Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Mike_Sevcik
    2. 5. 2019, 16:40

    Ahojte, budete este oznámovat nejaké mena v Rádiu FM behom mája? Alebo uz len pribudnú nejake SK/CZ intrerpreti?:)

    Ďik

    • Tono
      3. 5. 2019, 09:17

      @Mike_Sevcik Ahoj. Zverejnime este vela mien (SK/CZ ale aj z inych krajin). Co sa tyka Radia_FM, nejake mena u nich oznamime 14. maja pocas Pohoda Dna_FM.

    • Peter_BB
      3. 5. 2019, 10:15

      @Tono vdaka za info, horim/e nedockavostou :)) Ale na gitarovky trpezlivo pockame, lebo ved aj vieme aka je situacia na "trhu" s nimi, ale my postarsi si pamatame napr. aky paradny "last moment ulovok :)" a kedy oznameni boli napr. Japandroids co bol aspon pre mna jeden nezabudnutelny koncert, a pre predajcov kavy a Reb bullu aspon nejake trzby navyse :))

  • monghi
    2. 5. 2019, 13:52

  • user56faee91b2fc2
    30. 4. 2019, 22:53

    ty vole,jaga jazzist je strasna supa vec

  • dukon
    30. 4. 2019, 10:00

    New Order maji letos turne, to by byla pecka!

    • monghi
      30. 4. 2019, 11:07

      @dukon to ano, bohuzial 12.7. hraju v talianskej Lucce, tak neviem, ci by v ich veku a kondicii zmakli dva koncerty po sebe na inych miestach. Ale ak ano, bola by to strašná šupa!!!

    • taus
      30. 4. 2019, 13:34

      pecka by to teda byla, ale radši jsem si pořídila lístek do Prahy

    • Peter_BB
      30. 4. 2019, 15:31

      @taus :)), takto je to spravne riesit pre kazdu nasu srdcovku :) Ale verme, ze jedna "pecka" este pribudne, aspon vo forme "velkej nadielky CZ kapiel - The best of Beseda" :))

    • dukon
      6. 5. 2019, 10:35

      @taus taky uz jsem si koupil listek do Phy, ale i tak na letisti venku by ta atmoska byla jina, takhle se budu po koncertu trmacet pul noci domu :-)

  • Martin_Setlisthunter_Prokes
    29. 4. 2019, 09:30

    Prodám lístek na Pohodu 2019 . 99 euro

  • user56faee91b7320
    27. 4. 2019, 22:19

    Nevíte někdo o nějakém ubytování v Trenčíně během pohody? Předem díky

  • cookie
    27. 4. 2019, 20:51

  • jazzist
    26. 4. 2019, 15:28

    uz som sa bal ze ste na tento rok na fanusikov jazzu zabudli, ale Helsinki-Cotonou Ensemble to napravuju, slape im to skvele, dakujem
    este ak doplnite nieco z kvalitneho rocku ci prog.rock, psyched.rock, moze to byt zase dokonaly rocnik

    • Peter_BB
      26. 4. 2019, 22:23

      @jazzist ano, z kvalitneho rocku napr. Foals, a z "psycho" napr. King Gizzard and the Lizard Wizard by sme to verim privitali viaceri. A z ProgRocku nieco take trosku "post" ci "pôstnejsie" :)))

    • Krpaty
      29. 4. 2019, 09:21

      @Peter_BB Nechcem byť pesimista, ale to, že tento rok dotiahne Pohoda Foals, je podľa mňa nereálne.

    • user56faee91b3968
      29. 4. 2019, 10:36

      @Krpaty podla mna tiez... Vzhladom na to ze boli na Grape 2015(aj ked si tieto dva festy interpretov prehadzuju)..... Z gitaroviek podla mna uz nebude nic... Vysoky datum

    • user56faee91b3968
      29. 4. 2019, 10:38

      @user56faee91b3968 to uz by bolo podla mna uz nieco ohlasene ako Ride minuly rok vo februari.... No ale mozno sa mylim a s niecim nas prekvapia(Doves???)

    • radbal
      29. 4. 2019, 11:54

      @user56faee91b3968 Bodaj by to bola pravda s touto alebo inymi fajn zahranicnymi gitarovkami, ale v taketo prekvapenia sa asi uz ani dufat neda. I ked nadej zomiera posledna :)

    • Peter_BB
      29. 4. 2019, 19:26

      @radbal u mna este nadej nezomrela :) Nemozu podla mna gitaristi zostat takto velmi velmi velmi slabo zastupene - nejaki Liamovi studiovi hraci kt. vlastne asi ani nepozname, a kto este ? Asi mi nieco uslo, ale evidujem jedineho znamejsieho gitaristu na Pohode a to Sveťa Korbela :)), a ten to podla mna sam cele neutiahne :) Verim min. v Manon Meurt :), ale nadejam sa aj na nieco rezkejsie s dvomi gitarami :))

  • emo
    25. 4. 2019, 11:08

  • radbal
    24. 4. 2019, 12:16

    „Najväčším splneným snom tohtoročného festivalu Colours of Ostrava je sobotňajší koncert legendárnych The Cure. Snažili sme sa o nich dlhých desať rokov. Je to vlastne kapela, ktorú bolo v histórii Colours of Ostrava najnáročnejšie dostať do Ostravy. Podarilo sa to až teraz a bude to veľký sviatok,“ hovorí riaditeľka festivalu Zlata Holušová.
    https://kultura.pravda.sk/festivaly/clanok/509451-do-ostravy-lakaju-the-cure-rosalia-aj-florence-the-machine/
    Vidieť ich na Pohode by bol asi splnený sen viacerých z nás ;-)

    • radbal
      24. 4. 2019, 12:16

      @radbal Vyzerá, že budeme snívať ďalej...

    • monghi
      24. 4. 2019, 12:44

      @radbal a uz si mozeme nechat len snivat! Moj osobny odhad je asi taky, ze toto festivalove turne bude posledne (festivalove) z ponuky The Cure ... na jesen novy album, k tomu este zopar "Disintegration" koncertov, silne dufam aspon v Londyn ... ak sa na jar pani vyberu na turne k chystanemu albumu, bude to viac nez super a potom s tym Robo sekne! A ked nie natrvalo, tak na nejaky cas, no na festy uz asi sotva pojde ... vdaka aspon za Ostravu, a v mojom pripade aj Novi Sad. Vystupuju aj "toď kúsok za Blavou", v Nickelsdorfe na Nova Rocku, ale to je prilis velka masovka, sa divim, ze sa na to Robo nechal zlakat ...

    • Peter_BB
      24. 4. 2019, 13:23

      @radbal&monghi dik za link & plny suhlas, ako sme sa tu uz velakrat bavili "money rulez" :( = na prestiznejsie gitarovky si musime nakontrahovat peniaze aj cas na solo koncerty ci "masovka/ex-Babiš/XYZ-festy"

    • emo
      24. 4. 2019, 13:42

      @monghi blabla, uz koncert v pesti si tu komentoval polovlazne /to ani nebol fest ale ich "naj hity" koncert/ a bol som rad ze vobec sme sa na niecom zhodli, samozrejme ked to boli moji prvi cure a Tvoji xy-ty. Cure na festy nepatria ! Naco tu polemizovat ked uz teraz vieme ze Ostravu budes komentovat este polovlaznejsie ako budapest .. predpokladam ze to pre ludi ako ja bude nieco ale pre ludi ako monghi to bude niečo ako ajnšturcende nojbauten na pohode co sme sa vobec cudovali ze isli festy a isli na pol plynu a ze male decko z prveho radu /konkretne maly radkof/ si vytrvalo pyta svoju vec a EN ju nedaju to je u nich nepredstavitelne ! ked to takto budu mat na haku aj cure ...

    • monghi
      24. 4. 2019, 15:23

      @emo reagoval som na moznost, ci sa vobec oplati niekedy cakat na Cure na trencianskom letisku ... Robo ma 60, k tomu pred sebou plany min. na 2 roky ... snad si nemyslime, ze budu ako Stones a hrat do nemoty ... ja som clovek prajny a kazdemu doprajem presne to, po com jeho srdce pisti ... na druhej strane som vsak realista ... a nejak neviem, preco by som mal komentovat ostravsky koncert prave na tychto strankach :)

    • emo
      24. 4. 2019, 16:39

      @monghi ok :) vsak ty pises ze vdaka za ovu a si tu komentoval pest. necham sa prekvapit ake budu tvoje reakcie. ze nevies preco.. mozno preto ze sa zas budeme o tom bavit :) tak ako o pesti :)

    • Peter_BB
      24. 4. 2019, 17:03

      @monghi takto presne som to chapal aj ja.

    • emo
      25. 4. 2019, 16:42

      @monghi ved prave, ludia by mali byt realisti ...
      a este su celkom zaujimave tie vecne jednosmerky - cure na trencianskom letisku - je to kapela ktoru bolo v historii najnarocnejsie dostat na coo - a na jednosmerky sa ma pre vyvazenie reagovat jednosmerkou - ci to uz niekto chape je uplnene jedno - robert s cure s velkou pravdepodobnostou by mal sancu spolu s pohodou a zo strany cure to raz realne mozno aj bude, len ci tu este bude vtedy aj pohoda? hm? som realista
      pamat je darom ci prekliatim? :D, pamatam na jeden z prvých ak nie prvý nas rozhovor tu a je to pekných par rokov spat, zas tam bola jednosmerka ze pre pohodu so svojou poziciou je realnejsie /najrealnejsie?/ dostat na svk cure, ja som dal zas jednosmerku ze preco by to napr nemalo byt najrealnejsie pre fanclub a pre tvorcu tak peknej stranky cure.sk ? :D ... takze s ohladom na to co sa tu dialo pri oznameni a po oznameni cure na coo ...

    • monghi
      26. 4. 2019, 11:24

      @emo Robovi vidi do hlavy iba Robo ... ak sa na Pohode objavia, raz, niekedy, mozno ... tak to bude velky sviatok. Ale zasa, aby sa na Pohode objavili, musia ist na turne a nesmie sa Pohode postavit do cesty vacsi (financny) "pes" ... ale to uz je obohrata pesnicka ... a kedze sme teda realisti, tak si realne povedzme, ze fanclub The Cure v nasej krajine, to je pojem (uz dnes) absolutne neznamy, su tu skor poschovavani fans a ti, s ktorymi som mal tu cest sa niekedy rozpravat, prave na temu pripadneho SK koncertu Cure, tak sa vacsinou zasmiali, s poznamkou, ze ani by take nieco nechceli :) Cure su pre svojich fanusikov trosku mysticka zalezitost, velmi radi za nimi cestuju, cim si pre nich kapela udrzuje status vynimocnosti ... ale drzme si palce, nech sa to nejakemu organizatorovi u nas raz podari a dopadne to k spokojnosti ako kapely, tak aj ludi ...

    • Peter_BB
      26. 4. 2019, 12:02

      @monghi tak nejak :), a nech sa to vydari uz aj tento rok k spokojnosti kapely aj ludi - pocnuc webpartakmi a konciac "tetou Zlatou" :)

    • emo
      26. 4. 2019, 17:37

      @monghi no zas ked sa mne podari vidiet ich 2x v relativ kratkom case co som ich fakt nikdy predtym nevidel a ani sa mi nesnivalo. nedavno budapest kde si bol a cochvila ostrava kde budes. a prave vcera som videl v meste cureistku tak 15 rocnu. prefarbene na cierno strapate vlasy a vsetko. kapela by prisla keby sme mali zazemie. dnes nie je problem. problem su ludia a nezaujem. ked si sa vyjadroval k ministry v ke tak ano takato scena nekomercna a jej hviezdy tu hravaju fakt mena svetoveho formatu. pride par ludi. nevies si ani predstavit co to je za priestor. vyssii hudobnici sa na podiu nevedia vystriet su vkuse zhrbeni pripadne sa zapru hlavou do stropu a hravaju tu svetove legendy 10tok hudobnych mensinovych scen cez vsetky obskurnosti po klasicke extremne styly po rege ska vsetky punkove styly az po skinheadov a klasicke mensinove styly rocknrolu az po postrockove pecky. ziaden sponzoring nic... podobne v ke hrali najrespektovanejsi jazzovi umelci a pod. cize co si budeme hovorit kde je problem. vsetci vsetko vedia a roky sa basni o nesmrtelnosti chrusta. tu tak premudreli mudrlanti by do toho priestoru ani nevstupili lebo je to pod ich uroven a kopec legiend az po posledny odpad si tam radi zahraju

    • monghi
      27. 4. 2019, 14:47

      @emo ale ja tu nejdem mudrovat, ani sa nestaviam do pozicie, ze som odbornik na Cure :) Nech by prisli aj do Tabacky, budem tam (hoc nie v prvej lajne) ... a verim, ze by tam bola fullka ... podmienkou koncertu Cure je turne alebo niekolko koncertov na jednom mieste ... "len tak" si vzdy zahrali a zahraju len v Londyne ... a aj to je velka vzacnost. Takze, na dalsie turne si zelajme, nech uz konecne pridu!

    • emo
      27. 4. 2019, 22:16

      @monghi nepisem o tabacke samozrejme a mudrlantom nemyslim teba samozrejme, tabacka je samozrejme velmi in a tam by urcite nikomu nebolo pod jeho uroven vstupit vsak tam bola aj pani prezidentka nastavajuca, najvyssi kosicki smeraci a cele sucasne nove vedenie mesta ... jo a samozrejme aj michal kascak. ale ne no, mne to je total jedno. poukazujem iba na to ze 1 chalan dokaze bez akehokolvek sponzoringu prinasat ludom 100vky kapiel vratane spiciek zanrov ... ako sa co neda a preco ... hm

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa