Saul Wiliams: majster slam poetry

Saul Wiliams: majster slam poetry

Saul Wiliams je chlapík, ktorý si rovnako dobre počína na filmovom plátne, Broadwayi, v aulách univerzít či v zašitom klube na periférii. Pracuje so slovom, jeho rytmom, výrazom i dynamikou s kadenciou Mohamada Aliho. Nike si jeho „List of Demands" vybralo ako podklad k svojej kampani. Porotu festivalu v Cannes a Sundance si získal filmom Slam a Broadway v predstavení „Holler If Ya Hear Me". Na rade je Pohoda... → čítať viac

21. december 2015
POHODA 2016: STARONOVÝ NÁZOV A NOVÝ HLAVNÝ PARTNER FESTIVALU – URPINER

POHODA 2016: STARONOVÝ NÁZOV A NOVÝ HLAVNÝ PARTNER FESTIVALU – URPINER

Festival Pohoda sa po šestnástich rokoch vrátil ku svojmu pôvodnému názvu. Najznámejší slovenský festival tak pokračuje v trende veľkých európskych festivalov, ktoré postupne prestali v názve používať mená partnerov. Táto zmena súvisí s koncom štrnásťročnej spolupráce so spoločnosťou Heineken Slovensko. Výzvu ponúknuť kvalitné pivo návštevníkom 20. ročníka prijal Banskobystrický pivovar a.s. so svojou značkou Urpiner. → čítať viac

16. december 2015
Po skvelých 14 rokoch sa končí spolupráca so Zlatým Bažantom

Po skvelých 14 rokoch sa končí spolupráca so Zlatým Bažantom

Značky festivalu Pohoda a piva Zlatý Bažant sa pred 14-timi rokmi spojili s cieľom vybudovať na Slovensku festival európskeho významu a svetových kvalít. Od začiatku spolupráce v roku 2002 sa tento zámer podarilo naplniť a obe značky posilnili svoje vedúce postavenie najznámejších brandov vo svojich oblastiach na Slovensku. Spoločnosti HEINEKEN Slovensko a jej vlajkovej lodi Zlatý Bažant za túto skvelú spoluprácu patrí veľké poďakovanie. Po 14-tich rokoch sme sa dohodli na ukončení spolupráce. To zároveň znamená, že dvadsiaty ročník festivalu mení názov na Pohoda 2016. → čítať viac

14. december 2015