Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Murdoc
    26. 7. 2024, 08:28

    na příští ročník si prosím DEADLETTER https://www.youtube.com/watch?v=npxxwzcy9Qc before they get BIG

  • emo
    25. 7. 2024, 12:45

    https://kayam.co.uk/hire/specification-sheets/
    ahojte, viem že niektorých to viac zaujíma, tak nech sa páči
    keby si niekto robil sukromnu analýzu stanu, tak mám iba 25 rokov praxe, 3 semestre statiky, 2 pružnosti, 1 stavebnej mechaniky, 1 či 2 oceľových konštrukcií, 1 drevených konštrukcií a tuším 3 železobetónových konštrukcii
    kontakt na mna určite nájde tu cez členov tejto web party, lebo mna to tu žial nebaví a vzdy uprednostnim pokoj pred týmito tu vypravdovačkami, chcem mať Pohodu vždy zapisanu ako bola wp pred rokmi, ked hlavným tu bolo priatelstvo a tak ako ju zazivam na letisku každý rok. čaute

    • tomik
      25. 7. 2024, 21:48

      @emo asi je jasne ze spolupraca s kayamom sa skoncila a ja uz tymto stanom kde niekolko tonove stoziare drzi pokope plachta, by som uz neveril, burky budu silnejsie.... treba hladat noveho dodavatela hangarove stany s montovanou rebrovou konstrukciou mi pridu bezpecnejsie aj ked nie su take pekne ako vezickove... min rok mal taky typ stanu v mensom klub. https://mega-tents.com/gallery/

    • Murdoc
      26. 7. 2024, 08:30

      @tomik asi bych nedělal předčasné závěry. proč by měla hned končit spolupráce s firmou Kayam? ty máš nějaké inside info, o kterém my nevíme? ten igloo stan vypadá zajímavě, ale určitě má taky svoje limity. je potřeba si uvědomit, že žádná konstrukce na světě nikdy nebude 100% bezpečná - nadimenzuješ na 35 a přijde vítr 36 m/s, nadimenzuješ na 40 a přijde poryv 42, zvolíš jinou konstrukci aby v ní nebyly těžké sloupy, ale hliníkové profily jsou ve výsledku taky těžké a dokázaly by ublížit stejně. myslím si, že klíčová je prevence. důkladně lidi předem informovat, jak se během bouřky chovat, kam chodit, kam nechodit.

    • tomik
      26. 7. 2024, 19:38

      @Murdoc neviem si predstavit ze by o rok opat na letisku stali kayamy, ked sa potvrdi ze stan nevydrzal co mal a spadol pri 25m/s a mal vydrzat 35m/s a ak by sa este nasla nejaka vada.... asi ich aj pohoda zazaluje aj ked po skusenostiach s nemcami neviem... tie igloo stany maju oblukovu konstrukciu, obluk musi vydrzat aj zemetrasenie a pri silnom vetre maximalne odleti krycia plachta zabijat nebude...

    • Peter_BB
      27. 7. 2024, 12:29

      @tomik Podla mna tejto veci najviac poskodia fabulacie nas laikov. Mam teraz na mysli technicku stranku veci. Uplne ina vec ako fabulacie su verim otazky, ktore nas napadli po precitani si odbornych textov o rozdiele medzi narazovym vetrom v jednom smere a prudkymi zmenami smeru vetra pri tzv. downburste. Verim, ze tieto otazky budu tiez sucastou vysetrovani, ktore popri policii SR si snad nezavisle uskutocni aj samotna f. Kayam. Na rozdiel od inych dolezitych tem, v kt. slovenske media nevedia alebo nechcu robit investigativu (napr. nikym nespochybnovana podpora absolutne vsetkym projektom v komercnej jadrovej energetike, teda az na spalovanie zahr. odpadov), tak investigative v tejto teme verim slovenske massmedia budu venovat dost priestoru akonahle budu mat k dispozicii prve vysledky vysetrovania policie.

  • Captain_Obvious
    22. 7. 2024, 22:10

    kamenovat ta nebudeme ale teda po dvadsiatich rokoch vypichnut politiku na koncertoch (kolko ich bolo?) a politikov v diskusiach (akych???), tak co uz s tebou...

  • miso98
    22. 7. 2024, 12:47

    Ahojte! To co sa stalo Pohode toho roku, ma velmi stve, mrzi...
    Ked som vstupil do arealu, znovu prisli tie zname pocity, ani neviem najst spravne slova, proste to pohodove genius loci..hodi sa mi tu aj citacia z jedneho viral.videa - 'velka radost vo mne' :-)) Prakticky sa ani este nic nedialo, ale ty vies ze bude fajn...
    Cesta pohodovym vlakom bola za mna uplne top, toho roku bol 'disko vozen' uplne skvely (pifko, DJs, svetielka) - az si clovek zela, aby ten vlak nekoncil v TN ale niekde v Prahe :-D kto nezazil, odporucam.... !!
    Piatkovu 1PM stretavku som - akosi nejak- nenasiel, neidentifikoval spravne miesto.. ci co.. skoda, Emovu spravu som si precital s polhod. meskanim, zatial co som si sedel pri klaviri a doprevadzal chalana, "SK Toma Odella".. neva!! Videl som napr skvelych NoName...zatancovali sme fajne na vyber Laciho Strike (btw, toto je to pohodove caro: uplne nahodou sa dostanes niekam, kde necakas absolutne nic zaujimave..a ostavas do konca...) ale jasne, ze ten hlavny program sme bohuzial museli ozeliet :-(
    Takze - musim priznat ze citim - citil som take to... poloprazdno co ostalo... Co uz; it is as it is!
    Po smrsti sme sa este v neskorych hodinach vratili do arealu, lucili sa snim filozofujuc pri vinku - o dalsej buducnosti festu..
    Dalsie rano som este zakupil tikety na p2025, pobalili sme stan, upratali po sebe... no a este sme prezili peknu sobotu v centre TN, a musim uznat ze navsteva centra/hradu - naozaj stoji zato, ja som bol celkom nadseny!! (co by som zrejme asi nebol nikdy zistil, nebyt tej nestastnej smrste!)
    Velmi ma potesili aj nove sprchy -cool! (minimalne cakanie), aj ta urpiner desina mi nejako viac chutila, ci co... !
    Uvidime, co prinesu najblizsie tyzdne, mesiace, kazdopadne vsak drzim/e silno prsty Misovi & teamu... a dufam ze si tie pocity (pozitivne) opat zopakujeme o rok!! c u soon!
    Pohoda je <3

  • haluzman
    19. 7. 2024, 09:29

    na pohodu do tretice s nimi https://www.youtube.com/watch?v=WieF-ty50VI, bol by to masaker

  • Ivco
    18. 7. 2024, 21:29

    Neukamenujte ma, ale... bola to jubilejna 20ta pohoda na letisku. Bol som na vsetkych. Stalo ma to tisicky eur a boli to krasne rocniky aj ked posledne roky uz isli kvalitou dolu. Ja byt Misom tak to asi zabalim. Pohoda ma zle meno na slovensku, kopec odporcov a mozno je cas nechat pochoden na mladsie ine festivaly, kde sa napriklad politika netaha, lebo mne to osobne dost prekaza pocuvat politicke sracky na koncertoch a mat politikov len z jedneho tabora na besedach. Je evidentne, ze nieco nieje v poriadku, nakolko nieje normalne, aby padol dva krat stan na rovnakom festivale. Bud je to prekliatie alebo nieco ine... Po minulom stratovom rocniku, bude este tazsie zaplnit letisko buduci rok. Osobne by som ja do toho boja nesiel...

    • tomik
      18. 7. 2024, 22:03

      @Ivco tiez chodim na pohodu 20 rokov a za tie roky som sa raz ocitol pred stanom na havlovi a raz som v dave videl radicovu a to je vsetko tak ale najvacsi problem pohody je politika a pocasie

    • kela
      19. 7. 2024, 09:32

      @Ivco tak já taky něco k tomu napíšu :) s tímto názorem nesouhlasím. Aby byl konec Pohody , protože na Slovensku podle tebe má hodně odpůrců. Takže vlastně říkáš to, že se vzdáváš, a ti co na mě plivou a hážou špínu vyhrávají. Tak by to ale podle mě nemělo být. Je naopak dobře že je na Slovensku tento festival. Pokud by se nestalo co se teď stalo, tak tady třeba píšeš jak pohoda byla tento rok super, že vše je zalito duhou a jaký velký význam má Pohoda atd. Bohužel větru dešti neporučíš, i když se o to někteří snažili. Je velká smůla co se stalo, když se píše že ten stan měl toto vydržet a uvidí se proč tomu tak nebylo - doufám. Bohužel klima se mění všude, tornáda na místech kde nikdy nebyla atd. Já naopak Pohodě fandím a doufám že se bude konat další ročník a i kdyby v jiné datum atd. Jezdím taky pravidelně ne 20 let, ale přes 10 určíte a vždy se těším a vždy i když jsem si říkal, že tam pro mě nic není, byl jsem mile překvapen a hudebně naplněn :) Vlastně bych ani neřekl, že nějaký slabý ročník byl. Spíš stárnu a hold věci se mění, ale rozhodne neříkám že dřív tráva byla zelenější a holky hezčí atd. Proto držím palce Pohodě o to víc teď když je situace jaká je a to nejen díky počasí a příští rok zase .)

    • haluzman
      19. 7. 2024, 09:33

      @Ivco absolutne nesuhlas, uvedom si pohoda ma takmer 30 rokov, za ten cas sa moze stat cokolvek, festaky co funguju tak dlho zazili to iste x krat. politiku na festaku mam na haku, nikdy som na ziadnej debate nebol a ak som tam zavital, tak len preto, ze bud prsalo, alebo som sa siel skryt pred slnkom. 99,8% ludi na pohode politiku absolutne neriesi, co je dane aj tym, ze tie stany, kde sa to riesi maju kapacitu tak 100 ludi, kdezto na pohode je 30 000 ludi.

    • haluzman
      19. 7. 2024, 09:34

      @kela presne

    • Peter_BB
      19. 7. 2024, 09:38

      @Ivco Tipujem, ze namiesto "ukamenovania" :) je uz asi vacsina ludi akosi "rutinne benevolentnych", a obzvlast kedze si to napisal velmi slusne a citlivo. Len pridam iny rozmer, ze verim ze sme mnohi, kto chceme aby Pohodu robili Miso and co. 100%ne uprimne ako to citia (vratane aktivit Stefana Hriba and co.) aj z egoistickych dovodov, lebo je to pre nas aj ta obrovska pomoc ze to inspiruje nas robit si v zamestnaniach veci uprimne a v sulade s tym, ako to citime. Toto je pre mna "prevysujuci dovod" alebo aj alibi :) kedze tiez inac nefandim tomu aby na festivaloch bola politika, mimovladky atd. Ale zas ako som tu uz raz pisal, Pohoda takto ziskala aj niekolko sto individualnych de facto sponzorov kedze ti si zaplatia rovnaky listok ako my "fans kapiel", a kym oni cez den obehaju program kt. honorare boli spravidla nulove, tak my vidime kapely ktore stali desattisice eur, a platime za to polovicu lebo tu zvysnu polovicu nam zaplatili ti co sedia na diskusiach :) Neznasam to slovo "ramcovanie" a "preramcovanie", kedze ho musim pouzivat v zamestnani, nastastie len v anglictine, ale ono vsetko to trefne co si napisal je verim mozne si kadejako preramcovat a vnimat to pozitivne, a toto tu mnou podsuvane preramcovanie je verim len jedno z viacerych ci mnohych moznych

    • Peter_BB
      19. 7. 2024, 09:40

      @kela & haluzman - vdaka za uprimnost, vdaka kt. vidim ze som to tu opat raz trosku prefabuloval :), hoc ste napisali skor "jemny strk" ako kamene :))

    • Peter_BB
      19. 7. 2024, 09:43

      @kela Len pre uprimnost samotnu ze s odstupom casu je verim mozne vdaka udajom o nezaplneni arealu a aj tomu, co sme vtedy videli, zhodnotit ako slabe rocniky 2012 aj 2023. Ak by to bol 11-rocny cyklus, tak najblizsie v 2034 :)

    • Doktor_Zivago
      19. 7. 2024, 09:45

      @Ivco Politika je vec, ktoru sledujem kazdy den. Mimo pohody. Nechces politiku na Pohode? Nesleduj ju. A ono niektori ludia, ako napriklad Michal Kascak, este nosia gule medezi nohami a nevzdavaju to. Ty zi ako mozes. Pri kazdom vacsom probleme hod flintu do zita.

    • Murdoc
      19. 7. 2024, 17:05

      @Ivco kamenovat tě asi nebudeme. Ale ta míra poraženectví od někoho, kdo tak dlouho chodí na Pohodu, je pro mě silně zarážející. Přijde mi to úplně v rozporu s hodnotami, na kterých tahle celá akce roky stojí. Osobně jsem žádné snížení kvality nevnímal. Dokážeš to konkretizovat? Jinak jak píšou ostatní - co je na tom, že Pohoda má zlé meno? Taky je potřeba ptát se u koho? To jakože když se najde dost lidí, co si na Pohodu plivne, tak musíme končit? Proč? Kam bysme se s takovou dostali? Osobně mám zkušenost i u nás v ČR, že vím víc lidí na něco nadává, tím je pravděpodobnější že to bude kvalitní. (Viz třeba naše olympijská kolekce) Buďme tedy rádi, že Pohodu dělá Mišo a ne Ivco :) Vždyť kdy jindy, než teď, by měla Pohoda přežít za každou cenu? Pozoruju, co se u vás děje s celkem staženým zadkem. Kdyby padla Pohoda tak u ní asi nezůstane. Ale naštěstí máte silné vazby. Je krásné vidět jak se teď celá kulturní scéna kolem Pohody semkla, dělají se benefiční koncerty, kluby, festivaly vyjadřují podporu, vybíráme na Doniu. Toto je přesně to, co nás zachrání, ale musíme vydržet a držet pospolu.

    • Peter_BB
      22. 7. 2024, 09:08

      Nedalo mi neskopirovat do tohto vlakna z Donia text od Magdalény kt. prispela 100 €:
      "Nikdy som na pohode nebola, ale sledujem dlhe roky a neskutočne si to vážim. Mrzí ma čo sa stalo, či už budete pokračovať alebo nie, je na vás, každopádne ďakujem

    • Peter_BB
      22. 7. 2024, 14:27

      Prekopirujem aj dalsi odkaz a najma info o sume, pre pripad ze by to nebodaj nik z Agentury nezachytil inde: Christof H.
      475 € • 19. 7. 2024 13:36 Dear Michal, Dear Michel, Thanks for the initiative which we have shared to our Yourope members. Here is my contribution. All the best. Christof

    • haluzman
      18. 7. 2024, 13:18

      @Peter_BB no som zvedavy cim to nahradia, ked akakolvek ina volba je ovela horsia ako Kayam.

    • Peter_BB
      18. 7. 2024, 13:19

      @haluzman Zvedavych nas zrejme su stovky, mozno az tisice :) Drzme im palce, nech sa spravne rozhodnu!

    • haluzman
      18. 7. 2024, 13:34

      @Peter_BB no ved toto ;) hlavne ked do akcie je to 3 tyzdne. to bude riadny zahul vobec niekoho zohnat, v plnej sezone, ked vsetci uz maju vsetko vybukovane. no uvidime.

    • tomik
      18. 7. 2024, 17:48

      @Peter_BB to maju za to ze sa votreli na trencianske letisko :D celkom by ma zaujimalo ci firma kayam celkovo pozastavila prenajmy stanov alebo len v trencine ... zda sa mi ze aj lovestream mal kayam

    • haluzman
      18. 7. 2024, 18:39

      @Peter_BB tak vraj zohnali stan od holandskej firmy mega tent, tak uvidime

    • Peter_BB
      18. 7. 2024, 18:49

      @tomik - verim, ze chapem Tvoj postreh :) a @haluzman - vdaka za info, drzme im palce s pocasim!

  • ShapeIess
    18. 7. 2024, 07:41

    Ahojte,

    Niekto tu spomínal, že v anglickej verzii apky na Androide nefungovali push notifikácie, čo za seba môžem potvrdiť.

    Asi by som odporučil budúci rok klásť väčší dôraz na SMS servis, aspoň na hlavné organizačné info. Posledné roky som ho zvyčajne musel proaktívne hľadať a takých nás veľa asi nebolo. Tento rok som naň prvýkrát zabudol, tak ani neviem, či vôbec ešte fungoval.

    Tu mi asi príde tá redundancia užitočná.

    • ShapeIess
      18. 7. 2024, 07:44

      @ShapeIess A teda asi to už máte v zozname úloh, ale vymyslieť evakuačný plán pre ľudí bez áut/stanov bude asi budúci rok priorita číslo 1. Pre nás rodiny s deckami ste to mali vymyslené super.

    • Jano12345
      18. 7. 2024, 09:57

      @ShapeIess Ahoj, môžeš sa prosím pozrieť či máš notifikácie zapnuté v nastaveniach telefónu ale aj v nastaveniach aplikácie? (hamburger menu - môj profil)

    • katu
      18. 7. 2024, 10:05

      @ShapeIess Ja som toho roku bola vynimocne bez auto/stan. Mali sme iba hotel v TT. Evakuacny plan som mala pripraveny uz tyzden pred Pohodou, kedy bolo jasne ze budu pocas vikendu extremne teploty a teda aj hrozba burok. Skryvat sa pod koncertny stan som pokladala za vylucene, jednak preto ze je to nebezpecne a ani som necakala ze nam to dovolia. Riesenie bolo odist uplne z arealu zo strany Nozdrkovce, prejst do Trencianskych Biskupic a preckat burku bud v nejakej restike (je ich tam viac), alebo v nakupnom centre. Peso je to do 30 min. Nakoniec sme zvolili druhu alternativu, okolo 19tej sme sadli na kyvadlovku a sli do TN. Neviem aky iny evakuacny plan by mala pre mna pripravit Pohoda?Co sa tyka bezpecnosti tak od festivalov ocakavam ze ma neusliape dav na koncertoch, nespadne na mna reproduktor alebo ze mi poskytnu prvu pomoc, ked sa mi nieco stane. Ale ocakavat ze ma na open air akcii pocas burky niekto vezme za rucicku a odvedie do bezpecia je absurdne. SHMU vydaval hrozby burok na kazdy den a kazdy navstenik mal zvazit ci sa zucastni a ak ano kde sa skryje pocas burky…

    • Doktor_Zivago
      18. 7. 2024, 11:44

      @katu Trochu off topic - v ktorom hoteli ste boli?

    • katu
      18. 7. 2024, 11:52

      @Doktor_Zivago uz treti rok Most Slavy alebo Villa Anna. Treba rezervovat rok dopredu. Primestska autobusova doprava ide z pred hlavneho stagu do TT o 02:00 kazdy den…

    • Doktor_Zivago
      18. 7. 2024, 11:54

      @katu cize objednavat teraz uz je neskoro?

  • havo
    17. 7. 2024, 18:43

    presne tak. dobre si to vstihol, vdaka.

  • JokerRoader
    17. 7. 2024, 15:42

    Už dlhšie rozmýšľam, že to sem napíšem, a teraz je na to najvhodnejšia doba.

    Možno to bude znieť ako klišé alebo preháňanie, ale mne osobne Pohoda zmenila život. Detstvo som nemal ideálne a prežil som si toho mnoho. V puberte ma trápili úzkosti, mierne depresie a bol som veľmi uzavretý. Raz, koncom júna, ma moji blízki horko-ťažko presvedčili, aby som s nimi išiel na Pohodu. Bol som dosť skeptický - nikdy predtým som na ničom podobnom nebol, nemal som rád byť dlho medzi toľkými ľuďmi a čas som radšej trávil sám vo svojej izbe. Nakoniec ma však presvedčili a ja som išiel.

    A za tých pár dní, ktoré Pohoda trvá, som zažil mnoho silných momentov, ktoré zo mňa urobili úplne iného človeka. Bez srandy, bez preháňania. Prvýkrát v živote som mal pocit, že môžem byť sám sebou, bez toho, aby ma niekto súdil alebo sa na mňa pozeral s akýmikoľvek predsudkami. Pohoda mi ukázala, že život sa dá aj užívať a človek môže byť sám sebou bez toho, aby sa cítil zle. Ľudia na Pohode boli tolerantní, otvorení a na letisku panovala priateľská, priam až rodinná energia.

    Veľmi dlhú dobu som nezažil také pekné chvíle, aké som zažil na Pohode. Ten uzavretý chlapec, ktorý trpel úzkosťami, zrazu videl, že život a ľudia nie sú takí zlí. Ten uzavretý chlapec už nebol uzavretý, pretože vďaka Pohode sa začal postupne otvárať.

    Hneď po skončení mojej prvej Pohody som vedel, že idem aj na tú ďalšiu. Ubehlo mnoho rokov a ja som nevynechal ani jednu.

    Chcem týmto len povedať Pohode a ľuďom, ktorí za ňou stoja, že im zo srdca ďakujem. Pohoda má zmysel a svet bez nej by bol šedší. A vo svete, ktorý je dosť šedým miestom, by to bola obrovská škoda a strata. Život je s Pohodou krajší, farebnejší a lepší. Pohoda mi toho dala veľa a verím, že rovnako aj mnohým z vás, ktorí tento text čítate.

    Teraz nastal čas, kedy musíme pomôcť Pohode my. Ja osobne si už teraz kupujem lístok na Pohodu 2025 a určite podporím aj zbierku na Donio. Takže ešte raz, ďakujem Pohode a každému, kto sa na nej každoročne podieľa - vrátane vás, návštevníkov, pretože ste super ľudia a bez vás by Pohoda nebola Pohodou.

    Rád si prečítam, aký mala Pohoda vplyv a význam na váš život, takže kľudne napíšte pod môj komentár. Myslím si, že by to bol aj pekný odkaz pre organizátorov, aby vedeli, že to má zmysel...

    • Jeezo
      17. 7. 2024, 19:43

    • katseft
      18. 7. 2024, 00:17

      @JokerRoader

      <3 vďaka za tvoj príspevok

      mne napríklad okrem množstva hudobných zážitkov vďaka webparty dala veľa kamarátov, a dokonca si dovolím tvrdiť, že aj priateľov

      ako ťažký introvert som mala vždy problém nadväzovať kontakty, a aj napriek tomu, že som až na jednu-dve výnimky všetkých odtiaľto spoznala vyslovene online, tak som sa cítila prijatá akonáhle sme sa stretli naživo, akoby sme boli starí dobrí kamaráti.. neviem si to vysvetliť, ale je to tak.. bolo to výnimočné rovnako ako na mňa vždy všetko výnimočne pôsobí, keď som na letisku (áno, keď nie je toaleťák na toike, tiež frflem podobne ako Paula, no ale to nie je najpodstatnejšie)

      neviem si dosť dobre predstaviť, že by festival nepokračoval.. už teraz cítim deficit, lebo to, žiaľ, tento rok trvalo príliš krátko.. vždy si tam idem úplne vybiť fyzické, zato nabiť psychické baterky.. veľa takto silných zdrojov v živote nemám

    • Peter_BB
      18. 7. 2024, 10:59

      @JokerRoader aj Katka - vdaka za Vasu uprimnost! A obrovska vdaka vsetkym Vam, s kym sa pozname vdaka tejto nasej webparty :), lebo na vsetkych z Vas verim sedi ten krasny popis ktory (si) Emo napisal nizsie a vnimam Vas vsetkych ako velmi uprimnych, citlivych a empatickych ludi, za co sa Vam vsetkym chcem osobitne podakovat! Pohoda mi toho dala tak extremne vela, ze na zdielanie emocii mi nestacila ani vsetka moja extremna grafomania na tejto nasej "nastenke", za kt. sa chcem ospravedlnit a aspon teraz si ju skusim odpustit :) Opatrujme/te sa a uzivajme/te si letne dni zatial!

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa