Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Co_toto
    13. 6. 2017, 11:25

    to akoze z velkych uz je vsetko oznamene? akoze naj su Alt-J a MIA ? nic v zlom ale kopa kamosov sa ma uz pyta ci vsetci hromadne nepredame listky a nezrusime to... vratite mi vstupne ak vratim listky? Vam po tych prodigy minuly rok asi neostalo ani na mastny chleba, ked tam nic poriadne nemate. To radsej na Grape, tam je aj DeStaat aj Moderat co ma zaujimaju, u vas som na kompletku sklamany z toho co poznam - pustam si obcasne vas SpotifyPlaylist a aj z tych co zatial nepoznam som zatial nie velmi nadseny, proste chyba vam tam nieco poriadne.... prosim povedzte ze nejaku "velku supu" este oznamite...

    • lurie
      13. 6. 2017, 13:42

      @Co_toto nesmies citat tie velke pismena na plagatoch ci hlavicke pohodackeho FB lebo to by si sa dostal este k lepsim menam ako Solange, Ylvis, Birdy /irony off/
      ale citaj ci skor pocuvaj tych co su mensim pismom a zistis ze bude jeden vyborny gitarista/frontman Sonic Youth, potom bude priekopník grunge ktory hral v legendarnych Screaming Trees ci v QOTSA... ale ak ti to nic nehovori, ako ani meno Jesus and Mary Chain, tak potom nic, utekaj za ostatnymi detickami na Grape :)

    • Co_toto
      13. 6. 2017, 13:58

      @lurie co si dalsi hejter co ukazuje ze len on/ona vie ? ako som povedal sledujem okrem fb aj ich spotify playlist kde je selico, aj cekujem priebezne webku a teda vela mi znameho tam nie je, Jesusa poznam ale par lastoviciek leto nespravi podla mna, chyba akykolvek spon jeden "wow" interpret - ja zas uznam, minule napr MyBaby bolo super necakane, aj Lola Marsh, dokonca aj mnohymi prehejtovane Satenove som si vychutnal... ale teraz mi tam chyba nieco na co sa vopred mozem tesit kua z takych tych vatsich ;) Ostatne ja chapem ze su rozny fanuskovia, ale napr ylvis je pre mna uplne off prehajpovane co s jednou kok*cinkou prerazili... ale sak ved uvidime, nechcem tu sposobit flamewar zas ze kto co pocuva, sak pohoda.... mier s tebou, nakonec aj tak pojdem, len ze teda nadsenie je mensie nez som cakal ked som kupoval listky vopred... keby som videl takto cely lineup tak tolko za listky nedalm, for real, ale teraz ked ich uz mam, nuz pondem

    • Rowena
      13. 6. 2017, 14:09

      @Co_toto Asi ti aj rozumiem, keby som sa mala spoliehať len na veľké písmenká, tiež by som bola trochu sklamaná (aj keď na druhej strane mám známych, ktorí sa, naopak, na tohtoročných headlinerov tešia)... Tento rok napríklad v piatok na Urpineri nemám nič. :D Neviem, čo si si napočúval, ale za mňa najväčší objav tento rok sú asi IDLES, tých si pusti keďtak, a veľmi sa mi pozdávajú aj Blow trio, to by mohla byť o polnoci sranda. Ďalej napríklad Slaves, Black Box Revelation, aj keď od tých som popočúvala pomenej... A našich ills si si vypočul? Na tých som bola 2x a vždy to bola pecka. Nejdem menovať všetko, predpokladám, že tie trošku väčšie mená už si počúval, tak aspoň takto. :)

    • simbela
      13. 6. 2017, 14:26

      @Rowena ta stvrtkova trojkombinacia ills + slowdive + slaves to je ina chutovka! a inak tiez som si myslela ze v patek na Urpineri nic, ale pridali tam Gallowstreet, i like :)

    • lurie
      13. 6. 2017, 14:32

      @Co_toto nie nepatrim k tym hejterom a asi viem koho myslis :)
      suhlasim ze co sa tyka tych wow mien je to slabsie ako pred dvomi tromi rokmi
      ale pocuvni Rowenu, dala dobre tipy, ja pridam Schwefelgelb, ak beries netradicny hiphop tak aj Sleaford Mods, Mykki Blanco

    • simbela
      13. 6. 2017, 14:47

      @lurie @lurie @co_toto vies co, vlani som bola na Grape, kedze byvam v PN a bolo mi luto kazdy rok pocut tu hudbu za oknami... nikto z mojich znamych nechcel ist, isla som tam sama (!) nastavena asi tak ze ved aspon si kuknem obligatnu Paru, Kirschnerku... Milky chance.. nic ine som poriadne nepoznala kedze psoledne roky som nemala o hudbu zaujem lebo mi sposobovala rozne neziaduce citove rozpolozenia, no a poviem ti z toho festu "pre deticky som potom zila este xy mesiacov, to co som tam zazila bolo neskutocne.. pocas koncertu pre mna vtedy uplne neznamych a "nejakych Crystal castles" mi doslova od...ebalo dekel ako to tu uz niekto napisal :) som sa vyskakala asi ako nikdy v zivote a maximalne som si uzila som si kazdu pre mna neznamu kapelu, stretla kopec starych znamych... no a akoze osadenstvo festivalu no comment, skoda ze tam chodi tolko nekulturnych deciek, ale ja dam Grapu sancu aj tento rok, rovnako ako som ju teraz po 14rokoch dala Pohode.. nezatracovala by som festivaly len preto ze sa o nich hovori ze tam chodia deti alebo ze zdanlivo nic nepoznam. nebanujem ani euro z ceny tohorocneho listka na POhodu, za tych 5-6 interpertov na ktorych sa nesmierne tesim som ochotna dat aj viac a isla by som opat aj sama (nastastie tentokrat mam partiu :D )

    • Rowena
      13. 6. 2017, 15:13

      Schwefelgelb sa aj mne velice páčili, škoda, že sú rovno cez Jesus. :D Ale tak aspoň mám nový objav.
      @simbela Úplne rozumiem, čo myslíš tým citovým rozpoložením... Paradoxné je, že každý vypráva, ako je hudba liek na dušu a tak, ja mám naopak pocit, že keď sa necítim dobre, tak mi počúvanie ešte viac škodí. :D
      Inak keď som bola na Grape v 2011-tom, tak som mala dobré dojmy z lineupu, celkovo k tomu výberu kapiel každý rok asi nie je moc čo dodať, ale strašne ma vtedy prekvapili tí návštevníci. Myslela som, že však podobný hudobný výber ako na Pohode bude aj priťahovať podobných ľudí, ale skôr som mala dojem, že tam viac vynikli tie decká, čo sa tam len chodia ukazovať, aké sú cool. :D A čo ma ešte viac prekvapilo, že tento dojem so mnou zdieľalo odvtedy toľko ľudí! Čiže na Grape asi jedine za hudbou naozaj. :D

    • Peter_BB
      13. 6. 2017, 17:30

      @simbela spravny pristup, teda chcem napisat mne ovela sympatickejsi ako nejake frflanie (ak by frflanie, bedakanie a dozadovanie sa boli olympijsmymi sportami, mala by SR ovela lepsie medailove statistiky :))

      Ad line up Pohoda 2017: konstruktivna kritika je verim OK, vid napr. aj moje frflanie na "monopol Ylvisu" a navrh pridat na stvrtok gitarovky (este z januara-februara), ktoremu Agentura vyhovela az nad ramec povodnej poziadavky :)) Kazdopadne chapem, ze navrhy na pridanie kvalitnej elektroniky neboli zrejme dostatocne reflektovane - otazka vsak mozno znie, ci tento zaner Pohoda nahodou nechce (mozno po nepisanej dohode) pustit Grejpu prave preto, aka mladez na tomto zanri cez festivalove noci fici, a v akom stave (narazam na drogy vratane alkoholu :)

      Ad dramaturgia Pohody: ta je dost transparentna a konzistentna podla mna uz od presune na letisko 2004. V tom zmysle, ze elektronika silne zastupena este z viac Vystaviska bola postupne znizovana pokial ide o mnozstvo, ale s tym ze ked bola sanca mat spickvych umelcov tak to bolo vyuzite. Ale cielene Pohoda verim polovala po Radioheade ci AF, pricom sucastou toho bolo to usetrenie casti rozpoctu vo stvrtok (teda monopol Ylvisu po druhe :)

    • thepaulla
      14. 6. 2017, 10:51

      @Peter_BB prepac, ale dovolim si nesuhlasit... to presuvanie electroniky na grejp, myslim, ze to by bola velka chyba.. plus na tej grejpovej som si nikdy moc nesla..pre mna su to take kolotocariny, okrem par svetlych bodov...
      konstruktivna kritika k pohode: po minule rocniky som tam mala zo vsetkeho nieco - indie, ale aj take, co isli do viac tanecneho zanru, dramac, techno a inu elektronicu, super balkan beats, rock a mierne pogo, nieco stare ako napr. madness, the stranglers, patti smith atd. a tento rok???? shoegazeove gitarovky nie je moja salka kavy, ylvis??? ako nooo.. :D bez komentara, utechou mi ma byt alt-j, mia, bugg, co som uz videla alebo uvidim, boys noize a swefelgelb??? ine rocniky som nevedela kam skor, aj ked som nic nepoznala..teraz mozno prvykrat za desat rokov budem na pohode objavovat gastro a pod :D
      ale dam tomu sancu a zacnem pocuvat, len som nou taka znechutena, ze ani nemam naladu, kedze som si vzdy po zverejneni nejakeho mena dotycneho,ju a pod pustila a bola to jedna velka nuda
      asi potrebujeme podaktori od pohody fakt pauzu, ako to tu uz niekto pisal a ja sa na nu po tomto rocniku fakt chystam... 10x je pekne cislo..staci :D

    • Peter_BB
      14. 6. 2017, 14:16

      @thepaulla chapem - na ten "mozno ze presun" sa skor pytam, len preto ze vnimam na to viacero indicii. Tiez vnimam, ze moj oblubeny shoegaze je minoritny zaner, kt. na Pohodu dotiahne tipujem :) 2-3 tisic ludi, a nerobim si iluzie ze mladsim, pozitivne naladenym vitalnym ludom ma tento zaner co ponuknut. Narazal som skor na to, ze Pohoda sa z roka na rok snazi zvysit si pocet ucastnikov z kategorii a) rodiny s detmi a b) najma vycerpani zamestnanci korporacii kt. si radi priplatia zo 30 eur za kazdu noc za strechu nad hlavou. A teda tomu aj prisposobuje vyber interpretov. Tento trend v dramaturgii je dost citatelny, a odhadujem ze je sposobeny aj vyvojom na trhu festivalov v ostatnych rokoch (coraz viac festivalov prevazne pre mladsich ludi, a z toho vyplyvajuci vyrazny narast dopytu po spicke elektra, techna a aj vsetkych tych AF, AM a dalsich kapelach). Proste realita je taka, aka je, a pride mi prirodzenejsie ju respektovat za sucasnej snahy o jej pochopenie, ako "frflat ako nejaky slovak" :))

    • thepaulla
      14. 6. 2017, 14:59

      @Peter_BB hej, ked agenture pride prirodzenejsi ubytok navstevnikov, tak preco nie :D neboj sa, ja si to tu uz dlhsie vsimam, ze pohoda starne (lajnap, my, ale aj novi co ju navstivia).. alebo je potom na kazdom rohu decko a kocik...

    • Peter_BB
      14. 6. 2017, 16:47

      @thepaulla je tam podla mna viacero faktorov sucasne. Netusim napr. ako prudko nahor vyleteli za ostatne roky honorare tych ziadanych producentov elektra/techna a DJs, ktori mnohym Vam na Pohode teraz chybaju. Teda do akej miery ide o to, co sledujeme pri vsetkych tych Chemical brothers, RHCP, Radioheadoch, Pearl Jamoch atd., ze ich proste jednoducho preplatia bohatsi nasi konkurenti z USA a EU-15, ktori v pohode daju 4-12 eur za Heineken/Budweiser, ktori kazdorocne vysolia vysoke sumy za mobily, ucty za telefonovanie, bankove poplatky (a preto astronomicke honorare pomozu agenturam zatiahnut ti tzv. partneri z radov korporacii). Tiez mnozstvo ludi v tej ktorej krajine, ktore si zaplati za legalne stiahnutie/stream albumov toho onoho umelca, ma urcite tiez vplyv na rozhodnutie interpretov o tom kde a za kolko budu ochotni zahrat. Vid napr. aj ta kauza o Radioheade v Izreali - je to proste showBUSINESS, a najziadanejsich interpretov ma ten kto za nich zaplati najviac. Ale ak mala Agentura moznost booknut nejake vami ziadane elektro/techno za lacnejsi peniaz napr. z radov umelcov z CR/SR/HU/PL..., ale neurobila tak "lebo male deti na feste, ..lebo toto chcu velke deti :) ktore chodia na Grejp", tak v takom pripade plne chapem a mam vacsiu empatiu s Vami hoc tuto frflajucimi ako s Agenturou. Len sa mi proste nezda, ze by Agentura nemala na tieto veci solidny prieskum trhu (cien pre SE dostupnych umelcov a marketingov konkurencnych festov), a nerobila tie zmeny vratane silnejucej podpory pre rodicov s malymi detmi najma na zaklade tychto objektivnejsich dovodov. Neverim, ze tam ide primarne o nejaku kvazi-roztopasnost zo strany Michala and co., hoc ale pokial islo o Ylvis tak som ten dojem priznal sa mal (a ano, opravilo sa to len gitarovkami, a o to viac boli zignorovani fans elektra/techna)-

    • CeceX
      14. 6. 2017, 20:54

      @simbela crystal castles byli na pohode 2010 mnohem ale mnohem lepsi a v puvodni sestave ;)

    • CeceX
      14. 6. 2017, 21:11

      @Peter_BB proc se tu k tomu michal nevyjadri.. kdysi tu sem tam neco napsal ale posledni dobou ma peknou absenci. Neak me to hlava nebere. Elektronika, Drogy, Techno, Deti, Chlast. To jako jini posluchaci hudby drogy a chlast neuzivaji? Totalni nesmysl. Vzdycky byla space arena nacpana k prasknuti a doufam ze neplanuji o tuto kupu lidi prijid protoze by se to dotklo i me. Na Pohodu chodime 12 roku a dva roky i s malim sinkem. A elektroniku a techno na Pohode proste potrbuji!! A jestli do budoucna nebude tak at si tu i moji milovanou Pohodu strci za klobouk i s famili parkem ;)

    • Peter_BB
      14. 6. 2017, 22:46

      @CeceX Nechcel som to podat tak "cierno-bielo", ako to zrejme vyznelo. Kazdopadne techno hrane do rana sa mi spaja aj s uzivatelmi drog, hoc samozrejme velka cast tancujucich by bola "len na alku" ci pripadne uplne cista. Tiez aj hluk z techno scen, takisto do rana, mohol byt kritizivany rodinami s malymi detmi, myslim tymi 2-3 rocnymi. No a rodiny s malymi detmi po dobrej skusenosti s festom skor pridu aj o rok, hoc bude opat o cosi menej lukrativny line-up (dosledok tej horizontalnej + vertikalnej integracie na trhu hud.koncertov a festov). Mne to dava zmysel, teda ze posilnenie ucasti rodin s malickymi detmi a utlmenie nocnej techno sceny mi pridu "ruka v ruke". Realita a jej dovody mozu samozrejme byt uplne ine ako tieto moje fabulacie :(

    • gress
      15. 6. 2017, 07:49

      je smutné, ako vyzerá tento rok elektronika, to je pravda. Najmä to mrzí o to viac, keď neďaleko v termíne Pohody je Tauron Nowa Muzyka, prípadne Exit tam má niekoľko skvelých mien. Minulý rok to zachránil Redbull, kde spolu s Ninou, Bjarkim a Visegrad stage to bolo fajn. No tento rok to veľmi zaostáva... Minulý rok svitla akási nádej, že elektronika zažíva na Pohode vzostup, no tento rok je to také, aké je. Už len zostáva dúfať, že o rok to bude zase lepšie.
      @Peter_BB Peťo, však ale nie jedna scéna hrá do 5 rána, čiže to je irelevantné.

    • Peter_BB
      15. 6. 2017, 09:44

      @gress dost podla mna zalezi aj od typu samotneho soudsystemu co hra cez noc, a tiez verim aj od zanru. Napr. v 2013 ked hral/a B-complex z toho Red bull autobusu, tak sa mi zdalo ze zvuk sa takmer nesiril smerom na detske mestecko (nebolo ho pocut v tych miestach). A naopak, ked v "Dome" hrali "dunive techno" tak mi to hucalo v stane v kempe pre automobilovych takmer uplne pri brane na parkovisko (okolo 2006 to bolo). Nie som urcite odbornik na toto, len z tych 13 rocnikov na letisku som mal zopar vecerov a noci pomerne na triezvo :), tak som si vsimol rozdiely. Ale urcite nelobbujem proti tradicnym zanrom ale prave naopak, ved na to aby sme aj v hluku zaspali ako batolata sluzi stan Pivobrany :))

    • emo
      15. 6. 2017, 09:49

      no jasne same shoegaze gitarovky tento rok, pre upresnenie az jedna tento rok a celkovo druha na Pohode za 20 rokov, odhliadnuc od toho ze by este mohli dojs MBV je to legenda svojho stylu a to ze pridu sa da prirovnat prave k madness, stranglers, patti vo svojich styloch, iste madness skoro nikto nepozna kym im nezanotis must by love, takze sa neda prirovnat (: beriem a od stranglers ... co zanotis, pre koho tu potom vlastne pohoda je? to ako by som napisal krafwerk? hm mne sa nepacia nudni su pre mna, ok vsak mozu byt ale toto nazvat konstruktivnou kritkou (:
      a taki boys noize, squarep., beardym., beak, flexfab a presahy a vychytavky ako LE+BB, S.mods, machinedrum,acida., machinedrum az po osobite ponatie elektro g., dobre s velkou rezervou co teraz napisem fakt to taham za vlasy ak uz to mam takto za seba hodnotit tak schwefelg. si teda s tou velkou rezervou dajme tomu "zasluzi" z nich to miesto co ma pridelne v artist /nemyslim zle/ ale dajme tomu teda s tou rezervou prinasaju akurat tak ani nie recyklaciu ale hm. no napodobenie? je toto osviezenie beriem, odporucam monghimu atd, urcite na pohodu patria...
      pohoda nehra na istotu, ved vy ste toho dokazom ako vas lineup zaskocil, moje poznanie je ze kazda dobra vec musi najprv boliet az tak je prijata alebo dokonca pochopena a uznana, pri hre na istotu sa da vytvorit priemerne dobra vec a da sa dosiahnut stav, ze bude aj hned od zaciatku prijata, teda znovu ta otazka komu je vlastne pohoda urcena a ako to dosiahnut aby sa to aj realne dosiahlo aby to takto ponaty najmasovejsi festival v cz sr aj zvladol, cesta colours, cesta pohody? ...
      dobre tento rok teda chyba zatial rege ska /okrem polemicu, co je vyborna vec, ale ludia ju casto hodnotia iba tym meradlom ze vsak oni hraju vzdy a vsade a mozes ich vidiet 10x do roka/ ... hm jednak nehodnotme den pred vecerom jednak vsak uvidime
      prichody a odchody su vec normalna, ano prave ja som "odporucal" vsak si dajte pauzu (: a rozlucit sa da rozne, mozno aj pre mna je to posledna pohoda a mozno uplne pre vsetkych a mozno tam budeme aj za dalsich 20 rokov (:
      takze ti co sa lucime: bolo mi fajn s vami tam tych poslednych 10, 12, 5 rokov, bolo mi ctou a potesenim to vsetko tam s vami zdielat (: a mozno sa nase cesty este tam alebo aj inde pretnu ... opatrujte sa

    • emo
      15. 6. 2017, 09:55

      @gress presne tak , vsak kopec ludi co sa chcu vyspat maju ubytko v meste tak si o 12 odidu aj s detmi, na festival sa chodi spat?
      a s tou elektornikou to vas chapem aj nechapem, ale nejde o mna ci ja nieco chapem, ide o vas a presne tak stazujte sa tu a argumentujte lobujte tu za seba aj za inych, aj ja by som to robil s vami keby som sa v tom vyznal o co vam presne ide, verim ze kazdy nazor zarezonuje, priblizne sa v tom zhodujete takze evidentne je to objektivna kritika ...

    • gress
      15. 6. 2017, 10:23

      @emo @Peter_BB ja som len chcel poukázať, že v noci hrá viacero pódií, čiže nemyslím si, že by techno/iný žáner v noci narúšali nočný kľud rodinného stanového :) Nemyslím tým, aby išli inam spať... Proste len, že dôvod, prečo je to tak ako to je, bude asi niekde inde...
      emo, zároveň s tebou súhlasím a dosť nechápem to vynechanie reggae a ska

    • Peter_BB
      15. 6. 2017, 13:43

      @gress vynechanie reggae a ska nechapem ani ja, a beznadejne netusim co za tym moze byt. Napada ma len to, ze ked som tu pred rokmi orodoval za tradicny reggae stan, tak tusim Michal ci ktosi z Agentury odpisal ze na letisku s nim uz boli nejake neprijemne skusenosti, ale nepamatam si uz presne akeho typu.

      emo, ano :) - The Jesus and Mary Chain su "de iure" pre-shoegaze ci proto-shoegaze, ale pride mi nefer voci fans techna/elektra to takto preskatulkovat. Proste my mame az dve mega-obrovske legendy, k nim Alt-J a kopec omladiny, a oni nulu, a toto spravne citia ze je nefer. Len to podla mna takto vyslo nie z nejakej roztopase Michala and co., ale jednoducho sa situacia na trhu s kapelami na letnych festoch nejako takto "vyvrbila" ze vsetky tie prestarle gitarovky maju nove albumy (jedine Ride asi meskaju) a vo velkom hravaju kedze maju vsetky spickovych agentov, teda az na Echobelly ktori sa showbusinessu brania zubami-nechtami (chvalabohu, lebo ak by ich zavolala Pohoda uz by pre nich nebol ani volny slot, no a tiez skrz tie rasove specifika by to bola dalsia voda na mlyn vsetkym tym hejterom posadnutym "anti-slnieckarstvom" ci ako to nazvat).

    • Peter_BB
      15. 6. 2017, 13:46

      @Peter_BB OPRAVA - to slovo "nula" vyssie bola nie extremna hyperbola, ale loz - uplne som zabudol, ze na Pohode budu Boys Noize. Aj Alzheimer, ale aj som uplne v p*** (emo vies preco, ostatnym Vam poviem pri pive na stretavke WP).

    • CeceX
      15. 6. 2017, 21:56

      Hluk je prece blbost kdyz podia hraji. akorat jde o to ze tam nehraje to co by melo a jak sme byvali zvykli. a na druhou stranu muze zahrat treba Rise Hawtin i odpoledne na slunci tak jako na Sonaru a pod.. proc to musi byt rano. Ano je tam Boyz noize. ale to je takova stredni cesta a vrzani vseho druhu. Za ty jeho prachy mohli bejt mozna dve vyzivnejsi jmena.. jedno ciste techno a druhe hause, techhause nebo minimal techno na dobrou noc ;) pamatuji treba SBTRKT byl tenkrat na zaver moooc super a Kiasmos onehda taky.. https://youtu.be/P5Nbrhm6kSw

    • CeceX
      15. 6. 2017, 22:04

      @CeceX preklep vsichni chapou ze ;) https://youtu.be/tgyrBR9N5K0

    • thepaulla
      15. 6. 2017, 22:34

      @CeceX mala som vymysleny krasny komentar na to ako je podla mna blbost, ak pohoda zacala preferovat rodiny s detmi namiesto platiacich zakaznikov, ale po vcerajsom zhejteni gresskom, ze nemam tolko hejtit, to sem nedam :D ako ten hluk... pamatam si rocniky, ked arena buchala do rana... to boli moje prve.. skorej si myslim, ze to je taky nejaky trend koncit skoro (na viacerych festivaloch), ale nieco male by mohlo hrat.. ako to je na grejpe na ihrisku, predsa je nas celkom dost, co sme si na festival neprisli pospat a aj ked by to nebola zrovna arena, tak neviem no nieco :D no a pred tym si fakt kazdy clovek nasiel nieco ,ale teraz je to take, ze ani to, ani to a v podstate zo vsetkeho nieco :D mozno sa nas pohoda snazi nejako preorientovat hudobne.. :D
      ale tak spat k tomu hejteniu..dala som sancu lajnapu a objavila super vec, ktora ma nadchla hned na prve pocutie.. ok uz to vidim trosku ruzovsie :D

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 01:35

      @thepaulla velka skoda ze nie si, resp. nie ste z BB - dnes by sa po koncerte BLAS dalo s Misom skvele prekecnut aj toto. Len tu u nas, na dedine :), mali na Misa vsetci ti ostatni, teda kym som sa opity motal okolo, same Pohoda-irelevant temy. Mrzi ma to aj kvoli Vam, lebo kto ma poznate viete, ze techno/elektro/DJs by som Vam zo srdca doprial, hoc tieto zanre nepocuvam - a ak som aj kedy na ne tancoval v hangaroch na vystavisku ci potom obcasne na letisku, tak len a len pod vplyvom navalu emocii z vydarenych koncertov gitaroviek a stretnuti (aj s Vami:) . No ale uprimne ma to mrzi najma kvoli mne, lebo stale netusim do akej miery su moje fabulacie napisane v tomto vlakne vyssie v sulade s realitou. BLAS, ak si dobre pamatam, budu mat este 2 dalsie klubove koncerty v SR tento rok, tak sa pripadne Misovi po nich ozvite - urcite Vam odpovie uprimne, a mozno Vas aj pozve na drink/pivo :) Miso mi vravel, ze nas tu poctivo cita, dokonca aj moje grafomanie :(, len v tie neskore nocne hodiny uz proste nema sil odpovedat. To by som inac nemal ani ja, ak by som si mal pred spanim citat tolku kritiku. No a opat som dojebal vlakno, ktore mohlo skoncit "trosku ruzovsie :D"

    • thepaulla
      16. 6. 2017, 09:57

      @Peter_BB tak ja ho ukoncim tou ruzovou farbou... lebo naozaj som nadsena z toho co som objavila, co bude hrat v sobotu o tretej v noci... podla mna, ked skoncia, tak si cela pohoda vydychne, ze uz je konecne koniec :D
      takze vidime sa na Salut c'est Cool, hladajte rysave ziena, s jemnym cervenym opalenim a plno svietacimi naramkami na rukach :D

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 11:19

  • muflon
    12. 6. 2017, 11:11

    Ak niekoho bavia statistiky, tak tu su pocty oznacenych interpretov na clashfinderi. Zatial to vyhrava Alt-J v tesnom zavese s Future Islands a slowdive https://image.ibb.co/hJuBxa/cf.png

  • monghi
    12. 6. 2017, 07:21

    či s bráchom alebo bez neho, na Pohodu s ním!!! U mňa stále absolútny, aj keď neuveriteľne drzý, frajer :) https://www.youtube.com/watch?v=LiFC2nAcLT4

  • cookie
    11. 6. 2017, 22:36

    jak pozeram ten clashfinder, tento rok by sa mi veeelmi tazko kupoval listok... naposledy sa tak stalo v 2009, ale ak pohoda oznami finance problemy, tak som ochotny prispiet, ale kks, toto uz je zotrvacnost. par veci peknych ale za 100ku? hlavne ze je prepadacik a vtipny stvrtok ;) no sak ini sa tesia... alebo aj nie

    • Peter_BB
      11. 6. 2017, 23:42

      @cookie Ylvis je fajn na to, ze po Slowdive sa hodi hodinka kludu, bez pocitu viny ze clovek o nieco prichadza :))) Ale zas na Pohode uz zopar rokov beztak dominovali ti, co aj pred rokom frflali ze okrem Pary nic nepoznaju (zapocul som v stanovom mestecku, dokonca aj u "znamych znamych") - no a pre tento nosny segment je Ylvis asi OK. A vela ludi co nedostalo dovolenku na piatok sa potesilo tiez. Always look on the bright side :))))

    • emo
      12. 6. 2017, 05:28

      @cookie ja ti nevim, ja viem povedat len za par ludi co maju bez mala aj s malom 50, ze sa brutal tesia a to aj vratane takych co len nedavno festival objavili, kamos co som si od neho nahraval hudbu tesne po revolucii sa prebrutal tesi ... lenze on na svojej prvej pohode ako nepripraveny ucastnik uplne nahodne objavil repetitor a teraz za nimi cestoval do krakova aby videl ich koncert a tak teraz uz chodi dokladne pripraveny aby nejaky takyto skvost neprepasol ... no na pohodu chodi velmi roznoroda zmeska ... daj si asi na 2-3 rocky pauzu, kedze uz nie si pohodovy novacik mozno len riesich krizu stredneho pohodackeho veku
      pituBB by ti porozpraval jak jeho kamos uz roky nechodil a hovoril ze to uz je na prd, my sme s nim len dali rec a takeho vysmiateho mesiacika som tam potom stretaval, bol tam jak maly chlapec ktory zistil naco vsetko moze sluzit pipik

    • boomer
      12. 6. 2017, 10:05

      aspon ze tie piatkove krizenia su podobne Primavere, ked uz aj na pomer cena/vykon sme dotiahli :))

    • keke
      12. 6. 2017, 10:49

      @cookie vazne uvazujem, ze po 19 rokoch kupovania listkov (aj s poradovymi no.1, este ked Rezen o nich ani nechyroval) na Pohodu v najskorsich moznych predpredajoch, lupen na 2018 nekupim

    • thepaulla
      14. 6. 2017, 10:52

      @cookie dufam, ze dame nazivo hejterske okienko :D

    • haluzman
      16. 6. 2017, 16:04

      @cookie veru, jeden z najslabsich rocnikov vobec. Ak je hlavnou hviezsou Ylvis a Alt J, tak je nieco vo velkom neporiadku. MIA je podla mna cista nuda, jedine co z headlinerov mozno bude stat za to je paradoxne Solange. No nic. Je smutne ze Grape ma pomaly lepsi program ako Pohoda. A uz vobec som nepochopil, preco napriklad London Electricity nehra na hlavnom stagi ale pregrciava sa tam nepocuvatelna Katarzia.

  • HugosBB
    11. 6. 2017, 22:22

    Future Islands a Ho99o9??? Prosiiiim toto este zmente... Je to tu zatial najcastesie zverejneny dotaz k lineupu...

  • Murdoc
    11. 6. 2017, 21:57

    no, TJMC by snad mohli začat o 30 min pozdějc, až dohrají alt-j, ne? toto mi přijde úplně nelogické obzvlášť, když po nich na Orange už nic není...

    • Murdoc
      11. 6. 2017, 21:58

      ale to je asi jedno, stejně půjdu na beak :D

    • Peter_BB
      11. 6. 2017, 22:08

      @Murdoc Plne suhlasim! Ved toto je verim neprijemne aj pre samotnu kapelu TJMC!

      Tiez nvmeri aj Satenove ruky by verim mali sami radsej chciet zahrat v takom case, ked sa nekrizia s "vacsimi headlinermi ich fans"

      Inac pre mna fajn line-up. Tesi ma, ze sa celu Pohodu budem moct tesit na TJMC :)) Ak by sa im aj nahodou pokazil autobus, tak aspon dopozeram Alt-J :) Budem sa ale modlit za to, nech sa im ten autobus len poriadne omeska :))

      tomiles velka vdaka za nahodenie do clashfindera!

    • Rowena
      11. 6. 2017, 23:24

      Veru, Saténové ruky aj Nvmeri majú hrať v dosť biednom čase... celý ten slovenský stage bude bežať večerom, keď by človek chcel stihnúť zahraničných "konkurentov". :/
      A pre fanúšikov Alt-J by bolo asi naozaj lepšie, keby TJMC trošku meškali, na to som ani nepomyslela :)

    • tomillies
      11. 6. 2017, 23:46

      ešte je možné, že alt-J budú hrať kratšie, dĺžka koncertu nie je myslím nikde zverejnená

  • tomik
    11. 6. 2017, 21:06

    prihovaram sa za krizenie squarepusher austra mikky blanco a ho99o9 s future island malo elektroniky aj ta sa musi kryt .... Bugg sobota hlavny stege ? nema pre mna logiku tohtorocny booking hlavne ked bol min rok na grejpe

  • A_Touch_Of_Evil
    11. 6. 2017, 20:23

    To tu niektorí ľudia váhajú medzi legendami alternatívneho Rocku ako Thurston Moore, Mark Lanegan a novodobými komerčnými srackami typu Solange a MIA o niečom svedčí. Minimálne o tom, akí ľudia dnes chodia na Pohodu. Ja ak by som čisto teoreticky išiel na Pohodu, čo samozrejme nepôjdem, tak by som určite medzi nimi neváhal. Na Solange ani MIU by som určite nešiel.

    • HugosBB
      11. 6. 2017, 21:58

      @A_Touch_Of_Evil na tebe sa len smejem vzdy ked sem pridem a vidim tie dristy :D ty si kto ze urcujes co sa ma komu pacit... na pohodu chodia aj mladi ludia, ktori reflektuku aktualne hudobne dianie a vnimaju to inak ako ty a nemusia poznat kto je to thurston moore a mark lanegan... aj zas MIA nieje ziadny novacik na hudobnej scene lebo jej song Paper plane som pocuval snad 8 rokov dozadu... takze nehovor nam tu to ze ked niekto uprednostnuje solange a miu pred T.M. a M.L. nejako suvisi s tym aki ludia chodia na pohodu...

    • emo
      11. 6. 2017, 22:32

      @A_Touch_Of_Evil no hej to mas pravdu na pohodu chodia ludia ako mark a thurston , neviem co konkretne to ma o nich svedcit ze maju radi aj hiphop a rnb, ale nechajme ich dychat, nesudme aby sme neboli sudeni

      thurston hovori o 9 naj albumoch svojho života:
      LL COOL J - RADIO - "My list is kind of a typical, white-boy underground-rock list. But for me, the great music is made in the African-American milieus of jazz, hip-hop, and R&B. The first LL Cool J album was so ferocious and hard-hitting. It was the sound of somebody from New York who actually grew up in New York. When it came out, Sonic Youth was doing our thing, and it was like, “New York City is the best place to be right now.” This is the sound of killing it. Just killing it."

  • monghi
    11. 6. 2017, 15:15

    takze, podla fakt brutalne vymakaneho timeshedule
    @tomillies to zatial vyzera tak, ze sa tento rok pod Urpiner Stage ani neobjavim! Jedine, ze by som dostal chut si pozriet Katku Malikovu :) Normalne sa z toho tesim :D

    • lurie
      11. 6. 2017, 15:43

      @monghi presne to som chcel napisat :) na Urpiner tiez ani nepachnem jedine ak tak kvoli Malikovej a mozno na pol koncertu Alt-J
      horsie je ze Urpiner je v rozpise nezmyselne protezovany. asi preto ze sa boja aby sa tam aspon niekto ukazal :) ako uz Honza_H napisal Urpineru konkuruju max 2-3 podia, pritom na ostatnych ovela zaujimavejsich je 4-5 dobrych veci naraz

    • emo
      11. 6. 2017, 17:50

      @monghi ale no tak vitanie slnka. Stvrtok sa tam tiez da zajst minimal poobcumovat koho to nebavi nech si to aspon pride overit a zanadavat. Blas by mali byt tiez na hlavnom myslim atd :)

    • monghi
      11. 6. 2017, 22:05

      @emo: uvidime ... stvrtok vsak jednoznacne Slowdive a vela vela pohodicky pri dobrom jedle a piti :D

    • Peter_BB
      11. 6. 2017, 22:10

      @monghi :)) Mam to podobne, len zrejme pozriem aj Jakea Bugga, ak teda z toho TBA vo vizialno smogovej tenisovej arene :) nahodou este nebudu Dinosaur Jr. :)))

    • muflon
      12. 6. 2017, 13:29

      @Peter_BB TBA budu Bez ladu a skladu, hrali na 1. pohode.

    • Peter_BB
      12. 6. 2017, 23:12

      @muflon vdaka, uzitocne info verim pre viacerych nas. Zaujimave ze BLAS "len" v tenisovej arene, ved by utiahli aj Hlavne podium. Pojdem kazdopadne na Jakea, kedze na BLAS verim uz teraz vo stvrtok tuto v BB.

  • boomer
    11. 6. 2017, 15:08

    tak som sa dusoval ako je tohtorocny line-up na prvy pohlad sice poslabsi, ale daju sa povyberat lahodky... tak ste ich poprekryvali :D

    ho99o9 cez future islands, thurston cez solange, beak cez JMC a pre istotu aj cez alt-j, keby sme nahodou boli zvedavi :) ... naozaj dufam ze ide o nejaku skoru verziu :)

    a ze nebude budis stage opat vyzerat ako cirkus, hlavne ked ste nanho tento rok dali take paradne kapely.

    • Peter_BB
      11. 6. 2017, 22:15

      @boomer Thurstonovci ak by sa vymenili s tymi Shobaleader One, tak by to podla mna pomohlo. Sedia mi viac pod strechu, a verim aj pritiahnu viac ludi ako S.O. O posune TJMC o pol hodku neskor sa bavime vyssie. Detto ten zbytocny vizualny smog na kt. si spomeniem ked si v potravinach vyberiem Korytnicu :))

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa