Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • michal
    24. 6. 2016, 17:37

    Ahojte. STVRTOK: Stvrtok zacinal ako cisty warm up, potom sme sa rozsupli a minuly rok sme sa vratili k povodnemu zameru. A povazujem to za dobre rozhodnutie. Minuly rok sa naplnilo to, co od stvrtka cakame - stretneme sa na jednom mieste a oslavime zaciatok festivalu. Niekomu to moze pripadat naivne, ale je to tak. Na stvrtok sa ovela lahsie zhanaju kapely, o tom to nie je. Proste chceme, aby sa festival rozbiehal pre navstevnikov a aj pre nas inak, tak ako sme si to povodne vymysleli. Intenzivneho chodenia z koncertu na koncert si uzijeme za piatok a sobotu dost. Zaroven - na tento rok sme pripravili dve silne mena, vid Gogol Bordello (idealne na uvodnu party, tak som si to vysnival) a PJ Harvey, jej koncerty su fantasticke, viem z vlastnej skusenosti... A BHS s Lasicom... Po nich bude dlha party... A okrem toho bude hrat Bazookas Bus a Silent Disco. Som si 100% isty, ze na stvrtok sa oplati prist, ma svoju silu a vynimocnu atmosferu.

    • Kalerab
      25. 6. 2016, 00:22

      @michal Nikto nevravi, ze stvrtok ma byt natrieskany, ale...
      Ten "warm up" ako ste to nazvali, je stavany tak, ze pocita s tym, ze vsetko co je v dany den sa tym ludom musi pacit. Co ma robit clovek, ktoremu sa napriklad nepaci PJ Harvey? Ma tam 4 hodinove okno, pocas ktoreho moze ist do Bazookas Bus-u alebo na Silent Disco.
      Silent Disco sa vsak neda oznacit za plnohodnotny stage, lebo to je jak keby ste pri brane rozdavali MP3 prehravace a povazovali to za stage...A tak isto ma obmedzenu kapacitu pokial viem.
      Co sa tyka Bazookas Bus-u, ako dlho vydrzia hrat? Co som pozeral videa/pocuval vyzera to na poriadny basavel, ale pochybujem, ze s takym nasadenim vydrzia hrat dlhsie ako hodinu-dve.

      Pohoda je 3-dnovy festival, ale vyber vo stvrtok mi skor pride, ze sa zcvrkla na 2,5-dnovy festival.
      Zatial su na toto z komentarov negativne ohlasy, dufam, ze ak budu pretrvavat aj po festivale negativne ohlasy, tak do buducna vypocujete hlas ludu.

      Osobne tento krok zo starny organizatora vnimam ako krok vedla, ale verim, ze to bude opat skvela Pohoda, ktoru si vsetci uzijeme.

    • mr_Oizo
      25. 6. 2016, 10:42

      @michal vdaka za vysvetlenie potesilo ma ze zahraju aj Bazookas bus myslim si ze sa vo stvrtok vyblaznime dostatocne. Mozes nam este prezradit ktore kapely vystupia v ramci Pohoda 20 MK Selection alebo je to prekvapenie?

    • gress
      25. 6. 2016, 11:26

      @michal ste mohli aspon nejaky mini stage dať na runway počas noci, ako to robi/robieval grape a myslim, ze by to stacilo :) novych zacinajucich djov je dost ;) treba im dat sancu https://youtu.be/XI9GsxrzjpU

    • Tulen
      25. 6. 2016, 19:39

      @gress na vitanie slnka s nou !

    • tomik
      25. 6. 2016, 21:45

      co je to ten bazookas bus nikdy som to nevidel co tam hravaju ? do toho cigaretoveho silent disca ja nepojdem ! festival vasho formatu po dvatsiatich rokoch uz by mohol mat tri normalne dni ked nie styri ... nechcem sa vo stvrtok stretavat rozpravat spoznavat nasavat atmosferu ... chceme sa rozbijat na koncertoch na to sa chodi na festivaly tak snad buduci rok... tohto roku dajte stvrtok priestor malym partnerom nech vo svojich zonach spravia mensie produkcie martini pre mna za mna aj kosicka treska nech vo svojom stanku rozlozi mixpult

    • elis
      26. 6. 2016, 02:20

      @tomik haha ked nad tym rozmyslam tak fakt... to len pohoda moze napisat ze stvrtok je na nasavanie atmosfery a stretavanie. inde vo svete ked si skratka kupujes 3dnovy listok tak aj ludia cakaju tri dni programu, inak je to oznacene ako day 0 s jednou hviezdou ako warm up.

    • Andrej_Palko
      26. 6. 2016, 11:17

      @michal pri vsetkej ucte, pre mna to ako argument neobstoji. A je trosku neprijemne ist na Pohodu s tym, ze polovicu koncertov co by som urcite chcel vidiet neuvidim - lebo sa krizuju navzajom a vo stvtok nemam nic. Normalne ze nic na co by som bol aspon trochu zvedavy. Ved to povedzte jasne - nechce sa Vam robit trosku opbstojnenjsi stvrtok - lebo vy viete, ze ludia by ho chceli a zaroven stale deklarujete ako chcete urobit pre navstevnikov maximum. Mne je to aj trochu blbe pisat, ale tak trochu uprimnosti by nezaskodilo, nie? vsetko dobre zelam

    • VV
      26. 6. 2016, 11:50

      @elis Mas pravdu, uz je to len 2,10 -dnovy festival. Bolo by pekne keby sa to zohladnilo aj v patricne znizenej cene vstupeniek, ak to tak bude aj o rok.

    • haluzman
      26. 6. 2016, 13:40

      @michal velmi chabe vysvetlenie. stvrtkovy "program" je skor na smiech. hra len jeden stage a to je dost malo na to, ze tam uz vo stvrtok bude 2/3 ludi, ktory na pohodu idu. ako 3dnovy festival si predstavujem nieco ine. tohto roku velka slabota. takto si oslavu 20 rocnika nepredstavujem.

    • DjDema
      26. 6. 2016, 14:29

      @michal Neviete akú má kapacitu stage Visegrad club? veľká škoda, že techno a house stage má veľmi malú kapacitu pre návštevníkov, keď na celom festivale býva 30 000 ľudí. Nebolo by môžné dobudúcna porozmýšlať nad zvačšením priestoru pre ľudí na tomto stage, prípadne nad otvorením tohto stage do voľného priestoru? Ďakujem za pochopenie.

  • tuba
    24. 6. 2016, 15:54

    Dobry den, rad by som vedel, ci tento rok uvazujete o zlepseni kapacity "parkovania" bicyklov. Kazdorocne totiz vela trencanov vyuziva aj tuto formu dopravy stale viac, ale moznosti parkovania boli minuly rok velmi velmi obmedzene. Dakujem.

  • Matus_Hemish_Hirner
    24. 6. 2016, 14:33

    Ludia, koho irituje prazdnejsi stvrtok, smelo dojdite az v piatok. :) Aspon si luxusnejsie najdeme flek na stanovanie ti co dojdeme uz vo stvrtok :)

  • Krpaty
    24. 6. 2016, 12:26

    Nechápem tie reči, že slabý štvrtok. Ja sa neuveriteľne teším, že budem môcť v kľude obehnút areál, pokukať čo kde je, pokecať a užiť si atmosféru. Je pravdou, že mohli byť nejaké buchoty na iných, menších stejdžoch, ale myslím, že nejaké prekvapko nas neminie.
    Pohoda nie je len o koncertoch a šaleniach do rána, ale aj o atmosfére, zážitkoch a radosti z tých troch dní, čo nás čakajú.
    Pre niekoho, kto sa tešíl na 3 dni nonstop party je to možno sklamanie, ale za seba vravím PARÁDA. Od piatka 15:00 sa nezastavim a budem pobehovať medzi stejdžami ako najatý, tak sa aspoň vo štvrtok budem mať možnosť zastaviť a "oddychovať".
    Tak už toľko nehejtujte a tešte sa a ďakujte.
    HAUK!

    • Andrej_Palko
      24. 6. 2016, 13:44

      @Krpaty len by som sa ta opytal, ci si zazil tie genialne stvrtky ked bolo ozaj vela a vybornych kocertov. lebo ak nie, tak o com potom tocom?

    • VV
      26. 6. 2016, 11:57

      @Krpaty ved vsetkym ide prave iba o tie buchoty na inych mensich stejdzoch co vravis ze je pravdou, tak si trochu odporujes :)

  • keke
    24. 6. 2016, 10:21

    prave v case, ked je Pohoda 7-8., pride najvacsie mnozstvo delegatov do BA v ramci nasho predsednictva EU. Asi dost z nich si potom predlzi pobyt na festivale. Ak uz maju listky..

  • Palino
    24. 6. 2016, 09:14

    Dobry den,
    vedel by nam niekto poradit ako sa skontaktovat s niektorym z organizatorov? Uz tyzden nikto neodpisal na e-mail, tiez nikto nedviha telefon. Nase listky su nezvestne odkedy sme sa prestahovali z USA (spolu s obcinskym a inymi dolezitymi dokumentami...) a zacina to byt celkom surne... Mame cislo objednavky, aj potvrdenie o zaplateni. Vie nam niekto pomoct?

  • elis
    24. 6. 2016, 07:54

    peto, ako si si to podal?

    • Peter_BB
      24. 6. 2016, 18:13

      @elis chcel som 50.01-54.5 (to by som vyhral zo 10 piv)., ale poistil som sa, kedze kolegovia z UK ma upozornili ze vyjde Brexit, z coho niesom stastny hoc som vyhral zo 2 piva.

  • Murdoc
    23. 6. 2016, 20:51

    Když se dívám na ty krásné vizualy, které měli Siguři na Primaveře, tak se opravdu nabízí otázka, jestli je to tak schválně ten čas? Podle mě to chce tmu!

  • tomik
    23. 6. 2016, 20:31

    musim aj ja... ten stvrtok je katastrofa uz minuly rok to bol pruser kupujem si 3 day permamentku do buducna oznacte stvrtok radsej ako day 0 ...
    pritom tohtorocny lineup mi pride jeden s najsilnejsich a najbohatsich isto by islo rozdelit interpretov do troch rovnocennych dni a neboli by zbytocne krizenia velkych mien james bake - odesza.... a napriklad v piatok vecer su electronicke buchoty na piatich podiach (slsp,nay,redbull,visegrad,orange rolle) vo stvrtok nuda vsetky podia stoja uz vo stvrtok technka zapojena prenajata tak nechapem.... tak vidime sa v az piatok a to som chcel minat uz od stvrtka

    • Peter_M
      23. 6. 2016, 20:50

      @tomik Ani ja nerozumiem zvlastnemu uvazovaniu tych co tak rozhodli. Priviest o zisky svojich predajcov za 1 den. Niekolko znamych tak isto rusi dovolenku a pride az v piatok a asi tak spravim aj ja. Za normalnych okolosti by som si Harvey pozrel, ale kvoli nej o den skor chodit nebudem.

    • Murdoc
      23. 6. 2016, 21:13

      @tomik berte v potaz, že ne vždy má konkrétní umělec (hlavně ti z řad headlinerů) možnost hrát v konkrétní den a hodinu. Oslabení čtvrtku je ale vážně škoda, některé menší kapely mohly hrát už první den a některá křížení by se tím vychytala. Loni mi to přišlo šikovné ty dvě pódia proti sobě.

    • emo
      24. 6. 2016, 00:00

      @tomik štvrtok je OK a bude ešte viac OK a ešte by mohol byť, keby sa to nezmenilo len na samý konzum, snáď sa ešte vrátia časy z prelomu tisícročí, keď na Pohode spontánne bubnovalo 100 bubeníkov, napr už tento rok štvrtok :) a tiež neviem (teda viem) prečo nehrajú tak ako na iných festoch napr. pri nápojovom centre 3-4 gitary, harmonika, basa, husle, klarinet ... a nespievame tam piesne od psích vojáku cez kryla po boba m. ale našťastie na tieto aj keď menšie partie vždy narazím

    • Lena
      24. 6. 2016, 07:03

      @tomik no já mám pocit, že Pohoda je odjakživa známá tím, že čtvrtek je jen zatěžkávací den a aby lidi měli prostor pro pokecání se všemi známými a projití si v klidu areálu. Já jsem za to ráda. Nebo spíš už jsem zvyklá. A v pátek a v sobotu začne pořádnej mejdan :)

      Ale je fakt, že kdybych jela na nějaký ,pro mě nový, třídenní festival, asi bych se taky divila, že první den jsou jen dvě větší kapely. Je pravda že nejvíc energie má člověk zrovna v ten čtvrtek :D

    • Andrej_Palko
      24. 6. 2016, 08:50

      @user56faee91b92b6 ty asi na pohodu pravidelne nechodis, vsak? inak by si pisala.

    • elle
      24. 6. 2016, 08:51

      @tomik je fakt škoda, ze zmeskam kooooopec svk/cz umelcov pretože sa zväčša krizia s niečím čo je tu prvýa ( možno posledný) krát, a na tie slovenske fakt nejak extra nechodím... keby bola vo štvrtok aspoň časť z nich, bolo by to skvelé

    • keke
      24. 6. 2016, 10:12

      @elle to jsou mi slova

  • DjDema
    23. 6. 2016, 19:13

    Pridem naposledy iba kvôli prodigy plus politika čo na hudobný festival nepatrí. Štvrtok sa tam ani neoplatí chodiť, už minulý rok to bola nuda a to hral aj hlavný stage aj redbul tour bus, aj silent djs aj korčul stage. Prosim pridajte ešte niečo na štvrtok, lebo je to taká nuda a nič, že... aspon elektronických djov aj z domácej scény, lebo je to hanba na 20výročie.

    • iNdY
      23. 6. 2016, 19:26

      @DjDema nepaci sa? nechod :) bodka

    • DjDema
      23. 6. 2016, 19:38

      @DjDema všetci kritizujú štvrtok dokonca aj slniečkári a ano nepáči sa mi napr. stage Visegrad club - lebo si nezaslúži na takú dobrú hudbu tak malý uzavretý priestor, treba to prehodnotiť pri návštevnosti 30 000 ľudí - priestor pre približne 100, to už radšej nech to je trochu viac otvorené ako open air.

    • Frapo
      23. 6. 2016, 19:58

      @DjDema A kto su vlastne ti slnieckari? nejak sa v tych pojmoch stracam...

    • Doktor_Zivago
      23. 6. 2016, 20:08

      @DjDema Slnieckari? Poprosim definiciu. A ano. Ak sa ti to nepaci tak predaj listok a jednoducho nechod.

    • emo
      23. 6. 2016, 23:36

      @Michal veď slniečkar je predsa úplne každý kto práve nie je mesiačkar a mesiačkar je ten kto má práve syndrómy svojich mesačných dní, klasický mesiačkár má svoje syndrómy nasrdenosti a frustrácie permanentne, nie len v cykloch a vlastne ani s nejakým prirodzeným mesačným cyklom nemajú nič spoločné okrem tej nasrdenosti, ale aby sme boli aj k nim objektívni a spravodliví, niektorí sú len námesačnými námesačníkmi a iní sa zas niekedy dokonca aj usmievajú, tak svojsky mesiačkársky, proste ako mesiačik na hnoji

    • Andrej_Palko
      24. 6. 2016, 13:46

      @Michal_Sojka definicia slnieckara je uplne jednoducha - slnieckar je kazdy, kto hovori, ze nevie kto je to slnieckar.

    • Frapo
      27. 6. 2016, 01:59

      @Andrej_Palko Jee,takze som slnieckar? to je krasne!

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa