Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • emo
    11. 8. 2022, 10:13

    ešte teda k tým politikom - že či niekto nejak penil napr. na Borisa Kollára na festivale :DDD
    - tak pán Kollár mal celý vlastný festival, keď dobre pamätám, volal sa Dohoda mimochodom :D, fakt tu nepamätám nejaké hejty kvôli tomu :D aj keď ten názov, no :D
    - Boris sa angažoval aj k vyjadreniam k Pohode, vadil mu minaret, čo je v kultúre islamskej /ktorá sa vyvinula z kresťanskej/ zvonica, ale slúži aj ako strážna veža, na oznamovanie, zvolávanie... zvonica/minaret je súčasťou chrámu alebo nie je súčasťou chrámu presne tak ako naše zvonice... keďže odnoží a poňatí islamu je neúrekom, podobne ako kresťanstva /napr. až po islamský matriarchát, kde sa dedí meno po žene, muž nevlastní nič, ani nededí žiaden majetok - Minangovia v Indonézii - zhruba 4 miliony ľudí a asi najväčšia matriaarchálna spoločnosť na svete - bol som na prednáške na Iných cestách o nich/ najväčším jasným rozdielom je tam zjavne usporiadanie rodiny - mnohoženstvo - kus od veci, neviem prečo to tu práve s pánom Kollárom spomínam
    - pán Kollár nazval návštevníkov Pohody "debilmi sprostými" a poslal nám aj želanie nech príde veterná smršť na nás, no zjavne on nejak penil... odpoveďou mu bola aktivita ktorá začala počinom politického umenia v podaní Matii B-Complex a bol to "Bozk Borisovi" alebo tak nejak, kde pánovi Kollárovi poslalo spoločný bozk množstvo dvojíc a skupiniek, sám som na viacerých takýchto fotkách, kde mám napr. pusu na oboch lícach :D... neviem už fakt s kým som sa tam fotil, ale iste si pamätám z wp Mimu, Katku, Jud... možno Taus? neviem už v akých kombináciách :D a to teda som ani nevedel že také niečo prebieha ani netuším či to došlo aj k pánovi Kollárovi :D
    - tak ako spomínam pán Kollár bol súčasťou festivalového diania a to aj priamo na Pohode :D
    - čo je ale podstatnejšie, aj keď vnímam aj silnejšie konkurenčné boje festivalov u nás a hlavne v zahraničí, ešte nikdy som nepočul o tom že by posielal a prial niektorý organizátor festivalu veternú smršť a zlé počasie inému!!
    - tak toľko k ďalšiemu odporúčanému politikovi na festivaloch na ktorého údajne máme peniť :DDD
    - chlieb a hry, 5 minút rozruchu aby aj babky vo vrstvených skladaných sukniach mali o čom na lavičke oproti krčme v Družstevnej pri Hornáde a Kokšov-Bakši

  • emo
    11. 8. 2022, 02:35

    https://refresher.sk/119277-Juraj-Podmanicky-z-festivalu-Grape-Cim-je-interpret-znamejsi-tym-ma-vacsie-maniere-Americania-su-z-ineho-vesmiru-Rozhovor
    mozno zaujímavý rozhovor, nemám to predplatené, tak neviem, ci len ako som zvyknutý za bombastickými titulkami nudný obsah, ale javí sa že by tam mohlo byť niečo zaujímave pre niekoho o manieroch kapiel, kto je najdrahší a ešte že koho by vyhodil :DDD tak to si neviem predstaviť ako prideš k niekomu strhneš mu pásku a vyhodiš ho :DDD... nejaké porušenie pravidiel a vykázanie, to som už videl, ale takto ako to je písané v uputávke :D a nejak moc tam podľa uputávky riešia Pohodu :D

    • muflon
      14. 8. 2022, 03:59

      @emo je to len bombasticky titulok

      Je niekto, koho by ste na festivale nechceli?
      Zlých ľudí. Tým strhnem pásku a vyhodím ich.

      Kto z tohtoročného lineupu bol najdrahší?
      Najdrahší boli Years & Years.

      Grape ste označili ako kočovný festival, v Trenčíne by mal byť tento a budúci rok. Platí, že sa potom plánujete presunúť do Trnavy?
      Po vyjadreniach Pohody sme sa rozhodli, že v Trenčíne budeme len jeden rok. Tak to máme zatiaľ aj v zmluve. Malo to byť najskôr na dva roky, no zmenili sme to. Uvidíme, ako sa bude vyvíjať situácia. Predsa len, v novembri máme komunálne voľby a aj po nich sa môže hocičo zmeniť.

    • emo
      15. 8. 2022, 12:14

  • CeceX
    10. 8. 2022, 14:35

    tak zde https://youtu.be/C2_NfTItT84 je to slíbené video + pár dalších na mém kanále.
    a ještě jen tak mimochodem. Bicep teď hráli před čtrnácti dny v Brně ;)

  • adelka
    10. 8. 2022, 08:37

    aha, politici na Pohode, pre mňa ako účastníka úplne okrajová téma, pre niektorých neúčastníkov zas hlavná téma 1 až 2 dni v roku... pre mňa je vždy zaujímavejšie vypočuť si niekoho kto niekde bol, ako počúvať niekoho kto rozpráva o niečom kde nikdy nebol... tak ako napr. vojnoví reportéri priamo z miest boja sú samozrejme hoaxeri ale chlapík od piva je ten kto konečne odkryl skutočnosti... pamätám si matne ako návštevníkov Pohody Ivetu Radičovú a Miloša Blahu, pričom s tým Milošom som si nebol tak celkom istý a teraz dokonca pozerám že ona sa volá Ľuboš, potom ešte pamätám, že ako účastník tam bol asi Rado Procházka a viac neviem... jaj aha veď určite Rízo Rizman a Hojso Hojsík, Jura a Martina poznám bo sme kamoši... potom pamätám že bol z prezidentov Václav Havel, Andrej Kiska a Zuzana Čaputová a ešte viem že samostatnú nemoderovanú prednášku politickú mal Edo Chmelár, akí iní politici mali tam prednášky vtedy to neviem, len viem že sa na to stále časť ľudí sťažovalo na čo tam sú, snáď by niekto mohol doplniť, lebo ja strašne nerád googlim a hlavne veci čo ma nezaujímajú... isté je teda, že keď už som googlil toho Miloša - mysleli ste Ľuboša? - tak média ešte stále zdieľajú jeho recenziu na Pohodu na ktorej bol, ako píšem účastnícke slová sú vždy zaujímavejšie, neviem potom kde sa preklopil tak rýchlo že účastníci Pohody sme ako zjazd mládeže NSDAP z 30tych rokov. Jeho recenzia z 2002 ako návštevníka: https://www.noveslovo.sk/node/33324fbclid=IwAR0WCw84aJRf13GbVqLWW2gU8vUi23hb6IJ77BqnX_7rIyIBBY9i6tHX6CQ
    Miloš bol Jakeš a je Zeman a Blaha je Ľuboš... kto si to má pamätať a nepliesť si ich :D

    • Milan_Grobian
      10. 8. 2022, 09:05

      @adelka Nove slovo uz nejde spustit, asi bolo pre nasich vladnucich "demokratkov" prilis pravdive a tak to treba okamzite cenzurovat. Presne po bolsevicky.
      Tu sa ale o tom pise ako bol Blaha v pohode na Pohode:
      https://www1.pluska.sk/spravy/z-domova/minulost-neomarxistu-blahu-je-plna-prekvapeni-aha-akom-slnieckarskom-festivale-uzival

    • Peter_BB
      11. 8. 2022, 18:02

      @Milan nic v zlom, ale Nove slovo len zmenilo domenu zo stale funkcnej "bodka sk" na "bodka eu". Je o tom aj najvyssie umiestneny clanok na povodnej domene, konkretne na
      https://www.noveslovo.sk/c/SLOVO_nove_prispevky_od_1_augusta_uz_len_na_novej_webovej_adrese_wwwnoveslovoeu

    • Milan_Grobian
      12. 8. 2022, 09:38

      @Peter_BB aha, dik, uz ide aj ten adelkin link s sk,
      myslel som ze su len dalsia obet vycinov psychovlady

    • Peter_BB
      12. 8. 2022, 10:15

      @Milan Psycho""vlada"" sice vycina, ale na rozdiel od tej predoslej zatial neprekracuje hranice zakonnosti pokial ide o diskreditaciu opozicie a pokusy o cenzuru. Skor len hlupo dojebabru takmer uplne vsetko, coho sa chytia, a privela ministrov aj poslancov sa sprava sa ako male deti, cest vynimkam! Ale o tom by sme verim mali diskutovat niekde inde, ako na party zameranej na oslavu kvalitnej hudby a slobody :) Sloboda nie je anarchia! :)))

    • emo
      13. 8. 2022, 02:31

      @Peter_BB tak na toto, ako už na všetko tiež je alternatívny pohlad :D samotní anarchisti, alebo teda časť z nich vraví že anarchia je najväčšia sloboda - sami používajú anarcho heslá ako "ziadny pán, žiadny sluha" samotný znak vysvetľujú ako A a O vraj to nebolo pôvodne myslené ako A v kružku ale spojenie písmen a O je order... anarchiu považujú za najvyšší poriadok, kde nikto nerobí nikomu čo nechce aby bolo robené jemu samému, skrátka nikto nikomu neublizuje, nevyvysuje sa, nikoho nezneužíva, nevykorisťuje, neriadi proti jeho vôli a neberie mu slobodu... tiež hovoria veci ako nad nikoho sa nevyvyšuj, pred nikým sa neponižuj... alebo sa to definuje aj "každý robí čo chce" ani túto formulku nedokáže väčšina ľudí chápať tak, ako je význam slov, ale chápe to ja si robím čo chcem, t.j. na úkor iných, pritom každý je jednoducho všetci a robiť čo chceme a po čom túžime je asi samotným synonymom slobody... opakom každý robí čo chce je potom všetci robia čo nechcú alebo nikto nerobí čo chce a to je asi fakt dosť blbá predstava spoločnosti :D tiež to je definované ako moja sloboda končí tam, kde je obmedzovaná Tvoja atd... takže je to o dohode o používaní pojmov čo sa tým myslí... sám najznámejší anarchokapitalista s videami na YT z ČR vraví, že najprv si musíme vysvetliť pojmy, čo nimi budeme myslieť a až potom môžme sa o nich baviť... škoda že takto to nechápe viac ľudí, vedeli by sme potom čo kto myslí keď hovorí anarchizmus, kapitalizmus, socializmus, fašista, liberál, konzervatívec atď :DD

    • Peter_BB
      13. 8. 2022, 10:07

      @emo Ta moja posledna veta bola len prvoplanovym podpichom :), hoc uznavam ze so zamerom nech o politike diskutujeme inde ako na tejto party :)

    • emo
      13. 8. 2022, 14:16

      @Peter_BB ved viem :DD

  • emo
    8. 8. 2022, 20:03

    hi, tak nakoniec vidíme sa na uprisingu, kto kazdy ide?

  • dukon
    8. 8. 2022, 10:11

    V patek na Besede super koncert WU-LU, doporucuju na Pohodu
    jejich cerstve album u WARPu sbira body.

    https://www.youtube.com/watch?v=jL2NhYFbUho

  • MCDema
    7. 8. 2022, 23:59

    Viete, čo je váš problém? že máte dva metre na festivaly. Zakrývate si oči pred totalitnými prvkami na Pohode, pred politikou na Pohode, pred politikmi na Pohode. Tíško to tolerujete, a ak vám niekto napíše praudu, tak fňukáte a plačkáte ako taká ultraliberálna sekta. Ak by na inom festivale napr Topfeste dostal priestor napr. Kollár, Pellegrini, Danko tak by veľa z vás vypisovalo na ich event, stranku atd, nahlasovali by ste ich, až by im zablokovali stranku aj ludi, ktorí by to podporovali. A to nehovorim ake peklo by nastalo u vás aj v tzv správnych mediách s jedným správnym názorom, ak by náhodou dostali priestor na Topfeste, Grape, Uprisingu Mazurek Uhrík Blaha Fico Belousová Feri z OT. Ste pokrytci. A váš vocca Kaščál je bohapustý biznissman a tvrdý kapitalista, ktorí len parazituje a využíva hudbu vo svoju politickú propagandu. Nech stále neplačká v mediách, lebo určite dostáva veľké peniaze za tú propagandu od existujúcej osoby Soeroeša, alebo z jeho nadácii a mimovládnych organizácii, ktoré sú financované z USA, s tým aby ovplyvňovali a manipulovali verejnú mienku Slovákov. To sú overiteľné a dohladatelné fakty, že sa tak reálne deje. Tak by ste sa nad sebou mali už konečne vážne zamyslieť. Vaše správanie vykazuje prvky schizofrénie a pokrytectva. Nebudem reagovať na vaše prípadné subjektívne pocity. A to sa týka aj plesnivého psoofilného dedka ema, čo si namýšla, že mu to tu patrí.

    • user62ddb0bd5ef8b
      8. 8. 2022, 00:05

      @MCDema chlapče ten tvoj pravopis hrôza...
      Chodil.si ty do školy?

    • emo
      8. 8. 2022, 13:28

      @MCDema milá d3ma, čo mi tu patrí? Akurát Vy mi patríte. Verejne som si Vás na fb Pohody adoptoval... nepovedali ste síce áno, ale nepovedali ste nie... Áno mám slabosť na týrané zvieratá, nie len na psy a mám veľkú slabosť na typy ako sta Vy, budem si Vás tu chrániť aj tam, na FB aj hocikde... môžte si tu vypisovať čo chcete, nepáči sa mi to, ale nemôžte mi zabrániť aby som Vás miloval... A tak pozrime sa na tie Vaše jednotné metre: Vadí Vám tu, že na Pohode roztiahli Medial Banana /ak sa to tak nepíše tak sa opspravedlnujem/ vlajku - zakázanú teroristockú, extrémistickú, či ako to presne nazývate - ale na Uprisingu Vám už táto kapela zrazu nevadí? To iste Irie Revolties, Chumba, Ska P... Irie boli tiež na oboch festivaloch a ved kopec dalsich... Ja tam nevidím žiaden rozpor a nekonzistenciu u týchto festivaloch, akurát tak u Vás... postoje organizátorov, kapiel, návštevníkov - sú väčšinovo jasné, akosi Vám opčné v tejto téme. Hm načo tam vôbec chodíte na taký politický Uprising? Objektívne tam majú kapely ešte o čosi viac politiky, resp ich je viac co politikarcia. Vadia Vám skinheadi - ok, tak načo tam chodíte? Ska a reggae bola a je tradicnou skinheadskou hudbou. Tak to bolo je a bude, je toho síce viac na Upirsingu ale tam kde skinheadi tancuju s dredačkami nasmie chýbať nielen z pohody Madness, Selecter ale hlavne všetky veci od soulu cez ska až po skapunk a oi atd... proste ked sa mi nepačia kapely ktorým tu nebudem robiť reklamu tak ich nepodporím a nejdem tam, neviem načo chodíte na Pohodu, Uprising atd. Slniečkárstvo - tomuto pojmu ja nerozumiem - bolo mi interpretované, že to sú tí čo vítajú utečencov - to je zrejme tá "Ukrajinská a iné extremistické vlajky" teda vlajka Utečenci vitajte s bežiacou rodinou - toto opäť veje skôr na Aprajse ako na Pohode, napr Irie ju rozbalili na Uprisingu, na Pohode to uz neviem, jasne ju proste mali a pouzivali ju a ich postoj bol jasný, teda vitaci, slniečkarsky, opakujem vitaci je skor Uprising, mnoho tých kapiel tam maju jasne politicky angazovane posolstva, Pohoda ma sirší záber a viec kapiel ktoré nesú čisto hudobné posolstvá. Je to scénou a tým ktorá sa viac venuje spolocenským temam. Ďalej liberalizmus - k tomu sa absolutne nebudem vyjadrovat, ved tu su uplne nejasne pojmy - ta mlada dama čo ju s takýmito nazormi antislniečkari a antiliberali tu na sk zdieľaju bola alebo stale je priamo clenkou libertarianskej strany :DDD čiže táto téma je uplne stratena bez predchadzajuceho definovania si pojmou, lebo to je priamo potom dopleteny meter, cize toto nic absolutne odmietam sa o tom bavit :D Potom tu slintate roky nad červenovlasými slniečkarkami a chodite na pivo s 2mi lesbami, hm no však ok, tam uz vlastne ani nieje rozpor aj ked hm, nič to by sme sa asi ani nepochopili... tak to dávam Váš jednotný meter iba tu z WP, k tým ostatným Vašim internet aktivitám to sa ani nevyjadrujem, lebo to su celkom nechutnejsie veci... ale ok tak prečo vlastne chodíte už 25 rokov na tieto slniečkarske akcie? To s tými vlajkami, že niekoho tam podla vašich premotivovaných bludov sme mali navštevnici napadať - toho človeka čo tam mal našu národnú vlajku, alebo Vám mal niekto zacláňať výhľad na Nicka s nejakými "ukrajinskými a inými extrémistickými vlajkami" to sa zrazu už nevyjadrujete :D Ja som tu iba reagoval na Vaše nechutné obvinenia že sme "proti všetkému slovenskému" - nedokážete ani len viesť debatu, ani vysvetlit svoje nazory, sobný utok na Vašu osobu ked niekto napiše, že mozno len nie ste party typ, ale vy si tu môžte pusu otvarať na kohokolvek - vsak jednotný meter :D Vy aspon tušíte čo robí národ národom? Takže organizátori, ktorých nazývate fašistami alebo návštevníci, či kto vlastne sú proti všetkému slovenskému? To akože zakazujú materinskú reč? Nenávidia slovenských ľudí, takže asi Michal nenávidí vlastného brata s ktorým hrá v kapele, alebo títo tu naši spoluwebparťáci nenávidia valstných rodičov či čo? Také "konzistentné" a "rovnako metrové" veci dokáže vyplodiť fakt iba totálne obeť manipulácie. Neviem kto Vás takto mohol dopliesť. Opakujem Pohoda - slovenský festival, robi dobré meno Slovensku vo svete, niektorí interpréti kým tu neprišli ani nevedeli kde Slovensko je alebo že niečo ako Slovensko vôbec existuje... žasnú nad službami, urovnou, organizáciou, programom, atmosférou, slovenskými ľuďmi... pivo - slovenské, jedlo - prevažne slovenské, halušky, bryndza tento rok minimálne 2 stánky, príkladný eko festival, uvádzaný slovensky a z hlavného podia nasledne anglicky, vzdy su aj slovenské kapely, doprovodný program, slovenskí umelci, na tanečnom kurze sa učili slovenské ľudové tance, folklor, kroje na podiu, naša vážna hudba, literatúra, divadlo... samozrejme na takéto argumenty nereagujete... mimochodom aj názov má ako "totálne antislovenský festival proti všetkému slovenskému" Pohoda pekný slovenský, áno na vašom obľúbenom Grape, nič proti nemu, aj na Colorsoch, Uprisingu sa nikto zahraničný nepýta čo znamená názov festivalu... takže tak Pohoda je samozrejme proti všetkému slovenskému... aspoň náznak jednotného metra poprosím... jo a tá prezidentka čo Vám asi tak už uplne najviac vadila, to bola prezidentka Slovenskej republiky, nie Maďarského kráľovstva ani Ruského zväzu...

    • emo
      9. 8. 2022, 16:33

      @user62ddb0bd5ef8b jaj čao, no pravopis nie je až tak totálne podstatný, mňa skôr baví táto logika Jankova. Veď ona/on ma jednotný meter, takže ak by sa objavili tí politici čo ich tam menuje, tak predsa on tam bude vypisovať v rámci zachovania jeho konzistentného prístupu, nie? Či tam už zrazu v tejto svojej hypotetickej situácii on nebude vypisovať?? Pravopis ok, beriem, národovec či čo on teda je by mal ovládať aspoň svoj jazyk, ale niekomu to nemusí ísť, može mať nejakú dis čosi, ale logika veci, že vyčítam niekomu niečo čo celé nemá ani hlavu ani pätu... už keď mu ukážeš, že je teda kúsok mimo a skopíruje si to tu opäť ako najväčšiu vec čo dokáže stvoriť, ten najsilnejší a nevyvratiteľný argument? To je trochu sila. Poznám týchto ľudí, nevravím že Janko je priamo z nich, ale principiálne... napr. si to dávali do inej skupiny, že pozrite na toto mi už nikto z tých slniečkárov nedokáže odpovedať, ale som ich zničil... ja myslím, že Janko týmto veciam normálne verí a že si za nimi skutočne stojí... Nie som psychológ a nerozumiem tomu, som pravidelne v styku s týmto spôsobom myslenia... je bežné napr. že sa aj na niečom dohodneme, teda máme názorový stret, ale ten človek nie je vymletý doma si to pozrie, potom príde a normálne povie "mýlil som sa". To je to čo Janko nedokáže, alebo tu nechce... Lenže potom ten človek napr. o mesiac je zas tam kde bol. Celé je to o prijatí toho človeka, takého aký je... len potom zrazu už nevieš či sa s takýmito ľuďmi vôbec chceš stretávať a venovať im svoj čas... oni sú to dobrí ľudia, s ktorými ťa niečo spája a presne tá politika nás proste nemôže deliť, napr. sú telesne hendikepovaní a potrebujú mať nejakú spoločnosť, nedôjde sám domov z piva bezpečne atd atd a proste je to kámoš, kto by už kámoša súdil za nejaké bludy v jeho hlave... je to také jednoduché, že jbm ja na celú toto tu a idem si svoje a nikto a nič ma už nezaujíma... len potom zrazu si povieš či fakt chceš byť s týmto človekom, čo by niekoho vyhladil - myslím zosnulého kámoša, nie tuto Janka - a áno chcem byť s ním, on chce byť so mnou, naše psy sa mali radi, bol to dobrý chlap, akurát to mal v hlave prepnuté čo sa týka rasizmu a priamo neonacizmu... necítiš to akože si spasiteľ sveta alebo jeho, práve naopak, to oni len si hustia svoje a ty si viac menej ticho, čo sa s ním budeš vadiť... 90% toho človeka je uplne ok, ba skor ešte viac ok ako tych čo stretávaš v tých svojich zabednených malomeštiackych hraniciach a tých 10% je úplne mimo :D Normálny život. Oveľa radšej sadnem na pivo s rómom, rusom, ukrajincom, náckom, Jankom MCGemou... tí ľudia ťa nikam neposunú rovnako ako tamtí... ovšem stretnúť sa s niekým skvelým je potom o to krajší zážitok :D

    • user62ddb0bd5ef8b
      9. 8. 2022, 22:10

      @emo je naozaj ironicke(alebo smutné?) že niekto kto tu tak obhajuje svoj národ píše ako keby ani nedokončil zakladnu školu....

    • emo
      9. 8. 2022, 23:59

      @user62ddb0bd5ef8b no viac ironicke mi aj tak pride ze vypisuje ze keby Fico bol na nejakom festivale tak tam vypisujeme a nahlasujeme a neviem co a pritom Fico predsa dostal pozvanie na Pohodu len ho odmietol. A skor ako ho odmietol tu nikto nevypisoval ze ho tam nechce. Proste by tam bol a hotovo. A asi by som si prvy krat isiel pozriet politika na Pohode :) Nemusela tam byt v debate pani prezidentka sama co mu tak vadi ale mohla tam diskutovat s Dr. Ficom ako to mala v plane... Nuz co uz. A preco by mal byt Mazurek na Uprisingu to je fakt smiesny priklad. No ale nevadi. Ta slovencina mi pri tychto veciach prave pride este v pohode ;)

    • emo
      10. 8. 2022, 00:33

      @user62ddb0bd5ef8b teda nepamatam uz kedy to dostal Fico pozvanie na Pohodu a kto s nim tam mal diskutovat. Blaha tusim sam tvrdil ze na Pohode bol. Chmelar tam isto bol to som dokonca pocuval zo zaznamu neskor kedze vtedy zas niekto hejtil ze politici na Pohode tak ze aspon si vypocujem co to je :))) bolo to uz davno no iste je ze tam posielal prave Fica do basy :) tak ja pamatam ze sa hejtilo aj na omsu ze co to ma robit na festivale. hejtilo sa aj na zaciatku ked miso spojil rock z elektronikou ze kto to kedy videl take cosi. normalne to malo kopec odporcov tento pocin :))) potom sa na predchodcovi wp kdesi kolo roku 2001 tusim hejtilo ze co tam na takom feste robia dredaci... ja netusim ci teraz by tam este Michal Fica prijal ale podla mna by to bolo super keby tam s niekym diskutoval. neviem ci s p. prezidentkou ale napr by to bolo celkom zaujimave :) neviem ci on na to este ma aby vytacal Š. Hriba ako som to raz videl Pod lampou ci kde ale bolo by to vtipne. ja som sa dokonca raz aj zucastnil nejakej diskusie o pive na Pohode :))) a dakto mal aj tento rok byt na Pohode co tiez odmietol. nejak to nesledujem. ja pamatam ako som travil cas na detskej scene ked bola este moja najmladsia mala a co teraz? keby som zobral mamu tak zas tam teavim cas na divadlach a citaniach a diskusiach. nic nemeni na tom ze 95% ludi tam ide za hudbou a popritom si strihnu nejaku diskusiu alebo idu na omsu alebo iny sprievodny program ked ich to bavi tak preco nie

  • cookie
    4. 8. 2022, 10:09

    takuto diskošku na picf? https://youtu.be/fK4BhpRwx8I dobre to pusta chalaň

  • emo
    1. 8. 2022, 16:11

    Caute kam sa este chystate v lete? Ja idem teraz na Slipknot a Jinjer :)) no najmladsi potomok sa chysta tak si to uzijem bo uz nikam so mnou nechodi... tak ako vzdy vsade musim len s krasnymi zenami ;) no jo krali s 3 dcerami to maju akosi krajsie na tomto svete ;) nemam nic proti metalu a na SOAD chodime aj cielene. Metallica Slayer a kadeco by potesili Motorhead som nestihol... ale pustam si ten Slipknot koncerty nech som v obraze a nejak tomu neviem na chut prist :)))

    • cookie
      2. 8. 2022, 08:05

      @emo tesim sa na Uprising, aj ked mi je jasne, ze to tam bude zase totalne narvane... zrusili mi limp bizkit, pearl jam tiez, aj ked to mi malo ujst, cize vlastne dobre :D v piatok jastericky, ale to uz nedufam, ze zozeniem listok... slipknot a soad by som si veru velice rad pozrel! snad priste... zatial mi musi z tychto starin stacit rammstein.
      inak pozeram, ze grejp ide vypredat 30k, s takym lajnapom... :)

    • cookie
      2. 8. 2022, 08:14

      @emo a lamu ma na slovtek, teraz cez vikend... ale tak :D viete ako

    • emo
      2. 8. 2022, 09:01

      @cookie tak ja som si to cele prešiel v hlave tie odporucania tu co dostavame :D a tak nepodporujem festivaly co su proti vsetkemu slovenskemu a preto idem na festivaly s pekným slovenským názvom ako Pohoda :D tamtie grape a up-neviem čo, to čo má byť, ha?? :DDD ale zato na uprising by som sa nechal ukecať, síce je to taký džamajský festival, no mne stále príde o čosi viac slovenský a jamajský :D

    • emo
      2. 8. 2022, 09:11

      @cookie nahodou som si kukol kvoli Tebe ten program grape a som velmi nepoznal niektore veci a že ľaľa veď toto poznám z radia Europa 2 či ktore to je... to je podla mna skvelý party festival, idem ešte pokukať či tam maju aj niečo špinavšie aspon jednu vecicku

    • emo
      2. 8. 2022, 09:26

      @cookie no nahodou muete su fajni, neviem či maju aj niečo svoje, mozno hej, ale dobra party muzicka, keby som bol party festivalovy tip ta tam aj bezim... kus taky sebastredny festival na mna mimostredneho... tipujem ze by tam by som bol ako na Pohode tuším 2016 kde po mne vkuse niekto krical je majlo, jeeeee pes na Pohodeeee... fakt som si vravel ze uz s tou Pohodou asi seknem :DDD 2022 ale obrat o 180... hej hej vcera sme dali náhodne piuko s Misom v Kembridži a tak jak on pisal ze ludia boli milsi nejakí tento rok... skor by som to charakterizoval nenuteni a nevtieravi ozaj decentne mili a pohodovi, taki skutocnejsi, bez poziciek, ohladuplnejsi, nulove vykeciavanie na koncertoch atd... hlavne zahranicni a umelci ostali soknuti, publikum este o cosi zivsie a vnimavejsie az dobre masakre som si zazil, Dunaj ma rozsekal, pamtam ako sme pred 25 rokmi boli 7mi na koncerte a to dodnes tvrdím že ti 5ti boli organizatori :D a teraz cumim kde sa tu zobralo 2000 ludi ci kolko vojde do tej "jurty" na Dunaji :OOO toto zazijes len na Pohode... ja ja tak tomu celemu neverim, to je len nejaka konspiracna hra na mna a to su tam nejakí plateni herci :DDD

    • emo
      2. 8. 2022, 09:28

      @cookie jo a 2014 som z Nicka fakt odisiel, tusim po 1 a pol veci a dosť!! teraz to ani nehrozilo, ludia Pohody klobuk dole

    • emo
      2. 8. 2022, 09:32

      @cookie este ma zaujal jeden fenomen, nevie aky je velký a silný, že som stretaval ludi co boli prva krat na Pohode niečo po 30tke s deckami, ich by som tam ani neocakaval skor na nejakých vyhranenejsich veciach a že čo Vy tu?? No prišli sme pozrieť :DDD tak je zas pravda ž etento rok program enonuno

    • cookie
      2. 8. 2022, 10:32

      @emo pod pod na UP, dame po piuku... od nas by tam mal byt gressko, a tesim sa aj na dzejara a celu paritu z ulan. to bude zase narocne, dojst aj v sob .D reznik netusim, to by mala byt povinna jazda... https://youtu.be/TBGH7UlHgOo

      tak grejp bol vzdy opijas a kolesaren s nejakou tou hudbou (ktoru by som rad videl)... napr. DIIV som este nevidel, ale inak bida. vakciny sa dojebali, strasne co vypluvaju von lately... headliner no comment. ok hybrid minds, vsak sme sa ich napocuvali ked ficali liquidy... neviem, sak tam nic neni

      ludia na pohode tento rok 11/10... vela ich prislo za svojimi interpretmi, imho. mne prislo, ze tam nebolo tolko mamiciek s kocikmi, pamatam si 2016.. to bol hrot

    • cookie
      2. 8. 2022, 10:42

      sevdaliza je fajn, videli sme na grejpe aj na pohode :D woodkid... dirtyphonics.. tommy. co dodat, let's recycle. nech im vyjde pocasie a have fun

    • katseft
      2. 8. 2022, 19:17

      @emo
      Čauko, emo!
      Vyzerá to tak, že po troch rokoch si skočím aj na OFF..
      ocitla som sa v areáli necelé dva týždne dozadu (bolo to podobne mätúce ako minulý rok na letisku.. za bežných okolností areál slúži ako lesopark... iná perspektíva :)) a prišlo mi ľúto neísť.. nuž :D
      jeden kamoš z Primavery tam bude mať návštevnícku premiéru, tak sa už teším, ako bude krútiť hlavou nad zvláštnymi pravidlami v areáli, ale inak je to super festival :)

    • keke
      3. 8. 2022, 10:43

      @emo Festival nepopulární hudby v Mikulove a mozno Horehronské mecheche, len verejna doprava z BA tam trva 5 hodin a na motorke sa mi nechce..

    • emo
      5. 8. 2022, 08:55

      @katseft super festival, vyzera velmi pekne

    • emo
      5. 8. 2022, 08:58

      @keke no jo ten Mikulov, ach, krasa

    • Emu
      5. 8. 2022, 14:05

      @emo Grape Uprising beseda popmesse slovtek

    • emo
      6. 8. 2022, 12:43

      @Slnieckar milá gema dema dzema d3ma dz3ma ci ako sa Vy volate, na take slniečkarske akcie sa hrabete, co ani len slovenské názvy nemaju, zas ste len proti všetkému slovenskému, ved Vy ste ešte aj proti slovenskej prezidentke, slniečkarsky tu nadavate každému do fašistov Vy mráčikárka antislovenská, https://www.mall.tv/na-snure/nazi-kapela-adolf-hilter-nachodsti-fasouni-vykouzli-usmev-na-kazde-bile-tvari tu v tej kapele som hral kým ma nevyrazili že vraj chlastam velmi, teraz hram v cirhoze 88, ale tak trapny rozhovor/dokument jak tu urobili, som hrdy ze uz s nimi nehram, bože to je trapošina slniečkarska ten dokument a na totych slniečkarskych festivaloch tam na tych slniečkarskych kapelach čo tam budete robit? aspon ze ste aj na fb janko novak, tak toho ja uznavam, za to vas tu cenim, inak by som Vam tu mracikarsku rit vykopal Vy mračikarka protislovenská čo sa ešte aj za národnú vlajku boji len aby ju niekto na festivale fyzicky nenapadol... neuměl si v mladi žadnou holku narazit, na webparty choval se jako parazit... dojdite uz na stretavku človeče, pozvanie sa neodmieta!! a ten janko novák to hej, za to Vas mračikar fakt cením... peace and f.ck off https://www.sportovymagazin.sk/video-ked-kosice-sokovali-as-rim-a-jan-novak-zatienil-tottiho/?fbclid=IwAR3RUgcHZawXFTRopC--0FKLzyMsnfumbG_qXZdM2jxHGVagZh-HRJGkveQ patrioti a lokal patrioti Vam vadia že dostali ste na prdel za nazor, ach jaj

  • Jojo_van_Doedelzak
    26. 7. 2022, 22:21

    Nazdars! Ďakujem za krásny post-covid ročník. Je už správny čas na priania do budúceho ročníka? Tak ja si poprosím Porcupine Tree, Sufjan Stevens, Nicolas Jaar, Deerhunter, Dead Can Dance, Carbon Based Lifeforms, Khruangbin, Nils Frahm, Efterklang, Kula Shaker, Primal Scream, repete Portishead, Beirut, Einsturzende Neubauten. Snáď nie som príliš náročná =)

    • Jojo_van_Doedelzak
      26. 7. 2022, 22:23

      a dúfam, že na Dakhu Brakhu sa môžeme tešiť. To, že tento rok nezahrali mi zlomilo srdénko.

    • Jojo_van_Doedelzak
      26. 7. 2022, 22:30

      a dúfam, že na Dakhu Brakhu sa môžeme tešiť. To, že tento rok nezahrali mi zlomilo srdénko.

    • emo
      27. 7. 2022, 09:45

      @Jojo_van_Doedelzak fiha to je zaujimavy vyber :D, ajnsturcende pochybujem, sice som si ich tu vypytoval tak DCD ale som to bral viac ako vtip, kedze oni vlastne festivaly ani nechodili, nedalo sa to s klubom porovnat ale bol to jeden zo zázrakov :D tak isto ako som si tu vypytoval skackove hviezdy Madness a Selecter. teiž som to bral ako vtiv že dojdu :D takze mozne je vsetko :D Khruangbin by boli na Pohodu uplne skvelí :D

    • Jojo_van_Doedelzak
      27. 7. 2022, 09:55

      @emo presne tak, veľa prekvapení sme na Pohode už zažili, čo by človek nečakal alebo si prial iba v najoptimistickejšom sne =) inak, DCD chodia/chodili festivaly (minimálne Coachella v 2013), ale problém je asi skôr to, že mali tour toho roku, čiže budúci najskôr nič nebude. Podobe Einsturzende. Ale hádam aspoň niečo z môjho wishlistu vyjde =)

    • emo
      27. 7. 2022, 10:47

      @Jojo_van_Doedelzak myslel som ze EN nechodili festivaly

    • emo
      28. 7. 2022, 09:39

      @jazzist ano bol som tam, skvelý koncert, aj ked ako pisem nedosahoval klubove koncerty EN, ale aj takato hodinka bola skvela, neviem ci predtým pred týmto turne vobec nejaký festival isli

    • emo
      28. 7. 2022, 09:40

      @jazzist videjko je kekeho :D

    • keke
      28. 7. 2022, 11:32

      @emo -) očúval som ich v čase vydania Tabula Rasa(93) až Ende Neu (96) a tu z nich moc nezahrali

    • emo
      28. 7. 2022, 15:17

      @keke tak to je veru škoda, pamatam že Radkofova dcera, male deculo tam vytrvalo pýtala z predného radu niečo, ale neviem už čo nechcem kecať :D ale jej to nezahrali, tak vravim koncert je kus iny, hej bola to kultovka kedysi a dodnes je, pamatam ze aj taus napr vravela ze ich dovteda ani nepoznala, maju asi malo fanusikov no o to skalnejších :D

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa