Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Honza_H
    30. 3. 2017, 21:57

    Forest Swords má novou desku a taky nebude daleko od Pohody ... https://www.youtube.com/watch?v=1gpA_1vauVs
    Jinak zdálo se mi to, nebo Michal ráno říkal něco o "experimentálním dómu" ?? Myslel tím Visegrad, nebo že by nějaká novinka ?

  • tomik
    30. 3. 2017, 19:44

    Miu mam rad no prial by som nieco ine ale opakovaniu interpretov po 20rokoch festivalu sa asi nevyhneme...pozeram ze vsetci este ocakavaju nejake velke zvucne meno ale ako ratam tak ratam mam pocit ze uz sa tam financne nic nezmesti... neviem ci alt-j solange su na SK take popularne ako bjork prodigy sigur ros... urcite to chce este posilnit elektroniku nejake meno na hlavny stage mozno gus gus , soulwax ,aphex twin, royksopp.... plus nejakych djs drzim palce a tesim sa na kompletny lineup

  • muflon
    30. 3. 2017, 10:48

    To naozaj bol koncert, čo mala MIA na Pohode taký skvelý ako je popisovaný od agentúry, či je to len PR? S partiou sme odtiaľ odchádzali veľmi sklamaný hlavne pre najhorši zvuk čo som kedy zažil. Tento booking ma teda prekvapil, žijem v bubline, že MIA sú vyhodené peniaze alebo to bolo naozaj dobré?

    • cookie
      30. 3. 2017, 11:30

      @muflon grc, fail, sell out

      ale lajky su

    • VV
      30. 3. 2017, 12:08

      @muflon Ze je Pohoda festival politickej piesne hovorilo kedysi par individui, prevazne komanci a nackovia. Teraz s tym suhlasi coraz vacsia cast verejnosti, vratane mna. Alebo je to len nahoda? Nominacii Solange sa mnoho ludi divilo. Nechapem preco, ved vydala posledny tak pekne politicky angazovany album, vraj antirasisticky, nevadi ze sa tam spievalo iba v zaujme a z pohladu jedinej rasy. Teraz M.I.A. Preco sa divite? Ved vydala taky pekny politicky angazovany album, vraj proutecenecky :D

    • Honza_H
      30. 3. 2017, 13:24

      @VV Koncert na Pohodě 2011 jsem neviděl, nicméně fakt je ten, že M.I.A. je (i přes o dost slabší poslední album) jedním z nejvýraznějších hlasů současného globálního popu, stejně jako Solange (jejíž poslední album je naopak vynikající). Nechápu že něktéré lidi tak dráždí politická a sociální angažovanost v hudbě. Mají podle vás umělci držet hubu a soustředit se jen na to aby psali pěkné písničky ? Je rok 2017, deal with it. Díky bohu že existují (a vždy existovali) umělci kteří se snaží svojí současnost ruznými způsoby esteticky reflektovat. V dnešním světě je to podle mne zásadnější než kdykoli jindy. Navíc dělit interprety na "popové" a "alternativní", nebo "mainstremové" a "nezávislé", tak jak to stále mnoho lidí dělá, už nedává žádný smysl. Jestli chcete na festival kde budou hrát jen rockové kapely z minulého století (když ne fakticky tak minimálně zvukem), můžete třeba na Rock for People. Jestli chcete na festival, kde budou hlavní hvězdy spolehlivě politicky neutrální, můžete na Colours of Ostrava, (Imagine Dragons, Jamiroquai, Norah Jones ...) a zajíst to potom párkem z Babišova Agrofertu (sponzor festivalu). To že Pohoda na jedné straně nabízí čím dál tím víc aktuálních jmen, která nejen že dělají kvalitní hudbu ale navíc mají co říct, a na druhé straně si zároveň uchovává politickou nezávislost, si zasluhuje obří respekt. Jen tak dál !

    • Honza_H
      30. 3. 2017, 13:36

      @VV Jinak koncept zpívání "iba v zaujme a z pohladu jedinej rasy" jsem sice nepochopil ale i tak mne docela pobavil.

    • cookie
      30. 3. 2017, 13:57

      @Honza_H napisal si to pekne a mas 100% pravdu, hlavne co sa tyka reflektovania sucasnosti v umeni. zda sa, ze nas svet kazdu chvilu vybuchne.. preto je pohoda v tomto unikatna. protivaha. ostrov nadeje. cas zmierenia.

      ale co sa tyka m.i.a., za jej honorar mohli byt skvele skupiny... nemozem si pomoct, je to OPAT lacna zabava, dopadla jak die antwoord. uz nema co ponuknut, vykrada sama seba, furt to iste, saskuje na stejdzi, pride mi to uz trapne... ale 1.4k lajkov, to znamena uspesny booking. tym padom som zrejme ja trapny... pohoda je viac a viac poppy . solange, ylvis, m.i.a., jake bugg, birdy, to su vsetko headlineri, publikum sa meni...

    • Peter_BB
      30. 3. 2017, 14:38

      @cookie aj Honza: Da sa na to pozriet aj inac:

      1. cez komfort - cim viac fans Solange a M.I.A. na Pohode, tym lahsie sa nam chytia dobre fleky na Slowdive, Thurstona atd.

      2. cez peniaze - az by ze sa, akoze hypoteticky/teoreticky, dal rozpocet Pohody rozdelit na dve casti: a) peniaze ziskane vdaka "fejsbukarom", a b) ..vdaka "webpartakom", tak by sa verim ukazalo, ze krizovu dotaciu poberame my webpartaci aj napriek tomu ze honorare Solange ci M.I.A. su ovela vyssie ako Slowdive atd. Ono jasne ze sa to rozdelit neda, lebo ked ohlasia M.I.A. par dni po Slowdive, tak predpedaj potiahnu obaja interpreti spolu. Ale az by sa to dalo, tak by verim vyslo pekne ciselne preco som ja vlastne vdacny fans Solange, M.I.A., Ylvisa, Birdy atd., pretoze len vdaka ich masovosti vie Agentura ziskat peniaze od partnerov typu mobilny operator, banka, a nezabudajme ze aj pivovar :)))

      Slnieckari su mnohi svojim sposobom nasi sponzori. Zaplatia rovnake vstupne, vacsinu festu presedia na diskusiach, kupia si drahe bio vegan raw jedlo cim zvysia prijmy Agenture zo stankov, atd. Odkedy som si toto uvedomil, stal som sa platonickym fanuskom Stefana Hriba a modlim sa kazdy rok aby bol zdravy a mal co najviac ludi na diskusiach na Pohode, ..hoc ich ja bojkotujem :))

      A, v neposlednom rade, na M.I.A., Solange aj Ylvisa sa rad pozriem zo zvedavosti. Aj na Kaju Gotta pripadne. Ale metal by mi na Pohode vadil, dost tazko som zvladol napr. Korn na Hodokvase ked sme tam sli na Placebo. Mozno som takyto sam, a mozno tiez trapny, kazdopadne mi to po ohlaseni Slowdive je vsetko zrazu uplne uplne jedno a chcem uz len dobre pocasie a co najviac vycapov Pivobrany :))

    • VV
      30. 3. 2017, 14:53

      @Honza_H Nepochopil si to? Napriklad stavim sa ze tento text je z tvojho a Kascakovho pohladu 100% rasisticky:

      "Chci,aby každej věděl,že sem běloch!
      Že má kapela je bělošská, bílá
      Že hraje bíle a že to bíle dává."

      a tento text uz nie je vobec rasisticky a skupina moze na Pohode a na Colours veselo hravat:
      http://www.hlasite.cz/text-pisne/gipsycz/73202-romanohiphop

      a podobne je to aj u vyssie uvedenych umelkyn, staci obycajna zmena farby, rasy v texte a uz to nie je rasisticke, ale angazovane

    • boomer
      30. 3. 2017, 15:28

      @VV Samy o sebe su tie verse neutralne, ale akonahle to vrhnes do kontextu mensin/vacsin, etnik a ras, nadobudaju uplne ine vyznamy. Este by som doplnil, ze text od gipsy cz ako celok je inkluzivny a vtipny:

      "Nám je jedno,jestli si gádža
      Však dokonalej vole není nikdo"

    • VV
      30. 3. 2017, 15:46

      @boomer Mozno to nebol idealny priklad, ale ten mi ako prvy napadol na objasnenie ako som to myslel. Uz viem ake odpovede mozem cakat a uz som aj jednu dostal od Honzu. Chod na iny festival ak sa ti nepaci. No nepojdem. Az na tie politicke sprostosti ktorych byva coraz viac, uz cakam nejake umelecke stvarnenie mesity, tak sa mi festival stale paci, a prave preto ked mam uz kupeny listok a som platiaci zakaznik tak si dovolim napisat ak sa mi nieco na zakupenom tovare nepaci, a budem to robit pokial ma nezablokuju. A ti co maju podobne nazory na politiku na Pohode a cusia, tak custe aj dalej a budte na seba hrdi.

    • boomer
      30. 3. 2017, 16:10

      @VV poviem ti na rovinu, ja politiku na pohode filtrujem, ignorujem, a celkom uspesne, a robi to zo mna (s)pokojneho cloveka. k minulorocnej mesite som neprechovaval a stale neprechovavam ziadne emocie a na vlastne oci som ju videl za tie tri dni len raz ci dvakrat. a neubudlo zo mna.
      v tej imho zdravej miere, v akej na pohode ta politika je, nech je aj nadalej, kym je o predovsetkym o dialogu a nie o nejakom dogmatizme, je jedno ci zlava ci z prava.

      naopak, hnev pocitujem ked vidim extremnu pravicu a lutost pocitujem ked vidim extremnu lavicu lebo zialbohu tieto dva prudy nemaju zaujem o dialog. viac nez hocikedy co si pamatam sa potrebujeme o spolocnosti a potazmo politike normalne rozpravat a hlavne sa pocuvat. pokial bude cielom, aby sa vacsinou stala umiernenost - a je jedno ci zlava ci z prava, tak pre mna za mna nech je tej politky na pohode aj viac.

      a ked niekomu vadi interpret kvoli textom s politickym messagom, tak je najmenej ist vtedy na iny stage alebo na pivo, alebo aj neetnicke jedlo ked uz to niekto takto citi.

      odporucam ills. nezboznujem ich, ale nespievaju.

    • VV
      30. 3. 2017, 16:38

      @boomer to co si napisal dava zmysel, ja som si tu zase napisal co som mal na mysli aj jazyku a zase tu bude odomna nejaky cas pokoj :D

    • monghi
      30. 3. 2017, 19:48

      @Peter_BB presne tak!!! Slowdive a Mark Lanegan mi v pohode na Pohode vystacia :) Ostatny cas budem vegetit, uzivat si, no a Nay Tanecny Dom a Arena, kde budu urcite nejake prijemne "tuc - tuc" zalezitosti, mi ostatok svojim programom hravo vyplnia.
      Faktom ale je, ze v pripade "repriz" ako tato (a dalsie) by som sa vedel predstavit uplne inych interpretov a mozno lacnejsich. K uplnej pohode by mi stacili uz len Gus Gus, ale toho sa asi zasa nedockam :)

    • emo
      30. 3. 2017, 21:05

      @VV toto nepochopenie bude vzdy pretoze myslis inak ako oni
      Chci,aby každej věděl,že sem běloch!
      Že má kapela je bělošská, bílá
      Že hraje bíle a že to bíle dává.
      kde ja tam rasizmus, proti ktorej rase to je? stavil si sa ze takto to chápe honza a michal, ze z ich pohladu je to 100% rasisticke, uz len tym hovoris za inych ...
      rasizmus bude ked tam bude jedine čierni a nikto iný
      chcem aby každy vedel, že som slovák
      že moja hudba je slovenská
      že hram slovensky a slovensky dávam
      toto je potom šovinizmus? a kde, proti komu to je?
      príď do našich slovenských dedín v srbsku, vojdeš do obchodu a naše dievčatá ťa oslovia - prosím, nech sa páči a pod, je jedno či ťa už niekedy videli oslovia slovenky slovensky, no a čo že si v srbsku, dedina je takmer 100% slovenská a hovoriť sa bude slovensky, odmietanie asimilácie, na svk sa každý ide pototo keby že ho oslovia v obchode maďarsky, aký je v tom rozdiel? v srbsku máš baby čo aj keď ich pekne poprosíš, že im nerozumieš inak ako slovensky hovoriť nebudú, na svk by to bolo ... máš aj také čo budú ale prvotne ťa oslovia slovensky
      ja som beloch a robím bielu hudbu, každý to vie, nemusím to chcieť, každý to aj tak vie, keď sedím s černochmi povedia mi že aj na bongu hrám bielo a ja zas počujem ako oni hrajú na bongu čierno, keď hráme na ulici s cigánmi každý hneď vie že on hrá cigánsku muziku tie nekonečné poznižované akordy a on zas hneď vie že ja hrám slovensky, na rumunskej fujare hrám slovensky a na španielskej gitare hrám tiež slovensky, každý cudzinec to hneď vie a je to ok, choré začína byť keď hrám na rumunskom a španielskom nástroji a nadávam na rumunov a španielov ako na celok
      mimo eu každý vie že som európan, v čechách že som slovenský muž, na slovensku že som z východu, na východe že som z ke a nie z michaloviec, prešova
      je rozdiel spievať v srbsku som slovák a na slovensku som slovák, prečo? lebo my jasne vieme či ten ktorý človek má problém, lebo sme slováci a vieme čo to je byť slovenský lebo odkaz našich predkov je jasný a jednoduchý, nie je spievať som slovák ako spievať som slovák, to je napr. ako zobrať transparent "milujem svoju matku" - krásna veta ,pri takejto prezentáci úplne jasné, že dotyčný má so svojou matkou vážny problém. Ludia si budú klepkať na čelo. V inom kontexte ale môžu plakať a prejavovať ti solidaritu.
      Podporovať iných - tiež nerozumiem že tomu niekto nerozumie - nórovi Bjornostjerne Bjornsonovi sme postavili na Ružíne pamätník, pretože sme vďační že podporoval iných, teda nás keď sa postavil proti útlaku nášho národa
      nehľadajme veci tam kde nie sú
      a môj poznatok a životná skúsenosť sú že multikultúra zachráni Slovensko, ľudia čo dnes objavujú a zachovávajú pamäť nášho národa sa dostali k tomu čo dnes robia cez najrôznejšie "cudzie" subkultúry a kultúry - cez euroindiánstvo, punk, národný socializmus, budhizmus, islám, brušné tance ... od punku a rapu k prekáračkám, od didžery k fujare, od mokasínov ku krpcom ... nemeckí a vietnamskí prisťahovalci tu dnes zachraňujú slovenskú architektúru ... a my sa nebojíme stretu so žiadnou inou kultúrou a už vôbec nie že by tá naša bola tak slabá, že by ju mohlo ohroziť už len samotné stretnutie s inou kultúrou, práve naopak, to nás iba posilní, ale keď niekto ani nevie čo robí slovenských ľudí slovenskými, tak nato najprv musí prísť ... multi žánrovosť je pestrosť žánrov nie splynutie do jedného monožánru a multikultúra je to čo pestujeme my slováci v srbsku (samozrejme nie je v poriadku nekritické prijímanie všetkého. napr, že každý cudzinec kt. zavíta do našej dediny v srbsku dostane hneď na prdel, to sa tam nerieši či si taký alebo taký, dostaneš na hubu a hotovo, lenže pozerať ako celá slovenská krčma tancuje na stoloch ...(: , myslel som že kto bol čo i len raz na Pohode v tom má už dávno jasno, ale potom tu zas prídu nezmysly o minarete ... my slováci vedomí si svojej slovenskosti v tom máme už dávno jasno, vedel to Karel Kryl čo robí čecha čechom a vieme to aj my, žijeme slovensky, dýchame slovensky, hráme slovensky, hovoríme slovensky, cítime slovensky, myslíme slovensky ...

    • emo
      31. 3. 2017, 07:30

      Add politika na Pohode . Zda sa mi velmi divne podsuvanie schemy ze pohoda prechadza v tomto smere udajnymi zasadnymi zmenami. Je to neobjektivne a neferove tvrdenie. Kludne tu mozme rozobrat kazdy rocnik samostatne. Za mna iba tie na ktorych som bol. Ucinkujuci umelci .. sprievodny program .. diskusie .. treti sektor .. samozrejme ze niekedy sa reaguje na aktualne dianie na Slovensku a vo svete. "Politika" je "iba" sucastou pohody a pohoda je tak pestra programom ze sa s nou nadnesene nemusis ani stretnut a nadnese mozes byt aj cele 3 dni v angazovanom diani. Tak napr. z rocnikov kt som ja zazil ked uz to mam takto hodnotit bol vzhladom na situaciu "najpolitickejsi" jednoznacne 2004. Okrem kazdorocnych standardov ze konkretne kapely riesia svoj svetonazor ska p tam podporovali intifadu + klasika ska rege politika.. kapela boba m. dredato rasta angazovanost to snad ani netreba rozoberat .. chumba so svojou anarchistickou angazovanostou. zosmiesnovanim nacionalizmu rasizmu homofobie .... sa cely rocnik niesol v odsudeni agresie ako "anti bush" rocnik kde sa k tejto teme angazovane vyjadrila vacsina mimozemskych telies.. minimalne na spanielskych skapunkerov a na chumbawambe vystupoval priamo na podiu sam busch v nadzivotnej velkosti..
      .

    • emo
      31. 3. 2017, 07:31

      Samozrejme aj 2004 charakterizovat iba z tohto pohladu mi pride absolut nekompletne :)

    • emo
      31. 3. 2017, 07:57

      No este si spominam dalsich 10 perliciek z toho 2004 pre tych co neboli pre dokreslenie .. kym na jednom podiu sa otvorene podporovala legitimita intifady na druhom baby z gaia mesiah vykrikovali talibane talibane dzihad dzihad ... aj tak pochybujem ze sa tam naslo 5 ludi pre ktorych to bol festival pol pies :)

  • taus
    29. 3. 2017, 10:18

    já su také ščasné
    slowdive na pohodě
    já su také ščasné

  • monghi
    29. 3. 2017, 07:22

    hmm.. tak Slowdive postavia show asi na zbrusu novom albume "Slowdive", ktory sa na trhu objavi uz 5.maja

    http://www.nme.com/news/music/slowdive-announce-first-album-in-22-years-and-last-minute-london-gig-2029301

  • emo
    28. 3. 2017, 21:38

    Ills velka radost . Roky ich tu wp ziadala a dnes su samozrejmostou a nikomu nestoji za to ani sa tu ozvat. Tak aj na koncerte v ke na nich prislo 13 ludi co racilo zsvihnut zadok od piva. Tak aj daron co tu s nami kedysi zdielal svoje pocity cumel na mna jak na zjavenie kto sa mu to zas zdravi miesto toho aby ... sme divni. Nevazime si co mame a nie sme ochotni prejacit uznanie obdiv a priatelstvo... vyborne chlapci z Ills. Ste svetovi a ste slovenski. Velki respekt . Fandim Vam a tesim sa na blizke zive stretnutie s Vasou produkciou

    • emo
      28. 3. 2017, 21:40

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D aj z timy hrubkamy a preklepmy :)

    • miso98
      28. 3. 2017, 22:20

      tak ja si ich vypocujem po prvykrat nazivo :-) a tiez sa nato celkom tesim..... predstavujem si to asi tak ako ked som objavil na Pohode Hranu (m.brezovskeho) - uplne nahodou niekedy po polnoci - a ostal som ako "obareny".. dame aj s Pitom po pivku? :-D

    • cookie
      28. 3. 2017, 22:20

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D

      03.04.2012
      Z nastupujúcej generácie si svoj debut na Bažant Pohode odkrútia post-rockoví The Ills, shoegazeoví Jelly Belly, indie-rockoví Talkshow, zástupcovia elektronickej scény Blue Motion a trenčiansky Panáčik či ďalší domáci matador DJ Matwä, venujúci sa najmä tanečnej swingovej hudbe.
      Spomenutý Panáčik pritom vyvolal na internete v ostatných dňoch pomerne veľký rozruch a vášnivé diskusie. Kaščák priznal, že sám celkom nevie, čo od tohto projektu očakávať: "Ja mu doteraz neviem úplne prísť na chuť, neviem prísť na to, čo vlastne projekt Panáčik je, ale to sa mi na tom páči. Niektoré jeho veci nás tak priťahujú, že sme si povedali, že to musíme urobiť, nech už sa na tom pódiu z neho vykľuje čokoľvek." Zaujímavé je aj potvrdenie kapely The Ills, ktoré prišlo po tom, ako sa 1. apríla k organizátorom dostala Kaščákova fotografia s nápisom "I hate post-rock".

      http://i.imgur.com/zZKFqbb.jpg

      Illse ♥ nase

    • Peter_BB
      29. 3. 2017, 09:06

      @miso98 tak tak, dajme pivko cez Ills, potom kavu :)) pred Slowdive a nejaky antidepresivny caj po koncerte :))) Pre mna prijemnejsie ako povodny plan dat 10 piv nech ma bavi Ylvis :))

    • taus
      29. 3. 2017, 10:17

      pravdá díš, emo, dnes se již za ně ani neděkuje, už to bereme jako samozřejmost, jako paru, ale to neznamená, že radost není veliká. radost je veliká. akorátže ji spolkla rodost ze slowdive.
      illse na pódiu, webparty pod pódiem, všici spolu, nezapomenutelný zážitek tehdy, a tak bude i letos :)
      z posledních jmen se těším velmi velmi a ďakujem

    • Matwe
      30. 3. 2017, 10:23

      @cookie čau, to kde sa objavila takáto Mišova fotka? snáď jej autor po tomto ročníku zmení názor teda... :))

    • boomer
      30. 3. 2017, 12:31

      @Matwe takze este bude nejaky post-rock? od mogwai (a jambinai) nejak nebolo. :))

    • cookie
      30. 3. 2017, 12:31

      @Matwe len tu na webparty sa objavila, as far as I know... vytvoril ju opity kreativny fb kruzok pohoda webparty (krasne casy)... po tomto? 2014 hrali Mogwai, ale je pekne vidiet, ze Pohoda konecne ocenuje aj Illse, nas najlepsi export

    • michal
      30. 3. 2017, 12:42

      @cookie The Ills nehraju v tomto roku na Pohode prvykrat. The Ills neocenujeme "konecne", sme sucastou ich cesty, citaty od sefa Eurosonicu ci Vica z BBC vznikli na Pohode, tam ich aj videli mnohi zahranicni hudobni profesionali na nase odporucanie. Ani ich minulorocny koncert na Pohode nebol prvy. Tolko k slovu "konecne". Samozrejme, uspech The Ills je hlavne zasluhou kapely a timu okolo Tani a Gesa. K fotke "I hate post rock" - bral som to ako vtip a stale to tak beriem. Pekny den.

    • cookie
      30. 3. 2017, 13:00

      @michal ano, presne tak Michal, velke diky Gešovi, ze ta ukecal nakoniec... a Tani klobuk dole za to, co robi pre scenu.

    • boomer
      30. 3. 2017, 14:00

      krivdim, boli aj Sigur Ros a boli poprdeli

    • emo
      31. 3. 2017, 16:51

      @cookie tana to bude riderka ?

  • Marian_ba
    28. 3. 2017, 20:41

    Ahojte. Trochu blues? Na hlavnom stagei bol Seasick Steve, teraz by mohol byť Justin Johnson.

  • Jeezo
    28. 3. 2017, 11:35

    QOTSA..hm ?

  • Honza_H
    28. 3. 2017, 11:28

    moje oblíbené nové releasy - stálice Laura Marling https://www.youtube.com/watch?v=eCS4OTgaHeM a rising star Kelly Lee Owens https://www.youtube.com/watch?v=Tj3g0SH5pNo

    Obě mají v červenci ještě volno, co ? :)

    • Honza_H
      28. 3. 2017, 11:54

      Další supr věci který nejsou v době Pohody vůbec daleko : Sampha, Blanck Mass, Angel Olsen, Nicolas Jaar, Arca, SOHN, Gold Panda, Clark ... hlavně tu elektroniku by to chtělo ještě přidat, ať už bude Red Bull nebo ne.

    • gress
      28. 3. 2017, 12:19

      @Honza_H Blanck Mass rozhodne áno, ten nový album je úžasný! A ako píšeš, chce to tú elektroniku, najmä veľa dobre elektroniky je neďaleko v Katowiciach, tak snáď niečo odtiaľ Pohoda stiahne.

  • Peter_BB
    27. 3. 2017, 09:18

    Tak sme sa dockali :)) Velka vdaka vsetkym svätym z Agentury aj tym z hora za vyslyšanie :))

    • tomillies
      27. 3. 2017, 09:23

      @Peter_BB myslím, že skvelou správou je aj fakt, že vystúpia vo štvrtok.. :)

    • emo
      27. 3. 2017, 09:23

    • emo
      27. 3. 2017, 09:24

      @tomillies jasne vsak stvrtok je ten vtipny vecer

    • boomer
      27. 3. 2017, 09:27

      @tomillies shoegaze/postrock alternativa k ylvisu je splneny sen :))

    • Honza_H
      27. 3. 2017, 09:37

      @boomer nádhera ! teď ještě přidat k zasněnému čtvrtku beach house, plus ještě nějakou elektroniku na další dny a bude to full spoko. :)

    • Peter_BB
      27. 3. 2017, 09:38

      @tomillies to slovo "vyslysanie" :) sa samozrejme tykalo prosieb mnohych nas tuto z WP vratane mna tykajucich sa stvrtka. Hoc mi aj nevysiel lobbing za vtipnych Dinosaur Jr. (nadej vsak stale zije, podla ich webu su v juli booknuti len 8ho v ES, pricom su v EU uz v juni), mam ovela vacsiu radost zo Slowdive, kedze ich som este nevidel. Vo stvrtok budeme s vtipalkami :)) na feste krasne ko-existovat :)))

    • Peter_BB
      27. 3. 2017, 09:41

      @Honza_H tak veru, az si nepocul Michala na _FMku tak vravel ze po Slowdive isli cielene ci programovo, kedze v dramaturgii nebolo dost gitaroviek zatial. Tak aj preto tipujem, ze najsilnejsie meno kt. oznamia na Pohoda dni _FM (kt. vraj bude vacsi ako po ostatne roky) bude nejake elektro ci DJ.

    • boomer
      27. 3. 2017, 09:54

      @Peter_BB myslim, ze slovo "gitarovka" v eteri nepadlo :)
      nevylucil by som este nejake "standardnejsie" indie na styl Vaccines/Kaiser Chiefs. tato skupina je zatial velmi slabo zastupena a urcite v nezanedbatelnej miere taha predaj listkov. ale vobec nemam prehlad, co takehoto razu (okrem gigantov) v lete hra po europe.

    • Peter_BB
      27. 3. 2017, 10:03

      @boomer ano, na _FMku som slovo "gitarovka" nepocul ani ja. Len som tomu tak porozumel, kedze Slowdive mi nepridu vtipni :)), cize dramatirgicky sa hodia skor do Pohody ako celku v kt. zatial (v porovnani s ostatnymi rokmi) gitarovky dost chybali, a specificky shoegaze (hoc "novy Thurston" nema nejako daleko k shoegaze, aspon teda v Lucerba music bare pred tusim 2 rokmi nemal :))

    • emo
      27. 3. 2017, 11:03

      @Peter_BB pitu mne vtipni pridu...vsetko co mi vycari usmev na tvari alebo mi dusu pohladi je mile a vtipne

    • jazzist
      27. 3. 2017, 11:05

      slowdive je dobra sprava a este lepsia ze vo stvrtok bude aj druhe podium

    • monghi
      27. 3. 2017, 11:24

      @Peter_BB yeeeeeeesssssss!!!!! dufam, ze zahraju Souvlaki Space Station!!!! moja veeelmi oblubena

    • Peter_BB
      27. 3. 2017, 14:00

      @monghi neviem si predstavit ze by ju nezahrali. Hoc urcite daju nove skladby, a tipujem ze prave na ukor nejakych zo Souvlaki. Skor sa obavam, ze nedaju moju srdcovku Alison. Ale aj SSS :) mam velmi rad, cize mam obavy len o pocasie :)))

    • Murdoc
      27. 3. 2017, 15:16

      @Peter_BB budu s tebou čekat na Alison!

    • monghi
      27. 3. 2017, 15:27

      @Peter_BB o "Alison" nemam ziadnu pochybnost, ze by chybala... ale, radsej si drzme palce :) Tesim sa, ma to cele pre mna rovnaku atmosku, ako ked hrali na Pohode Kraftwerk, a tusim tiez vo stvrtok ...

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa