa Pohoda :)

    • Peter_BB
      15. 4. 2016, 21:06

      @monghi Vyborne :) robis, asi niet riskantnejsieho biznisu :) ako je tvorba ocakavani od Radiohead. Top clanok k tejt o teme je: http://pitchfork.com/thepitch/1044-19-unreleased-radiohead-songs-that-could-be-on-their-next-album/ Skoda ze z tych 19 skladieb rovno neskompilovali TKOL stranu B :) a aj B-strany :) singlov... Kdesi som cital, ze na tento novy album zvazovali skladbu Lift, to by ma celkom potesilo, ale im a rovnako ani Konykovi zo Zony A neverim ani pol slova :))

      S druhym Tvojim odsekom samozrejme suhlasim :) Najma dojdi na stretavku WP, to je najlepsie alibi na vypustenie oboch kriziacich sa koncertov a skoncenie na nejakom necakanom :))

    • emo
      15. 4. 2016, 21:29

      myslím že súhlasím s Vami v tom, že o chvíľu zas ovládnu WP samí križiaci, čo tu zas budú viesť svoje sväté vojny

  • gress
    15. 4. 2016, 11:31

    Čo tak aj nejaký sound system? Stand High Patrol by boli fajn, Panda Dub bol úžasný na Uprisingu, určite je z čoho vyberať :)

  • boomer
    14. 4. 2016, 21:05

    je este niekto na větvy z novej PJky? strasne mi ten novy album reze. v hlave som sa vratil o styri roky spat, ked som si ju isiel cele dni a dufal, ze dojde na Pohodu. juj.

    • emo
      14. 4. 2016, 23:37

      no vidis jaks omladol lokálne aj globálne , hneď si o 4 mladší a niekde v prvotnopospolnej 100 za opicami lezies na vetvy, vitaj v klube antikúlových, kt. sa nemusia nutne tváriť že všetko je na picu, tak díky, sľubujem že do poho si aspoň dačo z tej dosky vypočujem a teším, nechám sa preqapkať či odídem po konci jednej veci a začiatku druhej abo tu budem vypisovať jak je úžasná

    • Murdoc
      15. 4. 2016, 07:50

      @boomer tak včera jsem dal první poslech a docela se mi to líbilo. Opravdu to zní jako bratranec Let England Shake. Na ten koncert se začínám těšit!

    • lurie
      15. 4. 2016, 08:29

      @boomer Aj mna to chytilo hned na prve pocutie, fantasticke, asi jej najlepsi album.
      Skladby Ministry Of Defence, Orange Monkey, Wheel - dokonale.

    • Tono
      15. 4. 2016, 10:21

      @boomer Velmi dobre veru :) www.pohodafestival.sk/sk/novinky/pj-harvey-vydala-album-the-hope-six-demolition-project

    • boomer
      15. 4. 2016, 10:51

      @Tono slovami dalekeho vychodu, *bars* sa z vas tesim

    • cookie
      15. 4. 2016, 11:22

      @boomer tak som to skusil, ked to tak ospevujete, pre mna nuda, ktora neurazi 6.8

    • monghi
      15. 4. 2016, 12:23

      @boomer ... aby som bol uprimny, v kutiku duse som cakal, ze sa Poly trosku vrati k tvrdsej hudbe, ale tak, clovek dozrieva, a stava sa pokojnejsim. Album som pocul zatial len raz, vytykat mu nemozem nic, nakolko ten predosly bol vyborny... som zvedavy, cim sa predvedie na podiu... nevidel som ju nazivo (okrem live videi) od roku 2004 a vtedy to bola riadna supa! To vsak uz neocakavam, ale ze to bude pohodicka, je jasne :)

    • casovac
      15. 4. 2016, 12:24

      @boomer Mna dostala tiez s Let England Shake. Prve dva single z noveho albumu zneli fakt dobre. Inak neviem podla coho urcuje napr. Pitchfork hodnotenia, ona dostala 7.6, preco nie 7.7, nesedel jeden ton? :) A na jej koncert sa tesim, ona a Siguri su ulovok.

    • Murdoc
      15. 4. 2016, 12:27

      @lurie no nejlepší album asi ne :D ale šptné není

    • boomer
      15. 4. 2016, 13:20

      @casovac ciselne hodnotenia su uplny zart sam o sebe, nemaju ziadnu vypovednu hodnotu a su prakticky nahodne. autorka pitchforkovej recenzie hudobne prakticky nic nevytkla, ale kritizovala politicky charakter. bum, 7.6.
      recenzie treba brat s rezervou, a nie len hudobne.

    • cookie
      15. 4. 2016, 13:37

      @boomer prakticky nahodne?? prosim ta netrep, ano, tie desatinne cisla su pocitove, ale ciselne hodnotenia nahradzaju slova, ako inak chces cokolvek hodnotit ffs? vypovedna hodnota je taka, ze ked to hodnoti niekto, koho hudobny vkus je ti blizky, tak sa podla toho riadis... to je cele, kedze vnimanie hudby je cisto subjektivna zalezitost

      paci sa, hint:

      10.0: Essential
      9.5-9.9: Spectacular
      9.0-9.4: Amazing
      8.5-8.9: Exceptional; will likely rank among writer's top ten albums of the year
      8.0-8.4: Very good
      7.5-7.9: Above average; enjoyable
      7.0-7.4: Not brilliant, but nice enough
      6.0-6.9: Has its moments, but isn't strong
      5.0-5.9: Mediocre; not good, but not awful
      4.0-4.9: Just below average; bad outweighs good by just a little bit
      3.0-3.9: Definitely below average, but a few redeeming qualities
      2.0-2.9: Heard worse, but still pretty bad
      1.0-1.9: Awful; not a single pleasant track
      0.0-0.9: Breaks new ground for terrible

    • boomer
      15. 4. 2016, 14:35

      @cookie ako chcem hodnotit? normalne, vetami. to, ci je mi blizky recenzentov hudobny vkus sa dozviem z toho co napise, nie na cisle dohodnutom editorskou komisiou.
      tie popisy ze "spectacular", "amazing" a "exceptional", to je tiez celkom komedia, ako sa tvaria ze su od seba odlisne.
      "not brilliant, but nice enough" ma zabija :D

    • cookie
      15. 4. 2016, 15:04

      @boomer tak ja neviem, mam taky dojem, ze nerozumies pisanemu textu, som ti napisal, ze to je subjektivne, a ze cislice nahradzaju SLOVA/VETY, comu este nerozumies? ked ti zajebala ucitelka 4ku do ziackej, lebo si tam koktal pred tabulou jak maly jozko, tiez si dostal do pokecu (neviem, tusim tam bol aj dovod), ze sice ano, je to pekne, ze si nabral odvahu prist pred tabulu, ale z latky si vedel hovno, aj ked si skusal zartovat a boli tam nejake naznaky vedomosti. co prosim ta nechapes? zrusme vsetky rebricky, lebo boomer

    • boomer
      15. 4. 2016, 15:33

      @cookie v celej tej skale ktoru si v predoslom poste vymenoval viem pri dobrej voli rozoznat max. 5 urovni kvality, takze zmysel 100 stupnovej skaly sa pre mna straca - to po prve.
      po druhe - mozes cislom nahradit slovo, alebo v tomto pripade 14 slovnych spojeni, ktore maju rovnako slabu vypovednu hodnotu. precitam si, ze album x je "amazing", ale nie preco je amazing. precitam si, ze album y je "not brilliant, but nice enough", ale nie *preco* je not brilliant but nice enough. (ale vsade potom napisem ze pitchfork dal 7.8, aby kazdy vedel ze citam pitchfork)
      ziadne cislo nenahradi rozvitu vetu, alebo niekolko sto-slovnu recenziu, z ktorej si citatel odnesie konkretnu a uchopitelnu informaciu o kvalite albumu. ked si clovek recenziu precita, tak vstrebal nazor recenzenta a kontext, z ktoreho ten nazor vychadza. v tomto pripade nejake cislo na uvod alebo na zaver nema ziadnu pridanu hodnotu, lebo nazor na album uz bol odkomunikovany. maximalne sa citatel rozculi, ze cislo nekoresponduje s tym, ako si vylozil text, a nasleduje hadka o tom cisle (ktora je rovnako zbytocna ako to cislo)
      v opacnom pripade - ak clovek nerad cita - si iba pozrie ciselne hodnotenie (ktorym sa potom sice moze ohanat v internetovych diskusiach a tvarit sa sofistikovane), ale nepozna kontext, z ktoreho recenzent vychadzal, a je to dilino. este sa nebodaj rozhodne kupit/nekupit album na zaklade toho cisla - a ani nie na zaklade toho aky autor to cislo udelil, ale aky portal.
      mnohe stranky pouzivaju ciselne hodnotenia iba preto, lebo u ludi vyvolavaju vasne a diskusie - a nasledne kliky na stranku. netvarme sa, ze na tom ciselku fakt zalezi.

      /este aby si si to, cookie, vo svojom rozpalenom mode nevylozil zle, tento "clovek" o ktorom pisem, je fiktivny clovek, akeho som stretol uz tisickrat. nemyslim tym teba, lebo neviem ako narabas s informaciami. hovorim zo skusenosti a v sirsich mantineloch. to len aby si ma zase nemusel posielat na zakladnu skolu, kde je mimochodom 5-miestna a definovatelna skala, nie 100 miestna a bullshitna, takze celkom nanic porovnanie. /

    • cookie
      15. 4. 2016, 15:53

      @boomer ano ano, vsetko chapem, suhlasim, rozumiem, ale vnasas do toho emocie... ja len nechapem, preco sa tak nadhadzujes z tych cisel, ved je to tu od veky vekov, recenzenti pouzivaju cislice ako finalny posudok pretoze sa daju dalej spracovat a pretoze vyjadruju ich spokojnost/nespokojnost...

      http://tinyurl.com/jun4c4y podobna zalezitost

      je to vsetko subjektivne, ale keby neboli cislice, nasli by sme si slovnu, znakovu, ja neviem aku zvukovu skalu hodnoteni... jednoducho ked nieco chces vyhodnotit skoncis pri matematike, slohy sa velmi tazko zovseobecnuju

    • emo
      15. 4. 2016, 16:42

      tak my čo nerozumieme životu a nerozumieme hudbe sa o čísla moc nezaujímame, lebo im nerozumieme...
      na prvej strane k tejto druhej strane zas celkom presne chápeme, že "snažil si sa, tak dávam Ti 9,2" a "snažil si sa, tak dávam Ti 2,9" je asi sakra rozdiel, aj keď v samotnom slovnom vyjadrení bez čísel, sa to zas tak rozdielne nezdá ...
      a na neposlednej strane, prečo tu vlastne riešite stále tú (neomylne objektívnu) subjektivitu, skúsme tiež aj konšpiračnú teóriu a v kútku mozgu pripustiť, že staré mamy mali pravdu keď vymysleli "podľa seba súdim teba" a že nie všetci kritici sú dementi fungujúci v schéme páči-nepáči a nedávajú keď sú melancholickej povahy automaticky body hore skladbe v molovej stupnici o proti rovnako dobrej v stupnici durovej a že sú jednoducho objektívni, ten album sa mi absolut nepáči, tá hudba je proste strašná, ale umelecky je objektívne kuva tak dobrý, ten interprét je kktský manipulátor, chce sa mi z neho grcať, ale je to virtuóz, je tak nezameniteľný a tak geniálny skladateľ, že mu dávam 10, dúfam teda že sa bavíme o hodnotení umenia a jeho qality samozrejme

    • boomer
      15. 4. 2016, 17:59

      @cookie ono, mna viac nez ciselne hodnotenie ako take (aj ked som to tak napisal) "nadnasa" ta 100-miestna skala, ktorej jednoducho nerozumiem, a ktoru tolko portalov tak hrdo institucionalizovalo. tie desatinne miesta mi ziaden vyznam navyse nedodavaju.

      este by som napisal priklad z herneho priemyslu (nie nutne prenesitelny na hudbu, ale tyka sa ciselnych hodnoteni) - ked par rokov dozadu vysiel Fallout: New Vegas, vydavatelstvo dalo developerom do kontraktu klauzulu, podla ktorej by dostali menej zaplatene ak by ich hra na metacriticu nedosiahla aspon 75%. okrem vydavatelstva sa v tomto pripade da kritizovat aj metacritic, pretoze algoritmy na vyratanie vysledneho priemeru nezverejnuju, a agreguju hodnotenia bez ohladu na to, aku skalu kritici pouziju. zaroven vytvaraju tlak na stranky, ktore musia ciselne hodnotenie pouzivat ak sa chcu dostat na velavazeny metacritic. hry su specificky pripad, lebo kvalita jednej hry sa dokaze vyznamne lisit od platformy k platforme, a navyse sa dokaze menit behom casu, lebo je patchovana. neda sa tato ista logika aplikovat na hudbu, to netvrdim. ja len ze na to ciselne hodnotenie sa kladie privelky doraz, a ja by som sa o tom-ktorom produkte radsej obsirnejsie porozpraval, nez sa zamyslal nad tym ci dostalo prinizke/privysoke hodnotenie. ja nemam pocit ze by sme prisli o nieco hodnotne keby sme prestali hovorit 7.8/10

    • cookie
      15. 4. 2016, 18:55

      @boomer s tou FNV klauzulou si ma zaskocil; to vysvetluje ten nepomer u F4 http://i.imgur.com/Lp2AqbK.png strasne dojebali moju milovanu hru. YES/NO/MAYBE. ANOTHER SETTLEMENT NEEDS YOUR HELP. WELL FUCK YOU! I QUIT! kazdopadne Fallout je moja laska, hlavne 1-2-NV, https://youtu.be/r12B3jvdqB8
      ...uz ani neviem o com sme sa bavili, musim dohrat ten novy F4 shite, btw https://youtu.be/s9OPeEnX3SI

    • boomer
      15. 4. 2016, 19:17

      @cookie fallout 1/2 je laska az do hrobu

    • emo
      15. 4. 2016, 21:21

      ahoj boomer, nehľadaj za tým nič zložité, nekomplikuj to, veci nemusia byť vždy na prvý pohľad jasné, chce to iba trošku voľnej mysle a veci sú väčšinou samozrejmé - škála 1-5 je nízka pre každého hodnotiaceho, ja som dostal na občianskej náuke z písomky 4-/5 a 2/3, 2-, 2+ boli normálne známky, tak si zober 2 najlepšie albumy, každému dáš 10 a ako ich odlíšiš? ak tomu rozumieš určite na jednom nájdeš slabinu a potom jeden musí mať 9,9 a druhý 9,8, ale tak OK zahrám sa na najväčšieho diletanta na svete - budem hodnotiť iba 2 kritéria ( čo je uznáš na album neakceptovateľné ) takže ja dávam hudba a spev :)) teraz dám albumu za spev v škále 1-10 7 a za hudbu 8 automaticky mi vyšlo hodnotenie albumu 7,5, verím že netreba pokračovať, fakt prosím (všeobecne všetkých) nemajme tých kritikov za dementov čo si vypočuje album plesne sa podľa subjektívnej nálady po bruchu a napíše 7.8 ...

    • taus
      18. 4. 2016, 10:55

      mně se to poslední album moc páčí, dávám pidžině 8,8 :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa