Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Darkov_tato
    12. 3. 2018, 20:09

    Btw Grape tento rok pekne.. Sevdaliza, Nick Murphy, Lamb, Wolf Alice a teraz aj Modeselektor.. Alt J nemam rad ale tiez riadny ulovok.. uz teraz je to mozno najsilnejsi line-up v historii.. ale aj Pohoda super tiez jeden z najlepsich line-upov, nestazujem sa aj ked mam svoje tuzby este

    • simbela
      12. 3. 2018, 22:18

      @Darkov_tato Grape uplna parada, vlastne ako kazdy rok. Pohoda.... mame polku marca, a to sme este par dni dozadu dufali v the National... tak neviem ci som naivna ze este stale dufam vo vacsie gitarove meno, alebo kde je problem :)) alebo teda nieje problem a vacsina ludi okrem mna je spokojna :)

    • user56faee91b3968
      12. 3. 2018, 23:44

      @Darkov_tato podla mna co sa tyka Grapu boli najlepsie rocniky 2011(Interpol,Wombats,The Sounds,Marina&The Diamonds,Diego....) a 2014(Editors,Klaxons,Palma Violets,La Roux,Bombay Bicicle Club,Diego....)....

    • Peter_BB
      13. 3. 2018, 00:04

      @user56faee91b3968 Viktor, tak ako vsetko, je to individualne. Mne sa kazdopadne pacila ta glosa "Grape = Pohoda revival" :), kt. ste tu niekto z Vas asi pred mesiacom napisali.
      @Simona naivny som tu v prvom rade ja. Ale naivita je len a len to, ze clovek vyrastol v prostredi kt. charakterizuje skor uprimnost, pravdovravnost, snaha o spravodlivost atd., a nie v prostredi (ak citate aj niekto okrem Simony berte pls. s velkou rezervou a skor ako metaforu) "otecko podnikatel neplati dane, ale za to tzv. sponzorske vybavi detom VS tituly a karieru cez nemenovanu politicku stranu, kt. v SR chvalabohu o par dni verim def. skonci). Mas u mna flasu vina na Pohode ako kompenzaciu za zdielanie tej mojej naivity ohladne National + Radiohead, a mozes ma pozvat na oplatku na pivo ak vyjdu napr. James :))

    • simbela
      13. 3. 2018, 14:32

      @Peter_BB zas volas na stretavku a potom tam ani poriadne neprides? ale ok, to vino je lakave :)
      btw, Yo la tengo budu na viacerych europskych festoch, videl si? zacinajuc 07/12/18 na Mad Cool...

    • Peter_BB
      13. 3. 2018, 15:02

      @simbela Ostatnu stretavku mi skomplikoval "Murphyho zakon", ked som ako naschval stretol Eda cestou na nu. Ale zas musis/te uznat, ze som robil co som mohol, aby som vas videl na post-stretavke :) pri nasom stole. Dostal som spravodlivy trest za to, ze som si fabuloval ako pridem na stretavku a uhradim dlhy za prehrate stavky :) - budte trpezlivi :)) A ano, Yo La Tengo sledujem na tych korporatnych festoch, a celkom chapem tu modu ze k hviezdam typu Pearl Jam ci J. White "pribaluju" aj ich. Mne vyhovuje, ze Pohoda nejde korporatnou cestou, lebo by mi prislo dost ironicke napr. cokolvek spomienkove na JKaMK na feste typu Colours, t.j. za Babišove peniaze a nebodaj aj Rattajove investicie. Napriem tomu, ze z Pohody sa stava cosi, co sme uz pred rokmi nazvali "viac happening ako hudobny festival".

    • Darkov_tato
      13. 3. 2018, 15:30

      @simbela vacsie gitarove meno by bodlo ja som za.. Ride ale v pohode celkom aj ked viac by som chcel napr. My Bloody Valentine alebo At The Drive In.. ak by este malo prist velke (vacsie) meno tak nech je bud poriadne elektronicke alebo poriadne gitarove ..ziadne hybridy nemastne neslane :P

    • Darkov_tato
      13. 3. 2018, 15:33

      @user56faee91b3968 kazdy rok kopec dobrych mien..a za tie prachy.. a tento rok sa trafili do mojho gusta mozno najviac

    • Peter_BB
      13. 3. 2018, 15:39

      @Darkov_tato verim ze tisice z nas by potesila ktorakolvek vychytenejsia gitarovka, ale neplati to naopak ze tie kapely by potesil zo strany agenta nejaky mid-size fest vo vych.Europe s 20k platiacimi ale prevazne ilegalne hudbu stahujucimi navstevnikmi pri kupnej sile "Urpiner nech je za 1,50 € ", a nie "moze byt aj Heineken za 4 €".

    • Peter_BB
      13. 3. 2018, 16:09

      @Darkov_tato ..a prave citam podobne vysvetlenie, len 100x lepsie napisane, na FB Nu Spirit clubu kt. oznamil ze konci. https://www.facebook.com/nuspiritclub/photos/a.240555909347412.54749.143357079067296/1658222634247392/?type=3&theater

    • Darkov_tato
      13. 3. 2018, 17:35

      @Peter_BB skoda Nu Spiritu, nebol som pravidelny navstevnik ale par dobrych akcii som zazil, jeden z mala dobrych klubov v BA..
      Slovensko je ekonomicky biedny trh, neoplati sa sem interpretom chodit, nie je tu tolko promoterov, kt. by si povedali idem do toho, spravim koncert a ani sa im necudujem. Ti co tak urobia su mozno skor stratovi ako ziskovi lebo nevypredas klub a predtym buchnes vela prostriedkov do interpreta, proma, rezijnych nakladov, samozrejme BA je v tomto smere v ramci SVK najlepsie ale daleko daleko horsie ako ktorakolvek krajina z V4. A ked aj vypredas nezarobis tolko ako keby si vypredal v Rakusku napriklad, ale to zavisi od vela premennych predpokladam napriklad pri klubovom koncerte dostane interpret aj % z predaja listkov alebo ma iba fixnu cenu kt. sa zaplati a samotny zisk z predaja listkov ide do ruk agentury? To je asi individualne. Samozrejme dalsia vec je pocet obyvatelov je rozdiel ked mas o polovicu mensiu potencionalnu zakladnu, jednoducho neni tolko ludi kt. by si tu skvelu gitarovku z alternativnej sceny pozrelo a mas pravdu s prispevkom jednoducho tu je mentalita taka aka je a ja nie som vynimkou, merch si drvivou vacsinou na koncerte nekupim - vlastne nikdy som si nekupil, hudbu som si nepekne vela krat privlastnil (ale uz pouzivam spotify a raz za cas sa hecnem a kupim si CD, teraz som si predobjednal Hopkinsa:D), tiez skor setrim lebo zarabam styri krat menej keby nieco podobne robim v Rakusku. No ale co sa tyka festivalu ja viem oplieskat na poziviny a pochutiny velke mnozstvo prostriedkov, vtedy nehladim na peniaze (alebo na dovolenke) cize ak by o 50% aj viac zdrazelo pivo na Pohode nevadilo by mi to ak by vdaka tomu boli mozno o 2-3 vychytenejsie sucasnejsie kapely viac, kt. su na vrchole sil.. (Co pohoda tento rok aj tak splnila ked prihliadnem na St. Vincent ci Glass Animals)..este keby zavolaju spominaneho Johnyho Hopkinsa asi by som Michalovi K. poslal velky dakovny list s pokorou napisany v triezvom stave a nic by som dalsi rok neziadal iba nieco naozaj male co by ma tak netrapilo keby to nevyjde.

    • Peter_BB
      13. 3. 2018, 18:30

      @Darkov_tato plne chapem, kedze "srdcom" :) som na tom dost podobne. No a mali sme tu "zlatu eru" 2011 - 2014, kt. nam davala velke nadeje do buducna. Avsak dvom hud. korporaciam sa podarila taka horizontalna + vertikalna ekon. integracia, ze sa im vyplaca zakladat nove a nove festy, ktore lakaju nove a nove masy najbohatsich. Casto skor prestizou, ako obsahom. Proste po dlhej dobe masy objavili nieco, co tu dekady bolo, a rast dopytu vytiahol ceny do nebies.
      Napada ma paralela s B. Stiavnicou, kt. dekady mala svoj zivot, a zrazu sa do nej zacali valit masy ludi prevazne z BA - najprv ako navstevnici, nasledne ako investori. A ceny nehnutelnosti vytiahol tento dopyt tak nahor, ze si uz pomaly nik z miestnych nemoze dovolit kupit nieco v centre. A sucasne tiez ten isty efekt, ze mnohi ludia chodili napr. na schody do Archaniela vyslovene len a len kvoli fotke, a nie uzit si kavu/drink na prijemnom mieste.
      Teda ide o to, ze prilisna prestiz nejakeho odvetvia ci mesta, v konecnom dosledku moze uskodit danemu odvetviu ci mestu. Kapely kt. zahraju na Pohode ci Grape budu mat plne srdce emocii kt. z nas na podia pojdu, a mnohe "B-ckove" kapely na tych korporatnych festoch zas plne penazenky. Skor ci neskor to kapely verim zacnu nejako kombinovat, podla mna o par rokov ked zistia, ze od streamovacich sluzieb nedostanu nejake zasadnejsie peniaze hoc sa par rokov ukazovali na korporatnych festoch. Tema na dlho, ale pride mi fajn utriedit si to v hlave a najma na dusi :) v tieto dni kedy nas line-up Pohody uz velmi netesi, a krachy klubov su dovodom na smutok.

    • Darkov_tato
      13. 3. 2018, 20:23

      @Peter_BB pri pisani asi poslednej vety mojho kilometroveho prispevku sa mi resetol PC, zas ... asi to je znamenie ze som pisal hovadiny alebo karma za to ze uz par dni odkladam napravy systemu..skusim to zhrnut znova
      Tymi korporaciami si myslel Live Nation? a este?.. nevyznam sa..zaujima ma to :).. ja kebyze som vo velkej kapele a dostanem v rovnakom case ponuku od velkeho korporatneho festu (napr. Mad Cool, este ake?) kde ma moze vidiet tak 50 000 ludi alebo od festivalu kt. ma svoju tvar, zasady, obsah, ktorym verim ze Pohoda je a videlo by ma tak 15 000 ludi, asi by som si vybral hranie na Mad Coole hlavne preto lebo sa moja hudba dostane k viac ludom a zive hranie je v sucasnosti pre kapelu najvacsie aktivum.. preto si myslim, ze prilisna pretazenost odvetvia ma dve stranky, no jasne ze sa aj zvysuje tym padom konkurencny boj festivalov, ceny rastu ako si pisal a kapely si pytaju viac lebo mozu (no predovsetkym vdaka sebe) a trpi tym asi aj festival ako je Pohoda. Chystam sa v lete na Aerodome festival (iba koli Nine inch nails), co som cital recenzie na fb tak katastrofa, z 90% negativne, tento rocnik ked kuknes mena su tam velke metalove/rockove mena aj mainstreamove hip hopove mena kt. mozu pritiahnut velke publikum, no vstupenky na moj vkus predrazene, podla recenzii na minule roky nehorazne prachy len za vodu, zla logistika, nedostatok zakladnych potrieb atd atd to mi pride ako festival o ktorom si sa zmienil - bez tvare a obsahu, ktory sa snazi v prvom rade vytrieskat peniaze a mozno tam su sikovni ludia s vasnou pre hudbu ale ktosi nad nimi spravi rozhodnutia ktore su na ukor navstevnikov no v ustrety penazenkam organizatorov

    • Peter_BB
      14. 3. 2018, 10:00

      @Darkov_tato plne chapem co pises - aj Tvoj postoj, a aj tych kapiel kt. radsej ako pre 100-ky ich fans a 1000-ky fans podobnej hudby zahraju pre 10.000ky z tejto "skatulky" :) https://news.sky.com/story/coachella-where-have-all-the-rebels-gone-10840559
      A k Tvojej otazke, kedze vnimam ze teme velmi dobre rozumies, tak snad OK clanok z odborneho periodika :) https://www.theindustryobserver.com.au/venue-wars-live-nation-aeg-get-even-dirtier/
      Inac moje prve zaujimave citanie k teme bola veta "Next comes band sponsorship I suppose - 'Pepsi's Radiohead'", este v starych dobrych casoch :) ked som na moj (v tej dobe este) list :) oficialnemu fan klubu Radiohead dostal aj bez ofrankovanej obalky spolu s vyziadanymi textami skladieb z Pablo Honey aj akysi "fanzine" kt. vidim je aj na nete - http://www.greenplastic.com/coldstorage/articles/waste/waste12.php
      A co s tym? V prvom rade podla mna este vydrzat chodit v piatky na Namestia, az kym nebudu v SR+CR "organy" v stave vysporiadat sa s ludmi ako Babis ci Rattaj. V druhom rade podporovat "tu druhu stranu" v klub. koncertoch a indie festoch ako Pohoda, a netvarit sa ze napr. Colours nie je "Babis fest". Nenechat sa samozrejme okradnut o co ja viem Pearl Jam (napriek LN), ci co ja viem Chopok (kt. stale este nepatri TMR ale SR), a tiez nie o radost z festu na kt. je vela skvelych kapiel z kt. si mnohe LN/AEG kupili na leto/rok a nie na dekadu. Ale ak ma clovek 500+ eur na taketo festy (doprava, casto ubytko potrebne v hoteli), tak by mal mat aj na castejsie navstevy a stedre sprepitne v kluboch v meste v kt. zije a na kazdorocnu ucast na Pohode atd. Beriem to tak, ze napr. kupou listka na Pohodu rok vopred som svojou desatinou promile :) pomohol k tej velkej veci, ze ostatnu nedelu sme sa tisice ludi stretli na nam. v PO a ZA v spravnej a dolezitej veci, atd. atd.

    • Darkov_tato
      15. 3. 2018, 21:10

      @Peter_BB dakujem za clanky :) myslim ze to napisali dost vecne... je to tvrdy biznis a ked spravi jeden gigant krok druhy nemoze zaostavat to mas v kazdom odvetvi napr. ibm/apple..apple/microsoft..pepsi/cocacola atd :) no mozu si pisat co chcu, ze chcu sprostredkovat dokonaly zazitok ale ak su v tom spinave praktiky tak chcu touto cestou sprostredkovat najlepsi zazitok hlavne pre seba... ta coachella z tohto mi je az nanic.. vnimam to tak isto a je to svojim sposobom tragedia.. mohol by som tu o tom napisat slohovu pracu ale nechcem omielat co vieme a ani nechcem byt sentimentalny... suhlasim s namestiami, pohodou a klubmi... klubmi..klub s 150 ludmi kde takmer neuvidis telefon v paprci ale pocitis ze si v spravny cas na spravnom mieste... citim to coraz menej..kdekolvek

  • Darkov_tato
    12. 3. 2018, 20:03

    https://www.youtube.com/watch?v=4sk0uDbM5lc

    fantasticky singel, zatial najlepsie co som tento rok pocul..prosim Pohoda dotiahnite ho, nic z elektrosceny sa na neho nechyta

  • user56faee91b3968
    12. 3. 2018, 13:29

    Tak tito https://www.youtube.com/watch?v=rl2Jv4dzFqg budu robit predkapelu tejto legende https://www.youtube.com/watch?v=hUwW7RI3U0w na par koncertoch ich tohtorocneho stadionoveho turne(napr. 3.juna v Berline)......

    • Peter_BB
      13. 3. 2018, 00:06

      @user56faee91b3968 Viktor, a nemas pocit ze tuto ""koaliciu"" spaja skor laska k peniazom, ako k nam fans? Hoc vsetok respekt pred muzikalitou jednej aj druhej kapely, a mnozstvom tzv. hitov kt. mam od oboch rad, napriek tomu ze na pivo by som nesiel ani s "bednarom" jednej ci druhej kapely...

    • user56faee91b3968
      13. 3. 2018, 01:12

      @Peter_BB samozrejme ze je to o peniazoch....clenovia oboch kapiel su uz postarsi tak treba mysliet na dochodok:))))))....

  • Peter_BB
    11. 3. 2018, 23:01

    Vdaka za spoluorganizaciu koncertov, ten v Ziline sa mi velmi pacil, a verim ze v Presove to bolo tradicne skvele. Zelam vela sil do vsetkych dalsich aktivit!

    • boomer
      11. 3. 2018, 23:57

      @Peter_BB prave som dosiel podakovat za ten presovsky, aj za stream/zaznam, a som hrdy na vybornu ucast, az mi prislo luto ze nejdem na velku noc domov.
      https://www.facebook.com/pohoda.festival/videos/10156120613862488/
      aj ze ste trochu publikum potrapili s fuzmi a davidom kollarom (od cca 39:30), ktori zahrali skvele, a ktorych dufam uvidime aj v trencine :)

    • casovac
      12. 3. 2018, 08:31

      Pripajam sa, vdaka organizatorom za Presov, dufam, ze ich snaha a nasa ucast nevysla nadarmo, aby sa tato krajina pohla dopredu z aktualneho marazmu. A klobuk dole za Michala Kocaba, ze bol ochotny pricestovat az na daleky vychod.

    • Peter_BB
      12. 3. 2018, 09:48

      @casovac +1 "velky klobuk dole" pred M. Kocabom, a mensi aj pred Mnagou presne za to ze boli ochotni pricestovat z CR. Som si 100%ne isty, ze nasa ucast nevysla nadarmo - ani na vcerajsich koncertoch, a ani na predoslych zhromazdeniach/protestoch. Prave naopak, tieto ucasti vnimam ako klucovu aktivitu ovplyvnovania politikov. Uvahy k tomuto ale radsej nasmerujem v prostredi ludi z BB, kde ucast v piatok bola poslabsia (hoc nastastie nie nizka), a naopak dalsie "klobuky dole" pred ludmi z PO a ZA a tiez z BA za piatok.

    • emo
      12. 3. 2018, 11:12

      velmi dostojne a dojimave az po slzy martininej mamy a aj branuskove so zlomenym hlasom
      niektori ludia to nikdy nepochopia ze je jedno ci maju objektivnu pravdu svoju vlastnu nespochybnitelnu a ze cez iste hranice sa proste nechodi, cez hranice kde prostriedok ucel svati, a ze by jednoducho mali odist a to dokonca aj keby boli v 100% prave prave oni
      necakajte to od nich ze odidu ako som ja odisiel z tejto wp a uz nie som jej sucastou
      vam-nam vsetkym venovali michalovia svoje veci, staci si ich vypocut
      nas slovensky MK a nas cesky MK vystupili v PO a nie v ZA preto, lebo martina mala rada Bez ladu a skladu a Prazsky vyber
      bolo nam ctou byt toho sucastou a ja odporucam o.i. zucastnenych ako dalsieho ucastnika Pohody 2018 doteraz mne nezname teleso skupiny-zboru z martininej dediny, ktore ukoncilo program

    • simbela
      12. 3. 2018, 22:26

      @emo uz som sem chcela pistat ze co je s tebou a ako sa mas. skoda, ale asi chapem..

    • Murdoc
      9. 3. 2018, 13:57

      @Murdoc co si vypůjčíme?

    • Peter_BB
      9. 3. 2018, 14:42

      @Murdoc mozem sa mylit, ale RW je spolu s Mad cool, Nos Live ci napr. aj Pinkpopom v akomsi nazvime to ze zdruzeni, v kt. je "capo di tutti" moja ""oblubena"" korporacia. Skor cakam, ze Miso/Agentura sa t.c. dohaduju s niektorym z umelcov blizkych "tej druhej partii", kt. "vykladna skrina" je tipujem napr. BBK. Konkretneho interpreta nemozem tipovat lebo mi stale platia moje zjavne nevyherne tikety (2018 National, a "top 2018+" Radiohead). Tak len naznacim, ze ak by som si teraz musel vyslovene vsadit, tak dam 5 eur na jednu tzv. "starinu" :) kt. nazov sa zacina pismenom J, ale nie je to samozrejme JackW :))

  • user56faee91b3968
    9. 3. 2018, 13:20

    Interpol sa vracaju spät do Viedenskej Areny 25.juna:)...po minulorocnom augustovom nedokoncenom koncerte za ktory mohli vrtochy pocasia(aj ked kapela sa zachovala naozaj pekne a cestne a vratili 100% vstupne aj ked ja som to neriesil) je tu opat moznost vidiet podla mna v sucasnosti najlepsiu kapelu na svete:) https://www.youtube.com/watch?v=Iw-ZT9LXpnI

  • cookie
    8. 3. 2018, 11:04

  • lurie
    7. 3. 2018, 15:21

    chceli sme NIN, ATDI... Chelsea Wolfe nam vyfukli grapaci... a dostali sme ako "gitarovku" Everything Everything :) uz si radsej nic nezelajme aby nepribudlo este nieco horsie

    • lurie
      7. 3. 2018, 15:24

      @lurie na grape je Wolf Alice pravdaze, Chelsea neviem ci ma sancu...

    • cookie
      7. 3. 2018, 15:31

      sak toto, riadny meh tito everysink everysink

    • boomer
      7. 3. 2018, 15:34

      @lurie uz som sa zlakol, ze co mi uslo :)

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 10:38

      @Fajnschmetke pokial ide o Breeders na Pohode, tak som optimista, aj preto ze Kim kvality Pohody spoznala ako clenka Pixies. Ale mam na mysli Pohodu 2019/2020/21, ak budu stale hravat letne festy, co snad budu :)

    • keke
      8. 3. 2018, 11:33

      @lurie @lurie co vsetko som chcel pocut a vidiet za tych mojich 19 absolvovanych rocnikov Pohody, daval (ne)hudobne tipy na webparty a nic z toho sa na podiach neobjavilo.. V drvivej vacsine som avizovanych umelcov napocuval vopred, nejake to percento napokon i zaujalo.
      Kupoval som si listok s poradovym cislom 1 (nasledne po rozhovore s Reznom ich uz zacal zbierat on, resp. mu ich agentura vyclenila ako asi podla nich "najoddanejsiemu" fanusikovy Pohody), cakavam prvy pred vchodom do arealu, opustam ho medzi poslednymi, vstupne 19x zaplatil, uploadol zrejme najviac hodin na YT ("uchylka", ktoru rad strpim pre fans hudby), tieto stranky navstivim minimalne 1500 x rocne, ale teraz uz vazne rozmyslam, ze moju milovanu Pohodu dvadsatkrat v rade nenavstivim. 100 eur je pre mna uz prilis( lacnejsiu permanentku som z roznych dovodov nekupil)

    • Fajnschmetke
      8. 3. 2018, 11:47

      @Peter_BB podľa mňa sú na turné tento rok a tým to hasne. tí už skôr myslia na dôchodok ako na aktívnu kariéru. ale som rád, že kelley zahodila heroin konečne do koše

    • boomer
      8. 3. 2018, 13:46

      @keke zaujimave, mierne odpadlikovstvo citim aj u seba, aj ked som bol doteraz len na siestich Pohodach. listok stale nemam, poprvykrat by som ho kupoval v najdrahsom (nebranovom) kontingente, a az do ohlasenia BBNG a Ride som to ani velmi vazne nezvazoval. a teraz uz zvazujem a chcem ist, ale tych 100e (krat dva) uz trochu boli, hlavne ked idem prakticky len na hudbu, a na tom pravom preslavenom navstevnickom luxuse mi zalezi coraz menej.

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 15:12

      @keke aj @boomer dik za uprimnost - ta je podla mna najdolezitejsia vseobecne a vo vsetkom, a najma sam voci sebe. Plne vas preto chapem, a az by Ti keke este nebodaj line up ulahodil a videli sme sa na stretavke WP, tak pozyvam na pivo :)
      @Fajnschmetke plny suhlas s tym heroinom, ale prave preto podla mna zije nadej, ze sa este nepoberu do dochodku :), ale ked im skoncia "korporatne ksefty" tak im snad budu dobre aj mid-size indies festy. Ale uznavam ze v mnohom som naivny, snilek a fabulator, vid napr. ta moja viera ze Radiohead na Pohode su len otazkou casu.

    • boomer
      8. 3. 2018, 15:15

      @Peter_BB a ako som to dopisal, ohlasili combo ticket s OFFom, na ktory som zvedavy uz roky, a Grizzly Bear by som velmi rad videl. uz len presvedcit +1ku :))

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 15:32

      @boomer skoze ze termin OFFu koliduje s najlepsim festom v CR :)) s najhorsim menom :)) Rovno vopred dakujem _FMku za sutaz o listky, v mene kamaratov :) Odo mna velka vdaka _FMku za vsetky listky za vsetky za tie roky, a z pred par dni za zahratie "I don't know where it comes from" :)

    • FNTK
      8. 3. 2018, 22:44

      @boomer Myslím, že moje vyjadrenie je tu potrebné

    • Fajnschmetke
      9. 3. 2018, 08:21

      @Peter_BB objavil som kapely Kelley Deal 6000 . a je to skvost . dá sa nájsť na nete . velmi príjemné tripové veselé plné prekvapení z roku 1996 :D https://www.youtube.com/watch?v=Rpb3BCDk_0Q

    • Fajnschmetke
      9. 3. 2018, 09:17

      @Fajnschmetke vyplavil dostupný internetový archív kelley deal 6000 - go to the sugar altar (1996)
      go!! https://mega.nz/#!vwgAkTrY!YMiYQACEsjMNSdOWm7EDXRKMJxJRkFAyEJAqcjIuiME

    • keke
      9. 3. 2018, 09:34

      @boomer @Peter_BB diky chlopi;-)

    • Peter_BB
      9. 3. 2018, 09:35

      @Fajnschmetke tak toto som netusil. Dik za linky, z toho klipu priam srší nalada a "hodnoty" :) 90's. Mna pocas tej prestavky Breeders bavili tieto dievcence https://www.youtube.com/watch?v=hPsQcB52V18 a teraz ma celkom bavi ta diskusia pod prispevkom od Cyrillion

  • Peter_BB
    7. 3. 2018, 10:56

    Velka vdaka Misovi, BLAS a dalsim organizatorom a vystupujucim za
    https://dennikn.sk/minuta/1052771/

    mozno sa v nedelu vidime v ZA, hoc srdce by chcelo do PO :),
    ale najma sa vidime v piatok 17-18h na https://dennikn.sk/1051639/pochody-chystaj-na-piatok-po-celom-slovensku-prehlad-akcii/

    „Týždeň po bratislavskom koncerte si v nedeľu podvečer (11. 3. 2018 o 17.00) uctíme pamiatku zavraždeného novinára Jána Kuciaka a jeho priateľky archeologičky Martiny Kušnírovej aj v Prešove na Hlavnej ulici. Martina pochádzala z blízkych Gregoroviec. V rovnaký deň sa uskutoční koncert aj v Žiline, odkiaľ bol Ján Kuciak,“ oznámil festival Pohoda.

    Do akcií s prídavným menom „nepolitické“ sa v oboch mestách okrem miestnych hudobníkov zapoja aj lokálni spoluorganizátori: v Prešove najmä klub Stromoradie a skupina Chiki liki tu-a, v Žiline Mestské divadlo plus kultúrne centrá Stanica-Záriečie a Nová synagóga.

    Na spomienkovom koncerte v Prešove vystúpia Spevácky zbor Gregos z Gregoroviec, Michael Kocáb a Karpatské chrbáty, Chiki liki tu-a, Bez ladu a skladu, Katka Koščová, Komajota, Fúzy múzy a David Kollar, Akustika, Klena & Klenoty a Ján Bogdan, Erik Jámbor, Martin Jeriga.

    Na Mariánskom námestí v Žiline sa začne hrať o hodinu neskôr, o 18.00. Predstavia sa Katarzia, Korben Dallas, Para, Mňága a Žďorp, Folklórny súbor Rozsutec, Basie Barbora Švidraňová, Dáša Fon Flaša, ZDŽAF a ďalší. Moderuje Anton Šulík.

    • user56faee91b3968
      7. 3. 2018, 23:08

      @Peter_BB je naozaj pekne ze sa organizuju taketo akcie..... Rad by som sa na nich zucastnil aj ja ale bohuzial to vsetko co sa u nas deje mozem sledovat iba spoza hranic(hlavne tu napatu politicku situaciu,ktora sa meni kazdym dnom)....urcite by som isiel aj do Ziliny hlavne kvoli Mnage a Zdorp....Nepoznam celu diskografiu ale albumy z 90. rokov Radost az na kost a Ryzi Zlato maju v mojej albumovej zbierke pevne miesto.... No a tu jednoznacne moja najoblubenejsia https://www.youtube.com/watch?v=q0CT-FfP2KA...... No a este nieco o Breeders,ktorych si spomenul o par vlakien nizsie.... Vcera som si kupil novy album All Nerve a aj ked je to celkom prijemne pocuvanie(za zmienku stoji ze na nom hostuje aj Courtney Barnett) nedosahuje to urcite kvalit klasiky Last Splash(ked som ako 14 rocny videl v lete 1993 na MTV Cannonball tak ma to uplne dostalo a doteraz to povazujem za jednu z najlepsich alternativnych skladieb vobec)..... All Nerve by som prirovnal k poslednym albumom od Pixies Indie Cindy a Head Carrier-su to OK albumy ale nie som z nich hotovy tak ako zo Surfer Rosa alebo Doolittle..... no a este Breeders-Cannonball je klasika ale dobra je aj tato https://www.youtube.com/watch?v=tUiP5eyx3NM

    • user56faee91b3968
      8. 3. 2018, 02:29

      @Peter_BB inak za poslednych par dni sa objavilo dost konspiracnych teorii ohladom Sorosa a podobne.... Naozaj neviem kam na to ti ludia chodia...tak a tu je moja oblubena konspiracia https://www.youtube.com/watch?v=zTp524etVVc

    • user56faee91b3968
      8. 3. 2018, 07:59

      @Peter_BB a este nieco... Legendarny NME konci po 65 rokoch s tlacovou podobou... R.I.P....

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 09:19

      @user56faee91b3968 tak tak - Mnaga u mna "velke K+" za ZA, Last splash 10/10 :) a Cannonball v top 10 pesniciek ever :) S tym NME to plne chapem, detto aj nas citatelov ze uprednostnujeme internetove media pred tlacenymi, a detto aj mladez kt. uz nekupuje albumy ale predplatne v Spotify a pod., pride mi to prirodzene.

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 10:44

      @user56faee91b3968 Viktor este pre zaujimavost, ze koncert Nada surf vo Viedni je uz par dni vypredany.

    • user56faee91b3968
      8. 3. 2018, 13:39

      @Peter_BB to ze Viedensky koncert Nada Surf je vypredany ma vobec neprekvapuje.... Idu predsa vyrocne turne k ich najlepsiemu albumu,sucasny setlist je super a okrem toho su u nasich zapadnych susedov naozaj popularni o com napr. svedcia vysoke rotacie na FM4....

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 15:22

      @user56faee91b3968 tak nejak, ale sucasne dodam, ze WUK ma kapacitu ""len"" 550 (+250 sedenie). Frajerina by bola vypredat ak nie MSG 4 dni po sebe :), tak aspon Gasometer :))

    • user56faee91b3968
      8. 3. 2018, 22:39

      @Peter_BB myslim ze na to aby Nada Surf hrali v Gasometri alebo Arene nemaju dostatok fanusikov ani v Rakusku......ale zase na druhu stranu cim mensi je klub tym je lepsia a intimnejsia atmosfera a koncert si viac uzijes(aspon v mojom pripade to tak funguje)...

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 23:00

      @user56faee91b3968 plne suhlasim :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa