Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • monghi
    28. 2. 2019, 08:51

    tak keď už Illnurse, ktory koketuje s EBM, tak snáď raz aj skutočné EBM ...

    • Peter_BB
      1. 3. 2019, 00:40

      @M,V&W tak veru, pozrel som statistiky aj "news", no a:
      - Front 242 hral v '17 aj '18 ca. 15-20 koncertov rocne - aj v legendranom Metre (t.j. nie su velmi drahi), a aj festy, a nenasiel som nejake official info ze by zvazovali "utlm" :)
      - no Nitzer Ebb zda sa daju "comeback" v "mega velkom style", vid: http://www.side-line.com/nitzer-ebb-plans-us-tour-here-are-the-dates/
      EBM sice nie je moja "salka kavy" :), ale vsetok respekt, su to legendy, a neviem ci do tejto "pigeon hole" :) spadaju aj slovinski Laibach ale ti verim hravaju stabilne a zo strany Agentury by zrejme stacili jeden email a telefonat, ..na radost Vasu :))

      Mna potesia vsetky usetrene financie na Interpol ci Doves, a ako bonus aj konecne nejaku spevacku po Bjork ktora to vie dat "do kolien", napr. Juliu Holter.

      Zhodneme sa verim, ze tych "bezstarostnych" interpretov bolo v 2016-18 viac ako dost, ale chybaju nam ti "starosťní" :)) 2014 Suede, 2015 Bjork, 2016 pre mna bohuzial zda-sa-uz-iba-politikou ustarostnena P.J.H (pre fan klub Stefana Hriba asi nastastie, tzv. "ina radost" :)), no ale potom 2 roky z mojho uhlu pohladu, ..ved viete :))

    • Peter_BB
      1. 3. 2019, 00:42

      @Peter_BB a ozaj, od ca. 3:10 je podla mna skoro ako EBM aj:
      https://www.youtube.com/watch?v=lRG3R2FmGlY
      :)) nech nezanedbavam nasu "zlatu trilogiu" :)), ze Viktor :))

    • user56faee91b3968
      1. 3. 2019, 02:02

      @Peter_BB tak tak usetrene peniaze radsej na Interpol&Doves(aj ked mam taky pocit ze ani jednej z tychto kapiel sa na Pohode nedockame)... Co sa tyka spevacok mna by potesila Cat Power alebo Sharon Van Etten no a radsej nez Front 242(nic proti nim su to legendy) jednoznacne NIN:).... Z Human Performance mam radsej Outside alebo titulnu vec aj ked Dust je tiez OK.... https://www.youtube.com/watch?v=gDV-dOvqKzQ
      https://www.youtube.com/watch?v=DyJEh8qTvD8

    • boomer
      1. 3. 2019, 08:23

      @Peter_BB Patrick Codenys z F242 hral minuly rok v presovskom Wave na Stefana, myslim ze to je zaplatitelna kapela :)

    • Peter_BB
      1. 3. 2019, 09:24

      @boomer tipujem :) ze nielen F242, ale aj Depeche mode by pre Pohodu boli zaplatitelna kapela. A podla "legiend" :) ich agent aj udajne Misovi na Pohodu DM ako headlinera ponukal, ale ze Miso to uzavrel s tym ze nema zaujem o taku dramaturgiu Pohody pri kt. by vela ludi prislo de facto na jedinu kapelu (ze je to nestastne sme zazili v 2011 u tzv. ""novych ludi"" fans Mobyho). Netusim ci je to pravda ci nie, a uvedomujem si ake je nestasne a trapne ze to sirim neoverene "drby", ale zas isty zmysel mi to odpocute a teraz sirene dava. No a v takomto kontexte skor predpokladam, ze Miso sa o F242 ci N.E. nesnazi a ani snazit nebude, a skor su realnejsi napr. Doves aj ked isto maju ovela ovela nizsi "vytlak za peniaze" pokial ide o "akvizicny potencial" :)), ale zas na rozdiel od F242 ci NE by ich koncert skvele zapadol do dramaturgie podujatia na kt. chodia rodiny s detmi :)
      @Viktor plne chapem, akurat NIN su (opat ale iba tipujem :) zaplatitelni iba "Rattaj/Babiš-festmi" :(

    • monghi
      1. 3. 2019, 14:21

      @Peter_BB kazda velka kapela by zhltla nielen peniaze Pohody, ale aj ohromne mnozstvo navstevnikov, ktori by na ostatny program v podstate kaslali. Ja myslim, ze aj v pripade Liama to toho roku bude viditelne ucastou ludi v den jeho koncertu... a Depeche Mode na Pohode? To by som bral skor ako vtip, hoci ta kapela je dalsia moja "celozivotna laska" :) Taketo kapely sa daju zvazovat iba v pripade, ak by festival mal oficialne "Day Zero", so samostatnymi vstupenkami, vid minulorocny Volt festival v HU. F242, rovnako ako NE (a pripadne kazda ina EBM kapela) je prudko zaplatitelna kapela, a myslim si, ze aj v pohode ochotna prist ... ci uz ako live band alebo DJs, to su vyslovene klubove zalezitosti alebo ucastnici electro/goth festov, ktore sa konaju vzdy mimo obdobia mamutich letnych festov. Tu uz len opat zopakujem to, co som uz napisal viackrat. Na to, aby prisiel nejaky interpret na Pohodu, musi jednak niekoho z organizacneho timu zaujat, pripadne je ich dlhorocny fanda a musi mat aj nejake to slovo v time na presadenie tohto "zaujmu" (a potom je to samozrejme o volnych terminoch a financiach). Nemam pocit, ze by v time Pohody bol niekedy niekto, kto by bol zanrovo orientovany smerom k EBM/Darkwave/Industrial/goth scene. Ucast Kraftwerk, ci Einstürzende Neubauten boli svetlou vynimkou, to su uz prisilne mena a na druhej strane, znalci vedia, ze Blixa z EN fungoval cele dve dekady s Nickom Caveom, takze jeho ucast na Pohode bola viacmenej logicka :) Ale, je to len moj pocit, netvrdim, ze je to tak a ak sa raz na letisku objavi nejaka ta znama legenda zo spomenutej sceny, budem sa len a len tesit.

    • Peter_BB
      1. 3. 2019, 16:24

      @monghi vnimam(e) to dost podobne :) Aj mna by F242, NitzE a najma NIN potesili, hoc tiez niesom zanrovo orientovany tymto smerom (ak neratam par pesniciek Einsturzende :)), presne preto ze su to vsetko legendy :)) A detto by ma potesili DM, ale to verim Agentura nezvazuje, ani separatny "Day zero". Aktualny koncept 3-dnoveho festu aj s akt. systemom kontrol naramkov a pod. sa predpokladam tak skoro nebude menit, lebo sa osvedcil. A pokial ide o lobbing Misa and co., najvacsi zmysel mi dava pokial ide o ukoncenie "monopolov" vo stvrtok tou formou, nech spolu s hlavnym podiom hra aj jedno z mensich s interpretmi ako Tata bojs, Zrni, Mnaga, Manon meurt, a Diego kazdy rocnik :)))

    • emo
      1. 3. 2019, 16:46

      @monghi no upozornoval som tu na pojem elektronicka hudba ako taky. ale ako sa tu nikto na to ani nechytil. ze by samotny michal neinklinoval k tymto stylom je holy nezmysel. nemyslim tym len ako uznanlivo sa vyjadruje ku konkretnym telesam. moc to nesledujem ani nie som nejak jemu blizko a kazdy ken trosku vsimavy si vsimol ze michala totalne zobrali veci od prodigy po kurkus. kraft samozrejme. vobec nepochybujem o ebbe. fronte. y gods a podobne. o ainsturcende sa ani nemienim bavit. som 99% presvedceny ze ak bola moznost okamzite o nojbautenoch uvazoval a vidim ho ako vyskocil v okamihu ked mu potvrdili ucast. nojbautni nas samozrejme preqapili ze vobec idu na fest a samozrejme aj dali slaby alebo tak polovicny vykon svojho klub koncertu ... michal je len tak mimochodom o.i. aj hrac na syntak :))

    • monghi
      1. 3. 2019, 18:40

      @emo preto som uviedol, ze je to len moj pocit :) a odjakziva uznavam, ze ten, kto fest organizuje ma absolutne pravo vyburu interpretov. Preto vacsinou samotny lineup hodnotim minimalne ;)

    • emo
      1. 3. 2019, 20:49

      @monghi mudro. kiez by sme mali kolo seba aspon 10% aspon z 1/4 tak mudrych ludi. alebo kiez by sme mali aspon z 1/10 takto uvazujucu webparty. tak jak to bolo dakedy :) abo keby asopon z 1/2 tak triezvo uvazujucu trebars vladu :) ze podme si zanadavat na vladu :))) a vobec sa tu uz neriesia tiene. a hlavne z tejto party uplne zmizol vtip. dakedy tu bolo tolko fajne vtipnych ludi jak na pohode samotnej :)) teraz to uz vobec nekoresponduje :))

    • emo
      1. 3. 2019, 20:57

      @monghi inak predstav si ze pojdes na nejaky koncert s 3 kapelami. tak myslim ze ason kvoli jednej tam teda ides :) a potom budes pindat v kuse na tu dalsiu 1 alebo 2 ze co to je :))) a keby ze v ke spravim 3 koncert napr cure a nin a ty mi budes nadavat ze co to ma byt ze tam hra este aj funky junky a co to ma byt ze ti zas taham niekde cure a zas ta spajam s cure :)))

    • user56faee91b3968
      1. 3. 2019, 23:12

      @monghi tak tak... Nick&Blixa... Stare zlate casy:) https://www.youtube.com/watch?v=TqhOVY58zIo

    • Peter_BB
      2. 3. 2019, 09:29

      @user56faee91b3968 tak tak Viktor, tato skladba je pre mna jeden z najlepsich klipov a aj vrcholov Pohody, oba v celej historii :) A tiez ten kratky lit. utvar v zavere knizky King Ink o tom, ako sa tito pani spoznali, je akysi bonus :))

    • emo
      2. 3. 2019, 14:31

      @user56faee91b3968 no jo ale co stare dobre vsak barskedy mozu zopaknut. ked sme si v starych zl. cas. davali za benjiho ery duety :) tak teda dam co este nebolo a uz ani nebude "basnici ticha" mejla + LI z oceanu skyline. p.v. a d.v. z oceanu. silna vec jednoducha a krasna ako stvorena pre milana a l.ch. a ziadne blbe refreny a podobne nezmysly

    • emo
      2. 3. 2019, 14:37

      @emo teda pardon jitku charvatovu som myslel JI nejak mi to preskocilo v hlave na lydku a tak mi tam nakoniec nesedelo to jej umelecke LI zeby s y to urci ze nie

    • user56faee91b3968
      2. 3. 2019, 17:46

      @emo ked uz sme pri tych duetoch tu je dalsia klasika https://www.youtube.com/watch?v=OtsXjHk2ZsI

  • cookie
    27. 2. 2019, 13:49

    matwe delivers! sehr gut

    • emo
      27. 2. 2019, 14:29

      @cookie pre nas starsich ok. kto si nevazi historiu nezasluzi si sucasnost kt. na nu nadvazuje. len by som este chcel nieco nove ako stretavam v kluboch. nejake uplne nove rozmery jak dava napr. kosicky dj janitor. sice sem tam sa stretneme pri venceni nasich feniek ale neviem kde on na to chodi co dava + ma vlastnu tvorbu. toto vsetko je super len aj tak obohrate pesnicky. treba ist aj dalej do neprebadanych a nezovsednelych vod. inak sa obavam ze bude jak minuly rok v klube ukoncujucom pohodovy den vyborna produkcia a zopar ludi. viac veci nam vymiera underground, fans elektroniky ...

    • emo
      27. 2. 2019, 14:31

      @emo teda ukoncujucom pohodu

    • cookie
      27. 2. 2019, 15:53

    • gress
      27. 2. 2019, 16:02

      @cookie jo, skvelý booking, snáď to bude v klube.

    • emo
      27. 2. 2019, 16:47

      @cookie :DDD neni to vobec spatne skor nunu milunke, hezky, a toto co nasi silenci davaju to je take ze pridem tam a kurna to co toto je to som v zivote nepocul ani nahodou nieco podobne, polku veci za vecer dava take jak si dal /stylovo/ a potom da take ze fuha to kde sme co sme ..

    • Matwe
      27. 2. 2019, 17:28

      @cookie díky za support! a som rád, že sa ti páči Illnurse :)

    • tomillies
      28. 2. 2019, 09:49

      @Matwe dík za Illnurse :)

  • user56faee91b3968
    26. 2. 2019, 17:47

    Mark Hollis R.I.P..... Vdaka za jeden z najlepsich albumov vsetkych cias Spirit Of Eden... https://www.youtube.com/watch?v=gPuxrLAbONk
    https://www.youtube.com/watch?v=poWQcBI4tOw

    • monghi
      27. 2. 2019, 08:25

      @user56faee91b3968 no jo ... zasa nám začali odchádzať skvelí muzikanti ... včera v noci aj Andy Anderson (68) ... v rokoch 1983 - 1984 bicman The Cure (aj The Glove), neskor búchal pre Iggyho Popa alebo Petra Gabriela ...

  • Captain_Obvious
    25. 2. 2019, 14:44

    nieco z izrealu (povodom), dobre, aktualne a lacne (asi) https://www.youtube.com/watch?v=p84yvVeOYWQ

  • emo
    24. 2. 2019, 20:03

    prave skoncil v telke la la land. dej neviem celkom o com je. ale o laske a bude to asi tiez super. a hudba nunu. jazzovy film vynikajuci co sa hudby tyka. nase baby isli na to teraz na jesen na majstrovstvach eu takze aj brutal presah na jeden usek zivota nasich deciek a aj nas samozrejme. kto ma rad hlavne jazzovo ladene kompozicie urcite si to pozrite resp. vypocujte :) a kto ma rad filmovu romantiku a kus dobrej roboty - tiez

    • casovac
      24. 2. 2019, 22:16

      @emo Ten isty reziser nakrutil podla mna jeden z najlepsich hudobnych filmov za posledne roky - Whiplash, cely prakticky o jazze. Oplati sa vidiet.

    • emo
      25. 2. 2019, 06:44

      no na filmy ja nemam zial cas. a keby aj tak okamzite zaspim nech by islo cokolvek. a ked tak o tom jazze alebo rozpravku kde dobro bojuje so zlom. nasilie fyzicke psychicke. dramy. na detoch. mentalne postihy. spina tohto sveta. obete tohto vsetkeho. to v ziadnom pripade. nie je chyza bez kriza. ak nie je totalny ignorant clovek ma tohto dost v realnom zivote aby si potom este vecer sadol a cumel na to co uz v inych obmenach az identickych situacia zazil.

    • boomer
      25. 2. 2019, 10:13

      @casovac vidim spomenuty Whiplash, co je velka srdcovka, a pripomenulo mi to tuto "analyzu" od jazzoveho muzikanta, ktory ide fakt do prkotin a dava dobru triviu :) https://youtu.be/SFYBVGdB7MU

    • user56faee91b3968
      25. 2. 2019, 17:03

      @emo kazdy film je v podstate rozpravka kde kde bojuje dobro so zlom.... https://www.youtube.com/watch?v=tjv_Yl6lrYQ

    • emo
      25. 2. 2019, 18:18

      @user56faee91b3968 nie. to je harry potter, pan prstenov ... kludne aj bod zlomu to su rozpravky .. ked prisli napr serialy jednoducho marie, manuely, tak som sa len smial ze kazdy nadava ake je to blbe ako tam kto co urobil len ja som nevedal ani o co tam ide, potom som si nieco pozrel a zasol som ake je to realne, ziadna rozpravka ziadna skratena schema iba zacyklene psychopaticke stavy, clovek neschopny odputat sa od 10 rokov mrtvej osoby, dospely muz zavisly na prijati matkou, intrigy vecne sa miesiacich vztahov, ti 2 proti tomu zrazu ten co bol proti uz bol s tebou, stratene existensie, psychicke vydieranie, sikana, topenie v lyzicke od byvaleho kamarata, zavist prerastena v nenavist, pestovana nenavist ... tak ked si vsetkym tymto presiel uz 10ky krat, fakt nechapem naco pozerat na nieco co ti je uz 10rocia doverne zname a uplne volne, a vecne masky staronove 100 krat prekuknute, urazene rozkrikujuce sa za pravo na vlastnenie svojho vlastneho nazoru, ktore nic nepochopilo .. mas aj ine filmy doku film, cestopis, prirodopis .... , chvila prec od krutenia a vrtenia jazykmi a ponorit sa do podmorskeho sveta 1000cok vrteni pri hejnach plutviciek, alebo do vysin s rychlymi aj plachtiacimi kridlami, trepotanie a sumenie flory vo vetre, to su pribehy, ludia chodia do kina na mikrokozmos ktory maju na lubovolnom m2 najblizsej luky nie 3d ale xd ... krasa a dobro ludi ktore musis objavit v sebe aby si ich v iných neprehliadol, to su tie pribehy a rozpravky ktorych mozes byt sucastou ... samozrejme aj hudobne pribehy, ved vsetky zmysly :D

  • domizidor
    24. 2. 2019, 01:01

    My Brightest Diamond! ak niekedy bude mať tour po Európe. Berte ju. včera som ju videl vo Vancouvri a bolo to top vystúpenie. Vyrobená pre Pohodu :) teda ak tam už nehrala náhodou...

    https://www.youtube.com/watch?v=sLd9eiOLMqo

  • drunkkmachine
    23. 2. 2019, 13:19

    co tak fjaak na techno slot?

  • user56faee91b3968
    21. 2. 2019, 17:55

    Tohtorocne ceny(ako kazdy rok) Brit&Grammy Awards odzrkadluju skor komercne uspechy ako hudobnu kvalitu.... Staci sa pozriet na vitazov(Ariana Grande,Dua Lipa,Calvin Harris,Carters,Ed Sheeran,The 1975,Little Mix....)...... Boli tam aj dobre nominacie(Aphex Twin,Idles,Arctic Monkeys, Alice In Chains...... tie vsak zostali iba nominaciami:(...... Ale napr. Beck vyhral s Colours alternativny album roka(takze aspon nieco).... Je to podla mna skor taky showbiz event kde sa stretnu vplyvny ludia,daju si spolu drink a idu s cenami domov:).... trefne sa o Brit Awards vyjadril Thom Yorke-Problemom je ze vsetky britske hudobne ocenenia su zle... s Brit Awards som vyrastol a tie su asi tak rovnake ako dopravna nehoda nejakeho podnapiteho s ktorou nechcete mat nic spolocneho....

    • Peter_BB
      21. 2. 2019, 21:50

      @user56faee91b3968 tak nejak, a plati to uz davno, vid napr. tato ""kauza"" z 2001 k Agenturou tak casto spominanym cenam Mercury (a dalej uz len copy-paste): Cartoon band Gorillaz were selected for their self-titled debut album in 2001, but had their nomination withdrawn at the request of bassist Murdoc: "Mercury award? Sounds a bit heavy, man. Y'know sorta like carrying a dead albatross round your neck for eternity. No thanks. Why don't you nominate some other poor muppet?"

    • user56faee91b3968
      22. 2. 2019, 00:15

      @Peter_BB nechcem tvrdit ze Grammy a Brit Awards nikdy nemali dobrych vitazov.... hlavne v 90. rokoch v ere britpopu a alternatineho rocku sa udelovalo zasluzne(R.E.M.,Oasis,Blur,MSP,The Verve,Travis,Coldplay,Smashing Pumpkins, Nirvana,U2,Radiohead etc) len poslednych par rokov to cele akosi zkomercnelo.... A Mercury su podla mna objektivne a vzdy vyhra nieco dobre(tam sa na predaj albumov prilis nepozera).... A tu jedno klasicke vystupenie z Brit Awards 1993 ked tam vystupili Suede(mesiac predtym ako vydali svoj eponymny debut) a totalne to tam rozbili(pamatam si ako som to pozeral ako 14 rocny v TV a bol som z toho odrovnany:) https://www.youtube.com/watch?v=AOfLzGvlJJo

    • Peter_BB
      22. 2. 2019, 09:14

      @user56faee91b3968 verim ze plne chapem ako to myslis, resp. vnimas. Aj pokial ide o tie ceny a zmeny v ich "politike" (co zrejme odzrkadluje zmenu vkusu aj beznych ludi), a aj pokial ide o tu nostalgiu za 90s. To vystupenie Suede som videl, bol som z nich "hotovy" odkedy som prvykrat pocul Metal Mickey - najprv ako cast refrenu v akejsi zvucke ci reklame na 120mins ci Alternative Nation, kedy ma napadlo ze toto je hudna ako chcem pocuvat :), no a ked som pocul celu skladbu a videl jej klip tak hned bolo rozhodnute o mojej celozivotnej laske :)), bez ohladu na to ci ziskali/ju ci neziskaliju nejake ceny :))))

    • dukon
      22. 2. 2019, 11:47

      @user56faee91b3968 ja si pamatuji Brits 92 s KLF, kteri tam misto sebe nechali zahrat Extreme Noise Terror
      https://www.youtube.com/watch?v=h_I0b05zpJ4

    • user56faee91b3968
      22. 2. 2019, 17:53

      @dukon toto vystupenie na Brit Awards bolo tiez dobre https://www.youtube.com/watch?v=8Csn0a3FJlA....a co sa tyka Grammy tak tam ma najviac dostalo toto https://www.youtube.com/watch?v=iNUT0p0M0Nw

    • Peter_BB
      22. 2. 2019, 20:16

      @user56faee91b3968 hoc sa mi nepaci ked sa z hudby robi cosi ako sport (myslim tie vyrazy ako zvitazili = predbehli ci "nechali za sebou", vid aj akt. novinka k 1975), este ked som pozeral TV sa mi pacili presne tie ceremonialy odovzdavania cien, a to najma pre tie specificke verzie odohratia v danom roku vyznamnych skladieb. Tiez ma najviac bavili tie spojenia zdanlivo nezlucitelnych interpretov (off topic: aj na albume-soundtracku Judgement night). Ale aj ta atmosfera v preplnenych najslavnejsich "venues" a aj zakulisi, presne ako na linku co ste dali (Dukon, a aj ta spomienka na vystupenie Suede v 1993).

      V pamati mi zostala aj spomienka, ako tusim basak z (urcite) Soul Asylum pri hrani Runaway train urobil velku chybu na (tusim:) MTV Video and music awards, a ako sa potom v interview v zakulisi ospravedlnoval. Akoby som to prezival s nim na danom mieste, "telka" ma proste vtedy vedela uplne vtiahnut do diania na danom mieste (viac ako niektore koncerty na Pohode :)))) A v 1999 ked som v lete robil na cierno :)) maliara v NYC som nedokazal pochopit, ako je mozne ze koncert Soul Asylum je v pomerne malom (ale nadhernom :) klube, kedze ide o kapelu ktora hra vo "venues" ako je ta vo videu na linke od Dukona. Normalne ste mi v tele vyvolali to chvenie :) ktore som citil ked som to ako teenager v TV pozeral, vdaka :) a pekny vikend!

    • user56faee91b3968
      23. 2. 2019, 01:51

      @Peter_BB no a ked uz si spomenul Soul Asylum.... tiez patrili kedysi davno medzi mojich oblubencov(aj ked niektory neznali ich oznacuju vdaka Runaway Train za One Hit Wonder:).... Skoda ze dnes si na nich uz nikto nespomenie.... Mam par albumov ktore si raz za cas pustim a toto je jedna z mojich najoblubenejsich(v tomto klipe ucinkuje Claire Danes ktora hra aj v podla mna tretom najlepsom seriali vsetkych cias(hned po Breaking Bad a Fargo) Homeland) https://www.youtube.com/watch?v=dSt3v_tvVQA

    • Peter_BB
      23. 2. 2019, 09:31

      @user56faee91b3968 Dobry vyber, same legendy a Hole :) Inac skoda, ze Soul Asylum nechodia do Europy, bol by to verim fajn interpret na Pohodu.

    • user56faee91b3968
      23. 2. 2019, 11:25

      @Peter_BB Hole nie je legenda:)???? Live Through This a Celebrity Skin su podla mna top.....

    • Peter_BB
      23. 2. 2019, 11:38

      @user56faee91b3968 vlastne ano, aj Hole je legenda, minimalne "svojim sposobom". Live through this sa aj mne velmi pacil, a pocul som ho cely snad 100x, a aj som si na gitate skusal hrat najvacsie "hity". Ale Celebrity skin sa mi pacil tusim iba do 4-tej skladby a nasledne som ho uz zvacsa vypinal - v tom uvode boli super skladby, ale nechytili ma tak ako ta "temnota" Live through this v tom kontexte samovrazdy Kurta Cobaina ktory bol pre vsetkych nas sokom a ktorym nasa generacia dost zila (dodnes mam spomienku, kde presne mi to ktory kamarat oznamil, a aj ako moj mozog "hned vyfabuloval" ze ked to pocul na Fun radio tak to snad bolo iba omeskane prebranie nejakeho nepodareneho prvoapriloveho zartu odniekial).

    • user56faee91b3968
      23. 2. 2019, 17:55

      @Peter_BB mas pravdu... Cebrity Skin nebol az taky dobry ako Live Through This ale najdu sa aj tam dobre veci(ja mam najradsej Malibu a Dying).... Posledny album Nobody's Daughter z roku 2010 mi pride ako slaby odvar z predoslych nahravok.... Courtney mala jednoducho svoje obdobie v 90. rokoch ako v hudbe tak aj vo filme.... Forman si ju asi oblubil ked ju obsadil hned do svojich dvoch filmov po sebe(People vs. Larry Flint&Man On The Moon).... Courtney nie je nejaka extra dobra herecka ale do kontextu tych filmov sa hodila.... A presne si aj ja pamatam ked som prvy raz pocul o Kurtovej smrti(pozeral som televizne noviny na CT a takisto som zostal v soku).... No a ked som spomenul Man On The Moon(co je podla mna spolu s Truman Show najlepsi film Jima Carreyho) dame si jednu vec z neho https://www.youtube.com/watch?v=k_JnCWT-_O8

    • user56faee91b3968
      23. 2. 2019, 22:22

      @user56faee91b3968 s Brit Awards sme toto vlakno zacali a s nim ich aj skoncime https://www.youtube.com/watch?v=U0Nnhn9DRKU

    • Peter_BB
      23. 2. 2019, 22:53

      @user56faee91b3968 :)) A Gorillaz pekne uzatvaraju aj vlakno k Mercury, kt. som zacal citatom ich basaka - Murdoca (pozdravujeme do Ciech, ak citas/te :))

  • Peter_BB
    20. 2. 2019, 22:14

    OFF TOPIC pardon za prispevok netykajuci sa Pohody, ale u viacerych z Vas tuto z WP evidujem vztah k horam, tak ak ste nahodou nezachytili, toto zhodne stanovisko styroch inac zvacsa nezhodujucich sa organizacii verim stoji za podporu podpisom cez internet (obzvlast v tomto smutnom vyroci s kt. to ma spolocneho menovatela v tom kto a preco problemy sposobil) - https://ajmysmetatry.sk

    • user56faee91b3968
      20. 2. 2019, 22:43

      @Peter_BB podpisane

    • Peter_BB
      20. 2. 2019, 22:59

      @user56faee91b3968 Viktor len FYI nemam nic spolocne ani z 1 z tych 4 organizacii, a do V. Tatier kvoli zdrav. prob. uz vlastne ani nechodim. Ale tento nestastny navrh "J&T=TMR SMERu a ich "dvornych pilčíkov a polovnikov" mi vadi uz len preto, aka ""transparentnost a diskusia"" boli pri jeho tvorbe.

      A kedze sme na Pohoda WP, tak ma napadla aj paralela aj s festom Tatry flowers, kedze kvoli absentujucej konstruktivnej diskusii sa aj ohladne neho urobili podla mna dost nestastne rozhodnutia (za kt. mam aj to ako "neekologicky" prebehol prvy rocnik TF, a aj to ako a preco to potom zmenili do opacneho extremu, ale aj toto je verim tema skor na osobny pokec). Kazdopadne verim ze kazdy podpis pod touto aktualnou hromadnou pripomienkou moze pomoct presne a "len a len" tomu, ze sa o navstevnom poriadku V. Tatier zacne konecne konstruktivne diskutovat.

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa