Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • user56faee91b3968
    7. 1. 2018, 13:58

    21. februara su v Prahe The Charlatans.....co takto ich zavolat na Pohodu????Kedysi davno som ich videl nazivo a su fakt dobri no a ked uz v TN budu ti Chemicals(s ktorymi The Charlatans niekolkokrat kooperovali) nech k nim pribudne dalsia Manchesterska legenda.....https://www.youtube.com/watch?v=SHKUy7MA4Ds

    • Peter_BB
      7. 1. 2018, 21:21

      @user56faee91b3968 Viktor mna by urcite potesili, ale odhadujem ze pre vacsinu ludi a tym padom aj pre Agenturu by tam nebol zdaleka taky "vytlak za peniaze" :) ako pri sucasnejsich interpretoch ci hviezdach. V SR ich skor mozeme porovnavat s Nada surf, aj napriek tomu ze _FMku ich obcas hrava, dost mozne sa pacia aj D.Balazovi :)

    • user56faee91b3968
      7. 1. 2018, 23:19

      @Peter_BB mas pravdu....The Charlatans takisto nie su u nas velmi znami a hviezdami su skor doma v UK(teda ten isty pripad ako napr. Manic Street Preachers)......inak zmenim temu-chalani z Radiohead sa pekne vyfarbili:)....zazalovali chuderu Lanu Del Rey za to ze v skladbe Get Free z jej posledneho albumu Lust For Life okopirovala ich prvy hit Creep:)))))...akoze znie to podobne ale co sa nekopiruje????Zober si zaciatok Don´t Look Back In Anger od Oasis a pocujes Imagine od Johna Lennona.....alebo Brand New,ktori sa tu pred par dnami rozoberali a zaciatok skladby Degausser znie presne ako Transmission od Joy Division.........sama Lana im ponukla 40% z prav na tuto jej skladbu ale Radiohead chcu plnych 100%......no po minurocnom kocerte v Izraeli dalsi minus a strata doverihodnosti.....maju taketo nieco vobec zapotreby?????dochadzaju im peniaze alebo si Tom chce kupit nove Ferrari:)?????Na to ze sa prezentuju ako odporcovia globalizacie a su fanusikmi Naomi Klein dost nepochopitelne....

    • Peter_BB
      7. 1. 2018, 23:58

      @user56faee91b3968 tak-nejak s Radiohead - kedysi boli mojou no1. kapelou (co chvilu inac aj Nada Surf :), ale od In rainbows to s nimi islo s kopca, a to co pises (netusil som) mi pride tiez smutne. Inac zvazoval som ist na ten koncert do Tel Avivu, kedze mi je izraelsko-palestninsky maximalne ukradnuty, a su lacne priame lety z Kosic, ale ked som zistil cenu vlezu a aj ceny v tom state sanka mi padla a siel som radsej na Kubu :)) Peniaze su normalna sucast zivota, ale ze by ich Radiohead nemali dost na to, aby sa nad tu Lanu povzniesli, tak to sa mi nechce verit. Chapal by som to este ako-tak, ak by stale mali hudobne napady a potrebovali peniaze na drahu post-produkciu a la albumy co ja viem Siamese dream ci Loveless, ale pochybujem ze je to ich pripad. Kazdopadne je to len a len ich zalezitost, ale sucasne mame aj my pravo citit co citime. Ak by ich nahodou aj Agentura oznamila velmi by ma to potesilo, aj kvoli tym kto ich este nevideli ale aj kvoli mne, ale po tomto uz ani nebudem sklamany ak ich uz nikdy neuvidim. Smutne, ale c' este la vie, zivot ide dalej a je len a len na nas ci si urobime prijemny rok alebo nie, bez ohladu na taketo smutne epizody ci napr. aj line-up Pohody :)

    • user56faee91b3968
      8. 1. 2018, 00:18

      @Peter_BB Peter mne je tato zalezitost naozaj ukradnuta ale tento vikend je toho plny internet a zaoberaju sa tym periodika ako NME alebo Rolling Stone......tazko povedat ci su za tym chalani sami alebo nejaky ich agent alebo cojaviem kto:).....a s tymto pripadom vyvolali dokonca aj u svojich fanusikov burlivu diskusiu....chod na facebookovu stranku napr. NME a precitaj si tam komentare od ludi a celkom sa pobavis.....inak zaujimave je ze Radiohead boli v 90. rokoch zazalovani prave kvoli tomu ze Creep sa prilis podobala na skladbu od Hollies The Air That I Breathe a sudny spor vtedy prehrali........no mozno chcu od Lany peniaze,o ktore vtedy prisli:)))))absurdne nie?????inak znamy spor bol aj so skladbou Bittersweet Symphony od The Verve,ked Ashcrofta&spol. zazalovali Rolling Stones lebo sa im pozdavalo ze sa ta vec podoba na ich skladbu The Last Time a chalani z The Verve sud vtedy takisto prehrali takze pod Bittersweet Symphony su ako autori napisani okrem Ashcrofta aj Jagger s Richardsom.....inak ten koncert v Izraeli.....proti tomu aby tam Radiohead minuly rok hrali boli napr. Roger Waters alebo Thurston Moore,ktori dokonca kapelu vyzvali aby koncert zrusila ale nestalo sa tak.....

    • user56faee91b3968
      8. 1. 2018, 00:28

      @Peter_BB inak nie som ziadny Radiohead Hater a mam ich naozaj rad(hlavne obdobie The Bends-OK Computer......a podla mna In Rainbows je naozaj vydareny album aj ked som mu dlho nevedel prist na chut.....a v podstate mam rad od nich vsetko)....len mi tato vec ohladom zazalovania Lany k nim vobec nesedi......

    • Fajnschmetke
      8. 1. 2018, 08:08

      @user56faee91b3968 in rainbows som si stiahol počas stáže erazmus v Londýne zadara hneď ako to dali von do mp3, to boli skvelé časy. počúval som to tam asi stále. ale čo robia radiohead dnes je múúúka.

    • emo
      8. 1. 2018, 08:08

      @user56faee91b3968 ahojte, mne sa toto s tou Vašou známosťou-neznámosťou kapiel na pohode nevidí, ved su tam kapely co su uplne nezname alebo ich pozna minimum ludi a ceny su tiez rozne o ktorych nemusime mat ani sajnu + presne ta znamost z roznych dovodov, napr minule som daval Dave Matthews Band co boli pre svk dost neznami ked mali obrovsku popularitu v us, alebo ti msp - co zas nesuhlasim lebo cz a sk maju velmi silnu zakladnu - vid koncert v trutnove kde prislo mnozstvo ludi co na festak kaslali a hned po msp aj odisli, alebo scena na zapade svk co miluje ebm a tie kapely idu z madarska do polska a zastavia sa tam inak nikde na svk sa tato podpora a nadsenie organizovat koncerty tohto stylu uz nezachovala atd charlatans urcite pozna v mojom okoli ovela viac ludi ako nada s a v tvojom to moze byt naopak, ja v tom nemam prehlad ako vy ani zdaleka len davam taku svoju liniu ktora uplne bude odlisna od nejakej inej, su tam uz generacne vekove rozdiely a teraz uz nove kapely a ich znamost funguje inak ...

    • Peter_BB
      8. 1. 2018, 10:25

      @emo ad MSP mate pravdu obaja. Nejde totiz primarne o znamost kapiel, ale (ako som pisal) o ten tzv. "vytlak za peniaze". Pisal som to tu nedavno, ze MSP mam aj v CR+SR za stadionovu kapelu, lebo v 2003 mali hrat na hokejovom stadione a boli pre mensi zaujem presunuti do treningovej haly, co je ale tiez de iure hokejovy stadion (akurat s malo miestami na sedenie len na jednej zo 4 ""stran"" ""ovalu""). V CR+SR bola v tom case min. rovnako znama jedna ina kapela, ktora to na Readingu rozbiehala o asi 14:00 kym MSP uzatvarali podium o 22:00 - kapela Cardigans. Hoc znacne lacnejsia ako MSP, v tom case by dost mozne jej solo koncert v Prahe bol pre vysoky zaujem (obrazne povedane) presuvany z najvacsieho klubu do tej treningovej haly, kde hrali MSP. Teda hoc menej tzv. fans, mali ovela vacsi ten pomyselny "vytlak za peniaze", a preto boli velmi spravnou volbou headlinera Pohody 2003 (a utiahli to, hoc vela ludi frflalo ze hrali najma novy album, a preto nie vsetky hity).

      Showcase kt. nam Miso nosi ma ten vysoky vytlak za peniaze z 2 dovodov: 1. tie kapely nestoja vela, a 2. vela ludi si da tu namahu, postahuje z netu a pocuva, a zapaci sa im to (aj moj pripad obcas, napr. Koala voice ostatne). V tomto sa, chvalabohu, lisime oproti vacsine EU, plus tiez v tom ze sme na koncertoch zivsi a dlhsie a energickejsie tlieskame, tak tu mnohe kapely hraju radsej ako inde v EU. Zazil som napr. Chiki-liki na Szigete, a stan bol zaplneny tak na 10 % (ale naladka fajn a kto prisiel zostal). Na Pohode som si vsimol, ze ludia zaplnia aj uplne nezname kapely, ak ale hraju bezstarostnejsiu hudbu, napr. take tie ze jedny bicie ktore dunia jednoduchy rytmus, a do toho trubkari melodicke jednoduche melodie, a je to take na vyskakanie sa - plnka ako hrom. Alebo pred rokmi plny Runway na tej gitarovke co mala 2 bicmenov a cely koncert dookola to iste pogo, a bolo tiez plno. Vs. taki "starosstni" Eagulls - boli sme tam mi z WP a kolko, ani nie 50 dalsich ludi. Z takejto "vody" :) mam navarenu tu moju "hypotezovu polievku" :)), v kt. sa utvrdzujem realnymi empirickymi rozhodnutiami a la odmietnut Nada surf. Je to tak spravne, lebo Pohoda prezije utoky uja Rattaja, len proste musi robit urcite kompromisy, co ja viem ako napr. (nech opat dam absolutne nevhodny priklad :) tuto nase pivovary Steiger a Urpiner, alebo (a teraz narychlo hladam meno hokejistu :))) taky Ďuso Hudáček ked siel dobrovolne do 2. ligy, ale švédskej :))) Pohoda je skvele, ze v europskom meradle zostava hoc nemusi v 2. hmotnostnej (velkostnej) kategorii (a tu prvu prenecha ujovi Rattajovi), ale hra v nej špičkovo a s reprezentantmi viacerych krajin, hoc ale len s par hracmi NHL aj to zvacsa uz len byvalymi (teraz som urazil ChemBro :))

    • emo
      8. 1. 2018, 12:09

      @Peter_BB iste je ze dnes je ocividne lepsie rozlozenie ludi ako bolo napr 2010.11 teraz sa nestava na pohode ze by na sqelom koncerte bolo 10 ci 20 udi a vsetko na headlinerovi co hovori o tom ze je publikum roznorode a roznorodejsie ako kedysi. Sice to bola nadhera ako sme sa tu bavili v hlavnom case 20 totalnych blaznov na uplne odovzdanom interpretovi s o triedu lepsim vykonom ako headliner na hlavnom ale takto je to lepsie. A ked nieco patri logicky do undergroundu tak nech jeho popularna vlna kludne skonci a vrati sa to tam kam patri. Nevadi mi to. Neviem preco by som mal byt nespokojny ze na ofrin nas bolo 20 a vtedy hrali nieco ako portishead ta druha slavna kapela co bola ten rok ani neviem kto. Portis sa krizili s ttt a ti boli tiez super. neviem naco by sme my komercaci chodili medzi davy na nejakeho nekomercneho headlinera sa tlacit ked mozme byt na nejakej sqelej a milej kapele kde nas bude 40

    • Peter_BB
      8. 1. 2018, 12:28

      @emo plny suhlas, az na tu ironiu s umyselnym zamenenim "my komercaci" :) a "nekomercny headliner". Ved sme vo vlakne, v kt. m.i. tocime aj o tom, ze z Radiohead sa de facto stali komercaci (prave o tom bol spot na X-FM Manchester). Snad agent Nada surf nakoniec da nejaku zlavu v style "75 % off" :), napr. z dovodu ze tu frajerku maju z Trencina :)), alebo Agentura objavi nejaky fajn showcase typu "wanna-be-novy Portishead" :), nech mame na koho ist cez ChemBro :)))

    • emo
      8. 1. 2018, 13:09

      @Peter_BB Cardigans mali urcite super koncert, nebyť toho že sme z nich po 1 a 1/2 skladby odisli tak by som o nom napisal viac, co by sme zas z msp urcite neodisli, najprv im havaroval autobus alebo take nieco, tak meskali a presuvali sa v lineupe stale, mali nejaku scenu s lampami a tak, no neviem, urcite si viac pamatam Hooverphonic co hrali po nich, bolo na vyber ci gitaristu odstrelit a tak ukoncit koncert, tak mu nakoniec iba odobrali gitaru trochu tak nutene nasilu nach uz nehra :D
      boli tam v tom case napr masfel co by som teraz zas iba vymenil ich koncert velmi rad sa nejakeho headlinera, aj ked posledne roky sme z headlinerov neodchadzali, neviem ci len tym ze sa nam fakt pacili ci naopak bola neheadlinerovska cast pohody slabsia :D
      ale no urcite sa headlineri dost polepsili, pekne hrali, co ja viem tak cca 2014 15 to uz bola parada, nie ako tie stare rocniky a 2011 a pod. cisto subjektivne pohlady samozrejme a trochu aj objektivne :D

    • emo
      8. 1. 2018, 13:18

      @emo myslim napr travis kelis to boli super koncerty aj suede sme dali celych aj ked ukrajinska naorodna filharmonia so zborom to bol masaker a to som ich pocuval iba od stanu a cestou k nim, bo sa mi bars nechcelo stavat a ponahlat sa ale vytesovali sa tam az kým neodisli velmi pekne sa lucili a to co predvadzali to bol narez

    • user56faee91b3968
      8. 1. 2018, 13:33

      @Fajnschmetke mne sa pacia aj tie veci co robia teraz......a s poslednym albumom Moon Shaped Pool sa po naozaj slabom King Of Limbs co je podla mna ich najhorsi album zase vratili do formy......https://www.youtube.com/watch?v=Ti6qhk3tX2s

    • Peter_BB
      8. 1. 2018, 13:52

      @user56faee91b3968 Moon s.p. je objektivne top kvalita RH, vid napr. aj hodnotenia AOTY. Len skrz ten jeho obsah ho zrejme malokto pocuva dookola tak casto, ako sme to mali okrem OKcomp aj pri KidA (hoc mega-temnota :) ci InR. Ovela viac som rotoval Emom spominany Suede s ich Bloodsports, ten mal "šťavu" prvych 6 skladieb, kt. mi v Moon s.p. unikla po 2-hej (akurat Full stop je tam potom perla :). InR je od skladby 3 fajn album k jedlu, KidA na vecer, OKcomp k vareniu :) ale na Moon s.h. som zatial neobjavil ucel :))

      Emo, prekecneme snad osobne, hoc viem ze teraz cez vikend Ti nevyda, ale budem v KE tento rok verim o dost castejsie ako ostatny. MSP by aj mna fest potesili, ale pozname Misov postoj a je to asi no.1 vec kt. sa da chapat a plne respektovat (aj kedze stoja obrovske peniaze pre ich kultovost v U.K. a komercny pristup kt. sucastou bol podla mna aj ten koncert pre Fidela and co.). ChemBro hoc mne su ukradnuti verim najlepsia volba, kedze aj "vytlak za peniaze" bude vysoky, a najma verim sucasne nebudu tie nestastne "sprievodne javy" kt. sme sledovali po Mobym u tych tzv. "novych ludi". Este jedna top gitarovka a mozu sa tlacit billboardy :))

    • user56faee91b3968
      8. 1. 2018, 14:08

      @Peter_BB podla mna boli Cardigans v nasich koncinach popularni uz od ich zaciatkov....pamatam sa ako uz v roku 1995 rotovali v Ceskych a Slovenskych radiach ich prve hity Rise and Shine,Sick and Tired a Carnival.....no a potom prisiel rok 1996 a vdaka filmu Romeo&Juliet ,v ktorom sa objavila skladba Lovefool sa z nich stali superhviezdy.....v roku 1998 vydali asi ich komercne najuspesnejsi album Gran Turismo no ale potom sa na nejaky cas vytratili zo sceny a vratili sa v roku 2003 s Long Gone Before Daylight(ten je od nich moj najoblubenejsi) a aj so zmenou stylu a z bezstarostneho popu,ktory priniesli na ich prvych styroch albumoch sa presunuli do melancholickeho rocku(za co aj zozali celkom nepriaznive kritiky).....prave v roku 2003 boli aj na Pohode a mne sa ich koncert pacil(inak celkovo rocnik 2003 super-Tata Bojs s Klarou Nemravovou a s hitmi z ich najlepsich albumov Futuretro a Biorytmy,EOST,Hooverphonic alebo vtedy este solidna a nerasisticka Zona A:).....Cardigans som potom videl este raz a to v aprili 2006 v Prazskom Abatone(R.I.P.) na turne k ich poslednemu albumu Super Extra Gravity a takisto koncert bol naozaj velmi dobry.......a okrem toho Nina bola vzdy pekna a elegantna zena.....https://www.youtube.com/watch?v=W2WNYjfvktw

    • user56faee91b3968
      8. 1. 2018, 14:30

      @Peter_BB u mna asi najpocuvanejsi album od Radiohead je The Bends.....neuveritelne silne skladby(The Bends,Bones,Black Star,Sulk,Street Spirit)....da sa povedat ze sa mi paci dokonca viac nez OK Computer.....napisal si ze In Rainbows sa ti paci od tretej skladby-to u mna je jednoznacne najlepsia ta prva na albume......https://www.youtube.com/watch?v=JrVKSKQKO1c

    • Peter_BB
      8. 1. 2018, 14:51

      @user56faee91b3968 Cardigans som myslel primarne ako priklad kapely, kt. 1. aj v case najvacsej slavy v UK iba "rozbiehala" festy v obednom case a preto zrejme nebola draha, 2. cena v 2003 padla presne skrz ten slabsi ohlas na L.B.D., a sucasne 3. na Pohode mala velky "vytlak" (areal praskal vo svikoch a o rok uz letisko). Hoc cast ludi pofrflalo na koncert, z hladiska "vytlaku za peniaze" pokial ide o vypredanie festu do bola skvela volba. Presny opak napr. Nada surf ci Charlatans, a dam tu opat aj Cribs, az kym sa stigma nezahoji :))

      V 2003 aj u mna po Cardigans top Tataci stale este s Klarou - ale lepsi koncert mali skorsie na tom bocnom podiu, ked Milan vyliezol po stlpe :)) Zona je na osobitne vlakno, ale kedse som napriek vsetkemu dobry znamy s Konykom aj Revom (a Lumpom a najma Tulenom), tak na nich nemam objektivny pohlad. Mne sa pacili aj na letisku, to ked uz vychadzal .tyzden v kt. ten koncert Ledo poriadne sprdol, ale podla mna "Beznadejny pripad" prave z toho koncertu je asi najlepsia atmosfera aku kedy Konyk mohol zazit na feste :))

      In rainbows sa mi paci cely, akurat ku konzumu obeda pocuval az od skladby 3 :) Niekedy ked predvidam,tak si pustim cely, ale pri skladback 1 a 2 jedlo zohrievam ale este nekonzumujem :)))

    • user56faee91b3968
      8. 1. 2018, 15:17

      @Peter_BB presne tak Zona je na osobitne vlakno ale videl som ich naposledy pred par tyzdnami u nas v NMnV uz ani neviem po kolkykrat a cim viac k nam chodia tym menej na nich chodi ludi.....nuz co k tomu napisat.....zlate casy uz maju za sebou,hra im to ako tak(to je slaby priemer) a do toho Revove anti multikulti hlasky.....nuz skoda ze takto dopadli......

    • emo
      8. 1. 2018, 16:19

      @user56faee91b3968 presne suhlasim ze cardigans boli hned u nas dost popularni. zona je v pohode to ze nadavaju je normalne. Nadavaju presne na tych co este na nich chodia. To ze sa dali na nacibolsevizmus to je vtipne. Ale ked mal konyk zaujat poziciu vo vlade za udovu stranu vase sovietsko tak sa poserkotal a nezobral to. Obhajuju neobhajitelne ale ked sa niekto opyta co hovoria na to ze putin osobne otvoril v moskve najvacsiu mesitu v europe ze carnogursky verejne vyzyval k volbe zupana bratislavskeho moslima komunistu alebo ze co vystrojil trump ze sa postavil proti svojim predvolebnym idealom a uz su vsetci co boli zanho proti nemu tak ho vymazu rychlostou blesku a vobec mazu 90% faktickych poznamok az po neskodne dotazy preco tak picuju na pohodu ked vystupuju na komercnejsich festoch s hiphopermi na ktorych nevedia najst dobre slovo ... zona ma v zivote slovenskeho punkaca nezastupitelne miestok nech uz su dnes z menovanych panov akykolvek sasovia. Kto ich chce sudit za to ze im poslednych 20 rokov kvalitne jebe nech si to napise na tuilet papier a nech si s tym vytrie svoju ctenu prdelku ved co je to smiesnych 20 rokov v zivote cloveka pche

    • Peter_BB
      8. 1. 2018, 16:57

      @emo Konyk bol este pred ca. 5r velky fanda Luda Kanika a nie Kotlebu - na toto som sa ho vtedy pytal explicitne, ze koho by volil za zupana, ak by mal trvale bydlisko v BB VUC. Mal aj celkom rozumne argumenty. Oni beru slova dost volne, a teraz to zenu do extremu mozno aj preto, ze je to nastroj ako dostat na ich koncerty kotlebovcov. Predsa len, Konyk sa snazi vyzit najma z hudby, pripadne z obcasnych cameo objaveni sa v komercnych TV serialoch :))) Inac samozrejme suhlasim, a s tym zaverom (posl. 2 riadky) by suhlasil asi aj samotny Konyk :))) Treba prekecnut osobne, kedze internet znesie vsetko, este viac ako papier :))), ale par veci by asi ani v pripade samostatneho vlakna na WP nemuselo zostat bez ujmy na cti a mozno aj na zdravi :))
      @Viktor, tak veru, kiez by zostali ciste zabavovou kapelou, a politicke hlasky by si nechali do krcmy k pivu :) Ale vzdy lepsie ako mat plejadu pravnikov a sudit sa pre 4 akordy...

    • emo
      8. 1. 2018, 17:54

      @Peter_BB tak to mas pravdu. A byt kanikovec kotlebovec ... hraval s antifasistickymi kapelami teraz vyhlasuje ze s nimi hrali ked to boli este normalni punx ze az potom sa nazorovo vyprofilovali co je ale blud. Tam na tom ich webe napisal ze moslimovia su nepriatel ze chcu zakazt zeny pivo a rock teda vsetko co on ma rad. Ked ho uopozornili ludia ze moslimovia predsa maju mnohozenstvo resp viac zien tak ich rychlo zmazal aj seba zmazal a o 3 dni uz daval rozhovor ze on ja velmi multikulti clovek na pracu je rom na zeny moslim ... a potom krici z podia nezmenim sa. vypinda kamosa v uk ze zije s cernoskou potom odpisuju ze hej dojdite cernosky kludne na nas koncert a doneste aj kamosky. ale ja ho nepoznam ked dokaze vypindat niekoho ze ked bol decko vystupil v pionierskej lastovicke tak to mozno mysli tak ze nezmenim sa navzdy ostanem v srdci stbakom. Ked sa ho pytali ze co hovoris na to ked si taky zastanca slov statu a odporca islamu ze tu bola so suhlasom statu stiahnuta islamska divizia ss a na slovensku sa nanovo formovala tak to maze. Ale aj najprimitivnejsie pro ruske pro putinovske protrumpovske antimoslimske blaboly tam nechava. Dobre je kotlebovec to je ok ale preco az teraz ked je kotleba legitimne hore. Rozhasoval ze trump sa nemoze dostat hore ani kotleba to by tu vladcovia tohto sveta slnieckarski korektni nikdy nefovolili. Ked tymto ludom pripomenies aha pozri kde su tvoje nekorektne mudrosti zas si len melu svoje. Nemyslim si ze to ma zmysel. Tito ludia ktorych teraz uznava kazdeho oznacuju za fasistu a ked ich ty nazves hoc len neobjektivnymi hned je zle nedaj boze aby si s nimi nahodou nesuhlasil hned si fasista a plateny sorosom atd. Chcu referendum a priamu demokraciu. Celkom dobra fraska toto cele. Ich chyby su ich nazorom na ktory maju pravo ale chyby inych ... skoda reci. Kriticke myslenie je zakazane. Dvojity meter na vsetko je slobodou nazoru.

    • user56faee91b3968
      9. 1. 2018, 00:15

      @emo tie koncerty z VTV a Ladi Neladi nemaju chybu.....vtedy boli este nezaujati a vtipni.....skoda ze Konyk to cele dojebal a preto odisli aj Lump s Tulenom.......

    • user56faee91b3968
      9. 1. 2018, 00:20

      @Peter_BB inak paci sa mi ako sa niektore nase vlakna vyvyjaju......v tomto sme sa dostali od The Charlatans cez Radiohead,Lanu Del Rey a Cardigans az po Zonu A a Kotlebu...naozaj zaujimave:)

    • Peter_BB
      9. 1. 2018, 00:37

      @emo [OFF TOPIC] Konyk podla mojho vnimania najma berie slova az prilis velmi volne. Hoc na Elvisa sa nechyta! Mozno to bol jeho vzor :)) A mozno mam Konyka aj Elvisa preto rad, ze mam rovnaku "diagnozu" ako oni, len o cosi v mensej miere. Ved napr. aj Slotu mali radi a volili zrejme najma pijani a alkoholici, kt. sa potom citili o cosi prijemnejsie, ked sa v krcme mohli po 10-tom pive pohorsovat, ze ake je to hrozne ze ten Slota tolko pije ked je politik. Tak asi rovnako sa ja (a nie nahodou aj Ty Emo?) mozeme pohorsovat nad tym, co kedy Konyk povedal a popisal za ostatne roky, s akou ironiou atd. Podla mna je Konyk, rovnako ako my :), v principe neskodny clovek. No ale v jednom s Konykom suhlasim, pokial ide o politicke nazory - v tom, ze ako sa my hadame o tom ci onom (napr. aj moslimovia s krestanmi), tak z toho tazia nasi spolocni nepriatelia, ktorymi su korporacie (banky, poistovne, mobil. operatori, cinania kt. vlastnia tovarne plne deskych polo-otrokov na vyrobu mobilov, tabletov, notebookov atd. ... ..az po Live Nation :) Ale neverim ze Kotleba, a toboz Trump (konflikt zaujmov ako vysity) toto chcu a vedia riesit, a v tomto s Konykom zasadne nesuhlasim. A tiez napr. s tym, ze sumestie ZV+BB by moglo byt hlavne mesto SR. Podla mna jednoznacne Kosice :)), kedze sme tam zhovorcivejsi, komunikativnejsi a srdecnejsi - tie 1000-stranove ""strategie"" do Bruselu by sme napisali 5x rychlejsie ako v BA, a Konyk by mal viac casu na citanie a pripomienkovanie :)) Ponukame novy, lepsi svet, kde nik nikomu nebude zavidiet :))))

    • emo
      9. 1. 2018, 00:45

      @Peter_BB no neskodny jak neskodny, oni su v pohode ked su sami, mozno aj milí a príjemní konkretne na mna, ale na takom ich stretnuti uz len cumis ze co to ma byt, zrazu uz len z tych ich reci ide hroza a nedaj boze dostat sa im k real moci

    • Peter_BB
      9. 1. 2018, 00:55

      @user56faee91b3968 ..a to kedy si bol s nami s Emom a Misom pri pive, to by si len zíral, ako sa nam temy vyvijaju :)) No ale pokial ide o odchod Lumpa a najma Tulena, tak to je rovnako "komplexne" - nahodne som stretol Konyka s Revom v Michaele na pive par dni po tom, ci im dotycni pani oznamili "uz je to tu, zaverecna" :), tak do toho trosku viac vidim. Verim ze Lumpa uz nebavilo koncertovanie, a je na tom pekne za ma tak dlho tu istu frajerku, mne sympaticku (vymakol som ich este davno v tom pivovare pri Obchodnej ul., Lump v jej spolocnosti ziaril ako D.Bowie :), tak pre tu dievcinu som rad, ze to Lump zabalil a vikendy konecne travi s nou. Super bolo, ked boli spolu na tom romantickom vikende v Rime, a ludia masovo pisali na web Zony ze preco Lump skoncil (ludia predvidali :))). No a Tulen je super clovek, jediny z nich kto Ti vie ked sa to hodi povedat pravdu bez stipky ironie (aj preco uz Zona nehra na Pohode), ale uprimne si uznajme: Slobodka mu hudobne sedi ovela lepsie - to jeho buchanie sa hodi viac k Whiskyho spevu+stylu+textom, ako ku Konykovym (v Zone sa hodil najma ako clovek, a vdaka za to "zasanoval" ked to uz neslo s Mikom). Je to verim super ako to je teraz. A navyse, ak Tulen pred rokmi odchodom zo S.E. sledoval, aby chalani (najma Sveto Korbel) prestali s drogami, tak je to cele o to krajsie. Vela krat som si schopny nafabulovat v niecom fiktivne pozitiva, nech je to pre mna menej bolestne, ale pozitiva odchodu Tulena aj Leda su podla mna realne, a najma pozitivne pre nich samotnych, a ich blizkych. A WTF! :) ze nie aj pre mna/nas - su to v prvom rade ich zivoty, ich hudba, praca, ich frajerky atd., proste to chcem respektovat :) aj ked za tymi podjebmi do Lumpa (napr. ze fici na kokaine a potom zneuziva malych chlapcov :) zo strany Konyka mi bude smutno :)), ..no a rovnako beriem Konyka aj v politickych temach, ako v tych jeho glosach Lumpovej sex. orientacie, proste Konyka sralo ze Lump nechodi na skusky nacas a takto sa mu mstil (a zjavne rovnako ho stve odchod Carnogurskeho z politiky :)))

    • Peter_BB
      9. 1. 2018, 01:05

      @emo ak by Konykovi islo o nejaku politicku moc, zrejme by prijal ponuku LSNS v reg. volbach. Nech s nim akokolvek nesuhlasime, tak mame v SR demokraciu, a v jej ramci zakony, ktore mu to umoznili. A detto legislativsa SR dava Konykovi praco mazat co a ako chce, kedze zonaa.sk je jeho web. Uplne to iste, ako si Miso moze na Pohodu zavolat koho chce, a odmietnut koho chce. Komu sa nepaci, tak nemusi citat/prist. Mne viac vadilo, ked som si na Kube musel kupovat kartu na wi-fi s pasom, a poznacili si moje meno atd. k prihl. udajom ktore mi predali (ale az na toto tam bolo po p*** skvele, najlepsia dovolenka!), a napr. skrz toto chapem ten "ban" na MSP na Pohode. Realne nam skody sposobili vsetky tie Angyalove, Basternakovia, Bugarovia, ... Zitnanske, a na poslednu menovanu by som sa obratil preco su zakony take ake su, pocnuc napr. tymi o osob.bankrotoch (dany zakon a prax tu v SR podla vyrobia ovela viac volicov LSNS ako vsetky minule aj buduce Konykove reci aj prispevky dokopy).

    • user56faee91b3968
      9. 1. 2018, 02:44

      @Peter_BB hej mas pravdu ze Lump a Tulen sa do tejto novej Zony vobec nehodia a je v podstate aj dobre ze odisli... No a Konyk aj teraz na tom koncerte v NMnV sa navazal aj do Lumpa aj do Slobodky..... To bol asi posledny koncert Zony na ktorom som bol lebo dalej uz to nema vyznam.....

    • user56faee91b3968
      9. 1. 2018, 03:00

      @Peter_BB a ked uz sme v tomto vlakne trochu spomenuli aj Cardigans tak tu si ich este pripomenieme s jednou skladbou,ktorej cover urobili aj Deftones.......https://www.youtube.com/watch?v=sps6V2hVH1A

    • user56faee91b3968
      9. 1. 2018, 03:13

      @Peter_BB inak ti Cardigans este stale koncertuju(aj ked pomerne zriedkavo a vacsinou v skandinavskych krajinach).....nebolo pekne by ich mat znova na Pohode a pripomenut si rok 2003:)?....ved tento rok bude pekne 15. vyrocie od ich koncertu v TN:)....naozaj neviem kolki by sme sa zisli pred podiom(20?30?40?) pretoze tato nova generacia Arctic Monkeys Fans podla mna asi ani netusi ze nejaki Cardigans existuju:) ale bolo by to fajn repete:)https://www.youtube.com/watch?v=gWmnlaFYwIU

    • Peter_BB
      9. 1. 2018, 10:07

      @user56faee91b3968 Cardigans na Pohode by ma velmi potesili. Skoda, ze hravaju malo, lebo tym je aj sanca mala. Snad k nim dorazia chyry o najlepsom feste s no.1 artist village s virivkou :)) Ale videl som ich 2x, vsetci sa mi pekne podpisali (este na Readingu '97), ta fotka roky "tronila" internatnym izbam, podnajmom aj obyvacne ked som si kuoil byt v 2003, ..a teraz ani netusim kde je zalozena :) Za to ta druha zaramovana, s textom "Hi Peter, we want to come to Slovakia, Matthew a Ira" :) je vystavena vedla streamera a zotrva tam az kym Misa neunavime nasim lobbingom, a Nada surf na Pohode nevystupia :))

      No a super ze sa Konyk stale navaza do Lumpa, lebo toto je cosi ako napr. "kde urobili soudruzi z NDR chybu?", ci "já jsem vaši p*** taky nevidel a věřím.." :))) Mozno Boh pridelil Konykovi ten zmysel zivota, ze ma ludi okolo seba naucit brat slova zlahka, a skusit ich vyuzit na zabavu, a naopak posudzovat ludi podla cinov. Co viem, tak ked napr. uz vznikali realne konflikty a hrozili bitky, Konyk sa bitkarov do posl. chvile snazil upokojit (tipujem v style "ale ved si chlapci sadnite, a dajte si pivo"), fakt ma povest skor zmierovatela. A ked uz niekoho bili nepravom, tak sa bil na strane tych bitych (aj ked Landa and co. prisli zmlatit punkacov pred 100 rokmi). Aj v Michaele na neho a Reva personal neda dopustit, proste realne su asi tymi najlepsimi klientami akych restauracia a krcma moze mat. Tolko som sa s nimi nasmial, a tolko sa nasmejem ked o tom niekomu rozpravam, ze kumulativny vplyv na moju imunitu je snad "tri usetrene chripky" :) - nebol som vyse 10 rokov na PN, a preto si takychto ludi vazim. Videl som ich naposledy v 2015, potom som bol 2x mimo BB - ak by Konyk prijal ponuku LSNS zacal by som ich bojkotovat, ale ak budem v BB ked budu hrat najblizsie, na koncert pojdem a dam na to, ako sa na nom budem citit.

    • user56faee91b3968
      9. 1. 2018, 10:37

      @Peter_BB ja neviem....mne ten konyk pride nejaky divny poslednych par rokov....uz to nie je ten clovek ako bol pred par rokmi.....a Revo tiez nie....tie jeho navazacky do Slobodky boli trapne:(.....inak na koncerte Diega v TN im robil predkapelu Archivny Chlapec a tam hra aj Losos so Stankou,ktori boli kedysi v Zlokote no as tymi som sa bavil na temu Konyk(lebo ten im hostoval na debute Zlokota) a tiez na neho nemali prilis pozitivny nazor a vyjadrili sa o nom dost nepekne.......takze ani medzi hudobnikmi nema Konyk prilis dobru povest.....ale v podstate si moze za to sam......

    • emo
      9. 1. 2018, 11:00

      @Peter_BB no vsak zmierovatel kazdeho zmieruje, hm divne neviem prečo by si prave ludia co maju ine nazory nemohli normalne porozpravat, to je co za zmierovanie ze ta niekto vypinda s kym zijes, ze ta posudzuje do koho si sa zamiloval ze je objektivny az tak ze je cisto jednostranný ... neviem pitu. A ze podporuje autoritarov kt ti chcu zobrat slobodu pod zamienkou tvojho bezpečia aby ti zobrali slobodu aj bezpečie, hm. Hm pozri ako to vidim ja - schema je jednoducha - vzdy idu proti slobode, proti narodu, proti bohu v mne slobody, naroda a Boha. LSNS je krajne protikrestanska a protislovenska strana. O tom snad ani nema zmysel polemizovat. A co dalsi z tohto razenia. Rozdelili krestanov, postavili proti sebe na cele s p. carnogurskym ktorý ako pamatas lebo mas uz dost rokov vyhnal ludi z kostolov. Senzacie pre tlač ako babka v mikovej chodila do svojho kostola so sekerov pretala visiaci zámok a isla sa pomodlit. Lenze tie kostoly mikova medzilaborce vydran kosice a vsade realne stavali udrziavali financovali uzivali ludia a nemali najmensi problem vyuzivat ich spolocne o 8 katolici o 10 pravoslavni. co komanc dovolil to tito slobodu omielajuci znicili. Pozri kostol vypalili nemci, aj to obracali ze rusi ale zrazu sme uz prorusky uz zas nam viac sedi ze nemci, ludia ho spolocne obnovili co ich spojilo a uzivali ho co ich spojilo a potom ich niekto vyhnal do kín, obecných domov ... tuto schemu opakuju neustale v obmenach stale to iste, idu proti ludom, rozdeluju, menia, klamu ako im vyhovuje, napis socializmom proti bolsevizmu nevyhovoval to uz nie je pravda a potom nevyhovoval socializmom proti nacizmu ... nacibolsevici ... lenze konyk toto zazil, vie ze ked sa zas otvori priestor pre tuto pliagu zas budu tiect potoky krvi po uliciach ako v 90tych, co si zazil aj ty na vlastnej kozi, konyk vie s kym sedi a koho podporuje, to je smutne, ci to robia "inteligentne" ci nasilim na uliciach, zabudli sme

    • emo
      9. 1. 2018, 11:09

      @user56faee91b3968 hej nema dobru povest lebo ide proti nim, to ze ta dava slovne dole posiela ti odkazy a neprefackuje ta to by mohlo stacit ?, tito bojovnici vzdy vraveli ze to robia pre nas pre bielu rasu a pre ochranu bielych ludi a potom nas rozkopali na ulici, ako sa stavali ku "spine" t.j. farebnym, zidom, punkacom, homosexualom, fetakom, laviciarokm, madarom ... to uz ani nehovorim, a nakoniec vzdy sa nasiel dovod zaradit ta do nejakej tej skupiny

    • user56faee91b3968
      9. 1. 2018, 13:41

      @Peter_BB inak ked nepoznas Zlokot tak toto su oni ked mali turne s Vecom v roku 2013....a je to natocene v nasom krasnom Novomestskom klube za rampami:)....https://www.youtube.com/watch?v=1jjZConYXno

    • Peter_BB
      9. 1. 2018, 15:05

      @user56faee91b3968 so Zlokotom sa samozrejme poznam, aj s clenmi som raz zazuroval, opat vdaka tuto MisoviK a nasmu spolocnemu kamosovi, mojmu exkolegovi a jeho exspoluziakovi z intraku Mlynov. Skveli ludia vsetci, ale tiez tie urcite veci, kt. by som aj rad napisal ale je velmi velmi nestastne ze to tu ja, hejter FB a interneto-matrixu, takto vypisujem, prekecneme pri pive. Plus vztahy medzi muzikantami je nieco, co sa sice mozeme snazit pochopit, ale neprecitime to kym nemame kapely a nie sme tak slavni ako oni. A detto vztah z pozicie agenta ci organizatora festu. Som velmi vdacni, ze vsetci z menovanych boli vzdy ku mne maximalne priatelski, a detto vsetci vy z WP, a vazim si to lebo to nie je v SR standard (obzvlast v ""kluboch"" v BB).

      No a este a ad Konyk - je to zabavac, rovnaky ako Elvis, proste skusaju dohnat ironiu a hyperboly do extremu. Napr. Elvis sa uz plne venuje rodine, rovnako ako Lump :), a cochvila mozno aj Konyk, no ale dajte meno jedneho politika kt. si z nich zobral priklad. Konyk je 1.000.(velmi vela nul).000x uprimnejsi ako taky Bugar, a nejdem ani radsej pisat k tomu kto z nich je aky zazobany a z akych penazi, lebo som uz mal dost problemov v tejto veci a staci mi svedcit v tom v com svedcim (viaceri viete). *** Ina vec - vztahy medzi muzikantami su ine, oni si tzv. insideri, a my sme aj zostaneme tzv. outsideri. A detto napr. MisoK je insider pre festy a booking kapiel, a ja outsider hoc nejaky ten koncert na internate som spoluorganizoval. Maju to tazke v tych vztahoch, ale nielen s Konykom, rovnako napr. aj s Lyrikom, na kt. tiez mozem z os. skusenosti na FSH povedat len a len to najlepsie. Maju to tazke aj vdaka tomu, ze nam mnohym, mnou pocnuc :(, sa nechce viac platit za albumy, hoc je to radovo 20 % toho co som platil v 1990s. Od Zony si viac CDs si tricko zrejme nekupim, ale za vlez na koncert im rad zaplatim ak budem v BB, a ak budu mat cas a chut prekecnut a uz prepity pridel piv rad ich pozvem, a ak hrozi ze tym urobim niekomu nieco zle rad si to necham vysvetlit, v pohode aj na stretavke WP na Pohode :))

    • Peter_BB
      9. 1. 2018, 15:12

      @Peter_BB pise sa "som vdacny" :)) A aby som to vyvazil - ano, obsah mnohych Konykovych nazorov je nestastny a kontraproduktivny, ale az vtedy ked su zrecyklovane z ust R. Sulika vo verejnom priestore. Nezabudajme, ze Konyk sa vo verejnom priestore neobjavil, a rovnako napr. aj Pohoda je sukromny priestor, aj tato WP atd. Budme vdacni, ze nas vsetci tito ludia pozyvaju de facto k nim do obyvacky, a ak sa nam to nepaci tak tam nechodme, ale nefrflime na toto. Ten presah na nas priestor zacne napr. az ked sa budu medzi sebou sudit, lebo to si ukroja z kapacit sudcov kt. si my platime z dani, a kt. meskaju s pracou pre nas. Pisem to opat nestastne, poopravim sa do ludskej reci potom osobne :)

  • lokiju
    6. 1. 2018, 21:56

    Ahojte kolegovia :D Ja by som chcel veľmi poprosiť aspoň o zváženie pár mien. Z tých čo už u nás niekedy boli by som veľmi rád videl Peaches alebo iamamiwhoami, maybe Diplo? A myslím si že by bolo super mať Brooke Candy, Anna Wise, ABRA alebo Banks :) aloha :)

  • supermartzin
    4. 1. 2018, 23:31

    http://www.forbes.cz/rock-n-rattaj-slovensky-financnik-se-chysta-rozhybat-ceske-festivaly/

    O tomto ste už niekto počuli? Niektoré myšlienky, čo má, sú zaujímavé, ale snáď nechce vytvoriť nejaký československý monopol na hudobné festivaly :D

    • user56faee91b3968
      4. 1. 2018, 23:42

      @supermartzin keby som bol bohaty aj ja by som si zalozil festival... Preco nie??? Keby bol dobry Line up, kvalitna propagacia a super partneri(ci uz medialni alebo in) urcite by sa to rozbehlo a peniaze by sa casom vratili...

    • user56faee91b3968
      4. 1. 2018, 23:58

      @supermartzin ved uz v minulosti britsky zbohatlik Richard Branson dokazal ze investovat do hudobneho priemyslu sa vyplati-v roku 1972 spoluzalozil vydavatelstvo Virgin Records(naozaj dost uspesne... vydavali tam napr. Smashing Pumpkins), v roku 1976 otvoril obchod s hudobnymi nosicmi z ktoreho sa casom stala sieht Virgin Megastore so stovkami pobociek nielen v UK ale aj v USA,Irsku alebo Australii a takisto bol sponzorom slavneho V Festivalu, ktory tento rok po 22 rokoch ohlasil koniec... Takze preco nie????

    • Peter_BB
      5. 1. 2018, 10:10

      @supermartzin ziaden monopol na festy tam nespomina - prave naopak, ma zjavne zaujem len o "high end" (ved sam spomina ako priklady Pearl Jam a Live Nation). Ved ako priklad dava aj TMR, ktore rozhodne nemaju monopol na lyz. strediska, len proste skupili zopar najlepsich, a h+v integr. tam znizili kvalitu sluzieb na minimum a ceny vytiahli nahor snad este viac ako Live Nation. A zisky si Rattaj s nikym nedeli. A ak tam ich zavinenim niekto umrie ci sa vazne zrani s doziv. nasledkami, nevyplati im ani cent a ani len im neodpise (o tomto viem celkom dost, ale radsej az osobne). Prave pre toto mne dava zmysel TMR a aj buduce Rattajove festy v ramci moznosti co najviac bojkotovat, a naopak podporit Pohodu aj v rokoch ked mi line-up az tak neulahodi, a detto ist sa lyzovat ku konkurencii a naopak na Chopok si pekne vyslapat na pasoch bez platenia. A obcas urobit vynimku, ked to inac nejde, tento rok napr. ten spominany Pearl Jam v Prahe - v 2000s sa burili ""len"" voci vys.proviziam Ticketmasteru v USA, a v 2018 si "novy Ticketmaster" de facto kupil ich slobodu, a PJ musia hrat kde a kedy to manazment LN/TM vykalkuluje ako najvyhodnejsie z ekon.hladiska. Tazko povedat, co je lepsie - ci Pearl Jam ako figurky LN/TM, alebo Radiohead koncertujuci v Izreali, alebo realne nezavisle kapely ktore sa tomu suc. systemu kategoricky vzopieraju a potom "tru biedu" (napr. spominani Nada surf ci z milackov kritiky napr. Parquet courts).

    • supermartzin
      5. 1. 2018, 11:43

      @user56faee91b3968 Ten monopol som spomenul tak trocha s nadsádzkou, v súvislosti s tým, že je dosť ľudí, ktorým prekážajú aktivity TMR v Jasnej a Vysokých Tatrách. Na druhú stranu, ak by dokázali zdvihnúť kvalitu takýchto festivalov a naučili ľudí platiť si za kvalitné mená, v konečnom dôsledku by na tom mohli ťažiť aj menšie a nezávislé festivaly (i keď boj o veľkých interpretov by sa tým ešte viac skomplikoval).

    • Peter_BB
      5. 1. 2018, 12:52

      @supermartzin jasne Mato, velmi nestastne som to napisal (tazke rano, a celkovo unava z jet-lagu, Silvestra a pod.), ved v neposlednom rade aj Miso to vnima ako monopolizaciu, a predsa len empiricky o tom vie aspon 1000x viac ako ja (kt. zas mam vzdelanie v ekonomii, a vela si na tuto temu citam). Jeden z prikladov, hoc opat asi najhorsi, kt. podopriem suhlas s tym co pises v zavere teraz, je symbioza korporatneho-kvazi-piva a remeselneho-piva v USA, kde remeselne pivovary dost tazia s tych "svinstiev" kt. pachaju opat nie monopoly, ale korporacie kt. horiz+vert.zintegrovali biznis za kt. "komercaci" radi preplatia (A.-Busch, SABMiller, Heineken, Constellation, Carlsberg a China Res.E.). Len ta opat, neber ako provokaciu :), chytim za slovicko - naucili by ich nie 1. platit a 2. za kvalitne mena, ale 1. preplacat a za 2. (v hudbe je kvalita nemeratelna). Rovnako ako na Chopku, kde je jedinym znakom kvality kopec kt. vytvoril "Boh" a nie TMR, a vsetko coho sa chytlo TMR ma podla mna vazne chyby (co je na dlhsiu debatu, v skratke ovela menej parkovania ako novej kapacity lanoviek, nerespekt kapacity svahov pri budovani lanoviek = zla bezpecnost, otrasne prestupy pri jazde nahor z juhu, zle riesene gastro = dlhe cakania, ..., nutnost sudit sa ak chces kompenzaciu za TMR spoluzavinene zranenia/umrtia). Pre mna jedina vyhoda TMR, ze do ich stredisk stiahnu vacsinu k*****v od Madarska az po Estonsko, a na najlepsom kopci v SR (Krizna) je ticho a klud pre skialpinistov, cim vlastne tam TMR+B.Kollar nepriamo potiahli kvalitu :))

      Toto je velmi kontroverzna tema, ale realita je taka, ze ex-bojovnici to uz vzdali (opat najlepsi priklad asi Pearl Jam), a asi fakt lepsie respektovat svet taky aky je teraz, snazit sa v tom vnimat aj pozitiva. Mimo tuto na WP sme mali burlive debaty napr. k Tatra flowers, kde podla mna velmi zlyhali "ochranari" v argumentacii, lebo hlavny dovod na bojkot podla mna mala byt tzv. salamova metoda TMR (snad sa da vygooglit co to znamena) a nicenie prirody v jej dosledku, a nie v dosledku toho ze par sto ludi sucasne tlieska Barmanom cim realne dost vystresuje sviste a cast kamzikov (co je tipujem jedina skoda akcie samotne, a ide ju riesit a la alternativne formy potlesku kt. si ako prču skusali na koncertoch Zrni ked hrali s KorbenomD). Ak by Rataj robil tie jeho "fusion festy" na letiskach, skopiroval vsetko relevantne z Pohody, tak hoc by tam capoval "šťanky" po 4 € asi by som tam raz za cas isiel napriek bojkotu, v take rocniky kedy by vyskladal line-up a la "vychodoEuropska Coachella" ze by sme si tam nasli svoje vsetci, t.j. aj kamosi metalisti (kt. by verim ocenili aj NIN ako spolocny prienik) a aj komercaci ("na Coldplay po 20. rokoch :)), ci konecne na RHCP).

    • emo
      5. 1. 2018, 20:46

      @Peter_BB aha tak to je mile citanie:) ale mas pravdu ze docerta ca sa vsetci stazuju ze vajicka su drahe. Nech su este 10x drahsie nech sa zas ludom oplati chovat si sliepocky bo to je nenormalne ze sa ti uz viac oplati nadychnut sa cez nejaku korporaciu s ich rekuperaciou ako otvorit si okno a potom tu uz budu pravi bojovnici co bojkot je bojkot :) ja inac kazdy rok bojujem s myslienkou ci spoluzdielat alebo bojkotovat a tlaky su tak silne ze na pohodu idem. Len bojkot asi nie je to spravne slovo. Proste nieco len realne nerobime nie ze to bojkotujeme :)

  • boomer
    4. 1. 2018, 16:19

    https://www.youtube.com/watch?v=N2b0ANBDhqg

    este raz, posledny krat, sa prihovorim za Brand New, aoty 2017 a brand new persona non grata na domacom okruhu, kedze frontman celi obvineniam zo sexual misconduct.

    vobec neviem ci ma kapela snahu vratit sa na turne, aspon mimo US, takze mozno strielam slepe a uz ich nikdy neuvidim hrat.
    kazdopadne, prinajmensom fajn prilezitost na diskusiu na temu oddelenia umelca od umeleckeho diela, uz akykolvek je vztah medzi obvinenim a realitou.

    nuz teda. #brandnewpohoda2018, orange stage, 21:30, den necham na vas :))

    • emo
      4. 1. 2018, 18:06

      @boomer paraaada, skoda ze vykradnutý joy division, ale aj tak parada, tu na zivaku to ale az bars pocut kde to slohli, pekne sa s tým vyhrali, ale nech to prezentuju ako poctu j d nie ako svoje

    • user56faee91b3968
      4. 1. 2018, 23:33

      @boomer tato tema je naozaj zaujimava a aj dost citliva....turne Brand New v buducnosti nevidim pretoze ho vzhladom na okolnosti co sa udiali stopli a posledny koncert,ktory odohrali bol 29. oktobra v Dallase.....Brand New mam celkom rad(hlavne ich starsie albumy ako Deja Entendu a The Devil And God Are Raging Inside Me...inak zaciatok Degausser je naozaj verna kopia Transmission od Joy Division) a ich posledny album Science Fiction mal naozaj velmi dobre hodnotenia od kritikov a mal sancu sa umiestnit v anketach o najlepsi album roka naozaj velmi vysoko.....bohuzial po tom co sa stalo ho vacsina hudobnych periodik absolutne ignoruje....Takisto doplatil na svoje ciny Kevin Spacey,ktory je podla mna jeden z najlepsich hercov(aj keby uz nikdy nic nenatocil jeho ucinkovanie v American Beauty,Seven,The Usual Suspects a v seriali House Of Cards mu zarucuje nezmazatelne miesto v dejinach kinematografie)-Netflix zrusil jeho zmluvu na natacanie siestej serie House Of Cards a rovnako Ridley Scott s nim stopol natacanie zu rozbehnuteho filmu All The Money In The World.....dost mi to pripomina pripad z roku 2013 ked spevaka Lostprophets Iana Watkinsa usvedcili z pedofilie a teraz je vo vazeni......Odosobnenie sa alebo nie???Uz nikdy si nemam pozriet Americku Krasu alebo neoprasit nejaky stary album od Lostprohets a nevypocut si Last Train Home?????Asi som cynicky ale filmy s Kevinom Spaceym si nadalej budem pozerat a hudbu Lostprohets a Brand New nadalej pocuvat.....je smutne co sa stalo ale co uz....my s tym nic nenarobime a tvarit sa ze urciti ludia prestali existovat takisto nie je ziadne riesenie.......Life Goes On

    • emo
      5. 1. 2018, 06:59

      Je to tazka tema. Oddelenie je tam uplne jasne. A zas ludia nechodia na koncerty aby ukazali ze nepodporia niekoho kto napr podporuje nieco ako udova strana nase sovietsko a druhi zas idu aj ked nesuhlasia. Mam kamosa co vencime nase fenky ale aj bez toho je to stary kamos a je to nacek co dava casto najavo a ja som ticho. Neprikyvujem mu ani neprotirecim. Nie je to mlady zasran a nikomu nic zle nerobi. Robil sa taky um. projekt ze nechali ludom na stene na isty cas obrazy hitlera a potom rozpravali bez toho aby vedeli koho to je ako na nich ten obraz posobil. Som zvedavy co by ludia hovorili keby im tam viseli brutality od goyu alebo vykrik od muncha ... tolko k oddeleniu autora od diela

    • emo
      5. 1. 2018, 07:47

      Ina vec je zodpovednost. Ked bol nick cave obvineny ze jeho hudba priviedla k sebevrazde mladeho cloveka co nemal nic a nikoho iba nasli v jeho byte nickove platne, odpovedal otazkou preco zil na tomto posratom svete ten chlapec sam. Pri excesoch clenov sceny je obvykle ze sa proti tomu vymedzi scena co je spravne. Urobili to cernosi voci rasistickemu rapu, skinheadi punkaci blackmetalisti voci neonacizmu vo svojej scene. Matka Tereza povedala ze keby ona urobila nieco co je pre ineho cloveka iba zanedbatelnym prehreskom u nej by to bol tazky hriech. Toto tak nechapu slavni velki znami ze ich zodpovednost je trochu inde pripadne to este beru naopak. Je logicke ze clovek ked urobil to z coho je obvineny ze by mal sam odstupit z politiky z turne atd a ze mu turne zrusia nechceme tam na podiu takehoto cloveka. Je to postoj k zodpovednosti. Medzi nami dole pri pive pri stretnuti pri ohni by dostal vsetko co kazdy iny. Hore uz nesmie. Aj tak je to velmi zlozita tema postavena na fungovani spolocnosti. Kedy sa napr. moze vratit hore a ma teraz dozivotne niest toto niest ako stigmu a co budu dozivotne niest ti ktorim to sposobil a je mozne a ako dojst k nejakemu zmierneniu az zmiereniu atd

  • user56faee91b3968
    4. 1. 2018, 07:53

    QOTSA 20.juna v Prahe

  • rasto
    3. 1. 2018, 15:16

    Chaozz robí turné, hm? :)

  • Adon
    3. 1. 2018, 13:58

    ja tipujem Fleet Foxes. 2. júla sú v Prahe, 4. v Poľsku.

    • user56faee91b3968
      3. 1. 2018, 14:00

      @Adon tak to by bolo naozaj pekne.....Fleet Foxes je presne ten druh kapely,ktora sa na Pohodu uplne hodi.......

    • Adon
      4. 1. 2018, 20:57

      @user56faee91b3968 móže byť, no nie?

    • user56faee91b3968
      4. 1. 2018, 22:25

      @Adon samozrejme ze ano.... Fleet Foxes je jedna z mojich najoblubenejsich kapiel za poslednych desat rokov.... Zaregistroval som ich uz v roku 2008 pocas mojho rocneho Londynskeho pobytu,ked som sa raz v jednom Camdenskom pube dal do reci s jednym chalanom a ten mi povedal-kup si album Fleet Foxes a zamilujes si ich.... A tak sa aj stalo... Ich debut spolu s prilozenym EP Sun Giant je doslova nabity hitmi a pocuval som ho naozaj casto a aj teraz sa k nemu vzdy rad vratim.... Posledne dva albumy Helplessnes Blues a Crack-Up si takisto drzia uroven.... A vidiet ich nazivo na Pohode by bolo fajn lebo sa tam podla mna ich harmonicka hudba, ktora mi pripomina stare veci od Neila Younga a Crosby,Stills&Nash absolutne hodi....... Zapalit si jointa a k tomu pocuvat Mykonos alebo Blue Ridge Mountains je podla mna uplna definicia pohody:)

    • simbela
      5. 1. 2018, 09:45

      @Adon snad tvoj tip vyjde, FF by boli super!! :)

  • Ssss
    2. 1. 2018, 15:14

    Sevdaliza? (prosíííím)

  • Captain_Obvious
    1. 1. 2018, 11:21

    v novom roku si na pohodu zelam Abstract Orchestra...ide o hip hop band ktory hra J Dillove tracky https://abstractorchestra.bandcamp.com/album/dilla dakujem za pozornost

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa