Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • haluzman
    14. 4. 2020, 22:05

    takze uz zajtra rano sa oficialne dozvieme o zruseni festivalu

  • Peter_BB
    13. 4. 2020, 10:49

    Ak ste nezachytili info/clanok o opatreniach v CR (radsej asi "no comment") ... Teprve zbytek si rozdělí celá nezávislá scéna. Ovšem s podmínkou, že dotyční divadelníci, tanečníci, hudebníci, výtvarníci a v neposlední řadě malí nakladatelé (velcí byli ze hry vyřazeni a případná pomoc se má „koordinovat na vládní úrovni“) dostali v posledních třech letech od ministerstva nějaký grant. Pokud o něj ani nežádali – a že takových je -, mají smůlu. ... Peníze nemíří na podporu těch, kteří je teď nejvíc potřebují, ale těch, které ministerstvo, respektive členové jeho grantových komisí nejlíp znají.
    https://www.respekt.cz/komentare/miliarda-pro-kulturu

    • haluzman
      13. 4. 2020, 15:21

      @Peter_BB iba blazon si mohol mysliet ze to bude inak. uplne rovnako, ak nie horsie to dopadne unas. na mieste poskodenych by som za to zaloval stat.

    • Peter_BB
      13. 4. 2020, 15:50

      @haluzman zrejme primarne preto, aby to u nas v SR nedopadlo rovnako alebo este horsie ako v CR, napisal m.i. aj Miso ten prispevok "Nenechajme ich padnúť ". Ale kym "nadej zije", tak chcem skor verit, resp. si udrziavat v mysli tu "zijucu nadej". A sucasne skusit si zistit, cim by som pripadne ja vedel najlepsie prispiet presne k tomu, aby nebolo potrebna zalovat stat. Aj preto, nech sa co najviac kapacit relevantnych sudcov vyuzije na zaloby tykajuce sa trestnej cinnosti predoslej "garnitury".

    • emo
      13. 4. 2020, 21:21

      ahahahaaa... toto je vtipné, ti co su teraz skutocne na dne, boli na dne vzdy, nikdy ich stat nepodporoval a podporovali ich iba ludia, ktorí ich podporuju nadalej, ked nejaku cast toho o com sa bavime stat podporoval tak svojou politikou 2%... zial nejedna aktivita priznala otvorene, že drvivá väčšina podpory od ľudí je z 2% daní, čiže ľudia nedávali prakticky skoro nič :D . ta podpora co bola individuálna bez 2% ta ostala tiež tak a vždy to tak bude, najnudznejším dávajú v drvivej väčšine tí čo sami žijú z ruky do ust, tak to tu je posledných 30 rokov aj teraz aj to tak bude nadalej... nikto nikomu nebrani adoptovat si svojho bezdomovca, svojho choreho ktorému jeho potreby pre jeho liecbu poistenie nepokryva, dieta z chudobnej rodiny, svojho umelca... celá sranda je v tom že v živote som nikoho kto maka a dava kus seba nudznym nepocul nadavat na stat, EU, brusel a neviem koho ze to ma riesit za nas

    • Peter_BB
      13. 4. 2020, 21:40

      @emo "najnudznejším dávajú v drvivej väčšine tí čo sami žijú z ruky do ust, tak to tu je posledných 30 rokov" - a nie nahodou aspon poslednych 30 storoci? :) Ale toto chcem - nejde verim o nadavanie na EU a stat, ale prave naopak o akysi zaujem a bud spoluucast, alebo kontrolu. Sme obcania a danovnici, a politici su nami plateni de facto nasi zamestnanci. Je verim trapne aj na nich nadavat, ale rovnako aj sa o nich vobec nezaujimat. Obzvlast mi to prislo fajn zo strany Misa preto, ze ide o novu ministerku kultury, snad este mimo "chobotnice klientelistickych struktur". Underground bol, je aj bude undregrpundom, ale tu sme na party ucastnikov najvacsieho SK festu pre 20.000 ludi :)

    • emo
      13. 4. 2020, 22:25

      @Peter_BB ja neviem, ja tymto veciam vobec nerozumiem, pride mi clovek ze je platitel dani tak sa z neho iba smejem, to co s tym ma? jasne ze nic, najviac sa rozkrikuje nejaký mladý zasran alebo priamo zametnanec statu :D ze plati dane, no jo mal si zadara jaslicky, skolku, skolu, strednu, vysku, bral si detske pridavky, potom si bol rok nezamestnany a potom 2 roky co ja viem v anglicku a teraz tu napr plati uz nedaj boze rok dane :D ale ked mu spocitas co dostal a co za ten svoj produktivny zivot da vzdy bude v pluse pre seba a potom zacne este brat dochodok, a jasne uz len vyjde z domu a chodnik po ktorom ide ten je asi odkial, + ako decko mal dopravu zdarma teraz este aj vlaky zdarma tak mimochodom ti co som tu o nich minule pisal nie ze su prepusteni, ale dostavaju 1/2 platu, len tak za nic, sedia doma a chodia im prachy :D toto nie je vtipne?, to ja mozem tak isto povedat ze ja im to platim lebo ja makam kym oni sedia doma :D sis maria to su ale nezmysly, tak ti osvetlovaci ci zvukari ci koho akoze teraz treba podporovat tak ti v drvivej vacsine neplatia ziadne dane, ved máme teraz 60% nakladov + odpocitatelne polozky atd, sro ckari co mna v kuse navadzaju aby som bol sro ti ani plne odvody neplatia :D mejake smiesne supy, vsak to je na smiech toto, jo tak platime dph to je pravda... toto su fakt debaty mimo mna, vsak kludne nech teraz sa zvysia co ja viem pausalne pridavky na deti :D ... a jasne ze teraz zrazu na EU nikto nenadava, jaj docvaklo im :D ale to je docasne este sa nadavat bude... aby som troska uviedol do reality, je teraz prachov, kopec prachov, uz schvalenych dotacie, vladne programy a nikto ich nevie vycerpat, teraz zneuzivaju koronu ze nemozu nastupit :D a prislo im to velmi vhod, nie su ludia, to je pravda, nema to kto urobit, stat neobmedzil a dovolil robit a firmy to nechcu... tak sa to nevycerpe a presunu to na kriticky stav, co by som ja okamzite urobil... a hej dal by som to tym umelcom, kazdy kto sa prihlasi ze je umelec bude teraz dostavat co ja viem 800, makat nikto nechce tak ideme rozdavat

    • emo
      13. 4. 2020, 22:51

      @emo no jo ale tento kruh nie je az tak vtipny co som pouzil: teda ja som statny zamestnanec, stat ma plati, JA platim dane, takze de facto politici su MOJI zamestnanci :DDD ... ale ten kruh ze ja som umelec a teraz chcem podporu statu, ten mi pride daleko vtipnejsi :DDDDD

    • Peter_BB
      14. 4. 2020, 00:04

      @emo OFF TOPIC skor tipujem, ze ak by si si namiesto napisania 20+ riadkoveho textu este raz precital ten Misov text (v Novinkach aktualne 6ty), a ten clanok v Respekte cely, a prekecol to s niekym vzdelanym vo verejnej sprave, vedel by si realne urobit nieco zmysluplne hoc len smerom k tym Tvojim kamosom ci znamym kto nadavaju na stat. Ale neviem to posudit, kedze v mojom okoli na stat nikto nenadava :)

    • emo
      14. 4. 2020, 06:27

      @Peter_BB ahoj. myslim ze nema zmysel tato debata. mozno v BB nikto na srat nenadava. ja tam nezijem ;) bavime sa ci ziadas v tejto situacii stat o podporu ci si sa rozhodol stat ktory to nema lahke podporovat ty. kazdy si vie spocitat kolko stoji dnes sukromna skolka skola + vsetko co dostavas. aj ked na par veci zabudnes lahko si spocitas ze ako bezny clovek vzdy v sume viac dostanes ako das. teraz sam pisem ze stat ich nenechal padnut to konkretne zazemie kultury co som skor pisal ze ich prepustili a nemaju nic. nie je to pravda. bol som zavedeny tak to davam na pravu mieru. dostavaju 50% platu a sedia doma a vobec nic netvoria. ale aj naklady im klesli a nikto im nebeani robit hned zajtra ich prijmeme ked sa im robit chce. pisem ze "stat" musi zasnut ked niekomu dovolil pracovat a dava svoje dotacie a programy a my ich nechceme. jedni placu ze robit nemozu a druhych vyzyvame nech robia a oni nerobia. kto chce toho podporuje. myslim ze ani jeden clovek aj ked si toto precita ked predtym nepodporoval tych co sami prezit nevedia teraz to robit nezacne. tych vyziev neviem kolko je. viem ze cast samotnych umelcov sa voci nim striktne vymedzila. ja som si "adoptoval" svojich umelcov. pisem nizsie. cize som ich nenechal padnut. ale urobil som si aj ine podpory. keby tu o to bol zaujem mozme kludne vyzvy umelcov tu zverejnovat. vidime ze zaujem tu nie je. kto chce najde si a podpori konkretne vyzvy. ktore su velmi ferove. kazdemu za seba odporucam pri podpore konkretneho umelca ktoreho si vybral vzdat sa zlavy ktoru teraz umelec ponuka alebo dat tringelt.

    • Peter_BB
      14. 4. 2020, 09:09

      @emo OFF TOPIC debata na tuto temu by mi davala zmysel, ale len pri capovanom :) idealne v nejakom mensom hud. klube :) Co uz, musime to zatial nejako vydrzat pri "papucovej kulture" :(

    • emo
      14. 4. 2020, 12:06

      @Peter_BB ja myslim ze to je ok. klobuk dole pred tym co bol pred matovicom. pelegrini ci ako sa vola. aj pred matovicom. ja makam. nemam cas. ale otvorene. bol som zamestnanec. kazdy kto si to skusil vie ze pokial nejdes do velkych kseftov co je zas brutal risk na 90% mam ako zamestnanec viac penazi a viac casu. v hudbe a umeni ani nehovorim. bezny umelec nedokaze z umenia prezit. vraj najlepsou koncertnou kapelou je Para niekde niekto pisal. lasky pokial viem robi sofera a matus architektoval a teraz musi primatorovat ak sa nemylim ;) ked umelec nevyzije z umenia tak nech mi niekto tvrdi ze nejaky osvetlovac z toho zije. v nasich kluboch to robia chalani na podporu sceny. svetla zvuk atd. aspon chalani dostanu napit najest. co v nemenovanom top akoze alternativnom klube samotna kapela dostane 1 napoj na clena a dost :( ako ides odohrat koncert nic nedostanes a este mi rob trzbu :))) ale ved kludne nech "stat" podporuje ludi v ich hlavnej obzive co ja za seba odmietam. nie nech inym nedavaju. no ale ze doteraz si makal zadara ani len posraty klub ti nedal viac ako jedno pivo a teraz uz nemozes tak ti za to zaplatime :))) to mi pride fakt uletena logika. a umelci si volali zadara ludi nech pridu na koncert nech aspon nie je trapas. a sam prevadzkovatel klubu obvolava ludi dojdite na koncert zadara bo trapas ze na svetovy format tu nikoho nebudem mat. fakt uz trochu reality

    • emo
      14. 4. 2020, 12:15

      dalej teda keby ze som zamestnanec mam teda aspon nejakych 1000 e na ucte co zas zivnostnik nema. este aj polovicu platu dostanem za nic nerobenie... tak som si pozrel teda tych umelcov. hned by som za zapojil do ich online produktov. nechcel by som ani 20% zlavu a bol by som vdacny ze mi dabaju svoje know how. hodina inak vychadza vzdy cez 100 e co som videl. tak takemu umelcovi staci urobit denne jedneho 2 hodinoveho klienta. 10 dni v mesiaci. ked teraz sa akoze "nemoze" venovat svojmu umeniu. problem je podla mna v tom ze kazdy nanho zas serie aspon ja teda vobec netusim kolko ludi sa umelcom napr na online kurzy teraz prihlasuju napr

    • Peter_BB
      14. 4. 2020, 13:09

      @emo mozno je tema komplexnejsia aj o ten rozmer, ze v KE akoby ludia boli "presyteni" aj vdaka kulturnym podujatiam kt. boli dotovane z ver. zdrojov (napr. v ramci EHMK) ci kadejakych korporatnych zdrojov (co som zachytil na plagatoch, ale nepamatam si).

    • emo
      15. 4. 2020, 00:05

      @Peter_BB to urcite nie, vzdy to tu tak bolo, ehmk s tym nic nema... ale ked sme pri tom tak tu akoze bola kultura podporovana, tak teraz je to dobre alebo zle, ma byt ci nema byt podporovana?? mne je to fuk, ja na to nemam ziaden nazor, vyrabat kulturnych ludi je divne, ja myslim ze vsetko uz povedali nase stare mamy: osla mozes priniest do pariza, ale kon z neho nebude... kona mozes priniest k vode ale pit ho nedonutis ked sam nechce... a preco by vlastne malo byt potrebne alebo vhodne aby ludia menili napr hudobny vkus a pocuvali taku alebo onaku hudbu? prečo by sa viac ludom mali pacit napr warpaint alebo jennylee... paci sa to tolkym ludom kolkym sa to paci a preco by sme to mali niekomu pchat, a ked sa to skoro nikomu nepaci preco vlastne by to mal podporovat "stat" ked si to nechcu podporovat ani len ti ludia ktorým sa to páči... ja tomu fakt nerozumiem :D vsak to nie je potrebne vyrabat nejake povinne citanie, a keby aj ano tak urcite nie z tejto našej /objektívne/ pakultury

    • Peter_BB
      15. 4. 2020, 09:30

      @emo zrejme som v KE zazil "zlatu eru", ked sa koncerty robili vo velkych salach daleko od centra (Janosik Opatske, DK v Barci) ""len"" preto, ze v centre nebol ziaden taky velky klub, kde by sme sa vsetci zmestili. A to nielen na BLAS :) v Barci, ale napr. aj na Pehe bola taka "narva", ze by to zaplnilo aj velku salu v Tabacke. Cize to Tvoje "vzdy to tu tak bolo" vnimam skor tak, ze si nezazil eru ked to v KE bolo skvele.

    • Peter_BB
      15. 4. 2020, 09:30

      @emo zrejme som v KE zazil "zlatu eru", ked sa koncerty robili vo velkych salach daleko od centra (Janosik Opatske, DK v Barci) ""len"" preto, ze v centre nebol ziaden taky velky klub, kde by sme sa vsetci zmestili. A to nielen na BLAS :) v Barci, ale napr. aj na Pehe bola taka "narva", ze by to zaplnilo aj velku salu v Tabacke. Cize to Tvoje "vzdy to tu tak bolo" vnimam skor tak, ze si nezazil eru ked to v KE bolo skvele.

    • emo
      15. 4. 2020, 10:58

      @Peter_BB BLAS v barci sme organizovali my, prvý koncert pary v janosikovi sme robili my, este ako v KE uplne neznamej skupine, to co pises s tym nic nema, to sa predsa udeje aj dnes ze na Paru bolo Kolo narvane a na BLAS+Chiki bolo vela, bavime sa o tom ze na Dunaj sme vtedy prisli 2 dvaja platiaci a na Ills nedavny koncert zdarma 5 piati neplatiaci... te ze vtedy aj dnes na BLAS pride cca ten isty pocet ludi ako vtedy tak dnes, to skutocne nevypoveda ze vtedy boli zlate casy a teraz je to ine, je to stabilne 30 rokov jedno a to iste

    • Peter_BB
      15. 4. 2020, 12:24

      @emo OK, kazdopadne pre mna subjektivne to boli "zlate casy", najma cela era Excenteru :) kde boli plne koncerty aj kadejakych ukrajincov (ten otvaraci) ci "uspavacov hadov" :) ako napr. Shellwoy (paedon ak zly spelling). Az potom Highroadom mi zacali "prve obavy" :) Kazdopadne vdaka za Barcu aj Opatske, lebo podla mna nebolo samozrejme, ze sa v tej ere ked neboli este mobily a net podarilo taketo akcie zorganizovat. A ano, co boli vtedy BLAS su teraz mozno napr. Horkyze slyze. Kazdopadne mam z letnych ciest do KE dojem, ze plagatov na rozne koncerty aj festy bez vlezneho je vela, a dotuje ti kadekto (co ja viem pred par rokmi napr. Becher tu snuru koncertov Pudingacov kde bol nielen vlez bezplatny, ale aj Becherovka) - taketo nieco som v "zlatej ere" :) neregistroval. Plus ma naladlo, ze Saris v Excentri stal viac ako vsade inde, a napriek tomu sme na pivo chodili tam, aj ked program boli iba hranie Clovece nezlob sa:)

  • cookie
    12. 4. 2020, 04:35

  • emo
    10. 4. 2020, 13:30

    tak k tym vykeciavaniam o umelcoch trochu reality. nechcem zovseobecnovat. su to iba 3 konkretne pripady. umelec c 1. zrealizovali sme jeden krasny projekt minuly tyzden. umelec odmietol honorar ktory som odmietol ze nech neblbnem ze aj tak som mu minule dal skoro dvojnasobok toho na com sme sa dohodli... sqely a uzasny clovek. bez mihnutia oka by som mu dal aj terez. ale... no ale

    • emo
      10. 4. 2020, 13:38

      @emo umelec c2 priamy ucastnik nasho festivalu. uz dlhsie sa dohadujeme na krasnej veci ale nikdy nam to nevyjde. nema teraz toho moc vela tak to pojde ale este nie lebo nechce sa teraz este stretavat... ja si tak predstavujem aha a ja som kazdy den s romami bez rusok lebo proste co. nechame ich teraz bez prace atd... no vsak ok bez vyhrad. respekt kazdemu. uprimne vdaka za zodpovednost. ja si to napr nemozem dovolit ako slobodne povolanie a makam kazdy den ako aj pred pandemkou

    • emo
      10. 4. 2020, 13:43

      @emo umelec c3 tiez ze rad ale teraz radsej nie. ponukam mu dohodu. chcem vyplatit jeho produkt teraz hned s tym ze navrhujem ze si dame predbezne tak rok a pol na to kedy sa stretneme ako nam bude obom vyhovovat. teraz neodpoveda. akoze viem ze ja som divny. v pisanej komunikacii nezrozumitelny atd. ale tak predsa len ;)

    • emo
      10. 4. 2020, 13:58

      @emo so vsetkymi tymito sme uz na spolupraci dohodnuti pred coronou uz ide len o to ze kedy to dame a robia si to cisto podla seba mam na nich nulove poziadavky a ziadne obmedzenia.

    • emo
      10. 4. 2020, 14:05

      @emo takze tak rozmyslam ze ja ako slobodne povolanie makam a kopec dalsich. no tiez ma to nebavi kazdy den stretavat sa s klientmi kvoli kazdej blbosti. a tiez vsetkych vyzyvam tak 2xdo tyzdna staci. a toto nepocka ved fakt na tom svet nestoji. no nepocka :) no a chcem dat solidarne aj inemu umelcovi. ale on nechce nic :)

  • emo
    7. 4. 2020, 19:04

    sleduj naživo na LALA Slovak Music Export dopad na hudobny sektor Gešo, Mišo Kaščák, Marek Adamov, Paula Poštolková ... práve teraz

  • user56faee91b3968
    7. 4. 2020, 12:04

    Roskilde zruseny....takze Pohoda R.I.P........

  • miso98
    6. 4. 2020, 23:38

    cista krasa toto https://www.youtube.com/watch?v=xPLZ_0EI9Ig
    no surprises - acapella <3
    uz len rok + 90 dni .. :-P tesim saa

    • miso98
      6. 4. 2020, 23:48

      inac emo, aby som ti odpovedal - hej, konecne po nekonecne dlhej dobe som namaloval dalsiu vec - opat od banksyho, vid tu: https://i.imgur.com/kMSMzOe.jpg
      https://i.imgur.com/Zlwejjy.jpg
      ... no ale zla sprava je - ze takmer cely zvysok plota (ostatne malby) je mmntalne zahaleny (stavebnym materialom). hm co uz, teraz chystam nieco "zvnutra" dvora :)) a dumem, ze mozno aj do kosicoch volaco by som mohol... niekde

    • emo
      7. 4. 2020, 10:28

      @miso98 a jajaaj paradne, jedna z mojich oblubených od banksyho a tak aktuálne :D

    • Peter_BB
      7. 4. 2020, 12:47

      @miso98 Nadhera Miso! Ak v Cani popri "europivach" narazia niekde Herrenwald alebo aspon Saris "kvazi-IPA-naša", tak po konci korona-obmedzeni Ta prepadnem :))

  • haluzman
    5. 4. 2020, 20:23

    no evidentne bude musiet byt 15.4 pohoda v aktualnom stave zrusena. ale mozno by nebolo zle niekedy v lete ked sa tato hysteria ukludni spravit aspon dvojdnovu pohodu zo slovenskych kapiel.

    • user56faee91b3968
      5. 4. 2020, 20:35

      @haluzman aktualny stav obeti 68 246....ani ja to dobre nevidim...a taky dobry line-up to bol...

    • user56faee91b3968
      5. 4. 2020, 20:41

      @user56faee91b3968 ako rychlo to ide...uz 68 287...smutne nie????na Pohodu zabudnime

    • Peter_BB
      5. 4. 2020, 21:53

      @haluzman podla mna netreba Agenture Pohoda nic "podsuvat". Urcite zuzitkuju vsetky obrovske skusenosti. A to aj z tragedie ked fatalne zlyhal pomerne prestizny nemecky dodavatel v 2009, a aj z PICF ked sme fatalne zlyhali ne-prestizni ludia pocnuc mnou :( Tiez aj znalost SK prostredia, a aj vsetko know-how kt. maju vdaka aktivnej ucasti v medzinarodnych strukturach.

      Tiez verim nebude treba Agenture ci uz oznamenym umelcom nejako podsuvat, ze by bolo potom super aby prisli na Pohodu ci solo koncert do BA v nejakom rozumnom nahradnom case. Vyslo to s Air, vyslo to s Travis, mnohe zo zakulisia ohladne Thoma Yorkea nam Miso prezradil, atd. atd, empiria nam verim skor podsuva byt optimistami :)

      "Podsuvat" verim budeme po konci obmedzeni, na podnet Agentury :), moct aj kadejake ceske, madarske, polske ci ukrajinske kapely :)) Napr. aj tuto pre mna atmosferou a aj castou textu "trefou sucasnej nalady": https://www.youtube.com/watch?v=U7VRc7vMoBM

    • user56faee91b3968
      5. 4. 2020, 23:27

      @Peter_BB 69 177....na Pohodu zabudni...ked za necele 3 hodiny zomrie 1000 ludi( a ktovie ake su oficialne cisla) tak no comment....Pohoda nebude...mozno o rok ...

    • Murdoc
      6. 4. 2020, 08:19

      @haluzman v Česku se právě otáčí kormidlo, prof. Prymula nyní připouští řadu uvolnění a otevření hranic na Slovensko a do Polska, ale Slovensko zatím nechce otvírat hranice :D

    • Murdoc
      6. 4. 2020, 08:24

      @haluzman resp. půjde se (údajně) cestou promoření populace. prvotní fáze rychlého nárustu už je pravděpodobně zažehnaná. chystá se testování vzorku bezpříznakových jedinců (údajně 17 000 testů) aby se zjistilo, kolik je reálně nakažených. ale ještě před velikonocemi se budou otevírat některé obchody, nebo otevřená sportoviště (např tenisové kurty, golfová hřiště). do školy by se mělo jít kolem 15. května. ale může se toho ještě hodně změnit.

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 10:05

      @user56faee91b3968 Neboj sa Viktor, nevyfabuloval som si ziadne predstavy o tom, ako na Pohode 2020 zazivam to ci ono, cize ani nemam na co zabudnut :) Skusenosti na naucili zacat si robit prve fabulacie az potom, ako su definitivne potvrdene "krizenia". OFF TOPIC Na nete je dost info o tom, ze statistiky umrti na COVID-19 moze zasadne (najma co sa tyka mladsich a zdravsich ludi) ovplyvnovat tzv. hypokalemia, co je nedostatok draslika (sposobeny konzumom presolenych jedal - burgre+hrnolky, chipsy, sunka atd.). Cital som, ze v USA bola hypokalemia zistena u 98 % populacie. Pracoval som v "gastre" v UK aj USA, ..a radsej sa stopnem, ved mnohe sa da zistit na internete, a Ty Viktor (ak si spravne pamatam) sam mas prehlad kolko soli asi moze byt v restauracnej strave v AT. Bolo by nielen "OT", ale aj nelegalne sirit tu nejake rady hoc len "implicitne", ale zas sucasne optimizmus tiez vplyva na prevenciu :)
      Murdoc dik moc za info, idem sa rovno vrhnut na Reflex :))

    • haluzman
      6. 4. 2020, 11:27

      @Peter_BB ano, suhlas za sirenie virusu moze hlavne imunita a nas zdravony stav a dokonca aj genetika https://chilli.today/sk/blog/a5znFKD cize niekde budu nasledky horsie niekde lepsie. bohuzial vseobecna nezmyselna hysteria sposobi, ze vysledne skody budu daleko vacsie. vid psychopat matovic.

    • emo
      6. 4. 2020, 13:34

      @Murdoc u nas nejdu deti do skoly tento skolsky rok uz vobec... haluzman: ten pan MUDr. Malec je mierne sebestredny a mierne pomateny, ale ok vsak sloboda slova, kazdy si moze hovorit co chce, Boze uchran nas pred takouto spolocnostou kde si toto ludia budu mysliet a praktizovat

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 13:52

      @haluzman OFF TOPIC Podla vsetkeho niektore udaje z Ciny su nepravdive. A to moze platit aj na lekarske studie, z kt. cerpaju "moje zdroje", na zakl. ktorych som stale skor optimista. Plus ma zmysel, ze sa na trh EU pustaju len lieky uspesne klinicky otestovane v EU (bez ohladu, akokolvek uspesne vysli testy v Cine ci USA). Uz ina vec je, a toto ma najviac mrzi od zaciatku, ze poznam mnoho mladych ludi (napr. medzi vegánmi) kt. verim ze nehrozia zdrav. problemy, a ze sucasne by boli velmi zodpovednymi "prenasacmi". Fascinuje ma, ako ti mladi mladi ludia vedia kombinovat "eko styl" s vyuzitim aplikacii (aj vratane Instagramu :). A mal som dojem, ze tieto "archetypy" som videl v prvych radoch napr. aj na koncerte Nada surf. Voci takymto ludom na toto cele mrzi, nie voci mne. Ale zas mam dojem, ze tito ludia maju aj akysi dar empatie chapat m.i. aj to snad aj intuitivne, nielen emotivne spravanie sa sucasneho premiera :) Trosicku sa s nim poznam len z videnia z roznych priestorov NR SR od miestnosti posl. klubu OLaNO az tusim po WC :), tusim z 2015, tak ho mam trosku aj "naciteneho" a chapem, ze chce urobit vsetko pre to nech sa co najviac znizi pocet umrti prioritne v dosledku COVID-19. ALe nechcem mu tu robit promo, a tak najma pardon za politicky off topic ak to tu cital aj niekto iny ako Ty haluzman :)

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 14:13

      @haluzman OFF TOPIC Podla vsetkeho niektore udaje z Ciny su nepravdive. A to moze platit aj na lekarske studie, z kt. cerpaju "moje zdroje", na zakl. ktorych som stale skor optimista. Plus ma zmysel, ze sa na trh EU pustaju len lieky uspesne klinicky otestovane v EU (bez ohladu, akokolvek uspesne vysli testy v Cine ci USA). Uz ina vec je, a toto ma najviac mrzi od zaciatku, ze poznam mnoho mladych ludi (napr. medzi vegánmi) kt. verim ze nehrozia zdrav. problemy, a ze sucasne by boli velmi zodpovednymi "prenasacmi". Fascinuje ma, ako ti mladi mladi ludia vedia kombinovat "eko styl" s vyuzitim aplikacii (aj vratane Instagramu :). A mal som dojem, ze tieto "archetypy" som videl v prvych radoch napr. aj na koncerte Nada surf. Voci takymto ludom na toto cele mrzi, nie voci mne. Ale zas mam dojem, ze tito ludia maju aj akysi dar empatie chapat m.i. aj to snad aj intuitivne, nielen emotivne spravanie sa sucasneho premiera :) Trosicku sa s nim poznam len z videnia z roznych priestorov NR SR od miestnosti posl. klubu OLaNO az tusim po WC :), tusim z 2015, tak ho mam trosku aj "naciteneho" a chapem, ze chce urobit vsetko pre to nech sa co najviac znizi pocet umrti prioritne v dosledku COVID-19. ALe nechcem mu tu robit promo, a tak najma pardon za politicky off topic ak to tu cital aj niekto iny ako Ty haluzman :)

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 14:31

      @haluzman OFF TOPIC Podla vsetkeho niektore udaje z Ciny su nepravdive. A to moze platit aj na lekarske studie, z kt. cerpaju "moje zdroje", na zakl. ktorych som stale skor optimista. Plus ma zmysel, ze sa na trh EU pustaju len lieky uspesne klinicky otestovane v EU (bez ohladu, akokolvek uspesne vysli testy v Cine ci USA). Uz ina vec je, a toto ma najviac mrzi od zaciatku, ze poznam mnoho mladych ludi (napr. medzi vegánmi) kt. verim ze nehrozia zdrav. problemy, a ze sucasne by boli velmi zodpovednymi "prenasacmi". Fascinuje ma, ako ti mladi mladi ludia vedia kombinovat "eko styl" s vyuzitim aplikacii (aj vratane Instagramu :). A mal som dojem, ze tieto "archetypy" som videl v prvych radoch napr. aj na koncerte Nada surf. Voci takymto ludom na toto cele mrzi, nie voci mne. Ale zas mam dojem, ze tito ludia maju aj akysi dar empatie chapat m.i. aj to snad aj intuitivne, nielen emotivne spravanie sa sucasneho premiera :) Trosicku sa s nim poznam len z videnia z roznych priestorov NR SR od miestnosti posl. klubu OLaNO az tusim po WC :), tusim z 2015, tak ho mam trosku aj "naciteneho" a chapem, ze chce urobit vsetko pre to nech sa co najviac znizi pocet umrti prioritne v dosledku COVID-19. ALe nechcem mu tu robit promo, a tak najma pardon za politicky off topic ak to tu cital aj niekto iny ako Ty haluzman :)

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 14:31

      @haluzman OFF TOPIC Podla vsetkeho niektore udaje z Ciny su nepravdive. A to moze platit aj na lekarske studie, z kt. cerpaju "moje zdroje", na zakl. ktorych som stale skor optimista. Plus ma zmysel, ze sa na trh EU pustaju len lieky uspesne klinicky otestovane v EU (bez ohladu, akokolvek uspesne vysli testy v Cine ci USA). Uz ina vec je, a toto ma najviac mrzi od zaciatku, ze poznam mnoho mladych ludi (napr. medzi vegánmi) kt. verim ze nehrozia zdrav. problemy, a ze sucasne by boli velmi zodpovednymi "prenasacmi". Fascinuje ma, ako ti mladi mladi ludia vedia kombinovat "eko styl" s vyuzitim aplikacii (aj vratane Instagramu :). A mal som dojem, ze tieto "archetypy" som videl v prvych radoch napr. aj na koncerte Nada surf. Voci takymto ludom na toto cele mrzi, nie voci mne. Ale zas mam dojem, ze tito ludia maju aj akysi dar empatie chapat m.i. aj to snad aj intuitivne, nielen emotivne spravanie sa sucasneho premiera :) Trosicku sa s nim poznam len z videnia z roznych priestorov NR SR od miestnosti posl. klubu OLaNO az tusim po WC :), tusim z 2015, tak ho mam trosku aj "naciteneho" a chapem, ze chce urobit vsetko pre to nech sa co najviac znizi pocet umrti prioritne v dosledku COVID-19. ALe nechcem mu tu robit promo, a tak najma pardon za politicky off topic ak to tu cital aj niekto iny ako Ty haluzman :)

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 14:32

      @haluzman OFF TOPIC Podla vsetkeho niektore udaje z Ciny su nepravdive. A to moze platit aj na lekarske studie, z kt. cerpaju "moje zdroje", na zakl. ktorych som stale skor optimista. Plus ma zmysel, ze sa na trh EU pustaju len lieky uspesne klinicky otestovane v EU (bez ohladu, akokolvek uspesne vysli testy v Cine ci USA). Uz ina vec je, a toto ma najviac mrzi od zaciatku, ze poznam mnoho mladych ludi (napr. medzi vegánmi) kt. verim ze nehrozia zdrav. problemy, a ze sucasne by boli velmi zodpovednymi "prenasacmi". Fascinuje ma, ako ti mladi mladi ludia vedia kombinovat "eko styl" s vyuzitim aplikacii (aj vratane Instagramu :). A mal som dojem, ze tieto "archetypy" som videl v prvych radoch napr. aj na koncerte Nada surf. Voci takymto ludom na toto cele mrzi, nie voci mne. Ale zas mam dojem, ze tito ludia maju aj akysi dar empatie chapat m.i. aj to snad aj intuitivne, nielen emotivne spravanie sa sucasneho premiera :) Trosicku sa s nim poznam len z videnia z roznych priestorov NR SR od miestnosti posl. klubu OLaNO az tusim po WC :), tusim z 2015, tak ho mam trosku aj "naciteneho" a chapem, ze chce urobit vsetko pre to nech sa co najviac znizi pocet umrti prioritne v dosledku COVID-19. ALe nechcem mu tu robit promo, a tak najma pardon za politicky off topic ak to tu cital aj niekto iny ako Ty haluzman :)

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 14:33

      @Peter_BB ..uff, do toho vsetkeho mam aj nejaky tech. problem s netom ci prehliadacom. Pardon za "tapetu" :(

    • haluzman
      6. 4. 2020, 22:47

      @Peter_BB si nam to tu otapetoval ;)

    • Peter_BB
      7. 4. 2020, 13:02

      @haluzman Ak niekto tusite, ci mam vymenit prehliadac (Opera), router (ASUS) alebo "providera internetu" (BBXnet), vopred dik moc za anonymny email na pmzahr [u] "G" bodka .om (teda nie Yahoo a pod.:) Ani toto neviem, ako napisat emailovu adresu na WP, pre pripad ze tu mame nezelanych "kremikovych citatelov" :) Este raz pardon osobitne za grafomaniu :( a osobitne za tech. chybu kt. som to tu "vytapetoval" :(

  • emo
    4. 4. 2020, 20:09

    momentalne uz prave bezi VÍTANIE JARI A OSLAVA ABSTINENCIE 2020 branuska jobusa, tak kto chce moze ho podporit, pekna akcia

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa