Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • emo
    20. 2. 2019, 11:19

    dikicko za splnený môj tip, od benjikovej abcdy som ho tam a tu sporadicky dal, fajnotka :D

  • user56faee91b3968
    20. 2. 2019, 00:05

    No zase nejaka anti Putinovska kapela.... To ste mohli radsej zavolat Tatu.....Ti mali v repertoari aj cover od The Smiths:)))) https://www.youtube.com/watch?v=TmJ_hGOVebs

    • emo
      20. 2. 2019, 08:10

      @user56faee91b3968 viki ale ved plastikov a kryla zakazali. pepu nosa vypli ... to oni nikoho nezakazovali oni len spievali : byl hrozny tento stat kdyz mysel jsi se divat.. jak zakazali psat a zakazali spivat.. a potom neskor zas aby vas cert zas jdete jako ovce
      ale kiez by si mal pravdu a toto sa nikomu nepacilo a zazil by som si zas vyborne koncerty v 20timi ludmi v publiku ako napr 2011. ja neprotirecim. ja sa chcem len fatalne mylit. a strasne to chcem. chcem aby mali pravdu ti druhi. chcem aby som presiel cez finsko rusku hranicu bez dvojiteho ostnateho drotu s pohrabanym pieskom nasvietenym na 200 luxov. aby ma tam nerozobrali do skrutky a nevysypavali este aj flasticky s liekmi. aby mi nevyliali zasobu nafty lebo nedojdem do najblizsej cerpecky. aby som nepocuval 10 x denne nevazmozno.

    • emo
      20. 2. 2019, 08:23

      aby uz neboli gajky medzi mestami s chlapcami so samopalmi. aby som normakne natankoval a nelial zbytocne litre nafty na zem ked naplnim nadrz. aby ma normalne pustili do mesta a neotocili ze toto mesto je "zakazane" aby som nenavstevoval obrovse ciganske tabory kde vybehni vsetci obzerat jee co to je lebo ram su iba stare tie oble volgy. aby neboli obrovske mesta ktore nie su na ziadnej nasej mape. aby som si kupil pekne okuliare hned 2 ramy nie len preto ze som predavacke sympaticky ale preto ze sa to moze. aby som sa na googli nedostal tam kde uz realne nesmiem na ibrovske pravouhle dediny s rovnakymi 4X4 domcekmi a medzitym tym jurtami a neviem najst jedinny obchod. kostol. skolu... cem len aby mali ti druhi pravdu. chcem sa mylit velmi. milujem rusko a tiez chcem len tie rozpravky ktorymi ma krmia. nerozpravam teraz o celych hudobnych scenach. chcem len vidiet decka ktore su normalni priemerni studenti a mozu si vybrat aku skolu a kde budu navstevovat :(((

    • Peter_BB
      20. 2. 2019, 09:33

      @user56faee91b3968 +1 Tatu, ak daju ten cover Smith :) o kt. som "taky ani netušil" :), dik za link! Gitarovky nam Viktor verim este pribudnu v marci, ked im korporacie :( oznamia kedy maju terminy dovoleniek :)) Fajn tema ktoru si nacal, ale pride mi lepsie prebrat ju v Pivobrane :) ako formou grafomanie :( na WP. Strucne snad ze Pohoda potrebuje aj ludi kt. na nej travia cas najma na diskusiach, vsetkych "anti-Putin" vystupujucich, v stankoch MVO a za zvukarom na headlineroch - interne ich v BB volame "sponzori", teda mimo tych co pridu ako personal MVOciek :)) Skoda len, ze zabudaju na letaky a brozurky o LN, AEG, ... "wanna-be-uz-akoze-nie-Babiš-feste", ale toto obzvlast patri do tej Pivobrany :))

    • emo
      20. 2. 2019, 11:57

      @Peter_BB pitu to miesto na kt. narazas je nie za zvukarom, ale je uplne zrkadlovo opačne - od chrbta kapely - za hlavnou scénou ... bolo to v suvislosti "strazcov stanov s deckami" 1 x a potom este viac krat ... daj tu prosim nejaky svoj letak - svoj strucny popis problemu - LN a AEG lebo ja napr ani neviem o co ide .. hej to je pravda ja som napr. sponzor konkretne sofer a opatrovatel psika pred tym opatrovatel decula, velke mena ma absolut nezaujimali dlhe roky .. t.j. mna skor ako to kto si ich kupil zaujima preco sa takto predali, skor ma zaujima kapela, hej je to smutne ze tym ludom nema kto povedat ze su slabi, zial nemaju kamaratov tieto umelo vytvorene hviezdy, ALE rozhodli o tom oni sami, ich vyrobcovia im to iba ponukli .. je to velmi tazka tema a urcite nie pre ochlastacku krcmovu debatu .. ja si myslim ze to nikto nezvladne a tam je niekde aj cast dovodu okrem tej casti ktoru davam v tomto prispevku .. tie depresie a az samovrazdy, dlho mi nebolo jasne ako mozes byt tak nestastný ked robis tolko ludi stastnými a potom nam ti ludia odchadzaju na vecne podia prilis skoro a minule som tu o tom pisal .. tak asi tak no .. nikto z tych co sa predali alebo aj odmietli predat nie su u mna viac alebo menej .. nesudim .. neriesim .. sami sa ukazu na podiu .. to divadielko nie je ani smutne ani nijake .. kazdy ma slobodny vyber ci bude stastný .. to ze z toho robis napr. ty pitu nejake definovatelne skupiny ci az elitarske to nie je o nich ale len o tebe
      celkom je to len o tom ze psik ma tolko kamartov preto ze vrti chvostikom a nie jazykom
      nie je to dolezite .. pozorujem starsich ludi co uz toho maju vacsinu za sebou, sam to poznas, kedze podla vlastných výpočtov máš už 120 rokov ? su rozdeleni na uhundraných ubitých nestastnych a na tych vyrovnaných a stastných, kazdy dnes rozhoduje akym bude a do kedy bude milovať hudbu napr.

    • emo
      20. 2. 2019, 14:36

      @emo decka ked mate nejaky letak o ln a aeg, tak ho tu supnite, nic som nenasiel a mne fakt nikdy nikto ziaden letak nedaval :D, cem si aspon precitat. bo mismas nema ziadnych sponzorov ani festy kde chodim, bol som na cure v pesti a teraz pojdem na dcd a nikdy mi nenapadlo ani pozriet ci to robi nejaky vyrobca kuchynskych spotrebicov aeg ci fitipalko. z kapely vypadnem ked nevedia hrat a je mi jedno ci ju tam poslal aeg ci kto, na krcmove debaty tiez nechodim bo raz tam jeden splietal ze co tu chcu komercne pipiny :DD a druhy s prepacenim nijak pohladny ani charizmaticky muz ze moze mat v tabacke kazdu z tych 20 rocnych krasnych dievcat co tam kolo nas boli :DD ze oni len na to cakaju :D, takze ani na krcmove debaty tohto druhu velmi nemam cas a ani chut .. diky letacikovskym aktivistom ak to tu niekto hodi

    • Peter_BB
      20. 2. 2019, 14:37

      @emo len nech vies, ze Tvoje prispevky fakt necitam. Ak na mna cokolvek mas, mozes sa mi ozvat emailom.

    • Peter_BB
      20. 2. 2019, 14:43

      @emo ale az nahodou, poprosim Ta na max. 10 riadkov. Na ten Tvoj ostatny email som Ti aj preto povodne neodpisal, lebo som vzdal jeho citanie uz v polovici. Aj toto som vzdal na 2. riadku - to "za zvukarom" som myslel skor obrazne (tak, ze nejde o ludi kt. pridu na Pohodu kvoli headlinerom). A v ziadom pripade som nemal na mysli rodiny s detmi.

  • bohdanko
    18. 2. 2019, 18:50

    Toto bude výnimočný ročník

  • Murdoc
    18. 2. 2019, 18:32

    Foals mají stále na Pohodový víkend volno a nová deska bude asi zase jejich standard, čili hodně dobrá... Tak co, je tam ta díra nachystaná pro nás?

    • Peter_BB
      19. 2. 2019, 16:51

      @Murdoc suhlasim ze vyborny tip na doplnenie headlinerov tento rok. A TIPUJEM :) ze aj cenovo "feasible", a Miso/Agentura sa o Foals beztak snazia. Len ehm, ako sa aj Viktor pyta nizsie, Slovensko nie je velmi Země zasnoubená :) pre v US/UK/EU-15 vychytene kapely tohto typu hudby, skor preto verim v nieco z MBV/Doves/James a pod., proste v kapelu o kt. sa festy s velkymi rozpoctami az tak "nebiju".

    • Honza_H
      19. 2. 2019, 18:48

      BEACH HOUSE !!!

    • Honza_H
      19. 2. 2019, 18:49

      Na pulnocni slot na Orange.

    • drunkkmachine
      19. 2. 2019, 19:38

      @Honza_H ano, beach house!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @michal pls :(

    • drunkkmachine
      19. 2. 2019, 19:40

      @drunkkmachine dodam este jeden fun fact (ktory ale nie je celkom fun a presne preto by som bol rad keby sa objavili na pohode) - v strednej europe nevystupili uz viac nez 7 rokov. ani take ze vieden ani praha ani nic. najblizsie boli v nemecku. bol by to naozaj velmi skvely ulovok keby ich sem pohoda dotiahla

    • user56faee91b3968
      20. 2. 2019, 00:44

      @Peter_BB Foals uz u nas hrali na Grape 2015 a kedze Grape ma trochu nizsi rozpocet ako Pohoda ich cenu odhadujem na cca 100 tisic €...A podla mna pre velke festy su kapely ako MBV alebo Doves(hlavne teraz ked ohlasili reunion) celkom zaujimave pretoze maju na konte fantasticke albumy takze maju svoju stabilnu fanuskovsku zakladnu(hlavne v UK) ktora za nimi pojde hocikde.... A tu moja najoblubenejsia vec od Foals(singel som si kupil v HMV na Oxford Street koncom roka 2007 a vtedy som ho pocuvam ostosest:) https://www.youtube.com/watch?v=zHcOFmiswcQ

    • Peter_BB
      20. 2. 2019, 09:18

      @user56faee91b3968 mas pravdu a opat raz moj Alzheimer :(( atd., beztak ALE :( Foals v 2018 vobec nehrali, do toho U.S. tour pod zmluvou u mnou najviac "hejtovanej" korporacie, kt. poskupovala kadejake letne festy aj v EU a par ich tusim tu aj zalozila, proste casy sa zmenili v nas neprospech. Prave pre toto by sa mi Foals hodili na Pohode, aby to nebolo len o fnukani typu "korporacie kradnu kapely nezavislym festom". Nadviazem vo vlakne k Tatu :))

  • emo
    18. 2. 2019, 14:43

    https://vimeo.com/236827645
    ze pri jedou tour a ze prijedou na pohodu?
    treba i takyto stredny prudik popevkovy gitaroveckovy stylom z minuleho storocia a potom aj nejake mäkkocinky - nejaky popik gitaroveckovy pre pituho a viktora a pre mna kus daco este viac od podlahy.
    elektronicu ceme taku ze budu rezonovat plachty na stane ci co chcete dat do tej novej sceny? myslim ze najvyssi cas aby sa vratil vychytavac, inak lineup velmi dobry

    • boomer
      18. 2. 2019, 19:30

      @emo super vyber. ja som si preklikaval Fotopohoda sekciu, ktoru som si vsimol uplnou nahodou a natrafil som na toto, jeden z mojich naj koncertov na vsetkych pohodach.
      https://www.pohodafestival.sk/uploads/category/gallery_large/Pohoda2014_KatarinaAcel-334.jpg
      tak ked sa spomina repete, Mogwai pls :)

    • emo
      18. 2. 2019, 20:04

      @boomer su v ostrave. tak budu blizko neviem kde su potvrdeni tak mozno je sanca. kazdopadne v ostrave sa tesim. na pohode snad najmenej pocetne publikum vo vecernych hodinach na hl. scene. do vitkovic sa brutalne tesime a na pohodu tak isto. momentalne je cas na ine veci. ale myslim ze to bude uplne najkrajsi rok. co bolo bolo a co bude bude. pritomnost je vzdy ta naj. takze 20teho treba kupit flek v hrade pre nase auticko. ach tie akcie na povazsko bystrickom hrade. kazda doba ma svoje neopakovatelne vynimocne caro. kazdy rok pohoda trochu inak vonia :) pod do vitkovic ked ces mogwai :)

    • boomer
      18. 2. 2019, 22:12

      @emo mozno revidujem historiu, ale mne sa praveze zdalo byt pod podiom celkom solidne mnozstvo ludi, hlavne na to ze na bazante hral post rock. ale v zasade je to jedno, vtedy mogwai hviezdili a zahviezdili by opat. dakujem za pozvanku do vitkovic, ale ozeliem, bol som raz na cely festak a povedal som, ze nikdy viac :)

  • cookie
    18. 2. 2019, 12:24

    :)

    ...a my ostatni si pojdeme odskrtnut Laurenta a spol. sem: https://www.time-warp.de/germany/lineup/index_eng.html

    • user56faee91b7032
      19. 2. 2019, 12:40

      @cookie asi tak, namiesto elektroniky zverejnia Lolu Marsh 4ty krat ci kolky...btw je skoro marec a stale nemam listok, wake up pohoda

    • VV
      19. 2. 2019, 18:11

      @user56faee91b7032 co chcete ved dnes vam pridali krasnu elektroniku, po vlanajsich picuriotkach mate teraz IC3PEAK, virtuozne dokazu kritizovat Putina, budete mat zivotny hudobny zazitok

  • user56faee91b3968
    18. 2. 2019, 00:52

    Zatialco niektore kapel ako Prodigy(a kopec inych... domyslite si sami) vystupili(alebo vystupia) u nas uz niekolkokrat u niektorych interpretov tato sanca nehrozi..... Preco??? https://www.youtube.com/watch?v=BmJQnPVZOcI

  • LKW
    15. 2. 2019, 09:55

    Tak co, bude tento rok pozdvihnutie elektronickej sceny? Tbh oproti minulemu roku to nebude nic narocne, ale aj tak ma vzdy zaboli ked dalsi a dalsi announcement Pohody su ino-zanrove kapely...

    • Jeezo
      15. 2. 2019, 11:06

      @LKW Ja by som sa opýtal či je šanca na návrat RBMA stage ?

    • drunkkmachine
      15. 2. 2019, 11:08

    • gress
      15. 2. 2019, 13:34

      @LKW Keď som sa bavil ešte na Pohode s Michalom, tak vravel, že chcú sa zamyslieť nad dramaturgiou Space arény, tak snáď to bude k dobrému. Zároveň aj Matwe niekedy dávno vo Fuge naznačoval, že je sa na čo tešiť, tak veríme, že hej :)) (snáď tým nemyslel Sofi Tukker :D) Každopádne už by sa patrilo oznámiť niečo aj z tohto súdku.

    • tomillies
      16. 2. 2019, 07:22

      @gress tak tak.. už je naozaj pokročlý čas, mohli by aspoň načrtnúť o čo sa pokúšajú v space arene alebo klube

    • emo
      17. 2. 2019, 11:06

      @tomillies tak michal nam prezradil aj nieco ine co sa toho tyka a ja to chapem aku taku spuklenecku info. gress by mozno vedel ci to bolo "planujeme" ci "chceme" ja sa skor obavam o zaujem elektronickej sceny aby to nedopadlo tak ako prve pohody poke alebo tento rok klub. ked su staznosti ze elektroniky malo a naj interpret nezaplni maly klub

    • emo
      17. 2. 2019, 13:53

      @emo ale to je zas pravda ze pre nas 2 co sme sa narodili od polovice 60tych do zaciatku 70tych je zvuk elektroniky 80tych rokov doverne znamy tak tieto zlate casy elektroniky asi nemusia kazdemu vyhovovat a nezazil diskoteky v 80tych. no ked to robia 20rocni chalani tak na tom asi nieco bude. ross f f boli jeden z topov pohody. prechadzal som tam od thisnis hned odvedla z m. totha co bola fakt beznym posluchacom neuchopitelne vlastne on urobil aj z kronos q celkom neuchopitelnu vec tak som zvedavy aj na colours ako to bude tentox. este tam hrali v garazi disnex alebo nejak podobne v garazi velmi dobra popradska particka co sa tam vsetko poposuvalo lebo aj ked ma ma pohoda striktne casovo presny program tak garazove crust festy ho urcite nemaju a tak ani garaz nemala. vytiahol som sa teda na vetrak garaze 100/100 mm a sledoval aj picuval som zvukovku... neexistuje festival kde by v takom case boli tak rozne a tak dobre totalne mimostredne okraje. navyse posledne roky isla ta niekdajsia hlavna headlinerska vata tak brutalne qalitativne hore .. nechcem povedat ze by to snad mohlo byt mojim neustalym ponosovanim na vykony headlinerov pohody ale som stastny ked sa posledne roky postavim a pocuvam tam umelcov hodnych tohto pomenovania oproti tomu co tam bolo predtym. fakt od ludi co su legendy ocakavam ze ked nebudem mat z nich lepsi zazitok ako z ich studioveho materialu tak sa k nemu aspon budu blizit a nie ze znechutene odiderm z ich koncertu. to asi nenahravaju po castiach a slovach ale po slabikach ak to rovno nenaspieva po nich niekto iny ako pre milli vanilli ci ako sa to vola a gitary im nenahra laco lucenic ako to urobil pre imt smile ci ako sa to vola..

    • emo
      17. 2. 2019, 14:20

      @emo no jo tak sa ospravedlnujem. asi to treba vymazat. ano takto to funguje tie strednoprudove komercne gitarovecky. bud sa nikdy nepresadia alebo sa predaju. musia mat nejaky potencial a musia mat nejake tvaricky co budu dobre vyzerat na videach bud sa na nich namotaju depresivaci alebo .. ale to je jedno. potom pridu do studia. prvy den dostanu oddych nech sa spanataju troska po ceste a nech sa aklimatizuju. druhy den ich privitame tak gitary uz mate nahrate a potom sa robi spev ano po slabikach la laa laaa a potom tu chlapci by to chcelo nejake dychy toto ozivime takto ... a potom tu niekto po ich sitnom koncerte ktory moze mat hodnotu iba na plejbek bude tvrdit ze toto je ta prava hudba resp. tento popik prvoplanovo komercny len hrany na gitarach vs. skutocne kvalitny stredny prud a pop. nie nezatracujem. prave chvalim zvukarov strihacov... uplne kazdeho zucastneneho na vysledku .. dobre ranko

    • emo
      17. 2. 2019, 19:58

      @emo disnex sa volaju distax tak 4 zo 6 som trafil. sorry distax

  • monghi
    14. 2. 2019, 09:33

    LM uz 4x na Pohode ... stava sa z nich druha Para ...

    • Peter_BB
      14. 2. 2019, 10:12

      @monghi :), za mna plne pochopitelne a v Pohode :)) , detto Tony Benet, aspon na nich konecne pojdem :)) A aj Para super, ak budu spravne prideleni v zmysle "Para na Hlavne a Cribs do Tenisovej areny" :)) Dokonca aj 1975 aj Skepta mi pridu presne fajn interpreti na to, aby rad v Pivobrane nebol dlhy, a dalo sa v Pohode :) prejst popri plotiku pred zvukara na zaverecne hity ako cez ostatne Prodigy :)) Ako starnem tak uz kvalitu festu vnimam cez taketo faktory, vid aj prispevok nizsie Diablovi :)

    • Peter_BB
      14. 2. 2019, 10:17

      ...a pochvala aj do _FMka za dobry vyber pesnicky od Jesus and Mary Chain, pri kt. ma napadlo ze zatial stale chyba oznamenie tohto typu gitarovky :)) MBV, Doves, James, proste nejaka klasika :))

    • Krpaty
      14. 2. 2019, 12:58

      @Peter_BB Ja nič proti, samozrejme 1000 ľudí 1000 názorov. Každý si robíme čo nám vyhovuje. Ja len tak, zas z môjho pohľadu, je trocha také, ako to nazvať, blbé, že hedlajnerom dňa alebo festu bude pivobrána. Síce pivo veľmi obľubujem, ale dobrý čapovaný špeciál si dám dnes už skoro všade. Preto byť natešený za to, že idem si dať na festival dobré pivo, akosi nestačí(ešte k tomu z plastu). Síce počas dňa má človek šancu spoznať rôzne variácie dobrej hudby etc., ale s prichádzajúcim večerom, sa u mňa prejavuje potreba sa kultúrne vyžiť na niečom, čím ma konkrétny festival zaujal po hudobnej stránke. A to sa tento rok nestalo ani náhodou, aj keď ešte je v čakačke ešte veľa mien. Preto ísť na Pohodu kvôli pivobráne je rovnaké ako ísť s JUDr.kpt. na kus rečí... Je to zbytočné a nemá to zmysel.

    • Peter_BB
      14. 2. 2019, 13:13

      @Krpaty z vacsej casti suhlasim, az na tu metaforu s JUDr.KKT :) hoc ju chapem, lebo sa opravnene moze dotknut fans Loly, 1975 aj Skeptu ku kt.mam respekt, k interpretom aj ich fans :) Ale uprimnu radost budem mat az ked Agentura oznami line-up Tenis.areny (Budis stage) aj na stvrtok, idealne v zlozeni Diego - Tata Bojs - Walter Schn. - Manon meurt :)) co je verim "feasible" technicky aj financne a pomohlo by mi to znizit pocet pivnych specialov v plaste aspon tak na"normal cize 5": '))

    • monghi
      14. 2. 2019, 13:15

      @Peter_BB mne je to srdecne jedno, len LM su jedna obohrata pesnicka ... na ich miesto mohol prist niekto daleko zaujimavejsi. 3x stacilo si myslim ... takto to totiz budi taky zvlastny dojem, ze Pohoda ma problem s bookingom a preto to vyplna takto ... ale, to je len moj pocit ... FB generacia sa z toho tesi, tak je to asi fajn ... ako som uz priznal, starnem :) Tento rok na letisku asi az od piatku ... uvidim este :)

    • boomer
      14. 2. 2019, 15:18

      @monghi aj na Primavere hra Shellac kazdy jeden rok a nikto sa nestazuje :)
      ludia sa tesia, kapela sa tesi, no harm done. len to chce aj nejaku dupanicu, inak je ten line up pekny, ale downtempo af

    • Peter_BB
      14. 2. 2019, 16:08

      @monghi plne chapem, a z urciteho pohladu maju vsetky tradicnejsie festy problemy s bookingom

    • Peter_BB
      14. 2. 2019, 16:11

      kvoli LN/AEG l.,co je zas moja obohrata pesnicka :( Presne ako pise Boomer, lepsie je verim respektovat realitu taku aka je, a verit ze "napriek vsetkemu" sa aj nam=Pohode t.r. ujde aj nejaka dupanica :), za mna najlepsie pri pesnicke kt.nazov sa mi celkom hodi aj do tohto vlakna - You made me realize :)))

    • emo
      14. 2. 2019, 19:55

      :DD kazdy festival by mal mat kapelu ktora tam hra kazdy rok, vacsie festivaly aj viac kapiel, najviac sa mi paci ked kapela chodi kazdy rok a potom jej clenovia aj ked uz kapela nie je aktivna stale chodia ako bezni navstevnici, najkrajsie festivaly boli alternativne leta kde sa na podiu striedalo postupne obecenstvo a vystupovali ludia co vedla teba stanovali potom ti co si s nimi nadranom spieval pri ohni atd, ked sa lole paci pohoda nech si tam kludne chodi kazdy rok a ked uz je tam tak nech si aj zahraju, na malych scenach na pohode to aj tak funguje, tancujeme si s taus a repetitorom na vlastu popica, nie je nic krajsie ako ked si hudobnici zajdu na koncerty ako kopec dalsich navstevnikov tak ako to robi lola ale aj bjork, tokyo s o a mnohi ini, lola bola uz 3 x a aj tak som ich nevidel na dlhsie nez par sekund, furt bolo nieco dolezitejsie, nebyt toho ze ich miso dotiahol do kosic tak ich ani nezazijem, celkom nechapem na mamutich akciach ze niekomu vadi napr. nejaky stredny prud ked aj tak pojde napr. na nejaky okrajovy zaner, ale ok, keby boli kazdy rok cure monghi by urcite jasal a ini ludia by uz boli otraveni ze zas ten cure blokuje hlavnu scenu na 2 hodiny ..

    • user56faee91b3968
      14. 2. 2019, 21:57

      @emo jj The Cure, Radiohead, Interpol, Parquet Courts a Diego kazdy rok:))))

    • Peter_BB
      14. 2. 2019, 22:09

      @user56faee91b3968 +1 :) a + Pearl Jam :))

    • monghi
      14. 2. 2019, 23:31

      @emo: nespajaj ma stale s Cure, nie som ich mega fan :) A zastavam nazor, tak ako 95% Cure fan base, ze oni na festivaly nepatria! :) A kludne LM a Para kazdy rok na letisku ... hlavne, aby na nich ludia stale chodili ;)

    • emo
      15. 2. 2019, 09:23

      @monghi presne!!! neviem co vsetci michalovi vycitaju ze nema pohoda cure ked je jasne ze cure na festy nepatria ! na colours ich tiez odignorujem. na festivaly neoatria ani radiohead a pearl jam a podobne ved to vie kazdy. ja idem colours koli uehare a chapem to ze nie si mega fans ved h.u. bola uz v kosiciach min. 2x a ani som na nu nebol tak mi je jasne ze keby boli cure 300 m od tvojho domu tak by si tiez kludne na nich ani nesiel. neboj chapeme sa velmi dobre. ja som daval cure iba ako priklad nie ze ta s nimi furt spajam ..

  • A_Touch_Of_Evil
    12. 2. 2019, 19:24

    Ináč na Slovensku bude opäť Garbage, ktorí hrali na Pohode v čase, keď mala ešte lepšiu úroveň než dnes. Tuším to bol rok 2005.

    • Peter_BB
      12. 2. 2019, 21:44

      @A_Touch_Of_Evil klobuk dole pred organizatormi tych koncertov v Seredi. Aj Limp Bizkit je podla mna skvely "ulovok" pre takuto akciu, ktory verim potesi aj dost mladych ludi. A Whitesnake verim potesi vela "metlošov" :) a skusenejsich ludi :)) Kazdopadne zaujimave, ze taketo zname kapely skoncia v, ehm, ved viete :)

      Ale nesuhlasim, ze Pohoda mala v 2005 lepsiu uroven ako po ostatne roky. Prave naopak, na 2005 mam spomienky skor na preplneny areal, dlhe cakanie na jedine kvazi-pivo na čepu :), gastro stale a la Vystavisko, a tiez tam este tusim zavadzala a kazila naladu armada (ale zas vdaka nej boli tie tiene :) Aj ked uznavam, ze subjektivne-emotivne :) bolo ovela vacsie nadsenie z line-up, najma u fans Prodigy, ale odvtedy sa zasadne zmenil kontext tak by som to radsej neporovnaval :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa