Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • emo
    15. 6. 2016, 10:07

    konečne na Pohode (zas) utajený program, chválim, ako odporúčateľovi nereálneho utajovaného programu mi nikdy nenapadlo urobiť to takto reálne pre 1 malú scénu, výborne,
    môj ideál stále ostáva dostať program do ruky na bráne a až tam zisťovať, žasnúť, tešiť sa

    • dukon
      15. 6. 2016, 10:44

      @emo ja uz jsem to tak udelal 2x v letech 14/15 ignoroval jsem media a diskuze a dokazal se vyhnout jakekoliv zmince o line-upu
      za branou jsem drapnul katticku s programem, postavil stan, koupil pivko a terpve zacal cist, co ze me to ceka. Je to velky naval emoci, doporucuji. Lepsi nez se se dozvidat interprety salamovou metodou behem roku a kouskovat si to nadseni...
      Letos jsem ale zmenil lehce mod a program si cekl presne mesic pred zacatkem, kdy uz je +- beztak hotovy a je jeste cas si naposlouchat super nezname veci, kterych je na Pohode vzdy fura....

    • jazzist
      15. 6. 2016, 11:09

      @emo ktora scena bude utajena? sledujem novinky ale to mi asi uniklo

    • jazzist
      15. 6. 2016, 11:09

      @dukon ved to je to riziko, ze bez ceknutia, napocuvania mozes prist o vyborne nezname veci

    • emo
      15. 6. 2016, 18:40

      Kušnierik

  • Peter_BB
    15. 6. 2016, 00:50

    Len pre zaujimavost, ze pesiaci Penty glosuju B. Kollara ako krala internetoveho "hejtu" bez toho, aby sa pol slovom zmienili o tom ako a preco hejtuje minaret na Pohode (http://plus.sme.sk/c/20190786/boris-kollar-chce-byt-kralom-internetoveho-hejtu.html). Mam z toho zmiesane pocity :)), ale prevazuje radost z toho ze nam davaju pokoj, nad znepokojenim z coraz vacsej ubohosti ich investigativy (apropo adept na najhorsi komentar historie je podla mna ten od Schutza po zapase s Walesom, pardon za off topic :))

    V zivote by som nepovedal, ze dam "K+" bulvaru ako Novy cas:
    http://www.cas.sk/clanok/411332/boris-kollar-a-jeho-6-slov-ktore-napalili-fanusikov-pohody-ako-mohol-nieco-take-napisat/
    Michal to v tomto clanku komentuje skvele, ale dovolim si to rozvit: Kollar je podla mna obycajny klamar, lebo verim ze o tom nestasti na Pohode z 2009 velmi dobre vedel, a len zavidi, vid aj to ze jeho inac totalne trapnemu festu dal nazov Dohoda.

    K Dohode iba jeden postreh - ked som tam prvy raz siel na "sociologicky vyskum" (najma preto, ze tam boli aj kamarati), tak sme tam hned na uvod strpeli asi 30 min. rad na europivo. Nastastie som si pomerne rychlo vsimol, ze tam bol aj bar, kde capovali to iste europivo na pockanie. Tak som sa na tom "feste pre nevsimavych :)))" celkom dobre bavil na tom, ze desiatky az stovky ludi tam cakali po 20-30 min v radoch na europivo, ktore sme pritom ja a par dalsich vsimavych :) brali aj kamaratom kazdou cestou z toi-toia bez cakania (rad na toi-toi nastastie len 3-5x dlhsi ako na Pohode, a nie 20-30x dlhsi ako ten rad na pivo). Aky Boris, take jeho stado :) - nevsimavi, bavi ich stereotyp, asi im je clivo za erou pred 1989, ked sa 20-30 min cakalo nielen na banany, ale aj v rade na kosik do potravin :)))

    • casovac
      15. 6. 2016, 08:45

      @Peter_BB Ahoj Peter, to ze vlastni cast vydavatelstva SME Penta neznamena, ze redakcia su ich poskokovia. Od predmetnej kupy podielu uplynul dost dlhy cas, aby si kazdy vytvoril jasny obraz, ci im idu po ruke. Neviem si predstavit, ze by takeho Schutza niekto ukoloval co ma pisat, a predmetny clanok o Kollarovi napisal Lesko, ktory pokial viem ani nie je staly clen redakcie, a mimochodom je to aspon podla mna dobre napisane. Inak spominany minaret nestoji za povsimnutie oproti tomu, co sa teraz deje v tomto state.

    • Peter_BB
      15. 6. 2016, 20:27

      @casovac je to +/- ako vztah Most-Hid a SMER. De iure mas pravdu, ale vnimas to podla mna velmi povrchne, asi tak ako Schutz futbal - mas na to plne pravo, a je super ze napises tuto na WP, kiez by aj Schutz o futbale pisal len prispevky na internetove fora ci blogy, ale nie komentare do kedysi mienkotvorneho dennika. V ostatnom by som sa uz opakoval, je to tema na dlhsi pokec, na Pohodu sa hodi snad len tym ze SME bolo kedysi partnerom festu, tie CDs si mnohi verim pamatame z aut na letisko.

  • elis
    14. 6. 2016, 17:25

    skvely clanok o niecom, co sa potencialne moze dotknut aj pohody. uvidime dalsi vikend

    http://pitchfork.com/thepitch/1186-the-uk-leaving-the-eu-would-change-the-european-music-industry/

    • Peter_BB
      14. 6. 2016, 18:07

      @elis mám vsadené na výsledok 50,01 - 55 % :)), tak až to takto výjde, beriem Ti z výhry na stretávke WP Urpinera. Až mi výjde iba druhý tiket "under 54,5 %" kvôli Brexitu, tak super až mi zreferuješ čo v článku hipsteri :)) napísali. Dal by som na stretávnke WP aj malé sympózium o tej globálnej horizontálnej aj vertikálnej integrácii kt. pizdí festivaly bez ohľadu na Brexit, len neviem tipnúť po koľkom zopakovaní kľučúvého slova "Live Nation" by mi skončil ten Urpiner v ksichte :)))

  • elis
    14. 6. 2016, 14:51

    colours dali prave von komplet timetable. budeme mat aj my tento tyzden?

    • Evcik
      14. 6. 2016, 15:59

      @elis na FB z Pohody reagovali niekomu na príspevok, že by ho chceli zverejniť už koncom tohto týždňa, ak sa podarí :)

    • Peter_BB
      14. 6. 2016, 18:08

      @elis tipujem ze ano :), je o tom aj vlakno nizsie tuto na WP..

  • thom
    14. 6. 2016, 12:23

    Ja stále tvrdím že minolet je slabý brankar že aj na a slovensku sú lepší brankári ,bol som v tom že aj náš čo chytá v plzni je lepši no keď dostal hentaky ,,švrlák" od walesana tvrdim že zlatý minolet a ten v belgickú sedì... čo by sme zaň dali aj by sme sa mu modlili keby ich vychytal a ako čítam mišo ho kúpil na pohodu ,dufam ze kúpi aj hráča menom DIEGO to ti je player..aj ľudia ho chcú ,ja sa tiež pripajam keď už máme ten minolet..

  • molon_chvm
    14. 6. 2016, 11:32

    ...miško veľmi nešťastné rozhodnutie, v dnešnej dobe - da´t na pohodu minaret...ako tvoj alibizmus to viem pochopiť, ale odpove´d typu - je to pekná stavba, to nie, to nie je odpoveď...som len zvedavý, ako sa zaplaví internet fotkami pri tejto stavbe, kde budú ľudia v polohách, ktoré určite "daešákov" nenadchnú...

    • oliver
      14. 6. 2016, 12:53

      @molon_chvm podľa mňa je minaret vpohode, chybou bolo, že o ňom informovali...predovšetkým v takom predstihu :) nabudúce by bolo snáď lepšie tam také niečo proste pľacnúť a nech si hejslováci hulákajú po festivale

    • elis
      14. 6. 2016, 14:40

      @oliver toto! malo to byt prekvapenie priamo na festivale. tym ktori najviac hulakaju by nedoslo co to je a zbytok slovenska co tu pohodu bojkotuje tak ci tak by mal inu temu tyzdna :) ale o to misovi neslo takze to mame oznamene mesiac dopredu a ako dole niekto pise, nevzniknu pri tom asi fotky plne solidarnosti ak to teda nevzblkne. neviem ci ten shock faktor a symboliku neprebiju titulky ako dielo dopadlo. mne sa to paci, len by som isla na to asi inak.

    • Ernest
      14. 6. 2016, 14:58

      @elis ak sa to bude dat zapalit tak to urcite vzblkne
      ak nie tak to bude stokrat ocikane s fotkami na internete a pohoda sa stane najpopularnejsi festival v europe aj casti azie :D

    • molon_chvm
      14. 6. 2016, 14:59

      @Ernest ...a presne toho sa obávam, že to tak dopadne...

    • elis
      14. 6. 2016, 15:06

      @Ernest je to drevenna stavba. myslim ze vela tupych ludi co by to spravilo zostane doma, ale jeden nikdy nevie. toto je podla mna to najhorsie co sa moze stat, myslim ze vsetky deti, manzelky, psi, pneumatiky etc budu rovnako v pohode :)

    • elis
      14. 6. 2016, 15:10

      sakra *y mi uslo:)

    • Peter_BB
      14. 6. 2016, 18:16

      @Ernest minaret verim uchrani SBS od toho, co boli ti tzv. ""novi ludia"" schopni urobit so slnecnicami v 2011. Mrzi ma len to, ak nejaki tradicni fans Pohody kt. chodia s detmi maju akykolvek strach, o tom som uz pisal. Verim, ze absolutne ziadna skoda nevznikne tym nam, co necitame bulvar (vratane FB).

    • emo
      14. 6. 2016, 21:37

      @Peter_BB ja neviem , nie som prorok, napočúval som sa už "ako vypálime všetky kostoly" a aj horeli - v nórsku , môj predpoklad - nestane sa vôbec nič, a keď tam bude horieť tak to uhasíme
      keby som bol anti minaritista, určite by som ho určite by som ho nepálil, lebo by som predpokladal, že za každý zhorený tu pribudne 10 nových a určite by som o ňom nikde nič nepísal ani sa k nemu nevyjadroval aby som mu tým nerobil reklamu, všetci sa pekne vyfarbujú ale múdrosti našich starých mám nepreštia - poznáme ich po perí i po reči, smrdia od hlavy, keď sú trafení gágajú, štekajú tak nehryzú a zas štekajú a karavána ide ďalej

    • Peter_BB
      14. 6. 2016, 21:51

      @emo (off topic) ale ved nataram, nagagam a nastekam aspon tuto na WP toho najviac ja, Ty si verim na striebre, a suboj o bronz je tesny :))) Kazdopadne Havran, Blaha, Boris Kollar and co. a ich fankluby by zavíííjali :) aj bez minaretu, co uz s nimi, zrejme paranoikmi :))), a naša karavána pojde beztak dalej smerom k pohode na Pohode, a ta ich smerom ktovie kam, kazdopadne co mas spaja je ze sa vieme zabavit za pocitacom (len my za WP, a oni za FB a bulvarom).

  • Doktor_Zivago
    14. 6. 2016, 10:54

    Prajem pekny den. Zaujimal by ma vas nazor ohladom jednej veci. I napriek mnozstvu ludi a mnozstvu vypiteho piva som mal vzdy na Pohode pocit pohody a kludu. Ta atmosfera je lepsia ako akykolvek fantasticky line-up. Myslite si, ze tento rok to bude ine? Samozrejme narazam, na kotroverznost ohladom minaretu a silackych reci na diskusnych forach.

    • gress
      14. 6. 2016, 11:00

      @Michal_Sojka podla mna sa nic nezmeni a vsetko bude super ako vzdy

    • Doktor_Zivago
      14. 6. 2016, 11:03

      @gress V tom samozrejme dufam.

    • miso98
      14. 6. 2016, 11:05

      presne ta atmosfera ktoru opisujes, je to, preco chodim na Pohodu... toho roku bude urcite taka ista, btw - nesledujem diskusne fora takze nebyt toho ze to tu par ludi spomenulo, ziadnu kontroverziu ohladne minaretu by som ani nepostrehol.. cize ani to neriesim :-)

    • Doktor_Zivago
      14. 6. 2016, 11:09

      @miso98 Nesledovat diskusne fora - tak to je strategia, ktora ma nenapadla :). Ale je pravda, ze velakrat si poviem, ze sa na to uz pozerat nebudem a i tak to spravim. Tak dufam, ze aj toho roku to bude pohodova Pohoda.

    • gress
      14. 6. 2016, 11:18

      @Michal_Sojka ja hlavne, ked vidim kto z mojich "priatelov" to zdiela, tak sa nicoho nebojim, v zivote na Pohode neboli a len pisu a pisu... Ja by som o tom minarete ani nevedel, keby o tom nezacnu tieto "mienktotvorne" media pisat...

    • Doktor_Zivago
      14. 6. 2016, 11:33

      @gress Ja som mal pocit, ze su to ludia co na Pohodu chodia. Ono asi bude pravda, ze ich nei je vela. Len je ich vela pocut.

    • VV
      14. 6. 2016, 11:42

      Vysledok eskalovania politickych propagacii ci provokacii sa nemusi prejavit tento rok, mozno o rok, dva. Ja si netrufam predpovedat ako sa to vyvinie ale pochybujem ze to zostane bez zmeny. Mozno bude festival kludnejsi, mozno menej bezpecny, mozno radikalne mensi pocet navstevnikov. Neviem ci organizator chce takuto zmenu vedome. Ja po nej netuzim, mne sa Pohoda pacila tie dlhe roky taka ako bola.

    • emo
      14. 6. 2016, 13:07

      pohoda sa nezmenila, síce nič nie je nemenné, všetko je v nejakom procese, ale keď sa tu mám pozrieť čo sa mení, zmenili sa ľudia, pred 5, 10timi rokmi by nikoho nenapadlo riešiť niečo s minaretom ... keď už neviem prečo sa tu začali cez niektorých ťahať náckovia (úplne nepodložene, na základe nejakého vyjadrenia kdesi na nete, či v nejkom médiu) tak si iste dobre pamätáme že tesne pred krízou to boli práve náckovia čo začali nosiť arafatky ako symbol odporcov izraela a USA atď, čiže by som sa najprv vždy sám nad sebou zamyslel a potom čo a ako sa mení ... a či som ja práve ten správny odborník tak či onak sa vyjadrovať
      ďalej celkom rozmýšľam nad vyjadreniami nižšie, kdeže sa to kto pohybuje a kto má aké klapky a filtre na očiach, že žiaden symboly inej viery na Pohode nie sú ... no ja som tam videl okrem samotnej ekumenickej omše kresťanský stánok pre počaté ale nenarodené deti, krišnáci tam mali svoj stánok, symboly rastafariánstva na každom kroku už ani nehovorím ...
      že čo keby tam uprostred stál 8 metrový ukrižovaný Ježiš ... ja vidím dosť veľký rozdiel či by tam stála kaplnka ako symbol a keď Ježiš tak tiež veľký rozdiel či by tam bol ukrižovaný alebo napr. vzkriesený alebo napr niečo na štýl toho v Riu, neviem možno niekto vníma veci iba čiernobielo, spôsob podania je nepodstatný?
      my sme príslušníci kresťanského vierovyznania alebo kresťanskej kultúry
      neviem či niekde padlo, že minaret je ako symbol tolerancie, viem že rezonovala solidarita
      symboly sú kontroverzné sami o sebe, nemyslím teraz len či svastika je symbol budhistický či nacistický, ale všeobecne - predpokladám, že človek so židovskou hviezdou na konkrétnej akcii prejavuje solidaritu s ich utrpením a nie že podporuje utrpenie dnes Izraelom pôsobené v pásme gazy a človek s tibetskou vlajkou prejavuje solidaritu tibetskému ľudu a nie že je zástancom tibetského systému vládnucemu pred čínou ...
      minaret a jeho podanie ma žiadnym spôsobom neprovokuje, o tom že samotná Pohoda, jej koncepcia, jej detaily ... môže provokovať kdekoho, o tom nepochybujem

    • radd2
      14. 6. 2016, 13:55

      @Michal_Sojka dobre dobre uz serte nato :)

    • Ernest
      14. 6. 2016, 14:32

    • Doktor_Zivago
      14. 6. 2016, 15:34

      @Ernest Ale tu predsa nikto nepropaguje extemizmus.

    • Ernest
      14. 6. 2016, 16:37

      @Michal_Sojka ale zhruba 90% ludi nielen u nas vidi islam a extremizmus v priamej suvislosti
      a kazdodenna realita to potvrdzuje

    • Peter_BB
      14. 6. 2016, 18:19

      @miso98 inac ani ja by som o tom bulvare nevedel, nebyt zmienky tuto na WP, kde sme o danej teme verim diskutovali bez vááášníí :)) a vecne. Super ak si dotriedime myslienky v hlave do stretavky WP, zaklad je aby sme tam prekecli co najprijemnejsie, tak ako dosial vzdy :))

    • emo
      14. 6. 2016, 21:23

      "pred 10 rokmi sa nedialo toto islamske vycinanie, den co den po celom svete!!!" - a na to si ako prišiel? teda toto vyčíňanie tu z niečoho nič spadlo z neba pred menej ako 10 rokmi? pred rokom 2001 sme dennodenne počúvali správy o teroristických útokoch, podstatný rozdiel bol v tom, že ku každému útoku sa vtedy prihlásilo niekoľko teroristických skupín a robilo si tak reklamu, k dvojičkám sa prihlásila jediná skupina a to hneď na to jej vodca dementoval, čiže to len potvrdzuje môj predpoklad, že zmenili sa ľudia a nie situácia, mňa to vôbec neteší a ver mi že najradšej zo všetkého by som sa v tomto fatálne mýlil ...
      "ale zhruba 90% ludi nielen u nas vidi islam a extremizmus v priamej suvislosti
      a kazdodenna realita to potvrdzuje" - sa preber
      vy čo toto vypisujete a ešte to odôvodňujete "našimi deťmi" vy ste ešte strach a nenávisť nezažili a samozrejme Vám ich zažiť ani neprajem

  • oliver
    14. 6. 2016, 03:22

    Stavím sa s hocikým o pivo(aj dve), že väčšina ľudí, ktorích urazil minaret a vravia, že boli ale už nikdy neprídu sú presne tí istí čo v stanových mestečkách kričali "hovno" :) Začínam sa tešiť čoraz viac

  • Peter_BB
    14. 6. 2016, 00:05

    Do kalendara :)) OCT 19th @ Meet Factory, Prague, CZ.
    https://parquetcourts.wordpress.com/

    • taus
      14. 6. 2016, 09:35

      @Peter_BB hned jsem si na tebe vzpomněla, když jsem na to narazila - snad se vidíme ;) a pivo by ti tam tež mohlo šmakovat, začali nabízet speciály

    • Peter_BB
      14. 6. 2016, 18:25

      @taus ak dojdeš, tak sa tam vidíme :)) Ak by Ti náhodou nevydalo, dobré vedieť, že smútok že sa tam neuvidíme budem môcť zapiť nejakým fajným českým či moravským špeciálom :)) Mám skvelého zamestnávateľa v BB kt. rešpektuje moju osobnosť, na 99.99 % viem už teraz potvrdiť že voľno z práce si urobím asi na celý ten týždeň v Prahe, keď už koncert v takýto zlý deň v týždni pre nás "z hôr, lúk a lazov" :)))

    • taus
      15. 6. 2016, 13:45

      @Peter_BB jajajaaaj, teraz se dívám, že ten samý den jsou swans!!! přes to vlak nejede, už aj lístek dlouho opečovávám... ale pokud budeš celý týden v prahe, nějaké to pivko vyjde i mimo meetfactory ;)

    • Peter_BB
      15. 6. 2016, 20:29

      @taus Murphyho zakon :((, prekecneme na stretavke WP, a verim ze aj po koncertoch PC/Swans pri nejakom fajnom pivku v stovezatej :))

  • El_Nio
    13. 6. 2016, 19:53

    Prosííííííím Diego :) ...a inak vopred ďakujem za naj víkend v roku :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa