Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • havo
    15. 7. 2019, 21:29

    https://www.bbc.com/news/uk-england-norfolk-48990149 v EU stage sa zjavne bali prijatia a potom ... Sink Ya Teeth a Pohoda na BBC

  • Dude
    15. 7. 2019, 17:02

    Za mňa super - našiel som v spacáku trenky z minuloročnej Pohody.

    • miso98
      16. 7. 2019, 14:55

      :DD a este v nedelu sa ti mozno aj hodili, ci? :DD

  • thom
    15. 7. 2019, 16:16

    Zdravim ,pohoda super ako vždy ,kúpil som už lístky na budúci rok :)dúfam že sa podarí zas niečo veľké na spôsob jeffa millsa ,,co by som zlepšil boli asi wc v areáli som zakaždým čakal ,kdežto v stanovom mestečku som si mohol vyberať, teda mestečku od parkovania ,možno by bolo lepšie preskupit sily ubrať pri stanoch a prihodiť pri budisi,no a tiež by som skúsil dať aj za sporku aspoň pisoary lebo myslím že to tam razí ešte teraz..

  • chiraq
    15. 7. 2019, 15:09

    moja 9pohoda viac keramickych zachodikov by som poprosil po liamovi som musel preskocit baby v rade lebo 20 sek neskora bol by som sa posral . mrzi ma to a snad tie baby to potom pochopili

    • Captain_Obvious
      15. 7. 2019, 15:36

      @chiraq co sa tyka keramickych splachovacich zachodov tak tu plati nepriama umera...ci ich je viac tym su dlhsie rady....ked taketo vymozenosti neboli tak ani take rady nebyvali pri beznych toi toikach

    • Peter_BB
      15. 7. 2019, 16:36

      @Captain_Obvious asi tak nejak :) A sucaane +1 za tie vojenske zapokove WC co zvykli byt za "Dome" :)

  • Captain_Obvious
    15. 7. 2019, 15:01

    inak k tomu jedlu tento rok nebol stanok s hummusom a falafelom (uz teraz neviem ci to bol hummusbar alebo Hummus and couscous bar ale urcite by sa nasiel aj niekto iny kto by to vo velkom robil)

    • morkret
      15. 7. 2019, 16:22

      @Captain_Obvious Falafel s hummusom ponúkal (ak sa nemýlim) Foodstock. Mali sme a bol naozaj výborný ;)

    • Peter_BB
      15. 7. 2019, 16:36

      @Captain_Obvious falafel bol, +/- kolotoc :)

    • Captain_Obvious
      15. 7. 2019, 18:01

      @Peter_BB @morkret o falafeli/falafele vo foodstocku viem (ci mali hummus neviem) ale zrovna tento stanok nepovazujem za to najlepsie co sa tyka falafeloveho segmentu....aj ked priznavam ze prvy falafel v zivote som jedol prave u nich na pohode este pod nazvom mr.falafel (to su desiatky rokov dozadu) a bol som nadseny ale odvtedy som tych falafelov pustil dole krkom uz viac a tento radim medzi najslabsie.... PS gyozu som tam mal

    • Peter_BB
      15. 7. 2019, 18:34

      @Captain_Obvious napr. gyoza (ako sa islo do stanoveho pre pesich) fajn aj cenovo OK, ale uplny fail ze ju uz personal utopil v tej presolenej omacke, namiesto toho aby na pult dali na vyber zopar omacok a nech si to kazdy dochuti ako chce. Kamaratke tym pokazili chut, ja som to uz na dalsi den mal OK lebo som sa tam "nahodou" ocitol v case kedy mali gyozu este "neutopenu". Najvacsi fail bol ale veganburger ( +/- kolotoc) ktory bol ako ovsenna kasa, po zakusnuti a stlaceni zemle uz ako z pesnicky Chiki-liki stekal po prste :)) Vedla v teorii vegan zelenina s kokos. mliekom, v praxi fazule s chili a to ma personal presviedcal, ze to bude kokosove a ze chili si kazdy doda az na zaver sam. O rok uz jednoznacne len kapustnica, halusky, muranske buchty atd., az kym tu exoticke jedla nezacne pripravovat niekto kto to vie. A ozaj, Folks bistro som sice na Pohode nepodporil bo mali len sulance a tie velmi nejdu k pivu :)), ale kto budete v KE nezavahajte, maju bistro na Hlavnej a jedina moja zla skusenost tam bola zd mi predali IPAu od Zivella ale z vycapu im isla len voda :), kazdopadne peniaze mi vratili :)))

    • morkret
      15. 7. 2019, 18:49

      @Captain_Obvious Dal som iba reakciu na to, že tam nebol takýto stánok. Netvrdím, že bol najlepší, aký som kedy jedol, ale nesklamal :) hummus podávali priamo s falafelom. mňam do pixi :)

    • Captain_Obvious
      15. 7. 2019, 18:52

      @Peter_BB no ta ich gyoza tiez nie je ziadna slava ale lepsia ako falafel, oni to maju vsetko take priemyselne naozaj fast junk food a nie street craft food...ale to je konceptualne vymyslene aby im to islo od ruky a masovo....folk bistro food truck som mal poznaceny ale podavat len sulance tak to ma sklamalo....a ospravedlnujem sa treske v rozku ale tento rok ju prvykrat vynechal

    • Captain_Obvious
      15. 7. 2019, 19:23

      @morkret sak jasne, ale minuly rok bol velky stanok specialistov na hummus a ten mi tento rok chybal co sa tyka gastra...aj ked teda hummus v nejakej podobe bol...ku gastro scene by som este spomenul ze potesil navrat talianskej pizze ktora zacala na 6 eurach a v sobotu uz predavala za 5...tento biznis model by si mali osvedcit aj ostatni :-D

    • Peter_BB
      15. 7. 2019, 21:38

      @Captain_Obvious tak nejak, aj ked vyraz "fast junk food" je asi trosku prestreleny skrz to slovicko "junk". Presne pre toto aj pre mna sklamanie, ze Folks mali len tie sulance, lebo u nich by verim bol spolah ze suroviny by boli z gazdovia.sk a pripravili by to chutne aj v podmienkach letiska. Tie stanky z BA skoda komentovat, to je presne pre tie masy "naplavy v BA - motrokov korporacii" ci ako ich nazvat..

    • Captain_Obvious
      16. 7. 2019, 08:39

      @Peter_BB ano to som trochu prestrelil (ano junk to nie je) ale vedome to len aby som foodstock falafel odlisil od inych falafalov ktore pripravi hocikajaky arab niekde na ulici....samozrejme keby otazka falafela na pohode bol najvacsi problem festivalu alebo celkovo sveta tak to by bolo sveta zit

    • Peter_BB
      16. 7. 2019, 11:40

      @Captain_Obvious :)) Suhlasim - aj paradny fest po kt. mame len taketo vyhrady :), ale sucasne je tiez podla mna smutne ze spolah na jedlo je zvacsa len na nieco tradicne zo stankov z Murana, Kosic, vyrobcu langosov z XY atd., a tie pokusy o falafel, vege burger, gyozu ci zeleninu v kokose :) zo strany tych wanna-be-hipster stankov/aut skoncia tak, akoby dotycni nikdy nevycestovali ochutnat tie jedla ani len do Prahy ci Budapesti :)))

  • Roztopasny_Maskrtnik
    15. 7. 2019, 14:44

    Ahojte,

    Nadseny po dalsom vybornom rocniku, aj ked navrat do reality trval kratsie ako inokedy.
    Kamarati z Nemecka boli tiez nadseny, navyse aj prekvapeny co dokaze ponuknut festival za 100€ co sa tyka programu, sluzieb a aktivit.
    Gastro super, uz len chyba jeden stanok Pivobrany aj niekde v strede arealu. :)

    Za mna super program sporka stage v piatok, the roots, bukahara, donny benet a mura masa.

    Zlepsit treba sporka stage co sa tyka baru a wc. Bar tam nefungoval poriadne ani v poslednych rocnikoch. Tento rok v nedelu v noci o 3:00 netieklo pivo, lebo neslo. Nemali nic v chladnickach na pitie, lebo vsetko sa predalo. Nebola ani cik zona a na keramicke zachody z druhej strany bola velka fronta. A chodit od sporky riesit zachody a bar je vsade v takom case a stave celkom na nic.
    Navyse tam bolo aj celkom nafajcene.



    Btw. Dopocul som sa o prihode chlapca, ktoreho v piatok rano po zachvate odviezla do Trencianskej nemocnice sanitka na dalsie vysetrenie. Jakuba po vysetreni prepustili no nemal pri sebe ani telefon, ani peniaze a ani navratku na festival. Nenasiel sa nikto, kto by mu pomohol. Navrat na festival, aby si vzal veci, zbalil sa a isiel domov mu trval par hodin.
    Viem ze sanitka nie je taxi, ale ako sa to riesi a ako sa ten clovek dostane naspat do arealu?

    • Matwe
      15. 7. 2019, 16:18

      @Roztopasny_Maskrtnik ahoj, díky za feedback. čo sa týka zdravotníkov, majú návratky a inštrukcie ich dávať, takisto riešime tieto prípady na vysielačke, keď sa niekto náhodou vráti napr. z nemocnice. o prípade, ktorý spomínaš ale počujeme prvýkrát, takže sa k tomu neviem vyjadriť. dúfam, že bol chalan potom OK :/

    • Peter_BB
      15. 7. 2019, 16:38

      @Roztopasny_Maskrtnik +1 Pivobrana aj +/- kde pocut koncerty z podia Runway :)

  • LukasM
    15. 7. 2019, 14:36

    Za mna najvacsie minus tohto rocnika boli fajciaci divaci ktory boli skoro vsade. Neviem ako je natom zakon ale ked napr. pocas burky bol Sporka stan plny deti a mamiciek, nedalo sa tam dychat. Sam som musel pocas mnohych koncertov menit 4 krat miesto lebo vedla mna niekto stale fajcil.
    Nevadi mi ked si niekto raz za cas zapali, ale aby niekto pocas koncertu stale fajcil, a nedajboze som mal okolo seba 2-3 takychto ludi, je to v tom dave bez vzduchu na nevydrzanie. Nadtymto by sa chcelo zamysliet a spravit daku osvetu, alebo pred koncertom davat na obrazovky so zakazom fajcenia.

    • oternalista
      16. 7. 2019, 17:28

      @LukasM nabuduce sir osvetu aj ty a skus ich slusne poprosit, ci by tu cigaretu nezhasli. Ja som tak pocas poslednych dvoch rocnikov urobil aspon 10 krat a az na jeden pripad, ked som si vypocul aj par nevrlych slov (ale cigareta zhasla), boli vsetci vzdy velmi ustretovi...

  • havo
    15. 7. 2019, 13:36

    Desiaty rocnik tak reku uz to tu nemusim len citat, ale sa aj registrujem.
    Plusy:
    + lineup skvelo, za mna Kiwanuka, Calypso, CariCari, OurStories, Trio Mandili, Bukahara, ... debaty Aktuality, .tyzden
    + cely Science stage (pamatam podobny dreveny byvala EU stage?). Nasledne sledovat fyzikov na pive bol zazitok (podobne ako webparty v pivobrane :-)
    + stale funguje vyborna rezia stageov (kapely na zapad slnka Orange, klubovky EUstage, rock Budis atd).
    + ziadne presluchy tento rocnik, vyborny zvuk Urpiner aj Orange
    + prestavky na presun vyborny napad
    + najlepsie gastro co pamatam (peru! streetfoody,..), ale aj Urpiner
    + organizacia celkovo, "manazment" pocasia
    + chatky Trencin super poloha
    + teple ciste sprchy a 3xsplach wecka su uz pre nas standard, ktory ale treba stale pripominat
    + Miso v stanku PNS nemal chybu
    Co mozno zlepsit:
    - pridajte pls Pohoda tim na mapky festu aj P1-P4 zony. Teraz tam nie su a kamos newcomer bol preto uplne strateny. Staci pridat na "zaciatok" mapiek
    - tiez by nebolo zle lepsie "predat" ze stany su v cene, bol aj taky, co kvoli tomu spaval v aute kym to zistil..
    - zvuk na EU stage (CariCari aj neskor) bol hrozny, ale zlepsovalo sa to. Mnohi kritizuju zvukarov ze nevytiahli Lasicu (ani v 2017), ale chapem ze to bol zamer
    - stav wc nedela rano, ale to uz je asi fakt ze tazke udrzat
    - fakt neviem, ale nieco urcite zasa vymyslite
    Postrehy:
    - subjektivne menej deti s kocikmi oproti 2018, viac ludi nad 60. Pestrost zarucena
    - viac sa pije vino a trocha to vidiet rano :-)
    - som rad ze agentura nezavolala The Cure
    Velka vdaka za dalsie Vianoce v lete, robite to uzasne!

    • Matwe
      15. 7. 2019, 14:10

      @havo ahoj havo, díky za feedback. P1-P4 pridať na mapku je dobrý nápad, zapisujem si to do budúcna. to, že je stanovanie v cene lístka sme komunikovali aj v detaile produktu, aj v infe. Lasica pokiaľ viem vytiahnuť nešiel, lebo to potom pískalo, bohužiaľ hovoril príliš ďaleko od mikrofónu, na čo zvukár už potom nemal dosah. díky a vidíme sa v roku 2020 :)

  • rezen
    15. 7. 2019, 11:56

    za mna najlepsi rocnik z prezitych 19tich :)
    len dve veci ma trochu mrzia, nestihol som silne reci a uplne som zabudol na magnetky tento rok, ani jednu som si nedoniesol domov)
    -hudobne vyvazene, nikam som nemusel utekat, nic sa mi nekrizilo, videl som vsetko, co som chcel vidiet
    -stretol tolko znamych, co cez rok nevidim (z toho asi najvacsia radost). Vela ludi aj tu z webparty, no najdlhsie som pokecal asi s Emom :)
    -vyskakany som na rok dopredu, teraz by sa hodila dovolenka aspon na tyzden :D
    -na Slobodke som samozrejme prisiel zase o hlas, lebo som mal pocit, ze aj v stanovom meste chcu vediet, ako dobre poznam texty :D
    -povozil som sa hadam na vsetkom, co sa krutilo (okrem detskych kariciek, samozrejme :D )

    Aby som len neospevoval, tak postrehol som par veci, co sa dali prezit, ale daju sa aj zlepsit :)

    -dost splachovacich WC pred hlavnym stageom bolo mimo prevadzku a tvorili sa tam velke rady, ze som sa skoro... a ked uz som sa dostal na rad, tak tam nebol papier... ale aby som bol objektivny, tak kym som tam cakal v rade tak som videl chalanov jak cakaju pred WC kym ludia vyjdu a doplnali toaletak, takze robili co bolo treba, len som mal akurat stastie asi na ten jeden, kde akurat nedoplnili, stane sa, vyriesil som aj to :)
    -pre niektore koncerty by som volil ine podia, napr. Slobodka a banani mohli hrat na Orange stage

    Obrovske DAKUJEM za Pohodu, ktoru som tam zazil, za kazdy srdecny usmev aj v nedelu rano :D
    Tesim sa zase o rok :)

  • Lucy
    15. 7. 2019, 10:45

    Vydareny rocnik, niekolko pozitiv a negativ:
    + prijazdova organizacia - rychly posun na parkovisku, rychly vstup do arealu, za mna na 1*
    + skvela a rozmanita gastro ponuka, takisto 1*
    + moznost bezkontaktnej platby takmer vo vsetkych prevadzkach
    + ovela menej si ludia nahravali koncerty na mobil (ze by to, co Orange vo velkom tlacil do medii, si zobrali ludia k srdcu?)
    + mozno sa mi to len zdalo, ale myslim ze bolo menej malych deti na festivalo ako min.rok- ale- naozaj je potrebne brat dieta do 3 rokov na takyto festival? ako si to uzije? nehovoriac o tom, ze chodit po zotmeni/v noci, kedy sa uz vela ludi arealom rozne tacka, s neosvetlenym vozikom/kocikom, v ktorom je male dieta, je teda velmi nezodpovedne

    - chybajuce slnecnice, resp.iny "porast" v srdci arealu - tych par kvetinacov to nezachranilo
    - velmi zle fungujuce wifi, navyse pri vacsej koncentracii ludii nefungovali dobre ani mobilne data Orange
    - obsluha vo vycapoch- ked je rad x ludi, tak preco sa vzdy caka kym sa vybavi a uzavrie jedna objednavka a az potom capuje chalan podla dalsej? ved napr.pri pipe s 10st.pivom by mal byt jeden clovek ktory nonstop capuje, aj ked este nie je objednana. Pri tom pocte ludi, ktori cakaju v rade, to urcite nestihne ani odstat kym to docapuje. Nehovoriac o problemoch s obsluhou pokladne, problemami so zakladnou matematikou a pod. A to mali stastie, ze nebolo tak horuco, rady na pivo by boli ovela dlhsie.
    - prilis velke mnostvo plastovych flias od vina- nie som si ista, ale boli zalohovane? ak nie, navrhujem pre buducnost zalohovat, nech nie su pohodene kade tade po areali
    - chybajuca obrazovka na zvukarskej vezi pri Orange
    - totalna ignoracia ticheho hovoroveho prejavu M.Lasicu zo strany zvukara (ved to dam hlasnejsie, to nebolo pocut ani na betonovu drahu)
    - absencia WC ci cikzon pri SLSP
    z nejakeho dovodu neboli vzdy otvorene vsetky wc - napr.pred koncertom Liama otvorili cely rad wc oproti Urpiner stage az ked tam boli naozaj dlhe rady (preco nie cely cas otvorene?)
    - diskusie- pri niektorych sa da cakat obrovsky zaujem a kedze stany, kde sa odohravaju, nie su velke, naozaj je problem supnut ked uz nie obrazovku, tak aspon extra reprak pred stan? napr. diskusia s Caputovou, Zomri, Silne reci a pod.
    - niektore gastro prevadzky nezmyselne nadstrelene ceny - 2x parok+2x vajce na tvrdo + nejaka zelenina 8eur? srsly? co sa tyka placiek/bramborakov, tam kde je cena podla vahy, treba sa vyhnut
    - obrovske mnozstvo ucholakov - naozaj sa s tym nejakym rozumnym ekologickym postrekom pred festivalom neda nieco robit?
    - iqos zona- musi to byt? chapem, ze zrejme platia obrovske peniaze, ale festival, ktory sa tvari ako eko-friendly a neviem co vsetko by take nemusel mat

    Pozitiv je mozno menej, ale negativa su drobnosti, skor postrehy na zlepsenie.
    Co sa tyka hudobnej stranky, moc toho nie je co spominat, co neviem ci je dobre alebo zle.
    Par vydarenych koncertov, ale ako som spominala uz pred festivalom, napr.na hlavnom stage by som si v podvecernom case vedela predstavit trosku ine mena ako Bazzookas (ktori su sice skveli zabavaci, ale naozaj main stage?) a ci Korben Dallas (ktori nemali ziadnu "specialnu" verziu koncertu).
    Listky na dalsi rok zrejme opat zdrazeju (podla festivalovej ceny), tak sa to snad prejavi na vylepsenom lineupe.

    • Captain_Obvious
      15. 7. 2019, 11:55

      @Lucy ja len ze caputova bola premietana na budis stejdzi, ak sa nemylim....ale mozno sa mi to iba zdalo ked som isiel okolo...urcite to vsak nebolo promovane takze to bola nejaka ad hoc improvizacia

    • rezen
      15. 7. 2019, 12:10

      @Lucy na ucholakov som mal tento rok asi stastie, nasiel som len troch z minuleho roka, co som vytriasol zo stanu pri ubytovani a v priebehu festivalu som nasiel jedneho ziveho, co sa mi prechadzal v stane. Tato pohoda bude pre mna prave ta "bezucholakova" :) a to kempujeme pravidelne na tom istom mieste, tak neviem, cim to bolo ze neboli, ale kiezby to tak ostalo aj do buducna :)

    • Peter_BB
      15. 7. 2019, 13:56

      @rezen ad ucholaci :), u mna v stane jeden mrtvy z 2018 a dvaja zivy z 2019 :))

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa