Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • dukon
    22. 8. 2024, 11:09

    a nemuzu zminit moji posledni uz roky oblibenou Trnavu a jeji Nadvorie, kde se zjevil lokalni mecenas (odprodej ESET?)
    vic takovych. Snad Trencinu potazmo Pohode pomuze Mesto Kuktury 2026.

  • dukon
    22. 8. 2024, 11:06

    ad vizual a celkove areal
    Nedavno jsem cetl rozhovor s reditelem Rock for People (u Hradce Kralove) Michalem Thomesem. Hodne vyzdvihoval spravne rozhodnuti odkoupit cely areal. V tuto chvily ho muzou dlouhodobe a systematicky prestavovat, vylepsovat, upravovat. Nemusi resit prodluzovani smluv, stavet kazdy rok mesic areal. V cervenci si tam mohli usporadat behem vikendu dva koncerty Ed Sheerana - 120.000 lidi...(pri cene listku 120EUR tomu rikam spravny promotersky vyvar), ktery mi zaplati alternativu a rozvoj arealu kde muzu byt svym panem. Letiste samo na prodej neni, ale pochopil bych i stehovani jinam z takovychto duvodu... Ale je mi jasne, ze se ted resi jine veci a vlastne cela situace v kulture na SK je ted totalne v píči

    • Peter_BB
      22. 8. 2024, 22:50

      @dukon Hoc asi chapem, na co si narazal slovami "cela situace v kulture na SK je ted totalne v píči", tak to verim nie je nastastie pravda. Je tu verim nastastie stale dost na politkoch a aj na grantoch nezavislej kultury. Na picu to tu bolo ked tu v SR nebol ani jeden letny hudobny fest, az musel Miso preto zalozit ten prvy :)))

    • emo
      24. 8. 2024, 14:35

      @Peter_BB ale tak to sranduješ, jeden fest už mal druhý otec Pohody Mário, na hrade v Trenčíne, Mário mal viac akcii. Aj v KE sme robili festy. BLAS sme napr mali na feste v Barci, v Jánošikovi sme robili tiež fest... Z väčších festivalov bolo napr Alternatívne leto, vtedy malo iste viac ludi ako Pohoda, tam sme sa s Mariom tiež stretávali a Michal tam hrával

    • Peter_BB
      24. 8. 2024, 15:42

      @emo Nesrandujem, len som tam zabudol pridat nejake pridavne meno, napr. "stredne velky multizanrovy" [festival]. Cital som to uz davnejsie v nejakom clanku ci rozhovore, odkial to mam, t.j. ze Miso zalozil Pohodu lebo povedzme ze porovnatelne festivaly vtedy boli len v CR, ale tuto v SR nie.

    • emo
      24. 8. 2024, 18:26

      @Peter_BB tak to hej, ak velkostou myslís, ale potom treba aj brat to iste s LS, tiež tu dlhodobo chýbal zas tak velký fest...je to velmi paralelne potom LS som bol na RHCP, co by Pohoda nedala, CoO som bol na Cure, co vtedy Pohoda nedala. Alt. leto bolo poznanie alternatívnejší fest bez takej ucati zahranicných stredných mien. A zas ber ze nase vyhranenejsie festy tým padom dokazu priniest uplnu spicku svojho stylu, ale zas taký nadupaný POKE krachol ked isiel do alternatívy a kvalitnej elektroniky, mal tam vsetko co vtedy ludia na Pohodu ziadali ze to tam chýba

    • Peter_BB
      24. 8. 2024, 20:50

      @emo Ano, nepamatal som si to presne, je to tu - https://www.aktuality.sk/clanok/2gzqJsS/pohoda-oslavuje-stvrtstorocnicu-ako-sa-rokmi-vyvijal-najvacsi-slovensky-hudobny-festival/

      Inac aj citat Petka z Polemicu s velmi podobnym "ramcovanim" na https://www.aktuality.sk/clanok/JN7i40T/25-rokov-pohody-ako-si-na-festival-spominaju-zname-osobnosti/ A je tam aj "po piči" citat mladsieho Višňa :)

      Primarne mi islo o moju chronicku diagnozu :), a ze sa mi nepaci frflanie na tejto nasej nastenke ako take, a osobitne sa mi nepaci ked frlosi nemaju nadhlad a hyperbolizuju dovody frflania. Chapal by som lamentovanie napr. nad vyrubanymi vzacnymi stromami, zavrazdenymi zvieratami a pod., ale nie nad "politikarcenim", z toho si podla mna treba robit skor prču :))

  • Captain_Obvious
    19. 8. 2024, 16:17

    pokial ide o vizual tak aj pohoda sa minimalne dva roky uz v tomto zlepsuje, pochopili ze toto je tiez dolezite a nielen popolniky s pieskom ktore videli na nejakom feste vo svajciarsku (ale u nas sa to neuchytilo a stal sa z toho obcajny smetiak), tento rok podchytili aj influencerov a nastastie tych ktori maju aj spravny nazor nastaveny

    • tomik
      20. 8. 2024, 18:57

      @Captain_Obvious ja som si tento rok vsimol fakt len jednu ohnutu tyc trciacu zo zeme ale pozerlal som fotky z lovestreamu a tam je to totalna bieda prazdna luka a jedno vyhliadkove koleso ale hlavny stage maju pekny... to vyhliadkove koleso vizualne velmi pomaha aj pohode kazdy chce fotku s kolesom... grape ma vacsinu instalacii pozicanych z bielej noci asi je to lacnejsie

    • Captain_Obvious
      22. 8. 2024, 22:27

      @tomik umelecka diela to je jedna vec, pohoda ich ma dost no nie prvoplanove (ako biela noc) ale narocnejsie ze to ludom ani nechce riesit, kto hlada nieco jasne tak najde iba ten kolik (ktory som si nestihol pozriet za ten den a pol - moja chyba) ale kolik dobry napad, po minule roky bola sphera, tusim aj cosi s pieskom a niekolko rokov tie tribuny oproti sebe, ale celkovy vizual myslim aj svetielka a taketo veci, pocuval som podcast s tolstoys kde spevacka hovorila ze na glastonbury je premakane vizualne vsetko od stejdzov az po stanok s jedlom vratane hajzlov

  • Marrrrian
    19. 8. 2024, 14:57

    Inak... zaujímal by ma váš názor, či sa dá odhadnúť kedy (alebo či už sa trebárs niekde niečo šustlo?) prídu nejaké ofiko informácie alebo závery z vyšetrovania kolapsu toho stanu? Ja som celkom dlho nezachytil žiadne vyjadrenia a úplne tomu rozumiem, veď je to ešte len mesiac... No ako návštevníka ma to zaujíma a sem tam, keď si zmyslím, skúšam googliť, či organizátori alebo nejakí insideri niečo niekde s odstupom nezverejnili, a to nie len k tej udalosti, ale možno aj smerom k ďalšiemu ročníku. Pretože od návalu správ v dňoch bezprostredne po Pohode ostalo také vákuum a určitá neistota ohľadom budúcnosti Pohody (aspoň ja mám ten pocit, ale možno mi skrátka niečo niekde ušlo?)

    A k tým dojmom, že sa Pohoda zasekla v minulosti, to je zaujímavá úvaha. Mne špeciálne kulisy stagov asi nechýbajú a ak by Pendulum bolo na holej lúke, som tam tak či tak :D Napriek tomu súhlasím, že by mala byť viac zaujímavá pre Instagramy a budovať si imidž must go udalosti aj nastupujúcej generácie. Výzvou by v takom prípade bolo, aby aj napriek takej snahe ostala Pohoda sama sebou a nestal sa z nej len nejaký cirkus s účelom páčiť sa mase. Znie to ako náročná úloha a nečudujem sa, ak ten recept organizátori stále hľadajú.

    ...A aby som to zakončil na veselú nôtu, pri písaní ma napadlo - a berte to ako filozofovanie typu "čo by sa mohlo stať v ďalšej marvelovke" :D že predstavte si, že za zlomkové vstupné by mala Pohoda ešte jednu zónu, taký festival vo festivale. Na každý deň nejaké jedno trendy meno u mladšieho publika a potom hromada napríklad len regionálnych DJs pre zábavu do rána. Proste taká low cost akcia, ale so servisom top organizácie Pohody. Za plné vstupné prístupný celý areál vrátane tejto zóny, za to zlomkové vstupné iba sem - na víkendovú party piatok/sobota súbežnú s Pohodou. Taká škôlka pre budúcich návštevníkov Pohody :D Nepočul som, že by to niekde takto fungovalo a asi to má aj svoje opodstatnenie :D ale tá myšlienka tkvie v tom, že pripraviť súbežne s kolosom ako je Pohoda pár sto metrov štvorcových (ktoré sa možno dajú odčleniť z toho rozsiahleho areálu) by možno mohlo byť aj rentabilné s prihliadnutím na pritiahnutie publika 17, 18, čo má peniaze zatiaľ iba z brigád ale chce ísť na Pohodu. A o dva roky prídu na celú Pohodu, lebo už vedia prečo :D

    • haluzman
      19. 8. 2024, 20:12

      @Marrrrian ten napad nie je uplne marny, ale asi by sa dost tazko realizoval, potrebujes separatny priestor, to znamena extra oplotenie, extra vstupna brana, extra gastro, extra ludia co sa o to budu starat a vobec, kopec roboty s malym ziskom. skor mi mozog nebere z akeho nepochopiteleneho dovodu sa napriklad nedaju kupit listky na sobotu. neexistuje jediny relevantny dovod aby neexistovali jednodnove listky na sobotu. ja sam poznam x ludi, ktory nemozu alebo nechcu ist na cely festak, ale na jeden den by sli. ja som to tak napriklad spravil tento rok na grape, bol som len v sobotu, ale ani tam neexistuju listky len na sobotu, opat hovorim, ze neexistuje realny dovod, preco by take listky nemohli existovat, takze som si ho kupil na secondhand trhu a grape z toho nema absolutne nic, keby ho predavali oficialne za nejaku rozumnu sumu, kupil by som si ho tam. toto je cesta, ako zarobit tisice eur, v podstate za nic.

    • haluzman
      19. 8. 2024, 20:16

      @Marrrrian co sa tyka toho ci pohoda bude, alebo nebude, podla mna bude na 100%. jednoducho musi byt, pretoze tento rok pohoda spravila dve akcie, ktore ju zavezuju k tomu aby pokracovala. predali 777 nekonecnych listkov, nemozu si teda dovolit hned skoncit. za druhe predali "dlhopisy" cez crowdberry za niekolko stovak tisic eur investorom, ktorym to musia vratit. takze jednoducho neexistuje alternativa, aby nepokracovali. dlzia mrte prachov.

    • Peter_BB
      19. 8. 2024, 23:22

      @Marrrrian Pohodu mam rad aj preto, ze mi pomohla vypnut mysel, kt. by neustale chcela mat na nieco nazor. T vysetrovanie je "none of our business", a ak by aj niekto mal nejake interne info, snad sa zachova ludsky a empaticky a bude to sirit vylucne osobne ludom kt. si zasluzia doveru vediet taketo citlive veci. Skor si snad zelajme nech nie laska, ale spravodlivost zvitazi :)

      Pohoda verim zostane +/- aka je, ved co skusali zasadnu zmenu v prospech mladych s tou "rapovou sobotou", tak nastastie v tychto volbach mladi ludia zvolili spravne, zrejme preto ze volili tzv. nohami :) Pre tych, co maju malo penazi, je verim dost inych akcii, aj dotovanych bezplatnych, ale aj v roznych kempoch pri vode na kupanie a pod. Radsej si daju lacny hamburger ci hot-dog, ako by si mali dat len zemiaky a pozerat sa ako za plotom maju ludia k tym zemiakom aj rezne :))

    • tomik
      20. 8. 2024, 18:45

      @haluzman nic nemusia vyhlasia bankrot a investori si mozu piskat tomu za hovori riziko investvonia))... zalozi sa nova agentura s.r.o a mozme ist od nuly... tiez si myslim (dufam) ze pohoda na 100% bude alebo si daju rocnu pauzu... momentalne asi rataju straty ci to daju... neviem ci budu vracat cast vstupneho, pre dobre meno by asi mali, aj ked za pocasie nemozu... aj v roku 2009 vracali a to sa zrusil len sobotny vecerny program, vtedy im pomohlo ze o refundaciu poziadalo malo ludi... tento rok by im mohlo pomoct zrusenie ucasti najdrahsieho interpreta... tiez som nedockavy a cakam na vyhlasenie co bude dalej s pohodou

    • haluzman
      20. 8. 2024, 20:23

      @tomik ake straty, pohoda ako taka nemale ziadne straty, listky sa nevracaju, to maju osefovane v obchodnych podmiekacha a dokonca co viem priamo od stankarov, ani im nic nevracaju. cize financne je pohoda uplne fit, pretoze ma vsetky prachy a nic nevracia. cize ta atmoska ze podme zachranit pohodu, je uplne mimo, lebo oni nic nestratili, maju vsetky prachy. ale zaroven maju mrte dlhov hoci ludom co maju nekonecne listky a tak isto investori v ramci crowdberry platformy

    • squishy
      21. 8. 2024, 14:55

      @haluzman mozu to mat v obchodnych podmienkach, ale ako tu uz bolo spomenute, pred 15timi rokmi dali moznost vratit vstupne.
      cele !
      pokial viem, o refundaciu poziadalo minimum ludi.
      moj nazor, tentokrat to nespravia, bo sa boja, ze to vyuzije daleko viac ucastnikov.
      ale tym si podla mna tych ludi este viac postvu proti sebe.
      mali by nieco spravit, ak nie plnu, aspon ciastocnu refundaciu, alebo vymysliet nieco ine ...

    • Marrrrian
      21. 8. 2024, 16:38

      @haluzman Myslím, že v nejakých rozhovoroch sa spomínalo, že sú v značnom mínuse, napr. aj pre Covidové roky alebo nevypredaný minulý ročník. A napadlo ma, že aj priamo počas trvania akcie ešte niekde vedia možno generova príjem, napr. intenzívnejším dopytom po merchi a tak, a to teraz utlo počasie.

      Inak ak by peniaze vracali, buď by som nežiadal, alebo obratom kúpil lístok na ďalší rok alebo ešte prispel do tej zbierky. S tými peniazmi som sa rozlúčil v prospech Pohody a búrka je proste rovnako moja smola ako organizátorov. A že to majú v obch.podmienkach je asi logické, radšej nech sa sami rozhodnú urobiť/neurobiť krok naproti návštevníkom, než aby to na nich skúšali tisíce ľudí :D

      ...No a s tými jednodňovými lístkami... Žeby si neboli istí silou line-upu na každý deň? Lebo inak mi to laicky príde ako príležitosť prilákať viac ľudí.

    • Marrrrian
      21. 8. 2024, 17:44

      @Peter_BB No ale nech skúšajú aj naďalej a nech experimentujú, stále som presvedčený, že nejaká synchronizácia s mladším publikom je otázka na mieste :) alebo, s odstupom pár dní od môjho pôvodného príspevku ma napadla ešte jednan vec, že ani interpreti nemladnú a skrátka tí mladší si pritiahnu svojich fanúšikov prirodzene :D a bude to vyriešené :D

    • havo
      21. 8. 2024, 19:49

      @Marrrrian jednodnovy listok na sobotu mi nedava ekonomicky zmysel ak agentura dokaze predat odhadom 90% kapacity trojdnovymi listkami. Ak by cast kupujucich presla z 3d listkov na 1d tak vybookuje sobotnu kapacitu a 3d zaujemci si uz listok kupit nemozu. Cize financna strata a k tomu dalsie naklady na logistiku 1d listkov

    • haluzman
      22. 8. 2024, 10:41

      @havo ake naklady na logistiku? listky su elektronicke. nemaju s tym absolutne ziadne naklady, nula. a co sa tyka toho, zeby to nejak ovplyvnilo obrat/zisk, tak ano ovplyvnilo, tym zeby zarobili viac. uvedom si ze ten dopyt po sobotnom listku existuje roky a aj sa roky realizuje, ale na bazosi. kde ludia predavaju pasky ludom, ktory chcu ist len na sobotu. cize ten co si kupil 3 dnovy listok usetril a ten kto chce ist na sobotu tam ide. ale pohoda z toho nema absolutne nic. nula. cize predajom listkov na sobotu by sa absolutne nic nestalo, len by pohoda zarobil par desiatok tisic eur navyse.

    • haluzman
      22. 8. 2024, 10:41

      @havo ake naklady na logistiku? listky su elektronicke. nemaju s tym absolutne ziadne naklady, nula. a co sa tyka toho, zeby to nejak ovplyvnilo obrat/zisk, tak ano ovplyvnilo, tym zeby zarobili viac. uvedom si ze ten dopyt po sobotnom listku existuje roky a aj sa roky realizuje, ale na bazosi. kde ludia predavaju pasky ludom, ktory chcu ist len na sobotu. cize ten co si kupil 3 dnovy listok usetril a ten kto chce ist na sobotu tam ide. ale pohoda z toho nema absolutne nic. nula. cize predajom listkov na sobotu by sa absolutne nic nestalo, len by pohoda zarobil par desiatok tisic eur navyse.

    • havo
      22. 8. 2024, 14:59

      @haluzman chapem ze ten dopyt tu je a realizuje sa cez bazos. Ale kapacitu arealu to nemeni lebo jeden za jeden. A agentura netrati lebo ten novy navstevnik ma spending v stankoch. Tvoj napad je fajn ale to by v sobotu musela kapacita vyrazne prekrocit 30t a to asi nechceme.
      Zatialco ak zacnes predavat 1d listky tak musis dodrzat kapacitu 30tis na sobotu a preto prides o tych ktori by si kupili 3d listok. Cize strata.
      Co sa tyka listkov - tie su sice elektronicke, ale naramky su peknucke analogove cize dalsi naklad. K tomu naviac marketing vratane vela otazok preco je ten 1d listok taky drahy a pod., aj ked to je nie vela ale este musis napr naucit sbs ze su dva naramky.

    • haluzman
      22. 8. 2024, 21:44

      @havo hovoris uplne hluposti. kapacita 30 000 je len nejake virtualne cislo, ktore si vymyslel Miso. nic neznamena, nikto to nenariadil, nikto to nekrotroluje. nikto nevie, kolko realne je ludi v areali. ci je tam 28 522 alebo 31 256 nic sa na stave nemeni. listky su elektronicke. a pasky tiez. je na nich len qr kod, ten sa da nastavit akokolvek. pasiek aj tak kazdy rok maju x a nikdy nepredaju vsetky, cize tie co nepredaju mozu predat ako sobotne listky. nic ich to nestoji, nula. je to len nastavenie systemu. ziadne naklady na marketing, staci info na facebooku a v samotnom eshope na stranke. nic viac. na sobotu odhadom by sa aj tak predalo max 1000 listkov, co pri idealnej cene 50e bolo 50 000e uplne zadarmo.

    • havo
      22. 8. 2024, 21:56

      @haluzman vzdavam to

    • havo
      22. 8. 2024, 21:58

      este mi utiekol text - ved v pohode agentura sa uz nejako zariadi tak uvidime. A tesim sa ze dole uz bezi odpocet na 2025!

    • Peter_BB
      22. 8. 2024, 22:56

      @Marrrrian Jasne, ze aj Pohoda musi mat aj aspon jedneho headlinera a aj dost toho navyse aj pre mladych ludi. Mam na mysli teraz program, ale nie sladkaste kvazi pivo s nizkym obsahom alkoholu :)) Ale dost mladych ludi stale pocuva aj gitarovky, a aj na nocne tancovacky nemusia verim mat velmi drahych DJs, ale mozno napriklad spicka z Ciech, kt. je verim zaplatitelna. Ma napadlo cosi ako bola kedysi IM Cyber, ale to len preto, ze raz s nami sedela pri stole pri pive v Prahe par minut, a vyznela na mna totalne v pohode, a to uz bola hviezda vtedy. Taky ten program ako bol este na Vystavisku v tych dvoch hangaroch by bola verim ta spravna cesta, hoc sam som tam "slapal kapustu" :) len raz, ale vzdy som sa tam rad zasiel pozriet na tu energiu co tam mladi ludia davali, hoc som vtedy este bol mlady a mohol sa zabavat aj inde :)

    • Peter_BB
      22. 8. 2024, 23:00

      @haluzman Mozno by stacilo, ak by bola napr. 30 % zlava na kupu bezneho listka na mieste, ktora by zacala platit v sobotu rano. Resp. 50 % ak by bol taky slaby headliner ako pred rokom Cench :)

    • haluzman
      23. 8. 2024, 09:00

      @Peter_BB presne, ved o tom hovorim ;)

    • Peter_BB
      23. 8. 2024, 12:49

      @haluzman Pripadne aj ta tzv. dynamicka zlava, ako je napr. na NHL/NBA cez "resale", a maju preto casto vypredane. Len to by museli asi najprv testnut britske festy

    • havo
      23. 8. 2024, 13:04

      este mi utiekol text - ved v pohode agentura sa uz nejako zariadi tak uvidime. A tesim sa ze dole uz bezi odpocet na 2025!

  • Swangi
    17. 8. 2024, 17:34

    Ahojte :) Nakoľko sa tu aktívne rieši téma Pohoda vs. Grape, tak sem tiež pridám svoj pohľad na vec a bohužiaľ, budem musieť s väčšinou pripomienok nižšie súhlasiť. Aj keď mi je všeobecne Pohoda o dosť bližšia, musím potvrdit, že v niektorých oblastiach sa zasekla v jednom bode.

    1.) NEMÔŽE byť na Pohode v noci jeden väčší DJský stan (SLSP). Pohode extreeemne chyba stage typu Glo alebo Unicredit ako na Grape. Ako už niekto nižšie spomínal, ani nejde o to, či je to veľké alebo stredne veľké meno. Ide o tú zábavu a atmosféru a tieto stages sú veľký nedostatok na Pohode. Už aj Lovestream mal včera samostatný dnb stage s menami ako napr Chase&Status a pritom ide o popikovy komerčný festak, kde polovica tých ľudí predtým okolo dnb ani neprešla :D Obzvlášť pri dnešnom zvýšenom dopyte o techno a dnb je toto nevyhnutne. Nech je jeden techno stan, jeden dnb stan a tretí na nejake ine elektronické subzanre (kľudne naďalej SLSP). Žiadna veda… Prosím urgentne posilniť elektroniku, nech to ma fresh dych :)

    2.) Treba sa pohrať s dizajnmi stageov aj keby to malo zo začiatku pôsobiť gíčovo. Grape toto už pochopil a práve preto sa posunul na takú vysokú úroveň. Je pre návštevníka na prvý pohľad určite modernejší. A tým nemyslím len vzhľad samotného stageu ale aj rôzne inštalácie v nich vrátane ďalších obrazoviek, osvetlenia a aj laserov. Sú to detaily, ale spravia veľmi veľa.

    3.) To iste platí aj o areáli mimo stageov. Aj keď ide o menšiu rozlohu festivalu, tak areal Grapu pôsobil farebnejšie a živšie, bohužiaľ. Išlo hlavne o vizuálne prvky, ktoré upútali návštevníka aj z väčšej vzdialenosti, aby sa prišiel na ne pozrieť zblízka. Na Pohode bola jediná vec tohto typu ten gigantický stanový kolík. My, ktorí sme si aj prečítali o význame inštalácie, sme to dielo určite ocenili, avšak laik toto určite nepochopí, pripadne to prehliadne :/ Taktiež plusom pre Grape boli informačné tabule.

    4.) To už taká vedľajšia subjektívna vec, treba v noci viac buchotov (verím že v tomto ma Cookie podporí) :D Tento rocnik jediný ako taky buchot mala byt Nia Archives a neurofunk od Toronto Is Broken a konec. Neviem prečo sa Pohoda stráni hardcoru alebo uptempu, čo je dnes na festivaloch (kde je aj tanečná elektronika rôznych žánrov) bežná vec. Pozrite si niekto špeciálny koncert FVLCRVMa na tomto Grape, čo bol hardcore set. Dramaturgicky určite jeden z najodvážnejších bookingov tohto ročníka a teraz sa to ospevuje ako jeden z highlightov celého festivalu a plným stanom.

    Toto je len pár bodov k zlepšeniu, stále však u mňa prevyšuje Pohoda nad Grapeom. Či už komunitou ľudí, servisom, bezpečnosťou či rozmanitosťou. Do budúcna by som sa však týmto bodom určite venoval, lebo z pohľadu mladého návštevníka takto vyzerá Grape podstatne atraktívnejší než Pohoda, čo je za mňa dosť škoda, na to kolko úsilia vyvinie Pohoda team za celý rok prípravy.

    Peace a verím, že sa vidime na budúcom ročníku <3

    • haluzman
      17. 8. 2024, 21:04

      @Swangi absolutny suhlas, pohoda je stale o dva leveli vyssie ako grape, ale vela veci jej chyba a dedikovany tanecny stage, staci uplne jeden, by vsetko zmenil. dnb nikdy nie je dost ;)

    • emo
      17. 8. 2024, 22:35

      @Swangi ani neviem čo k tomu povedať, ale to je ťažké, lebo my stredná generácia sme zažili uplne niečo ine,sem zvyknutí, že mám vodu a jedlo a všetko čo len chcem,tie top fesťáky boli kedysi ze jedna cisterna vody, čo sa minula a papa, druhý deň možno opäť prišla a pivo bolo flaskove, kto chcelved si zbehol dole do dediny alebo mesta... ti ludia boli uplne ini, lebo bol iný svet a mladí tohto druhu boli kus alternatívnejší, išlo sa bzovik, osrblie, brezno... hrali Vltava, jablkoň, psi vojáci, blas, varga, peško, blas, zožer mesiac v lufte, testimony a kopec dalsich... na podiu sa postupne striedali, že aha vedto su ti čo sme včera s nimi sedeli pri ohni,ti zas vedla nas stanuju a blabla... vsetci ti ludia boli kus angazovanejsi ako dnes a to v najroznejsich smeroch... suhlasim ze by mohli byt tie tanecne sceny, ale zas ci to tam blika na modro zeleno fialovo mam tak u prdele, ale skor ma potesi, ked to tam blika menej, ked jeto s dobrou hudbou tak ok, skor by ma potesilo, ze by umelci napr robili svetelne pozadie za kapelami, v 90tkach sme to aj robili a zas hudobnik co by to chcel, tak si predstav, že Ti dam nejaký plech alebo CDčko do ruky a sam budeš robiť svojmu umelcovi pozadie divoku svetelnu šovku... to su ale chiméry a tiež nepodstatne. Mna napr bavi, že COO ma svoju vizáž aj Pohoda a že tam uvidíš koncert tej istej kapely a jeto pohodacke alebo colorsacke. Tu je napr dobre dodat, že kým bol mišmaš ešte kus vacsi ako že to je fakt malý fest, tak každý rok tam hral niekto zahranicny take stredne meno, čo potom bol aj na Pohode. Tam sme si často zažili jeden nadupany koncert a ked sme si ich isli potom pozriet na Pohode tak tam boli v nejakom algida stane,vsetko farebne a vizual brutal, lebo tam lietala velrybaod kluka z tatabojs, ale boli tam ako nejaka dalsia zmrzlinkapri nejakých velkých farebných kornutkoch a sice to tam blikalo a neviem čo, ale garntujem Ti, že tam by si si zazil jeden brutal silny koncert a na Pohode zanikli... kazdemu podla chuti,mlen aby si pozrelaj druhý pohlad na vec... a čo ja viem taki Dunaj alebo kopec iných to si na takom nejakom inak ladenom feste ani neviem predstavit, mozno sa mylim, netvrdim že mam pravdu, iba tak mi to pride, zas jamked si mam predstavit nejaku hutnu kapelu a teraz ze pridu zahrat unpluggeddo nejakeho klubu,tak asi je moja volba jasna,takze ten gyc co tam spominas, to za mna brutal dobre svetla urobenealebo radsej kludne nic, mne uz zas to iste vsade dookola co vsetci maju pride prave nudne az otravne a vobec netusim preco by sa mali inspirovat pohoda grapeom a opacne,cim to bude odlisnejsie tým lepsie... prienik hudobny tam nejaký maju, ale mna prave bavi to v com prienik ani hudobny nemaju.

    • Murdoc
      18. 8. 2024, 11:57

      @Swangi ohledně tanečního stanu nemůžu soudit, ale pro vás je to zřejmě důležité, protože se tu o tom píše každý rok (spíš každý týden). takže vás v tom podpořím a budu taky chtít taneční stage!! :D a co se týká areálu a jeho celkového designu - přijde mi, že tam se poslední roky celkem šetří. naopak Grape (aspoň z toho co vidím na fotkách) v tomhle docela dost vede a Pohodě utekli o hodně velký kus. Neříkám, že by se mi na pohodě snad nelíbilo, ale už je poznat, že je to dáma v letech a zasloužila by lehký facelift. Možná by nebylo od věci zkusit najmout někoho, kdo by se na to podíval koncepčně, případně udělat nějakou studentskou UMPRUM/Architekt soutěž, kde by to třeba někdo vymyslel jako celek a dodaly se nějaké hezké jednotící prvky, které by se propsaly i do vizuální komunikace festivalu. co si budem - v dnešní době instagramu a tiktoku se bude fotogenický areál a vizuál prodávat snadněji a hype je potřeba živit i pro nové mladé publikum. jasně, jsou to prachy navíc ale klidně za to oželím jednu menší/střední kapelu, program je i tak vždycky šileně nabitý :) PS: a rozhodně chceme víc FVLCRMA! :D

    • cookie
      20. 8. 2024, 10:08

      @Swangi https://ra.co/news/81113 .)

      https://shorturl.at/362fa

      koniec djskym nociam :D ...suhlasim ofc <3 aj cecex dobre pisal... len cele to pada na tom, ze pohoda nema lovky, je moc siroko rozkrocena aby utiahla djske hviezdy.

  • Captain_Obvious
    14. 8. 2024, 22:13

    tento rok som na grejpe nebol ale presne ako pisu tuto podo mnou tak pohoda by si z tohto festivalu mala zobrat jednu vec ktorou je ze v noci sa chcu ludia bavit = z kazdeho stejdzu by mala hrat nejaka tanecna hudba az do rana, toto ludia chcu na festivale lebo sak co budu v stane hrat gorodky? cize pridat viac didzejov hocijakych lebo tu uz nejde o headlinerov ale o zabavu (disclaimer: neziadam to pre seba ale ziadam to pre druhych kedze ja uz o polnoci nie som v areali lebo pre mna pohoda zacina skoro rano diskusiami, divadlami a ostatnym)

  • tomik
    13. 8. 2024, 17:47

    zrusenu pohodu som si musel ist po niekolkych rokoch vynahradit grejpom a bol som milo prekvapeny, vobec by to tam nepripominalo pohodu areal prijemny neroztahany plny umeleckych instalacii (na pohode som si tento rok vsimol len jednu ohnutu nerezovu ruru trciacu zo zeme). Pisu ze mali tiez skoro vypredane a to bez nejakych velkych hedlinerov...bolo vela dobrej elektroniky de witte na hlavnom schovala peggy do vacku... vyborny glo stage kde hral dnb sa ani neda porovnat s iqos a ich pavlovcinom... samostanny techno stage tiez vyborny... ani som nevidel moc opitych mladych ludi aj ked sa tam predava tvrdy alkohol... velmi sa mi pacilo zlepsili sa za tie roky

    • Peter_BB
      13. 8. 2024, 18:30

      @tomik Dik za report :) Inac to, ze ludia narodeni pocnuc 2000 piju zasadne menej ako ty pre nimi sledujem ze uz je tema nielen na "ezoterickej scene" :) kt. to davno vopred predvidala, ale ze maju kvoli tomu uz mensiu paniku aj korporatne pivovary. Vid napr. aj ten pokus "Japoncov", pivneho partnera Grejpu, s tym nizkoalkoholickym a prakticky vobec nie horkym pivom akoze od Proudu, nech sa to neuprimne tvari ako "craft". Pre nas milovnikov piv ako "Atak chmielu" :) su tieto preferencie mladych uplna pohroma, az ma chyta paranoja :)))

    • haluzman
      13. 8. 2024, 20:48

      @tomik glo stage je presne to co na pohode chyba, proste jednoducha zabava na dobru hudbu, za starych cias mala pohoda dramacovy stage, techno stage a podobne, este na vystavisku, teraz sa na to uplne vykaslala a neni mi jasne preco. glo stage a unikredit stage boli hajlajtom grape.

    • Marrrrian
      14. 8. 2024, 09:40

      @tomik Ahojte ľudia, tiež pridám svoj pohľad na Pohodu/Grape (lebo predčasne ukončená Pohoda bola ako odchod z kina pred koncom filmu, proste nedokončená záležitosť :D a chceli sme za tým spraviť bodku :D )

      Nechcem porovnávať Charlotte s Peggy, obe vystúpenia super atmoška, z povahy štýlu ale Charlotte jasné, že pomasírovala dav poctivejšie :D

      Drumový a Techno stage veľký palec hore! Avšak nemám dojem, že by som niekedy na Pohode nedokázal prekľučkovať nocou bez uspokojivej dávky kvalitnej elektroniky :)
      ...Naopak, si myslím, že ak mám chuť na celkom iný žáner hudby, alebo iný subžáner el. hudby, je to Pohoda, kde kedykoľvek čakajú zaujímavé alternatívy.
      ...Techno a DnB stage bol teda super na zaistenie programu do rána, ale z vyššie popísaného dôvodu ich vnímam ako z núdze cnosť. Z Glo sa navyše ozývalo kopec jednoliateho Drumu, čo je mega škoda.

      Tiež som si všimol, že v sobotu večer začali v kempe miznúť stany a niektorí ľudia odchádzali. S odstupom som si uvedomil, že ak človek vyslovene nečakal na Odella či Kiwanuku, sobotná noc bola proste festivalová rutina. Šlo ju pretancovať do svitania, ale nemala čím prekvapiť. Ak by niektoré koncerty z dňa boli počas noci, toto by som nepovedal.

      Inak teda páčila sa mi rozumná rozloha areálu. Mal som dojem väčšieho množstva vizuálnych vnemov a umeleckých inštalácií a nebol som nachodený. Páčili sa mi sprchy zlúčené vo veľkých šiatroch, kde to šlo ako po masle (kabínkovej sprchy na tejto Pohode boli extrémne pomalé). Na oboch podujatiach sme viacerí z partie nemali šťastie na WC s doplneným toaleťákom, čo ja osobne neviem a nechcem tolerovať :D No a potešilo dostatočne množstvo tieňa, oproti Pohode som sa vždy vedel niekde zašiť :)

      Vo všeobecnosti šlo o môj druhý Grejp a skôr by som do budúcna dal prednosť niečomu inému. Áno, zážitok super, videl som interpretov, ktorých som ešte nemal šťastie vidieť, ale chýbal mi taký ten neurčitý faktor X výnimočného festivalu.

    • Marrrrian
      14. 8. 2024, 11:34

      @tomik Ahojte ľudia, tiež pridám svoj pohľad na Pohodu/Grape (lebo predčasne ukončená Pohoda bola ako odchod z kina pred koncom filmu, proste nedokončená záležitosť :D a chceli sme za tým spraviť bodku :D )

      Nechcem porovnávať Charlotte s Peggy, obe vystúpenia super atmoška, z povahy štýlu ale Charlotte jasné, že pomasírovala dav poctivejšie :D

      Drumový a Techno stage veľký palec hore! Avšak nemám dojem, že by som niekedy na Pohode nedokázal prekľučkovať nocou bez uspokojivej dávky kvalitnej elektroniky :)
      ...Naopak, si myslím, že ak mám chuť na celkom iný žáner hudby, alebo iný subžáner el. hudby, je to Pohoda, kde kedykoľvek čakajú zaujímavé alternatívy.
      ...Techno a DnB stage bol teda super na zaistenie programu do rána, ale z vyššie popísaného dôvodu ich vnímam ako z núdze cnosť. Z Glo sa navyše ozývalo kopec jednoliateho Drumu, čo je mega škoda.

      Tiež som si všimol, že v sobotu večer začali v kempe miznúť stany a niektorí ľudia odchádzali. S odstupom som si uvedomil, že ak človek vyslovene nečakal na Odella či Kiwanuku, sobotná noc bola proste festivalová rutina. Šlo ju pretancovať do svitania, ale nemala čím prekvapiť. Ak by niektoré koncerty z dňa boli počas noci, toto by som nepovedal.

      Inak teda páčila sa mi rozumná rozloha areálu. Mal som dojem väčšieho množstva vizuálnych vnemov a umeleckých inštalácií a nebol som nachodený. Páčili sa mi sprchy zlúčené vo veľkých šiatroch, kde to šlo ako po masle (kabínkovej sprchy na tejto Pohode boli extrémne pomalé). Na oboch podujatiach sme viacerí z partie nemali šťastie na WC s doplneným toaleťákom, čo ja osobne neviem a nechcem tolerovať :D No a potešilo dostatočne množstvo tieňa, oproti Pohode som sa vždy vedel niekde zašiť :)

      Vo všeobecnosti šlo o môj druhý Grejp a skôr by som do budúcna dal prednosť niečomu inému. Áno, zážitok super, videl som interpretov, ktorých som ešte nemal šťastie vidieť, ale chýbal mi taký ten neurčitý faktor X výnimočného festivalu.

    • Marrrrian
      14. 8. 2024, 11:34

      @tomik Ahojte ľudia, tiež pridám svoj pohľad na Pohodu/Grape (lebo predčasne ukončená Pohoda bola ako odchod z kina pred koncom filmu, proste nedokončená záležitosť :D a chceli sme za tým spraviť bodku :D )

      Nechcem porovnávať Charlotte s Peggy, obe vystúpenia super atmoška, z povahy štýlu ale Charlotte jasné, že pomasírovala dav poctivejšie :D

      Drumový a Techno stage veľký palec hore! Avšak nemám dojem, že by som niekedy na Pohode nedokázal prekľučkovať nocou bez uspokojivej dávky kvalitnej elektroniky :)
      ...Naopak, si myslím, že ak mám chuť na celkom iný žáner hudby, alebo iný subžáner el. hudby, je to Pohoda, kde kedykoľvek čakajú zaujímavé alternatívy.
      ...Techno a DnB stage bol teda super na zaistenie programu do rána, ale z vyššie popísaného dôvodu ich vnímam ako z núdze cnosť. Z Glo sa navyše ozývalo kopec jednoliateho Drumu, čo je mega škoda.

      Tiež som si všimol, že v sobotu večer začali v kempe miznúť stany a niektorí ľudia odchádzali. S odstupom som si uvedomil, že ak človek vyslovene nečakal na Odella či Kiwanuku, sobotná noc bola proste festivalová rutina. Šlo ju pretancovať do svitania, ale nemala čím prekvapiť. Ak by niektoré koncerty z dňa boli počas noci, toto by som nepovedal.

      Inak teda páčila sa mi rozumná rozloha areálu. Mal som dojem väčšieho množstva vizuálnych vnemov a umeleckých inštalácií a nebol som nachodený. Páčili sa mi sprchy zlúčené vo veľkých šiatroch, kde to šlo ako po masle (kabínkovej sprchy na tejto Pohode boli extrémne pomalé). Na oboch podujatiach sme viacerí z partie nemali šťastie na WC s doplneným toaleťákom, čo ja osobne neviem a nechcem tolerovať :D No a potešilo dostatočne množstvo tieňa, oproti Pohode som sa vždy vedel niekde zašiť :)

      Vo všeobecnosti šlo o môj druhý Grejp a skôr by som do budúcna dal prednosť niečomu inému. Áno, zážitok super, videl som interpretov, ktorých som ešte nemal šťastie vidieť, ale chýbal mi taký ten neurčitý faktor X výnimočného festivalu.

    • Marrrrian
      14. 8. 2024, 12:01

      @Marrrrian sorry za trojitu odpoveď, nejak som to omylom poposielal duplicitne, nejde zmazať

    • Peter_BB
      14. 8. 2024, 13:07

      @Marrrrian Zda sa mi, ze toto "tapetovanie" :) mne robi prehliadac Opera ked "refreshnem to iste okno", kt. mi zobrazilo moj prispevok este len v prvej, originalnej verzii :)

    • JaaN
      15. 8. 2024, 13:36

      @tomik Tiez som bol tento rok pozriet grape a suhlasim, mensia rozloha arealu bola prijemna zmena, aj mnozstvo instalacii a roznych aktivit, uplne ine vyuzitie priestoru. Palec hore najma davam za informacne tabule - informovali co sa kde hra, o zmenach programu - a najma take nieco by pomohlo v pripade pocasia informovat rychlejsie vacsi pocet ludi, ako ste/sme tu uz preberali. Co ma ale dost iritovalo boli presluchy. Velka cast sedenia pri stankoch bola umiestnena tak, ze sa tam miesali 2-3 podia, a tak sedenie a pocuvanie hudby viacmenej nebolo mozne. Plus napr. taky stanok Kofola aj pocas koncertov na hlavnom podiu (ku ktoremu bol pomerne blizko), podla mna uplne zbytocne pustal nejaku muziku. Umiestnenie Glo stage sa mi tiez zdalo prilis blizko hlavneho... Ostatne na presluchy sa stazoval aj Odell a museli nejaky koncert prerusit. Ale tak mozno je to vekom :) - ako ucastnika s detmi bolo problematicke najst miesto dalej od podia, kde by to nehucalo a zaroven mi nedunelo nieco ine. Co sa tyka ostatnych veci, umiestnenie wc mi prislo ako dobry napad, asi sa im aj lahsie cistia, neporiadok v areali mierne vyssi ako na Pohode, ale nic hrozne. Atmosfera a ludia na festivale mi prisli porovnatelni s Pohodou, mimo tych presluchov je Grape podobne prijemne miesto na stravenie casu. Kazdopadne pre mna je aj tak preferovana Pohoda, aj kvoli tomu miesaniu stageov...a grape mozno az ked ma opat prilaka nejaky interpret (ako tomu bolo aj tento rok).

    • haluzman
      16. 8. 2024, 10:33

      @JaaN suhlas, tie presluchy su na facku. grape s tym ma problem kazdy rok, nemaju vobec domyslene umiestnenie stagov, na rozdiel od pohody, kde maju vsetko pekne premyslene a kde sa nic nicim nebyje. toto je velky problem grapu a aj tu vidno tu velku pracu, ktoru pohoda robi, vsetko robia na 100%

    • CeceX
      17. 8. 2024, 01:21

      @tomik Grape vs. Pohoda?
      Pohodu jsem miloval a chodil každoročně od roku 2005.
      Ale bohužel Pohoda se zasekla někde v letech 2013 kdy to opravdu mega šlapalo co se týče nadupaného lineupu a možná i rozvoje areálu. Ročníky 2011 -2014 byli hudebním vrcholem festivalu a v tu dobu měla Pohoda nejspíš navýšit kapacitu a za prodané lístky navíc vše dál vylepšovat.
      Ale bohužel se tak nestalo.
      A od te doby tam snad nic nového nepřibylo, když pominu klub pro nemocné a možná jestě něakou další zbytečnost. Ba naopak. Třeba oblíbené roller disco se už tak zmenšilo že nechápu jak to může někoho bavit.
      Když srovnáme třeba vyzuální stránku Grape / Pohoda která taky prodává tak tam je totálně pohoda pozadu. Nechápu komu a proč ten design tolerují. Pohoda měla krásný design v letech 2013 a 14 a možná něco jestě oklolo ale jinak to byla kolikrát opravdu tragédie. Ve vzhledu areálu festivalu je to podobné, taky je na tom Grape lépe ale má to moc malé a pak to tam mlátí vše do jednoho.
      Co se týče vizualni podoby podii tak na Pohodě už je to opravdu sterilní nuda. Hlavní stage by si už dávno zasloužila posílení zvuku za zvukaři kde zvuk pokulhává hlavně při klidnějších koncertech.
      Dance arena by si taky už dávno zasloužila stage design a posílení světelného parku nad hlavami.
      Kdysi se snažili jít dopředu. Když tu někdo zminuje informační tabule na Grapu tak ty Pohoda měla uz dávno. Třeba pamatuji když v roce 2010 na křižovatce před tenkrát novým Kayamem byla velká obrazovka na které bylo vidět jak to ve stanu momentálne šlape, jaký bude program a změny v programu. Nechápu proč to tam už po ostatni roky nebylo.
      A když tu někdo zmiňuje že by měla v noci hrát taneční hudba i z jiných podií až do rána, tak rád vzpomínám třeba na Kiasmos, A Tribe Calked Red nebo na Acid Arab v Nay tanečním domě.
      Nevim proč Pohoda zrušila taneční večery v dance aréně.
      Letos žádné techno když nepočítám Yousuke Yukimatsu který ale měl hrát za mě z nepochopitelných důvodů v klubu nemocných kde by to kapacitně selhalo.
      Asi už zapoměli na jaká skvělá jména nás do arény v minulosti nalákali. Orbital, Crystal Castles, Nina Kraviz, Richie Havtin, Jeff Mils, mr.Skruff, SBKTRT, TEED, Caribou, Disclosure, Moderat, Simian Mobile Disco, Modeselektor, Magnetic Man a spousta dalších. A letos? Komik Partiboi69? No dobře ještě tam byli Mount Kimbie a Nia Archives ale jinak když se dívám na program tak jen samé hodinu a 30 minut pauzy mezi koncerty. To taky myslím nikdy dřív nebylo.
      Pokud se v aréně nemělo letos tančit na kvalitní světové produkci jako vždy do rána tak ji neměli stavět a letošní ročník nemusel předčasně skončit. Asi karma za ten slabý program který nebyl hoden pro tak velký stan

    • CeceX
      17. 8. 2024, 01:25

    • CeceX
      17. 8. 2024, 01:26

      @CeceX Letošní lineup byl dobrý ale k dokonalosti chyběli aspoň dvě jména do zmiňovaného stanu.
      A díky této absenci jsem již podruhé Pohodu vynechal. Nakonec bohu dík. Poprvé to bylo loni kdy byl program opravdu nudný.
      Tak že asi tak.
      Pohoda by neměla tolik řešit duhové sračky a politiku ale věnovat se tomu aby si udržela post nejlepšího HUDEBNÍHO festivalu a teď pardoon

    • CeceX
      17. 8. 2024, 01:29

      @CeceX jsem přesně čekal že se něco posere při psaní tak dlouhého textu

    • CeceX
      17. 8. 2024, 01:57

      @CeceX Pohoda by neměla tolik řešit duhové sračky a politiku ale věnovat se tomu aby si udržela post nejlepšího HUDEBNÍHO festivalu a teď pardoon v "česko-slovensku".
      Ano i u nás nic lepšího nemáme. Tak doufám že se Pohoda probere a pořádně kopne do vrtule a nepřenechá korunu královny festivalů jinému festivalu.
      A to že to tu už nikdo nečte a nekomentuje jako dřív je taky velké -

    • Marrrrian
      17. 8. 2024, 07:14

      @Peter_BB jj bolo to tak, díky, zrovna sa mi to stalo aj inde. Presne po aktualizovaní stránky, ale na Chrome.

    • Peter_BB
      17. 8. 2024, 10:35

      @Marrrrian - Vdaka za potvrdenie, verim ze relevantny podnet pre spravcu a programatora tejto nasej nastenky :)

      @CeceX - Vdaka za uprimnost, snad po navrate domov z degustacie nejakych skvelych ceskych remeselnych piv z rodinnych mikropivovarov :) Len pre uprimnost samotnu skusim "zrealnit" par veci:

      1. Pohoda sa, ako si to trefne nazval, "zasekla" v 2015 nie z vlastnej viny, ale kvoli "ciernej labuti" na trhu vo forme nahlej a prudkej horizontalnej a sucasne vertikalnej integracii (Live Nation, AEG, ... skorumpovany slovak kt. vyhanal lyziarov chlastat alkohol do bufetu, lebo mu zavadzaju na svahu a chce ich peniaze, Lovestream).

      2. Vrchol boli len 2011 a 2013, ale nie 2012 (Casabian, Kooks). Ved bol vtedy areal prazdny este viac ako pred rokom, a to aj napriek tomu, ze v sobotu vtedy prisli napr. ludia kt. poznam po prvy a posledny krat na Pohodu len preto ze "v sukromnom resale v BA" padla cena listkov az na 20 € (lebo 2011 ich vykupilo vela kseftarov, tzv. smelinarov, kt, nastastie prerobili a uz dali pokoj, hoc je to asi aj skoda, lebo ak by sa toto zopokovalo v 2023, mal by "one hit wonder Cench" trosku viac publika :))

      3. Vas Cechov milujem aj preto, ze Vam unikne specificky to, ze jednym z mnohych vylepseni po 2015 bolo rozsirenie ponuky piva o 6-8 piv z malych remeselnych pivovarov :)) Ved daj zoznam porovnatelne velkych festov v CR, kde nie su piva napr. od tej Japonskej korporacie kt. ste vy Cesi mohli radsej predavat tehly a nie samotny tehelnu :))))

      Dost mozne je akasi prierezova tema Tvojich verim velmi trefnych glos reality to, ze sa Pohoda zacala zameriavat na segment rodin s malymi detmi, pre ktore postupne od 2015 urobili taky velky pocet vylepseni, ze ak by som ich tu napisal a nechtiac obnovil stranku v prehliadaci, tak by som to tu tak vytapetoval, ze by som de facto pochoval vsetky prispevky nizsie :)) Jednym z dokazov toho, ze ak chce nejaky Slovak na VS studovat a nielen si vysediet titul, je verim aj to, ze na tieto temy o kt. sa bavime nie su dost mozne ziadne kvalitne diplomove prace z ekonomie ... politologie (presne na tu temu politiky na Pohode). Ale klucove je asi to, co som tu pisal uz davno, ze ikony KHL ako boli vtedy Morozov a Moziakin prote nikdy nepridu hrat za Slovan, kt. futbalovej casti inac fandim nech sa dostane do Ligy majstrov, lebo to by verim m.i. pomohlo aj Urpineru navysit zisky vdaka ktorym snad uz na Pohode 2025 ponuknu ich prve pitelne pivo z toho ich prave sa verim budujuceho "doplnku" v kt. snad uz coskoro zacnu verit piva typu APA a letny Ale :)))

  • casovac
    12. 8. 2024, 22:34

    Trocha mimo tem WB co tu koluju, ale co hovorite na hudobnu dramaturgiu zaverecneho ceremonialu OH? Podla mna sa Frantici dobre vytiahli s Phoenix a hostami. A ani cast v LA nebola zla: Red hoti, Snoop, ...
    Inak Nightcall co zahral Kavinsky je z filmu Drive co sa tusim odohrava v LA, takze pekne spojenie na buduce OH.

  • haluzman
    12. 8. 2024, 14:45

    no co? nejake tipy na hedlajnerov na buduci rok?

    • katu
      12. 8. 2024, 20:06

      @haluzman pridu Fontaines D.C. na Pohodu alebo ich uchmatne Grape?

    • Peter_BB
      13. 8. 2024, 14:38

      @katu :)))) a OFF TOPIC (kedze verim nejde o headlinerov), ze by sa sutaz mohla tykat napr. aj Girl in red, Julie Holter, Alvvays, KGLW a Parquet courts, kt. ma tak "nahmatkovo" napadli ako mojich "top 5 zatial bez koncertu v SR". A ozaj, tipovat mozeme aj to, ze s kym (a ci) pojde buduce leto Thom Y., lebo az by mu to nebodaj vyslo na "TMB", tak to by si verim v TN dal repete :))

    • katu
      13. 8. 2024, 14:58

      @Peter_BB The Smile nahodou nieje zly tip. Prave teraz mali mat velke turne, ktore museli zrusit. Mali hrat mensie haly a zastavky boli aj vo vychodnej Europe. Ak to presunu na buduci rok tak Pohoda by im mohla vyhovovat.

    • Peter_BB
      13. 8. 2024, 18:25

      @katu Presne tak, verme! :)))))

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa